[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 49 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem Boem
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-05-2024
Mog schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:03:
Ik hoop dat de F1 ooit terugkeert op het continent Afrika. Daar racen en het is echt een wereldkampioenschap. Een mooi stratencircuit in Marokko of Egypte. Of natuurlijk op Kyalami in Zuid-Afrika.
Volgens deze definitie bestaan er geen wereldkampioenschappen in welke sport dan ook omdat we niet sporten op Antarctica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem Boem
zilver7 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:54:
Uit de categorie crazy geruchten: Iemand de laatste podcast van Mixed Apex gehoord? Volgens Joe Saward wordt Antonelli klaargestoomd om nog dit seizoen de plek van Sargeant bij Williams in te nemen. Hij wordt net voor Imola 18 jaar.
Hoe kan hij nu, net uit F4 en een maximum op het aantal punten die per jaargang tellen, al de vereiste SL-punten hebben?

Er was meen ik juist een regel dat je maar x aantal kampioenschappen per jaar mocht tellen, om te voorkomen dat men 5 simpelere F4 titels in een jaar bij elkaar grinded vs de ladder te doorlopen dan resultaten te behalen in F3 en F2 die dermate goed zijn dat je SL krijgt

[ Voor 34% gewijzigd door Vroem Boem op 04-04-2024 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbeyrules
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Vroem Boem schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:49:
[...]

Hoe kan hij nu, net uit F4 en een maximum op het aantal punten die per jaargang tellen, al de vereiste SL-punten hebben?

Er was meen ik juist een regel dat je maar x aantal kampioenschappen per jaar mocht tellen, om te voorkomen dat men 5 simpelere F4 titels in een jaar bij elkaar grinded vs de ladder te doorlopen dan resultaten te behalen in F3 en F2 die dermate goed zijn dat je SL krijgt
Kimi Antonelli has already accumulated the required points for the FIA Super License. With his single-seater titles, he has amassed 67 points, surpassing the necessary 40 points for the SL:
🇮🇹 F4 Italian: 12 points
🇩🇪 F4 ADAC: 12 points
🇦🇪 Formula Regional Middle East: 18 points
🇪🇺 Formula Regional European: 25 points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:10
abbeyrules schreef op donderdag 4 april 2024 @ 20:26:
[...]

Kimi Antonelli has already accumulated the required points for the FIA Super License. With his single-seater titles, he has amassed 67 points, surpassing the necessary 40 points for the SL:
Onjuist, 1 van de F4, Adac óf Italian. Je mag ze niet beide tellen las ik.

Hier staat wat uitleg en waar je punten krijgt, ik zie die Formula Regional Middle East er niet tussen staan : https://www.formula1.com/...ant.IXyLbO00195LXtCo3YIOU

[ Voor 18% gewijzigd door TinusXIII op 04-04-2024 21:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Vroem Boem schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:47:
[...]

Volgens deze definitie bestaan er geen wereldkampioenschappen in welke sport dan ook omdat we niet sporten op Antarctica
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3in1MJX_VCO9OBf3F6ujz2zRVqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GytXxfqvRYN0po1vFL6WaszV.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TinusXIII schreef op donderdag 4 april 2024 @ 20:30:
[...]

Onjuist, 1 van de F4, Adac óf Italian. Je mag ze niet beide tellen las ik.

Hier staat wat uitleg en waar je punten krijgt, ik zie die Formula Regional Middle East er niet tussen staan : https://www.formula1.com/...ant.IXyLbO00195LXtCo3YIOU
Hier staat een uitgebreide tabel: Wikipedia: FIA Super Licence

Edit: Ah, de Regional Middle East is sinds 2023, jouw artikel is uit 2022.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 04-04-2024 21:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem Boem
abbeyrules schreef op donderdag 4 april 2024 @ 20:26:
[...]

Mijn hele punt is dus dat je deze niet bij elkaar mag optellen. Anders zou dat een dikke loophole zijn, beetje F4 titels grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbeyrules
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Vroem Boem schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 02:00:
[...]

Mijn hele punt is dus dat je deze niet bij elkaar mag optellen. Anders zou dat een dikke loophole zijn, beetje F4 titels grinden
Zelfs al tel je de dubbele F4 niet mee, kom je nog boven de 40 punten :P . Er staan ook teksten als "A driver can earn points from either 1 or 2 series in a calendar year. The results from a maximum of 2 championships can be accumulated from a single calendar year, provided that the start date of the second championship falls after the end date of the first championship during the year in question"

Maar goed, schijnbaar vindt heel internet en paddock dat ie genoeg heeft om in te stappen dus we gaan het zien als ie 18 wordt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Moet ie wel eerst z’n rijbewijs halen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:22
Wolff en Vasseur :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/432231003_876860597788630_6704931923706573311_n.jpg?_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=4NhcDqAD-_UAb5J7U_R&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AfATofMOtwP5xPZA4TL54_FoipwkAFRVPmn09vVRQPhE3Q&oe=66162F1E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Weet niet of dit hier thuis hoort maar er zijn problemen met de moveable aero voor het 2026 seizoen. Blijkbaar worden de auto's instabiel op hogere snelheid.

https://www.motorsport.co...ulator-findings/10596682/

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Murray Walker and James Hunt predict the 1992 F1 Season

Audio is helaas wat aan de zachte kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Boeryepes schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:51:
Weet niet of dit hier thuis hoort maar er zijn problemen met de moveable aero voor het 2026 seizoen. Blijkbaar worden de auto's instabiel op hogere snelheid.

https://www.motorsport.co...ulator-findings/10596682/
Klinkt als een leuke uitdaging voor de engineers O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
Charles Leclerc heeft z'n eigen ijs gelanceerd in Italië, "Lec".

https://www.instagram.com/p/C5oBEj2sBEa/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
henri86 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:43:
Charles Leclerc heeft z'n eigen ijs gelanceerd in Italië, "Lec".

https://www.instagram.com/p/C5oBEj2sBEa/
Hadden ze beter LicLec kunnen noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

LecLic bekt beter. :D

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:45
https://autobahn.eu/artik...l-teams-beperken-tot-tien

Tuurlijk heeft 1 team erbij gevolgen maar uiteindelijk leuker om naar te kijken als fan denk ik.
Indycar is alleen maar aan het groeien qua aantal deelnemers: https://nl.motorsport.com...oor-komst-prema/10597269/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Gisteren China 2012 gekeken, 24 auto's. En in 2016 natuurlijk ook 22.

Enige echte probleem met meer teams is de pitstraat. Maar blijkbaar ging dat vroeger (/in 2012) ook prima. Kan alleen dat de pitstraat daar verbouwd is? En Zandvoort is natuurlijk ook kort en krap.
De rest zou oplosbaar moeten zijn. Zoals geld op een andere manier verdelen (i.p.v. alleen top 10 constructeurs). En evt hier en daar een startlamp extra plaatsen (maar dat is een FIA probleem en die waren akkoord net Andretti?).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:45

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op maandag 15 april 2024 @ 13:23:

Enige echte probleem met meer teams is de pitstraat. Maar blijkbaar ging dat vroeger (/in 2012) ook prima. Kan alleen dat de pitstraat daar verbouwd is? En Zandvoort is natuurlijk ook kort en krap.
De rest zou oplosbaar moeten zijn. Zoals geld op een andere manier verdelen (i.p.v. alleen top 10 constructeurs). En evt hier en daar een startlamp extra plaatsen (maar dat is een FIA probleem en die waren akkoord net Andretti?).
De wagens zijn alleen weer groter geworden wat ook een probleem is. Die wagen moeten gewoon weer kleiner worden dan hoeven al die circuits ook niet iedere keer aangepast te worden. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
sjaool schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:14:
[...]

De wagens zijn alleen weer groter geworden wat ook een probleem is. Die wagen moeten gewoon weer kleiner worden dan hoeven al die circuits ook niet iedere keer aangepast te worden. :)
Ik denk dat er weinig circuits zijn die het pitcomplex verbouwen puur voor de F1 regels ;) Dat zal een miljoenen investering zijn die waarschijnlijk maar eens in de tien(tallen) jaren plaatsvind. Hoogstens dat Monaco (/stratencircuits in het algemeen?) daar wat "flexibeler" in zijn. Maar ik zie bv een Silverstone of Spa niet even de boel verbouwen (/afbreken en opnieuw opbouwen?) omdat de F1 auto's breder geworden zijn. En Zandvoort heeft ook nu net een nieuw pitcomplex voor de F1, en dat zal ook nog wel even moeten blijven staan.

En als de auto's breder worden zullen de pitgebouwen ook niet even smaller worden gemaakt. Al is het maar omdat er wellicht ook andere raceklassen rijden anders niet meer "passen".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:09
RobertMe schreef op maandag 15 april 2024 @ 13:23:

"Circuit Zandvoort begonnen met verlenging pitstraat en bouw extra pitboxen"
Moet geen probleem zijn, de extra pitboxen kunnen worden omgetoverd tot hospitality lounge voor evenementen buiten de race dagen. Slim van Circuit Zandvoort :)
sjaool schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:14:
[...]

Vanaf 2026 worden ze als iets kleiner, van 3600mm naar 3400mm wielbasis. Daarnaast worden de breedte van de wagens met 100mm dunner. Nog kleiner wordt lastig i.v.m. veiligheidseisen en de grootte van de power units (inclusief de batterijen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
NeverSettle schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:13:
[...]

"Circuit Zandvoort begonnen met verlenging pitstraat en bouw extra pitboxen"
Moet geen probleem zijn, de extra pitboxen kunnen worden omgetoverd tot hospitality lounge voor evenementen buiten de race dagen. Slim van Circuit Zandvoort :)
* RobertMe dacht dat er uberhaupt fysiek geen plek meer was (zeg maar "geen grond meer om op te bouwen). Als die plek er wel is dan is uitbreiden natuurlijk makkelijk door gewoon meer te bouwen. Maar bij Monaco is dat AFAIK niet het geval. Hoogstens dat ze daar de FIA/FOM pitbox(en) kunnen confisqueren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:28:
[...]

* RobertMe dacht dat er uberhaupt fysiek geen plek meer was (zeg maar "geen grond meer om op te bouwen). Als die plek er wel is dan is uitbreiden natuurlijk makkelijk door gewoon meer te bouwen. Maar bij Monaco is dat AFAIK niet het geval. Hoogstens dat ze daar de FIA/FOM pitbox(en) kunnen confisqueren
Er is idd op de luchtfoto's nog wel wat ruimte tussen de Pitboxen en de hospitality die daar nog achter aan komt:
https://www.google.com/ma...m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

Ik dacht idd ook dat ze minder ruimte hadden :)

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 15-04-2024 16:52 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Verstappen.com verkoopt sinds kort ook petten van Gasly, Mangussen, Norris, Perez en Piastri naast de mini helm van Hulkenberg. Ik vermoed omdat de petten van dezelfde merk zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVz_Jg4Aq4tNwTSNGGQO5BEaVy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T2wotfmIsno8ZcHgDDzJCy3v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:41
Just watch:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Marko heeft weer even wat te melden:
In an interview with Austrian newspaper Kleine Zeitung, Marko said of Sainz: "We're talking to him, he's having his strongest season in F1, but he has a very lucrative offer from Audi that we can't match or beat.
https://www.motorsport.co...-offer-to-sainz/10600094/

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 22:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 20:25

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:13
Voor de topteams misschien niet de meest gewilde, al is hij ook daar wel welkom gok ik.
Voor voor teams met wat minder budget neemt hij natuurlijk een enorme berg sponsoren mee. Kan me voorstellen dat die teams liever een Perez hebben die veel geld meebrengt dan een Hamilton of Verstappen die vooral een hoog salaris willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 22-09 18:54
Ik geloof best dat hij wat dat betreft geld in het laatje brengt, en als je als team op die manier wijze meer inzicht krijgt in wat Red Bull verder succesvol maakt, elk kleine beetje kan helpen :D

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Voor wie in de buurt van Hamburg is, sowieso een attractie die je gezien moet hebben:
Meesterwerk: Duitse miniatuurwereld bouwt Monaco tot in detail na, inclusief Formule 1

Bezoekers van de bekende overdekte miniatuurwereld kunnen vanaf vandaag een nieuw gedeelte ontdekken: Monaco. Het dwergstaatje aan de Middellandse Zee werd tot in detail nagebouwd, op een oppervlakte van 70 vierkante meter.

De grootste blikvanger is een Formule 1-race met werkende racewagens, op een 22 meter lang circuit. De straten van Monaco zijn immers jaarlijks het decor van een Grand Prix. Miniatur Wunderland zorgde voor een realistische racesimulator met behulp van 100.000 regels aan computercode, 8500 sensoren en 200 printplaten.

[ Voor 7% gewijzigd door hoevenpe op 27-04-2024 13:18 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:33
hoevenpe schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 13:16:
Voor wie in de buurt van Hamburg is, sowieso een attractie die je gezien moet hebben:

[...]

[YouTube: Monaco Highlights | 2024 Miniature Grand Prix | Miniatur Wunderland]
Ze hebben daar veel treinen rijden dus ik snap wel dat ze Monaco na bouwen. Weer een extra trein.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
“Lando Norris heeft een verwonding aan zijn neus opgelopen tijdens het vieren van Koningsdag in Amsterdam. De Formule 1-coureur van McLaren vierde feest op een boot op de Amsterdamse grachten, maar is daar niet ongeschonden vanaf gestapt. Het is nog niet duidelijk hoe het precies is gebeurd en wat de ernst ervan is.”

https://www.gelderlander....nd-in-amsterdam~a9d258c5/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yg2y_BLF9fZYmIMG5-NE3Ee49GA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E7QV0Wydnd2GmDJc88XaxnTv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Squawk op 28-04-2024 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Squawk schreef op zondag 28 april 2024 @ 06:54:
“Lando Norris heeft een verwonding aan zijn neus opgelopen tijdens het vieren van Koningsdag in Amsterdam. De Formule 1-coureur van McLaren vierde feest op een boot op de Amsterdamse grachten, maar is daar niet ongeschonden vanaf gestapt. Het is nog niet duidelijk hoe het precies is gebeurd en wat de ernst ervan is.”

https://www.gelderlander....nd-in-amsterdam~a9d258c5/
Wie gaat er dan ook op Koningsdag naar Amsterdam. :? :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Illegal_Alien schreef op zondag 28 april 2024 @ 09:23:
[...]

Wie gaat er dan ook op Koningsdag naar Amsterdam. :? :+
Hij was daar met o.a. Martin Garrix.

Edit: staat in het artikel, oops.

[ Voor 7% gewijzigd door NeverSettle op 28-04-2024 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ziet er ook professioneel verbonden uit. Ik krijg hier meer stagparty vibes van dan dat er daadwerkelijk iets gebeurd is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Iemand dit gekeken? Ik was eigenlijk best wel hoopvol dat het wat zou worden....

Lang verhaal kort:
[YouTube: The First AI Race was a DISASTER | A2RL: The Comedy Review]

Ik las iets waar ik me wel in kon vinden. Het is een beetje het "Will Smith eet spaghetti" verhaal natuurlijk, ik denk dat we over 1 à 2 jaar een stuk verder zijn...

ter referentie:

How it started:
YouTube: AI Will Smith eating spaghetti pasta (AI footage and audio)

v.s.

How it's going:
YouTube: OpenAI Sora All Example Videos.

[ Voor 51% gewijzigd door Damian op 29-04-2024 21:17 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Damian schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:11:
Iemand dit gekeken? Ik was eigenlijk best wel hoopvol dat het wat zou worden....

[YouTube: Inaugural A2RL Race | Yas Marina]

Lang verhaal kort:

Ik las iets waar ik me wel in kon vinden. Het is een beetje het "Will Smith eet spaghetti" verhaal natuurlijk, ik denk dat we over 1 à 2 jaar een stuk verder zijn...

ter referentie:

How it started:

v.s.

How it's going:
Ik heb er alleen heel zijdelings van iets mee gekregen. Maar ik zag eerst een video van Matt & Tommy (of hoe ze ook heten, ex WTF1 dus) die er rond liepen, en zag daarna wat clipjes voorbij komen met Palmer als commentator en blijkbaar was Alex Jaques er ook bij betrokken. Dus uhm, geld hebben ze nog steeds genoeg in Abu Dhabi, om maar te proberen zoveel "bekende" namen er bij te halen zodat het bijna net wat lijkt. Terwijl ik zag dat een auto ineens op de muur instuurde in de Q. Auto's bij het remmen ineens spinde. Het laatste tijdens de race gebeurde, waarna de raceleiding er een gele vlag in gooide omdat de auto gestopt was, en de daarna aankomende auto's allemaal heel strict waren in "niet inhalen" en dus pontificaal midden op het circuit stopte.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Eind dit jaar, op Netflix

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 30-04-2024 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34

AvK

Ready Set Go

Fraai gefilmd. Hulde.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Damian schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:11:

[YouTube: Inaugural A2RL Race | Yas Marina]

Lang verhaal kort:

ter referentie:

How it started:

v.s.

How it's going:
Klinkt alsof ze alleen Latifi en Stroll beelden hebben gebruikt bij de AI training?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Toch hou ik nog wel mijn hart vast, geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:24

alienfruit

the alien you never expected

Leuke idee die AI race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het is een mooie trailer en de serie zal denk ik ook ontzettend veel CGI gaan bevatten van het racen etc. Nu maar hopen dat het verhaal een beetje goed in beeld gebracht gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooi artikel over Sid Watkins en Senna: https://www.bbc.co.uk/sport/articles/c1ejpl7k2lqo

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Lijkt toch een blauw-rood combo te worden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c83U1vcEZEr2HBdPrqJbMIKIzHg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/whYJNWS6UdM5BsyiwWIILtF2.jpg?f=fotoalbum_large
Bron
https://www.reddit.com/r/formula1/s/1MPsdpbbUV

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Psst... hij is al geopend hoor. ;)

[F1 2024] Race 6 GP van Miami

En zo te zien heeft Ferrari de wagen in de grondverf gezet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:26:
[...]

Psst... hij is al geopend hoor. ;)

[F1 2024] Race 6 GP van Miami

En zo te zien heeft Ferrari de wagen in de grondverf gezet. :P
Lijkt mij meer een randzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nieuws: WhatsApp en Mercedes kondigen sponsordeal aan voor raceauto-emoji

Het zal wel een gevalletje 'alles voor de aandacht' zijn, nu het wat minder gaat... :')

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
An icon, a champion, a genius.
Even 30 years later, Ayrton Senna’s influence is felt just as much as ever

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/an-icon-a-champion-a-genius-even-30-years-later-ayrton-v0-d1lblq3zbrxc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=6e6bb28a9b8d4143cddc9fc48f620faf7d79b711Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/remembering-the-greatest-30-years-on-v0-rdu0wjr8prxc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=bd279e22a1eea429117167be87f2a4d11fd80a55

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:15
https://www.redbullracing...to-leave-red-bull-in-2025

Daar is het bericht, nu officieel. Newey vertrekt!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Het vertrek van Adrian Newey bij RBR mag in het reguliere F1 topic. Dat is zeker geen randzaak meer, maar zeer relevant voor de sport.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Gunther klaagt Haas aan voor misgelopen bonussen. https://www.nu.nl/formule...haas-voor-de-rechter.html

[ Voor 49% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-05-2024 12:21 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

:D "quotable lines"

I fok smash you fucking rockstars. For two points I would fuck the whole paddock, bunch of wankers, time to go porpoising.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dit zijn pas oude nieuwsartikelen maar passen wel bij vandaag..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_l5Xn-EOLbXp1yY2WyMWtX6Y34I=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ts07qWnn9NUP7YoJhtGHBYKt.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6kOCuFMeR1SSeQ-MA9inkxCRho=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/s8NfODFAaIywL4Uez9j9yuYA.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8jvcHQPLMaukEJ1w8NzNTBbiSQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/1InNJkbdPu9KnkndamqVDgXm.png?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:11
Fraai, waar dan? Niets zeggende snelle ingezoomde beelden achter elkaar gemonteerd, echt prachtig. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Albinoraptor schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 18:14:
[...]

Fraai, waar dan? Niets zeggende snelle ingezoomde beelden achter elkaar gemonteerd, echt prachtig. :X
Mooie kopie van de huidige F1 uitzendingen inderdaad. Auto volledig in beepd en geen idee waar die is op de baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
CH4OS schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:40:
nieuws: WhatsApp en Mercedes kondigen sponsordeal aan voor raceauto-emoji

Het zal wel een gevalletje 'alles voor de aandacht' zijn, nu het wat minder gaat... :')
Nee, Whatsapp sponsort Mercedes sinds begin dit jaar. De stuurwielen bevatten al een Whatsapp logo als knopje voor de radio. Nu dus Mercedes wagen als Formule wagen emoji.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeverSettle
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMb8lCDXEAAVD91?format=jpg&name=medium

Blijkbaar gaat het hier om: Leden van het Amerikaanse Congres eisen antwoorden over Andretti's uitsluiting uit de Formule 1 .

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMf41KyWEAAbeod?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMf41LDWYAEc-0J?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMf41K1X0AA2dO5?format=jpg&name=medium

Even bij vermelden dat John James blijkbaar kiezers heeft die voor Cadillac werken en André Carson blijkbaar kiezers die bij Andretti werken. Het gaat blijkbaar volgens hun om banen die mogelijk verdwijnen als Andretti en Cadillac samen in F1 mogen.

Ik vraag mij dan af waarom Andretti niet eerder naar F1 wilde? Nu opeens wel omdat F1 populairder is geworden en elke team flink wat waard is geworden. Hoe dan ook tijd voor wat popcorn.

Edit: lees dat Andretti regelmatig doneert aan republikeinen of kandidaten voor de Republikeinse partij. Merendeels die heeft getekend zijn toevallig republikeinen...

[ Voor 7% gewijzigd door NeverSettle op 01-05-2024 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Albinoraptor schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 18:14:
[...]

Dan niet. Prima hoor.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:43
NeverSettle schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 19:44:
[Afbeelding]
[Twitter]

Blijkbaar gaat het hier om: Leden van het Amerikaanse Congres eisen antwoorden over Andretti's uitsluiting uit de Formule 1 .

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Even bij vermelden dat John James blijkbaar kiezers heeft die voor Cadillac werken en André Carson blijkbaar kiezers die bij Andretti werken. Het gaat blijkbaar volgens hun om banen die mogelijk verdwijnen als Andretti en Cadillac samen in F1 mogen.

Ik vraag mij dan af waarom Andretti niet eerder naar F1 wilde? Nu opeens wel omdat F1 populairder is geworden en elke team flink wat waard is geworden. Hoe dan ook tijd voor wat popcorn.

Edit: lees dat Andretti regelmatig doneert aan republikeinen of kandidaten voor de Republikeinse partij. Merendeels die heeft getekend zijn toevallig republikeinen...
Het is wel te hopen dat ze kiezers hebben die bij Cadillac werken...

Zo hebben HEMA, Ahold, Philips, ASML en noem nog maar een paar grote bedrijven, ook werknemers die op Geert hebben gestemd. En op Thierry, Caroline, Jesse, Pieter, heck waarschijnlijk zelfs op Ismail...

Ik vind dat ze wel een goed punt hebben, het is ook gewoon raar als je zegt dat er 12 teams mee mogen doen en vervolgens toestaat dat de huidige teams dat tegenhouden... Het is gewoon een commercieel geheel, en dan is het raar dat de bestaande bedrijven kunnen bepalen dat er geen nieuwe bedrijven toegelaten worden 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14:29
NeverSettle schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 19:44:
[Afbeelding]
[Twitter]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik vind het wel hilarisch dat Amerikanen deelname aan een sportevenement proberen af te dwingen door politieke druk. Volgens mij zijn ze doorgaans niet zo'n fan van overheidsingrijpen in commerciële ondernemingen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
Malfunctions schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:35:
[...]

Ik vind het wel hilarisch dat Amerikanen deelname aan een sportevenement proberen af te dwingen door politieke druk. Volgens mij zijn ze doorgaans niet zo'n fan van overheidsingrijpen in commerciële ondernemingen.
Naja je kan ze gelijk geven dat de F1 drie races heeft in de VS en er mag geen extra Amerikaanse team bij? Eentje die wel geld durft te investeren i.p.v. alleen onderdelen kopen bij Ferrari (Haas). Ik vind het alleen jammer hoe beide partijen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
NeverSettle schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 17:47:
[...]

Naja je kan ze gelijk geven dat de F1 drie races heeft in de VS en er mag geen extra Amerikaanse team bij? Eentje die wel geld durft te investeren i.p.v. alleen onderdelen kopen bij Ferrari (Haas). Ik vind het alleen jammer hoe beide partijen reageren.
Is dat dan specifiek tegen een Amerikaans team? Of willen de andere teams überhaupt niet een 11e team?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Shinji schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:26:
[...]

Is dat dan specifiek tegen een Amerikaans team? Of willen de andere teams überhaupt niet een 11e team?
(Waarschijnlijk) uberhaupt een 11e team al. Prijzengeld gaat nu naar de top 10 teams, met een 11e team krijgt dus een team geen prijzengeld meer; Teams zijn nu vele miljoenen tot aan miljarden waard, met een extra team neemt die waarde dus wat af; Daarnaast zal Andretti mogelijk een serieuze deelnemer (kunnen) worden, wat dus betekent dat er ook een serieuze concurrent bij komt die geld / marketing / ... "afsnoept" van de topteams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toren
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 05-06-2024
Dat inderdaad. Gaat puur om dat de pot met geld niet groter wordt en ieder team dus 10% minder geld zou krijgen. Daar hebben ze gewoon geen zin in volgens mij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Malfunctions schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:35:
[...]

Dat heet selectief belang. Het is alleen overheidsbemoeienis als het tegen jouw belang in gaat.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 17:53
Beetje druk zetten op deze manier vind ik wel creatief gevonden.
Ze benoemen niet voor niets dat er nu 3 races in de VS zijn.

Dat is ook niet voor niets natuurlijk...de sponsoren/merken van de andere/bestaande teams willen maar wat graag de Amerikaanse markt op of hun aandeel daar vergroten.
In dat opzicht is het dan natuurlijk helemaal niet gek om een Amerikaans team ook gewoon toe te laten.
Met alleen een tweederangs Amerikaanse coureur in een achterhoede team ga je het niet redden

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Dan moeten ze Gene Haas wat meer achter z’n reet aan zitten om te investeren ipv alleen onderdelen van Ferrari te kopen en verder zo min mogelijk geld er in stoppen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henri86
Sauber heeft afgelopen week Bottas z'n race engineer ontslagen en vervangen... zonder Bottas hierover te informeren / consulteren. Hij kreeg blijkbaar plots te horen dat hij vanaf dit weekend een andere race engineer had en ziet er zichtbaar geïrriteerd uit terwijl Bottas normaal zo relaxt oogt.

Een wissel tijdens het seizoen is al raar, maar de rijder hier niet bij betrekken helemaal.

https://www.the-race.com/...noyed-by-own-team-sauber/

[ Voor 22% gewijzigd door henri86 op 03-05-2024 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gkA4uz8uQnsbY7I0PI4gH_AZQNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XyW5E2eiSfo3KDMdTFRiNJCD.jpg?f=fotoalbum_large
Nog eentje en Max is Hammie voorbij en Senna evenaard.

We zien geschiedenis geschreven worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Boeryepes schreef op zondag 5 mei 2024 @ 08:17:
[Afbeelding]
Nog eentje en Max is Hammie voorbij en Senna evenaard.

We zien geschiedenis geschreven worden.
Op papier hebben ze zeker gelijk maar in de praktijk is het appels met peren vergelijken, zie onderstaand de auto van Senna en Verstappen.

Andere tijden, compleet andere techniek :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MXgIbZg9UPQN7m1GnNfU5FEo8Kk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w3c7lUmv6R7O2lMEwKCMFweh.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66g_mdkUiq0Zf3nKvUmq5IKCv-I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xXcXRSyHCPIYtTAmad2dA9kY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2024 @ 08:30:
[...]

Op papier hebben ze zeker gelijk maar in de praktijk is het appels met peren vergelijken, zie onderstaand de auto van Senna en Verstappen.

Dit is juist een betere vergelijking, want je vergelijkt racers die in dezelfde periode tegen hun collega's racen. Of je nu 6 poles achterelkaar haalt is net zo lastig als dat je dat 20 jaar geleden deed.
Van de andere kant is het veel makkelijker om nu met 400 punten verschil WDC te worden omdat er vroeger niet zoveel punten waren. Of om 19 races in een seizoen te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

[...]

Oh zeker, en minder grand prix' dus minder kansen. En aan de andere kant was het toen heel normaal dat pole positions met halve seconde werd gepakt. En veelal was het gat al snel een seconde na de top 5. Dat zien we al heel lang niet meer dat soort gaten.

Nu is praktisch alles geoptimaliseerd en gaat het om fracties van een tiende. Coureurs hebben nu veel meer taken in de auto tov alleen sturen, gas geven en schakelen.

Het is inderdaad appels en peren vergelijken, en afhankelijk hoe je het bekijkt zijn som appels beter dan peren en soms peren beter dan appels :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Maar elke coureur rijdt in de verschillende tijden met dezelfde type wagen en opeenvolgende poles tellen door naar het volgende seizoen. Het is dus niet helemaal appels met peren vergelijken.

Gaat het om de meeste opeenvolgende poles aan het begin van het seizoen dan is het nog steeds niet appels met peren vergelijken omdat er toen ook al meer dan 10 races gereden werden.

Het gaat uiteindelijk nog altijd om de pole halen en daar is niets aan veranderd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10:27
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Des te knapper van VERSTAPPEN!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed dat jullie mij niet helemaal begrijpen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:15:
Ik vermoed dat jullie mij niet helemaal begrijpen :)
Misschien kun je het uitleggen? Want ik snap het ook niet :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 22-09 18:54
Ik ook niet :+ In het respectievelijke tijdperk waar ze in racen, laten ze magistrale dingen zien die andere coureurs - en vooral teamgenoten - niet kunnen evenaren. Dat je de auto's onderling niet kan en mag vergelijken lijkt me duidelijk.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:52
[...]

Ik ben het ook maar gedeeltelijk eens. Want op deze manier kun je voetballers ook niet echt vergelijken. Immers speelde ze met een heel ander soort balen en schoeisel dan de hedendaagse voetballer. Dat is denk ik ook de reden dat de records verbroken blijven worden. Alles moderniseert. En wellicht raken we ooit een plafond, geen idee.

Wat mij betreft hoeft er ook niet een de beste te zijn. Ik vind dat bijna Amerikaans :+. Misschien is er wel een coureur met de meeste records, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet de beste te zijn. Ik denk dat je vooral moet waarderen wat een coureur deed in z'n carrière. En dat is enorm knap van Verstappen, maar ook van Hamilton, en Schumacher, en Senna, en Prost, en Lauda, en en en ;)...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Sorry, echt, ik kan dit echt niet nalaten. Geheime Audi testbeelden zijn gelekt op 9gag:
https://9gag.com/gag/aE0wyZ9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:05
siggy schreef op zondag 5 mei 2024 @ 18:28:
Sorry, echt, ik kan dit echt niet nalaten. Geheime Audi testbeelden zijn gelekt op 9gag:
_O- _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:05
siggy schreef op zondag 5 mei 2024 @ 18:28:
*cars lining up on the grid*

*Parks across 2 grid boxes*

_/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __R__
  • Laatst online: 09:05

_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

__R__ schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:36:
[...]

_/-\o_
I see what you did there :+ Audi Fahrer, ja?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Aflevering 600 van Drive to Red Bull:
Red Bull managing director Oliver Mintzlaff has given his first public backing to Formula 1 team boss Christian Horner, insisting he is the right man to bring the squad more success.
https://www.motorsport.co...oss-for-f1-team/10607144/

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Pierre Waché blijft tot einde 2028 bij RBR
https://racingnews365.com...greatly-improved-contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Als die in februari al heeft bijgetekend dan zal Red Bull wel blij zijn. Zal ze heel wat euros schelen :+. Na het vertrek van Newey is hij immers nu per definitie dé technische man en had die mooi kunnen onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:27:
[...]

Als die in februari al heeft bijgetekend dan zal Red Bull wel blij zijn. Zal ze heel wat euros schelen :+. Na het vertrek van Newey is hij immers nu per definitie dé technische man en had die mooi kunnen onderhandelen.
Ik denk dat dit is onderhandeld met de kennis dat Newey ging stoppen. Max vond het belangrijk dat de personen op sleutelposities zouden aanblijven. Ik denk dat dit een van de onderdelen daarvan is geweest. Ook omdat hij tekent tot eind 2028. Voor mij dan ook een teken dat Max nergens anders gaat kijken tot die tijd zolang Red Bull hem een auto levert die in staat is tot het behalen van overwinningen en kampioenschappen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henri86
Lol, nadat Steiner z'n oude werkgever (Haas F1) heeft aangeklaagd om niet betaalde comissies / gebruik van z'n portretrecht, heeft Haas nu op zijn beurt Steiner aangeklaagd voor het zonder toestemming gebruiken van Haas beeltenissen in z'n boek "Surviving to Drive" :D .

https://www.autosport.com...178-2136286821.1546555312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Edit. Verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door Exocet op 17-05-2024 19:36 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Rocketpowermohawk gaat even los over Stroll, wist niet dat hij zo erg geholpen is op weg naar de F1...

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Humma Kavula schreef op zondag 19 mei 2024 @ 13:29:
Rocketpowermohawk gaat even los over Stroll, wist niet dat hij zo erg geholpen is op weg naar de F1...

[YouTube: This is why people hate you...]
Hij heeft de jaren 90 test drives gehad idd :p

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniedh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 22-09 22:15

Hahahaha wat een vent, osama bin Russel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Euh, rich daddy en iedereen verbaast zich erover? Mmmm :+

Kijk geld helpt altijd. Kijk naar een Toto Wolff, die is schatrijk, die heeft zich ingekocht. Daar zeuren we niet over. Jos is niet bepaald arm te noemen. De vader van Hamilton werkte zich de naad uit en gaf praktisch alles uit aan de hobby van zijn zoon? Is dat arm te noemen?

Op welk moment is geld eerlijk en op welk moment niet? Hoevel talenten hebben het tot net niet de F1 gehaald om wat voor reden dan ook? Een Bruno Senna zou het never nooit tot de F1 gehaald hebben zonder zijn naam. Damon Hill was ook niet bepaald een diamantje.

Ik heb niks met Stroll, en zou in principe geen zitje waardig zijn, maar af en toe laat ie zien dat ie wel kan rijden. Net zoals Diniz in the days of old. Al dat bashen op Stroll is zo eenzijdig, bash dan zijn houding, zo desingestresserrd hoe hij al jaren overkomt...... dat reegt mij meer op dan dat hij een rijke pappa heeft. Wanr vergeet niet, er is geen enkele coureur op de grid die geen geld in zijn carriere heeft gepompt. Sommigen hebben gewoon een wat duurdere pomp en grotere vijver om vanuit te pompen.

That's life, it sucks, you suck, we all suck. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

siggy schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:01:
[...]
Op welk moment is geld eerlijk en op welk moment niet?
Als je vader elke keer een compleet race team opkoopt, stiekeme upgrades door een F1 team laat maken voor een F3 auto puur en alleen voor je zoon ( niet voor teamgenoten) en teamorders in de eerste race geeft dat een zekere Stroll moet winnen dan denk ik dat je toch redelijk in het "niet helemaal eerlijk" spectrum hangt :+

Maar verder is het natuurlijk zo dat geld benodigd is, kijk naar bijvoorbeeld Ocon:
his parents had to sell their family home, which included his father's garage, to fund his karting career. After selling the house, they lived and travelled to races in a caravan Ocon also used as a motor home.
bron wiki
Dan kom je echt alleen in de F1 met racekunde en wat netwerken.

En inderdaad, de wereld is oneerlijk, niet iedereen wordt met een gouden lepel in de mond opgevoed.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, Norris is ook een ruikeluiszoontje, en papa Sainz heeft het ook niet slecht. Leclerc komt uit het zwartgeldparadijs, etc. En hoe heet die Rus met zijn bloedgeld ook al weer?

Stroll is best wel goed, maar niet goed genoeg voor een topteam. En dat zal Aston Martin ook niet worden op deze manier.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 49 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.