Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de accuduur, het zou voor mij zo fijn zijn als er zelfs maar 3 uur bijkomen (nu haal ik namelijk meestal net niet een hele dag).Gismo1979 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:52:
[...]
Hier gaat de accuduur er niet vooruit....... ca. 75% voor de update en na de uppdate nog maar 15%![]()
![]()
Horloge (42 mm classic variant) hangt nu aan de oplader. Hopelijk is de accuduur gelijk aan voor de update.
Ik had in het Galaxy Watch 6 forum trouwens wel gezien dat er juist veel mensen waren met dramatisch slechtere accuduur na upgrade, wat ze moesten oplossen met een volledige reset.
En ik heb vaak gelezen (of ik het 100% geloof weet ik niet) dat het een paar dagen duurt voordat die Galaxy Watches accuduur hebben geoptimaliseerd, dus ik heb me alvast erop ingesteld dat ik in ieder geval even een paar dagen geduld moet opbrengen.
Ik ben trouwens wel heel positief verrast over het upgrade proces (net doorlopen). Ik had me ingesteld op heel veel settings opnieuw doorvoeren (ik heb horloge een aantal keer hersteld vanaf backup dit jaar, elke keer een ellende, heb zelfs een handleiding geschreven van wat ik na zo'n reset allemaal moet doen).
Maar ik heb tot nu toe nog niks gevonden wat bij mij niet meer in orde was, tot nu toe hulde daarvoor
(upgrade proces ging ook probleemloos in half uur of zo, bij mij 26% batterij eraf tijdens upgrade, 58->32).
:strip_exif()/f/image/E1F5yILiulF8xmdUj0QuK90z.jpg?f=fotoalbum_large)