Het grote Geely Zeekr 001 topic

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste
Acties:

  • HDoc
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 10:37
spidertje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:00:
[...]
Het was me een waar genoegen de afgelopen jaren hier bij de Zeekr 001 oogkleppen fans 😜😜😜😜😜
Dank je voor je bijdragen, je was een vaste waarde in deze groep :D

De avatar is een echte foto..


  • spidertje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-06 11:55
HDoc schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 11:05:
[...]

Dank je voor je bijdragen, je was een vaste waarde in deze groep :D
Consistent en betrouwbaar, alles waar je bij een Zeekr je rot om zoekt en nooit zal vinden 🤣🤣🤣

Dikke doeii!!!

  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
Vraagje; ik wil me remklauwen een andere kleur gaan geven.

Een cover is natuurlijk niet wat, en eigenlijk wil ik de originele nog wel houden voor als die ooit de deur uitgaat.

Iemand die weet welke remklauwen het zijn en of die los te bestellen zijn?

  • ervh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:45
Ik weet niet of dit al eens gedeeld is; maar in de Carwash is het niet direct een pretje met de 001. Hierbij het proces dat voor mij werkt.

Stap 1: Menu Rijden -> Auto Hold uit
Stap 2: Menu veiligheid en beveiliging -> Service menu -> Carwash modus
Stap 3: In neutraal zetten


Dan gaat het helemaal goed 😊 Onderweg in de Carwash zit je dan in deze modus: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MS7O2xBid7HGHUPGsQieF36LUaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XhbWgjerChR6OUgHQKS2yZQE.jpg?f=fotoalbum_large

All Electric met Vaillant 105/6 & 300L boiler | 10.700wP | Skoda Enyaq & Fiat 500E | WARP vvw | Homewizard | Zonneplan Nexus 20 kWh


  • Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:04
ervh schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 13:13:
Ik weet niet of dit al eens gedeeld is; maar in de Carwash is het niet direct een pretje met de 001. Hierbij het proces dat voor mij werkt.

Stap 1: Menu Rijden -> Auto Hold uit
Stap 2: Menu veiligheid en beveiliging -> Service menu -> Carwash modus
Stap 3: In neutraal zetten


Dan gaat het helemaal goed 😊 Onderweg in de Carwash zit je dan in deze modus: [Afbeelding]
Thanks voor delen, denk dat sommige mensen dit inderdaad erg fijn vinden. Hij gaat *helemaal onder stress* niet altijd even lekker in zijn neutraal. Maar ondertussen ben ik gewend. Dit is ideaal.

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55


  • Marcie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 18-06 22:27
120 km (laat staan 130) per uur rijden en dan een paar kleine hobbels op de snelweg...... doe het niet. De auto (business edition wel te verstaan) wordt dan echt levensgevaarlijk. De kans dat je verongelukt is dan best groot.

  • Daveypayvey
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21-06 14:07

Daveypayvey

Ik weet het Zeekr!

Marcie schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 16:05:
120 km (laat staan 130) per uur rijden en dan een paar kleine hobbels op de snelweg...... doe het niet. De auto (business edition wel te verstaan) wordt dan echt levensgevaarlijk. De kans dat je verongelukt is dan best groot.
Hebben meer rijders dit? Bijzonder.. Ik rij een Privilege, maar heb hier absoluut geen last van. Ligt als een blok op de weg.

Zeekr 001 Privilege 2024


  • PTFW
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-06 19:03
Daveypayvey schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:44:
[...]


Hebben meer rijders dit? Bijzonder.. Ik rij een Privilege, maar heb hier absoluut geen last van. Ligt als een blok op de weg.
Nee totaal geen last van. Ligt als een blok op de weg 👌 .

  • Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:04
200km/h per uur op de autobahn en 1 van de meest stabiele auto’s waar ik ooit mee heb gereden.

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55


  • Marcie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 18-06 22:27
Ecological schreef op zondag 29 maart 2026 @ 18:04:
200km/h per uur op de autobahn en 1 van de meest stabiele auto’s waar ik ooit mee heb gereden.
In de business edition? onmogelijk.

  • Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:02
De Long Range/Business Edition/Performance zijn wel gevoelig voor oneffenheden/hobbels. Ik ervaar het niet zoals Marcie, maar ook wel af en toe een hachelijk moment meegemaakt.

  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
Marcie schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 16:05:
120 km (laat staan 130) per uur rijden en dan een paar kleine hobbels op de snelweg...... doe het niet. De auto (business edition wel te verstaan) wordt dan echt levensgevaarlijk. De kans dat je verongelukt is dan best groot.
Ik rij vaak genoeg 130+ met de business editie. De demping is inderdaad te slap en kan je hem ontzetten bij sportief rijden vooral in bochten, daar moet je inderdaad rekening mee houden. Echter gevaarlijk bij 120/130 op een snelweg, nee zeker niet. Afgelopen week op de autobahn 200 op de gps, 203 op de snelheidsmeter van de auto, dan stopt ie helaas. Ja dan is het met slechter wegdek bij 200 wel handen goed aan het stuur en ik ken zeker stuk stabielere auto's (als het wegdek oneven of slecht is). Alle 001 tot de privilege zou niet mijn eerste keus voor zijn voor een autobahn knaller maar voor NL 130+ prima te doen en zeker niet gevaarlijk.

  • S60
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 10-06 15:08

S60

PTFW schreef op zondag 29 maart 2026 @ 16:46:
[...]

Nee totaal geen last van. Ligt als een blok op de weg 👌 .
Inderdaad, luchtvering is fantastisch. Heel knap hoe ze een auto met zoveel massa zo goed kunnen afveren. Zelfs sportief sturen in de bergen is mogelijk in de Privilege.

  • TheDude84
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online

TheDude84

The Dude abides

Marcie schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 16:05:
120 km (laat staan 130) per uur rijden en dan een paar kleine hobbels op de snelweg...... doe het niet. De auto (business edition wel te verstaan) wordt dan echt levensgevaarlijk. De kans dat je verongelukt is dan best groot.
Ik rijd ook de business edition (okt. 2025) en ben meerdere keren naar de alpen geweest intussen. Met vaak een cruise snelheid van ±150 kmph en echt geen centje pijn. Zoals anderen ook aangeven, stopte de pret bij 204 op de teller, maar ook op die snelheid nergens last van gehad. Hij lag echt goed op de weg, beter dan eerdere auto's die ik heb gereden.

  • HardeJohn
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23-06 21:27
Met pijn in mijn hart vorige week de Zeekr ingeleverd bij de leasemaatschappij vanwege een werkgeverswissel. Ik heb nog een set ongebruikte sneeuwkettingen liggen. Ik heb er 2 jaar geleden € 284 voor betaald. Stuur me een PB met een redelijk bod als je ze wilt overkopen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_gNg02lrWSJgg-IKS-BLqVJUyco=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qBjMdbgsJGjomQvXgRdj34sA.jpg?f=fotoalbum_large

  • Marcie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 18-06 22:27
TheDude84 schreef op zondag 5 april 2026 @ 19:55:
[...]


Ik rijd ook de business edition (okt. 2025) en ben meerdere keren naar de alpen geweest intussen. Met vaak een cruise snelheid van ±150 kmph en echt geen centje pijn. Zoals anderen ook aangeven, stopte de pret bij 204 op de teller, maar ook op die snelheid nergens last van gehad. Hij lag echt goed op de weg, beter dan eerdere auto's die ik heb gereden.
Hmmm, dat is dan wel vreemd. Ik reed zondagavond van Gouda naar Utrecht en reed op de linker weghelft met 130 over een paar hobbels/lichte verzakkingen en de auto ging zowat tegen de vangrail. Moest echt beide handen aan het stuur de auto in het gareel houden. Met mijn vorige leaseauto, een Skoda notabene, geen centje pijn op dezelfde locatie met dezelfde snelheid. (En nee, ik ben geen beginnende automobilist).
En we hebben toch echt dezelfde vering/onderstel neem ik aan (?).

  • Marcie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 18-06 22:27
Even iets anders;
Hebben meer mensen koude voeten in de auto?
Het viel me al eerder op maar vandaag 250 km gereden en de verwarming op enig moment op 23C gezet maar mijn voeten bleven echt vervelend koud.

(Of zou het toch een vorm van aderverkalking zijn)

  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
Marcie schreef op woensdag 8 april 2026 @ 12:59:
Even iets anders;
Hebben meer mensen koude voeten in de auto?
Het viel me al eerder op maar vandaag 250 km gereden en de verwarming op enig moment op 23C gezet maar mijn voeten bleven echt vervelend koud.

(Of zou het toch een vorm van aderverkalking zijn)
Zelf geen last van koude voeten.

Heb je handmatig de luchtstroom ingesteld? (Waar deze heen gaat)
Zodat deze niet richting je voeten geblazen wordt?

  • PTFW
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-06 19:03
Marcie schreef op woensdag 8 april 2026 @ 12:59:
Even iets anders;
Hebben meer mensen koude voeten in de auto?
Het viel me al eerder op maar vandaag 250 km gereden en de verwarming op enig moment op 23C gezet maar mijn voeten bleven echt vervelend koud.

(Of zou het toch een vorm van aderverkalking zijn)
Kijk even naar de instellingen van de ventilatie openingen. Waarschijnlijk staat die op de voeten dicht 😉 .

  • itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 16:59
Ik schat de kans niet groot dat de 001 dit ook krijgt, maar Zeekr beweegt zich naar een android based Entertainment Hub voor de modellen:

https://newsroom.notified...ss-launch-next-generation

[ Voor 39% gewijzigd door itsme9x op 14-04-2026 11:13 ]


  • ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
itsme9x schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:11:
Ik schat de kans niet groot dat de 001 dit ook krijgt, maar Zeekr beweegt zich naar een android based Entertainment Hub voor de modellen:

https://newsroom.notified...ss-launch-next-generation
Het lijkt erop dat het ook een advertentieplatform is: " Zeekr can also deliver curated branded content to the vehicle, including service information, product updates, and exclusive offers". Op basis van wat we tot nu toe hebben gezien lijkt me overigens de kans erg klein. Daarnaast staan er nog wel andere verbeteringen op het wensenlijstje!

Specs


  • jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-05 11:54
Tweakiers schreef op zondag 8 maart 2026 @ 15:44:
[...]


Ik heb zelf de Busisiness edition.

Punten waar ik persoonlijk op zou letten als ik nu zou testrijden.
1: Vering, (de demping van de 001 zonder luchtvering is naar mijn mening te slap en deint daardoor). Het rijdt prima maar veert te ver door bij drempels en kan op oneven (slecht) wegdek hard rijden in bochten stuiteren. Het is dus geen sportieve auto. Hij rijdt prima, maar verwacht geen sportieve auto.

2: Audio, de audio vind ik persoonlijk echt bagger bij alle edities behalve de privilege (ze hebben allemaal hetzelfde audio systeem op de privilege versie na), ik heb dan ook eind deze maand afspraak staan schut car systems om dit te upgraden. Dat kost geld een pak geld, dus mocht je audio belangrijk vinden let hier goed op of je de audio acceptabel vindt of je laat er wat aan doen (hier kom ik eind deze maand op terug hoe de upgrade dan bevalt).
Hoe bevalt de audio upgrade en hoeveel was je kwijt?

  • party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Is het ook mogelijk om de ventilatie voor de bijrijder uit te zetten. Er wordt hier geklaagd over de constante windstroom (die zelfs in de laagste stand nog vrij heftig is).

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...


  • Marcie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 18-06 22:27
Knip

[ Voor 98% gewijzigd door Notna op 24-04-2026 08:49 . Reden: Reageer dan niet ]


  • itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 16:59
party42 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 13:36:
Is het ook mogelijk om de ventilatie voor de bijrijder uit te zetten. Er wordt hier geklaagd over de constante windstroom (die zelfs in de laagste stand nog vrij heftig is).
https://www.zeekr.eu/manu...n=Long+Range+RWD&dl=nl_NL

Richting van de blaasmodus aanpassen naar pijltjes van het gezicht af doet hier vaak al voldoende bij dit probleem.

Dus onderin kiezen voor klimaatinstellingen (temperatuur of ventilatiesymbool onderin van homescreen), druk op het betreffende ventilatierooster waar je last van hebt, kies het poppetje met de pijlen van zich af.

Ander spelen met de klimaatzones.

Luchtverdeling aanpassen (alleen voeten oid) kan ook, maar dan gaat de climate control wel van de auto functie af.

[ Voor 3% gewijzigd door itsme9x op 23-04-2026 20:10 ]


  • PTFW
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-06 19:03
party42 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 13:36:
Is het ook mogelijk om de ventilatie voor de bijrijder uit te zetten. Er wordt hier geklaagd over de constante windstroom (die zelfs in de laagste stand nog vrij heftig is).
Uiteraard, gewoon die openingen aan klikken dan gaan ze uit

  • party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
PTFW schreef op zondag 26 april 2026 @ 13:57:
[...]

Uiteraard, gewoon die openingen aan klikken dan gaan ze uit
Zal aan mij liggen maar dit werkt (hier) niet.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...


  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
jayesh schreef op woensdag 22 april 2026 @ 15:58:
[...]


Hoe bevalt de audio upgrade en hoeveel was je kwijt?
Audio upgrade bevalt zeer zeker,

Kan nu weer naar muziek luisteren, midden/hoog en laag vind ik nu goed. Ben alleen nog niet tevreden met de balans voor tussen links en rechts. Maar daarvoor moet ik nog even bij ze langs gaan.

Heb de advanced set (alleen voor) + subwoofer controle met de kleine subwoofer, niet die bij deze set hoort, want die zou dan in de achterbak liggen. (deze 8 inch subwoofer past in de bak in de kofferbak onder de vloer)

https://schutcarsystems.nl/zeekr-001-audio-upgrade/

  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
Met een avondje spelen, eerste versie van Home Assistant dashboard voor de zeekr 001.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYiP-nAN9f35FGlj5B7wvyN0M_s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OH52umLkqpgZ3ij9SoiYTUX9.png?f=user_large

Die van de de 7x als inspiratie gebruikt. Alleen heb ik de ultra-card gebruikt omdat die nog actief ondersteund wordt. Ben er voor 85% tevreden mee.
St3ve-0 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 22:26:
Ik heb met jullie hulp in Home Assistant een dashboard gebouwd voor de Zeekr. Inmiddels ben ik ook zo ver dat ik een automation heb toegevoegd waardoor de Sentry Mode automatisch aan gaat zodra de auto ergens anders dan thuis geparkeerd wordt. Deze kan ik met een boolean ook uitzetten. Ik ben alleen benieuwd of je vanuit Home Assistant de opnames die in Sentry mode gemaakt zijn ook kan uitlezen of downloaden? Iemand die dit weet?
[Afbeelding]
Er is hier gebruik gemaakt van:
https://github.com/WJDDesigns/Ultra-Card
https://github.com/Fryyyyy/zeekr_homeassistant
https://github.com/Wysie/zeekr_key_extractor
https://github.com/piitay...ain/docs/cards/climate.md

[ Voor 9% gewijzigd door Tweakiers op 04-05-2026 23:47 ]


  • Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 06:06
Tweakiers schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:52:
Met een avondje spelen, eerste versie van Home Assistant dashboard voor de zeekr 001.
[Afbeelding]

Die van de de 7x als inspiratie gebruikt. Alleen heb ik de ultra-card gebruikt omdat die nog actief ondersteund wordt. Ben er voor 85% tevreden mee.

[...]


Er is hier gebruik gemaakt van:
https://github.com/WJDDesigns/Ultra-Card
https://github.com/Fryyyyy/zeekr_homeassistant
https://github.com/Wysie/zeekr_key_extractor
https://github.com/piitay...ain/docs/cards/climate.md
Nice, ziet er goed uit!
Hoe lang blijft de authenticate geldig? De laatste keer dat ik dit heb geprobeerd moest je deze elke week handmatig vernieuwen.

  • ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Tweakiers schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:52:
Met een avondje spelen, eerste versie van Home Assistant dashboard voor de zeekr 001.
[Afbeelding]

Die van de de 7x als inspiratie gebruikt. Alleen heb ik de ultra-card gebruikt omdat die nog actief ondersteund wordt. Ben er voor 85% tevreden mee.

[...]


Er is hier gebruik gemaakt van:
https://github.com/WJDDesigns/Ultra-Card
https://github.com/Fryyyyy/zeekr_homeassistant
https://github.com/Wysie/zeekr_key_extractor
https://github.com/piitay...ain/docs/cards/climate.md
Leuk, ik ga dit ook proberen. Heb jij al geprobeerd de Sentry mode aan te laten zetten met een automation?

Specs


  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
ronaldvs schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 08:12:
[...]

Leuk, ik ga dit ook proberen. Heb jij al geprobeerd de Sentry mode aan te laten zetten met een automation?
Ja, net even voor je getest. Dat werkt. Als je bijvoorbeeld zone home verlaat moet die aan.

  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
Alpha Supreme schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 07:41:
[...]

Nice, ziet er goed uit!
Hoe lang blijft de authenticate geldig? De laatste keer dat ik dit heb geprobeerd moest je deze elke week handmatig vernieuwen.
Die weet ik niet zeker, ik kom hier volgende week op terug.

  • HDoc
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 10:37
Marcie schreef op woensdag 8 april 2026 @ 12:59:
Even iets anders;
Hebben meer mensen koude voeten in de auto?
Het viel me al eerder op maar vandaag 250 km gereden en de verwarming op enig moment op 23C gezet maar mijn voeten bleven echt vervelend koud.

(Of zou het toch een vorm van aderverkalking zijn)
Het is vast en zeker aderverkalking :Y) maar in de lente en de herfst heb ik soms ook last van een koude airco terwijl ik het niet warm heb. Ik denk dan maar dat de thermometer ergens bovenin moet zitten en dat hij daarom koud gaat blazen. Het is ook niet elke keer. En ja ik zet hem dan ook op 23 C.

De avatar is een echte foto..


  • ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
HDoc schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 13:47:
[...]

Het is vast en zeker aderverkalking :Y) maar in de lente en de herfst heb ik soms ook last van een koude airco terwijl ik het niet warm heb. Ik denk dan maar dat de thermometer ergens bovenin moet zitten en dat hij daarom koud gaat blazen. Het is ook niet elke keer. En ja ik zet hem dan ook op 23 C.
Vanmorgen had ik het tegenovergestelde. Het was met een setting van 21 graden opeens te warm. Ik heb het idee dat de airco van de Zeekr er eigen ideeën op na houdt!

Specs


  • fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:00
ronaldvs schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 13:50:
[...]

Vanmorgen had ik het tegenovergestelde. Het was met een setting van 21 graden opeens te warm. Ik heb het idee dat de airco van de Zeekr er eigen ideeën op na houdt!
Ja herkenbaar, vorige week een rit van 800km gemaakt. Verwarming stond op 21 graden, maar achterin zaten ze klagen dat het te koud was.


Ik heb het idee dat de temperatuur regelaar relatief is. Hij doet maar wat. Ene moment verwarmen ander moment koelen

  • ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
fyr0 schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 08:37:
[...]

Ja herkenbaar, vorige week een rit van 800km gemaakt. Verwarming stond op 21 graden, maar achterin zaten ze klagen dat het te koud was.


Ik heb het idee dat de temperatuur regelaar relatief is. Hij doet maar wat. Ene moment verwarmen ander moment koelen
Of er zit een logica achter die ik nog niet heb kunnen ontdekken >:)

Specs


  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
Even een vraagje.

ongeluk gehad met mijn Zeekr, ergens achterop gereden. Nu is die weer gerepareerd en nu lijkt de bak voorin iets te missen. Bedrijf zegt zelf van niet, maar ik zie nog 2 van die gaatjes en de onderkant van die bak lijkt nu net of er wat mist…

Kunnen mensen is kijken of ik wat mis hier?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/de8fOCxj8YJLnVbnkf6eLYNaMLI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pkSP2kNbggGuJpxJZqcmc64C.jpg?f=fotoalbum_large

Alvast bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Rokz op 08-05-2026 16:20 ]


  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
Rokz schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 16:19:
Even een vraagje.

ongeluk gehad met mijn Zeekr, ergens achterop gereden. Nu is die weer gerepareerd en nu lijkt de bak voorin iets te missen. Bedrijf zegt zelf van niet, maar ik zie nog 2 van die gaatjes en de onderkant van die bak lijkt nu net of er wat mist…

Kunnen mensen is kijken of ik wat mis hier?
Dat is normaal. Zie de foto's bij die van mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XiLg8scpFyDqf78JRqpiqXz0M10=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQduAAtZCg7ajCnt1bYUzi8p.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NaqDGD1mJaFCc5i-uVjmFBg5Yu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WYDp0U1FzyOX3phGnKmX0Yoc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 91% gewijzigd door Tweakiers op 08-05-2026 17:19 ]


  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
Tweakiers schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 17:16:
[...]

Dat is normaal. Zie de foto's bij die van mij.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ah super dankjewel!

Die plaat heb je er zelf ingelegd?

  • itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 16:59
Rokz schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:44:
[...]

Ah super dankjewel!

Die plaat heb je er zelf ingelegd?
Nee, die hoort bij de auto

  • mestief
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:04
Rokz schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 16:19:
Even een vraagje.

ongeluk gehad met mijn Zeekr, ergens achterop gereden. Nu is die weer gerepareerd en nu lijkt de bak voorin iets te missen. Bedrijf zegt zelf van niet, maar ik zie nog 2 van die gaatjes en de onderkant van die bak lijkt nu net of er wat mist…

Kunnen mensen is kijken of ik wat mis hier?

[Afbeelding]

Alvast bedankt!
Je mist een afdekplaatje op de bodem. Zodat het er netter uitziet. Of heb je die er al uitgehaald?

  • JohnPS2
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 30-05 23:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZM8znWLz1gPSHYU7scOOl5eNRU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nRRFPZ2ErQFzjguLaHEIQBkC.jpg?f=fotoalbum_large

De éérste 100.000 km zitten erop 👍🏻

Met Héél Véél plezier gereden kilometers
Fantastische Rij-Auto ! (Privilege AWD)

(Wel de veel besproken software problemen helaas, en ergenis over uitblijvende beloofde features, zoals onder meer youtube en browser)

  • Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:04
JohnPS2 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 08:20:
[Afbeelding]

De éérste 100.000 km zitten erop 👍🏻

Met Héél Véél plezier gereden kilometers
Fantastische Rij-Auto ! (Privilege AWD)

(Wel de veel besproken software problemen helaas, en ergenis over uitblijvende beloofde features, zoals onder meer youtube en browser)
Gefeliciteerd! Nog veel extra kilometers gewenst. Ik zit op 25k en zit bij de eerste 10 auto’s die waren uitgegeven. Geen YouTube maar goed de tesla die ik heb besteld heeft weer geen massage stoelen. Die ga ik erg missen. Ook de luchtvering is echt episch op deze uitvoering. Als Zeekr ook ooit met level 3 autonomy komt dan staat die Zeekr weer op mijn lijstje.

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55


  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
mestief schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:23:
[...]

Je mist een afdekplaatje op de bodem. Zodat het er netter uitziet. Of heb je die er al uitgehaald?
Dacht al dat ik wat miste… nee heeft denk ik schade bedrijf gedaan. Dus daar ga ik even over navragen

  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
itsme9x schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 11:00:
[...]

Nee, die hoort bij de auto
Vraagje wil je op de achterkant kijken naar t artikel nummer?

Dan kunnen ze m voor me bestellen

  • itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 16:59
Rokz schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:28:
[...]

Vraagje wil je op de achterkant kijken naar t artikel nummer?

Dan kunnen ze m voor me bestellen
ik kijk morgen even voor je.

  • itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 16:59
Rokz schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:28:
[...]

Vraagje wil je op de achterkant kijken naar t artikel nummer?

Dan kunnen ze m voor me bestellen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRRu47q6n0hnFypbal8cu0_UxVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/15reCaL9oItePCUsZtv39FSv.jpg?f=fotoalbum_large

De onderkant bevat geen nummer.

Het is ook niet meer dan een stukje op maat gesneden vilt.

  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
Alpha Supreme schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 07:41:
[...]

Nice, ziet er goed uit!
Hoe lang blijft de authenticate geldig? De laatste keer dat ik dit heb geprobeerd moest je deze elke week handmatig vernieuwen.
Tot nu toe blijft de authenticatie werken. Is nu 11 dagen.

  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
itsme9x schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 15:59:
[...]

[Afbeelding]

De onderkant bevat geen nummer.

Het is ook niet meer dan een stukje op maat gesneden vilt.
Danku!

ze kunnen 'm niet los bestellen, en zijn 'm 'kwijt'. Het is wat 't is...

  • ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Rokz schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:51:
[...]

Danku!

ze kunnen 'm niet los bestellen, en zijn 'm 'kwijt'. Het is wat 't is...
Irritant. Misschien even met Zeist bellen en het uitleggen.

Specs


  • Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 06:06
Tweakiers schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:03:
[...]

Tot nu toe blijft de authenticatie werken. Is nu 11 dagen.
Super, ik ga het volgende week ook even inrichten. Bedankt voor de goede tip!

  • MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-06 20:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Komt voor enkele Tweakers niet helemaal uit het niets maar heb de laatste tijd weinig tot niets op GoT gepost dus allicht dat deze post voor sommigen misschien wat "verkeerd" overkomt.

Vanwege een andere baan en daarmee een verdrievoudiging van mijn jaarlijkse kilometers, besloten om te investeren in een (jong gebruikte) electrische auto. Zonder al teveel voorkennis over EV's maar met dank aan Autoweek, Google/YouTube, GoT en nog wat bronnen, mijn zinnen gezet op een Zeekr 001 Privilege of Sport.

Zo gezegd, zo gedaan en op 16 mei een Privilege opgehaald in de kleur Electric Blue met het Charcoal/Stone interieur; voornamelijk omdat ik al (zeer) lang 4x4 en luchtvering rij, dus dat vond ik hier ook een vereiste. Na enkele minuten uitleg van de verkoper lekker op pad gegaan en al bij de eerste kruising kennisgemaakt met ADAS.

Nu bijna 700km en eerlijk gezegd: ik ondervind amper "hinder" van de punten die men hier post over de interface, hulpsystemen en andere zaken. Begrijp heel goed waarom mensen vinden dat bepaalde instellingen, afstellingen, vinkjes, schuifjes en hulpjes verfijnder zouden kunnen zijn. Het zou mij ook helpen als een aantal zaken onder 1 bookmarkje kunnen zitten maar so be it. En juist door de nieuwigheid, blanco deze EV kopen en "berusten" in ADAS, heeft de auto bij mij juist een rustiger, relaxter en zuiniger manier van rijden opgeleverd.

Rijden is voornamelijk 80 / 100km wegen en waar mogelijk zet ik 'm lekker op de ACC. En in eco mode; comfort vind ik niet fijn als default. Beetje anticiperen, beetje laten rollen en niet al te gek optrekken en daarmee kom nu gemiddeld op 21.3kWh/100km. Vooralsnog boven verwachting; ongetwijfeld zullen deze waarden goed veranderen als het buiten ander/kouder weer wordt. En met enkel openbaar laden (ANWB en Electroverse) vind ik de "brandstofkosten" enorm meevallen, zeker als je bedenkt wat de auto weegt en de 22" bandjes eronder.

Laatste week goed contact gehad met Zeekr Support (en wat mensen achter de schermen inclusief de verkopende partij); auto staat nu in de app geheel op mijn account geregistreerd en nu kan ik dankbaar gebruik maken van de remote functies. Ook hier; 1 = geen maar mijn ervaring met Zeekr Zeist (in levenden lijve) maar ook de telefonische & mail support van Zeekr, heeft een goede ervaring achtergelaten. Ik voelde me in ieder geval serieus genomen als klant, voldoende en tijdige feedback en het issue is nu ook opgelost.

Wat blijft er nu nog over? Gallery/Sentry doet het nog niet; blijkbaar iets met ander / oud account gekoppeld ergens onder water. Wordt vanzelf ook wel opgelost door Zeekr. En Android Auto wil vaak niet verbinden met mijn S24 Ultra alhoewel ik de schuld meer bij Samsung neerleg want dezelfde telefoon had ook continu ruzie met mijn Porsche om te connecten; 1x in de maand pairen was normaal.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof


  • AkaiS
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-05 09:08
Inmiddels heb ik mijn Zeekr 0011 weer verkocht na 9 maanden. Ik ondervond teveel hinder van de auto. Hij is te breed, de ACC is niet prettig en de service vanuit Zeist ronduit belachelijk om een drietal dingen te noemen.

Maar goed, ik heb in november 2025 een spiksplinternieuwe winterset gekocht (ik weet het, de temperaturen zijn er absoluut nog niet naar). Zit 7,5/8mm profiel, zo goed als nieuw dus. Gaat om Brock B41 velgen


Iemand hier belang bij voor een mooi prijsje?

  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
AkaiS schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 07:14:
Inmiddels heb ik mijn Zeekr 0011 weer verkocht na 9 maanden. Ik ondervond teveel hinder van de auto. Hij is te breed, de ACC is niet prettig en de service vanuit Zeist ronduit belachelijk om een drietal dingen te noemen.

Maar goed, ik heb in november 2025 een spiksplinternieuwe winterset gekocht (ik weet het, de temperaturen zijn er absoluut nog niet naar). Zit 7,5/8mm profiel, zo goed als nieuw dus. Gaat om Brock B41 velgen


Iemand hier belang bij voor een mooi prijsje?
Stuur mij maar berichtje met wat je ervoor wil hebben. Misschien wel belang!

  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
Hebben meer mensen last van sinds de laatste update van zeekr (december) dat bij Android auto regelmatig wel verbind (bij instappen) maar geen audio geeft (muziek). De oplossing is bluetooth uit en aan van de auto/telefoon of het systeem van de zeekr rebooten. Heel af en toe moet ik de telefoon rebooten om het werkend te krijgen. (S25 ultra, OneUI 8.5 etc alles is up to date)

  • S60
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 10-06 15:08

S60

MAX3400 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 17:25:
Komt voor enkele Tweakers niet helemaal uit het niets maar heb de laatste tijd weinig tot niets op GoT gepost dus allicht dat deze post voor sommigen misschien wat "verkeerd" overkomt.

Vanwege een andere baan en daarmee een verdrievoudiging van mijn jaarlijkse kilometers, besloten om te investeren in een (jong gebruikte) electrische auto. Zonder al teveel voorkennis over EV's maar met dank aan Autoweek, Google/YouTube, GoT en nog wat bronnen, mijn zinnen gezet op een Zeekr 001 Privilege of Sport.

Zo gezegd, zo gedaan en op 16 mei een Privilege opgehaald in de kleur Electric Blue met het Charcoal/Stone interieur; voornamelijk omdat ik al (zeer) lang 4x4 en luchtvering rij, dus dat vond ik hier ook een vereiste. Na enkele minuten uitleg van de verkoper lekker op pad gegaan en al bij de eerste kruising kennisgemaakt met ADAS.

Nu bijna 700km en eerlijk gezegd: ik ondervind amper "hinder" van de punten die men hier post over de interface, hulpsystemen en andere zaken. Begrijp heel goed waarom mensen vinden dat bepaalde instellingen, afstellingen, vinkjes, schuifjes en hulpjes verfijnder zouden kunnen zijn. Het zou mij ook helpen als een aantal zaken onder 1 bookmarkje kunnen zitten maar so be it. En juist door de nieuwigheid, blanco deze EV kopen en "berusten" in ADAS, heeft de auto bij mij juist een rustiger, relaxter en zuiniger manier van rijden opgeleverd.

Rijden is voornamelijk 80 / 100km wegen en waar mogelijk zet ik 'm lekker op de ACC. En in eco mode; comfort vind ik niet fijn als default. Beetje anticiperen, beetje laten rollen en niet al te gek optrekken en daarmee kom nu gemiddeld op 21.3kWh/100km. Vooralsnog boven verwachting; ongetwijfeld zullen deze waarden goed veranderen als het buiten ander/kouder weer wordt. En met enkel openbaar laden (ANWB en Electroverse) vind ik de "brandstofkosten" enorm meevallen, zeker als je bedenkt wat de auto weegt en de 22" bandjes eronder.

Laatste week goed contact gehad met Zeekr Support (en wat mensen achter de schermen inclusief de verkopende partij); auto staat nu in de app geheel op mijn account geregistreerd en nu kan ik dankbaar gebruik maken van de remote functies. Ook hier; 1 = geen maar mijn ervaring met Zeekr Zeist (in levenden lijve) maar ook de telefonische & mail support van Zeekr, heeft een goede ervaring achtergelaten. Ik voelde me in ieder geval serieus genomen als klant, voldoende en tijdige feedback en het issue is nu ook opgelost.

Wat blijft er nu nog over? Gallery/Sentry doet het nog niet; blijkbaar iets met ander / oud account gekoppeld ergens onder water. Wordt vanzelf ook wel opgelost door Zeekr. En Android Auto wil vaak niet verbinden met mijn S24 Ultra alhoewel ik de schuld meer bij Samsung neerleg want dezelfde telefoon had ook continu ruzie met mijn Porsche om te connecten; 1x in de maand pairen was normaal.
Vanaf ik de auto heb, maart 2024, verbindt Android auto soms wel, maar veel vaker niet automatisch. Even in het menu bij connectie Android aanklikken en Android auto wordt geactiveerd. Omdat ik niet altijd Android auto nodig heb, stoort deze extra handeling mij niet echt. Waarom niet consistent Android auto wordt gestart, geen idee. Met een andere Samsung telefoon had ik hetzelfde, dus ik denk dat het aan de auto ligt

  • MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-06 20:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Tweakiers @S60 Ja, klinkt bekend / klinkt als gedeeltelijk oplossing / klinkt als Samsung. Heel toevallig heb ik eergisteren een nieuwere versie van Android Auto gekregen op mijn S24 Ultra; sindsdien is het nog maar 1x gebeurd dat de muziek niet automatisch startte. Waarbij ik dus moet opmerken dat ik elke dag 4x instap / 4 ritten maak. Versie 16.9.662014 van AA. No clue hoe actueel/nieuw dat is overigens.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof


  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
MAX3400 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 18:03:
@Tweakiers @S60 Ja, klinkt bekend / klinkt als gedeeltelijk oplossing / klinkt als Samsung. Heel toevallig heb ik eergisteren een nieuwere versie van Android Auto gekregen op mijn S24 Ultra; sindsdien is het nog maar 1x gebeurd dat de muziek niet automatisch startte. Waarbij ik dus moet opmerken dat ik elke dag 4x instap / 4 ritten maak. Versie 16.9.662014 van AA. No clue hoe actueel/nieuw dat is overigens.
Het automatisch starten van AA doet het bij mij sporadisch, dat vind ik ook niet erg 1x op AA icoon klikken en het start. Ik bedoel echt dat als Android auto gestart is en ik muziek aanzet (radio app in AA of tidal) de muziek aangeeft dat het speelt maar geen audio uit de speakers komt. Dan wanneer ik de eerder beschreven stappen uitvoer werkt het wel. Ik heb AA al cache verwijderd etc. Telefoon helemaal uit de auto verwijderd enzovoort, eigenlijk alle stappen op factorij reset van telefoon na. De ene week heb ik het 5x de andere week 1x. Heb een kennis met een andere telefoon (ook Android) laten testen en die heeft precies hetzelfde in mijn auto. Dus weet eigenlijk zeker dat het niet aan mijn specifieke telefoon ligt.

Mijn Android auto versie is 16.8.661854 van 19 mei. Heb nog geen nieuwe versie die ik kan downloaden.

[ Voor 9% gewijzigd door Tweakiers op 30-05-2026 11:13 ]


  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
Tweakiers schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 19:36:
[...]

Het automatisch starten van AA doet het bij mij sporadisch, dat vind ik ook niet erg 1x op AA icoon klikken en het start. Ik bedoel echt dat als Android auto gestart is en ik muziek aanzet (radio app in AA of tidal) de muziek aangeeft dat het speelt maar geen audio audio uit de speakers komt. Dan wanneer ik de eerder beschreven stappen uitvoer werkt het wel. Ik heb AA al cache verwijderd etc. Telefoon helemaal uit de auto verwijderd enzovoort, eigenlijk alle stappen op factorij reset van telefoon na. De ene week heb ik het 5x de andere week 1x. Heb een kennis met een andere telefoon (ook Android) laten testen en die heeft precies hetzelfde in mijn auto. Dus weet eigenlijk zeker dat het niet aan mijn specifieke telefoon ligt.

Mijn Android auto versie is 16.8.661854 van 19 mei. Heb nog geen nieuwe versie die ik kan downloaden.
Gebeurd mij met Apple CarPlay ook wel is..

hou het niet bij hoevaak t is maar gebeurd me ook een paar x per week. Denk dus dat dit echt iets van de auto is ipv telefoon…

wat bij mij dan wel over t algemeen werkt is spotify geheel afsluiten en de app opnieuw opstarten. Dan pakt die m wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Rokz op 29-05-2026 20:56 ]


  • Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:04
@MAX3400 Gefeliciteerd! Leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent.
Ik ben ook heel blij met mijn Zeekr. Over 6 maanden is de operational lease afgelopen en dan heb ik 3 jaar erg eerlijk in gereden.

Uiteindelijk zijn forums over het algemeen negatiever dan de werkelijkheid.

[ Voor 28% gewijzigd door Ecological op 30-05-2026 08:33 ]

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55


  • AkaiS
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-05 09:08
AkaiS schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 07:14:
Inmiddels heb ik mijn Zeekr 0011 weer verkocht na 9 maanden. Ik ondervond teveel hinder van de auto. Hij is te breed, de ACC is niet prettig en de service vanuit Zeist ronduit belachelijk om een drietal dingen te noemen.

Maar goed, ik heb in november 2025 een spiksplinternieuwe winterset gekocht (ik weet het, de temperaturen zijn er absoluut nog niet naar). Zit 7,5/8mm profiel, zo goed als nieuw dus. Gaat om Brock B41 velgen


Iemand hier belang bij voor een mooi prijsje?
Inmiddels al verkocht.

  • PTFW
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-06 19:03
Tweakiers schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:36:
Hebben meer mensen last van sinds de laatste update van zeekr (december) dat bij Android auto regelmatig wel verbind (bij instappen) maar geen audio geeft (muziek). De oplossing is bluetooth uit en aan van de auto/telefoon of het systeem van de zeekr rebooten. Heel af en toe moet ik de telefoon rebooten om het werkend te krijgen. (S25 ultra, OneUI 8.5 etc alles is up to date)
Hey Zeekr, "Audio On"

Et voila!

  • TheDude84
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online

TheDude84

The Dude abides

Tweakiers schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:36:
Hebben meer mensen last van sinds de laatste update van zeekr (december) dat bij Android auto regelmatig wel verbind (bij instappen) maar geen audio geeft (muziek). De oplossing is bluetooth uit en aan van de auto/telefoon of het systeem van de zeekr rebooten. Heel af en toe moet ik de telefoon rebooten om het werkend te krijgen. (S25 ultra, OneUI 8.5 etc alles is up to date)
Ik heb dit soms ook op mijn OP13. Wat ik doe, is in het menu naar muziek bronnen (muzieknoot icoon), daar klik ik op Radio/DAB+ om te wisselen van bron en selecteer daarna weer Android Auto als bron. Dan werkt het weer, zonder je telefoon in vliegtuig modus te zetten en je BT uit/aan e.d. (wat ik eerst deed om dit op te lossen)

(Edit: dit is voor iedereen die de zeekr voice AI e.d. uit heeft staan zoals ik)

[ Voor 4% gewijzigd door TheDude84 op 09-06-2026 08:49 ]


  • Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:02
Goede tip, ga ik eens proberen als het weer optreedt (ook hier regelmatig).

  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
TheDude84 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 08:48:
[...]

Ik heb dit soms ook op mijn OP13. Wat ik doe, is in het menu naar muziek bronnen (muzieknoot icoon), daar klik ik op Radio/DAB+ om te wisselen van bron en selecteer daarna weer Android Auto als bron. Dan werkt het weer, zonder je telefoon in vliegtuig modus te zetten en je BT uit/aan e.d. (wat ik eerst deed om dit op te lossen)

(Edit: dit is voor iedereen die de zeekr voice AI e.d. uit heeft staan zoals ik)
Bedankt voor de tip,

Wat bij mij tot nu toe werkt is de app van de muziek op mijn telefoon gedwongen stoppen (Android), dus niet afsluiten onder actieve apps maar echt naar de app info gaan en daar gedwongen stoppen.

  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
Iemand die me even kan helpen.

Door een ongeluk mijn hele voorbumper moeten laten vervangen.

Nu kwam de wrapper erachter dat ze iets wit hebben gespoten wat orgineel volgensmij zwart moet zijn volgens de wrapper. Waardoor het nu net niet mooi oogt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BpnASTO27y9kclhgTIHivkHQdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JyYVgGSfFKJ8MUMUtt5muX4B.jpg?f=fotoalbum_large

Bij de voorbumper de lucht inlaten aan de zijkanten (zie foto) zijn die mee gespoten met de auto kleur bij jullie of helemaal zwart van binnen/achterkant


Alvast bedankt voor t kijken!

  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
Even nog m’n nieuwe kleur showen;


Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BrVGJKod0IUFJO8hCRasDEaqBE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1uSFNN71ueiij4Q3Jm1kyDm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u6Gm-OyBBNLqMJkmpjPX6WEQ3Ac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrY9Gf1bfWVpB0CzmAhfdKK4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_lMPUoBQbz96SKEAsdS_d_I3SE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gOtX22jQnNHZBU3fA5WKicxb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AeA23778LtRREd8SNAFDpycJA5s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qoTVilSlBRKPekXosjdu41Zu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PW0rE9yx0MyYGHA90Ir23dPFgZk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cqFDC5sSoyAEqRGNZR5pLWFk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgQ-q8n8sDJj2KmGQTuaW8Oakq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ou3lpulrM25a4azTTi5nthmu.jpg?f=fotoalbum_large

  • Tweakiers
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20-06 15:28
Rokz schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 20:47:
Iemand die me even kan helpen.

Door een ongeluk mijn hele voorbumper moeten laten vervangen.

Nu kwam de wrapper erachter dat ze iets wit hebben gespoten wat orgineel volgensmij zwart moet zijn volgens de wrapper. Waardoor het nu net niet mooi oogt.

[Afbeelding]

Bij de voorbumper de lucht inlaten aan de zijkanten (zie foto) zijn die mee gespoten met de auto kleur bij jullie of helemaal zwart van binnen/achterkant


Alvast bedankt voor t kijken!
Bij mij is het stuik wat je aangeeft zelfde kleur als de rest van de auto bij de 001 business editie. Mocht je luchtinlaat of wat het ook is zelf bedoelen ja dat is een andere kleur plastic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UNdbNHIaf4852oOouK5XfepRxUg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1QziLnpbayIafVw4cpaBn2wX.jpg?f=fotoalbum_large

  • Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:02
Heel gaf dat mat grijs!

  • Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:02
TheDude84 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 08:48:
[...]

Ik heb dit soms ook op mijn OP13. Wat ik doe, is in het menu naar muziek bronnen (muzieknoot icoon), daar klik ik op Radio/DAB+ om te wisselen van bron en selecteer daarna weer Android Auto als bron. Dan werkt het weer, zonder je telefoon in vliegtuig modus te zetten en je BT uit/aan e.d. (wat ik eerst deed om dit op te lossen)

(Edit: dit is voor iedereen die de zeekr voice AI e.d. uit heeft staan zoals ik)
Hier had ik vandaag opnieuw last van en je workaround werkte bij mij ook. Thnx

  • Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-06 23:49
Tweakiers schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 19:45:
[...]

Bij mij is het stuik wat je aangeeft zelfde kleur als de rest van de auto bij de 001 business editie. Mocht je luchtinlaat of wat het ook is zelf bedoelen ja dat is een andere kleur plastic.

[Afbeelding]
Ja precies de binnenkant van de luchtinlaat bedoelde ik ook…


Super thanks voor t nakijken! Wordt gewaardeerd

  • MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-06 20:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TheDude84 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 08:48:
[...]

Ik heb dit soms ook op mijn OP13. Wat ik doe, is in het menu naar muziek bronnen (muzieknoot icoon), daar klik ik op Radio/DAB+ om te wisselen van bron en selecteer daarna weer Android Auto als bron. Dan werkt het weer, zonder je telefoon in vliegtuig modus te zetten en je BT uit/aan e.d. (wat ik eerst deed om dit op te lossen)

(Edit: dit is voor iedereen die de zeekr voice AI e.d. uit heeft staan zoals ik)
Workaround werkte vandaag ook bij mij echter de volgende/pause/vorige knoppen, zowel op stuur als grote display indrukken gebeurde met een latency van 40 seconden. Dus wel "volgende" indrukken maar pas 40 seconden later ook van nummer wisselen.

Morgenochtend tik ik al/pas de 2000km gereden in net geen 4 weken. Met openbaar laden (meerdere aanbieders en tarieven hier in de straat), kom ik op netto op 8,27 cent electra "uit de paal" per gereden kilometer; daar zit dus voortstuwing, airco (eco stand en continu 19.5 graden), muziek, verlichting, alles bij in. Vind het (nog) meevallen voor een apparaat van dit formaat.

Anyhow, nog steeds erg blij met het wagentje. ADAS blijft een merkbare / logische / positieve sluimerende ergernis. Het is er, ik begijp nog steeds waarom maar het kan verfijnder / slimmer.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof


  • TheDude84
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online

TheDude84

The Dude abides

@MAX3400 Ik denk dat iedereen die AA of Carplay zonder kabel gebruikt dit herkend. Ik heb het in ieder geval ook regelmatig dat er flinke vertraging in zit. Ook als hij vanaf de start van de rit 'goed' werkt.

  • ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Afgelopen weekend een onaangename verassing: na 2 1/2 jaar is mijn luchtvering "lek". Bij één wiel lekt de compressor hoorbaar waardoor die naar beneden helt. Vandaag geprobeerd contact te krijgen met Zeekr. Dat is kansloos. Gelukkig nam Verweij in Den Haag wel de telefoon op, en nu is het wachten hoe snel dit kan worden gerepareerd.

Specs


  • wvdmeer
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-06 23:29
Mogelijk heeft deze discussie al eerder in dit forum plaatsgevonden, maar zoals jullie ongetwijfeld ook weten heeft Zeekr in China al sinds oktober vorige jaar een nieuw 001 model uitgebracht, die qua the features en technologie enigszins vergelijkbaar is met wat de de 7X nu biedt en dus meer up-to-date is. Ik twijfel daardoor heel erg of ik niet beter kan wachten met het aanschaffen van een nieuwe 001 (heb de SE versie op het oog), totdat ze dit model in Nederland introduceren, wat zomaar eind van dit jaar / begin volgend jaar zou kunnen gebeuren. Helaas (en ook niet vreemd) kunnen ze daar bij Zeekr niets over zeggen.

Weet iemand wellicht hier meer over te vertellen en heeft iemand wellicht meer info?

  • Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:02
Die discussie is hier inderdaad al meermaals eerder gevoerd. Zoekt en gij zult vinden (de antwoorden op je vragen, de nieuwe 001 ga je voorlopig nog niet vinden).

  • Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:04
wvdmeer schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 01:13:
Mogelijk heeft deze discussie al eerder in dit forum plaatsgevonden, maar zoals jullie ongetwijfeld ook weten heeft Zeekr in China al sinds oktober vorige jaar een nieuw 001 model uitgebracht, die qua the features en technologie enigszins vergelijkbaar is met wat de de 7X nu biedt en dus meer up-to-date is. Ik twijfel daardoor heel erg of ik niet beter kan wachten met het aanschaffen van een nieuwe 001 (heb de SE versie op het oog), totdat ze dit model in Nederland introduceren, wat zomaar eind van dit jaar / begin volgend jaar zou kunnen gebeuren. Helaas (en ook niet vreemd) kunnen ze daar bij Zeekr niets over zeggen.

Weet iemand wellicht hier meer over te vertellen en heeft iemand wellicht meer info?
Nope, alleen hoog in de boom bij Zeekr weten ze dit. Ze zullen het ook zo laat mogelijk aankondigen. Het is een geweldige auto - maar het is nu nog steeds dezelfde auto als 3 jaar geleden, met hoe snel alles gaat, is dit best wel lange tijd imo. De Model Y heeft hier ook last van met 400v en geen 100kWh batterij.

Het is lastig, ik denk dat ik, hoewel ik mijn 001 geweldig vond en heel blij ben dat ik hem heb geleased, ik denk dat ik zelf tot de refresh zou wachten of naar een andere auto zou kijken.

Maar goed - je hebt ook een auto nodig. Het is erg lastig en persoonlijk.

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55


  • venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:30
Net een offerte voor de 001 sport edition gevraagd, normaal morgen dan bestellen voor de lease. Tech grey en charcoal grey and orange interieur. Dan is het aftellen! Ok, het is "old tech", maar het snelladen heb ik in de afgelopen 4 jaar ook maar 4 keer moeten doen aan 150kW, dus meh :+

Het interieur is een pak mooier (subjectief) en ruimer dan de 7GT, dus toch maar overstag gegaan voor de 001 :)

  • party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Met dit weer schakelt de oververhittingsbeveiliging best wel vaak in. Met de aankomende vakantie in Spanje in het achterhoofd is dat best irritant voor mede bezoekers op de camping (en voor ons zelf).

Kan het kwaad om deze uit te schakelen?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste