ik krijg soms een melding Driver monitor system blocked...ik denk dan...zijn de camera's vies/geblokkeerd ofzo? als ik IN en BUITEN de auto kijk dan zijn alle camera's gewoon schoon dus ik snap die melding niet echt...
of staat er iets voor de camera's...ik kan maar niet uit halen wat er dan blocked is. iemand een idee?
ik wil ook nog even wat kwijt over het openen en sluiten van de voertuig...wat mij opgevallen is:
- Je stapt uit. Wanneer je een rondje om de auto maakt met je sleutel in je broekzak dan merk ik dat die af en toe op slot gaat en weer unlocked...dit is toch vrij onnodig lijkt mij...wanneer je echt wegloopt van de voertuig dan zou die pas op slot moeten gaan. ik denk dat dit te scherp is ingesteld
- Wanneer je uitstapt en je heb je sleutel bij je (bijv je moet snel even iets ophalen dus je zet je knipperlichten aan)....en er zit nog een persoon in de auto dan gaan de alarmen af (erg aggresief ingesteld). Sta je weer lekker voor lul in een drukke winkelstraat haha...en ik ook maar strugglen om de alarmen uit te zetten...ik had geen idee hoe ik dat uit moest zetten dus had ik Close en Open gedrukt, maar nee hoor alarmen blijven afgaan...ik deed de deur open en de alarmen gingen uit
- Over het algemeen werkt het openen van de deuren wel okay, maar soms wanneer je dan net iets te ver van de auto staat locked die hem weer en dan lijkt die in de war wanneer je weer snel naast de bestuurdersdeur staat (auto gaat dan bijv niet direct open, maar je moet dan op de deurhendel drukken)
Dit soort dingen zullen ongetwijfeld wel met software updates opgelost kunnen worden, maar ja wanneer is dan de vraag...ik ben reuze benieuwd wat er dan in de April OTA update allemaal inzit (ik lees die release notes maar al te graag...zodat ik al die bug fixes kan testen...dat wil ik best doen om te zien wat er dan verbterd is)
[
Voor 74% gewijzigd door
Lostson op 01-04-2024 14:30
]