Jacarst schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 17:49:
Update gisteren foutloos geinstalleerd. Bij mij ook verkeerde tijd vandaag en ondanks meerdere ritten nog steeds niet goed. ACC en Lane assist werkt op snelweg soepeler dan voorheen, lijkt een verbetering. Nog steeds storingsmelding met Driver Monitoring Systems, blijkbaar nog niet opgelost.
ACC werkt mogelijk met vertragen iets soepeler, maar dat is het dan ook wel vwbt het effect van deze update geloof ik.
Bij starteb vd auto stond trouwens net als bij de vorige update het stuur in de hoogste stand.
Verder merk ik niks van verbeteringen, eerder merk ik dat de werking samen met de app veel trager is geworden en bv gps signaal geeft de auto nu weer waar die vandaag stond maar weet zeekr dat die hier nu voor de deur staat en niet 54km verderop….
Je ziet nu ook de knipperlichten in de “parkeer app” heel vertragend en versneld verlopen en de hardware in de auto lijkt het dus enorm lastig te hebben om de software bij te houden…
Snelheden staan nog steeds in 80% onjuist, geluid vd overtreding snelheid vind ik amper fijner dan hiervoor, navigatie kan nog steeds geen laadpunten vinden op mijn route naar de wintersport en tettert u redt het niet u redt het niet, filtering snelladen moet je ook nog steeds weer kiezen laadt staan dat je voorkeur netwerken kan ingeven….
Hopelijk is de stabiliteit icm airplay verbeterd anders brengt dit amper tot niks, ook vertalingen zijn niet verbeterd in het NLs volgens mij.
Geen id wat men nu echt heeft gedaan en verbeterd eerlijk gezegd in de afgelopen maanden. In ieder geval niets van te merken.