Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-08 13:42
Megapaul schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:41:
[...]

Je kan de google assistent installeren.
Je kan tevens de blauwe balk weghalen
Hij pakt mijn mic niet.. Enige idee wat het zou kunnen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
LNDN schreef op zondag 8 mei 2022 @ 03:47:
[...]

Hij pakt mijn mic niet.. Enige idee wat het zou kunnen zijn?
Was bij mij ook het geval. Bleek aan de versie van GA te liggen.
Na wat snuffelen bleek deze te werken:
https://www.apkmirror.com...ase-android-apk-download/

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:22
Heb de classic en deze is nu vermoedelijk voor de tweede keer defect :(
Aantal maanden geleden lag hij ineens dood op de oplader, moederbord vervangen en het ging weer een tijdje goed. Gisteravond op de lader gelegd, om 00:25 een melding dat hij opgeladen was en vanmorgen geen ledje niks op de lader. Op de telefoon een disconnect melding zonder tijdstip en dat was het. Horloge boot niet, reset niet, wordt heet op de lader en het ledje blijft urenlang rood.
Morgen maar weer aanmelden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

Rio

Ik heb al een boek

Megapaul schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:41:
[...]

Je kan de google assistent installeren.
Je kan tevens de blauwe balk weghalen
Embryo1 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 09:13:
[...]

Was bij mij ook het geval. Bleek aan de versie van GA te liggen.
Na wat snuffelen bleek deze te werken:
https://www.apkmirror.com...ase-android-apk-download/
Thanks beiden, easy peasy mbv jullie tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Mis ik ergens iets: bij mijn oude wear device kon ik kiezen om meldingen niet volle bak in beeld te laten zien, maar alleen minimaal met daarna een klein puntje, maar bij de GW4 willen meldingen steeds in het spotlicht staan, al is 't even. Vaak blijft het scherm ook daarop hangen. Doe ik iets verkeerd of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
@LNDN op de watch even kijken hoe de instelling voor je notificaties staat:

settings --> notifications --> show with details

Mijn watch staat op Engels, dus je moet zelf even het NL equivalent opzoeken.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

wiz schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:04:
[...]

Zoals anderen al aangaven, Facer en Watchmaker zijn twee plugins die ieder toegang geven tot een uitgebreid scala aan watchfaces. Ikzelf gebruik vaak watchfaces van Svartling.net https://www.svartling.net/p/watch-faces.html?m=1

Note: sommige watchfaces van Svartling.net hebben een klein bugje dat is geïntroduceerd met de Galaxy Watch4 waarbij sommige logo's spontaan verticaal stretchen.. Dat is in Watchmaker eenvoudig te corrigeren door de watchface te editen en bij het logo even de hoogte en breedte 1 pixel heen en terug te zetten. Dan zijn de logo's weer in verhouding
Geweldige tip die site van Svartling, veel dank!

Ik houd me aanbevolen voor meer van dit soort tips, ik zoek met name klassieke, minimalistische watchfaces, die zijn lang niet allemaal (rechtstreeks) te vinden via Facer of Watchmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
j-phone schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:48:
@LNDN op de watch even kijken hoe de instelling voor je notificaties staat:

settings --> notifications --> show with details

Mijn watch staat op Engels, dus je moet zelf even het NL equivalent opzoeken.
Ik heb dat uitstaan, maar dan komt er nog bij inschakelen scherm altijd nog een mega icoon in beeld wat ik dan óf moet wegswipen of per ongeluk aantik waardoor het weeropen gaat. Ik laat straks nog zien wat ik bedoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Rio schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:39:
[...]

Geweldige tip die site van Svartling, veel dank!

Ik houd me aanbevolen voor meer van dit soort tips, ik zoek met name klassieke, minimalistische watchfaces, die zijn lang niet allemaal (rechtstreeks) te vinden via Facer of Watchmaker.
www.watchfaces.be

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

BizzieBis schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:16:
Nou daar komt ie dan, de Ringke Metal One Band:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooi afgewerkt bandje, sluit naadloos aan.
Missie geslaagd als je het mij vraagt!
Deze ook gekocht en in gebruik na jouw fotoreportage, blij mee, dank hiervoor!
Thx.
Al bezocht, maar ik krijg de gedownloade faces niet werkend; alles is in .zip en wanneer uitgepakt zit er geen .watch tussen om te importeren 🤷‍♂️

[ Voor 68% gewijzigd door Rio op 11-05-2022 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Rio schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:52:
[...]

Thx.
Al bezocht, maar ik krijg de gedownloade faces niet werkend; alles is in .zip en wanneer uitgepakt zit er geen .watch tussen om te importeren 🤷‍♂️
Vreemd. Ik download ze direct op mijn smarpthone. Werkt prima. Alleen wel verplaatsen naar subfolder onder downloads .. Heb die watchfaces genoemd, daar naartoe verplaatst en vervolgens vanuit Watchmaker op import klikken ,... werkt naadloos. (Heb overigens wel eerst een account moeten aanmaken op watchfaces.be)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

wiz schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:06:
[...]

Vreemd. Ik download ze direct op mijn smarpthone. Werkt prima. Alleen wel verplaatsen naar subfolder onder downloads .. Heb die watchfaces genoemd, daar naartoe verplaatst en vervolgens vanuit Watchmaker op import klikken ,... werkt naadloos. (Heb overigens wel eerst een account moeten aanmaken op watchfaces.be)
Same here, maar ik zal er nog eens mee gaan rotzooien.
Als voorbeeld de watchface: Grand-Seiko-9r-Spring-Drive-Standard-Model-Sbga467-Black-9r65-Edition waarbij het (mij) niet lukt.

Edit: .zip extensie verwijderen 👌

[ Voor 3% gewijzigd door Rio op 11-05-2022 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
https://www.sammobile.com...-google-assistant-summer/

Nog ff wachten als je google assistent via de officiële weg wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:19
Ik heb een lange tijd een Galaxy Watch (1e) gehad maar heb deze de laatste tijd niet meer gedragen. Vond hem te groot (46mm) en te dik (13mm).

Ik ben op zoek naar wat anders en ben aan het kijken naar de Galaxy Watch 4 (44mm) en de Amazfit GTS3.
Voordeel vind ik de batterijduur van de GTS. Maar de samsung heeft als voordeel de ondersteuning voor assistant en de mogelijkheid tot betalen.

Ik ben alleen wat in twijfel over de accu. Mijn de eerste watch vond ik het vervelend dat die elke dag aan de lader moest en als je een keer een dag lang doorhaalt stond je met een leeg horloge.

Ik heb de nodige reviews bekeken maar die zijn allemaal wat "oud".
Ik ben benieuwd of de accuduur flink verbeterd is met de recente firmware updates. Iemand die daar wat over kan zeggen en hoe lang je gemiddeld doet me je horloge?

Hartslag continu meten hoeft niet, mag wel op interval van een uur ofzo. AOD zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Robbie T schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:02:
Ik heb een lange tijd een Galaxy Watch (1e) gehad maar heb deze de laatste tijd niet meer gedragen. Vond hem te groot (46mm) en te dik (13mm).

Ik ben op zoek naar wat anders en ben aan het kijken naar de Galaxy Watch 4 (44mm) en de Amazfit GTS3.
Voordeel vind ik de batterijduur van de GTS. Maar de samsung heeft als voordeel de ondersteuning voor assistant en de mogelijkheid tot betalen.

Ik ben alleen wat in twijfel over de accu. Mijn de eerste watch vond ik het vervelend dat die elke dag aan de lader moest en als je een keer een dag lang doorhaalt stond je met een leeg horloge.

Ik ben benieuwd of de accuduur flink verbeterd is met de recente firmware updates. Iemand die daar wat over kan zeggen en hoe lang je gemiddeld doet me je horloge?

Hartslag continu meten hoeft niet, mag wel op interval van een uur ofzo. AOD zou wel fijn zijn.
Ik heb m nu een week dus wellicht 'leert' hij nog, maar hou er gewoon maar rekening mee dat hij elke dag aan de lader moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:07

Ik heb hem al een aantal maanden, bij mij moet/gaat die ook dagelijks aan de lader. Gebruik hem wel vrij intensief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:53

robhof

Lembongan view

Bij mij gaat hij twee dagen mee bij niet al te intensief gebruik. Indien ik Google Maps gebruik of routes vastleg tijdens het wandelen, gaat hij een tot anderhalve dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Hmm. Daar was ik al bang voor.
Een dun (minder dan 10mm) horloge met wear os en minimaal 2 dagen accu lijkt er niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:32
hier de galaxy watch active 4 gaat wel elke ochtend even achter de lader (onder het ontbijten), maar als ik een dagje vergeet is het eigenlijk geen probleem. Langzaam gewoon een routine geworden :P .Gebruik hem naar mijn mening wel veel, maar AOD staat wel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 13:11
Ik haal eigenlijk altijd de 2 dagen wel.
Meestal zit er dan nog wel iets in om door te gaan.
Dus bij intensiever gebruik is die einde dag 2 klaar.
AOD staat uit

Voor mij is het echt totaal geen probleem om zovaak op te laden.
Heb de duolader erbij gekregen en mijn telefoon moet ook elke nacht op de lader.
Om de nacht slapen ze samen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Mijn Watch4 44mm wordt erg warm van het laden, die van jullie ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

jodeltje schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:19:
Mijn Watch4 44mm wordt erg warm van het laden, die van jullie ook?
Same here. Ook wel verklaarbaar gezien er inductie gebruikt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Rio schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:03:
[...]

Same here. Ook wel verklaarbaar gezien er inductie gebruikt wordt
Ja maar mijn Apple Watch blijft gewoon koud en gebruikt dat ook, vandaar mijn vraag. Maar als het normaal is is dat ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Bij de aankoop twijfel ik tussen de 40mm en 44mm variant, hebben jullie hiervoor nog tips?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Strider schreef op zondag 15 mei 2022 @ 13:04:
Bij de aankoop twijfel ik tussen de 40mm en 44mm variant, hebben jullie hiervoor nog tips?
Ik vind de 40mm eigenlijk alleen goed staan bij smalle polsen, ik neem aan dat je weet wanneer je die hebt. De bandjes zijn ook niet zo geschikt om een groot klokje op een smalle pols te doen, al kan je natuurlijk een ander bandje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fifagek
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-08 21:19
Ik heb gisteren een Samsung Watch 4 gekocht. Bij het aanzetten de 1e keer kreeg ik een aantal vragen. Één van die vragen (in een scherm met 3 vragen onder elkaar; boven het rapport over de gebruiks- en diagnostische gegevens) ging over de WiFi. Helaas heb ik de uitleg daarbij slecht gelezen. Uiteindelijk weet ik niet meer of ik deze optie aan of uit heb gezet. Via de app Galaxy Wearable heb ik een aantal machtigingen toegestaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T2skVQImEtY3e1pf44xmAki20jk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d98rGcJo9jq3mgP3Z6TpWkLL.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb geprobeerd de vraag terug te krijgen, maar resetten heeft geen zin (zie bovenstaande schermafdruk). Een nieuwe telefoon (binnen hetzelfde WiFi netwerk) toevoegen evenmin.
Kan ik nu achteraf ergens zien welke keuze ik heb gemaakt bij de WiFi optie? Of kan ik het horloge en de app naar een nulpunt resetten, dus dat ook die vraag terugkomt?
De app van Galaxy Wearable is een standaard app op mijn Samsung Galaxy S7. Het enige wat ik kan doen is de updates verwijderen (niet de hele app), maar ook dat heeft nog geen soelaas geboden jammer genoeg…..

[ Voor 5% gewijzigd door Fifagek op 15-05-2022 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Fifagek schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:47:
Ik heb gisteren een Samsung Watch 4 gekocht. Bij het aanzetten de 1e keer kreeg ik een aantal vragen. Één van die vragen (in een scherm met 3 vragen onder elkaar; boven het rapport over de gebruiks- en diagnostische gegevens) ging over de WiFi. Helaas heb ik de uitleg daarbij slecht gelezen. Uiteindelijk weet ik niet meer of ik deze optie aan of uit heb gezet. Via de app Galaxy Wearable heb ik een aantal machtigingen toegestaan.

[Afbeelding]

Ik heb geprobeerd de vraag terug te krijgen, maar resetten heeft geen zin (zie bovenstaande schermafdruk). Een nieuwe telefoon (binnen hetzelfde WiFi netwerk) toevoegen evenmin.
Kan ik nu achteraf ergens zien welke keuze ik heb gemaakt bij de WiFi optie? Of kan ik het horloge en de app naar een nulpunt resetten, dus dat ook die vraag terugkomt?
De app van Galaxy Wearable is een standaard app op mijn Samsung Galaxy S7. Het enige wat ik kan doen is de updates verwijderen (niet de hele app), maar ook dat heeft nog geen soelaas geboden jammer genoeg…..
waaom zou je dat doen? ga naar menu links en bij over zie je een optie over wifi. volgens mij bedoel je die..

en anders gaat t over wifi toevoegen op je watch. dat kan later nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fifagek
LNDN schreef op zondag 15 mei 2022 @ 18:23:
[...]

waaom zou je dat doen? ga naar menu links en bij over zie je een optie over wifi. volgens mij bedoel je die..

en anders gaat t over wifi toevoegen op je watch. dat kan later nog
Waarom zou ik het doen? Nou omdat ik graag bij de start alles goed had doorgelezen en dan in één keer de juiste keuze had kunnen maken. Mijn horloge is nu verbonden met het Wifi netwerk.
Bij het menu links in de Galaxy Wearable app kan ik zien welke machtigingen ik toegestaan heb. Is dat wat u bedoeld?

Volgens mij ging de vraag gisteravond bij de 1e keer opstarten over of de telefoon altijd via de Wifi verbonden moet blijven of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Fifagek schreef op zondag 15 mei 2022 @ 20:08:
[...]

Waarom zou ik het doen? Nou omdat ik graag bij de start alles goed had doorgelezen en dan in één keer de juiste keuze had kunnen maken. Mijn horloge is nu verbonden met het Wifi netwerk.
Bij het menu links in de Galaxy Wearable app kan ik zien welke machtigingen ik toegestaan heb. Is dat wat u bedoeld?

Volgens mij ging de vraag gisteravond bij de 1e keer opstarten over of de telefoon altijd via de Wifi verbonden moet blijven of iets dergelijks.
Hard reset :
YouTube: Hard Reset SAMSUNG Galaxy Watch 4 – Restore Defaults using Recovery ...

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fifagek
Bedankt voor je bericht Embryo1.
Wat ik op voorhand eerlijk gezegd al verwachtte. Helaas heeft mij dit niet de oplossing geboden. Zoals in het bericht van vanmiddag gezegd kreeg ik gisteravond bij de 1e keer opstarten een 3e optie naast 'Rapporten met gebruik en diagnostische gegevens' en 'Locatie'. Dat had iets met de Wifi te maken.
Wat ik denk ik uiteindelijk wil is dat de koppeling tussen mijn telefoon en het horloge (goed) verbroken wordt. Dus inclusief de nu toegestane machtigingen et cetera. De Galaxy Wearable app kan ik helaas niet van mijn telefoon verwijderen omdat het een systeemapp (die standaard op mijn Samsung S7 staat) is. Ik kan alleen de updates verwijderen.
Wellicht vraag ik iets onmogelijks??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
  • Laatst online: 11-09 00:12
jodeltje schreef op zondag 15 mei 2022 @ 13:39:
Ik vind de 40mm eigenlijk alleen goed staan bij smalle polsen, ik neem aan dat je weet wanneer je die hebt. De bandjes zijn ook niet zo geschikt om een groot klokje op een smalle pols te doen, al kan je natuurlijk een ander bandje kopen.
Ik vind precies het omgekeerde.. Ik heb nogal dikke polsen en heb de 40mm gekozen omdat die er als een gewoon horloge uitziet, en niet als een duikhorloge - en ook mijn mouwen er normaal overheen gaan. Gewoon het grotere bandje erbij besteld en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Arjan P schreef op zondag 15 mei 2022 @ 23:55:
[...]

Ik vind precies het omgekeerde.. Ik heb nogal dikke polsen en heb de 40mm gekozen omdat die er als een gewoon horloge uitziet, en niet als een duikhorloge - en ook mijn mouwen er normaal overheen gaan. Gewoon het grotere bandje erbij besteld en klaar.
Ik kan niet anders dan denken dat het er ontzettend "verwiefd uutziet". Nu wil ik het zien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Toch maar eens vragen, sinds ik mijn horloge heb, nu een maand of twee, heb ik geregeld een soort reactie op mijn pols precies waar de sensoren zitten. Het lijkt nog het meest op een vorm van brandblaren. Ik heb echter geen hitte sensatie anders dan dat hij een paar seconden warm is direct van de lader af. Na wat google werk zie ik dat ik niet alleen ben, zijn er hier mensen die een soort gelijke ervaring hebben?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/utW185TKZKFKACNgHntSOD_VQc4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OhOYQWA7DKULDwkOhsOxOVIr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Fifagek schreef op zondag 15 mei 2022 @ 22:36:
Bedankt voor je bericht Embryo1.
Wat ik op voorhand eerlijk gezegd al verwachtte. Helaas heeft mij dit niet de oplossing geboden. Zoals in het bericht van vanmiddag gezegd kreeg ik gisteravond bij de 1e keer opstarten een 3e optie naast 'Rapporten met gebruik en diagnostische gegevens' en 'Locatie'. Dat had iets met de Wifi te maken.
Wat ik denk ik uiteindelijk wil is dat de koppeling tussen mijn telefoon en het horloge (goed) verbroken wordt. Dus inclusief de nu toegestane machtigingen et cetera. De Galaxy Wearable app kan ik helaas niet van mijn telefoon verwijderen omdat het een systeemapp (die standaard op mijn Samsung S7 staat) is. Ik kan alleen de updates verwijderen.
Wellicht vraag ik iets onmogelijks??
Ik denk dat die melding, die jij bedoeld, inderdaad uit de Galaxy Wear app komt.
Als je deze niet kunt verwijderen, dan kun je deze wel "resetten" door alle cache en data te verwijderen. Hiermee zou hij weer in de fabrieksinstellingen moeten staan. Wanneer je dan ook de watch zelf reset, is uiteindelijk alles weer naar standaard waarden en daarna kun je het proces opnieuw doorlopen.
Als het goed is, verschijnt het scherm wat jij bedoeld weer.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
JimmyNL schreef op maandag 16 mei 2022 @ 08:07:
Toch maar eens vragen, sinds ik mijn horloge heb, nu een maand of twee, heb ik geregeld een soort reactie op mijn pols precies waar de sensoren zitten. Het lijkt nog het meest op een vorm van brandblaren. Ik heb echter geen hitte sensatie anders dan dat hij een paar seconden warm is direct van de lader af. Na wat google werk zie ik dat ik niet alleen ben, zijn er hier mensen die een soort gelijke ervaring hebben?
Ik heb deze ervaring totaal niet en ik draag al smartwatches sinds 2012, dus 10 jaar nu.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:21
Ik heb dat ook wel eens gehad.
1 x met een ander horloge, toen leek een allergische (nikkel?) reactie.

Met de GW4 heb ik een tijdje een bandje gebruikt wat niet heel nauwkeurig in te stellen is. Beetje te los of een beetje te strak dus.
Vanwege de hartslagmeter dacht ik ik: dan maar iets te strak. Binnen 2 weken had ik ook dit soort uitslag.
Nu gebruik ik een beter instelbaar bandje die losser zit. Geen probleem meer.

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
LNDN schreef op zondag 15 mei 2022 @ 23:57:
[Ik kan niet anders dan denken dat het er ontzettend "verwiefd uutziet".
Ach, dat zegt meer over jouw denken dan iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Arjan P schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:54:
[...]

Ach, dat zegt meer over jouw denken dan iets anders.
Of je kan gewoon laten zien dat het idd wel goed staat... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fifagek
speedme schreef op maandag 16 mei 2022 @ 08:11:
[...]

Ik denk dat die melding, die jij bedoeld, inderdaad uit de Galaxy Wear app komt.
Als je deze niet kunt verwijderen, dan kun je deze wel "resetten" door alle cache en data te verwijderen. Hiermee zou hij weer in de fabrieksinstellingen moeten staan. Wanneer je dan ook de watch zelf reset, is uiteindelijk alles weer naar standaard waarden en daarna kun je het proces opnieuw doorlopen.
Als het goed is, verschijnt het scherm wat jij bedoeld weer.
Ik heb de cache en data verwijderd uit de Galaxy Wear app. Daarna de updates verwijderd en de Samsung Galaxy Watch4 Manager verwijderd. De watch zelf gereboot maar de vraag die ik zo dolgraag terug wilde hebben bleef weg. Alle overige vragen kwamen wel tevoorschijn.
Het gaat mij erom dat ik niet meer weet of ik het groene bolletje aan of uit heb gezet.
Inmiddels heb ik een filmpje gekeken en kan ik exact zeggen dat het om deze optie gaat:

Blijf verbonden via Wifi of LTE met Google Cloud Sync.

Je horloge kan meldingen en berichten van je telefoon blijven ontvangen via Wifi of LTE met Google Cloud Sync.

Let hierbij niet op de taalfouten. Ik heb de tekst vanuit het filmpje overgetypt in Google Translate en deze maakt nogal eens een fout.
Als ik ergens kan zien (of aan kan merken) welke keuze ik gemaakt heb ben ik ook tevreden.
Het gaat mij er even om of ik het bolletje aan heb gelaten of uit heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Fifagek schreef op maandag 16 mei 2022 @ 20:13:
[...]

Ik heb de cache en data verwijderd uit de Galaxy Wear app. Daarna de updates verwijderd en de Samsung Galaxy Watch4 Manager verwijderd. De watch zelf gereboot maar de vraag die ik zo dolgraag terug wilde hebben bleef weg. Alle overige vragen kwamen wel tevoorschijn.
Het gaat mij erom dat ik niet meer weet of ik het groene bolletje aan of uit heb gezet.
Inmiddels heb ik een filmpje gekeken en kan ik exact zeggen dat het om deze optie gaat:

Blijf verbonden via Wifi of LTE met Google Cloud Sync.

Je horloge kan meldingen en berichten van je telefoon blijven ontvangen via Wifi of LTE met Google Cloud Sync.

Let hierbij niet op de taalfouten. Ik heb de tekst vanuit het filmpje overgetypt in Google Translate en deze maakt nogal eens een fout.
Als ik ergens kan zien (of aan kan merken) welke keuze ik gemaakt heb ben ik ook tevreden.
Het gaat mij er even om of ik het bolletje aan heb gelaten of uit heb gezet.
Aub. (In de wearable app staat die)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d3qC-yVCEGd09VEGBO89sc_2kNI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0Fnk8QBzsQqCx9IZgcJB8oOm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40

[Afbeelding]
Dit is geen brandblaar maar eczeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan P
LNDN schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:03:
[...]
Of je kan gewoon laten zien dat het idd wel goed staat... :+
Ik heb nooit beweerd dat het goed staat, en heb geen behoefte om foto's te gaan maken omdat iemand op tweakers het al dan niet verwijfd vindt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Arjan P schreef op maandag 16 mei 2022 @ 22:31:
[...]

Ik heb nooit beweerd dat het goed staat, en heb geen behoefte om foto's te gaan maken omdat iemand op tweakers het al dan niet verwijfd vindt staan.
Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Inmiddels heb ik zowel de 44 als de 40mm watch hier thuis liggen. Ik twijfel wat over de grootte van de horloge maar neig naar de 44. Wat denken jullie?

40MM
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SS17u8m4QA3mEyg4Jk8_gUfwvfk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yNmOaHkcoMOhvwkkz7917h8o.jpg?f=fotoalbum_large

44MM
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2RvQO89Ftw-oQvesBlC5hBCWPM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QSlvjjmy69e5fXqfX0j4ayIl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• belly89
Robbie T schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:11:
Inmiddels heb ik zowel de 44 als de 40mm watch hier thuis liggen. Ik twijfel wat over de grootte van de horloge maar neig naar de 44. Wat denken jullie?

40MM
[Afbeelding]

44MM
[Afbeelding]
44!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Als je twijfelt: vooral het bandje zelf steekt meer uit bij de 44. Dus je kan altijd nog een wat soepeler/dunner bandje nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jowz
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-09 13:05
Ik kan ondertussen weer een nieuwe update binnen hengelen! Lijkt gewoon een beveiligings update, geen bijzonderheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P

40MM
[Afbeelding]

44MM
[Afbeelding]
Ik zeg 40mm. Het bandje van Samsung heeft hier genoeg lengte om normaal met de pols omlaag te gaan, bij de 44mm duidelijk niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
44mm ziet er prima uit! En de accu van de 44mm heeft meer capaciteit dan die van de 40mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
doogster schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:48:
[...]

44mm ziet er prima uit! En de accu van de 44mm heeft meer capaciteit dan die van de 40mm.
Ja - en die heeft 'ie nodig ook, want hij heeft een groter scherm. Maar goed, dat was de vraag ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:05
44mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
Arjan P schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:33:
[...]

Ja - en die heeft 'ie nodig ook, want hij heeft een groter scherm. Maar goed, dat was de vraag ook niet..
Meerdere tests wijzen uit dat de Watch4 44mm een langere accuduur heeft dan de 40mm variant. Minder vaak hoeven opladen kan een overweging zijn voor sommigen. Dat was de reden om het te vermelden, ook voor nieuwkomers in dit topic die voor dezelfde keuze staan.

Overigens vind ik ook dat ik mijn 44mm te vaak moet opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:01

Tys

Tjsa, dit is dus een kwestie van smaak. Als ik naar mijzelf kijk zal het qua pols niet veel verschillen met jou en ik heb na wikken en wegen toch de 44mm maar geretourneerd. Morgen komt de 40mm binnen.

Ondanks de batterij en de mogelijkheden met andere bandjes leek het mij wel fijn om gewoon ieder bandje te kunnen gebruiken, ook degene die perfect aansluiten zoals het standaard bandje. En dat ziet er nu niet zo fraai uit, maar dat is mijn mening.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

25 Maart is mijn aanvraag voor de bonus Samsung powerbank goedgekeurd. Zou na 6 weken verzonden worden. We zijn nu 8 weken verder...nog niks.

Hoe ging dat bij jullie?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LNDN
wvexeltweakers schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 22:19:
25 Maart is mijn aanvraag voor de bonus Samsung powerbank goedgekeurd. Zou na 6 weken verzonden worden. We zijn nu 8 weken verder...nog niks.

Hoe ging dat bij jullie?
Via CS even contact zoeken en vragen naar de status 👍🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Zojuist succesvol mijn rabobank betaalkaart toegevoegd aan google pay. Ik ben benieuwd hoe het gaat werken in de winkel met de watch 4.

Begrijp ik nou goed dat ik altijd eerst de gpay app eerst moet openen op mijn watch voordat ik hem tegen de betaalunit aan kan houden? Of geldt dat alleen voor bedragen boven de €50? Ik heb al wel de snelkoppeling toegevoegd aan de bovenste knop.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
renzo4000 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 22:46:
Zojuist succesvol mijn rabobank betaalkaart toegevoegd aan google pay. Ik ben benieuwd hoe het gaat werken in de winkel met de watch 4.

Begrijp ik nou goed dat ik altijd eerst de gpay app eerst moet openen op mijn watch voordat ik hem tegen de betaalunit aan kan houden? Of geldt dat alleen voor bedragen boven de €50? Ik heb al wel de snelkoppeling toegevoegd aan de bovenste knop.
Zonder app open krijg ik alleen foutmeldingen op de pin. Dus ik denk: ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:51
LNDN schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 22:48:
[...]

Zonder app open krijg ik alleen foutmeldingen op de pin. Dus ik denk: ja.
Heb je je kaart ook kunnen koppelen in de Google Pay app op de watch? Want dat lijkt nog niet te werken. Rabo is ermee bezig. Het is mij in ieder geval nog niet gelukt vandaag na verschillende pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
hostje schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:16:
[...]

Heb je je kaart ook kunnen koppelen in de Google Pay app op de watch? Want dat lijkt nog niet te werken. Rabo is ermee bezig. Het is mij in ieder geval nog niet gelukt vandaag na verschillende pogingen.
Ik bedoel dus betalen in het algemeen he. Ik heb Revolut en heel veel zin om over te stappen op een ander bank door ING. Kijk ook even in de Google Pay app topic, want daar zie ik ook succesverhalen opduiken.

[ Voor 15% gewijzigd door LNDN op 17-05-2022 23:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
hostje schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:16:
[...]

Juist door hem via de gpay app op de watch te koppelen ging het wel goed (in eerste instantie via de telefoon niet). En let op dat je het volledige bankpasnr overneemt (kopiëren gaat niet goed, de laatste 3 getallen worden niet overgenomen.)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hostje
@renzo4000, @LNDN, thanks! Het is gelukt. Ik liep steeds vast op het opvoeren van het kaartnummer. Verschillende nummers geprobeerd, maar die werkten allemaal niet. Je moet hem blijkbaar halen uit de Rabo app onder Service > Betaalpas > Pasgegevens. Je hebt inderdaad het volledige 19-cijferige nummer nodig (dus inclusief de laatste drie cijfers). De pas is nu gekoppeld. Morgen even testen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• patrickt35
hostje schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 00:11:
@renzo4000, @LNDN, thanks! Het is gelukt. Ik liep steeds vast op het opvoeren van het kaartnummer. Verschillende nummers geprobeerd, maar die werkten allemaal niet. Je moet hem blijkbaar halen uit de Rabo app onder Service > Betaalpas > Pasgegevens. Je hebt inderdaad het volledige 19-cijferige nummer nodig (dus inclusief de laatste drie cijfers). De pas is nu gekoppeld. Morgen even testen...
Dubbel drukken op startknop programmeren om gpay te openen.
Dus eenmaal bij de betaal terminal dubbel druk je op de startknop, horloge erbij, en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
patrickt35 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 00:18:
[...]

Dubbel drukken op startknop programmeren om gpay te openen.
Dus eenmaal bij de betaal terminal dubbel druk je op de startknop, horloge erbij, en klaar.
Heb je dit al geprobeerd?

https://github.com/BigBoot/GW4Remap

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:33
Vraagje, ABN-AMRO en Rabobank accepteren Google Pay, ING is nog steeds niet over de brug...... ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:57
Nope nog steeds niet. Ze zullen haast wel moeten binnenkort nu alle grote banken zowel Google Pay als Apple Pay gaan ondersteunen in Nederland. SNS heeft trouwens als grote bank ook nog geen Google Pay koppeling dacht ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbie T
Bedankt allen nog voor de reacties. Inmiddels de 44MM rond mijn pols en zojuist mijn eerste betaling gedaan met het Horloge (rabobank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Hmm snap het nog niet helemaal. Op mijn Galaxy Watch 4 heb ik mijn rabobank betaalkaart toe kunnen voegen (netjes geverifieerd per SMS via de rabobank) en staat ook in Watch als betaalkaart. Echter in mijn google pay app op de telefoon app staat de kaart als "niet ingesteld voor contactloze betalingen"

Als ik dat dan probeer te activeren mislukt dat. Ook toevoegen via de rabo app mislukt. Iemand enig idee? Want de betaling bij een parkeerautomaat mislukte zojuist ook ...:(

Wat staat er bij jullie in de google pay app op je telefoon? Want nu lijkt het toch nog niet volledig ingesteld bij mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5vpRaiJ341n2LemxKVCecMW2s8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mk8Jm6LluAZgtbuBsuZ2GDh1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRBjBb__Pchm3BnPMJPmL-naVK0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kPYztwtqxkTEoGrTSGSwzTPJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
renzo4000 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:53:
Hmm snap het nog niet helemaal. Op mijn Galaxy Watch 4 heb ik mijn rabobank betaalkaart toe kunnen voegen (netjes geverifieerd per SMS via de rabobank) en staat ook in Watch als betaalkaart. Echter in mijn google pay app op de telefoon app staat de kaart als "niet ingesteld voor contactloze betalingen"

Als ik dat dan probeer te activeren mislukt dat. Ook toevoegen via de rabo app mislukt. Iemand enig idee? Want de betaling bij een parkeerautomaat mislukte zojuist ook ...:(

Wat staat er bij jullie in de google pay app op je telefoon? Want nu lijkt het toch nog niet volledig ingesteld bij mij.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bij mij is deze witte kaart de kaart die gebruikt wordt om met de Watch 4 te betalen.

Voor betalen met je smartphone moet je dit apart registreren in de Rabo app. Daarvoor ga je naar Service -> Betaalmethoden -> Koppelingen -> Google Pay.
Na het instellen zie je de oranje pas als standaard voor contactloze betalingen op je telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
dutchgio schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:59:
[...]

Bij mij is deze witte kaart de kaart die gebruikt wordt om met de Watch 4 te betalen.

Voor betalen met je smartphone moet je dit apart registreren in de Rabo app. Daarvoor ga je naar Service -> Betaalmethoden -> Koppelingen -> Google Pay.
Na het instellen zie je de oranje pas als standaard voor contactloze betalingen op je telefoon staan.
Ja precies, daar ging ik ook vanuit. Maar op een of andere manier krijg ik dat dus niet voor elkaar. Zodra ik via de rabo app kies voor "Koppelen Google Pay" > selecteer ik mijn betaalpas > toevoegen aan Gpay > uw gegevens invoeren > voorwaarden geaccepteerd > "maakt verbinding met uw bank oid" > daarna mislukt het met de melding "kan het instelproces voor contactloze betalingen niet voltooien".

Vreemd dat dit niet werkt ... ik kijk het morgen nog wel even aan anders toch maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik heb een leuk random vraagje waar ik online geen antwoord op kon vinden :+ maar wellicht heeft iemand van jullie ervaring hiermee...

Is het mogelijk om het bandje van de Watch3 Titanium te gebruiken op de Watch4? :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:41
Richh schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:33:
Ik heb een leuk random vraagje waar ik online geen antwoord op kon vinden :+ maar wellicht heeft iemand van jullie ervaring hiermee...

Is het mogelijk om het bandje van de Watch3 Titanium te gebruiken op de Watch4? :)
Als ik Reddit mag geloven, past het niet ;)

Voor zover ik kan vinden/weet gebruikt de Watch 3 22mm bandjes en de Watch 4 20mm.

[ Voor 8% gewijzigd door JobKlimop op 18-05-2022 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 11-09 11:48
JobKlimop schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:48:
[...]

Als ik Reddit mag geloven, past het niet ;)

Voor zover ik kan vinden/weet gebruikt de Watch 3 22mm bandjes en de Watch 4 20mm.
-O-

Ik kan erg slecht tegen die rubberen standaard bandjes, en vind die van de Watch3 echt top. Dat wordt zoeken naar een vergelijkbare voor de Watch4 dus, voordat ik 'm kan aanschaffen :/

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Hebben jullie allemaal met een aparte bloeddruk meter het horloge gekalibreerd? Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:41
Richh schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:23:
[...]

-O-

Ik kan erg slecht tegen die rubberen standaard bandjes, en vind die van de Watch3 echt top. Dat wordt zoeken naar een vergelijkbare voor de Watch4 dus, voordat ik 'm kan aanschaffen :/
Ik heb zelf een aantal bandjes bij 123watches.nl besteld. Verwachtte er in eerste instantie weinig van, maar de kwaliteit is verrassend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
Robbie T schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:29:
Hebben jullie allemaal met een aparte bloeddruk meter het horloge gekalibreerd? Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Ik heb hem een keer gekalibreerd met een bloeddrukmeter van €20. Maar dat moet je daarna om de paar weken steeds weer doen. Volgens mij zijn er geen andere manieren om te kalibreren dan een echte bloeddrukmeter te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:05
doogster schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:22:
[...]

Ik heb hem een keer gekalibreerd met een bloeddrukmeter van €20. Maar dat moet je daarna om de paar weken steeds weer doen. Volgens mij zijn er geen andere manieren om te kalibreren dan een echte bloeddrukmeter te gebruiken.
Toen ik mijn horloge net had heb ik hem gekalibreerd met de waardes van de dag ervoor toen ik bij de huisarts was geweest. Beetje valsspelen maar om te proberen wel handig.
Heb hem daarna ook niet meer gekalibreerd omdat ik geen bloeddrukmeter heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:49
Ik heb een probleem, sinds vandaag kan je Google pay gebruiken om te betalen als Rabobank klant. Echter als ik google pay opstart ziet hij op de horloge geen kaarten wel op de app op de telefoon. Als ik een kaart wil toevoegen zegt hij fout kaart nummer. Heeft iemand een idee wat er fout gaat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
geldermalsen schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:32:
Ik heb een probleem, sinds vandaag kan je Google pay gebruiken om te betalen als Rabobank klant. Echter als ik google pay opstart ziet hij op de horloge geen kaarten wel op de app op de telefoon. Als ik een kaart wil toevoegen zegt hij fout kaart nummer. Heeft iemand een idee wat er fout gaat
Repdasarmas heeft op de frontpage het volgende geschreven (ik heb het even gekopieerd, want ik weet niet hoe ik een reactie kan linken/quoten):

"Het is me gelukt om de rabopas, met Google pay op mijn Samsung watch 4 te krijgen.

Je zoekt het kaartnummer op en de vervaldatum van de pas in de Rabo bankieren app.
Dan open je de Google pay app op je Samsung watch, je word dan verwezen naar je telefoon.
Je voert het nummer en vervaldatum in en gaat door met de installatie.
Nu krijg je een een scherm om Google pay te verifiëren met de Rabobank dit kan via sms.
Je krijgt een code via sms deze voer je in, en dan staat de pas geregistreerd in de Google pay app op je Samsung watch 4.
Je krijgt ook een sms bericht van de Rabobank om te bevestigen dat Google pay succesvol een pas heeft geïnstalleerd."

En volgens mij moet je het nummer overtypen en niet kopieeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 09:21
Gismo1979 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:17:
[...]

Repdasarmas heeft op de frontpage het volgende geschreven (ik heb het even gekopieerd, want ik weet niet hoe ik een reactie kan linken/quoten):

"Het is me gelukt om de rabopas, met Google pay op mijn Samsung watch 4 te krijgen.

Je zoekt het kaartnummer op en de vervaldatum van de pas in de Rabo bankieren app.
Dan open je de Google pay app op je Samsung watch, je word dan verwezen naar je telefoon.
Nu krijg je een een scherm om Google pay te verifiëren met de Rabobank dit kan via sms.
Je krijgt een code via sms deze voer je in, en dan staat de pas geregistreerd in de Google pay app op je Samsung watch 4.
Je krijgt ook een sms bericht van de Rabobank om te bevestigen dat Google pay succesvol een pas heeft geïnstalleerd."

Precies hetzelfde probleem gehad, en met deze oplossing is het mij ook gelukt om de kaart te koppelen aan mijn watch 4.

Je kan het kaartnummer & vervaldatum vinden in de app van Rabobank: Service > Betaalpas > Pasgegevens

Ben nog nieuw in betalen met smartwatch. Is het zo dat ik de google pay app moet openen om te betalen, of is er tegen aan houden al voldoende als NFC aan staat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• patrickt35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UvQYCeJCjTrQCxO8OATRWkRw6bs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NctAQjAVClhtYQKnMDga7r4T.jpg?f=fotoalbum_large

Er loopt een update binnen op mijn Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

patrickt35 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 08:58:
[Afbeelding]

Er loopt een update binnen op mijn Watch 4 Classic
Ik blijf het raar vinden dat als ik zoek naar updates in de Galaxy Store, ik niks te updaten heb, maar als ik dan een Samsung app open (in dit geval Wear), ik ineens met een (verplichte) update geconfronteerd wordt. Na deze update kreeg ik ook de update van het horloge aangeboden. Ik heb haast het idee dat de horloge-updates verpakt zitten in de app-update (van 108mb, terwijl de horloge-update zo'n 100 mb was maar in een paar seconden klaar was).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
jaspro schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 08:56:
[...]

Ben nog nieuw in betalen met smartwatch. Is het zo dat ik de google pay app moet openen om te betalen, of is er tegen aan houden al voldoende als NFC aan staat?
Ik begreep dat je de Google Pay app wel eerst moet openen. Maar je kan je button rechtsboven op de watch zo programmeren dat als je die 2x indrukt, dat dan meteen de app opent. Dus dat maakt de handeling wel iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:49
Gismo1979 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:17:
[...]

Danku het probleem zat hem in het kopiëren van de code dan worden nummers weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

geldermalsen schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:12:
[...]

Danku het probleem zat hem in het kopiëren van de code dan worden nummers weggelaten.
inderdaad! dat was hem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastermaster
  • Laatst online: 26-08 12:04
Hier helaas geen succes met Google Pay icm Rabobank. Zelfs de helpdesk kon me niet verder helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Kastermaster schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:13:
Hier helaas geen succes met Google Pay icm Rabobank. Zelfs de helpdesk kon me niet verder helpen..
Ik zit wel bij de ABN, maar wellicht speelt het bij de Rabo ook.

Heb je de kaart ook gekoppeld aan je telefoon? Bij mij hielp het om de kaart eerst uit de telefoon te gooien en dan de kaart te koppelen aan de smartwatch. Om daarna de kaart ook aan de telefoon te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 11-09 21:14
Kastermaster schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:13:
Ok niet als je Google Pay eerst activeert via deze link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
Net mijn eerste betaling verricht met de watch i.c.m. de Rabobank. Werkt mooi :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LNDN
BizzieBis schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:40:
[...]

Misschien is het handiger om een link mbt tot bankgegevens toch even niet te doen en ipv daarvan instructies om op die locatie te komen uit te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:48
44! Ik heb zelf de 46mm van de Watch 4 van Samsung en ik vind dat veel plezieriger en zit fijn. De 46mm is niet veel groter. Maar als het puur om 40 of 44 gaat, dan zou ik 44 aanraden.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0EL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07-09 11:58
dutchgio schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:59:
[...]

Bij mij op mijn Samsung kan ik enkel "Apple pay' kiezen!
Ik heb google pay wel op de telefoon staan en werkende met andere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastermaster
  • Laatst online: 26-08 12:04
BizzieBis schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:40:
[...]

Nope. Wat ik ook probeer, hij blijft deze error gevenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_MogVqtxLtx_ItqYxdTT6oFTME=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XbEqwGDSMkRKRHd09mgXHvE3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Kastermaster schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:22:
[...]

Nope. Wat ik ook probeer, hij blijft deze error geven[Afbeelding]
Ik krijg precies dit alleen dan juist als ik mijn s20u wil registreren (gewoon via de rabo app). Mijn watch 4 heb ik wel kunnen koppelen via de genoemde methode in dit topic. Heb dit reeds gemeld bij rabobank support en ze zijn het aan het onderzoeken.

Edit: zojuist met mijn gw4 een aantal betalingen gedaan hier op de kermis. Dat ging allemaal snel en zonder problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door renzo4000 op 21-05-2022 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Iets zegt mij dat ik niet perse een eigen topic nodig heb dus ik dacht het hier te vragen. Zoek ik een regulier smartwatch (al dan niet van Samsung) of zoek ik een Fitwatch? Ik heb voornamelijk de wens niet meer de hele tijd op mijn telefoon te zitten als ik sport maar ik wil wel doorhebben als ik gebeld wordt. Dat zijn mijn enige 2 behoeften.

Een smartwatch kan met WIFI uitgevoerd worden waardoor ik makkelijk te bereiken ben maar een fitwatch is weer simpel genoeg. Het gaat dus uiteindelijk om de connectivity met mijn telefoon eigenlijk en is de bluetooth van een fitwatch genoeg? Ik wil namelijk wel mijn telefoon in mijn tas laten maar ik weet niet of huidige Bluetooth generaties over groter afstanden hun signaal vasthouden. Er zal geen deur tussen mijn tas en de gym zitten want de kapstok is redelijk in het zicht van alles maar er zijn toch hoeken en muren.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
ROFLASTC schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 18:49:
Iets zegt mij dat ik niet perse een eigen topic nodig heb dus ik dacht het hier te vragen. Zoek ik een regulier smartwatch (al dan niet van Samsung) of zoek ik een Fitwatch? Ik heb voornamelijk de wens niet meer de hele tijd op mijn telefoon te zitten als ik sport maar ik wil wel doorhebben als ik gebeld wordt. Dat zijn mijn enige 2 behoeften.

Een smartwatch kan met WIFI uitgevoerd worden waardoor ik makkelijk te bereiken ben maar een fitwatch is weer simpel genoeg. Het gaat dus uiteindelijk om de connectivity met mijn telefoon eigenlijk en is de bluetooth van een fitwatch genoeg? Ik wil namelijk wel mijn telefoon in mijn tas laten maar ik weet niet of huidige Bluetooth generaties over groter afstanden hun signaal vasthouden. Er zal geen deur tussen mijn tas en de gym zitten want de kapstok is redelijk in het zicht van alles maar er zijn toch hoeken en muren.
Samsung heeft het doorgeven van mobiel het beste door : me vriendin der tablet gaat thuis over als ze op haar werk is. Dus als je veel via wifi wilt bellen dan is samsung (als ecosystem) echt een topper: samsung telefoon + ander samsung apparaat is wel nodig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

LNDN schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 19:02:
[...]

Samsung heeft het doorgeven van mobiel het beste door : me vriendin der tablet gaat thuis over als ze op haar werk is. Dus als je veel via wifi wilt bellen dan is samsung (als ecosystem) echt een topper: samsung telefoon + ander samsung apparaat is wel nodig dan.
Ik heb een Samsung A52 dus dat zal wel matchen maar is er een fitwatch met Wifi? Voor zover ik kan zien niet.

Het zal dan wel een active watch worden met wijzers (geen telefoon = geen scherm op mijn horloge)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Werkt Strava op de Watch 4 een beetje accuraat tijdens het fietsen?
Ik neem aan dat je hiermee ook je hartslag kunt syncen met je activiteit op Strava?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:11
Strider schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:41:
Werkt Strava op de Watch 4 een beetje accuraat tijdens het fietsen?
Ik neem aan dat je hiermee ook je hartslag kunt syncen met je activiteit op Strava?
Ja, in mijn beperkte ervaring met wat mountainbiken, werkt het prima. Je hartslag komt sowieso in Strava, als je de training in Strava op de watch start. Als je de training met Samsung Health start komt de hartslag volgens mij niet in Strava, maar de afstand en snelheid wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascal_rienstra
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19:57
haaibaa2 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 07:44:
[...]

Ja, in mijn beperkte ervaring met wat mountainbiken, werkt het prima. Je hartslag komt sowieso in Strava, als je de training in Strava op de watch start. Als je de training met Samsung Health start komt de hartslag volgens mij niet in Strava, maar de afstand en snelheid wel.
Wanneer je je training registreert met Samsung Health kan je ook je training synchroniseren met Strava. Je hartslag is dan standaard niet zichtbaar, echter wanneer je hiervoor toestemming geeft dan wel (in Strava -> instellingen -> Datatoestemming).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Google Assistant officieel beschikbaar:
https://www.androidauthor...ch-4-launch-3167607/?s=09

https://www.androidpolice...r&s=09#Echobox=1653319939

edit: in een beperkt aantal landen 😖
Australia
Canada
France
Germany
Ireland
Japan
Ireland
Taiwan
Korea
The UK
USA

https://www.xda-developer...google-assistant-support/

[ Voor 64% gewijzigd door Rio op 23-05-2022 17:48 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen