[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 48 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:49
Persconferenties in 2005:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tHZho1pYo0AHZPDJatW9c-_X8yo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gE4xdYmU8EClz60sZ5r2rcOh.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

FIA president Mohammed Ben Sulayem has been cleared of any wrongdoing after allegations were made against him of interference in Formula 1 events last year.
https://www.motorsport.co...a-investigation/10589237/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

niemand lijkt me.. bij Haas mocht hij alleen rijden omdat pappa sponsorgeld bracht..
ditto voor Lance Stroll..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Aangezien hij nu geen sponsorgeld heeft omdat zijn vader nog steeds gesanctioneerd is, zal er 0 animo zijn voor zijn kwaliteiten denk ik.

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

henri86 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 07:11:
Bottas oefent alvast om Audi reclames te maken.
Vooral z'n onderbroek :D

https://twitter.com/Valtt...LTUnAulDymJBGDqHwp1Q&s=19
De YT versie:

:p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:40
Susie is ook bezig
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/susie-wolff-post-on-fia-v0-dav9540szjpc1.png?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=a2f3010239fcf0bd99dbfdd6cb8567257435f30c

https://www.bbc.com/sport/formula1/68615850

[ Voor 11% gewijzigd door Chocoball op 21-03-2024 08:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Sinds zijn vertrek bij Mercedes is hij helemaal opgebloeid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Nog enkele van VB:
Uber2
Surfdude
Baywatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:13
dr.lowtune schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:56:
[...]

Sinds zijn vertrek bij Mercedes is hij helemaal opgebloeid!
En daar tegenover heb je coureurs als Alonso die zeggen dat F1 100% commitment vraagt en je hele leven overneemt.

Al heb ik het idee dat Bottas z'n kansen om voor het team en het 'corporate Audi' te blijven rijden zo in het putje gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
henri86 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:44:
[...]
Al heb ik het idee dat Bottas z'n kansen om voor het team en het 'corporate Audi' te blijven rijden zo in het putje gooit.
De geruchten willen dat Sauber ontevreden is over de prestaties van beide coureurs. Zhou brengt nog geld mee maar eigenlijk was het plan om Bottas al voor aanvang van 2024 te vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Chocoball schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:15:
[...]

De geruchten willen dat Sauber ontevreden is over de prestaties van beide coureurs. Zhou brengt nog geld mee maar eigenlijk was het plan om Bottas al voor aanvang van 2024 te vervangen.
Jammer dat ze dat niet hebben gedaan. Blijf het nog steeds veldvulling vinden. Al toen ie bij Williams reed.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

https://nl.motorsport.com...begrijp-dat-wel/10589318/
Max Verstappen heeft de geruchten over een mogelijke overstap naar Mercedes nog eens weggewuifd, al merkte hij wel gekscherend op te begrijpen dat Toto Wolff hem graag wil hebben.

....

Verstappen maakte aan de vooravond van de Australische Grand Prix nog eens duidelijk dat het zijn intentie is om het Red Bull-contract tot het einde uit te dienen. "Dat is waarom ik die deal op de eerste plaats natuurlijk heb ondertekend", zegt hij. "Ik ben gelukkig bij dit team.
Max die in eigen woorden aangeeft dat hij prima op zijn plek zit in het team....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:15:
[...]

De geruchten waren idd dat ze hulkenberg wilden tekenen (Duitser en Audi :p ) maar dat Haas nog een optie had voor dit jaar.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Rommelt nog steeds flink daar bij de FIA:

https://www.motorsport.co...int-against-fia/10589285/
Susie Wolff has filed a criminal complaint against the FIA over allegations made against her at the end of last year.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:26:

[...]

Max die in eigen woorden aangeeft dat hij prima op zijn plek zit in het team....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1mOkvYTapVLhIRumTF_KgcCs_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z9Jtr1RrpziDQ2s47U6tvIqE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:21
Bullet NL schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:26:

[...]

Ik vond deze quote uit de Nu.nl versie wel interessant (en diplomatiek):
Daarom zou het voor mij ook geweldig zijn om tot het einde te blijven, want dan ben ik zo lang onderdeel geweest van één familie. En in een familie heb je soms... Ik zou het geen meningsverschillen willen noemen, maar er wordt wel gezegd dat je je familie niet kan kiezen. Vrienden wel.
Het is duidelijk dat hij binnen Red Bull vrienden heeft, maar ook familie die hij niet heeft kunnen kiezen. Of misschien bedoelt hij Jos wel :P .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:08
Soort van F1 randzaak:

https://nl.motorsport.com...orsche-hypercar/10590069/

Oud-Formule 1-coureur Sebastian Vettel keert weer terug in de autosport. De viervoudig F1-kampioen gaat binnenkort plaatsnemen in een Porsche Hypercar voor een test.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 11:21
Een leuke video van Cleo Abram over F1:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Is het eigenlijk wel eens voor gekomen dat een rijder alle wedstrijden in een seizoen won?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:49
Tristan schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 22:15:
Is het eigenlijk wel eens voor gekomen dat een rijder alle wedstrijden in een seizoen won?
Nee. Zelfs een team heeft dit niet voor elkaar gekregen. (McLaren in '88 en Red Bull vorig jaar kwamen het dichtste bij, met slechts één race niet gewonnen.)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ik kwam net hier om deze te posten :) leuk filmpje idd :)

Iets ouder filmpje van haar:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik kwam deze video tegen. Heeft Max niet door dat dit niet normaal is?

De uitgelichte reactie:
This parenting could've had two outcomes.

- 0.01 % Max Verstappen
- 99.99 % a person who kills his father with an axe at night.

Jos is really, really lucky.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Mog schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:15:
[YouTube: max verstappen casually trauma dumping for 5 minutes and 27 seconds straight]

Ik kwam deze video tegen. Heeft Max niet door dat dit niet normaal is?

De uitgelichte reactie:

[...]
Vind jij het nu al komkommertijd door dit hier te posten? Max heeft er geen enkel probleem mee. En als je gaat zoeken dan zul je zien dat iedereen wel eens zulke opmerkingen maakt. Het is maar net wat je eruit wilt halen. Zo heeft iedereen wel een vorm van ADHD of OCD.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 17:24

DataGhost

iPL dev

Bovendien is die video een jaar oud en de bronnen van het beeldmateriaal nog ouder, die zijn toen volgens mij al uitgebreid behandeld. Ik denk niet dat het nodig is dat nog een keer over te doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

sjaool schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:29:
[...]

Vind jij het nu al komkommertijd door dit hier te posten? Max heeft er geen enkel probleem mee. En als je gaat zoeken dan zul je zien dat iedereen wel eens zulke opmerkingen maakt. Het is maar net wat je eruit wilt halen. Zo heeft iedereen wel een vorm van ADHD of OCD.
Je gaat Jos toch niet lopen goedpraten he? die kerel spoort duidelijk niet
Wikipedia: Jos Verstappen

Het is duidelijk dat hij zijn eigen droom, kosten wat het kost, probeert te bereiken via Max..
Gezond is die relatie zeker niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Illegal_Alien schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:06:
Ah, een kennis van de vriend van mijn voormalige kamergenoot zijn neef achtig "bron".
TheBrut3 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:27:
[...]

Staat dat op het LH44 fanforum?
Geloof je het via deze bron beter?
https://www.gpfans.com/nl...20krant%20van%20Duitsland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DataGhost schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:31:
Bovendien is die video een jaar oud en de bronnen van het beeldmateriaal nog ouder, die zijn toen volgens mij al uitgebreid behandeld. Ik denk niet dat het nodig is dat nog een keer over te doen.
Mijn inziens is het wel relevant.. want met de recente RBR is de toxicity van Jos best wel een factor..
Het commentaar wat hierboven stond is wel een goede.. want zonder die houding was Max mogelijk niet geworden wat hij nu is.. maar gezond is het natuurlijk niet..

for the record: ik ben een Max fan, maar zijn vader is een heel ander verhaal..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

sjaool schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:29:
[...]

Sorry, sorry. Ik zal het nooit meer doen. Tsjeez. Ik kom gewoon een interessant filmpje tegen. Geen verborgen agenda.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Niet de meest betrouwbare bronnen. Bild staat bekend als een boulevardblad en 'alles voor de clicks' GPFans neemt dat Bild artikel gewoon klakkeloos over. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefanass
  • Laatst online: 20:28
GPFans die Bild als bron aanhaalt lijkt me niet direct op het lijstje "betrouwbaar" te passen.

Edit: Wat @warp hierboven dus ook al zegt

Wmb net zo (on)geloofwaardig als de eerdere "ik hoor via via via" claim (waarin wel iets meer werd gesteld dan alleen het stukje over Jos die een affaire met dezelfde dame gehad zou hebben)

[ Voor 3% gewijzigd door stefanass op 26-03-2024 11:53 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toch is Jos gewoon een slechte invloed op, nouja, alles eigenlijk. Het is natuurlijk iemand die al vele dubieuze dingen heeft gedaan in het verleden en dat kleeft aan hem. Hij heeft af en toe interviews waar je tenen krom van gaan staan. Het is gewoon een lul van een vent.

En ja, hij heeft Max gekregen waar hij nu staat. Maar dat is nu geweest, je kan nu ook gewoon een normale toeschouwer zijn als 95% van de ouders van coureurs. Max heeft een manager, die kan namens hem praten en acteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

stefanass schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:52:
[...]

GPFans die Bild als bron aanhaalt lijkt me niet direct op het lijstje "betrouwbaar" te passen.

Edit: Wat @warp hierboven dus ook al zegt

Wmb net zo (on)geloofwaardig als de eerdere "ik hoor via via via" claim (waarin wel iets meer werd gesteld dan alleen het stukje over Jos die een affaire met dezelfde dame gehad zou hebben)
fair enough.. ik deelde alleen wat ik gehoord heb.. hoeveel er van waar ik laat ik in het midden.. maar vond het wel interesant genoeg om te delen.. doe ermee wat je wil :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:14
ToolkiT schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:33:
[...]

Je gaat Jos toch niet lopen goedpraten he? die kerel spoort duidelijk niet
Wikipedia: Jos Verstappen

Het is duidelijk dat hij zijn eigen droom, kosten wat het kost, probeert te berijken via Max..
Gezond is die relatie zeker niet..
bereiken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Maar misschien was het wel een freudian slip want die andere spelling zit ook wat waarheid in natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:24
Uit die tekst haal ik niet dat er problemen zijn tussen Max en Jos en ook niet dat Max wil stoppen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het juice-kanaal gehalte is hier opeens wel heel erg hoog. Zoals we regelmatig kunnen zien en horen is de relatie tussen Jos en Max meer dan goed. Dus alsjeblieft geen dingen zoeken die er niet zijn. Hij woont inmiddels al jaren op zichzelf en is nu dus ook al jaren eigen baas. Dus ga nu dan ook niet doen alsof er iets speelt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Misschien was die 'rijk' wel expres ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

De hengel wordt weer uitgegooid:
Toto Wolff reckons a relationship between Mercedes and Max Verstappen “needs to happen at a certain stage” and the Red Bull driver is ‘number one pick’ to replace Lewis Hamilton.
https://www.motorsport.co...n-certain-stage/10592328/

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ze kunnen nog zo'n sterke PU hebben in 2026, zonder een fatsoenlijk begrip van hoe ground effect werkt, kom je er niet. Ze hebben nu de 3e (?) iteratie van hun ground effect auto op de baan en nog steeds snappen ze niet waarom de wagen niet presteert. Vorig jaar zijn ze als door een wonder nog 2e geworden in het WCC, maar nu moeten ze Ferrari en McLaren voor zich dulden en afhankelijk van hoe het seizoen verloopt, zou Aston daar nog bij kunnen komen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 23:27

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:Trackers, browers etc. dat is echt off-topic hier. Die reacties zijn weggehaald.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Volgens mij heeft Helmut Marko ooit eens een bedrag van 100 miljoen Euro genoemd. Maar ik denk dat dat bedrag nu nog hoger zal liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
Heerlijk toch, zou ik ook doen als Toto. Best case hapt Verstappen en hebt je de best mogelijke vervanger voor Hamilton gehaald. Worst case hapt ie niet maar ben je wel lekker je grootste concurrent aan het dwarszitten door iedere keer dit vuurtje op te stoken, wetende dat de clickbait-media gulzig hapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

The_Admin schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 16:43:
[...]

Heerlijk toch, zou ik ook doen als Toto. Best case hapt Verstappen en hebt je de best mogelijke vervanger voor Hamilton gehaald. Worst case hapt ie niet maar ben je wel lekker je grootste concurrent aan het dwarszitten door iedere keer dit vuurtje op te stoken, wetende dat de clickbait-media gulzig hapt.
Ik geloof niet dat Max halverwege een contract op gaat stappen als Red Bull nog steeds een goede wagen kan leveren waarmee hij kampioenschappen kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:29
Uiteraard! Toto was altijd al fan van Max maar toen er gesprekken werden gevoerd had Toto geen stoeltje. Helmut had dat wel en dus ging Max naar Toro Rosso.

Dat is overigens maar goed ook, als je nu ziet hoeveel kwalitatieve coureurs er langs de baan hangen die zijn gepaaid door een topteam maar misschien een vrijdagochtend mogen instappen. Lawson heeft laten zien wat hij kan, Bearman ook. Russell werd 3 jaar in de wachtkamer gezet voordat Toto hem goed genoeg achtte om door te stromen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
informatieve podcast met Pat Symonds (Beyond the grid) over de jaren 80 en leuke anekdotes over Senna ('the wall has moved'), Schumacher en Alonso.

https://open.spotify.com/...si=ecKMhI9cT0WQG2oKQBnYzw

Verfrissend dat het eens niet over Max gaat (géén woord).

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Boeryepes schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:52:
informatieve podcast met Pat Symonds (Beyond the grid) over de jaren 80 en leuke anekdotes over Senna ('the wall has moved'), Schumacher en Alonso.

https://open.spotify.com/...si=ecKMhI9cT0WQG2oKQBnYzw

Voor iemand die dat verfrissend vind ben je wel erg gefocust op Max. ;) Je had dat stukje ook weg kunnen laten. :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 16:51:
[...]

Ik geloof niet dat Max halverwege een contract op gaat stappen als Red Bull nog steeds een goede wagen kan leveren waarmee hij kampioenschappen kan halen.
Ik vond het wel interessant hoe Max in Australië blijkbaar heeft gereageerd op de geruchten dat de RBPT-PU achterloopt op schema en tegenvalt. Hij staat in nauw contact met Christian Horner en maakt zich geen zorgen. Daarmee spreekt hij openlijk zijn vertrouwen in CH uit, wat toch wel haaks staat op al die "Game of Thrones" achtige relaties die de pers denkt te zien. En ik zie in Max niet zo'n diplomaat die op zo'n moment denkt "ik moet dit zo en zo verwoorden, dan denken ze dat er niks broeit binnen ons team".
Boeryepes schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:52:
informatieve podcast met Pat Symonds (Beyond the grid) over de jaren 80...

Dat is ook niet zo gek, aangezien Max pas in 1997 geboren zou worden 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 28-03-2024 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Grrrrrene schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 08:22:
[...]

Ik vond het wel interessant hoe Max in Australië blijkbaar heeft gereageerd op de geruchten dat de RBPT-PU achterloopt op schema en tegenvalt. Hij staat in nauw contact met Christian Horner en maakt zich geen zorgen. Daarmee spreekt hij openlijk zijn vertrouwen in CH uit, wat toch wel haaks staat op al die "Game of Thrones" achtige relaties die de pers denkt te zien. En ik zie in Max niet zo'n diplomaat die op zo'n moment denkt "ik moet dit zo en zo verwoorden, dan denken ze dat er niks broeit binnen ons team".
Hij is iemand die zegt wat hij denkt dus ik denk dan ook dat daar gewoon eerlijk geweest is. Diplomatieke antwoorden doet hij volgens mij niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:34
Grrrrrene schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 08:22:
[...]

Dat is ook niet zo gek, aangezien Max pas in 1997 geboren zou worden 8)7
Want Schumacher en Alonso reden wel al in de F1 in de jaren 80? 7(8)7

Het zal wel gaan over alle ervaringen van Pat in de F1, en hij heeft bij heel wat teams gewerkt, so yeah. En aangezien hij nooit bij Red Bull heeft gewerkt zal hij ook minder werkervaring met Verstappen hebben (wellicht wel met Verstappen, maar dan Jos, geen idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

De FOM vond alle aero ontwikkelingen in Motogp zo mooi dat ze dit van Dorna kopen:
https://www.motorsport.co...purchase-motogp/10592492/
Formula 1 owner Liberty Media intends to finalise its purchase of the MotoGP World Championship for a figure of around €4 billion.
:P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:17:
[...]

Het zal wel gaan over alle ervaringen van Pat in de F1, en hij heeft bij heel wat teams gewerkt, so yeah. En aangezien hij nooit bij Red Bull heeft gewerkt zal hij ook minder werkervaring met Verstappen hebben (wellicht wel met Verstappen, maar dan Jos, geen idee).
Dat. Maar ook ging het over de huidige en de 2026 regelementen en over met welke andere topper hij nog wilde werken. Hij noemde Hamilton, en geen woord over Max

Wat ik persoonlijk verfrissend vind is dat ik graag luister naar podcasts over Max, maar dat ik deze heel fijn vond, met name door wat Pat met kennis en ervaring zoal vertelde.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 02:17
Hulkenberg's 1:2 helm nu te verkrijgen bij Verstappen.com

Hier onder een screenshot van social media:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/nico-h%C3%BClkenberg-collaborating-with-to-sell-merchandise-v0-lim1h32p01rc1.jpeg?auto=webp&s=44c1683cc36c58da440cb0a56be68f4c5e4e9867

Scheelt waarschijnlijk een hoop geld qua logistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:17:
[...]

Schumacher won in 1987 het europees kart-kampioenschap en reed in 1989 al F3. Die werd in die tijd echt al gezien als een groot talent. Dus ja, in het kader van "aanstormend" talent is het logischer om over Schumacher te praten dan over Verstappen die toen nog niet geboren was.

Ook Alonso (wat jonger uiteraard) won in de jaren '80 kartkampioenschappen, dus ook daar kon je als jong talent best aandacht aan besteden in een podcast over de jaren '80. We hebben het nu toch ook niet alleen over F1-coureurs, maar ook over de rijders die we de komende seizoenen in de F1 verwachten?
Uiteraard speelt dat ook mee :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Weer een random video die ik op YT tegen kwam. De 1974 Hesketh van James Hunt op Monaco in 2021:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

NeverSettle schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:52:
Hulkenberg's 1:2 helm nu te verkrijgen bij Verstappen.com

Hier onder een screenshot van social media:
[Afbeelding]

Scheelt waarschijnlijk een hoop geld qua logistiek.
Hulk naar Red Bull confirmed? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mog schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:15:
Weer een random video die ik op YT tegen kwam. De 1974 Hesketh van James Hunt op Monaco in 2021:

[YouTube: 1974 Hesketh James Hunt - Monaco Historic GP 2021 Onboard]
Heerlijke oude beelden zonder al teveel luxe snufjes en dingen op het stuur en rondom de baan!
Dit was kwa motoren, het geluid wel echt een van de gouden tijden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

*knip*
Een tr is voldoende.

Intussen is Gunther Steiner vooral bezig het niveau omlaag te halen met sensatie-verhaaltjes. Die heeft duidelijk ook een gezin te onderhouden.... ;)

[ Voor 64% gewijzigd door tweakduke op 28-03-2024 16:29 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:58:
[...]

Kunnen jullie twee niet oprotten? Dit topic is al slecht genoeg zonder dit gekleuter.

Intussen is Gunther Steiner vooral bezig het niveau omlaag te halen met sensatie-verhaaltjes. Die heeft duidelijk ook een gezin te onderhouden.... ;)
Ik zit hier voor de rest goed en probeer alleen de taalnazi's hun hol in te krijgen maar als je liever zo persoonlijk moet worden is het ook goed hoor ;w

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Modbreak:Hou dit topic aub eens serieus, zonder over elkaar heen te buitelen om allerlei zaken.
Dit topic is bedoeld voor zaken die soms wel besproken moeten worden, maar het normale F1 topic vervuilen.

Als we maar blijven kibbelen over elkaar om niks, dan gaat dit topic een keer voorgoed dicht en is er ook geen plek voor dergelijke zaken in het centrale F1 topic.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
tweakduke schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:31:
[Modbreak]Hou dit topic aub eens serieus, zonder over elkaar heen te buitelen om allerlei zaken.
Dit topic is bedoeld voor zaken die soms wel besproken moeten worden, maar het normale F1 topic vervuilen.

Als we maar blijven kibbelen over elkaar om niks, dan gaat dit topic een keer voorgoed dicht en is er ook geen plek voor dergelijke zaken in het centrale F1 topic.[/]
Excuses inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:44:
[...]

Heerlijke oude beelden zonder al teveel luxe snufjes en dingen op het stuur en rondom de baan!
Dit was kwa motoren, het geluid wel echt een van de gouden tijden.
De beelden zijn 3 jaar oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mog schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:43:
[...]

De beelden zijn 3 jaar oud :P
De auto's niet :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 06:58
Pffff ben er na 2 min mee gestopt, wat een vermoeiend filmpje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
F1 in LEGO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:38
Maar de dingen rond de baan wel 8)

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
30 jaar na zijn ongeluk komt er een documentaire over Roland Ratzenberger. Te zien vanaf 8 april op YouTube..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
De jaarlijkse FIA cringe show vindt dit jaar plaats op het Afrikaanse continent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:47:
De jaarlijkse FIA cringe show vindt dit jaar plaats op het Afrikaanse continent.
[Twitter]
Follow the money zullen we maar zeggen. Dat betekent dus over een paar jaar weer een race in Afrika. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
sjaool schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:09:
[...]

Follow the money zullen we maar zeggen. Dat betekent dus over een paar jaar weer een race in Afrika. ;)
Rwanda zou op het lijstje van landen staan die een grand prix op het Afrikaanse continent willen organiseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
Chocoball schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:15:
[...]

Rwanda zou op het lijstje van landen staan die een grand prix op het Afrikaanse continent willen organiseren.
Wat een geldverspilling zou dat zijn. Ik denk dat die het geld wel aan wat beters uit kunnen geven dan aan een circuit. Dat zou de F1 niet moeten doen maar die zullen daar niet naar kijken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:51

AvK

Ready Set Go

Lekker Ventje schreef op woensdag 3 april 2024 @ 18:30:
[...]

Wat een geldverspilling zou dat zijn. Ik denk dat die het geld wel aan wat beters uit kunnen geven dan aan een circuit. Dat zou de F1 niet moeten doen maar die zullen daar niet naar kijken.
Rwanda is een straatarm land. Het zou een schande zijn om het daar te organiseren. Gaat niet gebeuren.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
AvK schreef op woensdag 3 april 2024 @ 20:31:
[...]

Rwanda is een straatarm land. Het zou een schande zijn om het daar te organiseren. Gaat niet gebeuren.
Dan moeten ze er juist een F1-race houden! Geen stratencircuit! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Dan weet je dus dat ze daar juist wel een grand prix gaan organiseren. ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vroem Boem
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-05-2024
Chocoball schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:47:
[Twitter]
En allemaal met privejets erheen. Maar gelukkig redden we de wereld door in Zandvoort allemaal op de fiets te komen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Genoeg dictatortjes en despoten die aan de wereld willen laten zien dat ze relevant zijn en dit soort prestigeprojecten dus voor de welzijn van hun bevolking laten gaan...
Het is te hopen dat F1 daar niet in mee gaat, maar gezien het feit dat ze er ook geen problemen mee hebben om te racen in diverse landen met (eufemistisch uitgedrukt) twijfelachtige reputaties op het gebied van bijvoorbeeld mensenrechten vrees ik het ergste... ;(

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik hoop dat de F1 ooit terugkeert op het continent Afrika. Daar racen en het is echt een wereldkampioenschap. Een mooi stratencircuit in Marokko of Egypte. Of natuurlijk op Kyalami in Zuid-Afrika.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 16:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mog schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:03:
Ik hoop dat de F1 ooit terugkeert op het continent Afrika. Daar racen en het is echt een wereldkampioenschap. Een mooi stratencircuit in Marokko of Egypte. Of natuurlijk op Kyalami in Zuid-Afrika.
alsjeblieft niet nog een stratencircuit. Gewoon op een echte racebaan met grindbakken heeft mijn voorkeur.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Pietervs schreef op donderdag 4 april 2024 @ 08:21:
[...]

Genoeg dictatortjes en despoten die aan de wereld willen laten zien dat ze relevant zijn en dit soort prestigeprojecten dus voor de welzijn van hun bevolking laten gaan...
Het is te hopen dat F1 daar niet in mee gaat, maar gezien het feit dat ze er ook geen problemen mee hebben om te racen in diverse landen met (eufemistisch uitgedrukt) twijfelachtige reputaties op het gebied van bijvoorbeeld mensenrechten vrees ik het ergste... ;(
Dat is ook hoe Hongarije op de kalender gekomen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Pietervs schreef op donderdag 4 april 2024 @ 08:21:
[...]

Dan blijft niet veel meer over. Kun je Nederland en Amerika bv ook al schrappen. (Iets met een toeslagen affaire bv in NL)

En bv Sochi was ook pas een probleem na de inval in Oekraïne, en waarschijnlijk meer door alle internationale sancties etc dan dat FOM zelf het besef had dat daar racen wellicht niet heel slim zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:39
Mog schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:03:
Waarom is het dan pas een echt een wereldkampioenschap? Een WK langlaufen hoeft toch ook niet in de Sahara gehouden te worden om het een WK te laten zijn?

Wat iets vooral WK maakt is dat uit elk land er deelnemers mogen mee doen (mits goed genoeg etc).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:13:
[...]

Dan blijft niet veel meer over. Kun je Nederland en Amerika bv ook al schrappen. (Iets met een toeslagen affaire bv in NL)

En bv Sochi was ook pas een probleem na de inval in Oekraïne, en waarschijnlijk meer door alle internationale sancties etc dan dat FOM zelf het besef had dat daar racen wellicht niet heel slim zou zijn.
Ben jij stiekem Wijnaldum? ... Toeslagen affaire vergelijken met al die andere misstanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

RobertMe schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:13:
[...]

Toeslagenaffaire was natuurlijk een verschrikking (en is het schijnbaar nog, voor een aantal mensen), maar staat in geen verhouding tot bijvoorbeeld de onderdrukking van vrouwen en homo's in Saudi-Arabia, de hele bevolking in Rusland en China en zo nog wat landen met hun diverse "geintjes".

ik zeg niet dat landen compleet vlekkeloos moeten zijn: dat is geen enkel land meer want ieder land heeft wel iets in het verleden waarbij delen van de bevolking andere delen onderdrukten of vermoorden. Maar tegelijkertijd denk ik niet dat dat maar een vrijbrief moet zijn voor de F1 om iedere wannabe dictator te ondersteunen door te doen alsof het land 1 groot feest is en er niks aan de hand is :)

[ Voor 0% gewijzigd door Pietervs op 15-04-2024 19:08 . Reden: Lan m/z land ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Shinji schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:16:
[...]

Waarom is het dan pas een echt een wereldkampioenschap? Een WK langlaufen hoeft toch ook niet in de Sahara gehouden te worden om het een WK te laten zijn?

Wat iets vooral WK maakt is dat uit elk land er deelnemers mogen mee doen (mits goed genoeg etc).
Ik bedoel niet dat het nu geen WK is. In theorie kunnen we alleen in Amerika racen en het nog steeds een WK noemen. De winnaars van de Super Bowl noemen zich immers ook wereldkampioen. Maar als we toch een rondreizend circus hebben, doe dan alle continenten aan. Net zoals het WK voetbal steeds van continent wisselt. Ik vind dat persoonlijk wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Millie-ano schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:18:
[...]

Ben jij stiekem Wijnaldum? ... Toeslagen affaire vergelijken met al die andere misstanden.
Ik kan idd niet voetballen, dus zal wel Wijnaldum zijn ;)

En volgens mij is is de toeslagen affaire ook bestempeld als "schending van rechten van de mens". Dus als dat het label is waarop @Pietervs de beoordeling wilt doen dan moet je niet meer in Nederland racen nee.

Dat de levensomstandigheden in genoemde landen "iets" erger zijn en dat een reden kan (/zou moeten) zijn om daar niet te racen ben ik het wel mee eens. Maar dan moet het criteria dus niet "schending mensenrechten" zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:20:
[...]

doe dan alle continenten aan. Net zoals het WK voetbal steeds van continent wisselt. Ik vind dat persoonlijk wat hebben.
Dat laatste is natuurlijk ook een farce en met name in het leven geroepen zodat de kleinere landjes binnen een continent op Blattertje en consorten bleven stemmen ;)

Je moet racen waar de faciliteiten zijn en je er met écht publiek kan zitten. Niet op een circuit/stadion als prestige project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:22:
[...]

Ik kan idd niet voetballen, dus zal wel Wijnaldum zijn ;)

En volgens mij is is de toeslagen affaire ook bestempeld als "schending van rechten van de mens". Dus als dat het label is waarop @Pietervs de beoordeling wilt doen dan moet je niet meer in Nederland racen nee.

Dat de levensomstandigheden in genoemde landen "iets" erger zijn en dat een reden kan (/zou moeten) zijn om daar niet te racen ben ik het wel mee eens. Maar dan moet het criteria dus niet "schending mensenrechten" zijn.
Dat wist ik niet, moet ik opzoeken. Maar dan nog zou de toeslagen affaire dan ook wel een incident gekenmerkt worden en binnen NL is het geen structureel probleem dat mensenrechten geschonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Millie-ano schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:24:
[...]

Dat laatste is natuurlijk ook een farce en met name in het leven geroepen zodat de kleinere landjes binnen een continent op Blattertje en consorten bleven stemmen ;)

Je moet racen waar de faciliteiten zijn en je er met écht publiek kan zitten. Niet op een circuit/stadion als prestige project
Ik vind het geen farce. Overal ter wereld is men voetbalgek.

En hoewel Afrika niet top of mind is qua autoraces hebben we de GP van Marokko (wel heel lang geleden), de GP van Zuid-Afrika en natuurlijk races als Dakar en verschillende rally's daar gehad. Het is onzin om een heel continent te bestempelen als niet race fans.

En écht publiek? Wat is écht publiek? Iedereen die het zich kan veroorloven om €600 neer te tellen? Je zou kunnen zeggen dat er nu juist weinig écht publiek op de tribunes zit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Daar in Marokko en Zuid-Afrika ligt een circuit. Niks mis mee, zet maar op de kalender.
Maar geforceerd een circuit uit de grond stampen puur voor prestige, kijk ons eens. Dat hoeft van mij niet.

Datzelfde geld voor de stadions op WK in bepaalde landen. Worden voor miljoenen/miljarden 8 stadions uit de grond gestampt, staat vervolgens te verpieteren want voor die landen/competities simpelweg te groot. Dat slaat gewoon nergens op. En hier in NL mag er geen rijtjeshuis gebouwd worden want stikstof. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:30:
[...]

En écht publiek? Wat is écht publiek? Iedereen die het zich kan veroorloven om €600 neer te tellen? Je zou kunnen zeggen dat er nu juist weinig écht publiek op de tribunes zit.
offtopic:
dat ging met name om de voetbal stadions. Waar arbeiders in het stadion zaten om het vol te laten lijken. Maar ik wil hier niet teveel voetbal referenties neerzetten voordat het ontspoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Millie-ano schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:37:
Daar in Marokko en Zuid-Afrika ligt een circuit. Niks mis mee, zet maar op de kalender.
Maar geforceerd een circuit uit de grond stampen puur voor prestige, kijk ons eens. Dat hoeft van mij niet.

Datzelfde geld voor de stadions op WK in bepaalde landen. Worden voor miljoenen/miljarden 8 stadions uit de grond gestampt, staat vervolgens te verpieteren want voor die landen/competities simpelweg te groot. Dat slaat gewoon nergens op. En hier in NL mag er geen rijtjeshuis gebouwd worden want stikstof. ...
Dat ben ik helemaal met je eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Uit de categorie crazy geruchten: Iemand de laatste podcast van Mixed Apex gehoord? Volgens Joe Saward wordt Antonelli klaargestoomd om nog dit seizoen de plek van Sargeant bij Williams in te nemen. Hij wordt net voor Imola 18 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ik had begrepen dat de enige reden waarom Sargeant er nog zit het feit is dat hij zo'n enorme zak geld meenam. Dus als ze hem eruit willen gooien zal zijn opvolger toch ook niet met lege zakken aan mogen komen, lijkt mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Pietervs schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:55:
Ik had begrepen dat de enige reden waarom Sargeant er nog zit het feit is dat hij zo'n enorme zak geld meenam. Dus als ze hem eruit willen gooien zal zijn opvolger toch ook niet met lege zakken aan mogen komen, lijkt mij :)
Antonneli zit in kamp Mercedes. En wat gratis motoren kan Williams vast wel gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:49
zilver7 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:54:
Uit de categorie crazy geruchten: Iemand de laatste podcast van Mixed Apex gehoord? Volgens Joe Saward wordt Antonelli klaargestoomd om nog dit seizoen de plek van Sargeant bij Williams in te nemen. Hij wordt net voor Imola 18 jaar.
Moet Antonelli zich eerst niet eens bewijzen in de F2? Daar is hij tot nu toe een middenmoter. Als ze hem nu dit seizoen nog promoveren naar de F1 dan zou dat wel eens vervelend voor hem kunnen aflopen. Ik zie in hem nog niet de 'tweede Max Verstappen" zoals sommigen beweren.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

hansvk schreef op donderdag 4 april 2024 @ 11:00:
[...]

Moet Antonelli zich eerst niet eens bewijzen in de F2? Daar is hij tot nu toe een middenmoter. Als ze hem nu dit seizoen nog promoveren naar de F1 dan zou dat wel eens vervelend voor hem kunnen aflopen. Ik zie in hem nog niet de 'tweede Max Verstappen" zoals sommigen beweren.
Volgens de FIA is het prima, hij heeft al meer dan genoeg superlicentie punten verzameld. (67 volgens de google searches, dus zodra hij ouder dan 18 is komt het allemaal goed :P )

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

RobertMe schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:51:
[...]

Antonneli zit in kamp Mercedes. En wat gratis motoren kan Williams vast wel gebruiken.
die kosten inderdaad ook aardig wat knaken... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 48 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.