En wat is de status van je horloge nu, is die als horloge te gebruiken of zit die in setup mode?LisetteC95 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 06:51:
[...]
Dat heb ik zojuist gedaan. Zonder succes.
Hij blijft schakelen tussen bijgevoegde plaatjes.
Er verscheen uiteindelijk wel een cijfercode op het horloge met de tekst 'Bevestig op telefoon' maar er kwam niets op mijn telefoon tevoorschijn.
Want zelf zou ik zeggen je bent toch nog niet zover, dus start even opnieuw, deinstalleer samsung health en galaxy wearable (controleer dat Galaxy Watch4 Manager daarna ook niet meer bij je apps staat),
vergeet bij de bluetooth telefoon instellingen het horloge,
reboot telefoon,
en start installatie dan opnieuw.
En dan is het alleen even de vraag wat te doen op het horloge:
- Als je daar gewoon in de instellingen kan, kun je daar bij Instellingen|Algemeen|Resetten horloge resetten.
- Als dat niet kan kun je overwegen om je horloge te resetten via het maintenance menu, zelf nog nooit gedaan, maar dat is blijkbaar iets wat kan.
- Maar zelf zou ik waarschijnlijk eerst kijken hoever ik kom als ik alleen de telefoon software opnieuw installeer, en horloge gewoon een keer opnieuw aanzet (ik neem aan dat de shortcut van beide knoppen lang ingedrukt houden om te herstarten altijd wel zal werken).
Overigens wat SnowBigQ had gezegd was ook mijn eerste antwoord geweest, zie top comment van deze reddit post (hoewel die ook wel horloge laat herstarten).
:fill(white):strip_exif()/f/image/Q812ynU1ZAzOBPeCVIRwsPXc.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/E1F5yILiulF8xmdUj0QuK90z.jpg?f=fotoalbum_large)