Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
Rio schreef op maandag 23 mei 2022 @ 17:40:
Google Assistant officieel beschikbaar:
https://www.androidauthor...ch-4-launch-3167607/?s=09

https://www.androidpolice...r&s=09#Echobox=1653319939

edit: in een beperkt aantal landen 😖
Australia
Canada
France
Germany
Ireland
Japan
Ireland
Taiwan
Korea
The UK
USA

https://www.xda-developer...google-assistant-support/
Vooralsnog de Nederlandse taal niet beschikbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LNDN
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-08 13:42
patrickt35 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 18:31:
[...]

Vooralsnog de Nederlandse taal niet beschikbaar.
Disclaimer: dit is een grap en ironisch gezien misschien een smakeloos of juist een pittig grapje en heeft niets te maken met mijn werkelijk beeld over de wereld en de context m.b.t. tot de grap:

Tja als Nederland in de 16e eeuw toch iets meer had ingezet op het verspreiden van de Nederlandse taal dan hadden we misschien ook ertussen gestaan... Maarja achteraf is 't makkelijk praten he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
LNDN schreef op maandag 23 mei 2022 @ 18:39:
[...]

Disclaimer: dit is een grap en ironisch gezien misschien een smakeloos of juist een pittig grapje en heeft niets te maken met mijn werkelijk beeld over de wereld en de context m.b.t. tot de grap:

Tja als Nederland in de 16e eeuw toch iets meer had ingezet op het verspreiden van de Nederlandse taal dan hadden we misschien ook ertussen gestaan... Maarja achteraf is 't makkelijk praten he...
Ach, ik ga ook niet mee in die hype om te kunnen praten tegen mijn horloge.
Doe ik ook niet tegen mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:33
patrickt35 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 18:42:
[...]

Het kan met Whats-App wel eens makkelijk zijn om snel een bericht terug te sturen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:43

Rio

Ik heb al een boek

Gelukkig hebben we altijd nog de Tweakersmanier om Assistant prima werkend te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:05
patrickt35 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 18:42:
[...]

Ik praat zonder Google Assistant toch wel regelmatig tegen mijn telefoon, ze noemen dat geloof ik bellen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
mike123 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 20:36:
[...]

Ik praat zonder Google Assistant toch wel regelmatig tegen mijn telefoon, ze noemen dat geloof ik bellen. :)
Uiteraard. Echter er bestaat de mogelijkheid dat ik mijn vrouw aan de lijn heb. En dan is het niet verstandig om in opdrachten te praten. 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-09 20:28
Ben benieuwd of we kunnen sideloaden. Spijtig dat de app hier vandaag officieel niet beschikbaar zal zijn, kan nog wel een maandje duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 13:11
Bij mij is Assistant beschikbaar.
Staat erin als app update.
App updaten en voilla :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:11
RvD86 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 08:04:
Bij mij is Assistant beschikbaar.
Staat erin als app update.
App updaten en voilla :+
Ja bij mij ook, in de playstore op de watch bij mijn apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Hier idem dito

En de aan/uit knop kan ook ingesteld worden nu door Google Assistant te starten bij 2x drukken i.p.v. Bixby.

[ Voor 80% gewijzigd door speedme op 24-05-2022 08:41 ]

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucbossink
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 13:05
Bij mij ook! Heb echter wel problemen met het instellen van assistant. De Google-app geeft tijdens het instellen namelijk aan dat deze geen verbinding kan maken met mijn horloge, terwijl er toch echt een verbinding is. Beiden al opnieuw opgestart, maar niets werkt tot op heden helaas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFCyHAwCBsw4G49S6tFAX3PjheE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tblNxj1BLMBqRGYDd4tBERMv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
Bij mij is nog niks te vinden in de Play store op m'n watch ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:25
Nice! Hier ook maar meteen een update gedaan op mijn Galaxy Watch 4 van de app op de telefoon en de optie 'ingedrukt houden' van de startknop Bixby vervangen voor Assistant. Getest en werkt goed! Was nog even bang dat het alleen Engels was, maar ook in het Nederlands werkt het. Blij mee!

[ Voor 7% gewijzigd door Witlof op 24-05-2022 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
VPIPPFR schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:25:
Hier ook niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimSte
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17-09-2023
Ik lees dat Duitsland de Google assistent update nu wel al krijgt, ik heb mijn watch fysiek in een Duitse winkel gekocht, val ik dan ook onder het Duitse "beleid"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:09

WCA

Nederlandse watch, Duitse Pixel telefoon, Google Assistent in het Engels.

Watch updaten met de update van gisteren
Assistant updaten via de play store op de watch zelf
Assistant app openen en dan > configure on phone oid
Next tot je een (spreekwoordelijke) ons weegt
Evt de shortcut key aanpassen zodat je er makkelijk bij kan

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik gebruikte de Assistant Go, maar de 'nieuwe' assistant bleek tussen mijn apps te staan; als je daar (Galaxy Wearable, apps, assistant) op de gewone Assistant klikt en kiest voor openen dan gaat hij koppelen met je telefoon 👍

Heb Assistant Go er nu af gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Krijgen jullie als je een whatsappje binnenkrijgt een trilling en/of geluid op je watch?
Ik heb dat dus nooit aan de praat gekregen. Kan het ook misschien aan mn telefoon liggen: Realme x2 Pro?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
VPIPPFR schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:25:
Ik heb de de app via ADB gesideload en werkt prima. Helaas werken de routines niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmo4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38
Ewivis schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:09:
Krijgen jullie als je een whatsappje binnenkrijgt een trilling en/of geluid op je watch?
Ik heb dat dus nooit aan de praat gekregen. Kan het ook misschien aan mn telefoon liggen: Realme x2 Pro?
Mij is het ook nooit gelukt. Niet met mijn Watch 4 classic en ook niet met mijn active2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
Witlof schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:27:
Nice! Hier ook maar meteen een update gedaan op mijn Galaxy Watch 4 van de app op de telefoon en de optie 'ingedrukt houden' van de startknop Bixby vervangen voor Assistant. Getest en werkt goed! Was nog even bang dat het alleen Engels was, maar ook in het Nederlands werkt het. Blij mee!
Gebruik je toevallig ook Routines? Zo ja, wil je eens checken of je via je watch ingestelde routines kunt starten? Verder werkt alles prima, ook in het Nederlands inderdaad, maar routines zijn blijkbaar niet ondersteund? Weet niet zeker of het een instelling is of een beperking vanuit Google voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:25
DCB87 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:37:
[...]

Gebruik je toevallig ook Routines? Zo ja, wil je eens checken of je via je watch ingestelde routines kunt starten? Verder werkt alles prima, ook in het Nederlands inderdaad, maar routines zijn blijkbaar niet ondersteund? Weet niet zeker of het een instelling is of een beperking vanuit Google voor nu.
Routines worden momenteel niet ondersteund op dit apparaat krijg ik te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
Witlof schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:40:
[...]

Routines worden momenteel niet ondersteund op dit apparaat krijg ik te horen.
Thanks.Dat is wel heel spijtig, hopelijk komt dat nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Vind die feedback die je krijgt van GA wel slecht klinken over de speaker van de Watch. Andere audio klinkt veel beter heb ik het idee.

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCB87
Het schijnt dat als je https://play.google.com/s...ndroid.wearable.assistant opent op je watch (dus je zelf even een bericht sturen o.i.d.) dat je de app dan gewoon kunt installeren. Kan het niet testen, want sideload gedaan, maar voor de meeste mensen werkt het hoor ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Heb nog een gek ding...

- Als ik op mn telefoon, of welk ander apparaat dat ik heb met GA dan ook, vraag wat het weer is, dan zegt deze netjes: In Denbosch....enz enz

- Als ik dit op de GW4 doe met de Assistant, dan zegt deze: In Gelderland (huh?) enz enz enz.

Lijkt er dus op dat de GW4 een andere source voor zn lokatie pakt dan bijvoorbeeld mijn telefoon. Hebben jullie dat ook?

Valt me wel op dat als ik het weer vraag op de GW4, dat er ook "weather.com" als source onderin beeld verschijnt dus mogelijk heeft t daarmee te maken.

Edit: Opgelost door rechten van GPS opnieuw in te stellen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 24-05-2022 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
Ik wil het graag checken, maar ineens werkt het bij mij niet meer. Opnieuw koppelen van account lukt ook niet, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
DCB87 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:11:
Het schijnt dat als je https://play.google.com/s...ndroid.wearable.assistant opent op je watch (dus je zelf even een bericht sturen o.i.d.) dat je de app dan gewoon kunt installeren. Kan het niet testen, want sideload gedaan, maar voor de meeste mensen werkt het hoor ik.
Dit werkt inderdaad prima, bedankt voor de tip!

Enige wat ik nu nog als melding krijg is dat "Hey Google" stem commando nu (nog) niet werkt, omdat mijn invoertaal op Nederlands staat, en deze (nog) niet wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
VPIPPFR schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 13:08:
[...]

Dit werkt inderdaad prima, bedankt voor de tip!

Enige wat ik nu nog als melding krijg is dat "Hey Google" stem commando nu (nog) niet werkt, omdat mijn invoertaal op Nederlands staat, en deze (nog) niet wordt ondersteund.
Mijne staat al jaar en dag op dual language. Engels als main taal en daarnaast Nederlands. Het werkt niet perfect, maar beter dan helemaal geen hotword. Vind het overigens echt bloedirritant dat het nog niet in volledig Nederlands kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
LNDN schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 13:11:
[...]

Mijne staat al jaar en dag op dual language. Engels als main taal en daarnaast Nederlands. Het werkt niet perfect, maar beter dan helemaal geen hotword. Vind het overigens echt bloedirritant dat het nog niet in volledig Nederlands kan.
Vind het op zich niet erg dat het niet werkt, anders zou als ik "hey Google" zeg zowel mijn watch, telefoon als Google Nest terug beginnen te roepen. Beetje veel van het goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
Mocht iemand er nog tegenaan lopen: Ik gebruik een apart mail account voor Smarthome zaken en op een gegeven moment wilde de Assistant op mijn watch per se dat ik het ''hoofdaccount'' van mijn telefoon koppelde en deed anders niets meer.

Je kunt switchen van account door de Assistent te openen op je smartphone (dus waar hij vraagt om iets te zeggen, niet de instellingen) en dan via je profielicoon kun je switchen van account. De app op de watch ziet dat als main account (voor zover ik nu kan inschatten) Daarna werkte alles weer. Het kwam omdat ik aan het kloten was met de agenda meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkmarianne
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-09 13:28
Vreemd, updaten lukt niet meer. Downloaden gaat goed en dan niets meer. Heel vreemd. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-08 13:52
Ik heb een Google Nest deurbel en een Samsung Watch 4. Ik kan nergens vinden of deze 2 compatible met elkaar zijn? Wil graag via mijn smartwatch zien wie er voor de deur staat als er word aangebeld.

De smartwatch draait op WearOS, dus je zou denken dat het wel moet kunnen, kan zelf op een Apple Watch 8)7

Iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
lexxus93 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:30:
Ik heb een Google Nest deurbel en een Samsung Watch 4. Ik kan nergens vinden of deze 2 compatible met elkaar zijn? Wil graag via mijn smartwatch zien wie er voor de deur staat als er word aangebeld.

De smartwatch draait op WearOS, dus je zou denken dat het wel moet kunnen, kan zelf op een Apple Watch 8)7

Iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

Thnx!
Bij mij werkt dit gewoon. Ik krijg op mijn telefoon een melding van Nest, die geeft het horloge weer bij de meldingen. De eerste melding is zonder foto, daarna nog een melding met de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
haaibaa2 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:33:
[...]

Bij mij werkt dit gewoon. Ik krijg op mijn telefoon een melding van Nest, die geeft het horloge weer bij de meldingen. De eerste melding is zonder foto, daarna nog een melding met de foto.
Ik heb zojuist de notificaties van Nest aangezet in de Wear app op mijn telefoon, dan krijg ik wel een melding dat er iemand voor de deur staat, maar geen beeld. Enig idee hoe ik ook kan zien wie er voor de deur staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
lucbossink schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:15:
Bij mij ook! Heb echter wel problemen met het instellen van assistant. De Google-app geeft tijdens het instellen namelijk aan dat deze geen verbinding kan maken met mijn horloge, terwijl er toch echt een verbinding is. Beiden al opnieuw opgestart, maar niets werkt tot op heden helaas.

[Afbeelding]
Mij viel op dat google assistent het horloge pas vond op het moment dat ik op het horloge op de home knop drukte. Dit deed ik terwijl de assistent het horloge aan het zoeken was. Lijkt erop dat de bleutooth verbinding dan actief wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
lexxus93 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:38:
[...]

Ik heb zojuist de notificaties van Nest aangezet in de Wear app op mijn telefoon, dan krijg ik wel een melding dat er iemand voor de deur staat, maar geen beeld. Enig idee hoe ik ook kan zien wie er voor de deur staat?
Tja dat kan helaas van alles zijn. Het werkt bij mij niet als de wifi van mijn telefoon uit staat, of als de wifi van het horloge uit staat. De bespaar stand van de telefoon zorgt er ook voor dat de foto niet door komt. Hopelijk helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucbossink
Gismo1979 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:55:
[...]

Mij viel op dat google assistent het horloge pas vond op het moment dat ik op het horloge op de home knop drukte. Dit deed ik terwijl de assistent het horloge aan het zoeken was. Lijkt erop dat de bleutooth verbinding dan actief wordt.
Dat werkt ook niet helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ah jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
lucbossink schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:41:
[...]

Dat werkt ook niet helaas!
Heb je al geprobeerd om op je telefoon de Assistant (die gelijk vraagt om wat in te spreken) te openen en daar je account te switchen? (mocht je meerdere gmail adressen op je phone hebben staan) Ik had ook wat issues en volgens mij communiceert de assistant op je watch enkel met de assistant op je phone en kies je daar het account dat je wilt instellen op je watch, vervolgens even app op je smartphone opnieuw installeren en aanmelden. Mijn problemen waren toen opgelost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KBL_KXSwwZ4B2FQ-BwdRtQeCBU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2UfVKseBYCeiOEzn9qe7gknE.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 08:44
Zojuist de assistant geïnstalleerd op mijn Classic.

Nu merk ik wel dat wanneer google antwoord geeft, hij stottert en niet alles in 1x uit spreekt.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
k---evi-n schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 19:08:
Zojuist de assistant geïnstalleerd op mijn Classic.

Nu merk ik wel dat wanneer google antwoord geeft, hij stottert en niet alles in 1x uit spreekt.
Hebben meer mensen hier last van?
Gaat wel wat stroever dan op andere apparaten, maar het is wel te doen. Niet heel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
Ik heb de update nog steeds niet, nog meer mensen die nog niks hebben?

Dan nog een vraag. Ik gebruik ING als bank, is daar al een manier voor om via NFC te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
lexxus93 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:06:

Dan nog een vraag. Ik gebruik ING als bank, is daar al een manier voor om via NFC te betalen?
Ik heb ook nog niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCB87
lexxus93 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:06:

ING werkt nog niet op een watch helaas.

Heb je https://play.google.com/s...ndroid.wearable.assistant al geprobeerd te openen op je watch zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
DCB87 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:30:
[...]

ING werkt nog niet op een watch helaas.

Heb je https://play.google.com/s...ndroid.wearable.assistant al geprobeerd te openen op je watch zelf?
Hoe kan ik die openen op de watch zelf? Ik zoek gewoon in de play store, maar vind dan niks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DCB87
lexxus93 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:40:
[...]

Hoe kan ik die openen op de watch zelf? Ik zoek gewoon in de play store, maar vind dan niks
SMS/app/mail naar je zelf en openen op je watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucbossink
DCB87 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 18:50:
[...]

Heb je al geprobeerd om op je telefoon de Assistant (die gelijk vraagt om wat in te spreken) te openen en daar je account te switchen? (mocht je meerdere gmail adressen op je phone hebben staan) Ik had ook wat issues en volgens mij communiceert de assistant op je watch enkel met de assistant op je phone en kies je daar het account dat je wilt instellen op je watch, vervolgens even app op je smartphone opnieuw installeren en aanmelden. Mijn problemen waren toen opgelost.

[Afbeelding]
Dit was jammer genoeg niet de oplossing, maar moet wel melden dat het ondertussen gelukt is. Ik heb mijn horloge voor een tweede keer hersteld, waarna het wel is gelukt. Vreemd dat het zo moet, maar het is dus gelukt. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
lexxus93 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:40:
[...]

Ik kon ook niets vinden in de Playstore. Maar de manier om de link op je watch te openen was de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Je kunt ook naar de playstore op je watch gaan. Naar beneden scrollen, klikken op mijn apps en dan zie daar assistant staan. Aanklikken en hij gaat updaten/installeren.
Je moet volgens mij wel eerst de assistant al op je telefoon hebben (gekoppeld aan je gmail account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Laatst online: 19:03
Ik heb de Google Assistent ontvangen op mijn watch 4. Hij stond er ineens bij. Nu wil ik hem koppelen. Ik klik op 'Get started' gevolgd door 'Continue on Phone to activate'. Echter opent hij de assistant niet op de telefoon om hem te koppelen. Er gebeurt helemaal niks. Weten jullie hiervoor een oplossing? De telefoon is een Poco F3.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jabberwock schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 01:07:
Je kunt ook naar de playstore op je watch gaan. Naar beneden scrollen, klikken op mijn apps en dan zie daar assistant staan. Aanklikken en hij gaat updaten/installeren.
Je moet volgens mij wel eerst de assistant al op je telefoon hebben (gekoppeld aan je gmail account)
Als ik normaal een app op de watch wil hebben, kan ik in de playstore op de telefoon kiezen voor een pijltje aan de rechter kant van de knop "installeren", waar dan mijn horloge bij staat.
Ook kon ik Google Assistant al wel gebruiken op mijn telefoon, maar stond de app niet geïnstalleerd. Het wordt er niet echt duidelijker door zo....

Naar mezelf mailen werkte niet (van werkmail naar GMail), kreeg geen melding op mijn telefoon.

Ik heb ook Google Keep op mijn horloge gezet, maar als ik de notitie met link naar de Wear versie van assistant open, gebeurt er niks als ik hem aanklik.

Verder nog opties die ik over het hoofd gezien heb?

edit: nvm, nu werkt mailen van de link ineens wel, en opent hij inderdaad de Playstore op het horloge, en staat er "updaten" terwijl assistant eerst niet eens bij de geïnstalleerde apps stond.

[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 25-05-2022 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

gwystyl schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 08:31:
[...]

Als ik normaal een app op de watch wil hebben, kan ik in de playstore op de telefoon kiezen voor een pijltje aan de rechter kant van de knop "installeren", waar dan mijn horloge bij staat.
Ook kon ik Google Assistant al wel gebruiken op mijn telefoon, maar stond de app niet geïnstalleerd. Het wordt er niet echt duidelijker door zo....

Naar mezelf mailen werkte niet (van werkmail naar GMail), kreeg geen melding op mijn telefoon.

Ik heb ook Google Keep op mijn horloge gezet, maar als ik de notitie met link naar de Wear versie van assistant open, gebeurt er niks als ik hem aanklik.

Verder nog opties die ik over het hoofd gezien heb?
Mijn stappen werken dus niet bij jou?
Ik snap dat het zoveel verschilt bij iedereen. Ook op reddit staan tientallen verschillende manieren. In ieder geval werkte bij mij de manier die ik heb geschreven.

De assistent zelf....dat is een ander verhaal... de taal wordt niet ondersteund, maar doet het vervolgens wel. de terugkoppeling van opdrachten is haperig en de helft van de gesproken text is niet hoorbaar, de helft snapt ze niet.. ben nog niet echt onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:07
jabberwock schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 08:35:
[...]

Mijn stappen werken dus niet bij jou?
Ik snap dat het zoveel verschilt bij iedereen. Ook op reddit staan tientallen verschillende manieren. In ieder geval werkte bij mij de manier die ik heb geschreven.

De assistent zelf....dat is een ander verhaal... de taal wordt niet ondersteund, maar doet het vervolgens wel. de terugkoppeling van opdrachten is haperig en de helft van de gesproken text is niet hoorbaar, de helft snapt ze niet.. ben nog niet echt onder de indruk.
Werkt bij mij naadloos moet ik zeggen. Begrijpt alles en is goed verstaanbaar. Als ik in de auto mijn telefoon verbonden heb met bluetooth vertelt ze het ook nog eens netjes over de autospeakers. Kan niet anders zeggen dat het prima werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Net nieuw bandje besteld bij Samsung zelf. Best duur 40 euro voor stukje stof :D Maar goed...heb liever originele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22:58
Gisteren op de Crosstrainer gestaan. Dit netjes geactiveerd op de Watch 4 classic. Vervolgens telt hij ook ruim 2000 stappen in die tijd. Dit geeft toch een verkeerd beeld van het aantal stappen en verbrande calorieën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LNDN
Maichel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:16:
Net nieuw bandje besteld bij Samsung zelf. Best duur 40 euro voor stukje stof :D Maar goed...heb liever originele :)
Ik kan je vertellen: ik heb shein spul gehaald, het paste niet, begon bij instalatie gelijk te scheuren dus ik ga dat spul mooi terugsturen.

Ik heb nu het officiele sportbandje via amazon gehaald 29 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door LNDN op 25-05-2022 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:22
ninjazx9r98 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:22:
Heb de classic en deze is nu vermoedelijk voor de tweede keer defect :(
Aantal maanden geleden lag hij ineens dood op de oplader, moederbord vervangen en het ging weer een tijdje goed. Gisteravond op de lader gelegd, om 00:25 een melding dat hij opgeladen was en vanmorgen geen ledje niks op de lader. Op de telefoon een disconnect melding zonder tijdstip en dat was het. Horloge boot niet, reset niet, wordt heet op de lader en het ledje blijft urenlang rood.
Morgen maar weer aanmelden :(
Even mezelf quoten maar afgelopen maandag is m'n horloge opgehaald voor reparatie en vandaag weer terug gekomen (kon zelf niet eerder door werk en dergelijke, dus niet Samsung die traag was). Volgens het bijgesloten rapport was de achter cover defect en is deze vervangen.
Alles bij elkaar hebben ze deze keer de achtercover, het moederbord en een schroef vervangen. Daarnaast is het horloge ook voorzien van de laatste software.

Vorig jaar september nieuw ontvangen, net voor de kerst defect en is het moederbord vervangen en nu slechts enkele maanden later opnieuw het moederbord maar nu ook de achter cover.
Ondertussen begin ik te twijfelen aan de duo lader die meegeleverd werd bij preorders, ook omdat ik op allerlei plekken lees over slechte ervaringen en in sommige gevallen helemaal niet laden. Bij mij was het horloge altijd redelijk warm aan de achterkant na het laden maar geen idee of dat nu normaal of slecht is.
Ben in ieder geval van plan om het horloge nu alleen nog maar met de officiele lader op te laden, daar ligt hij ook beter op omdat dat nog magnetisch is.

Vraag me wel af wat de ervaringen van anderen zijn met de duo lader. Heb ik gewoon pech met twee keer defect ruim binnen het eerste jaar of speelt de lader misschien wel een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
ninjazx9r98 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:00:
[...]

Even mezelf quoten maar afgelopen maandag is m'n horloge opgehaald voor reparatie en vandaag weer terug gekomen (kon zelf niet eerder door werk en dergelijke, dus niet Samsung die traag was). Volgens het bijgesloten rapport was de achter cover defect en is deze vervangen.
Alles bij elkaar hebben ze deze keer de achtercover, het moederbord en een schroef vervangen. Daarnaast is het horloge ook voorzien van de laatste software.

Vorig jaar september nieuw ontvangen, net voor de kerst defect en is het moederbord vervangen en nu slechts enkele maanden later opnieuw het moederbord maar nu ook de achter cover.
Ondertussen begin ik te twijfelen aan de duo lader die meegeleverd werd bij preorders, ook omdat ik op allerlei plekken lees over slechte ervaringen en in sommige gevallen helemaal niet laden. Bij mij was het horloge altijd redelijk warm aan de achterkant na het laden maar geen idee of dat nu normaal of slecht is.
Ben in ieder geval van plan om het horloge nu alleen nog maar met de officiele lader op te laden, daar ligt hij ook beter op omdat dat nog magnetisch is.

Vraag me wel af wat de ervaringen van anderen zijn met de duo lader. Heb ik gewoon pech met twee keer defect ruim binnen het eerste jaar of speelt de lader misschien wel een rol.
Is het miss ook niet handiger om voorlopig met je standaard lader te laden ipv dat duo geval?
Mijn TRIO btw doet het verder prima. Moet wel zorgen dat alles goed erop ligt zodat de boel niet te warm wordt. Maar verder werkt het prima.,

[ Voor 4% gewijzigd door LNDN op 25-05-2022 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
DCB87 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:41:
[...]

SMS/app/mail naar je zelf en openen op je watch.
Krijg het niet voor elkaar.. zie de app nogsteeds niet in de play store.

Als ik de link naar mijzelf SMS kan ik hem niet openen. (Kan er niet op klikken)

Iemand enig idee hoe ik de link geopend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
lexxus93 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:06:
[...]

Als ik de link naar mijzelf SMS kan ik hem niet openen. (Kan er niet op klikken)

Samsung Internet Browser proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:22
LNDN schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:06:
[...]

Is het miss ook niet handiger om voorlopig met je standaard lader te laden ipv dat duo geval?
Mijn TRIO btw doet het verder prima. Moet wel zorgen dat alles goed erop ligt zodat de boel niet te warm wordt. Maar verder werkt het prima.,
Jazeker en dat schreef ik ook dat ik dat ga doen :)
Maar toch zit het me een beetje dwars dat/als die duo lader eventueel mede schuldig is. Dat ding is volgens Samsung gemaakt voor Galaxy Watches, is voorzien van een kuiltje waar het horloge in ligt en werd naar mijn idee gebruikt als lokkertje om even snel een preorder te plaatsen. Waarde is/was volgens mij EUR 65

Maar goed, daar zal ik overheen stappen en dat ding in een la stoppen, voorlopig maar dat standaard ding gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
LNDN schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:07:
[...]

Samsung Internet Browser proberen?
Net geprobeerd, als ik op de pagina kom, kan ik niet op Install klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
lexxus93 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:06:
[...]

Je moet het snel doen. Sms naar je zelf, telefoon scherm uit zodat je het bericht op je watch krijgt en dan kun je als het goed is 1 keer op de link klikken. Bij mij is het zo gelukt, nadat de link is aangeklikt lukte het inderdaad niet nogmaals

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lexxus93
DCB87 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:21:
[...]

Je moet het snel doen. Sms naar je zelf, telefoon scherm uit zodat je het bericht op je watch krijgt en dan kun je als het goed is 1 keer op de link klikken. Bij mij is het zo gelukt, nadat de link is aangeklikt lukte het inderdaad niet nogmaals
Dat was de truc! Bedankt, nu aan het installeren! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
LNDN schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:38:
[...]

Ik kan je vertellen: ik heb shein spul gehaald, het paste niet, begon bij instalatie gelijk te scheuren dus ik ga dat spul mooi terugsturen.

Ik heb nu het officiele sportbandje via amazon gehaald 29 euro.
Ahja, dat rubberen bandje is die ik er standaard bij gekregen had geloof ik. Dat vond ik maar een zweet ding met sporten :D

Heb nu deze besteld:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cr6JpGK.png

[ Voor 17% gewijzigd door Maichel op 25-05-2022 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
DCB87 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:21:
[...]

Even de volgende instelling veranderen zodat je meldingen gewoon op je horloge binnenkomen wanneer het scherm van je telefoon aanstaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WiDrthIoR41Beo16uMpb0eIMdJU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvFSt2j8HYKDTpoTrX3IkqyX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:12
ninjazx9r98 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:00:
Ik gebruik sinds de introductie van de watch 4 (ik had gepreordered) alleen maar de bijgeleverde duo-lader en nooit enig probleem gehad. Het horloge is idd wel warm direct nadat je hem eraf haalt, maar ik vond het niet onrustbarend, gewoon wat je kan verwachten bij inductieladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb de classic sinds vandaag.

Net alles geconfigureerd, Google assistant werkt en ook Google play staat er op (werkt nog niet, mailtje naar Google verzonden wegens de bekende foutcode die ook op mobiel de ronde doet)

Zijn er enige killer apps of zaken die jullie kunnen aanraden zonder dat ik nog eens 2 dagen moet lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
speedme schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 08:33:
Hier idem dito

En de aan/uit knop kan ook ingesteld worden nu door Google Assistant te starten bij 2x drukken i.p.v. Bixby.
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Instellingen - geavanceerde functies - Toetsen aanpassen - Twee keer drukken, en dan Assistent kiezen.

Killer apps is lastig. Wat ik het meest gebruik op mijn horloge zijn de timer, sportfuncties en stocard (om streepjescodes van klantenkaarten op te slaan. Daarnaast heel af en toe een spelletje 2048 (omdat het kan). Verder de standaard widgets van weer en hartslag/ECG/gewicht etc.

Het is wel leuk om een beetje het topic door te scrollen, waarschijnlijk kom je wel wat suggesties tegen waar je in eerste instantie niet aan denkt. Anders zoeken naar "Wear OS top apps" op google of youtube, en dan kom je ook wel wat dingen tegen.

[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 25-05-2022 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
gwystyl schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:13:
[...]

Instellingen - geavanceerde functies - Toetsen aanpassen - Twee keer drukken, en dan Assistent kiezen.

Killer apps is lastig. Wat ik het meest gebruik op mijn horloge zijn de timer, sportfuncties en stocard (om streepjescodes van klantenkaarten op te slaan. Daarnaast heel af en toe een spelletje 2048 (omdat het kan). Verder de standaard widgets van weer en hartslag/ECG/gewicht etc.

Het is wel leuk om een beetje het topic door te scrollen, waarschijnlijk kom je wel wat suggesties tegen waar je in eerste instantie niet aan denkt. Anders zoeken naar "Wear OS top apps" op google of youtube, en dan kom je ook wel wat dingen tegen.
Dank je!

Fyi ik heb 2x Google pay en 1x lang assistent ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

killerbie schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:52:
Ik heb de classic sinds vandaag.

Net alles geconfigureerd, Google assistant werkt en ook Google play staat er op (werkt nog niet, mailtje naar Google verzonden wegens de bekende foutcode die ook op mobiel de ronde doet)

Zijn er enige killer apps of zaken die jullie kunnen aanraden zonder dat ik nog eens 2 dagen moet lezen?
- Watchmaker installeren
- svartling.net
- watchfaces.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Heeft deze watch een optie om een waarschuwing te geven bij luide omgevingen?

Heb overigens net de BD gefeliciteerd ben wel tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:18
Heb net een GW4 besteld. Zou er graag mee willen betalen via Google Pay. Maar helaas ondersteund mijn bank, de ING, dat nog niet.
Ik weet de de Rabobank en ABN AMRO Google Pay wel ondersteunen. Maar werkt het ook goed met de GW?
Ben best bereid om voor deze feature van bank te wisselen. Met zo'n overstap service gaat dit vrij moeiteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Kitser schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:44:
Heb net een GW4 besteld. Zou er graag mee willen betalen via Google Pay. Maar helaas ondersteund mijn bank, de ING, dat nog niet.
Ik weet de de Rabobank en ABN AMRO Google Pay wel ondersteunen. Maar werkt het ook goed met de GW?
Ben best bereid om voor deze feature van bank te wisselen. Met zo'n overstap service gaat dit vrij moeiteloos.
Beste is je eigen bank houden en revolut erbij en dan ideal overmaken wat je nodig hebt. Revolut is toch gratis en heeft naast google pay nog andere voordelen: virtuele kaarten + wegwerp virtuele credit cards voor als je een andere partij toch nog niet t helemaal vertrouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
LNDN schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:08:
[...]

Beste is je eigen bank houden en revolut erbij en dan ideal overmaken wat je nodig hebt. Revolut is toch gratis en heeft naast google pay nog andere voordelen: virtuele kaarten + wegwerp virtuele credit cards voor als je een andere partij toch nog niet t helemaal vertrouwd.
Had nog nooit van Revolut gehoord. Heb me aangemeld. Ze zijn me nu aan het verifiëren.
En dan moet ik dus met Ideal geld overmaken en zo kan met m'n GW betalen?
Volgens mij zag ik ook dat je een creditcard kan koppelen aan Revolut zodat je er geen geld op hoeft te storten?
Dat zou wel ideaal zijn want ik heb wel een VISA kaart van de ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Kitser schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:06:
[...]

Had nog nooit van Revolut gehoord. Heb me aangemeld. Ze zijn me nu aan het verifiëren.
Gefeliciteerd en jammer ( :P ), ik had je graag ook 60 euro laten verdienen met die affiliate link actie die ze nu hebben.
En dan moet ik dus met Ideal geld overmaken en zo kan met m'n GW betalen?
Pas aanvragen, wachten toevoegen aan GPay en op watch en betalen maar. Opwaarderen kan met iDeal, Overmaken en ...
Volgens mij zag ik ook dat je een creditcard kan koppelen aan Revolut zodat je er geen geld op hoeft te storten?
Volgens mij KON het met credit card (not sure of dat niet inmiddels was afgeschaft). iDeal is toch de snelste optie vind ik.
Dat zou wel ideaal zijn want ik heb wel een VISA kaart van de ING.
Kijk maar, niet alle opties werken gelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Rio schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:52:
[...]

- Watchmaker installeren
- svartling.net
- watchfaces.be
Sites zien er best wel spammy uit 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Techisode is ook wel uitgebreid met veel uitleg en tips ook op Battery life. Ik heb nu langer dan 1 dag gedaan op 1 charge. beeldscherm monochrome is niet perse mooi maar helpt wel.

Ik heb nu de Watch4 Classic maar nog niet alles strak ingesteld en volgens mij heb ik toestemming gegeven op alles wat maar kan dus als ik straks een Nier kwijt ben... Het was mijn schuld

Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik apps in mijn menu krijg want zelfs de Camera app van Samsung zelf krijg ik er niet in en daarme zou ik juist de camera van mijn telefoon remote bedienen. Any tips?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
ROFLASTC schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 23:51:
beeldscherm monochrome is niet perse mooi maar helpt wel.
Ik heb zelfs lowbit aod nu ingesteld.

[ Voor 55% gewijzigd door LNDN op 27-05-2022 09:47 . Reden: Teveel gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

killerbie schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 23:41:
[...]

Sites zien er best wel spammy uit 😅
Gebruik je ze niet 🤷‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

LNDN schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 00:33:
[...]

Ik heb zelfs lowbit aod nu ingesteld.
Ik snap niet wat je bedoelt? AOD? Ik probeerde de camera app van Samsung zelf op mijn horloge te krijgen maar ik zie nergens (ook niet in de Wear app) hoe je apps toevoegd of verwijderd.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Laatst online: 18:09

WCA

Kitser schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:44:
Ik gebruik al een hele tijd gpay icm bunq bank. Dat werkt uitstekend. Het enige wat tot nu toe niet werkt is bij bepaalde BP tankstations, de pinautomaat voor de poortjes van het toilet. Verder altijd overal gewerkt waar je ook contactloos kan betalen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
ROFLASTC schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:25:
[...]

Ik snap niet wat je bedoelt? AOD?
Ik had teveel in de quote gelaten. In development settings kan je lowbit always on display instellen (zoals veel andere smartwatchen de standaard was en nog minder battery zou moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Ik krijg bij het instellen van google pay op de watch telkens 'or-tapsh-08', iemand een oplossing?
ik tracht dezelfde kaart toe te voegen die ik alreeds actief heb in google pay op mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
killerbie schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:14:
Ik krijg bij het instellen van google pay op de watch telkens 'or-tapsh-08', iemand een oplossing?
ik tracht dezelfde kaart toe te voegen die ik alreeds actief heb in google pay op mobiel.
Onderstaand hetzelfde probleem (met de oplossing).

https://www.reddit.com/r/...to_solve_error_ortapsh08/

Support Google:

https://support.google.com/pay/gethelp

[ Voor 6% gewijzigd door rkraats op 27-05-2022 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbie
Klasse! dat heb ik dus al gedaan :)

Edit: net nog eens geprobeerd vooraleer van Google een melding te ontvangen, en gelukt!
Ben enorm blij met mijn aankoop, zeker gezien Google play en de assistant een belofte waren en geen feature bij release!

[ Voor 22% gewijzigd door killerbie op 27-05-2022 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
LNDN schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:22:
[...]

Gefeliciteerd en jammer ( :P ), ik had je graag ook 60 euro laten verdienen met die affiliate link actie die ze nu hebben.
Oh dat had ik ook wel gewild inderdaad. Ik wist dat niet.
Ik denk niet dat ik een 2e account met m'n rijbewijs kan maken ipv m'n id kaart?

Ik vind Revolut een leuke optie om het een paar keer te proberen . Maar ik ben er waarschijnlijk niet goed om elke keer geld over te maken met Ideal.
Het zou automatisch moeten gaan. Als ze die optie aanbieden, net zoals PayPal dat doet, vind ik het ook prima.
Dat is in ieder geval een stuk handiger dan wisselen van bank. Al zou ik het er wel voor over hebben.
Maar dat zou dan alleen voor deze optie zijn. Voor de rest ben ik uitermate tevreden met de ING.

Ik zag ergens in de topic dat je ook ING hebt en zin had om over te stappen naar een andere bank?
Of heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd? Is dat vanwege bovenstaande reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Kitser schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 16:34:
[...]

Oh dat had ik ook wel gewild inderdaad. Ik wist dat niet.
Ik denk niet dat ik een 2e account met m'n rijbewijs kan maken ipv m'n id kaart?
Geen slim plan gezien het om een bank gaat. Een fout en je kan bestempeld worden als fraudeur en dan kan je je salaris in een sok gaan doen.
Ik vind Revolut een leuke optie om het een paar keer te proberen . Maar ik ben er waarschijnlijk niet goed om elke keer geld over te maken met Ideal.
Het zou automatisch moeten gaan. Als ze die optie aanbieden, net zoals PayPal dat doet, vind ik het ook prima.
Eens! Die belofte hadden ze gedaan, maar ik zie nog niets. Ik heb voor nu maar de een maandelijkse overboeking in ING gemaakt.
Dat is in ieder geval een stuk handiger dan wisselen van bank. Al zou ik het er wel voor over hebben.
Maar dat zou dan alleen voor deze optie zijn. Voor de rest ben ik uitermate tevreden met de ING.
Same, want de andere banken zijn duurder en ik heb als langdurig vaste klant volgens mij nog een goedkoopste abonnement dan wat nieuwe klanten krijgen.
Ik zag ergens in de topic dat je ook ING hebt en zin had om over te stappen naar een andere bank?
Of heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd? Is dat vanwege bovenstaande reden?
Wilde over vanwege GPay idd en revolut is de goedkoopste weg hiernaartoe. Bunq is reteduur, Abn enzo vind ik zelf a-relaxed met rare apps, wallets enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
LNDN schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 16:58:
[...]

Eens! Die belofte hadden ze gedaan, maar ik zie nog niets. Ik heb voor nu maar de een maandelijkse overboeking in ING gemaakt.

[...]

Ah, dat is een goede workaround. Misschien ga ik dat ook maar eens doen.

Wel jammer dat het niet 100% overal werkt. Anders had ik dit als primaire pin rekening kunnen gebruiken.
Werkt het pasje wel overal?

Kan je trouwens je telefoon zo instellen dat de ING app als standaard NFC methode wordt gebruikt. En je GW op Revolut instellen?
Ik heb m'n nieuwe watch nog niet. Dus kan het nog niet testen.

Dan heb je iig altijd je telefoon als backup betaalmethode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rkraats
Ik heb NFC op telefoon op SNS ingesteld en op GW op Revolut. Dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
rkraats schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:25:
Ik heb NFC op telefoon op SNS ingesteld en op GW op Revolut. Dat werkt prima.
Werkt dat ook met ING ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rkraats
Ja je kunt ING mobiel betalen op de telefoon gebruiken en Revolut op je Watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
rkraats schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 23:36:
[...]

Ja je kunt ING mobiel betalen op de telefoon gebruiken en Revolut op je Watch.
Ook een Revolut kaart gemaakt, geld overgemaakt, straks even betaling proberen met de GW4 in Jumbo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

LNDN schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:48:
[...]

Ik had teveel in de quote gelaten. In development settings kan je lowbit always on display instellen (zoals veel andere smartwatchen de standaard was en nog minder battery zou moeten gebruiken.
Ik heb die Lowbit nog niet gevonden nu ik de developer settings aan heb maar op dit moment beweert het horloge dat ik 4 dagen nog door kan. De camera control app lijkt voor het horloge niet beschikbaar en online veel geklaag er over.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucbossink
De camera control app werkt bij mij wel nadat ik de app "Wear OS" op mijn telefoon heb geïnstalleerd. Daar hoef je dan verder niets mee te doen, maar vreemd genoeg werkt dit. Moet er echter wel bij vertellen dat ik een Google Pixel heb, en geen Samsung smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
Albert020 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 08:37:
[...]

Ook een Revolut kaart gemaakt, geld overgemaakt, straks even betaling proberen met de GW4 in Jumbo ;)
Betaling gelukt? 😃
Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen