Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Ik heb sinds vorige week een Watch 4 naast een Amazfit.
Omdat ik vrij veel thuiswerk draag ik de Watch 4 weinig, ik gebruik hem vooral tijdens het sporten. Nu valt het mij op dat ondanks dat ik er niets mee doe, niet actief gekoppelt is met mijn telefoon, de accu vrij snel leegloopt.

In de tijd waar er bij de Amazfit 1% afgaat kan er bij de Watch 4 in spaarstand gerust 10% afgaan.

Beide horloges liggen op mijn bureau, display staat uit.

Waarom trekt de Watch 4 zoveel accu, is de software zo inefficiënt ontworpen?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Strider schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:32:
Omdat ik vrij veel thuiswerk draag ik de Watch 4 weinig, ik gebruik hem vooral tijdens het sporten. Nu valt het mij op dat ondanks dat ik er niets mee doe, niet actief gekoppelt is met mijn telefoon, de accu vrij snel leegloopt.

In de tijd waar er bij de Amazfit 1% afgaat kan er bij de Watch 4 in spaarstand gerust 10% afgaan.

In hoeveel tijd verliest hij die 10%? Die van mij verliest zo’n 3% in een nacht. (Mijn Apple Watch verliest overigens makkelijk 10 tot 20 per nacht, die moet ik dus altijd uit zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees030
  • Laatst online: 14-07 16:36
djiedjee schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:30:
Heb ik eerder in dit topic gemeld. Engels VS.

[...]
Na de melding van niet ondersteunde taal had ik Assistent verwijderd, met de bedoeling hem opnieuw te installeren. Echter in de PlayStore is hij niet te vinden en via de weblink krijg ik 'not supported in your country', ook met taal in English US (op telefoon, in watch zie ik die instelling niet). Bij instellingen, Google (op de watch) staat ook alleen nog Account; Assistant is daar verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
jodeltje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:04:
[...]

In hoeveel tijd verliest hij die 10%? Die van mij verliest zo’n 3% in een nacht. (Mijn Apple Watch verliest overigens makkelijk 10 tot 20 per nacht, die moet ik dus altijd uit zetten).
Per nacht, gemakkelijk.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:12
rkraats schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:52:
Ik heb ook een tijd gezocht naar een geschikt watchface en ben erg tevreden over deze. Is goed aan te passen en de batterij vindt hem ook niet vervelend :)

[Afbeelding]
Ik heb deze ook aangeschaft, vind hem erg mooi, maar eén ding kan ik niet achter komen: Ik zie geen relatie tussen de aangegeven hartslag en de onafhankelijke intervalmetingen die de watch elke 10 minuten doet. Ook als je op deze indicatie lang klikt wordt er gesuggereerd dat hij een meting doet, maar deze komt niet terug in de Samsung Health app, zoals een reguliere (en geïnitieerde) meting van de watch zelf wel doet. Iemand enig idee wat hier gebeurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rkraats
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 09:59
Arjan P schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:39:
[...]

Ik heb deze ook aangeschaft, vind hem erg mooi, maar eén ding kan ik niet achter komen: Ik zie geen relatie tussen de aangegeven hartslag en de onafhankelijke intervalmetingen die de watch elke 10 minuten doet. Ook als je op deze indicatie lang klikt wordt er gesuggereerd dat hij een meting doet, maar deze komt niet terug in de Samsung Health app, zoals een reguliere (en geïnitieerde) meting van de watch zelf wel doet. Iemand enig idee wat hier gebeurt?
Zou ik eerlijk gezegd ook niet weten. Ik heb hartslag op continue staan. Als ik er dan op klik laat hij de huidige hartslag zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:38
GA is te vinden op de GW bij:
Play Store/ Mijn apps

Op de telefoon moet de taal van de assistent op engels. Het gaat niet om de taal van de telefoon zelf!
Kees030 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:54:
[...]

Na de melding van niet ondersteunde taal had ik Assistent verwijderd, met de bedoeling hem opnieuw te installeren. Echter in de PlayStore is hij niet te vinden en via de weblink krijg ik 'not supported in your country', ook met taal in English US (op telefoon, in watch zie ik die instelling niet). Bij instellingen, Google (op de watch) staat ook alleen nog Account; Assistant is daar verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strider
Mijn plan was om de Watch 4 vooral als een sport watch te gaan gebruiken. Nu mis ik de volgende features:

1. Als ik mijn activiteit track met Strava kan ik tussentijds niet zien hoeveel hoogtemeters ik heb gemaakt. Is dit een feature die ik kan enablen?
2. Het display gaat tijdens het sporten (Strava tracking) uit, er blijft wel een tijd staan maar ik wil eigenlijk alles kunnen zien. Vooral op de fiets vind ik dit fijn. Ik heb display op always on staan, maar dat heeft geen effect. Tip?

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Kees030 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:54:
[...]

Check op je Watch even in de PlayStore de MyApps. Beetje naar beneden scrollen. Was al beantwoord... sorry niet goed opgelet.

Maar ik heb exact hetzelfde probleem. Functioneerde gisteren nog perfect maar werd vanmorgen wakker en mijn Watch was niet meer gekoppeld aan mijn telefoon en moest alles opnieuw installeren. :(

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:40
Wat ik wel jammer vind aan de watch 4 dat de indoor trainingen nooit kloppen.

Zonet ging ik op de hardloopband, 25minuten.. gemiddeld 12.2km per uur.
De watch 4 gaf 9km per uur aan gemiddeld. En veel minder calorieën....

Bij garmin kon je na de training het aantal km wijzigen wat je hebt gelopen. (En vaak klopt het ook wel)

Bij de watch 4 heb ik vaak 1km verschil tov de loopband.

Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
Ik heb begrepen dat dit mogelijk te maken heeft met de combi met WIFI-aan.

Daarom dus WIFI uitgezet, so far, so good.
Tranzy schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:32:
[...]

Check op je Watch even in de PlayStore de MyApps. Beetje naar beneden scrollen. Was al beantwoord... sorry niet goed opgelet.

Maar ik heb exact hetzelfde probleem. Functioneerde gisteren nog perfect maar werd vanmorgen wakker en mijn Watch was niet meer gekoppeld aan mijn telefoon en moest alles opnieuw installeren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moatje
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15-06-2022
Mijn Garmin forerunner heeft het inmiddels opgegeven en ik zoek een nieuw horloge. Ik ben vooral benieuwd of er mensen regelmatig strava of komoot gebruiken op de galaxy smartwatch 4 en hoe tevreden ze daar over zijn? Ik kan er zo goed als niks over vinden en met name over het gebruik van de navigatie van komoot en/of strava. Iemand die me kan vertellen hoe ze dat ervaren? Is het nauwkeurig genoeg om mountainbikeroutes te rijden? Hoe lang gaat de batterij mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jowz
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-09 13:05
Moatje schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:20:
Mijn Garmin forerunner heeft het inmiddels opgegeven en ik zoek een nieuw horloge. Ik ben vooral benieuwd of er mensen regelmatig strava of komoot gebruiken op de galaxy smartwatch 4 en hoe tevreden ze daar over zijn? Ik kan er zo goed als niks over vinden en met name over het gebruik van de navigatie van komoot en/of strava. Iemand die me kan vertellen hoe ze dat ervaren? Is het nauwkeurig genoeg om mountainbikeroutes te rijden? Hoe lang gaat de batterij mee?
Ik gebruik Strava 2x per week om mijn hardloop rondjes vast te leggen. Na 10 km ongeveer 25% kwijt (40mm watch incl. Spotify). GPS is goed, exact hetzelfde als mijn vriendin haar Garmin, mits hij een goede GPS lock heeft. De watch 4 heeft af en toe nog wel eens moeite om een goede lock te vinden.
Hoe lang de watch het volhoudt met mountainbiken, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidOo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 15:46
edgarf28 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 11:33:
Hier ook GA werkend gekregen met de taal truc, thnx @patrickt35

Heb trouwens ook nu ABN AMRO kunnen toevoegen aan Gpay op m'n watch!
Hoe krijg je ABM Amro aan de praat op je watch? Ik kan mijn pas niet toevoegen. Ik kan alleen een creditcard toevoegen, geen normale passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
FidOo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:43:
[...]

Hoe krijg je ABM Amro aan de praat op je watch? Ik kan mijn pas niet toevoegen. Ik kan alleen een creditcard toevoegen, geen normale passen.
Door Google pay op je horloge te openen, daarna op het pasje met het + teken tikken. Hierna opent de app op je telefoon. Hier tik je op kaart toevoegen en dan vul je je kaartnummer in. (Dit is niet je rekeningnummer, maar het nummer op de achterzijde van je bankpas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08:13
Hoe activeer ik de functie watervergrendeling ?
Ik zie geen icoon (waterdruppels) bij het snelmenu en niet bij de instellingen - geavanceerde functies.

Edit: gevonden op de watch zelf, had gezocht op de wear-app 🤪

[ Voor 18% gewijzigd door Anton56 op 12-06-2022 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anton56 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:41:
Hoe activeer ik de functie watervergrendeling ?
Ik zie geen icoon (waterdruppels) bij het snelmenu en niet bij de instellingen - geavanceerde functies.

Edit: gevonden op de watch zelf, had gezocht op de wear-app 🤪
Het kan met de snelle instellingen op de watch zelf (die heb je waarschijnlijk gevonden door net als op je telefoon van boven naar beneden te swipen), maar als het horloge te vochtig wordt, gaat hij er ook vanzelf op.
Vandeweek had ik lange handschoenen aan, en op een gegeven moment begon ik te zweten en ging het horloge ook op watervergrendeling. Als ik bij de S health widget kies voor zwemmen wordt hij ook geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidOo
patrickt35 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:51:
[...]

Door Google pay op je horloge te openen, daarna op het pasje met het + teken tikken. Hierna opent de app op je telefoon. Hier tik je op kaart toevoegen en dan vul je je kaartnummer in. (Dit is niet je rekeningnummer, maar het nummer op de achterzijde van je bankpas)
Ik heb geen nummer aan de achterzijde van mijn pas :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
FidOo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:43:
[...]

In de ABN AMRO app ga je naar: profiel -> betaalpassen en wearables -> beheer wearables.
Nu opent er een site, en noteer het nummer wat bij kaartnummer staat en de vervaldatum en pasnummer.

Nu ga je op je horloge naar Gpay en voeg je een kaart toe en type je bovenstaande gegevens in op je telefoon.
En klaar is Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidOo
edgarf28 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 08:10:
[...]

In de ABN AMRO app ga je naar: profiel -> betaalpassen en wearables -> beheer wearables.
Nu opent er een site, en noteer het nummer wat bij kaartnummer staat en de vervaldatum en pasnummer.

Nu ga je op je horloge naar Gpay en voeg je een kaart toe en type je bovenstaande gegevens in op je telefoon.
En klaar is Kees
Top dat is gelukt. Dankjewel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
jodeltje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:04:
[...]

Dan staat alles uit vermoed ik? De mijn monitort hartslag, bloedzuurstof en snurken continu waarbij de watch in slaapstand staat en ik makkelijk 40% verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
killerbie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 15:50:
[...]

Dan staat alles uit vermoed ik? De mijn monitort hartslag, bloedzuurstof en snurken continu waarbij de watch in slaapstand staat en ik makkelijk 40% verlies.
Dit ging over een horloge dat niet om is, maar op het bureau ligt (dus alles aan, maar non-actief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
jodeltje schreef op maandag 13 juni 2022 @ 16:26:
[...]

Dit ging over een horloge dat niet om is, maar op het bureau ligt (dus alles aan, maar non-actief).
excuses

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 19:07
Voor de geïnteresseerden, op Tizen (oudere Galaxy watches) was er een speciale sportapp, genaamd Gear Tracker. Voor de intensieve sporters ideaal vanwege de vele mogelijkheden. Zelf jaren met plezier gebruikt.

Nu heeft de developer hard gewerkt om de app om te zetten naar Wear OS en staat sinds deze week live. Je dient wel een abonnement te nemen per maand of jaar, dus dit kan een drempel zijn.

De app is in volle ontwikkeling en er komen geregeld nieuwe features bij.

Te vinden via de volgende URL:
https://play.google.com/s...om.limegreenv.geartracker

Ps. heb geen aandelen o.i.d. in de app

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Strider schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:32:

Geen idee of je al een antwoord op jouw vraag hebt gehad maar mijn Watch4 gaat 2 dagen mee op 1 charge. Ik gebruik de timer om tijdens sport na 30sec weer verder te gaan, emails lezen en evt wat dingen met locatie bepaling en muziek luisteren.

zie:

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascal_rienstra
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 12-09 19:57
belly89 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:06:
Voor de geïnteresseerden, op Tizen (oudere Galaxy watches) was er een speciale sportapp, genaamd Gear Tracker. Voor de intensieve sporters ideaal vanwege de vele mogelijkheden. Zelf jaren met plezier gebruikt.

Nu heeft de developer hard gewerkt om de app om te zetten naar Wear OS en staat sinds deze week live. Je dient wel een abonnement te nemen per maand of jaar, dus dit kan een drempel zijn.

Fijne app en voor hardlopers erg fijn omdat je veel instelling hebt mbt intervallen en je dat je (nauwkeurigere) externe bluetooth hartslagmeter kan koppelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:47
belly89 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:06:

ik ben al geruime tijd beta tester van deze wear OS versie op mijn watch 4. Dit is ook voor mij de ultieme app als hardloper. Ik gebruik hem met een garmin HRM PRO hartslagband en een stryd voetsensor, wat de ideale combinatie is voor accurate resultaten. de stryd wordt volledig ondersteund, ook de meer geavanceerde metrics die je ervan krijgt. En dit alles wordt netjes rechtstreeks naar stryd verstuurd na je loop (evenals naar strava, runalyze, trainingpeaks, enz.....)
Je hebt keuze uit talloze datafields om je schermen in te delen, je kan intervals creeeren, sinds kort ook alerts en hartslagzones instellen, kortom zeer compleet.
En zoals gezegd in volle ontwikkeling, en zeer actieve developer die snel reageert. Echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jowz schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 19:42:
[...]

Ik gebruik Strava 2x per week om mijn hardloop rondjes vast te leggen. Na 10 km ongeveer 25% kwijt (40mm watch incl. Spotify). GPS is goed, exact hetzelfde als mijn vriendin haar Garmin, mits hij een goede GPS lock heeft. De watch 4 heeft af en toe nog wel eens moeite om een goede lock te vinden.
Hoe lang de watch het volhoudt met mountainbiken, geen idee.
Bij mij van 100>78% tijdens 2 uur mountainbiken, monitoring via de Samsung tegel welke alles naar Strava exporteert (en m.i. een beter always-on scherm met stats heeft). GPS via de watch (ivm telefoon in zadeltas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
djiedjee schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:56:
@FongWan

Omdat ik op vakantie was had ik nog niet alles opnieuw geïnstalleerd.
Inmiddels weet terug, maar krijg bij het configureren van de assistent nu de melding dat de taal van mijn regio niet ondersteund wordt.

Vorige week werkte alles gewoon nog...

Het zou natuurlijk kunnen komen doordat ik bij de 1e reset vorige week niet in NL was... Heb de regio wel op NL gezet.

Wie heeft dit ook gehad?
Het is inmiddels gelukt met de tips hier!

Nog 2 vragen:

1. Kan ik met de watch zelf een WhatsApp bericht sturen naar iemand? Of alleen reageren op een binnenkomend appje?

Dit kan blijkbaar niet. Eigenlijk wel beperkt nog...

2. Ik zie hier dat jullie veel Google assistant gebruiken. Kan ik hiermee ook bijv een activiteit op m'n watch mee starten zoals een workout? Dit lukt me namelijk niet, maar zag dat dit met Bixby wel kan...

[ Voor 29% gewijzigd door Monda op 21-06-2022 15:18 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 10:52
Iemand die nog een actie weet? ik wil namelijk watch 4 kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

Rio

Ik heb al een boek

MrOsman schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 14:39:
Daar hebben we de pricewatch voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 12-09 21:34
MrOsman schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 14:39:
Bij Duitse mediamarkt in de aanbieding tot zondag. 126 voor 40 mm en 143 voor 44mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 10:52
Exor schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 00:49:
[...]

Bij Duitse mediamarkt in de aanbieding tot zondag. 126 voor 40 mm en 143 voor 44mm.
Hoe krijg ik het in nederland verzonden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
MrOsman schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:25:
[...]

Hoe krijg ik het in nederland verzonden dan?
Via Internet bestellen.,
https://www.mediamarkt.de...04%2040mm&t=1656178767763
naar Nederland laten verzenden, maar komen er dan geen verzendkosten bij ?? en als er iets mis is ???
Koop gewoon:
https://www.samsung.com/n...galaxy-watch+android-only
bij Samsung zelf en gratis verzending.
Wat scheelt het dan ??

[ Voor 9% gewijzigd door Embryo1 op 25-06-2022 19:40 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-08 13:42
Embryo1 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:38:
[...]

Via Internet bestellen.,
https://www.mediamarkt.de...04%2040mm&t=1656178767763
naar Nederland laten verzenden, maar komen er dan geen verzendkosten bij ?? en als er iets mis is ???
Koop gewoon:
https://www.samsung.com/n...galaxy-watch+android-only
bij Samsung zelf en gratis verzending.
Wat scheelt het dan ??
Bij Samsung NL zitten vaak nog acties, dus het kan lonen om via NL te doen.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=3NQ65F2JWXVYW (TOT EN MET VANDAAG 26/6 dus)

[ Voor 6% gewijzigd door LNDN op 26-06-2022 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeb89
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18-10-2023
Hebben jullie de juni update al kunnen installeren? R8xxFXXU1FVE1? Bij mij blijft hij aangeven dat de software up to date is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Bartjeb89 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 17:37:
Hebben jullie de juni update al kunnen installeren? R8xxFXXU1FVE1? Bij mij blijft hij aangeven dat de software up to date is.
Deze is nog niet uit voor de Nederlandse modellen. Voor de R890 (Classic 46mm) staat de release nog op FVD4. Bij Samsung staan vrijgeven en uitrollen los van elkaar. Het uitrollen geschiedt gefaseerd per regio/land

(https://doc.samsungmobile.com/SM-R890/PHN/doc.html)

[ Voor 11% gewijzigd door wiz op 26-06-2022 20:17 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Embryo1
R8xxXXU1ZVF5, deze update kwam enkele dagen, nadat R8xxFXXU1FVE1 was uitgerold en veel stabileler was.
Mogelijk zullen wij in Nederland ,een update overslaan en zal de R8xxXXU1ZVF5 worden uitgerold.
bron:
https://www.notebookcheck...and-changes.631020.0.html

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Embryo1 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 20:57:
R8xxXXU1ZVF5, deze update kwam enkele dagen, nadat R8xxFXXU1FVE1 was uitgerold en veel stabileler was.
Mogelijk zullen wij in Nederland ,een update overslaan en zal de R8xxXXU1ZVF5 worden uitgerold.
bron:
https://www.notebookcheck...and-changes.631020.0.html
Waarbij aangemerkt moet worden dat een eventuele skip naar VF5 nog wel even kan duren, VF5 is op dit moment enkel nog in de Koreaanse beta community uitgekomen ..Terwijl FVE1 al publiek uitgekomen is.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belly89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ik heb dus een 46mm watch 4 classic en een Galaxy A52e 5g. Is er een degelijk alles in 1 laad stationnetje te koop dat het geld ook waard is? Ik zie veel op Amazon met allemaal goede reviews maar ja welke moet ik nou echt hebben?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Nou ja, goed nieuws...
Voor 5 euro extra per maand en volgens mij is hier tot dusver vrijwel enkel de BT variant verkocht en niet de LTE versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
ROFLASTC schreef op maandag 27 juni 2022 @ 13:58:
Ik heb dus een 46mm watch 4 classic en een Galaxy A52e 5g. Is er een degelijk alles in 1 laad stationnetje te koop dat het geld ook waard is? Ik zie veel op Amazon met allemaal goede reviews maar ja welke moet ik nou echt hebben?
De A52 serie heeft geen draadloos laden, dus simpel neerleggen op een dock ofzo zal niet werken, wat zo’n oplossing wmb niet zo elegant maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

jodeltje schreef op maandag 27 juni 2022 @ 14:24:
[...]

De A52 serie heeft geen draadloos laden, dus simpel neerleggen op een dock ofzo zal niet werken, wat zo’n oplossing wmb niet zo elegant maakt.
Ik had wellicht wat specifieker moeten zijn want ik had combistationnetjes gevonden. Dus met een USB-C ding voor de foon en een contact ding voor het horloge

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belly89
dutchgio schreef op maandag 27 juni 2022 @ 14:23:
[...]

Nou ja, goed nieuws...
Voor 5 euro extra per maand en volgens mij is hier tot dusver vrijwel enkel de BT variant verkocht en niet de LTE versie.
correctie dan maar: Goed nieuws voor mij! 5 euro heb ik er voor over en ik heb destijds al de LTE variant gekocht met de hoop dat het ondersteund zal worden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

belly89 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:39:
[...]

correctie dan maar: Goed nieuws voor mij! 5 euro heb ik er voor over en ik heb destijds al de LTE variant gekocht met de hoop dat het ondersteund zal worden ;)
T-Mobile zou T-Mobile niet zijn als ze je er niet meteen de Galaxy Watch 4 Classic 46mm LTE bij zouden aanbieden voor 250 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
wiz schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:48:
[...]

T-Mobile zou T-Mobile niet zijn als ze je er niet meteen de Galaxy Watch 4 Classic 46mm LTE bij zouden aanbieden voor 250 euro ;)
240 euro zie ik (+0,73 euro thuiskopieheffing), valt mee ;) En de niet Classic voor 192 euro

https://www.t-mobile.nl/s...SA01,SK312,21278012&lp=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

belly89 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:08:
[...]

240 euro zie ik (+0,73 euro thuiskopieheffing), valt mee ;) En de niet Classic voor 192 euro

https://www.t-mobile.nl/s...SA01,SK312,21278012&lp=15
Vanmorgen stond er (kennelijk abusievelijk) nog een eindbetaling van €10,00, dus €240 + €10 ... Maar dat is nu weg .. Prima prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
wiz schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:45:
[...]

Vanmorgen stond er (kennelijk abusievelijk) nog een eindbetaling van €10,00, dus €240 + €10 ... Maar dat is nu weg .. Prima prijs :)
Zeker mooie prijs! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kirsten1995
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-04 08:43
Vanmiddag mijn Galaxy Watch 4 binnengekregen. Helaas lukt het niet om whatsappjes te beantwoorden. Ik krijg ze wel binnen, maar als ik mijn antwoord verzend, krijg ik 'Kan actie niet voltooien.' in beeld. Telefoon is gewoon verbonden. Weet iemand wat er misgaat? Ik heb een Samsung Galaxy S21.

[ Voor 5% gewijzigd door Kirsten1995 op 28-06-2022 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:41
Gaat het nummers downloaden op je watch via spotify bij jullie ook zo tergend langzaam?

Doet er echt een uur over om 14 nummers erop te krijgen..

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Stylze, gaat bij mij een stuk sneller maar ik zet dan wel WiFi aan op mijn horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimSte
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17-09-2023
Stylze schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:39:
Gaat het nummers downloaden op je watch via spotify bij jullie ook zo tergend langzaam?

Doet er echt een uur over om 14 nummers erop te krijgen..
Moet je Spotify nummers willen downloaden naar je watch (met z'n beperkte opslag), of komen ze bij jou uiteindelijk op je telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:41
WimSte schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 07:55:
[...]

Moet je Spotify nummers willen downloaden naar je watch (met z'n beperkte opslag), of komen ze bij jou uiteindelijk op je telefoon.
Ja dat is juist 1 van de redenen dat ik een watch heb gekocht, zodat ik zonder telefoon kan hardlopen met muziek. Daarvoor moet je ze dus wel doenloaden op het horloge eerst.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
Stylze schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:06:
[...]

Ja dat is juist 1 van de redenen dat ik een watch heb gekocht, zodat ik zonder telefoon kan hardlopen met muziek. Daarvoor moet je ze dus wel doenloaden op het horloge eerst.
Via Wifi gaat het vaak wel snel, althans bij mij. Via Bluetooth meestal wel snel maar soms inderdaad erg langzaam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kripple
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Ik ontvang vrijdag mijn GW4 Classic en ik vroeg me af of je ook je mobiel bij je moet hebben als je gebruik maakt van Google Pay. Of werkt het ook gewoon als je je mobiel thuis laat?

AMD Ryzen 9 5900x - Nvidia rtx 4070 - 32gb ram - Meta Quest 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• patrickt35
kripple schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 17:01:
Ik ontvang vrijdag mijn GW4 Classic en ik vroeg me af of je ook je mobiel bij je moet hebben als je gebruik maakt van Google Pay. Of werkt het ook gewoon als je je mobiel thuis laat?
Je kan standalone betalen met de watch 4.
Hij fungeert eigenlijk gewoon als bankpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCThomas
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-09 19:35
Iemand google pay al werkend gekregen op de watch 4 samen met de rabobank? Google pay werkt prima op de telefoon maar toevoegen aan de smartwatch is nog niet gelukt. Een week geleden moest ik die code nog intoetsen waar eerdere posts het over hadden maar inmiddels krijg ik op de telefoon een nieuw scherm van google wallet. Daar staat netjes mijn betaalkaart (mastercard rabobank) maar als ik daar op klik krijg ik de melding "Er is iets misgegaan. Probeer het over enkele minuten opnieuw". Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
TMCThomas schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 15:23:
Iemand google pay al werkend gekregen op de watch 4 samen met de rabobank? Google pay werkt prima op de telefoon maar toevoegen aan de smartwatch is nog niet gelukt. Een week geleden moest ik die code nog intoetsen waar eerdere posts het over hadden maar inmiddels krijg ik op de telefoon een nieuw scherm van google wallet. Daar staat netjes mijn betaalkaart (mastercard rabobank) maar als ik daar op klik krijg ik de melding "Er is iets misgegaan. Probeer het over enkele minuten opnieuw". Iemand ervaring mee?
Ik snap je probleem niet helemaal. Werkte het eerst met Google Pay wel op je smartwach of toen ook al niet?

Ik heb nu wel de wallet i.p.v. Pay door een update vanuit de Play Store. De passen zijn netjes mee overgegaan, bij mij werkt het dus wel gewoon.

(heb je de rekeningnummer wel overgetypt i.p.v. gekopieerd? Met kopiëren vergeet die was getallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCThomas
belly89 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 17:27:
[...]

Ik snap je probleem niet helemaal. Werkte het eerst met Google Pay wel op je smartwach of toen ook al niet?

Ik heb nu wel de wallet i.p.v. Pay door een update vanuit de Play Store. De passen zijn netjes mee overgegaan, bij mij werkt het dus wel gewoon.

(heb je de rekeningnummer wel overgetypt i.p.v. gekopieerd? Met kopiëren vergeet die was getallen)
Nee heeft nog niet gewerkt, als ik op de plus klik in de google pay app op de smartwatch kom ik uit bij google wallet op de mobiel. Dan krijg ik het volgende scherm te zien

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fLRtLCt6/IMG-20220721-184117.jpg

Als ik dan op de mastercard klik om hem toe te voegen krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/tg5npwT3/Screenshot-20220721-184248-Google-Play-services.jpg

Ik krijg nu dus helemaal geen optie meer om een rekeningnummer in te tikken. Opzich fijner op deze manier als het zou werken.

[ Voor 6% gewijzigd door TMCThomas op 21-07-2022 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
TMCThomas schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 18:47:
[...]

Nee heeft nog niet gewerkt, als ik op de plus klik in de google pay app op de smartwatch kom ik uit bij google wallet op de mobiel. Dan krijg ik het volgende scherm te zien

[Afbeelding]

Als ik dan op de mastercard klik om hem toe te voegen krijg ik de volgende melding:

[Afbeelding]

Ik krijg nu dus helemaal geen optie meer om een rekeningnummer in te tikken. Opzich fijner op deze manier als het zou werken.
En als je hem helemaal opnieuw invoert? Dus op de mobiel niet op de bestaande klikken maar een geheel nieuwe aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowke68
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-08 20:29
Ik heb ook een galaxy watch 4 classic. Spotify ziet alleen je nummers die gedownload zijn. Als je je buds of koptelefoon gekoppeld hebt. Mits een betaald abonnement natuurlijk. Deze zijn allen te downloaden via wifi

Als je je bloed druk wilt meten moet je eerst naar de dokter om die te laten meten. Anders werkt t niet.

Navigeren doet hij ook slecht. Als ik al 20 meter de bocht door ben gefiets. Zegt ze in 't Engels ga nu de bocht om.

Pay werkt idd niet. Wallet nog niet geprobeerd.

Als mijn oortjes ( galaxy buds plus) verbonden zijn met de watch. En mijn telefoon ( galaxy s20 fe 5g) ook met de watch. Kan ik niet gebeld worden?

Ik heb hem gekocht om te navigeren op de fiets en dat ik dan tijdens t fietsen lekker Spotify kan luisteren.
Niets daarvan werkt op een goeie werkende manier. Ook als ik een flink stuk fiets en hem even op pauze zet. Gaat hij als ik op het terras zit ineens starten? Als ik dan echt weer ga fietsen. Start hij niet?

Hij ziet er wel leuk uit en zit ook lekker. Liefst zou ik hem als alleen horloge willen gebruiken. Maar dan met een mooie wijzer plaat. Dat gaat helaas niet. Ook echt wel iedere dag opladen. Hij is zo leeg. NFC WIFI en always on display staan uit. Dan dus ook nog.

Op het mooi en het fijne. Is het voor mij helaas een miskoop geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Rowke68 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:13:
Ik heb ook een galaxy watch 4 classic. Spotify ziet alleen je nummers die gedownload zijn. Als je je buds of koptelefoon gekoppeld hebt. Mits een betaald abonnement natuurlijk. Deze zijn allen te downloaden via wifi

Als je je bloed druk wilt meten moet je eerst naar de dokter om die te laten meten. Anders werkt t niet.

Navigeren doet hij ook slecht. Als ik al 20 meter de bocht door ben gefiets. Zegt ze in 't Engels ga nu de bocht om.

Als mijn oortjes ( galaxy buds plus) verbonden zijn met de watch. En mijn telefoon ( galaxy s20 fe 5g) ook met de watch. Kan ik niet gebeld worden?

Ik heb hem gekocht om te navigeren op de fiets en dat ik dan tijdens t fietsen lekker Spotify kan luisteren.
Niets daarvan werkt op een goeie werkende manier. Ook als ik een flink stuk fiets en hem even op pauze zet. Gaat hij als ik op het terras zit ineens starten? Als ik dan echt weer ga fietsen. Start hij niet?

Hij ziet er wel leuk uit en zit ook lekker. Liefst zou ik hem als alleen horloge willen gebruiken. Maar dan met een mooie wijzer plaat. Dat gaat helaas niet. Ook echt wel iedere dag opladen. Hij is zo leeg. NFC WIFI en always on display staan uit. Dan dus ook nog.

Ik denk voor veel punten klassiek gevalletjes pebcak + rtfm.. Enige wat ik niet heb getest is de bluetooth verbinden met de watch zelf en dan ook music luisteren want geen Youtube Music nog. En tenzij je een gaar lelijk e-ink achtig scherm wilt, ga je nergens echt langer dan 1 a 2 dagen batterylife vinden volgens mij

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• belly89
Dit werkt ook gewoon via streaming bij mij, ligt denk ik aan een instelling aan jouw kant

De meter moet periodiek gekalibreerd worden volgens mij, maar dit kan ook gewoon thuis

Dit herken ik ook totaal niet, werkt bij mij feilloos. Wel met de mobiel erbij, helaas werkt Google maps nog niet standalone op de watch

Gebruik ik al paar weken en werkt perfect i.c.m. de Rabobank.

Ook dit werkt bij mij wel. Ik heb geen Galaxy buds en S20 maar met oortjes en verbonden aan mijn mobiel kan ik gewoon bellen.

Wellicht ermee teruggaan of er nog wat verder induiken. Geen enkel probleem wat je omschrijft herken ik, alleen het elke dag maar dat zie ik niet zozeer als een probleem. Het zou fijn zijn als die iets langer mee zou gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LNDN
Op een andere noot:

Ik heb zojuist deze op mijn watch geinstalleerd en het werkt best goed:
https://forum.xda-develop...hout-samsung-pay.4459229/

https://github.com/blunden/SPayToGPay

Het is een betere oplossing dan de remapper, want je hebt nu ook Gpay ipv Samsung Pay op de long press van de onderste knop ipv nix.

[ Voor 18% gewijzigd door LNDN op 23-07-2022 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
LNDN schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:52:
Op een andere noot:

Ik heb zojuist deze op mijn watch geinstalleerd en het werkt best goed:
https://forum.xda-develop...hout-samsung-pay.4459229/

https://github.com/blunden/SPayToGPay

Het is een betere oplossing dan de remapper, want je hebt nu ook Gpay ipv Samsung Pay op de long press van de onderste knop ipv nix.
In de beschrijving staat het volgende:

"this only works on watches from regions where Samsung Pay isn't preinstalled."

Bij mij is pay wel geïnstalleerd, bij jou niet dan? Of werkt het ondanks dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
belly89 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:23:
[...]

In de beschrijving staat het volgende:

"this only works on watches from regions where Samsung Pay isn't preinstalled."

Bij mij is pay wel geïnstalleerd, bij jou niet dan? Of werkt het ondanks dat wel?
Nederland heeft geen Samsung Pay. Dus mijn Nederlandse GW4 heeft t niet standaard erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
LNDN schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:27:
[...]

Nederland heeft geen Samsung Pay. Dus mijn Nederlandse GW4 heeft t niet standaard erop staan.
Dat is waar ook, ik heb hem uit Duitsland gehaald i.v.m. LTE 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacsterw
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-07-2022
K heb de watch 4 en kan alleen een creditcard instellen. Geen rabobank pinpas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aedriaen1
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-09 12:34
Laat dat ff nog maar even weg..............

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TMCThomas
belly89 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:58:
[...]

En als je hem helemaal opnieuw invoert? Dus op de mobiel niet op de bestaande klikken maar een geheel nieuwe aanmaken?
Inmiddels hier wel gelukt met rabo pas op de bekende methode. Hij gaf me nu wel ineens weer (alleen) de optie om hem via de code te doen. Werkt nu prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
TMCThomas schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 18:47:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zelf ook voorgehad, mailtje sturen naar de support van Google, bij mij duurde het een 24h voor ik antwoord kreeg met de vraag meer info waarna het nog een 24h heeft geduurd om nog eens toe te proberen voegen (lkukte dan wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 13:11
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de Google Assistant weer werkend krijg?

Krijg nu ook de melding dat de regio niet wordt ondersteund.

Heb dit geprobeerd van @patrickt35
''Open Google app en ga naar instellingen. Daarna Google assistant. Kies hier voor talen, en zet deze op Engels.
Hierna kan je feilloos GA op je horloge installeren.
Na de installatie zet je de taal terug op Nederlands''

Maaarrrrr...Als ik de Google app open op mijn telefoon, druk op mijn profielfoto en dan instellingen.
Hier kies ik voor Google Assistant en dan talen.
Dan kan ik echter niet specifiek voor 1 taal kiezen.
Er stond Nederlands in en heb nu Engels (United States) toegevoegd.
Als ik hierna weer naar GA op de watch ga krijg ik hetzelfde.

Doe ongetwijfeld wat fout, Maar wat?
Iemand hier die mij kan helpen GA weer werkend te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
RvD86 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 16:29:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de Google Assistant weer werkend krijg?

Krijg nu ook de melding dat de regio niet wordt ondersteund.

Heb dit geprobeerd van @patrickt35
''Open Google app en ga naar instellingen. Daarna Google assistant. Kies hier voor talen, en zet deze op Engels.
Hierna kan je feilloos GA op je horloge installeren.
Na de installatie zet je de taal terug op Nederlands''

Maaarrrrr...Als ik de Google app open op mijn telefoon, druk op mijn profielfoto en dan instellingen.
Hier kies ik voor Google Assistant en dan talen.
Dan kan ik echter niet specifiek voor 1 taal kiezen.
Er stond Nederlands in en heb nu Engels (United States) toegevoegd.
Als ik hierna weer naar GA op de watch ga krijg ik hetzelfde.

Doe ongetwijfeld wat fout, Maar wat?
Iemand hier die mij kan helpen GA weer werkend te krijgen.
Nederlandse taal verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
patrickt35 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:18:
[...]

Nederlandse taal verwijderen
Dat was het!
Werkt weer *O*
_/-\o_ dankje

Heb nu Nederlands ook weer toegevoegd. Kan dat of stopt ie er dan straks weer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
RvD86 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 20:40:
[...]

Dat was het!
Werkt weer *O*
_/-\o_ dankje

Heb nu Nederlands ook weer toegevoegd. Kan dat of stopt ie er dan straks weer mee?
Je kan de Nederlandse taal gewoon weer toevoegen, en eventueel de Engelse verwijderen.
Het blijft gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
patrickt35 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 20:51:
[...]

Je kan de Nederlandse taal gewoon weer toevoegen, en eventueel de Engelse verwijderen.
Het blijft gewoon werken.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag een W4 classic gekocht. Nog getwijfeld voor de gewone variant omdat die iets dunner is maar de ring van de classic werkt toch wel een stuk fijner dan alleen een touchscreen. Toen nog getwijfeld tussen de 42 en 46mm omdat ik niet zulke grote polsen heb maar de 42mm vind ik qua schermpje net te klein.

Heb de zilveren variant gekocht nu nog een bruin lederen bandje. Betaal je hier in NL al snel 30 euro voor dus maar even op ALI kijken... Daar zie je al snel door de bomen het bos niet meer 8)7 Als iemand een tip heeft dan graag!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Chaoss schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 00:00:
Vandaag een W4 classic gekocht. Nog getwijfeld voor de gewone variant omdat die iets dunner is maar de ring van de classic werkt toch wel een stuk fijner dan alleen een touchscreen. Toen nog getwijfeld tussen de 42 en 46mm omdat ik niet zulke grote polsen heb maar de 42mm vind ik qua schermpje net te klein.

Heb de zilveren variant gekocht nu nog een bruin lederen bandje. Betaal je hier in NL al snel 30 euro voor dus maar even op ALI kijken... Daar zie je al snel door de bomen het bos niet meer 8)7 Als iemand een tip heeft dan graag!
Gewoon de real deal halen. Ik had van ali latex bandjes, was binnen 5 min al gescheurd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Embryo1
Chaoss schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 00:00:

https://nl.aliexpress.com...AlUc&gatewayAdapt=glo2nld
Geen klachten.
Had ook nog n oranje nylon bandje besteld: (zwarte sluiting)
https://nl.aliexpress.com...5822&gatewayAdapt=glo2nld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
@Chaoss
Deze gebruik ik al een tijd, fijn bandje:
https://nl.aliexpress.com/item/1005003717189821.html

Overigens gecombineerd met het pas-stukje van zo'n bandje als dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/as6Py3oh9bTDOyzDewiRCa3MfKU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YXABooEnoYvl3Hjp6MFC2nrS.jpg?f=user_large

[ Voor 62% gewijzigd door djiedjee op 29-07-2022 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ik ben al langere tijd problemen met mijn Ring deurbel. Wanneer ik een gesprek wil voeren, komt het geluid haperend of niet door(beide richtingen op)
Ik ben al lang op zoek wat het probleem is. Nu ben ik er sinds gisteren achter gekomen dat het in de combinatie van de gw4 en mijn telefoon(S22 Ultra) zit. Wanneer ik mijn gw4 ontkoppel(uitschakelen) is het probleem weg.
Hebben meer mensen deze combinatie, en herkennen dit probleem?
Probleem gemeld via de members app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
patrickt35 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 18:48:
Ik ben al langere tijd problemen met mijn Ring deurbel. Wanneer ik een gesprek wil voeren, komt het geluid haperend of niet door(beide richtingen op)
Ik ben al lang op zoek wat het probleem is. Nu ben ik er sinds gisteren achter gekomen dat het in de combinatie van de gw4 en mijn telefoon(S22 Ultra) zit. Wanneer ik mijn gw4 ontkoppel(uitschakelen) is het probleem weg.
Hebben meer mensen deze combinatie, en herkennen dit probleem?
Probleem gemeld via de members app.
Werkt Ring via Bluetooth dan? Enige wat ik kan voorstellen is kijken naar: nearby devices. En dat aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
LNDN schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 18:51:
[...]

Werkt Ring via Bluetooth dan? Enige wat ik kan voorstellen is kijken naar: nearby devices. En dat aan zetten.
Nee, de ring werkt uiteraard via WiFi. Maar je telefoon telefoneert als het ware met je ring. Op het moment van een gesprek komt het blauw hoorntje ook in beeld op je watch. En door die koppeling gaat het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:21
LNDN schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 01:46:
[...]

Gewoon de real deal halen. Ik had van ali latex bandjes, was binnen 5 min al gescheurd...
Ik had een milanese bandje gekocht via een verkoper via Bol en kostte ook 25 euro. 2 weken en stuk.
Bandje via ome Ali en die was 6 euro en heb hem al meer dan een jaar.
Prijs zegt dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Toch maar 3 bandjes op Ali besteld. 3 bandjes daar kosten evenveel als 1 hier... Zien er op de foto's goed uit reviews zijn ook goed, waren ook niet de goedkoopste wat Ali betreft. Orginele van Samsung vind ik ook niet zo mooi. Op deze manier kan ik ook nog eens wisselen en als er al een bandje kapot gaat is er nog niets aan de hand. :)

Nu nu nog 'even' wat geduld.

[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 30-07-2022 02:26 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:26
djiedjee schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:09:
@Chaoss
Deze gebruik ik al een tijd, fijn bandje:
https://nl.aliexpress.com/item/1005003717189821.html

Overigens gecombineerd met het pas-stukje van zo'n bandje als dit:
[Afbeelding]
Oh damn, ik wist niet dat die dingen bestonen. Ik erger me kapot aan hoe mijn huidige NATO vast zit aan m'n horloge. Voor andere geinteresseerden: Zoek op AliExpress naar Metal Connector Galaxy Watch 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Sinds vandaag na bij 1 jaartje een nieuwe wijzers op mijn Galaxy Watch 4 Classic 46mm:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a8_LObVuCrqeE24Vo4a8PZBdFS4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cxUR9i5VQZTbD0j5soqy3huk.jpg?f=fotoalbum_large

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Van der Berg schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:23:
Sinds vandaag na bij 1 jaartje een nieuwe wijzers op mijn Galaxy Watch 4 Classic 46mm:

[Afbeelding]
En wat moeten we met deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowke68
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-08 20:29
LNDN schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:08:
[...]

Ik denk voor veel punten klassiek gevalletjes pebcak + rtfm.. Enige wat ik niet heb getest is de bluetooth verbinden met de watch zelf en dan ook music luisteren want geen Youtube Music nog. En tenzij je een gaar lelijk e-ink achtig scherm wilt, ga je nergens echt langer dan 1 a 2 dagen batterylife vinden volgens mij
Ik snap helaas niet wat je bedoeld met pebcak + rtfm? Maar ik ga mijn horloge maar eens resetten want het always on display werkt nu ook al niet meer. Word inmiddels nog minder blij dan ik al was. En anders gaat hij terug naar Samsung om hem toch eens na ta laten kijken.

Er zijn wel smart watches die langer mee gaan dan 1 dag. Huawei. Mijn zoon heeft er 1 en doe haalt makkelijk 7 dagen. Alleen deze vond ik mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Zijn er mensen die ook al eens last hebben gehad van het volgende probleem?:

Gisterenavond is het voor de tweede keer in de 6 maanden dat ik de galaxy watch 4 heb dat de verbinding tussen mijn horloge en mijn telefoon zo gebroken dat het niet meer normaal te herstellen is. Wat de aanleiding hiervoor telkens is geweest dat de verbinding op die manier breekt is mij niet bekend. Maar ik was niet bezig op mijn horloge of telefoon.

De meldingen die ik achteraf zag waren onder meer voor een koppelverzoek waarop ik niet meer kon klikken omdat het al weg was. De Galaxy Wearable app (Galaxy Watch 4 Manager) die zei dat ik geen verbinding meer had met mijn horloge en dat die zei dat als ik meldingen wil ontvangen op het horloge dit moet aangezet worden op mijn telefoon (iets wat aan was...). Ook werd het horloge in Bluetooth als 2 aparte namen met een rare naam weergegeven.

De vorige keer heb ik uren gezocht naar een oplossing en manieren voor het weer te verbinden. Niet gelukt, dus de oplossing is het opnieuw toevoegen aan de telefoon. Helaas ziet die dat dan als een 'nieuw' apparaat en moet je het volledige horloge resetten dan i.p.v. dat je het gewoon kan herkoppelen naar een 'nieuwe' apparaat... Echt irritant. :/

In ieder geval heeft de reset ook voor voor een ander probleem gezorgd. Deze morgen tijdens het wandelen vond die mijn locatie gewoon niet tijdens de training. Ironisch genoeg kan die mijn locatie meteen vinden als ik Google Maps open erop... 8)7 Aantal KM's dat die telde zonder locatie klopte sowieso niet want er is zeker 600 - 700 meter niet meegeteld op ongeveer 8 KM :S

K.W.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:26
Rowke68 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:42:
[...]

Ik snap helaas niet wat je bedoeld met pebcak + rtfm? Maar ik ga mijn horloge maar eens resetten want het always on display werkt nu ook al niet meer. Word inmiddels nog minder blij dan ik al was. En anders gaat hij terug naar Samsung om hem toch eens na ta laten kijken.

Er zijn wel smart watches die langer mee gaan dan 1 dag. Huawei. Mijn zoon heeft er 1 en doe haalt makkelijk 7 dagen. Alleen deze vond ik mooier.
Pebcak: Problem Exists Between Chair And Keyboard

RTFM: Read The Fucking Manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
KoensSocialL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:30:
Zijn er mensen die ook al eens last hebben gehad van het volgende probleem?: .
Zoek even hier en op google naar bluetooth icm nearby devices en zet dat iig aan. En geeft ook wearable app die toestemming.

Verder heb ik zelf geen issues met mijn watch.

De gps problemen: ik heb mijn gps op telefoon + watch ingesteld, maar je telefoon doet het merendeel van het werk. En als die in je zak zit werkt het gewoon iets minder is mijn indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Iemand een addresje voor bredere bandjes dan de M/L

Heb een pols omvang van 24cm dus die m/l zit ik in het laatste gaatje en dat werkt niet fijn.

Bol en coolblue hebben de omtrek er ook niet duidelijk bij staan.

Heb hem nog niet gekocht maar als er niet groter bandjes voor zijn dan moet ik uitwijken naar mischien een ander merk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:21
Splitinfinitive schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:28:

Heb een pols omvang van 24cm dus die m/l zit ik in het laatste gaatje en dat werkt niet fijn.

Heb hem nog niet gekocht maar als er niet groter bandjes voor zijn dan moet ik uitwijken naar mischien een ander merk
Mijn vader kocht vroeger ook wel eens een nieuw bandje en dat waren van die schakelbandjes. Hij kocht er dan 2. Dan kon hij enkele schakels erbij tussen zetten zodat het bandje ook lang genoeg was.
Of misschien zoeken op langere ipv bredere. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Splitinfinitive schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:28:

Barton Watchbands wil nog wel eens extra lange bandjes doen op bestelling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

mike123 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:06:
[...]

Mijn vader kocht vroeger ook wel eens een nieuw bandje en dat waren van die schakelbandjes. Hij kocht er dan 2. Dan kon hij enkele schakels erbij tussen zetten zodat het bandje ook lang genoeg was.
Of misschien zoeken op langere ipv bredere. ;)
ben zelf niet zo fan van metalen bandjes :)

maar die barton zal ik eens gaan bekijken thankx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Ziezo .. Zojuist de Watch 5 Pro LTE besteld ... 365,20 euro met alle kortingen eraf plus gratis buds live, zaterdag in huis :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
wiz schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:46:
Ziezo .. Zojuist de Watch 5 Pro LTE besteld ... 365,20 euro met alle kortingen eraf plus gratis buds live, zaterdag in huis :-)
Nice!! Waar? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Ziezo! Ik heb ook de Galaxy Watch 5 Pro besteld via Samsung zelf. Als vervanging op mijn Galaxy Watch 4 Classic 46mm. Ik heb gekozen voor de grotere accucapaciteit en krijg ik 229mAh er bij naar 590mAh!

Zwart Watch 5 Pro met zilvere bandje

Met de Galaxy Buds 2 Pro! Zwart

Als cadeautje heb ik een Wireless Oplaadstation erbij gekregen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1M0_9GOVsrdIb71e0z4x2ktHRs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o9e3VMtb5EWs9jSd2q3UXI4Q.jpg?f=fotoalbum_large

De bevestiging:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O1l9t8xZ74y9BF0GC3VsE_0SKzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4FGuVHFcfC3Pr2Z90stmndi9.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb totaal €527,20,- betaald, ik ben benieuwd.
Voor mijn Galaxy Watch 4 Classic 46mm wil ik €125,-

[ Voor 28% gewijzigd door Van der Berg op 10-08-2022 21:04 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Pagina: 1 ... 23 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen