Nog niet geprobeerd, erg druk met andere dingen,
test het morgen, kaart is in ieder geval goed gekoppeld met GW4
***edit***
Het werkt, kan betalen via GW4
[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 29-05-2022 12:44 ]
Nog niet geprobeerd, erg druk met andere dingen,
[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 29-05-2022 12:44 ]
WhiteHwk schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 19:30:
Ik moest verplicht van de galaxy wear app ,mijn horloge opnieuw instellen. Moesten jullie dat ook?
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Dat denk ik wel ja. Waar zie je dit staan?Kitser schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 21:54:
Ik heb nu een Revolut en deze als standaard NFC betaalmethode ingesteld in Google Pay op m'n GW4.
Als ik dit vinkje aanzet moet ik dan eerst de Google Pay app open om te betalen?
Of betekent dit iets anders?[Afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door Albert020 op 29-05-2022 08:51 ]
Zou je het willen delen met iedereen wat je daarvoor gedaan hebt ?Albert020 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:04:
Is het overigens al mogelijk om via WhatsApp een spraakbericht in het Nederlands terug te sturen ?
***edit***
Heb het al gevonden, werkt perfect met G-Board
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Installeer GBoard-app Stel deze vervolgens ook in als standaard op je Watch. Ga op je Watch naar Instellingen > Algemeen beheer > Invoer > Toetsenbordlijst en standard > Standaard toetsenbord > GBoard.speedme schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:26:
[...]
Zou je het willen delen met iedereen wat je daarvoor gedaan hebt ?
Wel zo handig voor anderen die hetzelfde willen weten en de zoekfunctie gebruiken
Zelf geen issues voor zover ik kan zien. Heb mij watch op Engels UK met regio NL ingesteld tijdens de reset/opnieuw instellen. Assistant werk gewoon, zowel als ik in het Nederlands als Engels vraag wat het weer is.djiedjee schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:56:
@FongWan
Omdat ik op vakantie was had ik nog niet alles opnieuw geïnstalleerd.
Inmiddels weet terug, maar krijg bij het configureren van de assistent nu de melding dat de taal van mijn regio niet ondersteund wordt.
Vorige week werkte alles gewoon nog...
Het zou natuurlijk kunnen komen doordat ik bij de 1e reset vorige week niet in NL was... Heb de regio wel op NL gezet.
Wie heeft dit ook gehad?
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Precies hetzelfde probleem, watch al maanden in gebruik. Google Assistent werkte prima. Gister ineens de watch verdwenen uit de Samsung Wearable app. Watch gereset en alles weer opnieuw geinstalleerd en nu werkt Google Assistent niet meer. Steeds de melding "de taal van je regio wordt nog niet ondersteund op je galaxy watch4".djiedjee schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:56:
@FongWan
Inmiddels weet terug, maar krijg bij het configureren van de assistent nu de melding dat de taal van mijn regio niet ondersteund wordt.
Het zou natuurlijk kunnen komen doordat ik bij de 1e reset vorige week niet in NL was... Heb de regio wel op NL gezet.
Wie heeft dit ook gehad?
weinig tot niks..
Wel jammer dat Revolut toch in veel winkels niet werkt.. Blijkt met de Visa kaart te maken te hebben..rkraats schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:25:
Ik heb NFC op telefoon op SNS ingesteld en op GW op Revolut. Dat werkt prima.
weinig tot niks..
Samsung heeft wel degelijk gevraagd of je een backup wilde terug zetten, maar je leest er makkelijk overheen. Dat was bij mij installatie iig het geval.djiedjee schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:37:
Wat ik ook wel bijzonder vind:
Bij installatie van de GW4 zet ik geen backup terug, maar doe volgens mij een clean install.
Toch heb ik na installatie een aantal meldingen van een paar maanden oud(whatsapp, signal etc)
Lijkt op een backup die teruggezet wordt uit het google account of zo...
