Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Haters everywhere but I don’t really care
Ik vind alleen dat zinnetje over zn dochter wel wat vreemd. Zeker nu je de context weet.
Is onbekend, maar qua karakters hadden het broers kunnen zijnRobbie T schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 17:28:
Ik heb inmiddels de eerste 2 afleveringen van de netflix serie Senna gekeken. Weten we al zeker dat Max geen reincarnatie is van Senna?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4LIbyFfD9AzxmXJh35zwDXMZ.jpg?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je vergeet erbij te vermelden dat dit een "inhaker" is van een daadwerkelijk Formula E team
Waarbij Indycar (/Indy 500) toch ook voor een meervoudig F1 wereldkampioen geen gemakkelijke opgave bleekHolk schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 13:57:
Formule E, naast de Indycar de tweede race klasse waar mislukte F1 coureurs wereldkampioen worden
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Andersom was de overstap moeilijker. Al is Indy 500 wel van een hele andere orde.Wild Chocolate schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:29:
[...]
Waarbij Indycar (/Indy 500) toch ook voor een meervoudig F1 wereldkampioen geen gemakkelijke opgave bleek
Overigens is Nigel Mansell gelijktijdig F1 en Indycar kampioen geweest. Hij was regerend wereldkampioen F1 toen hij overstapte naar Indycar en er was nog geen nieuwe F1 kampioen toen hij Indycar kampioen werd. Voor mijn idee was het Indycar kampioenschap toen hoger aangeschreven.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Je kan nu de Abu Dhabi 2021 Safety Car kopen met alle F1 goodies er nog op! Ja, die SC waar Max op zijn eerste titel joeg.
https://www.autotrader.co...erm=48&calc-mileage=10000This car was used for the controversial deployment that saw Max Verstappen win the Abu Dhabi GP, and ultimately the 2021 World Drivers' Championship ahead of Lewis Hamilton on the final lap of the race.
We will leave you to your own conclusions of what should have happened at this race, but this is the Safety Car that created history in one of the most memorable season finales.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.