[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 73 74 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:18
Illegal_Alien schreef op zondag 12 april 2026 @ 16:57:
Cool, een linkdumpje... Waar gaat het over?
Iets met F1 en Startrek dus 😀

• SkillZ4LollZ V2
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:24
NiaX schreef op maandag 30 maart 2026 @ 09:44:
Precies, Nederlanders zijn recht door zee en spreken áltijd de waarheid. Britten zijn daarentegen allemaal huichelaars en leugenaars.

Dat geloof je toch zelf niet?
Als iemand die de Poolse nationaliteit draagt, vind ik dat soort uitspraken/opmerking ook altijd komisch. Want veel Nederlanders doen precies hetzelfde als die Britten en Amerikanen, alleen komt er nog een sausje superioriteit en hypocriticisme overeen dat dit soort dingen alleen elders gebeuren, in Nederland natuurlijk nooit. Idem voor het oprechte en directe charakter, wordt altijd benoem en klinkt leuk maar komt niet overeen met de realiteit van mijn dagelijkse omgang met de meeste mensen. (Zijn ook positieve dingen te benoemen hoor, maar daar gaat het nu even niet om :) )

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

SkillZ4LollZ V2 schreef op zondag 12 april 2026 @ 20:00:
[...]

Als iemand die de Poolse nationaliteit draagt, vind ik dat soort uitspraken/opmerking ook altijd komisch. Want veel Nederlanders doen precies hetzelfde als die Britten en Amerikanen, alleen komt er nog een sausje superioriteit en hypocriticisme overeen dat dit soort dingen alleen elders gebeuren, in Nederland natuurlijk nooit. Idem voor het oprechte en directe charakter, wordt altijd benoem en klinkt leuk maar komt niet overeen met de realiteit van mijn dagelijkse omgang met de meeste mensen. (Zijn ook positieve dingen te benoemen hoor, maar daar gaat het nu even niet om :) )
Dat directe, recht door zee, zie ik als Brabo dan weer als iets wat je vooral in de Randstad ziet, dus zelfs binnen Nederland heb je stereotypen.

Anyways, het is maar goed dat er geen Aziatische vrouwen in de F1 rijden :D

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:43
Internet Janny schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 23:13:
[...]

Dat ziet er best wel slecht uit zeg, afgaand op de trailer. Dan vond ik die Senna serie van niet al te lang geleden er beter uitzien.
Het is een short film van 20-25 minuten met een klein budget. Indie film die een authentiek verhaal neerzet. De trailer vind ik juist wel een mooie jaren 90 sfeer uitstralen. De director is een groot fan met veel passie ik hoop dat die er iets moois van maakt.

Het verhaal staat op https://thekaiserfilm.com
Pagina: 1 ... 73 74 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.