[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 71 72 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:11

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Your ranking

George Russell
Kimi Antonelli
Oscar Piastri
Carlos Sainz
Alexander Albon
Valtteri Bottas
Lewis Hamilton
Oliver Bearman
Lando Norris
Charles Leclerc
Pierre Gasly
Nico Hulkenberg
Isack Hadjar
Sergio Perez
Liam Lawson
Esteban Ocon
Fernando Alonso
Gabriel Bortoleto
Arvid Lindblad
Franco Colapinto
Lance Stroll
Max Verstappen

Ja, klopt aardig

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mog schreef op zondag 11 januari 2026 @ 10:57:
Grappig tooltje om je eigen top 22 van F1 rijders samen te stellen. Je krijgt steeds de keuze tussen twee rijders, welke vind je het leukst? En dan na een tijdje komt daar een ranking uit rollen.
Grappig tooltje.. zag te laat pas dat je ook geen van beide of beide kon kiezen, dus resultaat beetje skewed:
Your ranking
Max Verstappen
Fernando Alonso
Carlos Sainz
Lando Norris
Oscar Piastri
Valtteri Bottas
Lewis Hamilton
Sergio Perez
Charles Leclerc
Kimi Antonelli
Isack Hadjar
Nico Hulkenberg
Pierre Gasly
Liam Lawson
Alexander Albon
Esteban Ocon
Franco Colapinto
Oliver Bearman
Arvid Lindblad
Gabriel Bortoleto
George Russell
Lance Stroll

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Erazzzer schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 15:35:
Your ranking

George Russell
Kimi Antonelli
Oscar Piastri
Carlos Sainz
Alexander Albon
Valtteri Bottas
Lewis Hamilton
Oliver Bearman
Lando Norris
Charles Leclerc
Pierre Gasly
Nico Hulkenberg
Isack Hadjar
Sergio Perez
Liam Lawson
Esteban Ocon
Fernando Alonso
Gabriel Bortoleto
Arvid Lindblad
Franco Colapinto
Lance Stroll
Max Verstappen

Ja, klopt aardig
dat moet wel een troll post zijn.. niemand gaat zeggen dat Stroll van Verstappen gaat winnen.. Stroll kan zelfs verliezen op een lege baan... 8)7

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:32
ToolkiT schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 16:10:
[...]

dat moet wel een troll post zijn.. niemand gaat zeggen dat Stroll van Verstappen gaat winnen.. Stroll kan zelfs verliezen op een lege baan... 8)7
Het is ook niet, wie is de betere coureur maar wie heeft je voorkeur, dus kan ook op basis van persoonlijkheid zijn.

Dan nog steeds snap ik niks van Stroll boven Verstappen maar goed, ieder zijn voorkeur.

[ Voor 10% gewijzigd door Shinji op 13-01-2026 16:24 ]

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Shinji schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 16:22:
[...]

Het is ook niet, wie is de betere coureur maar wie heeft je voorkeur, dus kan ook op basis van persoonlijkheid zijn.

Dan nog steeds snap ik niks van Stroll boven Verstappen maar goed, ieder zijn voorkeur.
Klopt, is op basis van persoonlijke voorkeur. Ik vind zelf Max een vreselijk irritant ventje, die klaagt over alles wat bij hem gedaan wordt, wat hij zelf ook doet. Zijn taalgebruik is ronduit kinderachtig en dat opgefokte gedrag kan mij ook gestolen worden. Lance Stroll is ook een irritant ventje, maar is net iets beter uit te houden. Vandaar dat het voor mij persoonlijk wel klopt dat die 2 in die volgorde onderaan staan.

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:19
Erazzzer schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 16:27:
[...]

Klopt, is op basis van persoonlijke voorkeur. Ik vind zelf Max een vreselijk irritant ventje, die klaagt over alles wat bij hem gedaan wordt, wat hij zelf ook doet. Zijn taalgebruik is ronduit kinderachtig en dat opgefokte gedrag kan mij ook gestolen worden. Lance Stroll is ook een irritant ventje, maar is net iets beter uit te houden. Vandaar dat het voor mij persoonlijk wel klopt dat die 2 in die volgorde onderaan staan.
Dat je Russell bovenaan hebt staan is dan ook wel typerend dat je Max onderaan hebt staan. Als er iemand onuitstaanbaar is is dat in mijn optiek juist Russell :)

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

AvK

Ready Set Go

Don't feed the trolls..........

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Kadett schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 17:26:
Dat je Russell bovenaan hebt staan is dan ook wel typerend dat je Max onderaan hebt staan. Als er iemand onuitstaanbaar is is dat in mijn optiek juist Russell :)
Alles für Mercedes... verdammt noch mal!

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 21:58

Internet Janny

He does it for free

AvK schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 19:00:
Don't feed the trolls..........
Iemand met een andere mening is een troll?

Zero compensation

• Wok
  • Laatst online: 23:22

Wok

Dakloos...

Internet Janny schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 19:18:
[...]

Betreffende poster is iemand in de categorie "Show me on this doll where Max hurt you...". Helemaal prima dat Verstappen niet je favoriet is, maar in zijn geval gaat het gewoon om bijna blinde, ongefundeerde haat.

/edit: Ik zal ook zo sportief zijn om mijn uitslag te droppen :)
1. Fernando Alonso
2. Nico Hulkenberg
3. Gabriel Bortoleto
4. Charles Leclerc
5. Max Verstappen
6. Carlos Sainz
7. Lewis Hamilton
8. Pierre Gasly
9. Franco Colapinto
10. Valtteri Bottas
11. Oliver Bearman
12. Oscar Piastri
13. Kimi Antonelli
14. Isack Hadjar
15. Lando Norris
16. George Russell
17. Alexander Albon
18. Liam Lawson
19. Arvid Lindblad
20. Sergio Perez
21. Esteban Ocon
22. Lance Stroll

Ik heb de rijders eerst op merit beoordeeld en als dat voor mij niet direct duidelijk was, heb ik gekozen op basis van persoonlijkheid/karakter. Waren het dan coureurs die ik beide waardeer, dan koos ik voor 'I like both' (bijvoorbeeld bij Alonso vs. Verstappen) en anders voor 'No opinion' (biivoorbeeld Lindblad vs. Ocon - ik heb Lindblad nog niet echt gevolgd, dus ik kan hem nog niet echt plaatsen).

Voor mij verrassend dat Colapinto op 9 is gekomen. Hamilton op 7 klopt voor mij wel aardig, net als Norris en Russell op 15 en 16. Sjors vond ik al een naar mannetje, Norris is dat wat mij betreft heel rap geworden in één seizoen. Antonelli had ik hoger verwacht in mijn lijstje.

[ Voor 60% gewijzigd door Wok op 13-01-2026 20:02 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
Ach iedereen zijn/haar lijstje natuurlijk :P. Bottas en Albon boven Hamilton en Leclerc daar weer onder. Nuja, Hamilton is natuurlijk in verval, dus helemaal uitsluiten kun je het niet. Maar Leclerc dan onder Hamilton is weer wat moeilijker te rijmen. Anyway, interessante keuzes!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Internet Janny schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 19:18:
[...]

Als je op dit forum een dusdanige rant zet mbt Max Verstappen dan kan je tegen gas verwachten.
Sterker nog je lokt het uit. Hij had het ook niet kunnen schrijven. Betere keus geweest.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:19
Arvid Lindblad, had er nog nooit van gehoord. 2X vrije training. Dat zou kunnen, dat kijk ik niet.
AvK schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 20:12:
[...]

Als je op dit forum een dusdanige rant zet mbt Max Verstappen dan kan je tegen gas verwachten.
Sterker nog je lokt het uit. Hij had het ook niet kunnen schrijven. Betere keus geweest.
Het is ook zeker niet zijn eerste rant.

[ Voor 63% gewijzigd door Arjantje72 op 13-01-2026 20:15 ]

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:17
Wat doet Nico Hulkenberg op het oude adres van de Max Verstappen winkel?

Zie onderaan op de webshop voor adres....
https://shop.nicohulkenberg.net/shop

Nico Hulkenberg
Bosstraat 91A
6071XT Swalmen

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

AvK schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 20:12:
[...]
Wat is dit voor onzin? Het is gewoon een persoonlijke voorkeur. Maar omdat Max absoluut niet mijn voorkeur heeft had ik het beter niet kunnen posten? Want je mag dus alleen positief zijn over Max? Dan zou gewoon niemand een lijstje moeten plaatsen, dan heb je helemaal geen discussie.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:57
Op een Nederlands forum met F1 fans waarvan de meeste Max hoog hebben zitten een ranking zo maken dat Max onderaan staat.
Daar ook nog trots op zijn en dan verbaasd zijn over de reacties.
Dan doe je het er gewoon om |:(

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

d-vine schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 21:26:
Op een Nederlands forum met F1 fans waarvan de meeste Max hoog hebben zitten een ranking zo maken dat Max onderaan staat.
Met Stroll er net boven en de Mercedes-coureurs bovenaan...als je het over een jankerd hebt... staat die wel op 1 :) Valt nog mee dat Hamilton niet op 1 staat, maar die zal wel 'afgevallen' zijn.

Ach ja... vooral niet teveel of te slim 'doordenken'.

• Wok
  • Laatst online: 23:22

Wok

Dakloos...

Erazzzer schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 20:58:
[...]

Wat is dit voor onzin? Het is gewoon een persoonlijke voorkeur. Maar omdat Max absoluut niet mijn voorkeur heeft had ik het beter niet kunnen posten? Want je mag dus alleen positief zijn over Max? Dan zou gewoon niemand een lijstje moeten plaatsen, dan heb je helemaal geen discussie.
Ga nou niet de vermoorde onschuld lopen spelen... Niemand hier zegt dat je alleen maar liev mag spreken over Max, maar ongefundeerde rants zoals jij die al vaker hebt gepost hebben hier inderdaad geen plaats. Jij noemt Verstappen bijvoorbeeld een klein kind als iets hem niet bevalt. Ooit de boordradio van Hamilton of LeClerc gehoord in zulke situaties? Daar lusten de honden ook geen brood van (en daarbij waren sommige opmerkingen van Hamilton zelfs ronduit vals te noemen richting zijn team).

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48
d-vine schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 21:26:
Waar maak jij uit op dat @Erazzzer verbaasd is over de reacties? Er is maar een reactie om verbaasd over te zijn, en dat is die wat die direct quote. Maarja, verbaasd, verbaasd, van de user in kwestie verbaasd het mij eigenlijk ook niet echt. Probeert vaak genoeg andere meningen de kop in te drukken.

En of @Erazzzer zijn lijstje hier moet posten, tsja.... Tuurlijk is het een gevalletje "knuppel in het hoenderhok". Betekend echter niet dat hij zijn mening hier niet mag geven. Maar gevolg uiteraard ook dat er een grote kans is dat er reacties komen. Waarbij de reactie dat hij "zijn mond maar moet houden" dan weer wel "te ver" gaat. Negeer het gewoon lekker als je het er niet mee eens bent, of ga in discussie. Maar mening modden...

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48
RogerSch schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 20:54:
Wat doet Nico Hulkenberg op het oude adres van de Max Verstappen winkel?

Zie onderaan op de webshop voor adres....
https://shop.nicohulkenberg.net/shop

Nico Hulkenberg
Bosstraat 91A
6071XT Swalmen
De Verstappen shop verkocht al veel langer (ook) spullen van Hulkenberg. Kan dus zijn dat hij dat of blijft doen op die locatie of de website niet is bijgewerkt na het vertrek van Verstappen.
Pagina: 1 ... 71 72 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.