Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:40
wessdijk schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:24:
Nog meer gebruikers waarvan de Watch 4 Krast als je ernaar kijkt? heb hiervoor verschillende watches gehad nog nooit krassen gehad.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb er gelukkig geen last van, maar ik denk dat de versies met draairing (42 en 46mm) er ook minder snel last van hebben omdat de ring van plastic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:28
bsmpower schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:45:
[...]

Nee dat bedoel ik niet. In de Samsung Health app ga je naar je hartslag pagina. Dan ga je naar je grafieken (rechtsboven die 4 streepjes naast elkaar). Dan kom je standaard op je Min-max grafiek. Als je daar op klikt kan je kiezen voor Hartslag in rust. Dat is voor mij de belangrijkste waarde (naast de max tijdens hardlopen).
Daar,hartslag in rust, heb ik nog nooit gekeken. En daar staat bijna helemaal niks. Sporadisch staat er een hartslag. Niet goed dus.
Bij de min-max staat dagelijks wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 22:09

DataCopy

Dum vita est spes est

Anton56 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:36:
[...]

Ik zie de instellingen in Samsung Health Monitor (instellingen, data, data permission, Samsung Health)
die je noemt nergens.
Het is wel vreemd dat de bloeddruk het enige is dat niet synchroniseert, en de rest wel.
Even voor de zekerheid: je moet in Samsung Health Monitor kijken niet in Samsung Health.
Dan bij de drie streepjes (hamburger) links bovenin en dan data. Je kunt het apart instellen voor bloeddruk en ECG.

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald_B
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:39
dennistd schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:30:
[...]

Ik heb er gelukkig geen last van, maar ik denk dat de versies met draairing (42 en 46mm) er ook minder snel last van hebben omdat de ring van plastic is.
De ring is juist niet van plastic maar van rvs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:57
bsmpower schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 09:59:
Meer mensen last dat de rusthartslag niet meer wordt gemeten of opgeslagen? Na 26 januari zie ik geen data meer in Samsung Health app. De min-max hartslag grafiek laat nog wel data zien.
Vreemd, bij mij meet ie vanaf de 29e niks meer automatisch. Wel als ik handmatig mn hartslag test op de watch. Dan komt ie wel in Samsung Health uit. Maar om de 10 minuten wordt er niks meer gemeten terwijl het wel aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
wessdijk schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:24:
Nog meer gebruikers waarvan de Watch 4 Krast als je ernaar kijkt? heb hiervoor verschillende watches gehad nog nooit krassen gehad.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nee denk eerder gewoon voorzichtig ermee omgaan? Ergens tegen aan komen kan altijd uiteraard, maar bij jou lijkt het alsof je minuut tegen de muur hebt gelopen ermee haha.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:09
DataCopy schreef op maandag 31 januari 2022 @ 07:39:
[...]

Even voor de zekerheid: je moet in Samsung Health Monitor kijken niet in Samsung Health.
Dan bij de drie streepjes (hamburger) links bovenin en dan data. Je kunt het apart instellen voor bloeddruk en ECG.
Ik zie dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8YkoPxlxHLeBSiuJAX6U61ybP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dNKFD7r5CHtnX255IG6PRxLN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Ja, en dan bij 'gegevens'.... Ik heb hem op Engels staan.

Dan zal daar iets van gegevens toegang staan, met een plaatje van Samsung Health. Dan moet je daar even kijken of het allemaal (ECG en bloeddruk) gedeeld mag worden.

[ Voor 16% gewijzigd door DataCopy op 31-01-2022 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
DataCopy schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:47:
[...]

Ja, en dan bij 'gegevens'.... Ik heb hem op Engels staan.

Dan zal daar iets van gegevens toegang staan, met een plaatje van Samsung Health. Dan moet je daar even kijken of het allemaal (ECG en bloeddruk) gedeeld mag worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnCzKzjniwrY4BENv5gjyxYJBJQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8QuErQE1NmTPbk5rqk8LZnXV.jpg?f=fotoalbum_large Hier bedoel je ;) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
Ja dat heb ik dus ook: geen gegevens van bloeddrukgegevens te downloaden dus 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Anton56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:24:
Klik eens op die Samsung Health, en staan daar de 'schuifjes' op groen?

@Gismo1979 thx voor de visuele ondersteuning (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
Ja, behalve marketing en persionaliseren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Anton56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:36:
Ja, behalve marketing en persionaliseren
Volgens mij heb je nog steeds niet het schermpje dat ik bedoel. Dat ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vERLse_PNPGOchFfRZMQE36l84=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ve65Ciwq49NhRGlxpMHwljqe.jpg?f=fotoalbum_large

Ik klik op het icoontje van Samsung Health om op dit scherm uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Anton56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:24:
Bij mij kan dat kloppen. Ik heb bloeddruk niet gekalibreerd en dus niet in gebruik. Ik heb geen apparatuur om bloeddruk te meten waardoor ik deze niet kan kalibreren.

[ Voor 5% gewijzigd door Gismo1979 op 31-01-2022 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
DataCopy schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:46:
[...]

Volgens mij heb je nog steeds niet het schermpje dat ik bedoel. Dat ziet er zo uit:

[Afbeelding]

Ik klik op het icoontje van Samsung Health om op dit scherm uit te komen.
Gelukt ! Ik had niet op het icoontje gedrukt maar op de tekst. 🙄
Super bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Anton56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:13:
[...]

Gelukt ! Ik had niet op het icoontje gedrukt maar op de tekst. 🙄
Super bedankt !
Top! Fijn dat het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Zijn er hier meer mensen met een plotselinge battery drain? Na 8 uur en 45 minuten ben ik 70% kwijt. Gewoon tijdens "het homeofficen". Bij de batterij status in de Wear App zie ik verder geen gekke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
R2L schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:49:
Zijn er hier meer mensen met een plotselinge battery drain? Na 8 uur en 45 minuten ben ik 70% kwijt. Gewoon tijdens "het homeofficen". Bij de batterij status in de Wear App zie ik verder geen gekke dingen.
Even zoeken in het topic ;)

Ik had dat van de week ook en na een reboot is het niet meer voorgekomen. Het leek bij mij iets te maken hebben met Wifi die probeerde te verbinden met mijn thuisnetwerk maar wat niet lukte. helemaal zeker weet ik het alleen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

ilhanko schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:55:
[...]

Even zoeken in het topic ;)

Ik had dat van de week ook en na een reboot is het niet meer voorgekomen. Het leek bij mij iets te maken hebben met Wifi die probeerde te verbinden met mijn thuisnetwerk maar wat niet lukte. helemaal zeker weet ik het alleen niet.
Rebooten bleek inderdaad de oplossing... _/-\o_ Moest ook wel, want horloge was op de lader spontaan gecrasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
XNL073 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:07:
[...]

Vreemd, bij mij meet ie vanaf de 29e niks meer automatisch. Wel als ik handmatig mn hartslag test op de watch. Dan komt ie wel in Samsung Health uit. Maar om de 10 minuten wordt er niks meer gemeten terwijl het wel aan staat.
Ben er nu achter dat "Continue meten" wel werkt maar "Om de 10 minuten bij rust" niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Vanmorgen van de lader afgehaald, vanmiddag rond een uur of 17:30 zo goed als leeg. Even later wilde ik hem op de lader leggen, rebooten hoeft niet meer, was al uit.
Normaal haal ik de 2 dagen makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastermaster
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 12:04
mike123 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:52:
Vanmorgen van de lader afgehaald, vanmiddag rond een uur of 17:30 zo goed als leeg. Even later wilde ik hem op de lader leggen, rebooten hoeft niet meer, was al uit.
Ik heb er sinds een paar dagen ook last van. Zelfs in de besparingsstand vliegt mijn accu leeg.
Wellicht off-topic, maar mijn telefoon (Galaxy S9) heeft er ook sinds kort last van. Het zou ook een telefoonapp met een bug kunnen zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Kastermaster op 02-02-2022 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
mike123 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:52:
Ik had gisteren hetzelfde, ook ineens heel erge battery drain, gisteravond weer opgeladen nadat hij helemaal leeg was (reboot dus eigenlijk) en nu lijkt het wel weer normaal te gaan. Wel opvallend dat meerdere mensen dit afgelopen dagen hebben gehad.. Kan nu ook niet meer terug kijken of het aan een bepaalde app heeft gelegen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Vanmorgen het horloge volledig opgeladen van de lader afgehaald. Horloge opgestart. Hele dag om gehad, regelmatig een bericht binnengekregen.
Heb nu nog 73% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Voorheen had ik een Samsung Frontier. Met hardlopen gaf deze middels audio aan de afstand, hartslag etc. Ik moest daarvoor dan wel de Nedelandse stem voor downloaden. Met dit horloge lukt het mij maar niet om die aanwijzingen via audio aan de praat te krijgen. Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiejoo
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10:42
Ik heb dit bandje ook besteld en inmiddels binnen.
Mijn vorige metalen band was alleen verstelbaar door schakels weg te halen, dat paste bij mij net niet lekker.
Dit bandje is traploos te verstellen en zit daarom precies goed.

Maar wat ik nu ook pas zag, dit bandje heeft de ronde stukken aan het eind als losse stukken.
Je kunt de afgeronde eindstukken dus laten zitten en het metalen bandje zelf vervangen door elk recht type type bandje.
Super handig, dan heb je ineens alle keus qua bandjes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lDA5lckbDmC5SlK4-tHbqNdWWiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TXc2O3NHmVmHlV83HzzUqT3E.jpg?f=fotoalbum_large
Marco_deG schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:51:
Ik heb zelf de zilverkleurige milanese band. Sluit perfect aan in de ronding van het horloge. Had hem binnen 7 dagen ontvangen!
https://a.aliexpress.com/_mMFlTqG

[Afbeelding]

[ Voor 15% gewijzigd door Henkiejoo op 05-02-2022 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:30
Wie weet waar ik de pinnetjes, om het horlogebandje te bevestigen, los kan bestellen?
Ik heb er eentje die is gebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
patrickt35 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:28:
Wie weet waar ik de pinnetjes, om het horlogebandje te bevestigen, los kan bestellen?
Ik heb er eentje die is gebroken.
Je kan even langs een horlogemaker gaan en daar vragen.
Maar op Aliexpress zijn ze ook los te bestellen. Duurt dan wel wat langer.
https://nl.aliexpress.com...3BEUR%3Bsearch-mainSearch
Volgens mij zijn het deze. Wel even de juiste maat selecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:03
mavical schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:42:
Voorheen had ik een Samsung Frontier. Met hardlopen gaf deze middels audio aan de afstand, hartslag etc. Ik moest daarvoor dan wel de Nedelandse stem voor downloaden. Met dit horloge lukt het mij maar niet om die aanwijzingen via audio aan de praat te krijgen. Iemand enig idee ?
Dat doet de Watch 4 ook. Maar je hoort het volgens mij alleen via een Bluetooth headset. Je kunt het instellen door naar Samsung Health te gaan, kies voor Trainen Historie weergeven, druk de knop Training Starten, druk dan op het knopje met het tandwieltje (instellingen), scroll naar beneden voor Audio Gids. Zorg dat die aan staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

haaibaa2 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:25:
[...]

Dat doet de Watch 4 ook. Maar je hoort het volgens mij alleen via een Bluetooth headset. Je kunt het instellen door naar Samsung Health te gaan, kies voor Trainen Historie weergeven, druk de knop Training Starten, druk dan op het knopje met het tandwieltje (instellingen), scroll naar beneden voor Audio Gids. Zorg dat die aan staat.
Zonder bluetooth ook. Hoe en waar het precies staat ingesteld weet ik niet...nog geen zij gehad om dat uit te zoeken, maar vorige week was ik aan het wandelen en ineens hoor ik zo'n vrouwenstemmetje iets over calorieën en afstand roepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascal_rienstra
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 07-09 19:21
De kwaliteit van de Samsung bandjes zijn in ieder geval wel bagger. Na amper 3 maanden laten de lagen los. Klantenservice probeert dit te verkopen als "normaal". Koop dus geen bandje bij Samsung.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULQdHhJJ3OzQjMUBgNIchjhkF2U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GGqUHCboWx3fSnDaaVa2l7v9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
pascal_rienstra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:58:
De kwaliteit van de Samsung bandjes zijn in ieder geval wel bagger. Na amper 3 maanden laten de lagen los. Klantenservice probeert dit te verkopen als "normaal". Koop dus geen bandje bij Samsung.

[Afbeelding]
Dit is niet normaal. Weer een voorbeeld van hoe slecht de samsung klantenservice is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
blue13x schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:06:
[...]

Dit is niet normaal. Weer een voorbeeld van hoe slecht de samsung klantenservice is.
En tevens een reden waarom ik een after market cheap ass bandje van ome Ali gebruik van 1,5 euro.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• patrickt35
Voor diegene die de optie voor het dragen aan de rechter pols missen is er goed nieuws.
https://www.sammobile.com...mproved-workout-tracking/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XNL073
En hier een Nederlandse link: https://androidworld.nl/w...ch-4-update-februari-2022
Google Assistant komt er ook eindelijk aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
XNL073 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:53:

Google Assistant komt er ook eindelijk aan!
Nog niet met deze update. Althans, zo lees ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
Nee idd. Maar wel weer een bevestiging dat het wel echt komt. Dat is al meer nieuws dan afgelopen maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:26
Heeft iemand een revolut maestro kaart kunnen toevoegen aan google pay op je horloge ?

ik loop tegen het volgende aan:

Maestro kaart via Revolut.
Kan hem toevoegen aan GP via de Revolut app, kan betalen via de telefoon
Kan hem toevoegen aan Gp via de GP app, kan betalen via de telefoon

Wil hem toevoegen aan Galaxy watch4, krijg de volgende melding:
"instellen voor betalingen in winkels kan niet worden voltooid"

Op dat moment 'verandert' de status van de kaart in google pay van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LN2ZCSuo5pTmcK7TqA4M9iTtOMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fle6FqNkguPHM8O9eiHBeAGa.jpg?f=fotoalbum_large

Naar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sf3KZ_VKOqKD6wZht6aC1iBKiU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EjspfuJlrtnFaRL1ayqjp6Lh.jpg?f=fotoalbum_large

Dan moet ik de CVC code ingeven en krijg ik een foutmelding.

Revolut kan me (voorlopig) niet helpen, google pay ben ik mee bezig maar wellicht heeft hier iemand een oplossing. Telefoon is een Poco X3

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Always on display werkt bij mij soms niet. Is dit een bekend fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Cobiwan schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:21:
Always on display werkt bij mij soms niet. Is dit een bekend fenomeen?
Misschien is het handiger om je probleem preciezer te omschrijven.
Zoals jij het nu beschrijft moeten wij maar gokken wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
patrickt35 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:23:
[...]

Misschien is het handiger om je probleem preciezer te omschrijven.
Zoals jij het nu beschrijft moeten wij maar gokken wat het probleem is.
Excuus, ik bedoel dat always on display aan staat maar het horloge nog steeds op zwart staat, zoals zou gebeuren als aod uitstaat. Zojuist opgelost met het horloge uitzetten en aanzetten. Ik heb het idee dat het vooral gebeurd als je het horloge even iets om hebt gehad of na het slapen als je de bedstand uitzet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jowz
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-09 13:05
Ik kan de nieuwe update op dit moment binnen hengelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Jowz schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:58:
Ben benieuwd, ik ga hem zo ook updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:07
Jowz schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:58:
Bij mij is die ook aan het downloaden! Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:11
Hier ook...kan m alleen niet installeren.
Batterij te leeg }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Hier is hij ook geïnstalleerd (54% batterij voor installatie en 23% erna). Eens kijken of ik nu wel workouts kan aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Begint al goed met die nieuwe update.. Mijn standaard Sinn watchface valt in AOD in slaap en loopt niet meer.. Moet dan de GW4 eerst wakker maken voor ie weer update.. 🤔😂

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:51
Ik heb na de update de optie om intervaltrainingen in te stellen nog niet gevonden.... Heeft iemand anders hier wellicht meer/wel succes mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
azazel1983 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:11:
Ik heb na de update de optie om intervaltrainingen in te stellen nog niet gevonden.... Heeft iemand anders hier wellicht meer/wel succes mee?
Die ben ik ook al aan het zoeken, maar voorlopig is het nog een speld in de hooiberg ;)

Enige wat ik vind is onder (op het horloge) -> samsung health -> History trainingen -> Training kiezen (hardlopen) -> tandwieltje -> Automatische ronde.

Alleen hier kan ik een bepaalde afstand/tijd selecteren, maar geen intervallen met herhalingen.

[ Voor 26% gewijzigd door Gismo1979 op 09-02-2022 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Eindelijk wel duidelijk hoe lang de watch4 ondersteund gaat worden (4 jaar):
https://androidworld.nl/n...-jaar-beveiligingsupdates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

wiz schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:32:
Begint al goed met die nieuwe update.. Mijn standaard Sinn watchface valt in AOD in slaap en loopt niet meer.. Moet dan de GW4 eerst wakker maken voor ie weer update.. 🤔😂
Hmm .. Sommige van mijn Facer watchfaces hebben hebben hetzelfde probleem. Tijd op de AOD komt still te staan tot je het horloge weer activeert ..

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Vandaag een nieuw bandje binnen gekregen welke voor het geld een aanrader is. Hij is van vrij dik leer en past goed. De ring is trouwens van Ringke.

https://www.amazon.nl/dp/...JZH7?_encoding=UTF8&psc=1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35lhq71z0eDQBwg9fs6DZJ9AgsI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ikt3zYFs69Zlz0G99HghDaPG.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o3oZWHbiHSDHj1K8_jPD9SRhu0U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bGJERiLTaYw6OI2iSuP04EFR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OipkaLmNrBbtudrZbQ2WtYVKLb8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dwH9kbWtwbErei8IQY1EMWqV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door chrisr5gt op 09-02-2022 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal_rienstra
blue13x schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:06:
[...]

Na het whatsappen heb ik via de klantenservice een klacht ingediend. Deze is gehonoreerd en krijg een nieuw bandje. Mochten er andere mensen zijn waarbij het bandje binnen korte tijd kapot is/gaat, laat je niet te snel afschepen door de klantenservice met "gebruikschade".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
Ik ben nog steeds blij met mijn switch van Fitbit naar Samsung.

Sinds vanmiddag ook mijn Watch4 geüpdatet. Misschien is dit persbericht interessant. In de voetnoten staan wat tips over waar je bepaalde nieuwe functionaliteiten kunt vinden.

https://news.samsung.com/...omization-with-new-update

Het bericht bevat ook mooi bedachte quotes zoals deze:

"Galaxy Watch4 Series helps our users reach their individualized goals by providing the health and wellness tools they need to be successful. We are excited to continue this effort as part of our wider initiative to redefine holistic wellness through expanded experiences and new innovations."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
Update binnen, ik zie niet echt veel nieuwe faces klopt dat?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

wiz schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:46:
[...]

Hmm .. Sommige van mijn Facer watchfaces hebben hebben hetzelfde probleem. Tijd op de AOD komt still te staan tot je het horloge weer activeert ..
Lijkt inmiddels een algemeen probleem te zijn met alle watchfaces van third parties 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
wiz schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:02:
[...]

Lijkt inmiddels een algemeen probleem te zijn met alle watchfaces van third parties 🤔
Ik heb dit ook kom ik nu achter... Wachten op updates van de apps misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

De oorzaak is mogelijk gevonden. De onTimeTick() methode roept kennelijk de WatchFaceService.Engine niet meer aan. Bewust gedaan of bug? Geen idee... Zou verder uitgezocht moeten worden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Facer is inmiddels met een update gekomen, zowel Android app als WearOS companion app

[ Voor 34% gewijzigd door wiz op 09-02-2022 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

En die lijkt dus *niet* te werken vwbt de AOD issue 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Voor de Facer app, helpt het ook niet om gebruik van de app op de achtergrond toe te staan? Instellingen in de app op de telefoon.
Ik gebruik hey AOD zelf niet.

• wiz

wiz

Connecting the world

Weer een update van Facer op de GW4.. Maar AOD nog steeds niet gefixed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Oh bij mij werkt Facer wel weer.
Updaten op telefoon
Updaten op watch 4
Reboot watch 4

Nu werkt OAD weer zoals ik gewend was.

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:03
Ik heb even zitten zoeken naar de nieuwe functie voor Slaap coaching

Omdat anderen misschien na de update ook op zoek zijn hierbij even een klein stappen plannetje om het te zien te krijgen.

1) Open Samsung Health op je telefoon
2) Kies slaap in het lijstje (bij mij onder Eten en boven Lichaamsamenstelling)
3) Rechtsbovenin staan drie puntjes klik daarop
4) Kies in het menutje wat verschijnt Slaapcoaching
5) Op dat scherm kun je wat vragen invullen en de coaching aanzetten.

Nu moet de slaap coaching eerst 7 dagen meten. Ik ben heel benieuwd wat er uit komt bij mij

• wiz

wiz

Connecting the world

Ewivis schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:00:
Updaten op telefoon
Updaten op watch 4
Reboot watch 4

Bij mij nog steeds niet.. Zal mogelijk ook per watchface afhankelijk zijn...

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
haaibaa2 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:02:
Ik heb even zitten zoeken naar de nieuwe functie voor Slaap coaching

Omdat anderen misschien na de update ook op zoek zijn hierbij even een klein stappen plannetje om het te zien te krijgen.

1) Open Samsung Health op je telefoon
2) Kies slaap in het lijstje (bij mij onder Eten en boven Lichaamsamenstelling)
3) Rechtsbovenin staan drie puntjes klik daarop
4) Kies in het menutje wat verschijnt Slaapcoaching
5) Op dat scherm kun je wat vragen invullen en de coaching aanzetten.

Nu moet de slaap coaching eerst 7 dagen meten. Ik ben heel benieuwd wat er uit komt bij mij
Belangrijk, zorg ook dat Samsung Health helemaal ge-update is, ik zag Slaapcoaching eerst niet in dat menu-tje :P

• Gismo1979
  • Niet online
wiz schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Bij mij nog steeds niet.. Zal mogelijk ook per watchface afhankelijk zijn...
Zoals ik het lees ben je niet de enige en komt het door de update i.c.m. een oude watch face:
https://www.sammobile.com...h-some-older-watch-faces/

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:51
Ik gebruikt de app HR2VP om mijn hartslag bij Zwift te meten. Na de update valt echter de verbinding elke keer weg als het horloge in stand-by of AOD gaat. Zolang ik het horloge "wakker" houd blijft het werken. Vervelend...
Iets te enthousiaste batterij besparing of instelling misschien?

• mike123
Ewivis schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:00:
Updaten op telefoon
Updaten op watch 4
Reboot watch 4

Welke versie nummers heb je van Facer geinstalleerd?
Ik zie geen updates. Als gebruik ik AOD niet.

• Ewivis
mike123 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 22:22:
[...]

Welke versie nummers heb je van Facer geinstalleerd?
Ik zie geen updates. Als gebruik ik AOD niet.
Ok het leek goed te zijn, maar alsnog ook problemen met de AOD. Af en toe toch ineens dat hij een stuk verspringt (10 min ofzo)

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:58
Ewivis schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 22:24:
[...]

Ok het leek goed te zijn, maar alsnog ook problemen met de AOD. Af en toe toch ineens dat hij een stuk verspringt (10 min ofzo)
Ik heb dit ook wel eens sporadisch gezien met de vorige update en een Samsung watchface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 11-09 21:14
Ewivis schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 22:24:
[...]

Heb je dan ook dat de reactie op het optillen van de pols niet, of pas heel laat volgt? Dat vind ik nu namelijk het meest vervelende. Ik sta als een malloot met mijn arm te zwaaien om de tijd te zien. Dat had ik voorheen nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
BizzieBis schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:20:
[...]

Heb je dan ook dat de reactie op het optillen van de pols niet, of pas heel laat volgt? Dat vind ik nu namelijk het meest vervelende. Ik sta als een malloot met mijn arm te zwaaien om de tijd te zien. Dat had ik voorheen nooit.
`
Klopt heb ik ook. Hij reageert echt een stuk slechter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 11-09 21:14
Vanmorgen dacht ik nog; 'If it ain't broke, don't fix it'. Alles werkte zoals ik wou. Maar toch kon ik mijn drang naar iets mooiers en beters niet bedwingen.. Laten we hopen dat het snel gefixt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Gismo1979 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:34:
Eindelijk wel duidelijk hoe lang de watch4 ondersteund gaat worden (4 jaar):
https://androidworld.nl/n...-jaar-beveiligingsupdates
Zag het ook inderdaad, wel fijn dat het nu op papier staat hoelang de updates geleverd gaan worden. Mogen andere partijen nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
Ik ben vanmorgen wezen hardlopen en was zeer benieuwd naar de nieuwe functies na de update van afgelopen week. Met name naar de aanbevolen hoeveelheid water na de training. Normaal loop ik met Strava aan maar nu dacht ik laat ik health proberen voor de nieuwe functies. Lang verhaal kort, geen succes. Tot 3 keer toe stopt (crashed) health gewoon na een aantal minuten, uiteindelijk toch over gestapt op strava, dit ging goed maar mis wel de eerste 3 km 😑 bovendien de nieuwe functies niet kunnen testen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal_rienstra
Jowz schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:26:
Ik ben vanmorgen wezen hardlopen en was zeer benieuwd naar de nieuwe functies na de update van afgelopen week. Met name naar de aanbevolen hoeveelheid water na de training. Normaal loop ik met Strava aan maar nu dacht ik laat ik health proberen voor de nieuwe functies. Lang verhaal kort, geen succes. Tot 3 keer toe stopt (crashed) health gewoon na een aantal minuten, uiteindelijk toch over gestapt op strava, dit ging goed maar mis wel de eerste 3 km 😑 bovendien de nieuwe functies niet kunnen testen. Meer mensen hier last van?
Nu de update had ik bij het wandelen dat de Health app op het horloge aantal keer stopte. Na een herstart van het horloge was dit probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
pascal_rienstra schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:42:
[...]

Nu de update had ik bij het wandelen dat de Health app op het horloge aantal keer stopte. Na een herstart van het horloge was dit probleem verholpen.
Haha had ik dit maar iets eerder gelezen 😅. Ik heb het horloge gereset omdat ik dacht dat de backup alles wel terug zou zetten 🙈 dit blijkt dus niet het geval, kon alles opnieuw handmatig instellen en downloaden 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:30
Horloge wordt regelmatig na update niet meer wakker na draaien aan de ring 😰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimSte
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17-09-2023
Sinds de update van 10 februari valt het mij op dat mijn horloge veel gevoeliger is, tijdens mijn dagelijkse wandeling variërend tussen 7 en 15 km merk ik aan de trilling dat der horloge een nieuw scherm opent, ook zittend in/op een stoel als ik me bv een keer op m'n hoofd krab staat mijn horloge in de stand welke workout ik wil starten. Heb wel het idee dat de horloge accu iets langer mee gaat na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:50
Ik heb ook het idee dat de accu langer meegaat sinds de update; mijn schatting is een verbetering van 20 tot 30 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:09

WCA

Mijn horloge gaat sinds gisteren ineens ontzettend snel leeg, terwijl ik een ontzettende couchpotato ben geweest. Vandaag zit ik alleen op kantoor, en is mijn batterij nu al op 68%. Op dit tempo ben ik rond een uur of 20 gewoon helemaal leeg, en gisteren was dat nog eerder. Na 8u van de lader was het ding volledig leeg. Bah, ik heb hier geen zin in om dat allemaal weer uit te gaan zoeken :(

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Vanmorgen om 7:30 horloge van de lader afgehaald en alleen even weggeweest, meegereden, met de auto en weer op de bank, nog 87% over. Wel met het been hoog, rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:45
WCA schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:37:
Mijn horloge gaat sinds gisteren ineens ontzettend snel leeg, terwijl ik een ontzettende couchpotato ben geweest. Vandaag zit ik alleen op kantoor, en is mijn batterij nu al op 68%. Op dit tempo ben ik rond een uur of 20 gewoon helemaal leeg, en gisteren was dat nog eerder. Na 8u van de lader was het ding volledig leeg. Bah, ik heb hier geen zin in om dat allemaal weer uit te gaan zoeken :(
Geen rare watchfaces draaien van 3rd party partijen? (ik hoor dat sommigen nog wel veel stroom vragen)
of een app dat veel stroom vraagt.

Hier vanaf 7 uur vanochtend van de lader nu nog 81% en ondertussen half uur gefietst half uur gelopen en rest kantoor met opstaan en zitten :P .

ik haal standaard 2+ dagen zonder enige bespaar stand/ (alleen geen always on)

[ Voor 4% gewijzigd door Ruudox op 14-02-2022 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ruudox schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:59:
[...]

Geen rare watchfaces draaien van 3rd party partijen? (ik hoor dat sommigen nog wel veel stroom vragen)
of een app dat veel stroom vraagt.

Hier vanaf 7 uur vanochtend van de lader nu nog 81% en ondertussen half uur gefietst half uur gelopen en rest kantoor met opstaan en zitten :P .
Ik heb een 3rd party watchface (pixel minimal watchface) maar die heeft tot nu toe geen problemen veroorzaakt eigenlijk.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De eerste echte dag dat ik hem normaal om had, dus niet de uitprobeer dag, was de batterij vrij snel [ ~8 uur] leeg. Bij 40% had ik hem op zuinige modus gezet en bij 20% op watch only maar dat had 0 effect op de batterij. Sindsdien gaat het eigenlijk prima d.w.z ongeveer 50% batterij per 24 uur. Ik heb wel de display op tik=aan staan maar dat heb ik al sinds dag 1. Niks veranderd dus, lijkt bijna alsof de batterij moet warm draaien. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:30
Gebruikt iemand al google pay op de watch? Is het vergelijkbaar met apple pay op een apple watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:40
Ja, werkt prima in combinatie met N26. Gisteren nog 3x gebruikt. Alleen je kunt geen standaardbetaalapp selecteren dus je moet hem even toekennen aan dubbelklikken op de bovenste knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

golden1988 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:32:
Gebruikt iemand al google pay op de watch? Is het vergelijkbaar met apple pay op een apple watch?
ik gebruik het met Bunq. Moet wel zeggen dat bepaalde payment terminals niet 100% vlekkeloos werken, maar het loopt altijd wel door.

Die eerste twee werken vlekkeloos, die laatste klaagt regelmatig dat ik maximaal 1 kaart moet aanbieden. Bij het opnieuw aanbieden doet ie het dan alsnog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53GMbYrKPs77ATjBMv34VC9r96Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ec9LeTENFah5uWEO3s8ljrL9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPKtmaZO--NAnMGVMM7GGvavvyk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U653fWSf31fIYnVN8Y1WjdUn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLBffea87-DV57i_2xcH9oR4Tx0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/ctUBOAxFau5J2fZbnicNlM6C.webp?f=fotoalbum_tile

[ Voor 67% gewijzigd door WCA op 14-02-2022 19:12 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
WCA schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:00:
[...]

Ik heb een 3rd party watchface (pixel minimal watchface) maar die heeft tot nu toe geen problemen veroorzaakt eigenlijk.
Loopt je batterij elke dag zo snel leeg?
Zo ja, zou je toch eens een standaard watchface kunnen proberen. Zie meer mensen die problemen hebben met een 3rd watchface. Ook heb ik op Sammobile (https://www.sammobile.com...h-some-older-watch-faces/) dat de laatste update problemen heeft met oudere watchfaces. Kom me voorstellen dat de watchface een functie wilt aanspreken die er niet meer is en dit voor een drain zorgt (dit is wel een gedachtegang en geen feit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
WCA schreef op maandag 14 februari 2022 @ 19:10:
[...]

ik gebruik het met Bunq. Moet wel zeggen dat bepaalde payment terminals niet 100% vlekkeloos werken, maar het loopt altijd wel door.

Die eerste twee werken vlekkeloos, die laatste klaagt regelmatig dat ik maximaal 1 kaart moet aanbieden. Bij het opnieuw aanbieden doet ie het dan alsnog

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
bedankt voor het uitgebreide antwoord:) is het op de galaxy watch ook gewoon dan 2x klikken, bij de terminal halen en betaald? ik lees op sommige sites dat je nog een pincode moet meegeven op het horloge als je alleen al iets wil bekijken als je gebruik maakt van google pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:41
De accuduur is bij mij nog steeds goed en gaat 2 dagen mee. Ik heb de Galaxy Watch 4 Classic 46mm. Ik heb sinds 14 augustus 2021. Ik heb opgemerkt dat de bandje langzamerhand aan het breken is. Ik ga binnenkort een nieuwe originele bandje kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvFoz7ax58wXIp5-U3OkuomaVrQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SmgzPqNYjWIpGMz6nS9PvuMw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 15-02-2022 10:30 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

golden1988 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:23:
[...]

bedankt voor het uitgebreide antwoord:) is het op de galaxy watch ook gewoon dan 2x klikken, bij de terminal halen en betaald? ik lees op sommige sites dat je nog een pincode moet meegeven op het horloge als je alleen al iets wil bekijken als je gebruik maakt van google pay.
2x tikken, betalen. Alleen 's ochtends bij het omdoen van het horloge moet ik eenmalig een patroon invoeren (pin kan ook, wat je zelf wil). Ook als ik het horloge een keer af doe, moet ik na het omdoen het patroon invoeren voor ik kan betalen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
WCA schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:07:
[...]

2x tikken, betalen. Alleen 's ochtends bij het omdoen van het horloge moet ik eenmalig een patroon invoeren (pin kan ook, wat je zelf wil). Ook als ik het horloge een keer af doe, moet ik na het omdoen het patroon invoeren voor ik kan betalen
Top dankjewel voor de antwoorden:) zojuist mijne besteld, nu wachten op de s22 zodat ik hem kan gaan gebruiken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynare
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:17
Ik vraag me al een tijdje wat af en kan het zo snel niet op Google vinden wellicht dat jullie het weten.
Als ik een tijdje niet bewogen heb of als ik mijn wandel doel voor de dag behaald heb krijg ik een schermpje te zien met 2 voeten 1 voet groen en 1 voet geel (Zie afbeelding)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJwJnMkBYbnGSDgecISmIrHHGJ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0chhGpFGGpn8GACIt70dbktV.png?f=user_large

Als ik hier naar kijk krijg ik de indruk dat er met links niet goed loop ofzo maar ik kan dit echt nergens terug vinden. Of is dit gewoon standaard geel en groen voor iedereen xD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
Dit is volgens mij een waarschuwing dat je te lang stil zit. Je kunt deze waarschuwingen uitzetten.

Op je Watch4:

Samsung Health → Instellingen → Meldingen inactieve tijd

[ Voor 35% gewijzigd door doogster op 16-02-2022 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:17

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik heb sinds een update enkele dagen geleden steeds dat de Walkie-Talkie-app draait, terwijl die uit staat. Ik kan de notificatie niet wegswipen, dan krijg ik de melding "Can't clear ongoing notifications". Als ik dan de notificatie open dan is er wel een knopje 'Turn Off' maar die doet niets. Ik krijg de notificatie alleen weg als ik de Walkie-Talkie-app open, de functie aanzet en dan weer uit zet. Ik heb de Watch al eens een herstart gegeven. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:07
@wiz toevallig al wat nieuws over esim ondersteuning voor de Galaxy watch4 bij T-Mobile? O-)

• patrickt35
doogster schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:05:
Dit is volgens mij een waarschuwing dat je te lang stil zit. Je kunt deze waarschuwingen uitzetten.

Op je Watch4:

Samsung Health → Instellingen → Meldingen inactieve tijd
Nee. De melding dat je je doel hebt behaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dynare
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:17
patrickt35 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:19:
[...]

Nee. De melding dat je je doel hebt behaald.
Jullie hebben allebei gelijk ik krijg dit te zien als ik te lang stil zit maar ook als ik mijn doel behaald heb. Dat ik deze melding krijg is het probleem niet dat vind ik niet erg.

Ging mij meer om de weergaven van de voetjes (1 voet groen en 1 voet geel ) Als ik even heel simpel denk groen is goed, geel is matig/verbetering nodig en rood zou slecht zijn zoals dit in veel applicaties is.

Alleen op de Galaxy Watch kan ik nergens terug vinden of de kleuren van de voetjes ook daadwerkelijk een betekenis hebben en zo ja waarop dit gebaseerd is.
Pagina: 1 ... 17 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen