Ik heb veel contacten met / binnen de automotive industrie en als je zo op de eigen vrije keuze bent zal ik er nog even van genieten want die mogelijkheid gaat er bij 80-90% van de merken uit. Tesla is er ongeveer mee begonnen en de een na de ander volgt. Alle innovaties en doorontwikkelingen moeten ergens van betaald worden als mensen ook steeds meer auto voor hun geld willen (luxe, range, ruimte). Dat gaat ren koste van keuzevrijheid.
Persoonlijk vond ik de koperkleurige elementen ook een ehrm.. interessante.. keuze maar nu ik er zelf in rijd kan het me eigenlijk wel bekoren. Had ik er vooraf voor gekozen? Denk het niet maar dat had ik bij eerdere auto's wel voor de betreffende bekleding en dan dacht ik soms achteraf mwah... Dus ik zou er lekker doorheen kijken en de auto als geheel beoordelen en vooral niet struikelen over een kleurtje.
Mocht je dat niet kunnen dan ben ik benieuwd waar je op uit gaat komen.
Persoonlijk vond ik de koperkleurige elementen ook een ehrm.. interessante.. keuze maar nu ik er zelf in rijd kan het me eigenlijk wel bekoren. Had ik er vooraf voor gekozen? Denk het niet maar dat had ik bij eerdere auto's wel voor de betreffende bekleding en dan dacht ik soms achteraf mwah... Dus ik zou er lekker doorheen kijken en de auto als geheel beoordelen en vooral niet struikelen over een kleurtje.
Mocht je dat niet kunnen dan ben ik benieuwd waar je op uit gaat komen.