Dan is het ws de google account backup.djiedjee schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:52:
@LNDN weet ik. Die heb niet teruggezet.
Mijn enige backup die ik had, is ook van voor de tijd van de berichten die ik te zien kreeg.
Zeker weten dus niet de Samsung backup
Ik kon kiezen tussen (de standaard) Visa en Maestro, voor Maestro gekozen en dat werkt prima op m'n telefoon. Ik wacht nog op een mailtje van Google Support voor foutcode OR-TAPSH-08 die hierboven al ergens genoemd wordt, om het te activeren op m'n Watch 4.didio schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:36:
[...]
Wel jammer dat Revolut toch in veel winkels niet werkt.. Blijkt met de Visa kaart te maken te hebben..
Apart, ik heb Maestro bij Revolut.didio schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:36:
[...]
Wel jammer dat Revolut toch in veel winkels niet werkt.. Blijkt met de Visa kaart te maken te hebben..
[ Voor 17% gewijzigd door rkraats op 29-05-2022 18:56 ]
Revolut werkt prima, als je maar de juiste kaart neemt. Veel winkels werken gewoon nog niet met credit cards (VISA en Mastercard dus) en dus ook niet met die van Revolut. Kwestie van nieuwe Maestro kaart aanvragen en die VISA of beëindigen als het een fysieke kaart is of abbo bijnemen.didio schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:36:
[...]
Maestro kun je niet meer kiezen.LNDN schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:51:
[...]
Revolut werkt prima, als je maar de juiste kaart neemt. Veel winkels werken gewoon nog niet met credit cards (VISA en Mastercard dus) en dus ook niet met die van Revolut. Kwestie van nieuwe Maestro kaart aanvragen en die VISA of beëindigen als het een fysieke kaart is of abbo bijnemen.
Ik kan idd Visa of een MasterCard kiezen..
weinig tot niks..
Heb naast de Visa nu nog een virtuele MasterCard aangemaakt. Kijken of dat beter werkt.rkraats schreef op zondag 29 mei 2022 @ 19:06:
[...]
Mastercard kun je overal mee betalen. Tenminste nog geen problemen gehad.
weinig tot niks..
Jawel.. De juiste bolletjes moet je pakken op de eerste kaart onderin.
[ Voor 21% gewijzigd door LNDN op 29-05-2022 19:26 ]
Jaaa, dat heb ik ook, ik dacht dat dat miss te maken heeft dat ik Beta user ben van Google play store.killerbie schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 21:40:
[Afbeelding]
Sinds ik de assistent op mijn watch heb krijg ik dit op mobiel, alles is up to date en heb al eens een herinstallatie uitgevoerd. Nog mensen die dit voor hebben gehad? Enige oplossing?
Aah oké... Ik heb een virtuele kaart. Dan kan dat niet.LNDN schreef op zondag 29 mei 2022 @ 19:25:
[...]
Jawel.. De juiste bolletjes moet je pakken op de eerste kaart onderin.
[Afbeelding]
Dank je, het is mij inmiddels ook gelukt.djiedjee schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:56:
@FongWan
Wie heeft dit ook gehad?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Ik ben zover ik weet geen beta testers, vreemd eigenlijk.WimSte schreef op zondag 29 mei 2022 @ 19:30:
[...]
Jaaa, dat heb ik ook, ik dacht dat dat miss te maken heeft dat ik Beta user ben van Google play store.
ik heb toevallig vandaag de powerbank ontvangen. Heeft wel wat langer geduurd, ongeveer 9 weken na goedkeuring. Het is wel een fijn ding om je horloge mee op te laden, dat lukte mij met een andere powerbank niet.wvexeltweakers schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 22:19:
25 Maart is mijn aanvraag voor de bonus Samsung powerbank goedgekeurd. Zou na 6 weken verzonden worden. We zijn nu 8 weken verder...nog niks.
Hoe ging dat bij jullie?
Je bent niet de eerste, zie vanaf hier:Kakkerlak schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:24:
Gisteren een mailtje ontvangen dat de rabowallet er mee gaat stoppen. En dat je vanaf vandaag google pay kan gebruiken. Goed nieuws natuurlijk maar ik krijg het niet werkend. Het is wel gelukt op de telefoon maar op de watch 4 krijg ik het niet voor elkaar. Ik kan enkel een credit card toevoegen en geen bankpas. Zijn er mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen google pay werkend te krijgen in combinatie met de rabobank?
Kakkerlak schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:24:
Gisteren een mailtje ontvangen dat de rabowallet er mee gaat stoppen. En dat je vanaf vandaag google pay kan gebruiken. Goed nieuws natuurlijk maar ik krijg het niet werkend. Het is wel gelukt op de telefoon maar op de watch 4 krijg ik het niet voor elkaar. Ik kan enkel een credit card toevoegen en geen bankpas. Zijn er mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen google pay werkend te krijgen in combinatie met de rabobank?
Gismo1979 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:17:
[...]
Repdasarmas heeft op de frontpage het volgende geschreven (ik heb het even gekopieerd, want ik weet niet hoe ik een reactie kan linken/quoten):
"Het is me gelukt om de rabopas, met Google pay op mijn Samsung watch 4 te krijgen.
Je zoekt het kaartnummer op en de vervaldatum van de pas in de Rabo bankieren app.
Dan open je de Google pay app op je Samsung watch, je word dan verwezen naar je telefoon.
Je voert het nummer en vervaldatum in en gaat door met de installatie.
Nu krijg je een een scherm om Google pay te verifiëren met de Rabobank dit kan via sms.
Je krijgt een code via sms deze voer je in, en dan staat de pas geregistreerd in de Google pay app op je Samsung watch 4.
Je krijgt ook een sms bericht van de Rabobank om te bevestigen dat Google pay succesvol een pas heeft geïnstalleerd."
En volgens mij moet je het nummer overtypen en niet kopiëren.
Ja hoor dit werkt !
Lees even twee berichten boven je bericht voor het stappenplan.Tmaster schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:43:
Ik heb nog een probleem om mijn rabobank pas toe te voegen aan mn watch 4 in google pay.
Ik heb een pixel 3a telefoon en daar heb ik mijn rabopas aan toegevoegd. Rabobank support ook gewoon google pay. Dus dat werkt.
Als ik echter de google pay op mn galaxy 4 watch open dan moet ik weer een kaart toe voegen. Deze accepteert alleen creditkaarten en geen gewone bankpassen ?? Iemand een oplossing of iemand die al kan betalen met de rabobank pas via google pay op de watch4?
Dank je, ik had net wat verder teruggebladerd en zag dat iemand anders er ook al om vroeg en daar stond de oplossing ook bij. Het is mij inmiddels ook gelukt!Kakkerlak schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:00:
[...]
Lees even twee berichten boven je bericht voor het stappenplan.
- Open de Rabo app
- Klik op "service"
- klik op "betaalpas" (selecteer de gewenste pas)
- scrol naar beneden en klik op "pasgegevens"
- dan zie je daar het "kaartnummer" ook de geldigheid schrijf dit op want als je dit kopieert en plakt werkt het niet. Je moet het handmatig invoeren.
Succes
Mastercard werkt in de meeste AH winkels nog niet. Komt er wel aan omdat Maestro gaat verdwijnen.haaibaa2 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:07:
Nou gisteren weer geprobeerd te betalen met N26 en MasterCard via Google Pay op de Watch 4. Helaas dat werkt niet. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? Bij het lokale zwembad werkte het wel, dus ik vermoed iets van een Albert Heijn issue of zo.
Ik heb mijn GW4 net ontvangen en het zelfde hier, taal van regio wordt niet ondersteunddjiedjee schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:42:
Hebben we al een oplossing voor "de taal van je regio wordt nog niet ondersteund"-melding?
Bij mij werkt het nog niet. Wel Samsung support geprobeerd, maar nog geen succes...
[...]
PSN: Maichel
Yes. Tijdens het pair proces met de GA app crasht de app op de telefoon. Voorheen werkte dit gewoon perfect.
Had ik vanmiddag ook, maar komt door de beta versie van de Google App, als je terug gaat naar de stabiele versie dan crasht hij niet meer, maar ik krijg nu dat hij de taal van m'n regio niet ondersteundMaichel schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 16:35:
Ik heb vandaag mijn Watch gereset. Na het resetten wil ik ook Assistant weer opnieuw installeren. So far so good...maar wanneer ik je app op de watch open, dan opent deze heel even op de telefoon en daarna crasht de GA app op mijn S21. Voorheen werkte dit gewoon goed.
Misschien dat dit te maken heeft met de recente bug ofzo?
Ik ben het een keer tegengekomen op het YT kanaal ALLSTARSPACE. Daar staan nog veel meer handige dingen op.Robbie T schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:30:
Ik heb spotify op het horloge geinstalleerd. Zodra ik Spotify open en muziek wil afspelen gaat dit niet standaard via het horloge. Als ik vervolgens op het icoontje van het horloge klik dan wil hij zoeken naar bluetooth apapraten. Is dit ook op te lossen?
Open Google app en ga naar instellingen. Daarna Google assistant. Kies hier voor talen, en zet deze op Engels.edgarf28 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:23:
[...]
Ik heb mijn GW4 net ontvangen en het zelfde hier, taal van regio wordt niet ondersteund
Zie mijn reactie hierboven.Maichel schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 16:35:
Ik heb vandaag mijn Watch gereset. Na het resetten wil ik ook Assistant weer opnieuw installeren. So far so good...maar wanneer ik je app op de watch open, dan opent deze heel even op de telefoon en daarna crasht de GA app op mijn S21. Voorheen werkte dit gewoon goed.
Misschien dat dit te maken heeft met de recente bug ofzo?
Idem dito.Maichel schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 17:50:
[...]
Yes. Tijdens het pair proces met de GA app crasht de app op de telefoon. Voorheen werkte dit gewoon perfect.
Alle hard resets en reinstalls van de apps op de tel en watch al geprobeerd...denk met die bug te maken want ook de Wear app is dan niet bereikbaar.
Hier gisteren ook ontvangen. Ga hem morgen eens testen.lxz schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:33:
[...]
ik heb toevallig vandaag de powerbank ontvangen. Heeft wel wat langer geduurd, ongeveer 9 weken na goedkeuring. Het is wel een fijn ding om je horloge mee op te laden, dat lukte mij met een andere powerbank niet.
Samsung S23 Ultra 256GB
Hiervoor werkte t allemaal perfect, ook het gebruik in t Nederlands. Alleen toen ik alles een keer gehardreset had ontstond dit. Maar zal morgen eens kijken nog. Thanks.patrickt35 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:19:
[...]
Open Google app en ga naar instellingen. Daarna Google assistant. Kies hier voor talen, en zet deze op Engels.
Hierna kan je feilloos GA op je horloge installeren.
Na de installatie zet je de taal terug op Nederlands.
Is ontstaan na een update van Google Assistant.Maichel schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 23:23:
[...]
Hiervoor werkte t allemaal perfect, ook het gebruik in t Nederlands. Alleen toen ik alles een keer gehardreset had ontstond dit. Maar zal morgen eens kijken nog. Thanks.
patrickt35 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:19:
[...]
Open Google app en ga naar instellingen. Daarna Google assistant. Kies hier voor talen, en zet deze op Engels.
Na de installatie zet je de taal terug op Nederlands.
Ik heb eerst de cache van GA geleegd, en alles verwijdert. Daarna opnieuw geïnstalleerd. Hierna de taal op Engels(VS) gezet.djiedjee schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:38:
Bij mij werkt dit helaas niet. Ik heb inmiddels wel antwoord van Samsung dat Nederland niet bij de ondersteunde landen hoort.
Misschien Is het de combinatie van regio en taal?
Welke regio en taal had je bij installatie van de GW4 ingesteld? Taal verandert mee met de telefoon, maar de regio is misschien een eenmalige vaste instelling?
Welke regio heb je bij de Assistent instellingen gekozen, en welke engelse taal precies? VS?
Welke taal had je bij de telefoon zelf en heb je tussendoor nog gereboot of cache van de wear-app gewist?
[...]
patrickt35 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:56:
[...]
Ik heb eerst de cache van GA geleegd, en alles verwijdert. Daarna opnieuw geïnstalleerd. Hierna de taal op Engels(VS) gezet.
Ik had daarvoor dus ook dat GA op mijn telefoon crashte.
[ Voor 12% gewijzigd door Maichel op 03-06-2022 10:43 ]
Ik wil deze bezel ook bestellen. En ook gelijk een screenprotector. Heb jij (of iemand anders) ook een screenprotector van Ringke icm met deze bezel? Ik ben benieuwd of ze even dik zijn en of je de overgang goed voelt.BizzieBis schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 22:04:
[Afbeelding]
Ik heb ook sinds kort een Rinke ring. Mooi dingetje en sluit super aan. Ik had gedacht dat het wat 'bulk' zou toevoegen, maar dat valt reuze mee.
Ik heb vandaag ook een bijpassend RVS bandje van Ringke besteld, de Metal One. Ben benieuwd! Ik zal binnenkort een foto plaatsen van het complete setje.
[ Voor 10% gewijzigd door Kitser op 03-06-2022 12:13 ]
Mooi. En GA werkt gewoon in het Nederlands.Maichel schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:29:
Zo raar dat ik hiervoor gewoon GA in t Nederlands had. Irritant wel...
Ga nu die taal verandering proberen die jullie hier gebruiken
Edit: Yep, de taal truuk is gelukt
Zekers! Thankspatrickt35 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:57:
[...]
Mooi. En GA werkt gewoon in het Nederlands.
Ik gebruik het alleen omdat ik dan de workouts op zowel m'n Android als m'n iPhone heb, verder doet de app veel 'sociale dingen', deel stats met je vrienden, zie wie je tegen komt, uitdagingen, groepjes enz.rkraats schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:44:
Ik zie dat een hoop mensen Strava gebruiken. Wat is hiervan het voordeel ten opzicht van Samsung Health?
[ Voor 21% gewijzigd door Maichel op 03-06-2022 12:21 ]
Dat mag je voor jezelf uitmaken natuurlijk. Lijkt me een smaak dingetje. Ik vind zelf Strava wel fijner werken dan de Samsung App, de informatie komt dan altijd direct goed in Strava. Bij de Samsung app vind ik het fijn dat die wat flexibeler in te stellen is in wat hij toont (Verschillende getallen oa vmax). Bij Strava is het meer van "what you see is what you get". De Samsung App heeft ook een leuke hardloop trainer als dat je ding is.jodeltje schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:50:
Als ik een activiteit wil tracken, kan ik dat via de standaard tegel doen, maar ook vanaf de Strava tegel, welke is het handigst?
(Ik vraag dit omdat op m'n iPhone + Watch de activiteit starten via Strava hij direct in Strava staat maar minder informatie bevat tov starten via activiteiten en dan importeren in Strava)
Ik heb dit sinds gisteren, terwijl de assistzbt vorige week gewoon werkte.djiedjee schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:42:
Hebben we al een oplossing voor "de taal van je regio wordt nog niet ondersteund"-melding?
Bij mij werkt het nog niet. Wel Samsung support geprobeerd, maar nog geen succes...
[...]
Zoek je die op het horloge of de phone?!djiedjee schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:10:
Het werkt eindelijk. Ik zat niet op de juiste plek te kijken.
Ik keek onder :
Google/settings for google apps/search, assistant & voice/language & region.
Het moest zijn:
Google/settings for google apps/search, assistant & voice/google assistant/languages
Is het echt teveel werk om een paar berichten terug te lezen? Is duidelijk omschrevenkillerbie schreef op zondag 5 juni 2022 @ 20:03:
[...]
Ik heb dit sinds gisteren, terwijl de assistzbt vorige week gewoon werkte.
Ondertussen al een oplossing?
Ik heb het gelezen maar begrijp het niet goed, de post boven mijn oorspronkelijke.patrickt35 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 22:38:
[...]
Is het echt teveel werk om een paar berichten terug te lezen? Is duidelijk omschreven
Open Google app en ga naar instellingen. Daarna Google assistant. Kies hier voor talen, en zet deze op Engels.killerbie schreef op maandag 6 juni 2022 @ 08:51:
[...]
Ik heb het gelezen maar begrijp het niet goed, de post boven mijn oorspronkelijke.
Het! Dank je, mijn ex uses voor het voorgaande. Heb een enorm druk weekend gehad, denk dat er gisteren een aantal kortsluitingen in mijn brein waren :-D werkt ondertussen perfect :-)patrickt35 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 08:54:
[...]
Na de installatie zet je de taal terug op Nederlands. (Op je telefoon)
Ook bij mij is Watch 4 , met Google Assistent in Nederlands, ineens ontkoppeld. Na harde reset blijkt backup terugzetten niet goed te werken; ik mis behoorlijkwat instellingen. Ik krijg Google Assistent niet meer werkend, ook niet met de taalwijziging, Wearable en Assistent cache legen of telefoon en Watch 4 opnieuw opstarten, De boodschap blijft: 'niet in uw land beschikbaar'. Wat kan ik nog proberen?patrickt35 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 08:54:
[...]
Na de installatie zet je de taal terug op Nederlands. (Op je telefoon)
Heb je de taal eens in het engels VS gezet, zonder een 2de taal bij?Kees030 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 01:43:
[...]
Ook bij mij is Watch 4 , met Google Assistent in Nederlands, ineens ontkoppeld. Na harde reset blijkt backup terugzetten niet goed te werken; ik mis behoorlijkwat instellingen. Ik krijg Google Assistent niet meer werkend, ook niet met de taalwijziging, Wearable en Assistent cache legen of telefoon en Watch 4 opnieuw opstarten, De boodschap blijft: 'niet in uw land beschikbaar'. Wat kan ik nog proberen?
Net antwoord gekregen van GSMPunt:Kitser schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:24:
Ik heb een Ringke Bezel en screenprotector besteld.
De Bezel past perfect. Maar de screenprotector is te klein. Terwijl op het doosje wel staat dat je voor de 44mm Watch is. Hij zou naadloos op de bezel moeten aansluiten volgens de website.
https://www.gsmpunt.nl/sc...-44mm-screen-protector-4p
Maar dat is ie zeker niet. Ik heb gsmpunt even gemaild. Maar wil het ook hier nog even vragen. Vooral omdat de screenprotectors wel in een doosje zaten waarop staat dat ie voor de 44mm is icm de Bezel van Ringke.
Lijkt mij dat ze die voor de 40mm oid in het doosje hebben gedaan?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit lijkt me erg sterk. Op de website staat zelfs dit:Er zit inderdaad een paar millimeter verschil tussen, omdat anders de hoes de screenprotector van de Watch afduwt. Dit zal bij elke screenprotector het geval zijn. Mocht u de bestelling toch willen retourneren, dan horen wij dit graag.
Kunnen jullie eens opmeten hoe groot jullie screenprotector is? Mag ook van een ander merk zijn.Deze Screen Protector is ontworpen voor perfecte aansluiting met de Ringke Bezel Styling Smartwatch Case, waardoor deze Tempered Glass iets kleiner is dan de display van je Watch 4 44MM. Deze Screen Protector zal niet passen i.c.m. een andere Case, waardoor het wordt aangeraden een Ringke Bezel Styling aan te schaffen voor een totale, naadloze Watch bescherming.
Met welke instellinjgen ??djiedjee schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 18:04:
Na mijn installatie van google assistant gaat de battery ineens veel minder lang mee (tenminste, ik denk dat het daardoor komt).
Wie heeft daar ook last van?
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Ik heb de screenprotector (het glaasje dus) er niet op zitten. De bezel wel.LNDN schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:13:
Maar heb je de protector er nu op zitten en het glaasje geprobeerd dan? Dit probleem met glaasjes en protectors kan ik me ook herrinneren uit de smartphone wereld: een klant wilde toch perse een bepaalde screenprotector met een rubbere case samen. Hebben we toen gedaan, maar na 1 week kwam ze weer terug dat de screenprotector bubbels had aan de randen..
Ja, maar hielp ook niet.killerbie schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:41:
[...]
Heb je de taal eens in het engels VS gezet, zonder een 2de taal bij?
Mja had ik ook. Verder een watchface die bij de Always On Display vaak wisselt met pixels is een manier om de batterij snel leeg te trekken. Heb daardoor ook nog niet echt een mooie watchface gevonden waar ik tevreden mee ben qua batterij en design.WimSte schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:41:
Zijn er meerdere mensen die ervaring hebben met Facer als batterij slurper? Totdat ik Facer had ging mijn batterij ongeveer 36 uur mee, nu net 24 uur.
Of ligt het er ook nog aan welk watchface m'n gebruikt?
Wat zoek eigenlijk voor watchface? Ik heb zelf maar 1 die ik standaard gebruik en dat is Rift door ustwoMartinspire schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:46:
[...]
Heb daardoor ook nog niet echt een mooie watchface gevonden waar ik tevreden mee ben qua batterij en design.
[ Voor 36% gewijzigd door LNDN op 08-06-2022 16:44 ]
linkje?rkraats schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:52:
Ik heb ook een tijd gezocht naar een geschikt watchface en ben erg tevreden over deze. Is goed aan te passen en de batterij vindt hem ook niet vervelend![]()
[Afbeelding]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Embryo1 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 22:36:
[...]
Met welke instellinjgen ??
DAO, full color e.d. ??
Spaarstand ?
Is allemaal erg verschillend. Maar test even zonder GA, dan weet je het zeker, mede omdat dit samen ging met een update,.
Laat dan ff horen hoe de resultaten zijn, of heb je GA reeds verwijderd en ben je tot deze conclusie gekomen ??
Waar op de Watch c.q. telefoon heb je de taalinstellingen veranderd en met welke taal/talen?djiedjee schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 17:10:
Na de update en installatie GA moest ik de GW4 ineens resetten (bekende bug inmiddels).
Daarna kreeg ik de GA niet meer aan de praat en heb 1,5 week zonder gedraaid. Meestal 1,5 dag levensduur.
Geen always on, wel continu heartrate.
Uiteindelijk met de juiste taalinstelling toch GA weer kunnen installeren en haal nu net 1 dag.
Verder niets aangepast.
Ik kijk het nog wel even aan of het zo blijft.
[...]
Kees030 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 18:24:
[...]
Waar op de Watch c.q. telefoon heb je de taalinstellingen veranderd en met welke taal/talen?
Bij mij werkt de standaard tegel enkel/goed met Samsung Health (icm S10).jodeltje schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:50:
Als ik een activiteit wil tracken, kan ik dat via de standaard tegel doen, maar ook vanaf de Strava tegel, welke is het handigst?
(Ik vraag dit omdat op m'n iPhone + Watch de activiteit starten via Strava hij direct in Strava staat maar minder informatie bevat tov starten via activiteiten en dan importeren in Strava)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq