Bij mij is het volgens mij ook ongeveer identiek als voorheen, helaas pindakaas.
14% over na precies 24 uur (40mm standaard BT, simpel low brightness AOD, ook om bij slapen, 40 minuten GPS tijdens hardlopen, voor mij relatief standaard dag).
Er zit voor mij ook een heel vervelende bug in. Ik gebruik geen raise-to-wake of tap-to-wake, en als je met de knop het horloge activeert tijdens een workout springt hij van workoutscherm naar de watchface
(de workout loopt wel door in de achtergrond, maar terugkeren naar de workout is ook nog lastig omdat het muziekcontrols icoontje het nu 'wint' van de lopende workout onderin het watchface).
Edit 20:04: De bug die ik hierboven beschrijf zit erin, maar nu ik er nog wat mee speel is het wat minder erg dan ik dacht. Want nadat je dan teruggaat naar de watchface, kun je met dubbelklik (recente apps) snel weer terug naar de workout, dat overleef ik wel.
Overigens is het niet zo dat het muziekcontrols icoon het 'wint' op de watchface, de lopende workout verschijnt simpelweg niet als icoon onderaan de watchface (gek dat dat niet in de beta-tests is gevonden, tenzij het alleen bij mij gebeurt).
Transitie animaties voelen bij mij langzamer aan, maar ik gebruik de developer opties om die sneller te maken dus dat is bij mij anders dan bij gebruikers die dat niet doen.
Hmm, en nu terwijl ik dit typ komt er een notificatie van de weer-app langs, dat is al de 2e. Hebben andere mensen dat ook? Bij de meldingen config staat die weer-app niet dus ik weet niet hoe ik die uit kan zetten (ik wil zelf liefst maar maar heel weinig notificaties krijgen).
[
Voor 16% gewijzigd door
SanderBos op 12-12-2024 20:10
]