Knip
[ Voor 97% gewijzigd door Notna op 02-05-2024 12:40 . Reden: Vooral gewoon niet reageren is een nóg beter plan ]
[ Voor 97% gewijzigd door Notna op 02-05-2024 12:40 . Reden: Vooral gewoon niet reageren is een nóg beter plan ]
Het verschil van minder vermogen is groot dus dit merk je wel hoor.aim-creativity schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:18:
[...]
Hoe weet je precies dat de auto minder vermogen heeft dan?
Lijkt logisch toch?dejong_tweakers schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:36:
[...]
Het verschil van minder vermogen is groot dus dit merk je wel hoor.
Ik lees ook dat comfort en sport omgewisseld is na update, dit denk ik niet echt. (bij mijn auto dan)
Heb van Zeekr te horen gekregen dat sportstand anders is.
Voorheen werd "one pedal" automatisch uitgeschakeld na sportstand maar omdat hier ook een melding van kwam in display is dit met de update op handmatig gezet.
Dus maximaal vermogen zou na de update betekenen -> in "sportstand" en "one pedel" uit.
Gewoon aangeven als je denkt dat het een niet klopt. Lossen ze direct op.BigTee schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 14:12:
Heeft iemand ervaring met de uitlijning van een Zeekr 001 bij aflevering? Mijn huidige auto (een Tesla) was namelijk niet goed uitgelijnd, wat resulteerde in het vervangen van twee banden binnen 6 maanden. Aankomende dinsdag krijg ik mijn Zeekr 001 en als blijkt dat deze ook aandacht nodig heeft, zal ik direct naar een expert gaan. Anders wordt het wederom een kostbare zaak met mijn 22-inch banden ;-)
Heb je het voorkomen van interieur oververhitting aanstaan boven de 40 graden aanstaan?AcrobaticZebra schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 16:38:
Het viel mij gisteren op dat de 001 begon te ventileren terwijl hij gewoon voor het huis stond en de sleutel niet in de buurt lag. Net deed hij het weer. Hij staat wel volop in de zon deze dagen, begint hij automatisch te koelen? Iemand anders ook opgevallen?
Tnx, ik kan me de optie niet herinneren tegengekomen te zijn, maar ga het opzoeken.spidertje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 17:59:
[...]
Heb je het voorkomen van interieur oververhitting aanstaan boven de 40 graden aanstaan?
Dankzij het glazen dak met name wordt de auto namelijk snel echt heet binnenin merk ik nu met dit weer namelijk.
Ik merk ook niks van verkoeling als de stoelventilatie aanstaat trouwens, kan iemand het verschil aan uit wel merken?
Ik merk dit wel, alleen lijkt het gekoppeld aan de kracht van je airco. Dat viel me sowieso op: auto stand is niet echt auto. Binnen deze stand kun je dus wel de kracht nog aanpassen. Daar gaat deze niet door van auto stand af. Standaard stond deze bij mij heel stil en voelde ik ook niets.spidertje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 17:59:
[...]
Heb je het voorkomen van interieur oververhitting aanstaan boven de 40 graden aanstaan?
Dankzij het glazen dak met name wordt de auto namelijk snel echt heet binnenin merk ik nu met dit weer namelijk.
Ik merk ook niks van verkoeling als de stoelventilatie aanstaat trouwens, kan iemand het verschil aan uit wel merken?
Klopt! Is mijn ervaring ook!ruudhermans78 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 18:34:
[...]
Ik merk dit wel, alleen lijkt het gekoppeld aan de kracht van je airco. Dat viel me sowieso op: auto stand is niet echt auto. Binnen deze stand kun je dus wel de kracht nog aanpassen. Daar gaat deze niet door van auto stand af. Standaard stond deze bij mij heel stil en voelde ik ook niets.
Zeekr 001 Privilege 2024
Aha… opmerkelijke keuze. Bij de heating is dat niet zo of wel? Voor het stuur geldt dat wel geloof ik…ruudhermans78 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 18:34:
[...]
Ik merk dit wel, alleen lijkt het gekoppeld aan de kracht van je airco. Dat viel me sowieso op: auto stand is niet echt auto. Binnen deze stand kun je dus wel de kracht nog aanpassen. Daar gaat deze niet door van auto stand af. Standaard stond deze bij mij heel stil en voelde ik ook niets.
Ik kan ook niks doen zo te zien…. Het was te verwachten want er werkt eigenlijk niets (echt) goed met in de software vd Zeekrs. Auto net even gecontroleerd en die start nog wel, dat vind ik al heel watWindom Earle schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 20:08:
Update was bij mij ook geen succes net. Ik kreeg de update binnen via de app. Gestart en zou ongeveer 48 minuten duren. Daarna gebeurde in de app niets meer en in m’n auto zelf geen spoor van een update te bekennen. In de app was de update ook ineens beëindigd en vervolgens nergens meer te bekennen. Ik kan het dus ook niet opnieuw proberen.
Er worden geen vereisten opgegeven. Batterij is bij mij nog 85%. Ik heb ook geen melding gezien dat de auto niet aan de eisen voldoet.RuudBurger schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 20:18:
Wat zijn de vereiste voor de update. Hier starte hij uit zichzelf maar kreeg een melding in de auto dat we niet aan de eisen voldeden. Misschien moet hij aan de oplader hangen en een minimaal batterij niveau hebben?
Je moet de privacy op een bepaald niveau zetten, verder niks dacht ik.RuudBurger schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 20:18:
Wat zijn de vereiste voor de update. Hier starte hij uit zichzelf maar kreeg een melding in de auto dat we niet aan de eisen voldeden. Misschien moet hij aan de oplader hangen en een minimaal batterij niveau hebben?
Ik weet niet hoe of je in tech werkt of het erg volgt, maar OTAs zijn helaas niet zo makkelijk als het lijkt, het wrange is ook hoe meer je het doet, hoe beter je er in wordt. Echter pipelines om nieuwe builds te bouwen hebben tijd nodig om beter te worden. Door ervaring op te bouwen zullen elke builds beter worden en soepeler gaan.spidertje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 20:44:
[...]
Je moet de privacy op een bepaald niveau zetten, verder niks dacht ik.
Op zich trouwens best vreemd dat men niet vooraf aangeeft wat bv accu percentage minimaal moet zijn. Gok dat men er ook helemaal geen rekening mee houdt. Laat men maar mensen van bv Apple inhuren om de UI en de meldingen naar gebruikers toe te optimaliseren. Dan oogt het al snel stuk professioneler.
Het hele proces oogt namelijk zeer houtje touwtje. Happy Path zal mogelijk (soms) wel werken maar de wereld is verre van ideaal.
Daar is duidelijk onvoldoende op ingespeeld, zoals kon worden verwacht helaas. Jammer om dit met zo weinig autos al te moeten concluderen, lijkt er sterk op dat oa de backend te zwaar wordt belast.
Geely heeft hier al sinds de begindagen van Polestar last van en blijkbaar nog steeds niet onder controle.
Eens zien of de app zich automatisch hersteld….🤐
Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen
Eerlijk gezegd interesseert het me als klant niets of het lastig is of niet, men belooft de werking en mijn ervaring met andere merken is dat het daar al jaren prima werkt. Nu bij Zeekr is het helaas een rommeltje, hoe men dat in China doet met meer dan 100.000 autos is me een raadsel.Ecological schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 20:49:
[...]
Ik weet niet hoe of je in tech werkt of het erg volgt, maar OTAs zijn helaas niet zo makkelijk als het lijkt, het wrange is ook hoe meer je het doet, hoe beter je er in wordt. Echter pipelines om nieuwe builds te bouwen hebben tijd nodig om beter te worden. Door ervaring op te bouwen zullen elke builds beter worden en soepeler gaan.
Al is er wel een hele grote fout bij mij, ik heb hem namelijk nog niet.
Jouw mening. Ik ben nog steeds ontzettend blij dat ik voor de Zeekr 001 heb gekozen. 100%!spidertje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 22:00:
[...]
Eerlijk gezegd interesseert het me als klant niets of het lastig is of niet, men belooft de werking en mijn ervaring met andere merken is dat het daar al jaren prima werkt. Nu bij Zeekr is het helaas een rommeltje, hoe men dat in China doet met meer dan 100.000 autos is me een raadsel.
Bij een merk als bv Nio werkt het perfect, ook xPeng doet dit heel aardig. Die hebben minder marketing teksten dan Zeekr maar leveren gewoon dus het kan wel in China.
[ Voor 9% gewijzigd door Daveypayvey op 03-05-2024 09:04 ]
Zeekr 001 Privilege 2024
Heb je de mail gelezen? Sommige hebben 2 updates nodig.spidertje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 20:18:
[...]
Ik kan ook niks doen zo te zien…. Het was te verwachten want er werkt eigenlijk niets (echt) goed met in de software vd Zeekrs. Auto net even gecontroleerd en die start nog wel, dat vind ik al heel wat
Het is maar goed dat men niet bv 2500 autos heeft verkocht want dan was de ellende vrees ik niet te overzien geweest.
Volvo heeft OTA alweer uitgezet voor de EX30….
Inmiddels ruim 12u verder en geen van beide updates nu afgerond. We blijven wachten, top advies.Laadpunt schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:43:
[...]
Heb je de mail gelezen? Sommige hebben 2 updates nodig.
Bij mij is de update ook gedaan, nog niet naar 1.1. Ik merk wel degelijk een verandering, nu mijn stoel automatisch teruggaat.
Kan je niet ergens een eigen afzeikforum beginnen? Ipv even af te wachten of het daadwerkelijk lukt
Spidertje is vaak ongenuanceerd maar in basis heeft hij wel een punt toch? Ik ben super blij met mijn Zeekr maar qua updates duurt het allemaal wel erg lang.Laadpunt schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:43:
[...]
Heb je de mail gelezen? Sommige hebben 2 updates nodig.
Bij mij is de update ook gedaan, nog niet naar 1.1. Ik merk wel degelijk een verandering, nu mijn stoel automatisch teruggaat.
Kan je niet ergens een eigen afzeikforum beginnen? Ipv even af te wachten of het daadwerkelijk lukt
XPeng is wel al een jaar langer op de marktMarshall schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:03:
[...]
Spidertje is vaak ongenuanceerd maar in basis heeft hij wel een punt toch? Ik ben super blij met mijn Zeekr maar qua updates duurt het allemaal wel erg lang.
Maanden geleden kon ik verwijzen naar alle andere merken die ook lopen te kloten maar als je nu het Xpeng topic bekijkt zijn ze daar inmiddels snellere stappen aan het zetten en zitten ze reeds in de softwareversie 4 of 5.
Ben blij dat ik geen Xpeng (los van de voorkeur komt er geen Apple carplay en schijnt de motorkap te trillen haha) maar dat doen ze toch wel een stukje sneller / beter?
Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen
Nee hoor. Heb de Xpeng proefgereden en was onder de indruk van zijn luxe maar het is absoluut geen auto voor mij. En als ik hem nu in het wild zie af en toe vind ik het ook geen bijzondere verschijning terwijl ik alle (Europese) Zeekrs dat wel vind. De 009 overigens ook maar die is tegelijkertijd ook gewoon lelijk 😀Bavarois1 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:16:
Het gras is altijd groener bij de buren 😄
Leuk, gefeliciteerd:)fabian-m schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:11:
Heb mijn nieuwe Zeekr 001 afgelopen week opgehaald. Ben toch wel erg benieuwd naar de afleverdatum van de auto's van mede Tweakers die de update al hebben ontvangen.
Roept u maar!
Ik heb hem via mijn eigen bank geleased (financial lease) De bank heeft het geld 4 dagen voor aflevering gestort en de factuur heb ik betaald aan ZeekrRokz schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:08:
Nou zeekr finance en zeekr werken volgensmij nog niet heel goed samen.
Zeekr finance zegt: jij betaald aan zeekr. Zeker zegt: jij betaald aan finance (aanbetalingsbedrag).
Meermaals achteraan geweest, het zou wel kloppen. Ik ga maandag de auto ophalen, komt vanzelf een factuur binnen die ik moet betalen....
meer mensen hier last van gehad? en die even een lichtje kunnen schijnen hoe dat precies in zijn werking gaat.
is me eerste financieel lease bak!
Je hebt op de Zeekr forum ook een azijn zeiker maar die hou je altijd, tuurlijk mag je kritisch zijn en je gal een keer spuwen maar sommige draaien daarin door.Marshall schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:05:
[...]
Nee hoor. Heb de Xpeng proefgereden en was onder de indruk van zijn luxe maar het is absoluut geen auto voor mij. En als ik hem nu in het wild zie af en toe vind ik het ook geen bijzondere verschijning terwijl ik alle (Europese) Zeekrs dat wel vind. De 009 overigens ook maar die is tegelijkertijd ook gewoon lelijk 😀
Zeekr 001 Privilege 2024
Ik heb de auto begin april opgehaald en vandaag de update ontvangen.fabian-m schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:11:
Heb mijn nieuwe Zeekr 001 afgelopen week opgehaald. Ben toch wel erg benieuwd naar de afleverdatum van de auto's van mede Tweakers die de update al hebben ontvangen.
Roept u maar!
Ik neem alles serieus, behalve mezelf
Op iOS werkt het wel. Versie 1.02dBrian12 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:11:
Ik weet niet of het aan Android app ligt, maar heeft iemand al een telefoon sleutel kunnen instellen?
Als ik kijk naar de beschrijving, dan kan ik alleen naar mijn auto, maar daarna moet je naar auto instellingen, maar die heb ik niet in de app staan...
Maak van de telefoon een sleutel met behulp van de ZEEKR-app:
1.
Ga naar Mijn auto> Auto-instellingen> Sleutelbeheer in de ZEEKR-app.
2.
Verdere instructies worden gegeven in de app. Volg de aanwijzingen op uw telefoon.
Hier iPhone dus iOS maar niets van het bovenstaande. Als ik naar sleutels ga zie ik een afbeelding van de originele afstandsbediening met de tekst ‘not yet available’
Heb ik ook! Ik heb een privilege. Misschien per model verschillend?aim-creativity schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:42:
[...]
Hier iPhone dus iOS maar niets van het bovenstaande. Als ik naar sleutels ga zie ik een afbeelding van de originele afstandsbediening met de tekst ‘not yet available’
Ik heb ook een Privilege en een Samsung S21. Heb het ook al aangegeven bij Zeekr, ze geven aan dat dit wel moet werken. (Mijn model 3 deed dat ook bijna 5 jaar zonder problemen).Ecological schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:45:
[...]
Heb ik ook! Ik heb een privilege. Misschien per model verschillend?
Zeekr 001 Privilege 2024
En alle anderen ookDaveypayvey schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:10:
Voor degenen die deze week hun Zeekr mogen ophalen, veel rijpkezier!
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, mede naar aanleiding van een ervaring met een hyperagressieve Audi-bestuurder vanochtend. Neemt deze ook 360 graden op dus ook de camera achter (vroeg ik me ineens af gezien het feit dat ik het Audi logo in de gril niet meer kon zien)? Dan had ik hem even aan kunnen/moeten zetten vanochtend.P. Edelijn schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:53:
Bestandsopslag digitale videorecorder: hoeveel GB zit in de auto voor opslag?
En als ik de opname 1080 zet hoelang neemt hij op?
[ Voor 30% gewijzigd door AcrobaticZebra op 06-05-2024 12:16 ]
Ik begreep van Zeekr Zeist dat deze knop er zou komen in het grote scherm bij ‘laden’. Hoop dat ie met deze update mee is gekomen.Windom Earle schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:32:
Verder vroeg iemand naar het handmatig voorverwarmen van de accu. Daar was ik ook wel benieuwd naar, die optie zag ik ook zo snel nog niet.
Zeekr 001 Privilege 2024
Bij mij stond het na de update 'gewoon' aan.AcrobaticZebra schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:12:
Hebben jullie sinds de update ook oplaad problemen met de draadloze telefoonlader? Onze iPhones laden niet meer op.
Correctie, denk dat het standaard uit staat na de update. Vanuit het menu aan kunnen zetten
[ Voor 26% gewijzigd door Windom Earle op 06-05-2024 13:32 ]
Dat hangt er vanaf hoe je de laadsessie beheert. Ik gebruik verschillende laadpassen om de laadsessies te starten en bij alle varianten krijg ik wel ergens inzichtelijk hoeveel kW ik geladen heb en hoelang de sessie duurde (Of op de factuur óf in-app). Als je bij je werkgever echter geen laadpas nodig hebt dan wordt het handwerk inderdaad ...Marshall schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:47:
Je kunt nergens je laadsessies nakijken toch? Was benieuwd naar de gemiddelde laadsnelheid die mijn werkgever biedt in de garage maar dan volgende keer toch maar even de stand onthouden als ik aankoppel
[ Voor 16% gewijzigd door Rokz op 06-05-2024 16:04 ]
Mijn eigen laadpaal heb ik inzichtelijk en daarmee 99% van de sessies. Verder heb ik deTravelcard die ik overal kan gebruiken alleen kan ik in de travelcard app niks terugvinden aan sessies. Nog een keer zoeken.Windom Earle schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:53:
[...]
Dat hangt er vanaf hoe je de laadsessie beheert. Ik gebruik verschillende laadpassen om de laadsessies te starten en bij alle varianten krijg ik wel ergens inzichtelijk hoeveel kW ik geladen heb en hoelang de sessie duurde (Of op de factuur óf in-app). Als je bij je werkgever echter geen laadpas nodig hebt dan wordt het handwerk inderdaad ...
Parfum in dashboard????Rokz schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:03:
Zeekr 001 vandaag opgehaald 💪
Rijdt heerlijk! En de eerste enthousiaste tesla eigenaar die ik bij een parkeerplaats tegen kwam was helemaal verkocht haha!
Wisten jullie van de parfummen in t dashboard?
Hij legde mij dit uit maar snapte t zelf ook nog niet helemaal 😅
Dus zelf maar gekeken, wel grappig! Ze verwachten binnenkort hier die luchtjes ook te kunnen verkopen… ben benieuwd!
Ik zit op update 1.0.1D
Hoever zijn we inmiddels want heb nog niet alle updates vertelde hij mij!
Kreeg ook een gratis koffer bak harde mat… nou prima! Prima service zo. Alleen de uitleg met iemand die nog niet alles snapte (kleine dingen die ik dan al wist van internet) was wel even gek haha
Edit: deze
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €4,93 50% Off | Voor Zeekr 001 Voertuig Gemonteerde Aromatherapie Tablet Crème Vervanging Parfum Etherische Olie Interieur Modificatie Speciale Benodigdheden
https://a.aliexpress.com/_EHrgg51
Ja!
[ Voor 24% gewijzigd door Rokz op 06-05-2024 21:08 ]
Net gekeken maar bij performance geen optie, helaas😉Rokz schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:07:
[...]
Ja!
Zitten 3 luchtjes in de auto die je kan aan en uitzetten.
Is een optie bij luchtstroom, staat een luchtje(parfumflesje) en kan je kiezen
Kan er morgen wel een paar foto’s van maken?
Had mijn C4 Grand Picasso al in 2008. Nooit gebruikt, vond het Franse gekheid.
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Dat had ik ook. Welke software versie draai je nu op? De klantenservice verwees mij na een mislukte poging door naar Zeist voor een handmatige installatie.RuudBurger schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:29:
Iemand de knop gevonden om de update nog een keer te proberen? Kan bij "OTA" op de "logboek" knop drukken, en dan krijg ik de changelogs van de toekomstige update, maar geen manier om hem in gang te zetten.
Dat lijkt overeen te komen met mijn ervaring en wat ze aangaven bij het service center. Goed dat ze dit nu pro-actief gaan aanpakken.Marshall schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 10:14:
Ik ben gisteren gebeld dat een klein groepje auto's softwaretechnisch nog niet klaar is voor de OTA updates.
Daar komen ze nu eerst handmatig een installatie doen waarna de OTA perfect zou moeten verlopen. Afspraken worden nu ingepland voor huisbezoeken.
Top service
Voor welke software-versie zou dat dan moeten gelden? Ik zit op 1.0.2d maar nog géén optie tot update.Marshall schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 10:14:
Ik ben gisteren gebeld dat een klein groepje auto's softwaretechnisch nog niet klaar is voor de OTA updates.
Daar komen ze nu eerst handmatig een installatie doen waarna de OTA perfect zou moeten verlopen. Afspraken worden nu ingepland voor huisbezoeken.
Top service
De avatar is een echte foto..
Bedankt voor je bericht! Ik begrijp dat je Autocharge hebt geprobeerd te activeren, maar dat dit niet gelukt is.
Ik heb je laadsessie, en de logs van onze lader daarom even uitgelezen. Om uit te leggen wat het probleem precies is, wil ik graag eerst uitleggen hoe Autocharge precies werkt.
Autocharge werkt namelijk op basis van een digitale code (Vehicle ID, of VID), welke onze lader uitleest uit jouw auto. Dit VID is normaliter uniek; er rijdt dus geen enkel ander voertuig rond met diezelfde code.
Deze code slaan we op in je Fastned-account, waardoor onze laders jouw auto kunnen herkennen op basis van het VID.
Het VID van jouw voertuig, blijkt helaas niet uniek te zijn. Er rijden dus meerdere voertuigen met dit VID rond, waardoor onze lader geen onderscheid kunnen maken tussen deze voertuigen.
Helaas is het voor jou daarom niet mogelijk om Autocharge te gebruiken.
We hebben het wel eens zien gebeuren dat het VID van een voertuig veranderd bleek te zijn nadat de auto bij de garage is geweest.
jazeker. Ik rij met 1.0.2e en heb ook nog niks gehoord.cyrax schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:54:
Zijn er nog mensen die nog helemaal geen update aangeboden hebben gekregen? ik draai nog steeds op 1.0.1b
Zeekr 001 Privilege
1.0.2d hier, nog steeds.TonV schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:14:
[...]
jazeker. Ik rij met 1.0.2e en heb ook nog niks gehoord.
Exact hetzelfde probleem hier, heb het opgegeven (werkte met de Tesla altijd prima). Dan maar handmatig starten - niet echt een probleem aangezien ik Fastned over het algemeen alleen als noodoplossing gebruik.HDoc schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:57:
Overigens nog een ander ding: Fastned autocharge wil maar niet lukken. Dus contact gelegd met Fastned.
Hieronder het antwoord. In het kort: Autocharge gaat niet werken omdat de unieke digitale code van mijn 001 niet uniek blijkt.
Heeft iemand anders Autocharge wel aan het werk gekregen?
[...]
Zeekr 001 Privilege 2024
Die ervaringen hebben we helaas allemaal. Wat is er toch mis met die mensen?Marshall schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:03:
[...]
een ervaring met een hyperagressieve Audi-bestuurder vanochtend.
Geen idee. Misschien allemaal op hun hoofd gestuiterd bij de geboorte?HDoc schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 16:48:
[...]
Die ervaringen hebben we helaas allemaal. Wat is er toch mis met die mensen?
Alleen aan de voorzijde, zoals ook gemeld door @Windom EarleMarshall schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 18:41:
[...]
Maar weet iemand of die dashcam dus 360graden opneemt? Of alleen voor?
[ Voor 38% gewijzigd door Alex_N op 07-05-2024 19:47 ]
Makkelijkst is even passen toch.ricky_leek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:22:
vraagje; weet iemand hoe het 'zit' met drie pubers op de achterbank? En nee, ik bedoel dan hoe het zit, niet dat het superirritant is om met 3 pubers op stap te zijn ;-)
Wel even de plastic strips verwijderen. Parfum unit zit in dashboardkastje, bovenin!Rokz schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:07:
[...]
Ja!
Zitten 3 luchtjes in de auto die je kan aan en uitzetten.
Is een optie bij luchtstroom, staat een luchtje(parfumflesje) en kan je kiezen
Kan er morgen wel een paar foto’s van maken?
Bij mij hetzelfde inderdaad! Onderweg naar huis in eens een icoontje in het scherm dat de update klaar staat.HDoc schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 20:13:
Vanavond ineens bovenin het scherm een update-icoon. Bij OTA blijkt de update klaar te staan.. ik laat hem maar mooi zelf zijn gang gaan en kijk morgen hoe het is gegaan..
[Afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door TonV op 08-05-2024 08:03 ]
Zeekr 001 Privilege
Hier dezelfde ervaringen, gisteren de update kunnen uitvoeren, ging allemaal perfect.TonV schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 07:56:
[...]
Bij mij hetzelfde inderdaad! Onderweg naar huis in eens een icoontje in het scherm dat de update klaar staat.
Thuis aangezet en 45 min later werkte alles als een zonnetje! Het is een hele verbetering!
Het viel me trouwens wel op dat nu alle ramen een heel klein stukje naar beneden gaan als ik de auto van het slot haal. Dat was eerst pas als je de deur open deed en alleen bij de deur die je open deed. Als je een paar seconden in de auto zit, gaan de ramen weer allemaal omhoog. En er is een "tingeltje" geïntroduceerd bij het in en uit stappen.
Dan heb je geluk gehad. Bij mij zei hij de volgende ochtend dat hij niet kan updaten als de auto daar niet geschikt voor isTonV schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 07:56:
[...]
Bij mij hetzelfde inderdaad! Onderweg naar huis in eens een icoontje in het scherm dat de update klaar staat.
Thuis aangezet en 45 min later werkte alles als een zonnetje! Het is een hele verbetering!
Hier hetzelfde. Contact gehad met Zeekr en moet langs Zeist om een module te updaten voordat de OTA update werkt. Waarschijnlijk de eerder genoemde trekhaak module ook het probleem.HDoc schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:43:
[...]
Dan heb je geluk gehad. Bij mij zei hij de volgende ochtend dat hij niet kan updaten als de auto daar niet geschikt voor is. Nu kan ik hem update met vinden en zit nog op 1.0.2d
Ik neem alles serieus, behalve mezelf
Ja, geen probleem hier gehad met de installatie zelf. Performance zonder trekhaak, mocht dat wat uitmakenLostson schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 06:50:
was het iemand al gelukt om een update te starten vanaf 1.0.2d?
Ik vannacht de tweede melding, vanochtend was deze nu geinstalleerd!Brian12 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:06:
Wel heel teleurstellend dat we in april een mail krijgen dat de (lang verwachte) update er aankomt. Met de boodschap "coming soon", maar dat het inmiddels ruim in mei is, en dat de meeste hem nog niet hebben...
Yes, gedaan met longe range, en met trekhaak..Lostson schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 06:50:
was het iemand al gelukt om een update te starten vanaf 1.0.2d?
Fijn voor je! Hier ook LR met trekhaak maar nog op 1.0.2d..
dat zou ik eigenlijk niet weten.. ik was thuis en kreeg de update op de app binnen, akkoord op gegeven en toen ging dat goed.HDoc schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 19:11:
[...]
Fijn voor je! Hier ook LR met trekhaak maar nog op 1.0.2d..
Heeft je auto ook verbinding met wifi of is de update via 4G gegaan?
[ Voor 7% gewijzigd door Ecological op 10-05-2024 18:38 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq