HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Ah heb je beter dan mij gedaan. Ik kwam uit op 391,- met member korting en pre registration korting voor de watch 5 pro LTE. Nog steeds dikke prima trouwens.wiz schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:46:
Ziezo .. Zojuist de Watch 5 Pro LTE besteld ... 365,20 euro met alle kortingen eraf plus gratis buds live, zaterdag in huis :-)
Staat hier ook bezorging 13 aug... Ben benieuwd.
[ Voor 5% gewijzigd door Bozznl op 10-08-2022 22:17 ]
GT: The Bozzz88
Ik heb ook korting gekregen maar was vergeten in te loggen. Heb jij ook gratis een Wireless Mono Pad Fast Charging Excl. Adapter bij gekregen?wiz schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:01:
[...]
Samsung zelf... Vip voordeel en pre-registratie voordeel gecombineerd...
Ik ben benieuwd naar de Watch 5 Pro en de Galaxy Buds 2 Pro.. ik kan niet meer wachten
[ Voor 12% gewijzigd door Van der Berg op 10-08-2022 22:31 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
:strip_exif()/f/image/4c26Srg6wfJNmyM5BSyBVy9p.jpg?f=fotoalbum_large)
De Watch 5 Pro pas op 15 augustus staat er.
Er is volgens mij nog géén een subforum van de Galaxy Watch 5.
Ik zal mijn ervaringen straks hier posten of anders als er een Galaxy Watch 5 en Galaxy Buds 2 Pro topic geopend is. Ik heb de hele forum doorzocht maar kon geen topic vinden van de Watch 5 en Buds 2 Pro
[ Voor 20% gewijzigd door Van der Berg op 10-08-2022 23:40 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Bij mij is dit als volgt gegaan:Soullancer schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:54:
420€ na alles eraf bij Samsung Nederland, met buds die ik niet nodig heb erbij hoe dan ook.. en 10% korting op de prijs als ik ingelogd ben.
Niet erg van onder de indruk.
In Amerika gewoon je classic 4 pro inleveren en een charger erbij gratis.. prijs 209$ dus €
![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Y8Y0j2gLZOmEFp1XltmeuckC.jpg?f=fotoalbum_large)
Die Buds Live zat er gratis bij €0,00,- en betaal je niets voor. Ik kreeg €91,90,- korting op de Buds 2 Pro waardoor ik €137,10 heb betaald
En dat staat ook boven het reactieveld.Arjan P schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 01:06:
Ehm, dit topic is toch voor het 'bespreken van ervaringen' met de watch4? Leuk dat de 5 uit is, maar mij boeit het niet zo..
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen
Voor de 5 komt waarschijnlijk wel een ander topic.
Maar ik vind het jammer dat de draaiing weg is op de 5.
Blijf voorlopig maar bij de 4.
Heb de afgelopen vier a vijf jaar altijd een Fitbit gehad, en dan is Samsung Health wel even wennen. Resting heart rate en sleep stats worden toch wat anders gemeten lijkt het. En jammer dat fietsen niet net als wandeling automatisch gedetecteerd wordt. Wel hele mooie route stats trouwens als je het handmatig aanzet. En de integratie met Google maps en Komoot en dat soort apps is heel fijn. Op zich heb ik geen moeite met de korte battery-life, wel met het langzame laden, wat soms anderhalf uur of meer kost. Da's net te lang om je horloge af te hebben vind ik.
[ Voor 3% gewijzigd door habermas op 11-08-2022 10:15 ]
Accucapaciteit is enorme toegenomen vooral bij de Watch 5 Pro naar 590mAh! De Watch 4 Classic 46mm wat ik heb heeft maar 361mAh. Dat is bijna een verdubbeling en heb daarom besloten om te upgraden naar de Watch 5 Pro met de Galaxy Buds 2 Pro. Om niet te vergeten Samsung belooft tot 2026 aan update bij de Watch 5 generatie en dit is nu hetzelfde als bij ondersteuning van hun smartphoneshabermas schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:08:
Ik heb vorige week voor een zacht prijsje (139,- bij belsimpel) de witte 4 44mm besteld, wist niet dat de 5 net uit zou komen. Maar gezien het prijsverschil en de nou niet echt hele schokkende verbeteringen ben ik blij met m'n keuze. Heel fijn en stijlvol klokje!
Heb sinds het begin een Fitbit gehad, en dan is Samsung Health wel even wennen. Resting heart rate en sleep stats geeft worden toch wat anders gemeten lijkt het. En jammer dat fietsen niet net als wandeling automatisch gedetecteerd wordt. Wel hele mooie route stats trouwens als je het handmatig aanzet. En de integratie met Google maps en Komoot en dat soort apps is heel fijn. Op zich heb ik geen moeite met de korte battery-life, wel met het langzame laden, wat soms anderhalf uur of meer kost. Da's net te lang om je horloge af te hebben vind ik.
Ik wil mijn Galaxy Watch 4 46mm verkopen voor €125,-
Mijn ervaring na 1 jaar met de Watch 4 Classic 46mm. Een zeer goede smartwatch en doet wat die moet doen. Maar op accuduur maar 2 dagen. Ik ben erg benieuwd wat de Watch 5 Pro doet met zijn 590mAh
[ Voor 12% gewijzigd door Van der Berg op 11-08-2022 09:33 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/raf1zhiKFyvU3Cz4vrw5qqzJ.png?f=user_large)
Heel mooi dat ie een grotere accu heeft al ben ik wel benieuwd wat dit in de praktijk dan doet. Mijn GW4 doet gemiddeld 1,5 dag met de accu (wordt actief gebruikt) en vind ik prima. Ik heb mezelf inmiddels aangewend om aan het einde van dag werkdag hem op de lader te leggen en na het eten, douchen weer volledig opgeladen om te doen nergens last van en altijd voldoende accu op die manier.
ps. je GW4 verkopen kan hier: https://tweakers.net/aanbod/
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik doe nu ongeveer ook anderhalve dag met mijn watch 4.
Inmiddels ben ik al gewend om hem elke dag even een uurtje op te laden ...
Misschien dat de watch 5 het 2 dagen uit houdt? Ook niet zo geweldig.
Met een Huawei horloge deed ik altijd wel 5/6 dagen.
De watch 4 is ook snel goedkoop geworden.
Misschien dat ik hem ooit later nog aanschaf.
Ik doe met mijn huidige Watch 4 Classic 46mm toch maximaal 2 dagen mee. De Watch 4 Classic46mm heeft 361mAh naar 590mAh moet toch wel iets meer dagen opleveren? Ik heb er ook geen last van en doe geregeld nachts bij het slapen gaan op de lader. Alleen op accucapaciteit flink toegenomen. Ik hoop op 5/6 dagen met de Watch 5 Pro. Hopelijk komende week de reviews en op Tweakers.net
[ Voor 3% gewijzigd door Van der Berg op 11-08-2022 10:22 ]
5/6 dagen lijkt mij niet.Van der Berg schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:21:
@Aggressor @renzo4000
Ik doe met mijn huidige Watch 4 Classic 46mm toch maximaal 2 dagen mee. De Watch 4 Classic46mm heeft 361mAh naar 590mAh moet toch wel iets meer dagen opleveren? Ik heb er ook geen last van en doe geregeld nachts bij het slapen gaan op de lader. Alleen op accucapaciteit flink toegenomen. Ik hoop op 5/6 dagen met de Watch 5 Pro. Hopelijk komende week de reviews en op Tweakers.net
Ik heb hem elke dag met het slapen om, en ik sport ook wel dagelijks.. ook hardlopen.
We gaan het zien!
ik ben benieuwd
Ook daarin is de Watch 5 (Pro) een verbetering en kan nu sneller laden. De ervaring met de Watch 4 vind ik ook te traag bij het opladen. Zou allemaal een tikkeltje sneller mogen. Ik ben erg benieuwdhabermas schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:25:
ik vind zoals gezegd de accuduur (1.5dgn) niet zo'n probleem, alleen het lange laden wel. komt vaak op anderhalf uur neer als ie rond of onder de 20% zit. zowel mijn oude Fitbit als m'n OnePlus 8T waren binnen een douchebeurt (15/20 min) altijd wel weer op sterkte. moet daar inderdaad even een fijne routine voor vinden
Ik wilde sowieso van de gewone naar een LTE .. Dus voor mij komt de GW5 sowieso op het juiste moment ..renzo4000 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:08:
@Van der Berg Ik vind de meerwaarde van de GW5 wel beperkt eerlijk gezegd. Ik vind het ontbreken van de ring op de classic wel echt een stap terug, toch wel een van de belangrijkste unieke features van de GW4C. Daarnaast zijn de verschillen rondom performance e.d. nihil. Ben je in de running voor een nieuwe watch en heb je "geld teveel"dan kan je de GW5 overwegen maar als je kijkt wat je nu voor GW4 betaalt is dat eigenlijk een no-brainer imho.
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Ik heb lang getwijfeld Bluetooth of met LTE. Ik heb opnieuw gekozen voor Bluetooth. Ik was bang dat LTE veel meer accuduur zou gaan verbruiken naast Bluetooth. Voor die zelfde prijs van LTE kreeg ik de Galaxy Buds 2 Pro.wiz schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:45:
[...]
Ik wilde sowieso van de gewone naar een LTE .. Dus voor mij komt de GW5 sowieso op het juiste moment ..
Ik hoop dat Tweakers.net dit daadwerkelijk gaat testen met en zonder LTE en de laadtijden
Ze hadden qua performance ook wel een upgrade mogen doen in plaats van precies dezelfde hardware aanhouden.
Gezien de introductieprijs zie ik ook nog geen reden om direct te upgraden. Wellicht later als batterijduur inderdaad flink verbetert blijkt te zijn en de 5 ook snel in prijs zakt zoals met de 4 het geval was.
Inderdaad, het risico bestaat .. Maar ik denk dan beter mee verlegen dan om verlegen .. En je kunt de LTE module sowieso gewoon disablen/uitzetten. Mijn ervaringen met eerdere modellen bewijzen dat het batterijverbruik dan nagenoeg identiek is aan non-LTEVan der Berg schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:49:
[...]
Ik heb lang getwijfeld Bluetooth of met LTE. Ik heb opnieuw gekozen voor Bluetooth. Ik was bang dat LTE veel meer accuduur zou gaan verbruiken naast Bluetooth. Voor die zelfde prijs van LTE kreeg ik de Galaxy Buds 2 Pro.
Ik hoop dat Tweakers.net dit daadwerkelijk gaat testen met en zonder LTE
[ Voor 87% gewijzigd door Tiduz op 11-08-2022 14:41 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ik heb net een jaar de 4..... En bevalt prima. Dus komende jaren nog geen update.mike123 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:18:
[...]
En dat staat ook boven het reactieveld.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen
Voor de 5 komt waarschijnlijk wel een ander topic.
Maar ik vind het jammer dat de draaiing weg is op de 5.
Blijf voorlopig maar bij de 4.
Een wanneer er een update komt, is het naar een Seiko met gps....... Tijdloos
[ Voor 27% gewijzigd door barrymossel op 11-08-2022 15:48 ]
Ik heb de 4 besteld met een pre-order, Dus ik heb hem al een tijdje. Werkt nog prima en elke dag of om de dag opladen vind ik geen probleem.patrickt35 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:32:
[...]
Ik heb net een jaar de 4..... En bevalt prima. Dus komende jaren nog geen update.
Een wanneer er een update komt, is het naar een Seiko met gps....... Tijdloos
Die ring vind ik dan weer wel heel handig dus deze gaat voorlopig niet weg.
De wijzerplaat die ik daarvoor had was alleen net iets uitgebreider. Kan ik dit (zie rood omcirkelde 2e foto) zelf er nog bij zetten? Of heeft de wijzerplaat die ik nu heb de optie 'Weer' niet? Volgens mij is er bij de standaard wijzerplaten maar 1 waarbij je een eigen foto kunt toevoegen; of zie ik dat verkeerd en zijn er meerdere?
:strip_exif()/f/image/L2OmVXXHRyOKCSHChFT1Qq1c.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cXL0EIYryBzv1rSBznxxjQUR.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarnaast kan ik het horloge 'maar' 3 dagen in de week om door werk etc. Bij mij komt dat neer op het weekend oftewel in mijn geval vrijdag t/m zondag. Als die op zondagavond niet leeg is leg ik hem in de la en daar haal ik hem pas donderdagavond weer uit om op te laden voor het nieuwe weekend. Maandag (deel van de dag) t/m donderdagavond ligt hij dus qua accu leeg in de la. Is dat goed voor het horloge? Of moet ik hem tussendoor ook nog opladen? Is dat beter voor de accu die erin zit?
PS ikzelf heb de classic sinds een aantal maanden wetende dat er deze maand nieuwe zouden worden aangekondigd.
Moet zeggen dat ik enorm blij ben, gezien buiten de accu niet veel nieuws of beters is en de draaiknop verdwenen is. Heb toen gelijk ook de buds pro gekocht (68 euro ofzo met kortingen!) En ook daar is amper iets nieuws op gekomen.
Al bij al nog steeds enorm content.
PS zwembad met met watch 4 classic en Galaxy buds pro gaat perfect ;-)
/f/image/cVYvmhIxNK6UlaAuVNg2FkkS.png?f=fotoalbum_large)
Waar heb je je horloge besteld? Welk modelnummer heb je? Instellingen-Over Horlogekillerbie schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:16:
Is het normaal dat een niet LTE 4 classic dit te zien krijgt?
PS ikzelf heb de classic sinds een aantal maanden wetende dat er deze maand nieuwe zouden worden aangekondigd.
Moet zeggen dat ik enorm blij ben, gezien buiten de accu niet veel nieuws of beters is en de draaiknop verdwenen is. Heb toen gelijk ook de buds pro gekocht (68 euro ofzo met kortingen!) En ook daar is amper iets nieuws op gekomen.
Al bij al nog steeds enorm content.
PS zwembad met met watch 4 classic en Galaxy buds pro gaat perfect ;-)
[Afbeelding]
Is een bug in de app.killerbie schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:16:
Is het normaal dat een niet LTE 4 classic dit te zien krijgt?
[Afbeelding]
Hier niet. Geen Mobiele abonnementen entry..
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik denk omdat velen van ons (waaronder ik) sleeptracking gebruiken.Chaoss schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:58:
Wat dat laden betreft, waarom laden jullie niet Snachts? Draadloze lader kopen waar je telefoonnummer en watch op kunnen. Lader op je nachtkastje je zet beide devices erop wanneer je op bed gaat en je hebt de volgende dag altijd beide opgeladen in een dag mee te gaan.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dat.. en mijn telefoon kan niet draadloos opladen. Mijn telefoon laadt binnen 30 min narmar 100%.renzo4000 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 10:06:
[...]
Ik denk omdat velen van ons (waaronder ik) sleeptracking gebruiken.
Als je dan een watch hebt die er zo lang over doet met opladen en niet lang op accu meegaat is wel een domper.
Moet eerlijk zijn, heb mijn watch al poos uit op mn nachtkastje liggen. Het nieuwe is ervan af en blijkbaar heb ik hem niet nodig in mijn dagelijkse leven.
Misschien maar verkopen....
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
In een poging je enthousiasme te verhogen... Als je hem al een tijdje niet om hebt is die sleep tracking ook niet zo belangrijk (heb het zelf ook maar 2x getest ooit). Laad dan lekker 's nachts en gebruik hem simpelweg als betaalmiddel (instellen met dubbelklik op knop1) en snel je binnenkomende apjes te zien. Meer doe ik er ook niet mee. Nouja, tijd zien natuurlijkEwivis schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 10:19:
[...]
Dat.. en mijn telefoon kan niet draadloos opladen. Mijn telefoon laadt binnen 30 min narmar 100%.
Als je dan een watch hebt die er zo lang over doet met opladen en niet lang op accu meegaat is wel een domper.
Moet eerlijk zijn, heb mijn watch al poos uit op mn nachtkastje liggen. Het nieuwe is ervan af en blijkbaar heb ik hem niet nodig in mijn dagelijkse leven.
Misschien maar verkopen....
Sinterklaas wil bier !
Gebruik de watch tot nu toe vooral voor tijd, toch wel relaxt niet elke keer telefoon uit broekzak. Snel apjes/mailtjes/telefoon oproepen bekijken wanneer ze binnenkomen en als stappenteller.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Google pay ooit geprobeerd op de watch. Moest ik elke keer een pincode invoeren wanneer ik iets wilde doen op mn watch. Er meteen daarna weer afgegooid, vind dat niet werkbaar. Is dit al veranderd dan?
Ik gebruik mn telefoon tegenwoordig wel met betalen namelijk.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iz6LWDkNKJX9HgP1V2OfwcMw.jpg?f=user_large)
Iemand een idee?
Heb 2u gewacht, vervolgens heel lang de aan/uitknop ingedrukt gehouden, daarna startte het horloge gewoon op.
Als ik 'm vervolgens op de lader leg, krijg ik hetzelfde scherm...
[ Voor 35% gewijzigd door __Erik__ op 14-08-2022 13:41 ]
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Ik zou de foutmelding Googlen. En anders met de verkoper of Samsung contact opnemen.__Erik__ schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:37:
Tijdens het laden van mijn GW4 kreeg ik deze foutmelding:
[Afbeelding]
Iemand een idee?
Heb 2u gewacht, vervolgens heel lang de aan/uitknop ingedrukt gehouden, daarna startte het horloge gewoon op.
Ja ik heb altijd geluid en trillen bij appjes. Zal dus een setting zijn. Vraag me niet waar. Google Wallet (zo heet het sinds een week of 2) hoef ik nooit pincode te doen. Hij wil alleen dat je een lock op je horloge hebt, ik heb zo'n swipe figuur. Dat hoeft maar 1x in de ochtend als je hem om doet. Betalen in een winkel is letterlijk 2x klikken op knop1 voor me en apparaat optillen en tegen mn horloge houden (in plaats van je arm in een kronkel proberen te wurmen tegen de lezerEwivis schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 12:18:
Appjes krijg ik wel netjes binnen, maar heb nog nooit een trilling of geluid gehad wanneer die binnen kwamen... Krijg dat niet voor elkaar... Dus die meerwaarde is er ook niet. En inderdaad in de nacht opladen deed ik uiteraard ook. Sleepmode paar keer geprobeerd, maar vond het niet nodig om alles maar te moeten bijhouden..
Google pay ooit geprobeerd op de watch. Moest ik elke keer een pincode invoeren wanneer ik iets wilde doen op mn watch. Er meteen daarna weer afgegooid, vind dat niet werkbaar. Is dit al veranderd dan?
Ik gebruik mn telefoon tegenwoordig wel met betalen namelijk.
Om heel eerlijk te zijn gaat met 1 op de 10 keer mis met die shortcut van dubbel klik op knop1. Maar dan is het een swipe omhoog en druk op het wallet app icoontje. Ik heb de telefoon overgeslagen zelf, ben van pinpas swipen naar horloge gegaan. Staat wel op de telefoon als backup. Wat ik nog het meest rare vind is dat je zelfs met je horloge kunt betalen als je telefoon niet in de buurt is (heb geen LTE met sim ofzo).
[ Voor 15% gewijzigd door ParaWM op 14-08-2022 14:24 ]
Sinterklaas wil bier !
Lijkt op download mode__Erik__ schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:37:
Tijdens het laden van mijn GW4 kreeg ik deze foutmelding:
[Afbeelding]
Iemand een idee?
Daar lijkt het inderdaad wel op, lijkt dan getriggered te worden door de lader, wazig!
Inmiddels het horloge geprobeerd te resetten via Galaxy Wear app, dat is wel gelukt. Nu begint echter ook het scherm te knipperen, dus na overleg met Samsung een reparatie aanvraag ingelegd. Ben benieuwd...
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Ik laadt niet 's nachts op omdat ik (nog) geen draadloze lader heb. Ik gebruik nu de adapter van mijn telefoon. En die wil ik ook graag de volgende ochtend weer vol hebben. 's nachts wakker worden gebeurd mij maar zelden dus wisselen zit er dan ook niet in.Chaoss schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:58:
Wat dat laden betreft, waarom laden jullie niet Snachts? Draadloze lader kopen waar je telefoonnummer en watch op kunnen. Lader op je nachtkastje je zet beide devices erop wanneer je op bed gaat en je hebt de volgende dag altijd beide opgeladen in een dag mee te gaan.
Nu u het schrijft bedenk ik dat ik vorige week in het krantje van de Aldi een blokje had zien staan met verschillende stopcontactpoorten + enkele USB aansluitingen. Deze aanbieding was alleen vanaf afgelopen zaterdag al dus die zullen wel uitverkocht zijn Aldi kennende. Ze krijgen vaak maar weinig (lees 1 of 2) actieproducten binnen.
Het weer gebruikte ik inderdaad ook nog wel eens. Maar met de nieuwe wijzerplaat (zie 1e post van deze bladzijde) heb ik het nog niet voor elkaar deze een plekje te geven. Via een omweg kwam ik er wel afgelopen weekend maar ga je er telkens zo veel moeite voor doen?ParaWM schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 10:52:
[...]
In een poging je enthousiasme te verhogen... Als je hem al een tijdje niet om hebt is die sleep tracking ook niet zo belangrijk (heb het zelf ook maar 2x getest ooit). Laad dan lekker 's nachts en gebruik hem simpelweg als betaalmiddel (instellen met dubbelklik op knop1) en snel je binnenkomende apjes te zien. Meer doe ik er ook niet mee. Nouja, tijd zien natuurlijkEn soms het weer. Als ik soms mijn gewone horloge nog om heb, dan mis ik beide functies zeker. Draag die bijna nooit meer.
Sleep tracking heb ik ooit 1x gebruikt maar als je er (nog) niet achter bent hoe je het uit moet lezen heeft dat ook geen meerwaarde.
Verwacht niet dat het al te lang op zich laat wachten, maar uitgave voor oudere modellen bij de release van een nieuw model is wel erg optimistisch denk ik.edgarf28 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:39:
Weet iemand wanneer de 4.5 update voor de Watch 4 uitkomt trouwens? Had de update wel verwacht rond de watch 5 aankondiging/release
Er zijn altijd wel gadgetfreaks die niet kunnen wachten op een nieuwe skin of software uitgave en die willen dan ook graag het nieuwste hebben.
De oudere modellen kunnen dan best nog wel even wachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Junkyxl op 19-08-2022 10:25 ]
Ik zie dat er default geen lader bij zit? zou ik de gear s3 lader nog kunnen gebruiken?
PS: iemand die weet of er een ING app is voor de watch 4 ? heb zelf geen wear os op de gear 3 staan, deze was nog op tizen, zonder google pay ... zou leuk zijn om via NFC op de 4 te betalen via de watch 4
ING ondersteund (nog) geen GP;NoFate schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:55:
Mijn gear S3 heeft het begeven, tijd voor een nieuwe... de 5 vind ik wat dur, dus mogelijks de 4
Ik zie dat er default geen lader bij zit? zou ik de gear s3 lader nog kunnen gebruiken?
PS: iemand die weet of er een ING app is voor de watch 4 ? heb zelf geen wear os op de gear 3 staan, deze was nog op tizen, zonder google pay ... zou leuk zijn om via NFC op de 4 te betalen via de watch 4
https://eu.community.sams...-met-watch-4/td-p/5032300
Het kan wel via andere manieren zo te lezen.
http://specs.tweak.to/5253
helaas niet mogelijk dus :-)Sjowhan schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:05:
[...]
ING ondersteund (nog) geen GP;
https://eu.community.sams...-met-watch-4/td-p/5032300
Het kan wel via andere manieren zo te lezen.
Geen stopcontactblokje, wel een magnetische laadkabel. Elk usb blokje moet wel werken.NoFate schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:55:
Mijn gear S3 heeft het begeven, tijd voor een nieuwe... de 5 vind ik wat dur, dus mogelijks de 4
Share and Enjoy!
Heb ik ook gedaan maar kan bijna nergens ermee betalen. Mastercard wordt niet overal geaccepteerd blijkbaar.codegro schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:12:
Of gratis een revolut rekening aanvragen en daar wat geld op zetten. Revolut ondersteund wel Google pay (en Ideal).
Kijk anders even in het Revolut topic, maar je kan ook een fysieke Maestro kaart aanvragen, die werkt wel nagenoeg overal, en die toevoegen aan je google wallet. Betaal je alleen een paar euro verzendkosten voor. Maestro virtueel is volgens mij op dit moment niet mogelijk.rkraats schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:51:
[...]
Heb ik ook gedaan maar kan bijna nergens ermee betalen. Mastercard wordt niet overal geaccepteerd blijkbaar.
Mastercard zal binnen afzienbare tijd ook overal moeten werken.
Iemand hier ervaring mee? Oplossing?
:strip_exif()/f/image/CiDksMr8x6TrIRQXvNfHH6oi.jpg?f=fotoalbum_large)
hij is nu voor de tweede keer alles opnieuw aan het installeren zo te zien, alle zorgvuldig ingestelde settings zijn weg
heb ik hier iets fout gedaan? de enige optie die ik had toen ik wilde updaten was oude versie van Galaxy Wearable app verwijderen, en vervolgens kreeg ik bovenstaand scherm
(edit: Samsung Health data is bewaard gebleven gelukkig, dat is een meevaller
[ Voor 4% gewijzigd door habermas op 28-08-2022 10:27 ]
Update had ik vorige week ook gehad. Maar alles werkte nog normaal.habermas schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:24:
(GW4) kreeg de laatste dagen een melding dat er een update van de Galaxy Wearable app klaar stond. zojuist gedaan, blijkt ie een complete factory reset te moeten doen?!
hij is nu voor de tweede keer alles opnieuw aan het installeren zo te zien, alle zorgvuldig ingestelde settings zijn weg![]()
heb ik hier iets fout gedaan? de enige optie die ik had toen ik wilde updaten was oude versie van Galaxy Wearable app verwijderen, en vervolgens kreeg ik bovenstaand scherm
(edit: Samsung Health data is bewaard gebleven gelukkig, dat is een meevaller)
*edit* yep, dat was em inderdaad, thanks!RIchard.m schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 12:24:
De nieuwe Galaxy watch4 manager bij apkmiror downloaden updaten en klaar
bedoel je daarmee de Galaxy Watch4 Plugin?
ik krijg nu weer een update prompt, kan de Wearable app ook niet meer openen tenzij ik update
:strip_exif()/f/image/H1W2MO9ExqrAiuk3MmHt12py.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door habermas op 30-08-2022 10:36 ]
De manager idd, welke versies heb jij nu dan?habermas schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:59:
[...]
*edit* yep, dat was em inderdaad, thanks!
bedoel je daarmee de Galaxy Watch4 Plugin?
ik krijg nu weer een update prompt, kan de Wearable app ook niet meer openen tenzij ik update
[Afbeelding]
Bij mij is het als volgt, dat zouden de meest recente zijn:
:strip_exif()/f/image/Y17SfP1bnOiQ7i98XYJseKRi.jpg?f=fotoalbum_large)
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
yep is gelukt dmv downloaden via apkmirror inderdaad, heb nu dezelfde versie. wel vreemd dat dit zo moet. komt dat omdat ik een OnePlus ipv Galaxy telefoon heb ofzo?
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
edtepet1
Alleen dat hele health gebeuren heeft nog wel wat werk nodig, echt betrouwbaar is het niet. Woensdagavond 2x8km gefietst en het horloge gaf hooguit een iets hogere hartslag aan. Kom ik vervolgens thuis en pak ik de wasmachine uit, hang was op, pak wasmachine weer in, begint dat horloge te trillen: training/fitness sessie

Gisteravond stond ik me te scheren voor de spiegel, begint ie te trillen: wandeling van 1km incl. stappen.
Zijn er nog leuke gimmicks voor dit horloge, handige functies die ik mogelijk nog niet ken?
[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 02-09-2022 08:39 ]
Niet echt. Is mij qua gadgetgehalte ook beetje tegengevallen. Leuk ding, maar zou prima weer zonder kunnen.FastFred schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 08:38:
Zijn er nog leuke gimmicks voor dit horloge, handige functies die ik mogelijk nog niet ken?
[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 02-09-2022 09:10 ]
Had je de SW ook op fietsen gezet? Dus activiteit fietsen zelf ingeschakeld?FastFred schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:09:
Oh, dit zie ik nu pas trouwens... Ik ben vanochtend naar m'n werk gefietst, ~13km. Wwat zegt de smartwatch: 3278 stappen/2,4km
Ik heb (ook) wat geks; de activiteiten tijd en cal lopen niet (meer) op; als ik op kantoor ben loop ik meer dan thuis, dus zou verwachten dat deze hoger aan het eind van de dag is dan als ik thuis zou werken.
DIt is niet meer het geval.
Heeft iemand dit al eerder gehad?
http://specs.tweak.to/5253
ja dat stappen tellen tijdens fietsen is heel irritant.. zelfs als ik handmatig een fietsactiviteit start gaat ie vrolijk door met stappen tellen. dat zijn hooguit drie regels code om te disablenFastFred schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:09:
Oh, dit zie ik nu pas trouwens... Ik ben vanochtend naar m'n werk gefietst, ~13km. Wwat zegt de smartwatch: 3278 stappen/2,4km
de sleep-insights zijn leuk, maar niet zo specifiek als bij Fitbit, net als je hartslag en RHR. maar zaken als Google Maps op de watch zijn dan wel weer echt heel handig
[ Voor 16% gewijzigd door habermas op 02-09-2022 09:35 ]
De 'stappen' tijdens het fietsen worden geteld door de samsung health app op je telefoon. Ik heb de batterij-instellingen van die app op 'restricted' staan en nu komen alleen de stappen van de watch door, die accurater lijken. De app waarschuwt dan wel dat de stappen 'undercounted' zijn, maar dat lijkt me wel mee te vallen.FastFred schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:09:
Nog even geduld zo te zien!Ewivis schreef op donderdag 1 september 2022 @ 19:51:
Kom er ooit nog een update voor de watch4 of hoe zit dat? Dat dat zeer over gingen naar een nieuwe versie one-ui ofzo, 4.5?
https://9to5google.com/2022/09/02/galaxy-watch-4-beta-end/
Hier ook! is aan het downloadenmb1234 schreef op maandag 5 september 2022 @ 10:40:
De update naar 4.5 is bij mij beschikbaar, momenteel aan het installeren.
Ik heb een non-Samsung telefoon.....
https://youtu.be/BW8JfRdl5Qw
Edit.
Er moet minimaal One UI 4.1.1 op je telefoon staan. Volgens het filmpje.
[ Voor 23% gewijzigd door mike123 op 05-09-2022 14:05 ]
Ik had ook kopieer problemen. Even de watch opnieuw opstarten, op telefoon bluetooth uitzetten, op watch WiFi aanzetten en dan downloaden via de Watch. Dit hielp bij mij.
Heb een Poco F3 met de SW 4.
BVD
edtepet1
Letterlijk 2 berichten boven je...Edtepet1 schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:17:
Bij mij ook een update maar blijft zeggen kan update niet kopiëren naar horloge, iemand een tip hoe het wel werkt.
Heb een Poco F3 met de SW 4.
BVD
edtepet1
Bijzonder, want ik heb helemaal geen OneUI op mijn telefoon, maar toch werkt alles naar behorenmike123 schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:55:
Zoals ik het begrijp is de update alleen beschikbaar op telefoonmodellen boven de S9 en de Note 9.
Edit.
Share and Enjoy!
Ik geef alleen aan wat er in het filmpje word gezegd en ik heb met mijn S9+ nog geen update voor de Watch 4 Classic.WCA schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:11:
[...]
Bijzonder, want ik heb helemaal geen OneUI op mijn telefoon, maar toch werkt alles naar behoren
Hier loopt de update na de reset+ aanzetten wifi nu ook.pascal_rienstra schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:02:
Hier een Motorola en de update is ook beschikbaar (gaat toch om de watch).
Ik had ook kopieer problemen. Even de watch opnieuw opstarten, op telefoon bluetooth uitzetten, op watch WiFi aanzetten en dan downloaden via de Watch. Dit hielp bij mij.
Wel moest ik BT aan laten, anders wilde die toch niet starten.
Zit nu op 53%....
Watch 4 Classic 46mm
De update is nog niet beschikbaar voor de Classic 46mm.mike123 schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:55:
Zoals ik het begrijp is de update alleen beschikbaar op telefoonmodellen boven de S9 en de Note 9.
Edit.
De minimale eis voor One UI 4.1.1 heeft alleen betrekking op de camera controller.
Heb ik de minimale eis van de cameracontroller ergens gemist?patrickt35 schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:05:
[...]
De update is nog niet beschikbaar voor de Classic 46mm.
De minimale eis voor One UI 4.1.1 heeft alleen betrekking op de camera controller.
Ik denk het van wel😂mike123 schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:07:
[...]
Heb ik de minimale eis van de cameracontroller ergens gemist?
:strip_exif()/f/image/cdFmW96lZQS2QZIMYZds1h2x.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb het over de info die gegeven werd in het YT filmpje vanaf 1:10 dat je minimaal OneUI 4.1.1 moest hebben.
vreemd, als ik dit doe krijg ik een melding "Couldn't update software - Connect to your phone using Bluetooth, then try again" en via bluetooth blijft ie ook stekenpascal_rienstra schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:02:
Hier een Motorola en de update is ook beschikbaar (gaat toch om de watch).

*edit* hele avond zitten pielen, en nu ik dit post lijkt ie alsnog via bluetooth de update naar de watch te kopieren
[ Voor 10% gewijzigd door habermas op 05-09-2022 22:22 ]
Alleen Facer en Macrodroid hadden het even moeilijk, maar dan op de telefoon, dat was dus wel raar.
Beiden reageerden niet meer. Aps opnieuw gestart.
Maar die werken nu ook weer zonder problemen.
Eerst was het:
Telefoon trilt........Horloge trilt
Nu trillen ze tegelijk, veel prettiger
Share and Enjoy!
Bij het antwoorden op een whatsappje was het even zoeken naar de spatiebalk op het toetsenbord. Deze staat dus bij mij onder de lettertjes 'NL' rechtsonder...
Dacht zal nog maar eens zoeken en heb zelf de update ook net binnen, galaxy watch 4 classic 46mm
PS ik heb een galaxy s10 met oneui 4.1, betekend dit dat ik de 4.1.1 nog zal krijgen op mijn phone?
[ Voor 22% gewijzigd door killerbie op 06-09-2022 10:56 ]
Wel vraag ik me af, als je de Watchface verlaat voor een melding of zo, dan is de achtergrond weer zwart. Kun je dat ook aanpassen in die mooie bruine kleur ergens zodat de ervaring consistent is?
waar vind je die?haaibaa2 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:49:
Nieuwe update geinstalleerd, zeer tevreden mee. Ik heb de Pro Analoog watchface geinstalleerd, en dat met het compas werkt ook heel mooi op de Watch 4!
Wel vraag ik me af, als je de Watchface verlaat voor een melding of zo, dan is de achtergrond weer zwart. Kun je dat ook aanpassen in die mooie bruine kleur ergens zodat de ervaring consistent is?
PS Marine commander blijft hier nog steeds de favoriete watchface, heb eigenlijk niets nieuw meer geprobeerd sinds ik deze heb
[ Voor 11% gewijzigd door killerbie op 06-09-2022 15:24 ]
Dat is bij mij de 6e onder het kopje, informatief. Hij staat er met een zwarte achtergrond en een rode contrastkleur. Maar het is dezelfde die je ook bij de Watch 5 pro ziet in al het promotie materiaal. En die bruine kleur zit er gewoon bij.killerbie schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:23:
[...]
waar vind je die?
PS Marine commander blijft hier nog steeds de favoriete watchface, heb eigenlijk niets nieuw meer geprobeerd sinds ik deze heb
Ik wil dit design graag ook in alle andere schermen, anders is ieder ander scherm toch weer met een zwarte achtergrond. Iemand enig idee hoe je dat kunt instellen?
Vreemd ik heb geen klokje 'informatief' :-)haaibaa2 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:48:
[...]
Dat is bij mij de 6e onder het kopje, informatief. Hij staat er met een zwarte achtergrond en een rode contrastkleur. Maar het is dezelfde die je ook bij de Watch 5 pro ziet in al het promotie materiaal. En die bruine kleur zit er gewoon bij.
Ik wil dit design graag ook in alle andere schermen, anders is ieder ander scherm toch weer met een zwarte achtergrond. Iemand enig idee hoe je dat kunt instellen?