Share and Enjoy!
Bij mij loopt de batterij sinds de update sneller leeg dan mijn toilet als ik doorspoel. Misschien moet het horloge er ook maar eens in en de overstap maken naar een kwalitatief exemplaar van Garmin ofzo, ben er wel een beetje klaar mee.
Na een update van dit formaat heb je altijd wel even wat drain, zou niet al te snel conclusies trekken iig.JimmyNL schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 11:16:
Bij mij loopt de batterij sinds de update sneller leeg dan mijn toilet als ik doorspoel. Misschien moet het horloge er ook maar eens in en de overstap maken naar een kwalitatief exemplaar van Garmin ofzo, ben er wel een beetje klaar mee.
Ding was niet vooruit te branden net na de update bij mij, maar na een half dagje is het weer op het oude niveau, misschien voelt ie zelfs wel sneller eigenlijk. Denk dat er in de achtergrond een hoop geoptimized wordt in ieder geval, is altijd wel met Android
Share and Enjoy!
Als je health monitoring en always on scherm uit zet dan gaat hij bij mij wel 2 dagen mee.JimmyNL schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 11:16:
Ik zou een reset proberen als het na 2-3 dagen nog steeds zo is. Lijkt me raar als de batterij opeens zo veel slechter is, OS kan natuurlijk zwaarder zijn maar er is juist heel veel aandacht voor het verbruik.JimmyNL schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 11:16:
Hier nog geen update, zal wel gefaseerd gaan.
DaveD
Hier wel een update gehad en ook hier vliegt de batterij leeg. Ben benieuwd hoe het over een paar dagen is.
Heb gisterenavond de update geïnstalleerd. De eerste uren een snel leeglopendee batterij en een haperende UI. Maar vanmorgen draaide alles weer vlot.
Eén probleem bij mij: de polsdetectie die ervoor zorgt dat de smartwatch ontgrendeld blijft zolang je hem draagt, lijkt niet meer goed te functioneren. Ik moet nu elke keer mijn patroon ingeven. Even uitzoeken hoe dit opgelost kan worden.
Eén probleem bij mij: de polsdetectie die ervoor zorgt dat de smartwatch ontgrendeld blijft zolang je hem draagt, lijkt niet meer goed te functioneren. Ik moet nu elke keer mijn patroon ingeven. Even uitzoeken hoe dit opgelost kan worden.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen