Ik ben momenteel bezig met proefritten voor mijn volgende lease auto. Zo ook met de Zeekr 001 gereden.
Een bijzonder fijne en mooie auto. Rijdt bijzonder prettig en voelt zeer goed aan.
De auto is behoorlijk breed en ook lang, meer dan ik eigenlijk verwacht had.
Met wegrijden bij Zeekr Zeist moest ik een krappe bocht maken, toen viel de grootte mij op.
Tijdens de proefrit een woonwijk ingereden en op verschillende plekken geparkeerd om te kijken hoe dit aanvoelt en of dat een beetje gaat. Het parkeren lukt mij uitstekend. Maar dat was een woonwijk.
Wat is jullie ervaring met parkeren in parkeergarages? Is de breedte dan een probleem met uitstappen?
En moeten jullie veel plekken voorbij rijden omdat de plek te klein is?
Graag hoor ik van jullie.
Menno
Een bijzonder fijne en mooie auto. Rijdt bijzonder prettig en voelt zeer goed aan.
De auto is behoorlijk breed en ook lang, meer dan ik eigenlijk verwacht had.
Met wegrijden bij Zeekr Zeist moest ik een krappe bocht maken, toen viel de grootte mij op.
Tijdens de proefrit een woonwijk ingereden en op verschillende plekken geparkeerd om te kijken hoe dit aanvoelt en of dat een beetje gaat. Het parkeren lukt mij uitstekend. Maar dat was een woonwijk.
Wat is jullie ervaring met parkeren in parkeergarages? Is de breedte dan een probleem met uitstappen?
En moeten jullie veel plekken voorbij rijden omdat de plek te klein is?
Graag hoor ik van jullie.
Menno
[ Voor 1% gewijzigd door Mennomaassluis op 05-02-2024 13:07 . Reden: Grammatica ]