Soullancer schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:10:
Weet iemand de lengtes van de pols bandjes van Samsung maat s/m voor de watch 4? Staat alleen bij voor welke pols omtrek het geschikt is.
Wil en Ali express bandje bestellen, maar daar staan weer de lengtes uit getekend van beide zijdes van de bandjes
Ik kwam tijdens het doorploegen van dit topic
deze post tegen, met plaatjes van de standaard bandjes erbij
Ik heb gisteren toevallig in de Mediamarkt in de buurt verschillende horloges gepast. Het 44mm model en 46 mm classic model pasten bij mij nèt dicht met een polsomtrek van 21 cm. Ik kon hem op het tweede of met wat moeite op het derde gaatje zetten.
Hieronder een foto met mijn oude Galaxy Watch 1, de GW4 44mm en GW4 classic 46mm
Het vertekent een beetje door de hoek van de foto, maar doordat de GW4 een stuk dunner is lijkt hij een stuk minder lomp dan de eerste Galaxy Watch. Ik heb even zitten spelen met de virtuele draairing op de GW4 44 mm en met de echte op de GW4 Classic 46mm, maar ik ben blij dat ik voor de classic gegaan ben. De virtuele ring voelt voor mij niet zo intuitief, en zeker niet zo precies als de echte. Op de non-classic is swipen vanaf een rand naar het midden wel makkelijker, maar door de dunnere ring is het al makkelijker dan bij mijn oude GW, dus ik denk dat dat geen problemen gaat opleveren.
Vandaag wordt hij geleverd, dus dan kan ik echt goed het verschil tussen de GW en GW4 classic gaan meemaken.
[
Voor 34% gewijzigd door
gwystyl op 17-03-2022 13:03
]