Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Soullancer schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Mobiele netwerk op je telefoon en locatie ook uit, wifi aan. Dan vervolgens buiten gaan staan en bijv Samsung health activiteit starten waarbij alle gps opties aanstaan. Of google maps openen
Op die manier blijft google maps bij mij ook zoeken (al zit ik binnen). Viel de reparatie bij jou onder garantie?
Ik gebruik gps op de watch eigenlijk niet, dus probeer uit te zoeken of ik een reparatie moet aanvragen.

Binnen werkt gps blijkbaar niet. Buiten pikt de watch gps wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Gismo1979 op 23-03-2022 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:36
mike123 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:57:
[...]

Volgens mij wel. Ik kan namelijk Hardlopen niet vinden na toevoegen.
En ik gebruik het ook niet.
Vanmorgen ff 10 min in de sportschool geprobeerd...daarna druk ik op afronden.. en ik kan veder niks aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:24
Gismo1979 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 12:43:
[...]

Op die manier blijft google maps bij mij ook zoeken (al zit ik binnen). Viel de reparatie bij jou onder garantie?
Ik gebruik gps op de watch eigenlijk niet, dus probeer uit te zoeken of ik een reparatie moet aanvragen.
Jup, viel zeker binnen de garantie, anders had ik ook helemaal uit me panty gegaan denk ik :P

Aangemeld via Samsung repair online met een datum die mij uitkwam. Gekocht via Samsung, via serienummer was de aankoopbon niet eens nodig volgens hun...

Woensdag opgehaald door dyna.
Donderdag nieuw moederbord bord, nieuwe achterkant en schroeven erin
Vrijdag was ie er weer om 15:30

Krijg nu weer netjes een route met hardlopen als ik alleen me horloge bij heb en kan weer navigeren via maps enz

[ Voor 7% gewijzigd door Soullancer op 23-03-2022 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:06
Aggressor schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:20:
[...]

Vanmorgen ff 10 min in de sportschool geprobeerd...daarna druk ik op afronden.. en ik kan veder niks aanpassen.
Op de telefoon zelf kan je misschien wel de training aanpassen maar dat weet ikniet zeker.
Maar dat is weer dubbelop natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:12
ik wil een smartwatch 4 classis kopen en de standaard smartwatch 4 voor mezelf en de vrouw. We gebruiken nu beide een smartwatch (huawei) van een andere merk met ECG , bloeddruk meter op een huawei en oneplus.

Ik lees nog steeds via Google dat ECG ,bloeddruk meter volgens mij alleen werkt op een Samsung, klopt dit nog steeds of hebben ze de app al aaangepast, want dan ga ik wel op zoek naar een andere smartwatch voor ons beiden.

Al gevonden via samsung forum over privacy blababla die ze alleen zelf kunnen waarborgen blablabla :) ik ga lekker voor de ticwatch en de vrouw wellicht voor een Garmin.

[ Voor 17% gewijzigd door Noresponse op 23-03-2022 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerwel
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 25-04-2022
Heeft iemand dit probleem ook?

Google pay toegevoegd en betaalkaarten toegevoegd, geen probleem. Dan NFC aanzetten en de boodschap krijgen:

"Make google Pay your default..."

Dus settings -> connections -> NFC scroll naar beneden "Payment" om Google pay te kiezen, maar deze staat er niet bij, alleen Samsung pay....

Puzzled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
zekerwel schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:33:
Heeft iemand dit probleem ook?

Google pay toegevoegd en betaalkaarten toegevoegd, geen probleem. Dan NFC aanzetten en de boodschap krijgen:

"Make google Pay your default..."

Dus settings -> connections -> NFC scroll naar beneden "Payment" om Google pay te kiezen, maar deze staat er niet bij, alleen Samsung pay....

Puzzled...
Misschien verwijderen en opnieuw proberen, volgens :
YouTube: Google Pay Wear met je smartwatch: hoe gebruik je het? | Samsung & You
werkt nog niet met alle banken.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerwel
Even verder te grasduinen, volgens mij heeft het te maken met de regio die gekoppeld is?

Deze komt uit Spanje en ik lees meer gebruikers die last hebben van regio gedoe.

Iemand een goede pointer naar een CSC reset truck? Voor ik overgeleverd ben aan de idioten op Youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:53
Ik heb mijn watch4 ook niet uit nederland, en nu kan ik via google pay op mijn telefoon wel mijn abn pas toevoegen maar als ik het op de pay app van de watch4 probeer lukt dat niet. Zal dat waarschijnlijk dan ook met de regio te maken hebben?

Zie trouwens bij instellingen-NFC-Betaling dat er staat: "Geen betaal apps geinstalleerd"

[ Voor 16% gewijzigd door sjoerdvdijk op 24-03-2022 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
zekerwel schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:37:
Even verder te grasduinen, volgens mij heeft het te maken met de regio die gekoppeld is?

Deze komt uit Spanje en ik lees meer gebruikers die last hebben van regio gedoe.

Iemand een goede pointer naar een CSC reset truck? Voor ik overgeleverd ben aan de idioten op Youtube ;)
Dit draadje even doorlezen en met name post 33:
https://forum.xda-develop...s-payments.4396537/page-2

Ik begrijp dat de LTE versie via een andere manier gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Embryo1 op 24-03-2022 13:55 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerwel
Thanks @Embryo1 ! Super makkelijk te volgen en in 2 tellen gefixed.

Echter het probleem is nog niet opgelost, ik kan simpelweg niet kiezen om Gpay te gebruiken in de NFC settings, ik heb ff een foto gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVzSAv6Yh8GDb6dTgVvzy1a0WbM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jlPngGOr46G14nbvukQDidkL.jpg?f=fotoalbum_large

Dus alles werkt als een speer, vermoedelijk, maar GPay ipv Spay Noway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
zekerwel schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:18:
Thanks @Embryo1 ! Super makkelijk te volgen en in 2 tellen gefixed.

Echter het probleem is nog niet opgelost, ik kan simpelweg niet kiezen om Gpay te gebruiken in de NFC settings, ik heb ff een foto gemaakt:

[Afbeelding]

Dus alles werkt als een speer, vermoedelijk, maar GPay ipv Spay Noway :)
Doet de Gpay app het wel en heb je een kaart kunnen toevoegen?
Ik heb dus ook dat ik bij de NFC instelling bij betaling "geen betaal-apps geinstalleerd" te zien krijg, maar mijn Gpay doet het wel en kan gewoon met nfc betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
dano_nl schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:39:
Oeh nu via ING rentepunten en de cashback actie heb ik een watch 4, 44mm kunnen bestellen voor 159,wellicht een tip
Bedankt voor deze tip, zelf de 40mm voor 128 euro gehaald incl verzenden.

Vooral bedoeld om muziek op af te spelen tijdens hardlopen, dus perfecte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerwel
@sjoerdvdijk als ik het proces doorloop om een kaart toe te voegen gaat dat prima. Het lijkt dat alles dan gewerkt heeft, zodra ik dan Gpay opstart op de watch dan gaat hij gelijk naar 'make default payment...' wat ik niet kan kiezen.

Maar gewoon proberen bij een winkel of het werkt heb ik eigenlijk nog niet gedaan 🤔 Ik ga dat zo proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
zekerwel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:52:
@sjoerdvdijk als ik het proces doorloop om een kaart toe te voegen gaat dat prima. Het lijkt dat alles dan gewerkt heeft, zodra ik dan Gpay opstart op de watch dan gaat hij gelijk naar 'make default payment...' wat ik niet kan kiezen.

Maar gewoon proberen bij een winkel of het werkt heb ik eigenlijk nog niet gedaan 🤔 Ik ga dat zo proberen!
Als je ABN hebt kan je in de app onder het kopje zelf regelen en dan google pay als standaard zetten, misschien dat dat bij jou de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:42
Hebben jullie ook wel eens problemen met het opladen icm andere draadloze laders?
Ik heb een 3 in 1 lader en regelmatig begint mijn watch te trillen met de melding oververhit en dat sie gestopt is met laden. Als hij afgekoeld is gaat die weer verder en soms kort daarop weer oververhit.
Mijn vrouw heeft dezelfde lader en hetzelfde probleem met haar watch 4.
De originele lader lijkt altijd goed te werken.
Wellicht iemand nog een tip voor goed werkende 2 in 1 of 3 in 1 draadloze lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dubbel ipv wijzigen.... 8)7

[ Voor 96% gewijzigd door gwystyl op 26-03-2022 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Marsman83 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 08:29:
Hebben jullie ook wel eens problemen met het opladen icm andere draadloze laders?
Ik heb een 3 in 1 lader en regelmatig begint mijn watch te trillen met de melding oververhit en dat sie gestopt is met laden. Als hij afgekoeld is gaat die weer verder en soms kort daarop weer oververhit.
Mijn vrouw heeft dezelfde lader en hetzelfde probleem met haar watch 4.
De originele lader lijkt altijd goed te werken.
Wellicht iemand nog een tip voor goed werkende 2 in 1 of 3 in 1 draadloze lader?
Dezelfde vraag heb ik een paar dagen geleden ook gesteld; ik heb daar ook last van, maar nog geen fijne lader gevonden. Ik heb nu een standaardje besteld waar de puck in kan, waardoor de lader gaat lijken op de laders die Samsung eerder zelf ook leverde. Daarin stond het horloge op zijn kant, en was hij ook makkelijker bruikbaar met bijvoorbeeld een metalen bandje.

edit: volgens de beschrijving zou deze moeten werken. Is alleen niet echt goedkoop.

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 26-03-2022 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
gwystyl schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 08:45:
[...]

Dezelfde vraag heb ik een paar dagen geleden ook gesteld; ik heb daar ook last van, maar nog geen fijne lader gevonden. Ik heb nu een standaardje besteld waar de puck in kan, waardoor de lader gaat lijken op de laders die Samsung eerder zelf ook leverde. Daarin stond het horloge op zijn kant, en was hij ook makkelijker bruikbaar met bijvoorbeeld een metalen bandje.

edit: volgens de beschrijving zou deze moeten werken. Is alleen niet echt goedkoop.
Jouw lader lijkt idd dezelfde als die ik heb, echter heb ik hem via bol.com besteld en daar is niets te zien dat deze niet met een Watch 4 werkt...
https://www.bol.com/nl/nl...261/?s2a=#product-reviews

Hopelijk kan iemand hier een werkende 2 in 1 of 3 in 1 lader adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Marsman83 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 08:55:
[...]

Jouw lader lijkt idd dezelfde als die ik heb, echter heb ik hem via bol.com besteld en daar is niets te zien dat deze niet met een Watch 4 werkt...
https://www.bol.com/nl/nl...261/?s2a=#product-reviews

Hopelijk kan iemand hier een werkende 2 in 1 of 3 in 1 lader adviseren.
Nee idd, daarom ben ik ook heel terughoudend om een nieuwe te bestellen. Het kan zijn dat er inmiddels een nieuwere versie is die wel met de GW4 werkt, maar ik gok het er niet op.

Voor ik wat bestel ga ik dus ook eerst navragen bij de verkoper dat hij wel echt met de GW4 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:13
Mooie watchface heb je. Welke is dat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 11:47

wiz

Connecting the world

mbenjamins schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 14:21:
[...]

Mooie watchface heb je. Welke is dat als ik vragen mag?
Dat is een van de twee IWC faces op Svartling.net

https://www.svartling.net/p/watch-faces.html?m=1

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Voor de niet ING mensen, via Bol.com momenteel ook in de aanbieding. Voor mijn vriendin zojuist de Galaxy Watch4 via Bol besteld voor 178 euro (128 na cashback), actie geldig tot en met morgen.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Watch 4 sinds vandaag binnen.

Eerste indruk is positief, zonde dat je alleen een Samsung smartphone moet hebben om er het maximale uit te halen. Maar om te hardlopen met muziek (Youtube Music offline hier) is het ideaal.

Wat is alleen dat irritante gedoe met dat het scherm ineens blurry wordt en een paar seconde lang de digitale tijd wordt getoond als je met je pols beweegt? Wat een idiote 'feature'. Kan je nergens uitzetten zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
BarôZZa schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:30:
Watch 4 sinds vandaag binnen.

Eerste indruk is positief, zonde dat je alleen een Samsung smartphone moet hebben om er het maximale uit te halen. Maar om te hardlopen met muziek (Youtube Music offline hier) is het ideaal.

Wat is alleen dat irritante gedoe met dat het scherm ineens blurry wordt en een paar seconde lang de digitale tijd wordt getoond als je met je pols beweegt? Wat een idiote 'feature'. Kan je nergens uitzetten zeker?
Klopt, mateloos irritant en niet uit te zetten. Ik heb dat ook vaak als ik naar de watch kijk en hij denkt dat ik niet meer kijk, meteen die digitale klok er overheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06
Ik ben na een ruime week heel tevreden. Het enige waar ik nog tegenaanloop is het automatisch dimmende scherm. Dat is in de avond veels te donker. Nu lees ik hier en daar dat dit een zelf lerende functie is maar dat lijkt niet erg te werken. Overdag bij fel licht werkt het wel erg goed. Je zou eigenlijk zelf het bereik moeten kunnen aanpassen. Verder top, batterij bij 'normaal' gebruik + sportsessies ruim twee dagen. Daarbij gebruik ik bijvoorbeeld spotify wel strikt op de telefoon ipv horloge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:49
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:39:
Voor de niet ING mensen, via Bol.com momenteel ook in de aanbieding. Voor mijn vriendin zojuist de Galaxy Watch4 via Bol besteld voor 178 euro (128 na cashback), actie geldig tot en met morgen.
thanks hiervoor! Goedkoop hierdoor kunnen scoren voor iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Kan het kloppen dat de GW4 Classic niet altijd volledig consequent is in z'n AOD? Ik heb heb nu met de Ringke Metal One band goed om mijn pols zitten, zonder speling. Maar toch schakelt de AOD af en toe gewoon uit ... Als ik hem dan aan zet blijft ie wel weer een tijd netjes aan staan .. Maar heel af en toe zet ie zichzelf toch weer uit ... Dit herken ik niet van mijn 45mm Titanium die nog onder Tizen draaide. Die deed het gewoon altijd, punt.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:28
wiz schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:04:
Kan het kloppen dat de GW4 Classic niet altijd volledig consequent is in z'n AOD? Ik heb heb nu met de Ringke Metal One band goed om mijn pols zitten, zonder speling. Maar toch schakelt de AOD af en toe gewoon uit ... Als ik hem dan aan zet blijft ie wel weer een tijd netjes aan staan .. Maar heel af en toe zet ie zichzelf toch weer uit ... Dit herken ik niet van mijn 45mm Titanium die nog onder Tizen draaide. Die deed het gewoon altijd, punt.
Heb ik ook last van dat af en toe het scherm gewoon zwart is ineens. Misschien dat hij dan niet kon detecteren dat het horloge om je pols zat en dan denkt van, dan doe ik het scherm uit ofzo?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Ewivis schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:52:
[...]

Heb ik ook last van dat af en toe het scherm gewoon zwart is ineens. Misschien dat hij dan niet kon detecteren dat het horloge om je pols zat en dan denkt van, dan doe ik het scherm uit ofzo?
Exact .. het rare is dat met deze band het horloge echt naadloos op maat op mijn pols past .. Beter dan met mijn leren band .. Goede aansluiting rondom .. Zou eigenlijk niet mogen dit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 15:28
wiz schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:03:
[...]

Exact .. het rare is dat met deze band het horloge echt naadloos op maat op mijn pols past .. Beter dan met mijn leren band .. Goede aansluiting rondom .. Zou eigenlijk niet mogen dit ..
Ik heb de leren band om. Denk eerder dat het ligt aan hoe strak je hem hebt zitten...
Ik heb hem redelijk los zitten, ik vind 1 gaatje strakker op een gegeven moment vervelend zitten...
Sterker nog, ik heb nu ik naar mn horloge kijk dus een zwart scherm. Horloge heb ik heel de tijd om gehad...
Ik zet hem weer aan en netjes op AOD en dat werkt dan weer meteen..

Moet zeggen dat ik ook niet supertevreden ben met het horloge hoor... Maar goed...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-06 10:36
Ik heb nog een Oneplus 5T. Weet iemand of deze samenwerkt met de Galaxy Watch 4 Classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_B
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
Vraagje aan de GW4 classic bezitters:
Merken jullie ook dat er enige speling op de roterende bezel zit ten opzichte van de vaste ring (met het numerieke gedeelte)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ronald_B schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 18:22:
Vraagje aan de GW4 classic bezitters:
Merken jullie ook dat er enige speling op de roterende bezel zit ten opzichte van de vaste ring (met het numerieke gedeelte)?
Bij mij niet, hij draait uiteraard, maar in de hoogte is er geen enkele vorm van speling.
Ik heb hem pas een maand, dus kan zijn dat het nog komt (maar ik hoop het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:46
gwystyl schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:32:
[...]

Bij mij niet, hij draait uiteraard, maar in de hoogte is er geen enkele vorm van speling.
Ik heb hem pas een maand, dus kan zijn dat het nog komt (maar ik hoop het niet)
Hier ook niet, nu 5 maanden intensief in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

belly89 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 20:03:
[...]

Hier ook niet, nu 5 maanden intensief in gebruik
Idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Hier zit er ook geen speling tussen (krijg er zelfs geen nagel tussen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_B
  • Laatst online: 20:41
Ben bang dat ik inmiddels aan mijn 3e maandagmorgen watch bezig ben.

Voorbeeldje van de speling die ik ervaar:

https://youtube.com/shorts/p9sjqqUNu0c?feature=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:32
Ronald_B schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 23:04:

Logisch dat er een klein beetje beweging/vering in zit, hij moet immers kunnen draaien.
Ik vind het spijkers op laag water zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 18:18

WCA

patrickt35 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 13:44:
[...]

Logisch dat er een klein beetje beweging/vering in zit, hij moet immers kunnen draaien.
Zou je denken, maar die van mij zit superstrak.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
patrickt35 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 13:44:
[...]

Vind ik niet. De ring lijkt zelfs wel schuin te staan in het filmpje . Ik wel de 42mm maar ik kan die van mij niet zo bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Morgen arriveert mijn Watch 4, ik lees in reviews over een matig accurate gps-ontvanger. 2 vragen daarover, is dat inmiddels verholpen? En als het horloge verbonden is met mijn Xiaomi telefoon, wordt dan de gps van de telefoon gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06
jodeltje schreef op zondag 3 april 2022 @ 20:47:
... en als het horloge verbonden is met mijn Xiaomi telefoon, wordt dan de gps van de telefoon gebruikt?
Persoonlijk ondervind ik geen problemen met gps, werkt bij mij snel en nauwkeurig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:49
jodeltje schreef op zondag 3 april 2022 @ 20:47:
Morgen arriveert mijn Watch 4, ik lees in reviews over een matig accurate gps-ontvanger. En als het horloge verbonden is met mijn Xiaomi telefoon, wordt dan de gps van de telefoon gebruikt?
Ja dan gebruikt hij de gps van je telefoon. Je moet in je telefoon wel al je rechten goed hebben staan, bij mij (Poco X3) was dat wel een dingetje, uiteindelijk opgelost door alle apps waar het horloge mee van doen heeft alle toestemmingen te geven die er zijn.

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-05 14:11
Ronald_B schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 23:04:

Die van mij is net een maand oud en ik heb exact dezelfde soort speling. Ik denk dat het hoort zo. Ik heb verder geen enkele problemen met de watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

kalekat schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:48:
[...]

Die van mij is net een maand oud en ik heb exact dezelfde soort speling. Ik denk dat het hoort zo. Ik heb verder geen enkele problemen met de watch.
Ik heb dat juist weer niet. De ring loopt supersoepel maar gaat toch echt geen enkele andere kant op dan rond. Heen en weer zoals in de video heeft ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiejoo
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-03 11:23
wie er gebruikt de GW4 ook als wekker?
Ik wil het alarm uitzetten als hij af gaat, maar allebei de knoppen zetten hem op snooze in plaats van uit.

Op het scherm kan ik links en rechts swipen voor uit of snooze, maar dat gaat heel vaak fout.

Het kan ook zijn dat de schermvergrendeling een beetje in de weg zit, maar die heb ik dan weer nodig voor gebruik van Google Pay...

Wie weet hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Yazoo schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:48:
Ik heb nog een Oneplus 5T. Weet iemand of deze samenwerkt met de Galaxy Watch 4 Classic?
Hij werkt standaard samen met elke Android telefoon. Alleen sommige features (hartfilmpje, bloeddruk etc) werken standaard alleen met Samsung telefoons.

Is wel te omzeilen door een gemodde versie van de app te installeren:
https://forum.xda-develop...-23rd-march-2022.4322527/

Moet dit zelf nog doen, want ik heb een Blackberry :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 22:50
Henkiejoo schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 08:52:
Ik wil het alarm uitzetten als hij af gaat, maar allebei de knoppen zetten hem op snooze in plaats van uit.

Op het scherm kan ik links en rechts swipen voor uit of snooze, maar dat gaat heel vaak fout.

Het kan ook zijn dat de schermvergrendeling een beetje in de weg zit, maar die heb ik dan weer nodig voor gebruik van Google Pay...

Wie weet hoe dit zit?
Ik heb dat ook heel vaak. Best irritant.
Ik gebruik ook een schermvergrendeling, maar die is niet actief als ik 's morgens wakker word (draag horloge de hele nacht).

Dus als je mij zou vragen waarom het random reageert? Geen idee.. Het lijkt een slechte implementatie van het swipen om te annuleren/snoozen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jowz
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 25-06 20:38
Hey, ik kan een update binnen hengelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:10
Jowz schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:31:
Ik ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:04
En over welke update heb je het dan?
Ik zit op versie: R890XXU1EVB4 / R890OXM1EVB4

Heb geen noemenswaardige verbeteringen gemerkt btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1khx5sQoGGAtcM3UwyaJ7LnenA4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ug4JiZr9P9eLbxRbXVnTAZRn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Henkiejoo schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 08:52:

Wie weet hoe dit zit?
Ik gebruik hem ook als wekker, en dat gaat eigenlijk prima. Je moet alleen wel vrij netjes swipen. Vanaf de cirkel met het kruisje aan de linkerkant van het scherm ongeveer de ronding van het scherm volgen. Als je wat losser naar boven swipet of het kruisje alleen aantikt, gaat hij inderdaad snoozen.

Een andere vraag: ik gebruik mijn GW4 Classic in het zwembad, en krijg daarbij om de twee baantjes een melding met de tijd die ik al bezig ben. Even daarna komt de overige info in beeld (aantal baantjes, tijd per baantje, tijd per 100m, hartslag etc). Die info is slecht leesbaar omdat het veel kleiner is, en de blauwe druppels van de waterstand er halftransparant overheen geprojecteerd zijn. Ook ben ik na het keren wel even onder water zonder slagen te maken, maar tegen de tijd dat al die info komt heb ik meestal al een paar slagen gemaakt. Bij mijn oude GW1 kreeg ik het aantal baantjes te zien die ik afgelegd had, en dat vond ik veel handiger. Ik kan op het horloge of in de Samsung Health app alleen nergens een instelling zien waar die melding aan te passen is. Weet iemand toevallig of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:48

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Mooi! Welke firmware- en beveiligingsversie heb je nu kunnen installeren?

Mijn horloge heeft (nog) geen nieuwe update om binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 25-06 20:38
Jos_M schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:42:
[...]

Mooi! Welke firmware- en beveiligingsversie heb je nu kunnen installeren?

Mijn horloge heeft (nog) geen nieuwe update om binnen te halen.
Check mijn screenshot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/owP9nmz3T9yEE0iiSDNFrkPfWAw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GuzkETsMr1ZWeFHYoKNEelTa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Dat is voor de Samsung Galaxy Watch 4 40mm... Nu maar hopen dat de Classic 46mm (RM890) snel volgt 🔥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
wiz schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:39:
[...]

Dat is voor de Samsung Galaxy Watch 4 40mm... Nu maar hopen dat de Classic 46mm (RM890) snel volgt 🔥
Waarom hopen? Werkt je horloge niet correct met de huidige firmware?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
  • Laatst online: 21:41
Iemand nog iets gehoord over Google Assistant? Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat we die namelijk gewoon helemaal niet meer krijgen.

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

patrickt35 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 22:54:
[...]

Waarom hopen? Werkt je horloge niet correct met de huidige firmware?
Batterijduur schijnt weer verbeterd te zijn... En op de huidige versie is de AOD issue nog niet 100% betrouwbaar opgelost... Af en toe nog last van achterlopende wijzerplaten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
wiz schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:39:
[...]

Voor de classic 42mm komt die update nu binnen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:36
kramon schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:26:
Iemand nog iets gehoord over Google Assistant? Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat we die namelijk gewoon helemaal niet meer krijgen.
Je kan de google assistent installeren.
Je kan tevens de blauwe balk weghalen

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lxz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:49

lxz

Megapaul schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:41:
[...]

Bedankt voor de tips. Uiteindelijk vond ik ook nog GW4Remap, waarmee je door bijv. het lang indrukken van de home-button google assistant kunt starten. Aangezien we misschien nog wel een tijdje moeten wachten op een officiele app, is dit voor nu de beste oplossing :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
Megapaul schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:41:
[...]

Thanks, ik had idd wat workarounds gezien, maar vind 't toch wat een rot gevoel om ergens iets te downloaden en zo op m'n watch te hacken. Niet echt tweakers-gevoel wat ik nu uitstraal, maar ik had gewoon gehoopt dat 't er gewoon opgezet was door Samsung, zoals beloofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 22:50
wiz schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:35:
[...]

Batterijduur schijnt weer verbeterd te zijn... En op de huidige versie is de AOD issue nog niet 100% betrouwbaar opgelost... Af en toe nog last van achterlopende wijzerplaten...
Watchmaker lijkt nu in ieder geval goed te werken met AOD. Ik heb nog niet kunnen zien of de tijd achter loopt, het horloge reageert te snel bij het optillen van mijn pols ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

46mm Classic update is er nu ook... 🎉

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 21:24

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Al 1 ding gezien in de update die me niet bevalt: De datum wordt getoond in het quickpanel en na een paar seconden pas het batterijniveau! Waarom Samsung? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn horloge (46mm classic) loopt nu wel heel erg snel leeg, vanmorgen 8:00 van de lader gepakt, nu al op 58%. Scherm staat niet altijd aan en maar op 50% helderheid. WiFi staat aan (blauw) en GPS uit.
Heb nog niet de laatste update zoals Wiz die meldde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Quantor schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:28:
Mijn horloge (46mm classic) loopt nu wel heel erg snel leeg, vanmorgen 8:00 van de lader gepakt, nu al op 58%. Scherm staat niet altijd aan en maar op 50% helderheid. WiFi staat aan (blauw) en GPS uit.
Deze info is nietszeggend. Heb je deze ervaring dagelijks, of is het sinds vandaag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Wat.een.bizarre.priis... 199,99 voor het officiële Samsung metalen horlogebandje.. Wel mooi maar die prijs.... Pffff

https://www.samsung.com/n...mm-silver-gp-tyr890hcasw/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:29
Iemand die een Pixel 6 Pro heeft in combinatie met de Galaxy watch 4? Ik las dat ecg niet werkt en je dit moet sideloaden? Hartslag en Google play wel gewoon?

EDIT:

Vanmiddag gelijk maar gekocht :)

[ Voor 12% gewijzigd door qwasd op 19-04-2022 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
qwasd schreef op maandag 18 april 2022 @ 14:41:
Iemand die een Pixel 6 Pro heeft in combinatie met de Galaxy watch 4? Ik las dat ecg niet werkt en je dit moet sideloaden? Hartslag en Google play wel gewoon?
Heb ik en de ECG moet icm Samsung Health Monitor, wat alleen in de Samsung Store staat. De rest werkt wel idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoooostB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:57
Naar mijn mening mis je ook niet zoveel aan de ECG, dat doe je een keer om te proberen maar verder kijk ik er niet naar om.

Tesla Model 3 AWD 19" 2021 | https://www.tindie.com/products/35869/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:29
Ik las in deze topic dat je voor Bunq de kaart niet via de Bunq app moet configureren maar handmatig.
Als ik dit doe dan kan ik echter mijn Maestro kaart niet toevoegen. Dan krijg ik een TAPSH-08 melding.
Dit terwijl ik de kaartnummer, expiry date, cvc gewoon goed invoer.
Doe ik namelijk hetzelfde met een virtuele creditcard dan werkt het wel en kan ik deze ook toevoegen.

De maestro kan ik nu dus alleen met de app toevoegen op mijn Pixel 6 Pro, maar dan blijft deze onzichtbaar zodra ik deze wil toevoegen op de Galaxy Watch 4 Classic.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
patrickt35 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:54:
[...]

Deze info is nietszeggend. Heb je deze ervaring dagelijks, of is het sinds vandaag?
Sinds een aantal dagen, maar lijkt er op dat het te maken heeft met het veranderen van m'n google wachtwoord. De horloge geeft aan dat ik opnieuw m'n wachtwoord moet invullen met de melding kijk op je telefoon, maar die geeft niets aan. Zal horloge maar resetten en dan kijken of het batterij verbruik weer normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Quantor schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:28:
Ik zou eens kijken welke apps voornamelijk veel accu vreten maar het is bekent dat WIFI voornamelijk veel vreet. Ik heb het daarom altijd uitstaan een haal met gemak 2.5 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 10:51:
[...]

Ik zou eens kijken welke aapps voornamelijk veel accu vreten maar het is bekent dat WIFI voornamelijk veel vreet. Ik heb het daarom altijd uitstaan een haal met gemak 2.5 dag.
Hoe schakel je wifi uit? Als ik deze via instellingen -> verbindingen of de snelkoppelingen uitschakel dan staat die na een tijd weer gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Gismo1979 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 11:16:
[...]

Hoe schakel je wifi uit? Als ik deze via instellingen -> verbindingen of de snelkoppelingen uitschakel dan staat die na een tijd weer gewoon aan.
Vreemd? Bij mij blijft hij uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Wat doet de locatie toggle in het quick panel op de Watch 4?
Mijn horloge hoeft niet perse de locatie te weten, als ie de locatie van m'n telefoon gebruikt lijkt me beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Thanks voor de tips hier, dit werkte perfect en heb zojuist kunnen betalen met mijn horloge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:10:
[...]

Vreemd? Bij mij blijft hij uit staan.
Ik heb het nu nogmaals geprobeerd en nu blijft het bij mij ook uit. Ik vermoed dat dit bij een van de updates wel zal zijn gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Gismo1979 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 09:28:
[...]

Ik heb het nu nogmaals geprobeerd en nu blijft het bij mij ook uit. Ik vermoed dat dit bij een van de updates wel zal zijn gefixt.
Nice! Hoop dat het je accuproblemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

johanneslol schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:35:
Thanks voor de tips hier, dit werkte perfect en heb zojuist kunnen betalen met mijn horloge
Met welke bank en telefoon?

Het lijkt mij ook erg handig, maar ik zit bij ING en die ondersteunen het (nog) niet volgens mij. Ik heb geen zin om alleen hiervoor over te stappen van bank of een extra rekening te openen. Als ik Samsung Pay zou kunnen koppelen aan PayPal zou dat misschien wel een optie zijn..... ik ga nog eens uitpluizen of dat kan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
gwystyl schreef op woensdag 20 april 2022 @ 11:31:
[...]

Met welke bank en telefoon?

Het lijkt mij ook erg handig, maar ik zit bij ING en die ondersteunen het (nog) niet volgens mij. Ik heb geen zin om alleen hiervoor over te stappen van bank of een extra rekening te openen. Als ik Samsung Pay zou kunnen koppelen aan PayPal zou dat misschien wel een optie zijn..... ik ga nog eens uitpluizen of dat kan....
.

Ik heb ABN. 😊 Dus dan is het wat makkelijker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kalekat
wiz schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:06:
[...]

Ik heb dat juist weer niet. De ring loopt supersoepel maar gaat toch echt geen enkele andere kant op dan rond. Heen en weer zoals in de video heeft ie niet.
Gistermiddag na een gefaalde actie van Dynafix toch even langs de Samsung Experience Center geweest.
Ze gaan het complete scherm vervangen om het probleem te verhelpen.

De medewerkers daar vonden het heel bijzonder in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimSte
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17-09-2023
Is er eigenlijk feitelijk iets bekend wanneer Google assistent word geïntroduceerd op de GW4? Introductie via de "officiële" weg, niet via de hier eerder besproken manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 18:18

WCA

WimSte schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:39:
Is er eigenlijk feitelijk iets bekend wanneer Google assistent word geïntroduceerd op de GW4? Introductie via de "officiële" weg, niet via de hier eerder besproken manier
Als je het door zelf te zoeken nog niet kan vinden, is de kans dat er hier wel iets bekend is heel erg klein.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimSte
WCA schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:39:
[...]

Als je het door zelf te zoeken nog niet kan vinden, is de kans dat er hier wel iets bekend is heel erg klein.
Ik heb er zelf niet naar gezocht, daarom vraag ik het hier.
Maar ik lees zonet via Android Police dat er een Spaans talig YouTube filmpje van Samsung (officieel) online heeft gestaan waarin iemand de G assistent op de GW4 vraagt om muziek de openen.

[ Voor 21% gewijzigd door WimSte op 26-04-2022 09:35 . Reden: Link toegevoegd/bewerkt ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
Er was sprake van Verizon die iets gelekt had over de volgende release. Google weersprak dat. En nu dus Samsung zelf met leaks: https://9to5google.com/20...xy-watch-4-in-ad-gallery/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WimSte
kramon schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:31:
Er was sprake van Verizon die iets gelekt had over de volgende release. Google weersprak dat. En nu dus Samsung zelf met leaks: https://9to5google.com/20...xy-watch-4-in-ad-gallery/
Op die link van jou staat dat bewuste filmpje ook ja. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kalekat
kalekat schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:42:
[...]

Gistermiddag na een gefaalde actie van Dynafix toch even langs de Samsung Experience Center geweest.
Ze gaan het complete scherm vervangen om het probleem te verhelpen.

De medewerkers daar vonden het heel bijzonder in ieder geval.
Watch weer opgehaald en netjes gerepareerd door de service store. Dus tip van mij: maak een afspraak en ga langs. Dan repareren ze het zelf en heb je geen gemekker met Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
johanneslol schreef op woensdag 20 april 2022 @ 12:29:
[...]
.

Ik heb ABN. 😊 Dus dan is het wat makkelijker
Het duur allemaal erg lang met ING :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:48

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik had vanmorgen plots een bizarre battery drain op mn GW 4 Classic. Om 7.00 uur met 100% van de lader gehaald, en om 9.30 uur voelde ik m trillen en uitschakelen vanwege lege accu. Is dat nog ergens in batterij statistieken na te zien? En hebben meer gebruikers dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Jos_M schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 19:38:
Ik had vanmorgen plots een bizarre battery drain op mn GW 4 Classic. Om 7.00 uur met 100% van de lader gehaald, en om 9.30 uur voelde ik m trillen en uitschakelen vanwege lege accu. Is dat nog ergens in batterij statistieken na te zien? En hebben meer gebruikers dit ook gehad?
Eventjes voor 10% opladen, en dan aanzetten. Instellingen--Batterij. Dat laat hij het verbruik zien sinds dat hij volledig was opgeladen.
Verder zou ik mij niet zo druk maken om een eenmalige gebeurtenis.
Gebeurt hier ook regelmatig bij watch 4, S20U, iPhone 13..... Enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PandoraBoy
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-06 12:32
Kreeg iemand al de VO2 max ingesteld?

Er staat dat je 10 min moet wandelen met een snelheid van ten minste 4 km/u op een vlakke ondergrond met een goed GPS-signaal.

Ik heb die wandelingetjes al diverse malen gedaan: zowel automatische meting als vastgelegde meting apart en ook al aansluitend op een loopsessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:21
Ik ben sinds kort ook een trotse eigenaar van een watch4 classic (46mm)

Ik ondervind een issue icm mijn s22 telefoon.

Wanneer ik gebeld word, opneem op mijn telefoon (scherm veranderd naar de oproep), blijft hij overgaan op mijn horloge.
Op mijn telefoon hoor je niets. Als ik dan alsnog op mijn horloge, nogmaals de oproep accepteer, hoor je ook niets.
De bellende persoon krijgt een "niet bereikbaar" melding.

Zo'n 3 op de 5 keer komt dit voor, terwijl ik niet anders opneem als die andere 2x.
Het lijkt wel als of het niet helemaal in sync is, dat de oproep in conflict met beide ontvangende apparaten raakt.

Komt dit bekend voor, of die ik misschien iets fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb dat probleem met mijn S20 iig niet. Misschien kan je kijken in de bluetooth instellingen, of het horloge als headset aangemeld staat? Desnoods even ontkoppelen of het horloge opnieuw instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:21
Ik heb in de bluetooth instellingen "voor oproepen" uitgezet. Maar helaas nog steeds het zelfde probleem.
Het staat iig niet als headset aangemeld.

Ik ga verder opzoek, bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-06 01:12
Gismo1979 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 11:16:
[...]

Had je de optie al gevonden: "Wifi aan bij opladen"? Die moet je namelijk ook uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
LNDN schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:01:
[...]

Had je de optie al gevonden: "Wifi aan bij opladen"? Die moet je namelijk ook uitzetten.
De wifi blijft nu uit, dus ik vermoedt dat dit met een update is aangepast.
Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen