All Electric met Vaillant 105/6 & 300L boiler | 10.700wP | Skoda Enyaq & Fiat 500E | WARP vvw | Homewizard | Zonneplan Nexus 20 kWh
:strip_exif()/f/image/byd8kzf2GfjjrsB0Blcd7jOJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yh0qg2Mn9dolwcZS5faI1IMH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C10giGQHDkzrp1cQuSZ3Ge8J.jpg?f=fotoalbum_large)
Het daadwerkelijke niveau is trouwens prima (gele vloeistof in reservoir zit ruim boven het MIN niveau)
:strip_exif()/f/image/gBtnXIIsEySYiUfonkTxxZkS.jpg?f=fotoalbum_large)
De auto is afgesleept en bij een depot gezet om de volgende dag naar de Zeekr garage nabij Marseille gebracht te worden.
:strip_exif()/f/image/b3h8DihLRS0EGeFNBBxc5f4S.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanwege de Franse slag werd dit echter met slechts een weekje uitgesteld, de auto heeft dus tot 22 juli in depot gestaan. Op 22 juli werd ik gebeld vanuit Zeekr Nederland dat de garage in Frankrijk nog niet in staat is om reparaties uit te voeren (dat wisten ze op 16 juli ook vast wel lijkt me...).
Daarom gaat het voertuig vanuit Frankrijk op transport naar Nederland, ook dit gaat weer met de Franse slag, verwachting is dat rond 15 augustus de auto wel in Nederland is, daarna zal deze nog gemaakt moeten worden.
We gaan zien hoe het allemaal loopt, gelukkig wordt het vanuit de leasemaatschappij goed opgepakt met vervangend vervoer in Frankrijk en straks in Nederland (we zijn nu nog in Luxemburg voor ons 2e deel van de vakantie).
Volgens mij gaat het gewoon om een kapotte sensor/vlotter aangezien het vloeistof niveau prima is, echter het uitlopen van het vervangen van een sensor naar een reparatie van 6 weken zegt wel weer eens iets over het serviceniveau van Zeekr. Dit zou ook gewoon opgelost moeten kunnen worden bij een Volvo/Polestar/Lynk&co/Smart garage in Frankrijk.
Download loopt nu bij mijn auto.
[ Voor 77% gewijzigd door Tweakiers op 27-07-2026 19:26 ]
All Electric met Vaillant 105/6 & 300L boiler | 10.700wP | Skoda Enyaq & Fiat 500E | WARP vvw | Homewizard | Zonneplan Nexus 20 kWh
Is nu inderdaad een shortcut knop genaamd 'schijfconfiguratie'
Hier kan je rijmodus, regenatief remmen, rijbaanassistent,bewarking toestand bestuurder en waarschuwing voor te hoge snelheid uit zetten met 1 knop. (je moet wel in D staan)
Sentry mode geeft bij mij nu weer aan beide kanten beeld. Dus ook al staat dat niet in de change log lijkt wel opgelost.
Toen ik de auto instapte stond de snelheid van de airco op standje 1, dit heb ik nog nooit eerder gehad maar kan ook door de update komen. Dus ben benieuwd of de snelheid nu ook automatisch aanpast (kan ik morgen testen)
Hierbij de changelog als printscreen
[ Voor 12% gewijzigd door Tweakiers op 27-07-2026 20:05 ]
En die tegel zorgt er voor dat ik nu een keer moet swipen en 2x moet klikken. Ipv een keer swipen en 3x klikken.
Enorme vooruitgang. /S
Nu 6 weken verder en nog steeds geen zicht op een reparatie. De garage geeft aan dat communicatie met Zeekr zeer moeizaam verloopt. Zelf bellen en mailen lukt ook niet. Frustrerend dat ze dat na ruim 2 jaar nog niet hebben weten te verbeteren.ronaldvs schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:31:
Afgelopen weekend een onaangename verassing: na 2 1/2 jaar is mijn luchtvering "lek". Bij één wiel lekt de compressor hoorbaar waardoor die naar beneden helt. Vandaag geprobeerd contact te krijgen met Zeekr. Dat is kansloos. Gelukkig nam Verweij in Den Haag wel de telefoon op, en nu is het wachten hoe snel dit kan worden gerepareerd.
Specs
Als je de sleutel (met lege batterij) tegen de B-stijl houdt aan de bestuurderskant, dan komt de handel naar buiten. Leg je de lege sleutel op de batterijoplader in de middenconsole, dan kun je rijden met de auto.ervh schreef op maandag 20 juli 2026 @ 17:21:
Onze 001 is nu een half jaar oud ongeveer, maar ik kan de sleutel niet meer gebruiken. Althans, die doet helemaal niets. Ik heb niet eerder gehad dat een sleutel zo snel leeg was, dus daarom even de vraag of dit herkenbaar is? Zo ja, dan ga ik de batterij even vervangen :-)
Zeekr 001 Privilege 2024
Ik swipe 1 keer naar beneden. Kies vervolgens voor’ driversettings’ (dan worden de eerder ingestelde settings getoond). Vervolgens wordt de ‘ok’ knop getoond die je niet hoeft aan te klikken (want die wordt automatisch gekozen als je niets doet. Geen wereldschokkende aanpassing inderdaad, maar ik ben er best blij mee. Ook om in de toekomst meer settings te hebben die ik met 1 klik activeer.911GT2 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:45:
Ik heb de update al even getest. Maar behalve een extra tegel heb ik nog geen verschil kunnen merken.
En die tegel zorgt er voor dat ik nu een keer moet swipen en 2x moet klikken. Ipv een keer swipen en 3x klikken.
Enorme vooruitgang. /S
Zeekr 001 Privilege 2024
Deze rit heb ik vaker gedaan met de 001, en beste wat eerder heb gezien was 22kWh. Dus 20.3 is wel heel opvallend. Iemand anders beter verbruik gemerkt na de update? Of heb ik toevallig did keer veel wind mee 😆
Ps. 130km/h acc bijna hele rit.
[ Voor 4% gewijzigd door Juny0985 op 28-07-2026 18:07 ]
Ik heb de indruk dat de verbruikersmeter in de Zeekr, net zoals de auto zelf op sommige punten, een eigen willetje heeft en soms z'n eigen gang gaat. Ik ben soms ook verbaasd over de verschillen waarbij ik dan het gevoel heb dat de rit en buitencondities vergelijkbaar zijn...Juny0985 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 17:56:
Iemand verschil gemerkt in het verbruik? Vorige week een rit gehad van ong 600km met een gemiddeld van 23kWh. Vandaag weer hetzelfde rit gedaan met de update, en heb ik een verbruik van 20.3kWh.
Deze rit heb ik vaker gedaan met de 001, en beste wat eerder heb gezien was 22kWh. Dus 20.3 is wel heel opvallend. Iemand anders beter verbruik gemerkt na de update? Of heb ik toevallig did keer veel wind mee 😆
Op mijn korte rit van/naar werk heb ik geen verschil gemerkt met voor en na de update.Juny0985 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 17:56:
Iemand verschil gemerkt in het verbruik? Vorige week een rit gehad van ong 600km met een gemiddeld van 23kWh. Vandaag weer hetzelfde rit gedaan met de update, en heb ik een verbruik van 20.3kWh.
Nou je zou nu wel vaker moeten klikken als je ook rijmodus en regen etc aan zou passen. (ik laat die om comfort maar ik rij altijd regen in high). Maar doe je dat allemaal niet dan het van 1x swipen en 3 klikken naar 1x swipen en 2x klikken.911GT2 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:45:
Ik heb de update al even getest. Maar behalve een extra tegel heb ik nog geen verschil kunnen merken.
Enorme vooruitgang. /S
Aan de ander kant sentry mode werkt weer normaal en ik kan lampen blinken bij starten laden uitzetten (moet na reboot nog blijken of het ook zo blijft). Geen nieuwe bugs gevonden tot nu toe. Dus sentry en lampen blinken zijn opgelost.
Ik vind dat het tot stilstand komen, dus de laatste 20cm zeg maar veel abrupter is. De Cooper SE van mijn vrouw doet dat zo veel eleganter. Daar voel je dat niet eens. Bij de Zeekr was het al niet top maar voor mijn gevoel dus nog slechter geworden.S60 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 18:42:
[...]
Ik heb de indruk dat de verbruikersmeter in de Zeekr, net zoals de auto zelf op sommige punten, een eigen willetje heeft en soms z'n eigen gang gaat. Ik ben soms ook verbaasd over de verschillen waarbij ik dan het gevoel heb dat de rit en buitencondities vergelijkbaar zijn...
Ik heb het dan over gewoon ‘gas’ los en uit laten rollen. De Zeekr remt zeker op het eind.
[ Voor 5% gewijzigd door Windom Earle op 29-07-2026 09:59 ]
De 001 is al een gevaarte maar de 9x is 5.24 meter lang en 2.04 meter breed! Ik zou er bijna geen parkeergarage mee in durven en de meeste parkeervakken zijn te klein. Wel een hele coole auto.Rokz schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 21:17:
Wauw de Zeekr 9x komt eraan, misschien moet dat maar me gezinsbak worden: wat een auto! Haha
Specs
Net een mailtje ontvangen omtrent OS1.5 en de daarbij behorende release notes.itsme9x schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 15:02:
Vanuit de 7X facebook group uit Denemarken
[...]
[...]
We would like to inform you about the upcoming OTA updates for Zeekr model 001, X and 7X.
OTA software update that is currently planned for release in early July, subject to successful completion of the remaining validation and approval activities.
Zeekr X - OTA5 (OS1.5)
Zeekr 001 - OTA5 (OS1.5)
Zeekr 7X - OTA2 (OS2.2)
This software update will be performed via:
• OTA for all customer cars
• ZDS for new car delivery
Improvements in Zeekr 001 OTA5--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- New “One-Tap setup” Function
A new customizable “One-Tap setup” function has been introduced, allowing drivers to quickly access and adjust multiple driving-related settings such as overspeed warning, driver distraction alerts, acceleration mode, regeneration level and more. This button is present in the quick-access dropdown menu.- Enhanced Regeneration Settings
Additional regenerative braking levels are now available. Please note that every drive cycle starts with the homologated setting Medium which will be used when driving starts if nothing else is chosen. Other preferred setting can be saved in the “One-Tap setup” function.- Improved Cabin Air climate settings
Climate settings have been optimized to enhance comfort and climate performance.- Improved OTA Installation Notification
An informative message will now be displayed during the 2-minute countdown before an OTA installation begins. The message informs drivers that the vehicle will be locked during the installation process and cannot be opened until the update is complete.- Charging Light Preference Memory
Drivers can now choose whether the vehicle should remember their preferred setting for the charging “breathing lights” when AC charging starts.- Enhanced Rear Hatch Protection
To help prevent unintended operation, a short activation delay has been introduced when pressing the rear hatch open button, reducing the likelihood of accidental openings.- Tow Bar Control on Main Display
A dedicated soft switch for tow bar deployment has been added to the main display, providing more convenient access to this function.- Improved Driver Attention Warning Behavior
The Driver Attention and Drowsiness Warning (ADDW) system has been updated to provide earlier driver feedback. The initial 2-minute grace period before the first warning has been removed, allowing the system to respond more promptly when driver attention concerns are detected.- Journey Log improvements
User can manually control Journey log in the Zeekr App based on car location status in the vehicle. User must manually turn ON Journey log in the Zeekr App every time car locator is turned ON in the central screen.
Don't shoot the messenger, ik hoop dat er meer komt dan in dit lijstje, ook ik vindt het erg magertjes. Van alle issues die genoemd zijn lijkt dit vooral een paar variabelen tweaken, knopjes toevoegen en geen daadwerkelijke items vanuit de buildersapp / user feedback die problemen geven oplossen.
https://www.zeekr.eu/nl-nl/ota/software-updatezeekr001-15
Verbeteringen ten opzichte van de vorige OS1.4.2
• Nieuwe “Drive setup”-functie
Er is een nieuwe, aanpasbare “Drive setup”-functie geïntroduceerd, waarmee bestuurders snel toegang hebben tot meerdere rijgerelateerde instellingen en deze kunnen aanpassen, zoals de waarschuwing voor te hoge snelheid, waarschuwingen voor afleiding van de bestuurder, acceleratiemodus, regeneratieniveau en meer. Deze knop bevindt zich in het vervolgkeuzemenu voor snelle toegang. De functie kan worden geactiveerd wanneer versnelling D is geselecteerd.
• Verbeterde regeneratie-instellingen
Er zijn nu extra niveaus voor regeneratief remmen beschikbaar. Houd er rekening mee dat elke rit begint met de gehomologeerde instelling Medium, die wordt gebruikt wanneer het rijden begint als er niets anders is gekozen. Andere voorkeursinstellingen kunnen worden opgeslagen in de “Drive setup”-functie.
• Verbeterde instellingen voor klimaatregeling in de cabine
De klimaatinstellingen zijn geoptimaliseerd om het comfort en de klimaatprestaties te verbeteren.
• Verbeterde melding voor OTA-installatie
Er wordt nu een informatief bericht weergegeven tijdens de 2 minuten durende aftelling voordat een OTA-installatie begint. Het bericht informeert bestuurders dat het voertuig tijdens het installatieproces wordt vergrendeld en niet kan worden geopend totdat de update is voltooid.
• Voorkeursgeheugen voor laadverlichting
Bestuurders kunnen er nu voor kiezen of het voertuig hun voorkeursinstelling voor de “breathing lights” tijdens het opladen moet onthouden wanneer het AC-laden start.
• Verbeterde beveiliging van de achterklep
Om onbedoelde bediening te helpen voorkomen, is er een korte activeringsvertraging geïntroduceerd bij het indrukken van de open-knop van de achterklep, waardoor de kans op onbedoeld openen wordt verkleind.
• Trekhaakbediening op het hoofddisplay
Er is een speciale virtuele knop voor het in- en uitklappen van de trekhaak toegevoegd aan het hoofddisplay, wat zorgt voor gemakkelijkere toegang tot deze functie.
• Verbeterd gedrag van het Driver Monitoring System
Het Driver Monitoring System is geüpdatet om eerdere feedback aan de bestuurder te geven. De initiële respijtperiode van 2 minuten vóór de eerste waarschuwing is verwijderd, waardoor het systeem sneller kan reageren wanneer zorgen over de aandacht van de bestuurder worden gedetecteerd.
• Verbeteringen in het rittenlogboek (Journey Log)
De gebruiker kan het rittenlogboek handmatig beheren in de Zeekr App op basis van de locatiestatus van de auto in het voertuig. De gebruiker moet het rittenlogboek handmatig AAN zetten in de Zeekr App, telkens wanneer de autolocator op het centrale scherm AAN wordt gezet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Exact wat er eerder vermeld werd.
Ai. Dat belooft niet veel goeds. Iemand al ervaring mee?• Verbeterd gedrag van het Driver Monitoring System
Het Driver Monitoring System is geüpdatet om eerdere feedback aan de bestuurder te geven. De initiële respijtperiode van 2 minuten vóór de eerste waarschuwing is verwijderd, waardoor het systeem sneller kan reageren wanneer zorgen over de aandacht van de bestuurder worden gedetecteerd..
[ Voor 3% gewijzigd door IonniUnique op 04-08-2026 04:41 ]
Geen enkel probleem, met de nieuwe drive setup staat die met 1 swipe en 1 click uit 😉 .IonniUnique schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 04:38:
[...]
Ai. Dat belooft niet veel goeds. Iemand al ervaring mee?
Dus ik heb een setje winterbanden van mijn Privilege voor de liefhebber van 22 inch. Vredestein Wintrac pro XL met circa 10-15k op de teller voor de liefhebber. Stuur maar een berichtje bij interesse.
In het menu bij ‘doors’ (ik gebruik de Engelse taal).ervh schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 10:27:
Ik heb sinds de update dat alleen het portier van de bestuurder opent bij ontgrendelen. Ik kan alleen niet vinden in het menu of ik dit kan aanpassen. Heeft iemand een tip?
Zeekr 001 Privilege 2024
Same here, wat een aanfluiting! Daar laten ze je gewoon 9 maanden op wachten.ruudhermans78 schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 10:15:
Bij mij gaat hij eruit, na de weergaloze update van een snelkoppeling na een jaar ben ik het vertrouwen echt wel kwijt...
Dus ik heb een setje winterbanden van mijn Privilege voor de liefhebber van 22 inch. Vredestein Wintrac pro XL met circa 10-15k op de teller voor de liefhebber. Stuur maar een berichtje bij interesse.
Mijne gaat ook weg. Ben de hele tijd met de software bezig. Altijd wel iets wat niet werkt en altijd willekeurig. En altijd super irritant. Zonde van zo een mooie auto.Prinsjes schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 21:55:
[...]
Same here, wat een aanfluiting! Daar laten ze je gewoon 9 maanden op wachten.
Het meest vervelende vind ik misschien nog wel dat je gewoon niet serieus genomen word en ze je als zeurende klant behandelen, als ze je klacht al behandelen. Er is niets premium meer aan in mijn beleving.Marcie schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:26:
[...]
Mijne gaat ook weg. Ben de hele tijd met de software bezig. Altijd wel iets wat niet werkt en altijd willekeurig. En altijd super irritant. Zonde van zo een mooie auto.
Het is inderdaad eeuwig zonde, het had voldoende potentie, maar ze krijgen het gewoon niet op poten in Nederland. De hele serviceorganisatie rammelt en als je alsmaar meer auto's introduceert, dan hebben die ook allemaal opstartproblemen. Dan krijg je een organisatie vol met ziekmeldingen & wisselingen van personeel heb ik afgelopen 2,5 jaar wel gemerkt.Marcie schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:26:
[...]
Mijne gaat ook weg. Ben de hele tijd met de software bezig. Altijd wel iets wat niet werkt en altijd willekeurig. En altijd super irritant. Zonde van zo een mooie auto.
Ik denk dat er weinig van de eerste generatie 001 rijders hierna nog een Zeekr neemt.
Vandaag ging heel toevallig het alarm weer eens spontaan af, terwijl dit in november gefikst was, na maanden overleg, gelukkig nu overdag ipv 's nachts (en niet meer iedere 3 weken). Het is nu een fijne gedachte 'nog eventjes'
Voor nu ga ik terug naar Tesla Model Y vooral vanwege FSD. Maar ik wens Zeekr wel heel erg het beste en ik heb heel veel plezier gehad de afgelopen 3 jaar. Dat is hoe ik er over denk.
Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55
Ik mag/moet nog een jaar en dan wordt het voor mij ook geen Zeekr meer. Heel jammer want ik had er veel van verwacht. Zeker in het begin toen er vol werd ingezet op co-creation. Daar is uiteindelijk niets van terecht gekomen.Ecological schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:11:
Mijn lease-contract loopt af in December dus dan ben ik zeekr Zeekr af. Maar ik denk ook wel dat het erg lastig is met alle regelgeving om een nieuwe organisatie op te zetten. Dit is niet om te zeggen dat er geen dingen fout gaan, maar dingen gebeuren ook wel vaak wel/niet met een reden.
Voor nu ga ik terug naar Tesla Model Y vooral vanwege FSD. Maar ik wens Zeekr wel heel erg het beste en ik heb heel veel plezier gehad de afgelopen 3 jaar. Dat is hoe ik er over denk.
Specs
Laatst trouwens met en voor een collega een proefrit gehad in de 7GT. Om eerlijk te zijn denk ik dat die samen met de 7x echt heel veel verkocht gaat worden in Nederland. Werkelijk waar een fantastische auto en vooral op softwaregebied (en knopjes aan het stuur) ook beter dan de 001.Wat mij betreft een no brainer als je in die categorie een auto zoekt op dit moment.
Service moet dan vanzelf, net zoals Tesla in het begin (trust me, dat was echt vreselijk), beter worden. Ik heb dat nog niet nodig gehad bij de Zeekr, dus daar kan ik niet echt over meepraten. Onderhoud doe ik in Hoofddorp en vind dat een prima zaak.
Hier een Zeekr 001 performance van Maart 2024, en ik moet ook zeggen dat ik heel weinig herken van alle klachten. Ja, de ADAS remt vaak abrupt, maar wat mij betreft een zaak van op tijd uitschakelen. Verder enige irritatiepunt is dat de stoel soms niet naar de juiste positie gaat, en ik eerst naar menu --> herstellen moet.Dydody schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:08:
Wat vervelend dat er redelijk wat rijders last hebben van de auto en er helemaal klaar mee zijn... Ik herken er (gelukkig) weinig van en rijd elke keer weer met een big smile op mijn gezicht in een werkende Privilege versie. Is dat dan toch een 'leeftijd' ding van de auto of zijn er ook nieuwe rijders die zoveel last hebben? Zou op zich vreemd zijn als het op dezelfde software/hardware draait.
Laatst trouwens met en voor een collega een proefrit gehad in de 7GT. Om eerlijk te zijn denk ik dat die samen met de 7x echt heel veel verkocht gaat worden in Nederland. Werkelijk waar een fantastische auto en vooral op softwaregebied (en knopjes aan het stuur) ook beter dan de 001.Wat mij betreft een no brainer als je in die categorie een auto zoekt op dit moment.
Service moet dan vanzelf, net zoals Tesla in het begin (trust me, dat was echt vreselijk), beter worden. Ik heb dat nog niet nodig gehad bij de Zeekr, dus daar kan ik niet echt over meepraten. Onderhoud doe ik in Hoofddorp en vind dat een prima zaak.
Wel helemaal terechte kritiek vind ik de 'abandonment' vanuit software oogpunt. Tegelijkertijd ook weer begrijpelijk als er een nieuw platform is - je kan je capaciteit maar 1x besteden. Tesla doet dat wel weer veel beter, ook over verschillende hardware-versies heen.
Waar het voor mij schuurt is dat er door Zeekr veel verwachtingen zijn gewekt bij de lancering die nooit zijn waargemaakt. Zo is de auto (iig in die tijd) verkocht met features die nooit zijn geleverd. Ik heb eerder in deze thread daar een opsomming van gemaakt: "Autonomous parking incl. FAP, Remote parking assist, Traffic light attention, A vast range of Apps available through the ZEEKR App Store (Audio and Video streaming like Spotify, Amazon Music, Tidal, Stingray, Youtube, Parking, Charging, Weather, Productivity, Browser, Gaming, Karaoke and much more to come!), Continuous Over The Air (OTA) Software Updates. Set geofencing and monitor car remotely with the sentinel mode".Phyc schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 11:22:
[...]
Hier een Zeekr 001 performance van Maart 2024, en ik moet ook zeggen dat ik heel weinig herken van alle klachten. Ja, de ADAS remt vaak abrupt, maar wat mij betreft een zaak van op tijd uitschakelen. Verder enige irritatiepunt is dat de stoel soms niet naar de juiste positie gaat, en ik eerst naar menu --> herstellen moet.
Wel helemaal terechte kritiek vind ik de 'abandonment' vanuit software oogpunt. Tegelijkertijd ook weer begrijpelijk als er een nieuw platform is - je kan je capaciteit maar 1x besteden. Tesla doet dat wel weer veel beter, ook over verschillende hardware-versies heen.
Ook de introductie van co-creation en de Builders app was veelbelovend maar daar is niets van waargemaakt.
Waar het helemaal spaak loopt is de serviceorganisatie. Daar is door management de afgelopen 2 1/2 jaar iedere beterschap beloofd en het blijft een drama. En juist dat is iets dat ze zelf in de hand zouden kunnen hebben.
Specs
Maar om nou 'drive setup' in de NL versie te vertalen als 'schijfconfiguratie'....toe nou. Het zegt wmb veel over de zorgvuldigheid waarmee nieuwe relases (zo nu en dan) worden uitgerold.PTFW schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:51:
[...]
Geen enkel probleem, met de nieuwe drive setup staat die met 1 swipe en 1 click uit 😉 .
Wordt over 6 maanden opgelost in 1.5.1Alex_N schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 13:13:
[...]
Maar om nou 'drive setup' in de NL versie te vertalen als 'schijfconfiguratie'....toe nou. Het zegt wmb veel over de zorgvuldigheid waarmee nieuwe relases (zo nu en dan) worden uitgerold.
Specs
Schijf configuratie 🤣🤣🤣🍺. Hier is i.i.g. geen mens bij komen kijken.Alex_N schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 13:13:
[...]
Maar om nou 'drive setup' in de NL versie te vertalen als 'schijfconfiguratie'....toe nou. Het zegt wmb veel over de zorgvuldigheid waarmee nieuwe relases (zo nu en dan) worden uitgerold.
Even uitloggen + inloggen op de app al geprobeerd?robfranken schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 19:03:
Hi all, in de app kan ik nu niet meer de auto op een afstand bedienen voor airco, verwarming, routeplanner, etc. Mijn startin de Zeekr app is nu vooral een reclame bord voor alle zeekr auto's geworden waar ik voorheen het bovenstaande kon regelen. De andere tabbladen (service en Me), zijn nog wel hetzelfde. Iemand wat er aan de hand is / wat nodig is ?
Tuurlijk is het moeilijk maar tegelijkertijd is het wel een auto van de Geely groep. Het hoeft ook niet perfect allemaal,....maar dit..? De updates zijn ook om te huilen zo erg.Ecological schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:11:
Mijn lease-contract loopt af in December dus dan ben ik zeekr Zeekr af. Maar ik denk ook wel dat het erg lastig is met alle regelgeving om een nieuwe organisatie op te zetten. Dit is niet om te zeggen dat er geen dingen fout gaan, maar dingen gebeuren ook wel vaak wel/niet met een reden.
yessss, dat was het. Bedankt !!!itsme9x schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 19:36:
[...]
Even uitloggen + inloggen op de app al geprobeerd?