Had al sinds +/- maart een Unifi u6+ AP in de gang hangen, aan zijn utp kabel
heb het behoorlijk zitten uitstellen want zag nogal op tegen het tekenen ervan (als in: moeilijk, ingewikkeld, lange zit bla bla etc.) en had toen nog zelf geen eigen printer.
Nu heb ik sinds medio september een eigen 3d printer dus geen excuus om er mee aan de slag te gaan!
Doel is om de AP horizontaal te plaatsen en ook de kabel meuk en gat in de muur weg te werken.
tevens is in het plafond ook niet geweldig om in te boren gezien ik al een aantal nutteloze gaten achter de goot heb zitten, en de muur veel makkelijker is om in te boren, heck, je kan er zelfs een spijker in tikken!
dus alle motivatie bij elkaar geraapt en aan de slag gegaan.
begin van de middag ermee begonnen en tegen het einde van de middag mocht de printer aan de gang en vervolgens een paar uurtjes later het ontwerp gereed te hebben:
was uiteindelijk niet helemaal perfect, afstand tussen muur en kabelgoot was iets te krap dus een spacer blokje er bij geprint.
Voor een 2e volledig eigen design ben ik best wel tevreden
het is met PLA geprint, gaat inmiddels al ruim een week goed, mocht het fout gaan maak ik 'm wel met PETG, of evt. ASA
(maar voor ASA moet ik me nog flink op inlezen)
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.