Het grote Geely Zeekr 001 topic

Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daveypayvey
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 17-04 07:45

Daveypayvey

Ik weet het Zeekr!

spidertje schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 11:43:
[...]

1 account of meerdere accounts in de auto in gebruik? Lengte vanaf het stuur klopt bij mij in 80-90% namelijk nooit.
2 account in gebuik. Meestal wordt de mijne gebruikt.

Zeekr 001 Privilege 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 20:38
Daveypayvey schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 11:55:
[...]

2 account in gebuik. Meestal wordt de mijne gebruikt.
En hoe lang zijn jullie? Hoeveel cm staat de zitting vanaf de pedalen?

Gok namelijk dat het aan van beide of een combi van de twee ligt. Kan ik dat eens testen want als ik op Zeekr moet wachten duurt dat nog een eeuwigheid vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:00
Hier ook af en toe dat hij hem niet pakt. Lijkt met de internet verbinding te maken te hebben. Soms dan pakt hij het wifi niet en dan dus ook niet de instelling/gebruiker.
Beetje suffe oplossing maar werkt altijd, weer in P zetten, deur open en dicht. En dan in Drive weer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:47
Hoe hebben jullie het stuur trouwens? Meer omhoog of omlaag? Ben wel benieuwd of ik nog betere zithouding kan vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door Ecological op 29-06-2024 21:39 ]

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
Ecological schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:38:
Hoe hebben jullie het stuur trouwens? Meer omhoog of omlaag? Ben wel benieuwd of ik nog betere zithouding kan vinden.
Heb het stuur zo staan dat ik het oranje lampje dat de rijbaanassistent uitstaat niet zie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshall
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-05 18:29
Ik heb een stand zonder profiel staan die gewoon goed komt. Soms de situatie die RuudBurger schetst. Inderdaad dan even P, deur open en dicht en weer in D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshall
Overigens zal ik me wel even in profielen verdiepen deze week, wel handig om even makkelijk te kunnen wisselen bij vakantie.
Wachten op een Piepje dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krisje
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 09-06 19:57
Eerste uren met de caravan zitten erop. Ca. 37kWh/100km. Dat viel tegen. Geen ACC, regeneratie. Dat helpt niet om verbruik te verminderen. Is eigenlijk waardeloos. Hopelijk wordt dit nog verholpen. Verder rijdt je snel te hard, want hij trekt als een dolle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:30
krisje schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:10:
Eerste uren met de caravan zitten erop. Ca. 37kWh/100km. Dat viel tegen. Geen ACC, regeneratie. Dat helpt niet om verbruik te verminderen. Is eigenlijk waardeloos. Hopelijk wordt dit nog verholpen. Verder rijdt je snel te hard, want hij trekt als een dolle.
Dus om de 2 uur laden, accu tussen 10 en 80% houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Fuego
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 02-01 20:39
spidertje schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:31:
[...]
Heb ik inmiddels 3x achter de rug….. cameras en sensoren die het niet doen komt veel vaker voor trouwens…. Dat controleer ik bij elke rit inmiddels.
Wat is de oplossing om dit te fixen? Resetten van de software heeft niet geholpen. Dacht zelf aan het loskoppelen van de accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJLezer
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-06 08:30
DutchSparky schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 00:40:
[...]

Maar de ACC is wel erg heftig! Die laat ik liever uit. Dan maar alleen cruise control.

Heb mij Long range woensdag opgehaald. Wetende van de software bugs valt het allemaal reuze mee!

Meest loop ik the vlooien met de stoelen. Ze komen niet echt op de gewenste stand staan nadat je weer instapt.
is het mogelijk om dus ouderwetse cruise control te gebruiken ipv ACC? BIj mijn huidige auto kan ik kiezen en vaak gebruik ik de ouderwetse. Bij veel auto’s heb je alleen ACC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
GJLezer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:18:
[...]

is het mogelijk om dus ouderwetse cruise control te gebruiken ipv ACC? BIj mijn huidige auto kan ik kiezen en vaak gebruik ik de ouderwetse. Bij veel auto’s heb je alleen ACC
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
krisje schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:10:
Herkenbaar, motorstand op comfort zetten maakt het iets dragelijker. Normaal vind ik dat een keuze van niks omdat die stand niet lineair is geprogrammeerd maar met aanhanger is het wel fijn om enigzins vaste snelheid aan te kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krisje
Ik probeerde 85 te rijden, maar bijna niet te doen. Meestal reed ik te hard. Ik reed op de comfort stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattMax
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:31
S60 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 07:53:
Sinds de aflevering van mijn Zeekr 001 in maart is het niet mogelijk om de auto commando's via de Zeekr app te geven.
...
Same here en ook doorgegeven aan Zeekr Support. Met iPhone 14 Pro werkt het prima, met diverse Android telefoons (Android 14) werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostson
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 17:59

Lostson

Zeekr 001 Privilige (Blue)

RuudBurger schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:29:
Hier ook af en toe dat hij hem niet pakt. Lijkt met de internet verbinding te maken te hebben. Soms dan pakt hij het wifi niet en dan dus ook niet de instelling/gebruiker.
Beetje suffe oplossing maar werkt altijd, weer in P zetten, deur open en dicht. En dan in Drive weer zetten.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben...ik doe dit ook altijd als ik instap en de bestuurdersstoel gaat niet op de juiste positie dan doe ik de deur weer open en weer dicht (en dan gaat het meestal wel goed)

maar het gaat niet altijd fout...maar wellicht idd dat die geen internet verbinding heeft wanneer je de deur open doet...lijkt me wel een software dingetje dat opgelost kan worden....het is niet wereldschokkend dit probleem maar af en toe wel vervelend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HDoc
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 21:00
spidertje schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 10:21:
[...]
Heb je geluk want met aanhanger doet helemaal niets het meer van da ADAS dus ook geen ACC of dode hoek herkenning. Fijne reis :)
Dat vond ik dit weekend met mijn aanhanger reuze fijn! Geen trillend stuur als je weer even over een lijntje rijdt (en in Nederland trekken we nu eenmaal heel graag heel veel heel witte lijnen). Ja ook dat kan je uitzetten maar je blijft knopjes drukken hè..

[ Voor 10% gewijzigd door HDoc op 01-07-2024 14:48 ]

De avatar is een echte foto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
HDoc schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:47:
[...]

Dat vond ik dit weekend met mijn aanhanger reuze fijn! Geen trillend stuur als je weer even over een lijntje rijdt (en in Nederland trekken we nu eenmaal heel graag heel veel heel witte lijnen). Ja ook dat kan je uitzetten maar je blijft knopjes drukken hè..
Dat deelnis prettig, maar als je 100n kilometers snelweg zonder cruise control moet afleggen…. Daar word je echt niet zo vrolijk van dat jaren 80 gevoel vd vorige opnieuw herbeleven…. 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshall
Jaren 80 🤣🤣🤣
Een verkeerde benchmark qua luxe noemen we dat. Een probleem maken waar er geen is.
De CC van mijn V60 vond ik verschrikkelijk rijden, gewoon lekker met de rechtervoet volledig naar Zuid Frankrijk, Denemarken of Italië rijden. Geen enkel probleem. Straks ga je nog op hol als je onverhoopt de kleur van de binnenverlichting niet kunt aanpassen 😉

Los van het feit dat ik het met je eens ben dat het bizar is dat het niet werkt, dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
Marshall schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:46:
Jaren 80 🤣🤣🤣
Een verkeerde benchmark qua luxe noemen we dat. Een probleem maken waar er geen is.
De CC van mijn V60 vond ik verschrikkelijk rijden, gewoon lekker met de rechtervoet volledig naar Zuid Frankrijk, Denemarken of Italië rijden. Geen enkel probleem. Straks ga je nog op hol als je onverhoopt de kleur van de binnenverlichting niet kunt aanpassen 😉

Los van het feit dat ik het met je eens ben dat het bizar is dat het niet werkt, dat terzijde.
Lijkt me vreselijk.... laat ze gewoon die CC aanzetten.. zoveel meer comfort en al helemaal met 100 op de teller....

binnenverlichting..... dat schijnen die Chinezen geweldig te vinden.... het reflecteert me teveel dankzij al die glanzende lijntje in het interieur in bv voorruit of voorste zijramen, dus staat meestal al uit :-) Als dat niet meer kan dan sla ik zeker op hol.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Fuego
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 02-01 20:39
El Fuego schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:46:
[...]

Wat is de oplossing om dit te fixen? Resetten van de software heeft niet geholpen. Dacht zelf aan het loskoppelen van de accu
Vandaag het zaakje in Zeist laten oplossen. Hebben na het uitlezen van de storingen een aantal zaken opnieuw geprogrammeerd. Het is niet zo dat de oude software is terug gezet (bleef 1.1), maar het heeft er wel toegeleid dat update-proces vanavond opnieuw is doorlopen. Misschien staat er straks wel een verbeterde 1.1 versie op…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balmoral
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 04-06 16:50

Balmoral

Zeekr 001 Privilege Grey

Vanmiddag de armsteun op de achterbank omhoog geklapt. Deze zit nu muurvast en is niet meer omlaag te klappen. Ik zie geen ontgrendeling. Is dit herkenbaar? Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-06 18:24
Balmoral schreef op maandag 1 juli 2024 @ 21:57:
Vanmiddag de armsteun op de achterbank omhoog geklapt. Deze zit nu muurvast en is niet meer omlaag te klappen. Ik zie geen ontgrendeling. Is dit herkenbaar? Iemand tips?
Aan de rijders kant zit een Zeekr stoffen labeltje. Hier moet je aan trekken en dan naar beneden trekken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshall
Exact dit. Dat labeltje heeft een soort veermechanisme voor de ontgrendeling. Duurde ook even voor ik die door had 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daveypayvey

Daveypayvey

Ik weet het Zeekr!

En als je het labeltje niet meer ziet: even de stoel er naast een stukje naar voren klappen. Dan komt ie 'vrij'

Zeekr 001 Privilege 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonV
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 17-12-2024
als ik mijn telefoon op de draadloze oplader leg, wordt hij zo warm dat hij na een tijdje in de beveiliging schiet en eerst moet afkoelen voor ik hem weer kan gebruiken. Thuis laad ik hem ook draadloos op en dan heeft hij er geen last van. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Laden met een kabeltje is ook niet echt handig omdat de stekkers weggewerkt zitten de armsteun en ik dan dus de klepjes van de armsteun open moet laten staan.

Zeekr 001 Privilege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
TonV schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:50:
als ik mijn telefoon op de draadloze oplader leg, wordt hij zo warm dat hij na een tijdje in de beveiliging schiet en eerst moet afkoelen voor ik hem weer kan gebruiken. Thuis laad ik hem ook draadloos op en dan heeft hij er geen last van. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Laden met een kabeltje is ook niet echt handig omdat de stekkers weggewerkt zitten de armsteun en ik dan dus de klepjes van de armsteun open moet laten staan.
Gebruik je daarbij ook Android Auto (AA) of Apple Carplay(AC)?
Je leest het in meerdere topics dat de combinatie draadloosladen en AA/AC niet lekker werkt omdat draadloos laden de telefoon niet snel genoeg vol krijgt en dus blijft de telefoon laden tot deze oververhit

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonV
DonJunior schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:53:
[...]

Je leest het in meerdere topics dat de combinatie draadloosladen en AA/AC niet lekker werkt omdat draadloos laden de telefoon niet snel genoeg vol krijgt en dus blijft de telefoon laden tot deze oververhit
Het is inderdaad icm Apple carplay. Wat is dan de oplossing? Toch een draadje om te laden?

Zeekr 001 Privilege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
TonV schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:55:
[...]

Het is inderdaad icm Apple carplay. Wat is dan de oplossing? Toch een draadje om te laden?
Zo doe ik het nu wel ja. Ik had hetzelfde issue (en meerdere met mij) (maar wel met een ID.3/4 etc)
Maar goed is een telefoon issue dus auto onafhankelijk.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonV
DonJunior schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 10:12:
[...]

Zo doe ik het nu wel ja. Ik had hetzelfde issue (en meerdere met mij) (maar wel met een ID.3/4 etc)
Maar goed is een telefoon issue dus auto onafhankelijk.
Hoe doe jij het dan met de laadkabel? klepje open laten staan van de middenconsole? Verder zitten er geen usb aansluitingen toch? (behalve achterin)

Zeekr 001 Privilege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
TonV schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 10:17:
[...]

Hoe doe jij het dan met de laadkabel? klepje open laten staan van de middenconsole? Verder zitten er geen usb aansluitingen toch? (behalve achterin)
Ik heb een ID.3

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04:16

BPi

DonJunior schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:53:
[...]

Herkenbaar. Ook in de Zeekr X icm AA. Als de verbinding tot stand komt of blijft. Ik dacht bij mij dat het oververhit raken met een (siliconen) hoesje te maken kon hebben en dat hij een beetje zon mee pakt en daarnaast nog opgesloten zit in het laadvak in armleuning. Gelukkig zitten bij mij de usb aansluitingen voor het grijpen/prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krisje
Ik heb hetzelfde met AA en draadloos opladen. Ga kijken hoe t met draadje werkt. Wat CC met caravan betreft staat er in handleiding niets over het uitschakelen van ADAS, behalve sensoren achteruit natuurlijk. Dus ik verwacht dat eea nog wel goedkomt. "Gaspedaal" is erg moeilijk constant te houden heb ik gemerkt. Hoe t met de regeratie zit is mij ook niet helemaal duidelijk. Staat ook niets over in handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_N
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 23:40
[...]

Ik gebruik idd een kabel naar de achterzijde van de middentunnel icm een telefoonhouder in één van bekerhouders.

[ Voor 4% gewijzigd door Alex_N op 02-07-2024 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
Beste Zeekr,

Vandaag stonden we voor het stoplicht en de achterbak ging open toen de passagier perongeluk langs de knop kwam. Ik heb het al bestuurder ook al een keer gehad.

Het is erg gevaarlijk dat de achterbak open kan als die in drive zit, helemaal met honden.

Ik verwacht dan ook dat dit met een hotfix wordt opgelost

______

Ik ben heel blij met de auto maar dit is echt onacceptabel.

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 14:11
Waar zit ie knop dan als je zowel als passagier als bestuurder er per ongeluk langs/tegen kan komen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ecological
Gremen schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:55:
Waar zit ie knop dan als je zowel als passagier als bestuurder er per ongeluk langs/tegen kan komen? :+
Bij de midden console, hij is echt heel gevoelig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:44
[...]

Mijn oplaadkabeltje past precies tussen de naad van beide opklappende panelen. Dus ze kunnen gewoon dicht. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonV
Alex_N schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:09:
[...]

Ik gebruik idd een kabel naar de achterzijde van de middentunnel icm een telefoonhouder in één van bekerhouders.
Ik vond dit wel een nette oplossing met een kabeltje naar de middenconsole:
https://www.etsy.com/list...over-for-magsafe-chargers
even kijken hoe groot hij moet zijn.

Zeekr 001 Privilege

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchSparky
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 13-08-2024
GJLezer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:18:
[...]

AAC werkt op zich wel maar je moet veel ruimte houden tot je voorliggen. LCC is eigenlijk de heftigste. Die blijft maar aan je stuur trekken, remmen, optrekken, en veel te veel biepjes. Niet mee te rijden. Alsof je een Italiaan op speed achter het stuur zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchSparky
spidertje schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 10:20:
[...]

Jahoor is al vanaf dag 1 een ook bij Zeekr bekend probleem, komt vrijwel nooit terug op de juiste positie (lengte) als je gebruik maakt van de comfort stand. Af en toe doet die het sinds OS 1.1 wel, daarvoor helemaal nooit.
Probeer nog eens je stoel in te stellen als je auto in P-stand staat. Daarna nog eens opslaan. Liep er in het begin ook meer te horken maar werkt nu feilloos. Ook met 2 accounts werkt dit goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSparky
Iemand die lichtshow al eens werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

DutchSparky schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 15:34:
Iemand die lichtshow al eens werkend gekregen?
Buiten of binnen?

Bij de X wel. De buitenshow is met geluid uit de buitenspeaker.
Maar waarom de ramen op een kier gaan is mij niet duidelijk.

Iemand hier al eens in het buitenland de onbruikbare (want alleen werkend als je geparkeerd staat) signalen laten geven aan voetgangers (naast paard, dieseltractor, fietsbel, etc?)?
O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-05 08:22
Update 1.1.1a

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FgCZtiL61UtvEgSxj7AkPNksF0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bf1KWOyZ60CgyEaLl5h5nmVb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
Klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
TonV schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:50:
Telefoon mag je niet gebruiken tijdens het rijden 😜

Langzamerhand komen er meer en meer merken met gekoelde draadloze oplaadstation. Dat heb je zeekr met een iPhone echt nodig. Bovendien vliegt de telefoon bij de 001 constant van zijn plek dus de draadloze oplaadplek werkt toch al niet echt geweldig.

Mooiste oplossing is eigenlijk de officiële Zeekr oplossing ik China net OBD voeding en houder links naast het stuur waar dan de oplaadkabel vast inzit. Snap ook niet waarom men dat in Europa niet levert…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
Ecological schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:36:
Beste Zeekr,

Vandaag stonden we voor het stoplicht en de achterbak ging open toen de passagier perongeluk langs de knop kwam. Ik heb het al bestuurder ook al een keer gehad.

Het is erg gevaarlijk dat de achterbak open kan als die in drive zit, helemaal met honden.

Ik verwacht dan ook dat dit met een hotfix wordt opgelost

______

Ik ben heel blij met de auto maar dit is echt onacceptabel.
Was eerder nog erger want dan kon je dit ook via aantal opties in het scherm voor elkaar krijgen. Dat ging zelfs tijdens het rijden… geen id of dat ook met die knop onder het scherm kan eigenlijk.

Is ook al jaren in China bekend trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
DutchSparky schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 15:33:
[...]

Probeer nog eens je stoel in te stellen als je auto in P-stand staat. Daarna nog eens opslaan. Liep er in het begin ook meer te horken maar werkt nu feilloos. Ook met 2 accounts werkt dit goed!
Al aantal keren zo geprobeerd, elke keer hetzelfde issue. Hopeloos eerlijk gezegd dus staat alweer weken uit inmiddels want werd er gestoord van 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
Geen structurele verbeteringen, of harde oplossingen zo te lezen. Wel meer dan je zou verwachten van een 1.1.1a release, eerlijk is eerlijk, als er verder niks omdondert tenminste. 😏

Zal me benieuwen wanneer dat spul zich gaat installeren…. Vorige keer duurde het een week of twee bij na een aantal mislukte pogingen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daveypayvey

Daveypayvey

Ik weet het Zeekr!

Alex_N schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:09:
[...]

Ik heb ook een kabel aan de achterkant van de middenconsole via usb-c ingeplugd. De kabel loopt tussen de stoel en de middenconsole naar voren. Heb via aliexpress een bakje gekocht met verschillende vakjes voor het vak onder de middentunnel (dus die bijna op de bodem) zodat ik daar meerdere spullen in kwijt kan die niet kunnen gaan rollen in een bocht. De bodem van die vakjes is ook mooi afgewerkt met rubber. Dus ook geluidsarm.

En daar ligt mijn telefoon heel stevig. Merk dat het laden van mijn iPhone ook razendsnel gaat. Ik heb mijn Zeekrkaart bij mijn telefoon. Het wordt afgeraden om die kaart op de oplader te laten liggen. Daarom ligt ie beneden.

https://nl.aliexpress.com...%3Asearch%7Cquery_from%3A

Zeekr 001 Privilege 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchSparky
Nou, ik heb medelijden met diegene die met voorgaande versies hebben gereden. Ik rij vanaf levering met 1.1.1a maar LLC heeft al bij mij een bijnaam. Lijpe Linda Crasher.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daveypayvey

Daveypayvey

Ik weet het Zeekr!

DutchSparky schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:55:
[...]

Nou, ik heb medelijden met diegene die met voorgaande versies hebben gereden. Ik rij vanaf levering met 1.1.1a maar LLC heeft al bij mij een bijnaam. Lijpe Linda Crasher.
'Medelijden'?

Hoeft niet hoor. Los van de LCC geniet ik erg van de 001. En al lekker langer dan jij! :9~

Zeekr 001 Privilege 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

_/-\o_
Waar vind je deze lijst?
Voor de X heb ik hem ook nog niet gevonden. Dit lijstje komt wel een beetje overeen met wat ze mij onlangs in Zeist vertelden wat er aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostson

Lostson

Sound for overspeed warning lowered with more pleasant sound! dit is wel nice want het waarschuwen vond ik wel erg overdreven tijdens het rijden...

ADAS Fixed jerkiness with using ACC & LCC is wel een grote welkomst...ik had het al vaker bij Zeekr aangekaart dat de ACC te aggresief afremt gelukkig hebben ze daar gehoor aan gegeven.
Traffic sign information more accurate -> Ik merkte dat vaak borden niet correct waren dan reed je in een buurt dat clearly 50 was maar dan staat het op 30...dus ik hoop dat het wat improved is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
BPi schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:20:
[...]

_/-\o_
Waar vind je deze lijst?
Voor de X heb ik hem ook nog niet gevonden. Dit lijstje komt wel een beetje overeen met wat ze mij onlangs in Zeist vertelden wat er aan zit te komen.
Werd op Facebook gepost (dank aan Paul F.). Sowieso wel een tip de Facebookgroep "Zeekr 001 Nederland"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lostson

Lostson

JoostvdB1974 schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:00:
[...]

Werd op Facebook gepost (dank aan Paul F.). Sowieso wel een tip de Facebookgroep "Zeekr 001 Nederland"
goeie tip! ga ik me ook bij aansluiten :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi

BPi

JoostvdB1974 schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:00:
[...]

Dank. Ik gebruik geen Facebook. Eens even kijken in het X topic of daar iemand fb gebruikt en er ook een Zeekr X groep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSparky
Daveypayvey schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:23:
[...]

'Medelijden'?

Hoeft niet hoor. Los van de LCC geniet ik erg van de 001. En al lekker langer dan jij! :9~
Ik geniet in ieder geval van elke rit. Hou LCC voorlopig mooi uit. Diverse malen al met een aanhanger gereden. Het verbruik wat bij mijn normaliter op 17,8kW ligt gaat dan naar 22kW. Dit valt mij echt niet tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSparky
Iemand al ervaring met tol-batches en de voorruit van de Zeekr 001? In mijn vorige auto had ik de batch op mijn voorruit op de zwarte coating op de voorruit geplakt vanwege een refecterende coating welke de werking van de batch tegen zou gaan. Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonV
DutchSparky schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:37:
Iemand al ervaring met tol-batches en de voorruit van de Zeekr 001? In mijn vorige auto had ik de batch op mijn voorruit op de zwarte coating op de voorruit geplakt vanwege een refecterende coating welke de werking van de batch tegen zou gaan. Ervaringen?
Nog geen ervaring mee. A.s. zondag gaan we naar Frankrijk en gaan we het zien hoe dit werkt.

Zeekr 001 Privilege

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MattMax
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:31
DutchSparky schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:37:
Ja, dit werkt perfect. Transponder rechts naast de spiegel geplakt en wordt direct gedetecteerd bij tolpoortjes (getest in Frankrijk met Bip&Go).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
DutchSparky schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:55:
[...]

Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
Vandaag nieuwe app voor de iPhone die beschikbaar is gekomen. Ziet er beter uit dan voorheen, in ieder geval lijkt het een stapje vooruit te zijn.

Ik lees nu nergens meer terug dat de adas systemen uitstaan bij een aangekoppelde aanhanger.

Wie kan aangeven of de adas systemen nu ook beschikbaar zijn met een aanhanger achter de auto?

Of heeft men dit bewust uit de handleiding gehaald….? 🤐🤐🤐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ecological
Top die update van de iPhone app! Digital key zou nu ook moeten werken (net nog niet, maar kan even duren natuurlijk). En nog veel belangrijker, de kleur van mijn auto is correct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
Ecological schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:14:
Top die update van de iPhone app! Digital key zou nu ook moeten werken (net nog niet, maar kan even duren natuurlijk). En nog veel belangrijker, de kleur van mijn auto is correct!
Die is niet overal correct, ook het model nog niet.
Service menu bv of autodelen.

Digi sleutel via nfc of gewoon aut met de telefoon in de broekzak werkt zeekr nog niet. Althans niet met een iPhone, net even getest.

Kijk daarnaast mbt vertalingen ook maar eens bij stroombediening (wie bedenkt die vertaling nu weer…) dan zie je dat vertalingen ook nog niet overal ok zijn.

Het is zeekr een stapje vooruit, bv dat het widget in aantal varianten nu werkt. Hoe je dat zelf met snelkoppelingen kan instellen geen id maar goed dit is al heel wat.

Hopelijk krijg je ook betere statusmeldingen van bv laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krisje
@spidertje
Vandaag nog weer 200 km met caravan gereden. Geen adas te bekennen. Wel de melding dat ik te dicht op voorganger rijd, dus dan zou ACC ook moeten kunnen werken. Dode hoek werkt ook niet. Zou kunnen dat dit uitgeschakeld wordt doordat je met extra spiegels rijdt en cameras misschien spiegels zien.LCC heb ik standaard uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oedsdemeer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-05 06:48
Ecological schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:14:
Even uitloggen en opnieuw inloggen was voor mij de oplossing. Digital key 2.0 ✅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
krisje schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:50:
@spidertje
Vandaag nog weer 200 km met caravan gereden. Geen adas te bekennen. Wel de melding dat ik te dicht op voorganger rijd, dus dan zou ACC ook moeten kunnen werken. Dode hoek werkt ook niet. Zou kunnen dat dit uitgeschakeld wordt doordat je met extra spiegels rijdt en cameras misschien spiegels zien.LCC heb ik standaard uit.
Dode hoek uit heb je zodra je trekhaak gebruikt, spiegels maakt niks uit.

Bedankt voor de update, Zeekr is dus bewust vaag in de handleiding. Typerend….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krisje
Dus met extra spiegels, maar zonder aanhanger werkt dode hoek wel? Zeekr zegt in handleiding dat alleen de achteruitparkeersensoren niet werken. En natuurlijk de trekhaak niet wordt gezien als je zonder aanhanger rijdt. Dus helemaal niet vaag. Alles zou verder moeten werken. Alleen t klopt niet met de werkelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ecological
oedsdemeer schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:52:
[...]

Even uitloggen en opnieuw inloggen was voor mij de oplossing. Digital key 2.0 ✅
Top! Net gebruikt. Wat een heerlijke auto is het ook, vannacht even opladen als de stroom goedkoop is, en dan morgen als ik thuis ben het laatste stukje even aftoppen met 1c per kWh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daveypayvey

Daveypayvey

Ik weet het Zeekr!

krisje schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:50:
@spidertje
Als je de stekker inplugt (dat is de trigger) werken sommige ADASsystemen niet meer. Ik weet dat er mensen zijn die daarom de stekker ‘per ongeluk’ niet inpluggen. Dan werken de systemen wel.

Is gevaarlijk en ongewenst als je rijdt met een caravan, maar met lage aanhanger of fietsendrager wellicht een welkome ‘vergissing ‘.

Zeekr 001 Privilege 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitsumark
Misschien uitzoeken of het een specifieke pin is, kun je wel met remlicht rijden, maar alleen geen mistlicht bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krisje
Zeekr is niet de enige met aanhangerproblemen. Ook bij kia gaat zelfs met fietsendrager alle adas uit. Zie hier
https://www.kiaclub.nl/to...hangwagen-of-fietsdrager/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daveypayvey

Daveypayvey

Ik weet het Zeekr!

krisje schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 23:26:
Zeekr is niet de enige met aanhangerproblemen. Ook bij kia gaat zelfs met fietsendrager alle adas uit. Zie hier
Op de laatste pagina lees ik dat na de update (iig) de ACC het weer doet! Dan moet het bij Zeekr ook kunnen.

Zeekr 001 Privilege 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Daveypayvey schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 08:41:
[...]

Op de laatste pagina lees ik dat na de update (iig) de ACC het weer doet! Dan moet het bij Zeekr ook kunnen.
Met "domme" CC ben ik ook al blij. En een domme kan wellicht iets slimmer worden gemaakt door wel iets met een radarsignaal aan de voorzijde te doen mbt uitschakelen of waarschuwen bij te dicht benaderen. Volgens mij werkte de ACC bij mijn Lynk&Co met caravan wel, maar weet niet meer zeker. Kan ook CC zijn geweest. Is al weer bijna 2 jaar geleden dat ik daar in de zomer een caravan achter had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonV
BPi schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:17:
[...]

Met "domme" CC ben ik ook al blij. En een domme kan wellicht iets slimmer worden gemaakt door wel iets met een radarsignaal aan de voorzijde te doen mbt uitschakelen of waarschuwen bij te dicht benaderen. Volgens mij werkte de ACC bij mijn Lynk&Co met caravan wel, maar weet niet meer zeker. Kan ook CC zijn geweest. Is al weer bijna 2 jaar geleden dat ik daar in de zomer een caravan achter had.
bij mijn RAV4 werkte alles nog gewoon met aanhanger / caravan. ACC, dode hoek, parkeersensoren... Het kan dus wel.

Zeekr 001 Privilege

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostvdB1974
TonV schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:44:
[...]

bij mijn RAV4 werkte alles nog gewoon met aanhanger / caravan. ACC, dode hoek, parkeersensoren... Het kan dus wel.
Bij Tesla werkt de adaptieve cruise control en ook de dode hoek detectie gewoon met aangekoppelde aanhanger. Autopilot (zelf sturen tussen de lijntjes) is geactiveerd. Maar dat zou ook voor Zeekr al prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
krisje schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 23:26:
Had heel veel op te merken over de bouwkwaliteit van mijn HI5, echter acc werkte prima met een aanhanger. Reed dan het meest plezierig zelfs zonder gekraak of last van een loszittende bestuurdersstoel. Zonder aanhanger was dat wel anders…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IonniUnique
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 08:37
spidertje schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:08:
[...]

Had heel veel op te merken over de bouwkwaliteit van mijn HI5, echter acc werkte prima met een aanhanger. Reed dan het meest plezierig zelfs zonder gekraak of last van een loszittende bestuurdersstoel. Zonder aanhanger was dat wel anders…..
Dat hangt af van het merk en type trekhaak dat onder de IONIQ 5 zit. In Duitsland monteerde de dealer in 2021 standaard een ‘domme’ MVG afneembare trekhaak zonder CAN-busverbinding met de boordcomputer. Daar bleef alle rijassistentie gewoon functioneren (inclusief noodstop iedere keer als je met aanhanger achteruit wilt rijden). In Nederland zat er standaard een ander type op (ik meen Mobis) die wel communiceerde met de boordcomputer. Daar werd een aantal rijhulpsystemen wel uitgeschakeld bij aangekoppelde aanhanger. Wellicht zijn er naast de ‘slimme’ ‘af’-fabriek trekhaken voor Zeekr-rijders ook ‘domme’ trekhaken beschikbaar die na aflevering kunnen worden gemonteerd.

[ Voor 12% gewijzigd door IonniUnique op 05-07-2024 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spidertje
IonniUnique schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 09:12:
[...]

Dat hangt af van het merk en type trekhaak dat onder de IONIQ 5 zit. In Duitsland monteerde de dealer in 2021 standaard een ‘domme’ MVG afneembare trekhaak zonder CAN-busverbinding met de boordcomputer. Daar bleef alle rijassistentie gewoon functioneren (inclusief noodstop iedere keer als je met aanhanger achteruit wilt rijden). In Nederland zat er standaard een ander type op (ik meen Mobis) die wel communiceerde met de boordcomputer. Daar werd een aantal rijhulpsystemen wel uitgeschakeld bij aangekoppelde aanhanger. Wellicht zijn er naast de ‘slimme’ ‘af’-fabriek trekhaken voor Zeekr-rijders ook ‘domme’ trekhaken beschikbaar die na aflevering kunnen worden gemonteerd.
Die werden niet echt uitgeschakeld, moest je zelf doen zoals bv detectie achter als je achteruit wilde rijden. Had de NL variant a 2300 euro ofzo..... was absurd prijzig bij Hyundai. 2x gebruikt ofzoiets.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshall
Na het weekend naar Frankrijk. Ondanks dat ik de laatste 6 maanden mijn terughoudendheid aangaande elektrisch rijden wel echt als onwetendheid heb weten te bestempelen merk ik toch dat ik hier toch even wat afwachtender in ben. Wellicht ook omdat Frankrijk geen Zeekr servicepunten heeft en ik vorig jaar mijn vakantie deels naar de kloten zag gaan door gezanik met de Volvo.

Zijn er hier al mensen met de Zeekr naar Frankrijk geweest die specifieke tips hebben? Behalve dan uiteraard via Chargemap je route vooraf plannen en voor de zekerheid een creditcard aan een Tesla app koppelen.
En de milieuzone vignetten waarvoor ik alweer te laat was 🤣
Maar iemand nog wat specifieks tegengekomen als tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbotokkie
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 07-06 21:45
Ik ben vorige maand naar LeMans geweest met de 001. Geen probleem. Als tip zou ik je de Fastned app adviseren. Daarmee navigeer je eenvoudig naar hun laders in Frankrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rjvkuppeveld
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 08-06 10:26
Hallo, ik krijg regelmatig de storing in het scherm te zien.

Het gekke is dat als is s’ochtends de melding er niet is, maar als ik s’middags weg rijd dat ik deze melding zie. Het heeft te maken met de dode hoek detectie.

Hebben jullie deze melding ook en zo ja hoe is deze opgelost.

Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPDbRIXS63MncwHYOWZ6ZVDmPIo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/crPEdT3Tkt9wIFCRKey1iNun.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alex_N
Lekker dan. Heeft Zeekr me opgezadeld met een kleptomaan op wielen. >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jrs4PIDJOXy1TTC40ghAaTC5LXg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AdoA7l9JMTfMorDU6rFk5J4D.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSparky
rjvkuppeveld schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:36:
Hallo, ik krijg regelmatig de storing in het scherm te zien.

Het gekke is dat als is s’ochtends de melding er niet is, maar als ik s’middags weg rijd dat ik deze melding zie. Het heeft te maken met de dode hoek detectie.

Hebben jullie deze melding ook en zo ja hoe is deze opgelost.

Alvast bedankt.

[Afbeelding]
Ook hier komt ie af en toe voorbij. Ik accepteer het maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Alex_N schreef op zondag 7 juli 2024 @ 23:40:
Lekker dan. Heeft Zeekr me opgezadeld met een kleptomaan op wielen. >:)

[Afbeelding]
_/-\o_
Die heb ik een paar maanden geleden ook al een keer gehad. Dit kwam op vakantie 's nachts binnen toen de auto gewoon binnen de port geparkeerd stond. Dus veilig. Hij was goed afgesloten (deuren dicht, op slot en ramen dicht). De dag ervoor had ik een alarm gehad van beweging in de auto (vlieg) en eerder ook een alarm doordat de auto op slot was gegaan toen ik wegliep, terwijl de kinderen er in zaten. Ik denk haast dat tussen deze voorvallen en de vreemd verwoorde diefstalmelding een relatie zit, maar wat er precies aan de hand was kon met toen bij Zeekr ook nog niet melden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lostson

Lostson

Wat ik merkte dat als er geen bestuurder of voor passagier in de auto zit en je gaat in de auto zitten (achterin) met je sleutel dan gaat de auto alarm af...ik denk dat dan de Life detection ingeschakeld wordt (Kat, Hond, mens) die dan beweegt triggered de alarm. Heeft iemand dit ook al eens getest/gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
Lostson schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:30:
Wat ik merkte dat als er geen bestuurder of voor passagier in de auto zit en je gaat in de auto zitten (achterin) met je sleutel dan gaat de auto alarm af...ik denk dat dan de Life detection ingeschakeld wordt (Kat, Hond, mens) die dan beweegt triggered de alarm. Heeft iemand dit ook al eens getest/gehad?
Hier kwam ik inderdaad ook tijdens vakantie achter. Ook had ik tijdens het inladen van de auto het alarm eens getriggerd. De simpele oplossing: life presence alarm uit, want ik geen hond of kinderen die 'per ongeluk' achter kunnen blijven...

Een functie die ik toch niet nodig heb, deze is soms dermate gevoelig dat een vlieg hem ook kan triggeren. Wellicht dat de camera's dit doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
Lostson schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:30:
Bekend issue, eerste dag had ik dit al :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spidertje
ruudhermans78 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 09:14:
[...]

Hier kwam ik inderdaad ook tijdens vakantie achter. Ook had ik tijdens het inladen van de auto het alarm eens getriggerd. De simpele oplossing: life presence alarm uit, want ik geen hond of kinderen die 'per ongeluk' achter kunnen blijven...

Een functie die ik toch niet nodig heb, deze is soms dermate gevoelig dat een vlieg hem ook kan triggeren. Wellicht dat de camera's dit doen...
Bij elke start vd auto staat die weer aan, EU regelgeving volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostson

Lostson

Ik heb toch maar besloten om mijn Qover Zeekr verzekering stop te zetten en dan voor iets anders te gaan...ik betaal nu 225 euro per maand wat Fors is voor de Privilige edition....

ik zat al te kijken naar Unive daar is het rond 160 euro en dan met 0 eigen risico.
echter als ik nog Pechhulp (3,99 euro per maand) en
3 jaar nieuwwaarde regeling erbij wil (17,37 eur per maand)

dan kom ik op een totaal premie van 181,78 euro per maand...alsnog cheaper dan Qover I guess...alles is mooi meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
Je zegt per maand, maar je bedoelt per kwartaal?
Of heb je 0 schadevrije jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostson

Lostson

ik heb 5 schadevrije jaren met no-claim korting 72% volgens unive site
maar het is echt per maand hoor (niet per kwartaal)...was dat maar waar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonV
Lostson schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:27:
ik heb 5 schadevrije jaren met no-claim korting 72% volgens unive site
maar het is echt per maand hoor (niet per kwartaal)...was dat maar waar....
Unive was bij mij ook het goedkoopst.

Ik heb bij mijn persoonlijke rijstijl instellingen alles op standje sport staan behalve aandrijving. Die staat op comfort. Gemiddeld verbruik bij 105 op de ACC bij comfort stand over een afstand van 200 km: ruim 21 kWh/100km. Bij deze persoonlijke instellingen over een afstand van 200 km: 19,2 kWh / 100 km! Dat scheelt nogal dus!

Zeekr 001 Privilege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_N
TonV schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:09:
[...]

Unive was bij mij ook het goedkoopst.

Ik heb bij mijn persoonlijke rijstijl instellingen alles op standje sport staan behalve aandrijving. Die staat op comfort. Gemiddeld verbruik bij 105 op de ACC bij comfort stand over een afstand van 200 km: ruim 21 kWh/100km. Bij deze persoonlijke instellingen over een afstand van 200 km: 19,2 kWh / 100 km! Dat scheelt nogal dus!
Zelfde windrichting en temperatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonV
Alex_N schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 15:13:
[...]

Zelfde windrichting en temperatuur?
Ik liet hem eerst altijd op comfort staan en heb nog nooit een gemiddelde gereden van 19,2 kWh/100 km bij (ongeveer) gelijke omstandigheden.

Zeekr 001 Privilege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windom Earle
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-05 21:06
TonV schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 15:47:
[...]

Ik liet hem eerst altijd op comfort staan en heb nog nooit een gemiddelde gereden van 19,2 kWh/100 km bij (ongeveer) gelijke omstandigheden.
Hangt ook veel van de omstandigheden af. Meestal zit ik rond de 20, maar ik heb in de comfort stand ook een keer 18 gehaald over 110km bij 'normaal' gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S60
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 08-06 09:45

S60

Vandaag opende ik de kofferklep en heb ik daar m'n jas en sleutel ingelegd. Kofferklep gesloten en deze niet meer open te krijgen. Ook de portieren niet. Hoe kan dit? De keyfob werkt toch op basis van nabijheid? De sleutel weet toch niet of hij in de auto is of daar net buiten? Uiteindelijk maar thuis de keycard gehaald om de auto weer te openen. Wie heeft dit ook wel eens gehad? Batterij van sleutel is trouwens niet leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
S60 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:31:
Vandaag opende ik de kofferklep en heb ik daar m'n jas en sleutel ingelegd. Kofferklep gesloten en deze niet meer open te krijgen. Ook de portieren niet. Hoe kan dit? De keyfob werkt toch op basis van nabijheid? De sleutel weet toch niet of hij in de auto is of daar net buiten? Uiteindelijk maar thuis de keycard gehaald om de auto weer te openen. Wie heeft dit ook wel eens gehad? Batterij van sleutel is trouwens niet leeg.
Kan je batterij van de sleutel wel bijna leeg zijn? Momenteel gaat die ongeveer 3 maanden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aend
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 08-06 20:12
Hi allemaal, kijk elke dag even naar nieuwe Posts, kan eind juli mijn Privilege ophalen dus is allemaal goede info van jullie. Naast de bekende software issues, zijn er nog hardware issues te melden?, ik zie er (gelukkig) niet veel en nog een vraag is Navi wanneer via Google maps nu ook via de hud zichtbaar?
Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste