Behalve dan dat de regels voor 2025 niet zullen veranderen en de teams vanaf 1-1-2025 mogen beginnen met de ontwikkeling van de 2026 auto. De verwachting is dan ook dat de auto die in Abu Dhabi 2024 rijdt ook in Bahrein 2025 rijdt. En daarvoor heb je geen Newey, Wache, Monaghem, ... nodig.Tomcatter_31 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:32:
[...]
Dat is helemaal niet zo zeker. Helemaal als het team dit jaar uit elkaar valt en alle belangrijke personen (zoals Newey) besluiten te vertrekken.
Wanneer een F1-randzakentopic meer posts genereert dan een gemiddeld F1-racetopic, dit is het F1-seizoen 2024 tot op heden samengevat 
Wie trekt uiteindelijk de Uno reverse kaart
Wie trekt uiteindelijk de Uno reverse kaart
Ja dat kan idd. Maar in 22 gold hetzelfde en Mercedes dacht in 21 ook niet zoveel te hoeven doen na in 20 dominant te zijn geweest, maar Red Bull had ze toch bijgehaald. Het kan best dat de RB volgend jaar nog steeds sterk is, maar zeker is het niet.RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:46:
[...]
Behalve dan dat de regels voor 2025 niet zullen veranderen en de teams vanaf 1-1-2025 mogen beginnen met de ontwikkeling van de 2026 auto. De verwachting is dan ook dat de auto die in Abu Dhabi 2024 rijdt ook in Bahrein 2025 rijdt. En daarvoor heb je geen Newey, Wache, Monaghem, ... nodig.
Max blijkt, ten opzichte van perez, goed voor 3 tiende in kwali en tot een halve seconde in de race. Stel dat hij ook een dergelijk gat naar Russel zou hebben? Dan is de Mercedes nu al een contender en sowieso als het dit jaar doorontwikkeld word.
Kan dit topic niet hernoemd worden naar: Het Grote Story /Privé topic?
*knip*Arjantje72 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:14:
Kan dit topic niet hernoemd worden naar: Het Grote Story /Privé topic?
Onvriendelijk.
[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2024 14:39 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat is wel heel erg een stel. Denk dat Russell wel wat beter is dan Perez.Lynx schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:59:
Max blijkt, ten opzichte van perez, goed voor 3 tiende in kwali en tot een halve seconde in de race. Stel dat hij ook een dergelijk gat naar Russel zou hebben? Dan is de Mercedes nu al een contender en sowieso als het dit jaar doorontwikkeld word.
3/10e naar Russell zie ik niet gebeuren. Wellicht na een race of 3 wel de edge over hem.
Echter wellicht kan Verstappen helpen met de auto sneller te maken. En een Pérez zie ik dat bij RBR niet doen.
Als Max vanaf Australië in de Mercedes zit, zie ik hem nog steeds als title contender, maar wordt het wel een veel leuker seizoen.
En RBR gaat een probleem hebben wie er naast Pérez komt.. met name kwalitatief gezien.
Als daarnaast GP, Monaghan, Schmitz etc vertrekken heeft Horner een behoorlijk probleem
Echter wellicht kan Verstappen helpen met de auto sneller te maken. En een Pérez zie ik dat bij RBR niet doen.
Als Max vanaf Australië in de Mercedes zit, zie ik hem nog steeds als title contender, maar wordt het wel een veel leuker seizoen.
En RBR gaat een probleem hebben wie er naast Pérez komt.. met name kwalitatief gezien.
Als daarnaast GP, Monaghan, Schmitz etc vertrekken heeft Horner een behoorlijk probleem
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 09-03-2024 10:38 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik denk echt niet dat Max achter Marko aan gaat, mocht Marko vertrekken.
Dat is puur politiek: als Max nu zegt dat het hem niks boeit als Marko weg gaat is er nog meer stront aan de knikker. Hij weet dondersgoed hoe het in elkaar zit en dat Marko natuurlijk ook niet meer de jongste is.
Dat is puur politiek: als Max nu zegt dat het hem niks boeit als Marko weg gaat is er nog meer stront aan de knikker. Hij weet dondersgoed hoe het in elkaar zit en dat Marko natuurlijk ook niet meer de jongste is.
Dan had Max naar mijn idee eerder gezegd dat dat interne managerzaken zijn waar hij zich niet mee bezig houdt, want hij is een racer. Zo was hij in het verleden vooral. En dan was dat interview ook met een sisser afgelopenSito schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:49:
Ik denk echt niet dat Max achter Marko aan gaat, mocht Marko vertrekken.
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 09-03-2024 10:53 ]
Was deze al gepost ? Interessante draai aan de RBR soap ak saga:
https://thejudge13.com/20...o-buy-red-bull-f1-racing/
De Horner dirt heeft te maken dat hij met de Thaise connectie RBR wil kopen. Marko zit duidelijk in het Oostenrijkse kamp.
De Horner dirt heeft te maken dat hij met de Thaise connectie RBR wil kopen. Marko zit duidelijk in het Oostenrijkse kamp.
[ Voor 27% gewijzigd door loekf2 op 09-03-2024 10:55 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat is hier al eerder voorbij gekomen ja. Het gerucht / de roddel dat Thailand de boel zelfstandig wil maken (/Oostenrijk wilt uitkopen) en onder leiding van Horner verder.loekf2 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:54:
Was deze al gepost ? Interessante draai aan de RBR soap ak saga:
Was het niet ook die website die begin mei 2016 hier werd uitgelachen toen ze een artikel publiceerden dat Verstappen per direct naar Red Bull zou gaan?
Met nog meer geruchten nu:
Als horner aan zou blijven dan zou Newey en Waché willen vertrekken.
Die shitshow is wel compleet nu met dat onderzoek naar Marko erbij. Ik vertrouw er dan even op dat mocht Marko eruit getrapt worden, Max ook gaat zoals hij zelf zegt.
Toto spint hier volgens mij wel garen bij. Stel hij lonkt Marko die kant op en neemt Max en Newey mee
.
Die shitshow is wel compleet nu met dat onderzoek naar Marko erbij. Ik vertrouw er dan even op dat mocht Marko eruit getrapt worden, Max ook gaat zoals hij zelf zegt.
Toto spint hier volgens mij wel garen bij. Stel hij lonkt Marko die kant op en neemt Max en Newey mee

Anders post je er ook een linkje naar een bron bij.De_Bastaard schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:10:
Of is het free for all fantaseren nu?
Haters everywhere but I don’t really care
Waar heb je dat vandaan?De_Bastaard schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:10:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Lewis vertrekt bij Mercedes, Newey gaat naar Mercedes en ontwikkelt de W16. Russell WDC in 2025, Max 2de, met een nek-aan-nek race.De_Bastaard schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:10:
Toto spint hier volgens mij wel garen bij. Stel hij lonkt Marko die kant op en neemt Max en Newey mee.
Ik ben nu al benieuwd naar de gefrustreerde boordradio's van Lewis.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Volgende race Newey, Waché, Max en GP bij Mercedes.De_Bastaard schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:10:
Lewis: Bono my car is gone!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max maakt gewoon dit seizoen af, Lewis rijdt nog en gaat volgend seizoen pas naar Ferrari. Die gaat echt zijn zitje niet nu al afstaan.
Das lastig met geruchten, een bron is niet altijd te vinden. Maakt niet dat het niet waar kan zijn.matthijst schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:15:
[...]
Anders post je er ook een linkje naar een bron bij.
Of is het free for all fantaseren nu?
En dan nog, wie bepaalt of een bron de waarheid spreekt? Want stel het staat in de Telegraaf dan haakt de helft hier alweer af. Dan moet de Telegraaf ook weer z’n bron geven etc etc. Het einde is dan zoek.
Ongeacht wie er gelijk heeft… 80 en dan blijkbaar nog veel directe invloed.. het is toch geen geriatrische afdeling bij RB?
Voor de tamelijk neutrale kijker als ik is deze sensatie wel prachtig
En ja.. ik weet dat je met deze leeftijd ook nog POTUS kan zijn🫠
Voor de tamelijk neutrale kijker als ik is deze sensatie wel prachtig
En ja.. ik weet dat je met deze leeftijd ook nog POTUS kan zijn🫠
[ Voor 15% gewijzigd door Deruxian op 09-03-2024 11:34 ]
Stel dat deze geruchten idd kloppen, vraag me dan echt af wat Horner wil bereiken. Dan heeft hij het team overgekocht en Marko eruit. Maar dan is hij zijn sterrijder en top ontwerper ook kwijt. En als hij niet oppast, stapt Ford ook op.De_Bastaard schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:10:
Toto spint hier volgens mij wel garen bij. Stel hij lonkt Marko die kant op en neemt Max en Newey mee.
in een team met wie dan ook zal die altijd achter verstappen eindigen. Zeker Russell, die gast zegt vooral dat hij heel goed is maar maakt stiekem best vaak fouten.Stoney3K schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:16:
[...]
Lewis vertrekt bij Mercedes, Newey gaat naar Mercedes en ontwikkelt de W16. Russell WDC in 2025, Max 2de, met een nek-aan-nek race.
Ik ben nu al benieuwd naar de gefrustreerde boordradio's van Lewis.
Betrouwbaarheid, daar draait het om en daarom willen ze hier een bron. Als dan inderdaad de Telegraaf je bron is dan haakt de helft af omdat het als een onbetrouwbare bron wordt beschouwd. Telegraaf is meer sensatie.Vinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:32:
[...]
Das lastig met geruchten, een bron is niet altijd te vinden. Maakt niet dat het niet waar kan zijn.
En dan nog, wie bepaalt of een bron de waarheid spreekt? Want stel het staat in de Telegraaf dan haakt de helft hier alweer af. Dan moet de Telegraaf ook weer z’n bron geven etc etc. Het einde is dan zoek.
Het is puur om een gerucht meer kracht bij te zetten of juist om aan te geven dat het meer sensatie dan waarheid is. Zo simpel is het.
Dus kom maar op met een bron of meerdere.
Gisteren in Racecafé was ook Frans Verschuur te gast, oud-teambaas van Jos Verstappen. Die twee hebben nog wekelijks contact volgens hem. Net als Plooij een bijzonder ongenuanceerd figuur die ik slecht trek, maar hij gaf aan dat hij van Jos in de loop der tijd over meerderde akkefietjes had gehoord wat betreft Horner/Thaise eigenaren en dat kamp Oostenrijk inmiddels zo ver is dat ze net zo lang zullen blijven stoken tot Horner weg is.
Dat geloof ik eerlijk gezegd wel, de verhoudingen daar lijken goed verziekt. Heel jammer van zo’n geweldig team.
Dat geloof ik eerlijk gezegd wel, de verhoudingen daar lijken goed verziekt. Heel jammer van zo’n geweldig team.
Hij is toch geschorst omdat hij niet met de media mocht praten over de kwestie maar dat toch heeft gedaan?stylezzz schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:24:
[...]
Alles voor marko
Loyaliteit is belangrijk. Maar als notabene helmut marko informatie heeft lopen lekken zou ik daar niet mijn carriere aan verbinden. Dat marko vermoed dat hij wel eens geschorst zou kunnen worden lijkt mij al voldoende teken dat hij zelf ook doorheeft dat hij wat heeft gedaan wat niet door de beugel kan.
Geen idee wat Newey zelf van plan is in de toekomst, maar denken jullie dat hij op z'n oude dag (na dit seizoen 66) nog in gaat stappen bij een "nieuw" project a la Mercedes?
Ik denk eerder dat hij het voor gezien gaat houden als hij daadwerkelijk stopt bij Red Bull.
Ik denk eerder dat hij het voor gezien gaat houden als hij daadwerkelijk stopt bij Red Bull.
Er staat bij dat het een gerucht is. De definitie van gerucht is een bericht dat rondgaat maar waarvan de waarheid onzeker is.DoeEensGek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:47:
[...]
Betrouwbaarheid, daar draait het om en daarom willen ze hier een bron. Als dan inderdaad de Telegraaf je bron is dan haakt de helft af omdat het als een onbetrouwbare bron wordt beschouwd. Telegraaf is meer sensatie.
Het is puur om een gerucht meer kracht bij te zetten of juist om aan te geven dat het meer sensatie dan waarheid is. Zo simpel is het.
Dus kom maar op met een bron of meerdere.
Aan jou om te bepalen of je dat gerucht gelooft of niet. Zo simpel is het
Adviserende rol kan hij nog lang volhouden lijkt me?joostmakaay schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:59:
Geen idee wat Newey zelf van plan is in de toekomst, maar denken jullie dat hij op z'n oude dag (na dit seizoen 66) nog in gaat stappen bij een "nieuw" project a la Mercedes?
Een ding is duidelijk; er wordt hoog spel gespeeld door alle betrokkenen.
[ Voor 75% gewijzigd door albino71 op 09-03-2024 12:08 ]
Ik denk dat Newey lekker gaat zeilenjoostmakaay schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:59:
https://youtu.be/WPkb-bXrChw?si=4bPewxD_Q95AWx8e
En om te bepalen of ik een gerucht geloof heb ik er graag een bron bij. Geruchten geschreven door een mede-Tweaker geloof ik namelijk per definitie niet. Geruchten op Tweakers met bronvermelding kan ik tenminste de bron op waarde pogen te schatten. Zoals bv de post van @zilver7 hierboven die wel verwijst naar Ziggo Race Café in combinatie met wie het zei en wie dat is (/hoe die aan de info zou komen).Vinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:02:
[...]
Er staat bij dat het een gerucht is. De definitie van gerucht is een bericht dat rondgaat maar waarvan de waarheid onzeker is.
Ik vraag om een link naar een gerucht. Hij zal het ergens vandaan hebben?Vinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:32:
[...]
Das lastig met geruchten, een bron is niet altijd te vinden. Maakt niet dat het niet waar kan zijn.
Lijkt me niet teveel gevraagd op een forum.
Hij zei: "Met nog meer geruchten nu:
Als horner aan zou blijven dan zou Newey en Waché willen vertrekken."
Neem aan dat dat net ergens gelezen of gehoord is.
[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 09-03-2024 12:13 ]
Nee. Aan mijn om te bepalen of ik dat gerucht geloof op basis van de bron.Vinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:02:
[...]
Er staat bij dat het een gerucht is. De definitie van gerucht is een bericht dat rondgaat maar waarvan de waarheid onzeker is.
Als jij geen geruchten wil geloven is dat prima. Ik geef alleen aan dat een gerucht niet voor niets een gerucht is. Als je vraagt naar de bron en diegene kan aantonen waar de informatie vandaan komt is het immers geen gerucht meer.RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:09:
[...]
En om te bepalen of ik een gerucht geloof heb ik er graag een bron bij. Geruchten geschreven door een mede-Tweaker geloof ik namelijk per definitie niet. Geruchten op Tweakers met bronvermelding kan ik tenminste de bron op waarde pogen te schatten. Zoals bv de post van @zilver7 hierboven die wel verwijst naar Ziggo Race Café in combinatie met wie het zei en wie dat is (/hoe die aan de info zou komen).
En wat nou als je bron zegt: ow dat heb ik ergens gehoord, is dan je wens naar een bron voldoende?
[ Voor 6% gewijzigd door Vinnocchio op 09-03-2024 12:19 ]
Ik denk dat jouw definitie van een gerucht nogal raar is.Vinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:18:
[...]
Als jij geen geruchten wil geloven is dat prima. Ik geef alleen aan dat een gerucht niet voor niets een gerucht is. Als je vraagt naar de bron en diegene kan aantonen waar de informatie vandaan komt is het immers geen gerucht meer
In jouw geval zou ik dus het 'gerucht' kunnen maken dat de vader van Checo stiekem z'n moeder is, maar waar ik dat vandaan haal boeit niet...
Een gerucht heeft een bron, komt niet zomaar uit de lucht vallen, anders is het je eigen verzinsel
Je hebt het toch ergens gehoord of gelezen? Dat kan je er wel bij vertellen. Vaak is een gerucht niets meer dan een reddit bericht, soms komt het van iemand ide zegt "ik heb het in de paddock gehoord". Dat soort dingen erbij zeggen helpt wel het een beetje op waarde te schattenVinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:18:
[...]
Als jij geen geruchten wil geloven is dat prima. Ik geef alleen aan dat een gerucht niet voor niets een gerucht is. Als je vraagt naar de bron en diegene kan aantonen waar de informatie vandaan komt is het immers geen gerucht meer.
En wat nou als je bron zegt: ow dat heb ik ergens gehoord, is dan je wens naar een bron voldoende?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als een jorunalist uit het paddock meld dat er een gerucht is dat... Vind ik dat wel iets betrouwbaarder dan iets dat iemand zomaar op GoT slingert ja. En als iemand op GoT zrt dat journalist X iets meldde (incl. link naar X / website / ...) dan is het en met bron en nog steeds een gerucht. Maar wel beter op waarde te schatten.Vinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:18:
[...]
Als jij geen geruchten wil geloven is dat prima. Ik geef alleen aan dat een gerucht niet voor niets een gerucht is. Als je vraagt naar de bron en diegene kan aantonen waar de informatie vandaan komt is het immers geen gerucht meer.
van Dale: bericht dat rondgaat maar waarvan de waarheid onzeker is.GAIAjohan schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:21:
[...]
Ik denk dat jouw definitie van een gerucht nogal raar is.
In jouw geval zou ik dus het 'gerucht' kunnen maken dat de vader van Checo stiekem z'n moeder is, maar waar ik dat vandaan haal boeit niet...
Een gerucht heeft een bron, komt niet zomaar uit de lucht vallen, anders is het je eigen verzinsel
Mee eens.RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:25:
[...]
Als een jorunalist uit het paddock meld dat er een gerucht is dat... Vind ik dat wel iets betrouwbaarder dan iets dat iemand zomaar op GoT slingert ja. En als iemand op GoT zrt dat journalist X iets meldde (incl. link naar X / website / ...) dan is het en met bron en nog steeds een gerucht. Maar wel beter op waarde te schatten.
Staat nergens dat er geen bron is.Vinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:29:
[...]
van Dale: bericht dat rondgaat maar waarvan de waarheid onzeker is.
[...]
Verder heeft iemand hier op het forum toch echt wel een bron nodig voor een bewering itt een pitreporter die dingen oppikt
We vragen niet om de bron van de journalist, maar om de link naar het artikelVinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:18:
[...]

Anderhalve dag hier niet meelezen lijkt alsof ik een heel seizoen aan gossip heb gemist.. Oh my god...
Goed bezig heren, mijn moeder zal trots zijn op jullie
Goed bezig heren, mijn moeder zal trots zijn op jullie
Eens, ik vind die loyaliteit van Max aan Helmut het enige mooie in deze hele affaire. Toont wat dat betreft karakter.backupdevice schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:55:
[...]
Max heeft Marko niet meer nodig hoor . Hij is alleen loyaal aan hem.
Zijn de dikke duimen nu nog niet leeggezogen?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hyper potentieel en vol aannames klinkt dit wel als een optie. Ik werd ergens terecht hier gecorrigeerd dat Merc niet meedoet aan WEC of andere endurance projecten, maar ik hou die optie nog open.joostmakaay schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:59:
Stel dat Max echt endurance wil gaan doen, en RB met Newey het Valkerie project is gestart om wat ervaring op te doen. Max zou dan stoppen in 2026 en het "Max Team" (Adrian, Jos, JP, Helmut) zou dan een WEC uitdaging aangaan.
Dan is dit voor Merc ook een optie. Instappen in endurance met dat team zal ze geen windeieren leggen. Dat geld ook wel voor alle andere merken, maar ergens blijft deze optie voor me open. Ik zie de endurance wens van Max nog steeds als een belangrijke factor.
Maar goed, dat is allemaal onzin zolang er niks die kant op wijst, dus ik weet dat ik spijkers op laagwater zoek. Wellicht hoop ik het gewoon. Danwel onder de RB vlag, danwel onder de AM of Merc vlag.
/DikkeDuim
FreeReef.nl
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen:
Jerome d’Ambrosio gaat van Mercedes naar Ferrari na dit seizoen, een belangrijke pion binnen Mercedes. Er werd verwacht dat hij ooit Toto zou opvolgen nadat James Vowels vertrok naar Williams. Het schijnt dat zijn gezin graag terug wilt naar Italië.

Bron.
Jerome d’Ambrosio gaat van Mercedes naar Ferrari na dit seizoen, een belangrijke pion binnen Mercedes. Er werd verwacht dat hij ooit Toto zou opvolgen nadat James Vowels vertrok naar Williams. Het schijnt dat zijn gezin graag terug wilt naar Italië.

Bron.
[ Voor 7% gewijzigd door NeverSettle op 09-03-2024 14:09 ]
Ferrari heeft eindelijk door dat ze de Italianen eruit moeten werken en daar professionals moeten neerzettenNeverSettle schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:08:
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen:
[Afbeelding]
Bron.
Wedstrijdjes varen met Eddie Jordan?PeeGee schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:09:
[...]
Ik denk dat Newey lekker gaat zeilen
https://youtu.be/WPkb-bXrChw?si=4bPewxD_Q95AWx8e
Klopt, zo kwam die opmerking naar buiten. ‘Ik mag niet praten dus misschien word ik nu wel geschorst’. Vervolgens kwam er een gerucht overheen dat onderzocht wordt of het lek bij hem vandaan komt en werd de quote aan dat gerucht gekoppeld.lolgast schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:57:
[...]
Hij is toch geschorst omdat hij niet met de media mocht praten over de kwestie maar dat toch heeft gedaan?
Welk lek hier precies bedoeld wordt, is niet helemaal duidelijk, maar ik denk het allereerste over de klacht van de werkneemster en het onderzoek daarnaar. Als ik het goed heb begrepen, wist Telegraaf dat (connectie Erik v Haren/Jos Verstappen/Helmut Marko) maar heeft hij dat pas gepubliceerd nadat een andere medium dat meldde.
Ik vind het zonde van zulke mooie prestaties, maar blijkbaar is er een enorme scheur ontstaan die RBR lang binnenskamers heeft weten te houden. Ik zou niet weten hoe dit weer goed moet komen, want het gaat niet alleen om Horner maar ook om Thaise eigenaar met 51% van de aandelen. Als Horner opstapt, wat doet die Thaise eigenaar dan? De vrouw die nu op non-actief staat, lijkt meer het slachtoffer van die machtsstrijd dan van grensoverschrijdend gedrag.
Volgens Sky UK (via Sky Germany) net in de voorbeschouwing heeft Marko met Mintzlaff gesproken en blijft hij gewoon bij RBR,
[ Voor 12% gewijzigd door noo op 09-03-2024 17:19 ]
Zo komt het bij mij ook over. https://www.telegraaf.nl/...ten-zaken-worden-opgelostnoo schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:17:
Volgens Sky UK (via Sky Germany) net in de voorbeschouwing heeft Marko met Mintzlaff gesproken en blijft hij gewoon bij RBR,
Aanvulling, in Dubai gaan ze samen praten met de Thaise aandeelhouders.Dingdong schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:23:
[...]
Zo komt het bij mij ook over. https://www.telegraaf.nl/...ten-zaken-worden-opgelost

Weer een storm in een glas Red Bull dusnoo schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:17:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Max auf Deutsch:
[YouTube: Formel 1 i Interview mit Dr Helmut Marko und Max Verstappen 8.3.2024]
Hoop dat het allemaal opgelost wordt, het hele team bij elkaar blijft en de focus weer op F1 en winnen gericht kan worden.
[YouTube: Formel 1 i Interview mit Dr Helmut Marko und Max Verstappen 8.3.2024]
Hoop dat het allemaal opgelost wordt, het hele team bij elkaar blijft en de focus weer op F1 en winnen gericht kan worden.
[ Voor 30% gewijzigd door Help!!!! op 09-03-2024 18:02 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Misschien toch nog die nieuwe reglement meepakken, en na het eerste seizoen (dus in 2027) met pensioen. Denk ook wel dat Newey in zijn contract kan afdwingen dat ie maar een paar weekendjes mee moet.joostmakaay schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:59:
2027 dus naar Ferrari als Red Bull de plank mis slaat in 2026?BiaggioLuciano schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 18:23:
[...]
Misschien toch nog die nieuwe reglement meepakken, en na het eerste seizoen (dus in 2027) met pensioen. Denk ook wel dat Newey in zijn contract kan afdwingen dat ie maar een paar weekendjes mee moet.
PSN
Race is over en terug naar het drama:
Chalerm Yoodivyha zegt bluf tegen Max Verstappen. En betwijfelt zelfs of zijn clausule wel legaal is.
Chalerm Yoodivyha zegt bluf tegen Max Verstappen. En betwijfelt zelfs of zijn clausule wel legaal is.
BronBut Telegraph Sport understands Red Bull GmBH’s majority owner Chalerm Yoodivhya is adamant he will not be held to ransom, and is willing to test the legality of the ‘escape clause’ in Verstappen’s contract or even let him walk away.
Chalerm Yoovidhya (R) Christian Horner (L) - Red Bull ready to call Max Verstappen's bluff if he tries to quit team
[ Voor 4% gewijzigd door NeverSettle op 09-03-2024 19:43 ]
Tja, momenteel hebben ze de beste auto en genoeg halfbakken Verstappen fans die niet blij zullen zijn als hij naar Mercedes gaat na wat allemaal in 2021 loos was. Ik zelf Verstappen nog niet snel vertrekken.
Als je volgens mij nooit “bluf” tegen iemand moet zeggen is het Max wel .. die zou alleen al om het principe het doenNeverSettle schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:43:
[...]
Bron
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Wauw ongelooflijk. Gaan nog een aantal hele spannende weken wordenNeverSettle schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:43:
[...]
Bron
Hebben we iets om te volgen, volgende race is over twee weken.Vinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:57:
[...]
Wauw ongelooflijk. Gaan nog een aantal hele spannende weken worden
Er is donderdag een gesprek geweest volgens het Race Cafe, en ze lijken toch erg te gokken dat F1 terugkomt naar Ziggo.. voor wanneer zou dit dan zijn?
Had het vijf minuten op, toen ging Mol azijnzeiken over dat Bearman zoveel trager was als LEC.HollowGamer schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:51:
Er is donderdag een gesprek geweest volgens het Race Cafe, en ze lijken toch erg te gokken dat F1 terugkomt naar Ziggo.. voor wanneer zou dit dan zijn?
Hoop dat die twee snel met pensioen gaan.
Oh, het ging mij niet zoveel over de inhoud van het programma. Maar bij Ziggo zijn ze dus wel overtuigd dat het terugkomt?hjs schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:56:
[...]
Had het vijf minuten op, toen ging Mol azijnzeiken over dat Bearman zoveel trager was als LEC.
Hoop dat die twee snel met pensioen gaan.
Geen idee, was alweer klaar met zeHollowGamer schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:58:
[...]
Oh, het ging mij niet zoveel over de inhoud van het programma. Maar bij Ziggo zijn ze dus wel overtuigd dat het terugkomt?
Mooie is dat sommige klantenservice medewerkers ook zeggen dat f1 volgend jaar terugkomt bij ziggoHollowGamer schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:51:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Als dat betekent dat we weer in 4K kunnen kijken mag het van mij terug naar Ziggo.
Morgen het gesprek in Dubai, hopelijk worden de hoofdrolspelers weer verstandig.
Morgen het gesprek in Dubai, hopelijk worden de hoofdrolspelers weer verstandig.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik ben toch wel tevreden met F1TV/ViaPlay, het is wellicht minder gezellig, maar ik ben er voor de sport, niet voor de grappen ervoor/erna.Amaze86 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:57:
[...]
Mooie is dat sommige klantenservice medewerkers ook zeggen dat f1 volgend jaar terugkomt bij ziggoalleen mag nog niet openbaar gemaakt worden...beetje raar om zo je oude klanten te behouden.
Hmm, dat zou betekenen dat ViaPlay zich echt gaat terugtrekken, met een sublicentie gaat werken of dat C+ het gaat opkopen.
Voor mij als voetbal liefhebber is het beter dat ViaPlay blijft. Maar ik snap F1 kijkers ook wel, al klaag ik niet over het commentaar, vond Olaf en Jack altijd te veel aanwezig.
Kon dat dan bij Ziggo, dacht dat ze het enkel als test deden op nieuwe decoder, en het snel weer is verdwenen?Lekker Ventje schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:59:
Als dat betekent dat we weer in 4K kunnen kijken mag het van mij terug naar Ziggo.
Sorry, wat bedoel je precies Dubai? Gaat dit over RB? Snap daar niet veel van, volgens mij heeft hij een affaire gehad, maar er worden nu allemaal dingen van gemaakt. De 1 miljoen dat betaald is (als het klopt) is wel erg vreemd en ook wel teleurstellend. Vind het met geld gooien om er maar vanaf te zijn, altijd erg zwak, tenzij er een deel naar mijn rekening wordt overgemaakt natuurlijk.
Bij Ziggokonden klanten F1 in 4K kijken, Moest je wel de juiste box hebben natuurlijk en een tv die 4K kan weergeven. Andere klanten die bij andere providers met Ziggo pakket hadden alleen 1080P dacht ik.HollowGamer schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:03:
[...]
Kon dat dan bij Ziggo, dacht dat ze het enkel als test deden op nieuwe decoder, en het snel weer is verdwenen?
Sorry, wat bedoel je precies Dubai? Gaat dit over RB? Snap daar niet veel van, volgens mij heeft hij een affaire gehad, maar er worden nu allemaal dingen van gemaakt. De 1 miljoen dat betaald is (als het klopt) is wel erg vreemd en ook wel teleurstellend. Vind het met geld gooien om er maar vanaf te zijn, altijd erg zwak, tenzij er een deel naar mijn rekening wordt overgemaakt natuurlijk.
Dubai gaat over Red Bull inderdaad.
Nog mooier als het betekent dat ik van die 20+ seconde vertraging af ben.Lekker Ventje schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:59:
Ik durf te wedden dat er over paar jaar een serie hierover in de trant van Oppenheimer
En dat irritante gebuffer op onvoorspelbare momenten.MikeyMan schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Nog mooier als het betekent dat ik van die 20+ seconde vertraging af ben.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Die Thaise baas heeft morgen in Dubai een gesprek met Marko.HollowGamer schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:03:
[...]
Kon dat dan bij Ziggo, dacht dat ze het enkel als test deden op nieuwe decoder, en het snel weer is verdwenen?
Plooij en Mol waren suggestief waarop Kamphues zegt dat we nog niets weten waarop Mol aan Kamphues vraagt of hij er afgelopen donderdag niet bij was. Daarop zegt Kamphues dat het nog geheim is.
Zegt op zich weinig aangezien afgelopen jaar er al gesuggereerd werd dat Ziggo dit jaar het van Viaplay over zou nemen.
Mocht het inderdaad zo zijn dan hoop ik dat het voor iedereen in 4K beschikbaar is want het zag er erg goed uit.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dus na zijn gesprek met 49% van de aandelen is het nu de beurt aan 51%.Lekker Ventje schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:56:
[...]
Die Thaise baas heeft morgen in Dubai een gesprek met Marko.
Ben benieuwd wie er nu de dienst uitmaakt.
[ Voor 7% gewijzigd door PP_Sound op 09-03-2024 23:08 ]
Blijkbaar Helmut MarkoPP_Sound schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 23:02:
[...]
Dus na zijn gesprek met 49% van de aandelen is het nu de buurt aan 51%.
Ben benieuwd wie er nu de dienst uitmaakt.
Dat is nog niet duidelijk, misschien dat deze baas weer een andere beslissing neemt.RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 23:09:
[...]
Blijkbaar Helmut MarkoAnders wilde niet beide kanten hem spreken.
was ff graven, maar uiteindelijk gevonden. Heel leuk gedaan! Er is zelfs een kiddo die commentaar geeftTransportman schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:15:
[...]
Vanaf de schedule pagina kan je hem kiezen, het is geen keuze zoals International/F1 Live/driver op de echte race stream.
Een maar? De eerste keer waren er drie. Waarbij ze ook gasten hadden (tijdens de race). Waarbij zo'n meisje een gast Britney noemde. Waarna Rosberg serieus not amused wasDJTimo schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 23:36:
[...]
was ff graven, maar uiteindelijk gevonden. Heel leuk gedaan! Er is zelfs een kiddo die commentaar geeft
Overigens was het toen met Sky en hadden ze ook een eigen nabeschouwing (mogelijk ook voorbeschouwing?) inclusief interviews met de coureurs etc. Waarbij datzelfde meisje bij Norris ook door de bocht vloog, weet alleen niet meer waarmee. Was ook een iets te ad-rem opmerking, alleen in dat geval gewoon "kinderlijk" grappig / geen gene hebben. En niet Rosberg Britney noemen "zonder er bij na te denken".
Laat ik het dan zo zeggen: zowel Oostenrijk als Thailand vinden blijkbaar Helmut Marko "autoritair" genoeg om met hem samen te zitten. Als er echt shit aan de hand was / ze vonden hem niet nodig te hebben dan hadden ze hem wel op non-actief gezet / ontslagen zonder met samen te zitten.PP_Sound schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 23:12:
[...]
Dat is nog niet duidelijk, misschien dat deze baas weer een andere beslissing neemt.
Dat was volgens mij in 2021. Toen hadden ze de NeXt box. Je kon meedoen met de pilot, maar na al het gedoe rondom de mediabox die ze ervoor hadden heb ik nooit meegedaan. Toen ze klaar waren en je daadwerkelijk in 4K kon kijken (als het niet upscaled 1K was) kon je de NeXt box alleen krijgen bij het duurste Ziggo abonnement.NeverSettle schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:24:
[...]
Bij Ziggo klanten konden F1 in 4K kijken, Moest je wel de juiste box hebben natuurlijk en een tv die 4K kan weergeven. Andere klanten die bij andere providers met Ziggo pakket hadden alleen 1080P dacht ik.
Daarna verloor Ziggo het aan Viaplay. Dat heeft ze veel pijn gedaan. Het zou mooi zijn als ze F1 weer terugkrijgen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Deze wordt Scarlet genoemd. (ohnee, dit is volgens mij een volwassen vrouw) Kan zijn dat er meer kids zijn maar nog niet gehoord. Voor mij zijn alle kinderstemmen al gauw hetzelfde. Denk nu dat het geen kind is eerlijk gezegd. Gewoon iemand met een kinderlijke stem.RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 23:54:
[...]
Een maar? De eerste keer waren er drie. Waarbij ze ook gasten hadden (tijdens de race). Waarbij zo'n meisje een gast Britney noemde. Waarna Rosberg serieus not amused was.
Overigens was het toen met Sky en hadden ze ook een eigen nabeschouwing (mogelijk ook voorbeschouwing?) inclusief interviews met de coureurs etc. Waarbij datzelfde meisje bij Norris ook door de bocht vloog, weet alleen niet meer waarmee. Was ook een iets te ad-rem opmerking, alleen in dat geval gewoon "kinderlijk" grappig / geen gene hebben. En niet Rosberg Britney noemen "zonder er bij na te denken".
Anyway, na 6 rondes heeft Scarlet uitgelegd wat een drs (train) is. Klopte niet helemaal in detail, maar goed genoeg voor mijn vrouw, die nog nooit iets van F1 heeft gezien. Zij weet niet eens wie Max Verstappen is (zij is Argentijnse)
lol. Kiddo is behoorlijk bij de pinken. Weet meteen welke Aston Martin eraf is gegaan.
Gevolgd door uitleg wat een gele vlag betekenend. Precies het niveau van mijn vrouw
[ Voor 13% gewijzigd door DJTimo op 10-03-2024 01:04 ]
Ik blijf erbij dat ik die hele discussie niet snap. Ja Max is loyaal naar Marko maar Max snapt toch ook wel dat Marko niet het hele team leidt? Dat is toch echt Horner.
Helmut is wel de "ontdekker" van de grote Max, en heeft hem tegen alle adviezen in een kans gegeven op zeer jonge leeftijd dus ik snap wel dat Max hem extra dankbaar is.AMARONE schreef op zondag 10 maart 2024 @ 00:52:
Ik blijf erbij dat ik die hele discussie niet snap. Ja Max is loyaal naar Marko maar Max snapt toch ook wel dat Marko niet het hele team leidt? Dat is toch echt Horner.
Er is ook weinig discussie, 99% is 'geloof me, ik weet dat' en 'stel dat, stel dit, dus dan X en Y'. Media moet z'n werk blijven doen met hits&clicks, dan bedenk je werkelijk alles 'relatief geloofwaardig'AMARONE schreef op zondag 10 maart 2024 @ 00:52:
De tijd van 'onderzoek, resultaat, gesprek, besluit' netjes afwachten zijn we al 2 decennia voorbij
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vandaag lieten ze bij de voorbeschouwing de clip zien van Brazilië waarbij Max de team orders negeerde, vond ik trouwens wel grappig zo met de kennis van (ook al speelde dat voor alles), en het toont aan dat Max toch nog wel eens koppig kan zijn. Past wel bij zijn loyaliteit en opmerkingen.
En ik moet trouwens eerlijk zeggen: ik denk dat zolang Max nog een goede top 3/4 stoeltje kan krijgen, hij echt niet naar een “lager” niveau gaat. (Ja ik weet dat WEC en Indycar en NASCAR niet per se lager is, maar F1 blijft de Champions League van het racen.)
En ik moet trouwens eerlijk zeggen: ik denk dat zolang Max nog een goede top 3/4 stoeltje kan krijgen, hij echt niet naar een “lager” niveau gaat. (Ja ik weet dat WEC en Indycar en NASCAR niet per se lager is, maar F1 blijft de Champions League van het racen.)
Knip
[ Voor 99% gewijzigd door BiaggioLuciano op 10-03-2024 01:22 ]
Als de F1 terug gaat naar Ziggo, hoop ik toch ten zeerste dat ze in ieder geval afscheid nemen van Jack Plooij.
Ik hoop dat ze terug gaan naar Ziggo zodat de F1TV abbo’s tenminste weer terug kunnen naar de normaalhenri86 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 06:31:
Als de F1 terug gaat naar Ziggo, hoop ik toch ten zeerste dat ze in ieder geval afscheid nemen van Jack Plooij.
PSN
Ik denk dat we dat wel kunnen vergeten. Jaarabo komt wellicht terug. Maar ik denk dan wel nog steeds voor de €95 van nu. F1TV was IMO voor €65 gewoon goedkoop. Waarbij ze sinds de start ook nog geen enkele prijsverhoging hadden gedaan. Dat de prijs dus een keer omhoog zou gaan viel te verwachten.YakuzA schreef op zondag 10 maart 2024 @ 08:08:
[...]
Ik hoop dat ze terug gaan naar Ziggo zodat de F1TV abbo’s tenminste weer terug kunnen naar de normaal
Wat IMO, en voor velen?, een groter probleem was was de ~50% verhoging in een keer, en de enorm slechte communicatie. Toen het voor nieuwe abonnees was zeiden ze nog dat bestaande abonnementen aan de oude prijs bleven. Nog geen maand later kwamen de eerste mails v.w.b. de prijsverhoging. Vervolgens blijft de website ook nog eens de oude, foute, prijs vermelden. Komt het (mogelijke) stopzetten van het jaarabonnement er nog eens bij (achteraf lopen bestaande abos gewoon door dan). En nu het zo ver was blijkt dat sommigen die ook direct bij F1TV hebben afgesloten alsnog maar €65 betaalden terwijl op dezelfde dag vele anderen €95 betaalden.
Het zou wel een lachertje zijn dat Ziggo ook extra geld gaat vragen om F1 te kijken, zou dan nog iedereen Ziggo zo veel beter vinden dan Viaplay of F1TV
18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽
Ik kijk zo nu en dan nog het racecafe maar het is daar met Plooij en de andere wel heel vaak een grote clown show.henri86 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 06:31:
Niet dat viaplay het geheime recept heeft overigens.
Van de andere kant: als Max niet boven gekomen was, nadat hij in het diepe was gegooid, had Marko hem ook niet opgevist. En was Max slechts een alinea in de geschiedenis geweest.DJTimo schreef op zondag 10 maart 2024 @ 00:55:
[...]
Helmut is wel de "ontdekker" van de grote Max, en heeft hem tegen alle adviezen in een kans gegeven op zeer jonge leeftijd dus ik snap wel dat Max hem extra dankbaar is.
Marko zag een (super)talent in Max en wilde hem vastleggen om Mercedes en Ferrari voor te zijn.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Marco had een stoeltje. Niet meer niet minder. Wolff wilde Max ook vastleggen.Joris748 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 08:59:
[...]
Marko zag een (super)talent in Max en wilde hem vastleggen om Mercedes en Ferrari voor te zijn.
Mijn boefje is liev!
Inderdaad ze hebben met beide gesprekken gevoerd alleen kon red bull met torro rosso Max gelijk een stoeltje aanbieden en dat gaf oa de doorslagJB schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:13:
[...]
Marco had een stoeltje. Niet meer niet minder. Wolff wilde Max ook vastleggen.
Maar dat ze dat stoeltje aan zo'n jong iemand wilden geven, was niet echt vanzelfsprekend. En diegene had nog maar kort in F3 gereden en niet eens in F2.JB schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:13:
[...]
Marco had een stoeltje. Niet meer niet minder. Wolff wilde Max ook vastleggen.
Dus ook al had MB of Ferrari (En zeker die laatste) een stoeltje gehad, dan was het zeker geen uitgemaakte zaak dat hij die zou krijgen volgens mij.
Daar ging het juist om. Marko kon Max wel in een auto zetten bij Torro Rosso. Daarom kregen Wolff en Ferrari geen “kans” want Jos/Max wilde zekerheid om te kunnen rijden.Shinji schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:14:
[...]
Maar dat ze dat stoeltje aan zo'n jong iemand wilden geven, was niet echt vanzelfsprekend. En diegene had nog maar kort in F3 gereden en niet eens in F2.
Dus ook al had MB of Ferrari (En zeker die laatste) een stoeltje gehad, dan was het zeker geen uitgemaakte zaak dat hij die zou krijgen volgens mij.
Mijn boefje is liev!
Maar je zei dat het alleen het stoeltje was, niets meer niets minder. Dat suggereert dat als een stoeltje bij MB of Ferrari beschikbaar was geweest het misschien anders was geweest. Maar ik twijfel of die überhaupt dat stoeltje zo snel al aan Max hadden willen geven. Dus het is meer dan het stoeltje alleen, het is ook die gok durven wagen van Marko.JB schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:24:
[...]
Daar ging het juist om. Marko kon Max wel in een auto zetten bij Torro Rosso. Daarom kregen Wolff en Ferrari geen “kans” want Jos/Max wilde zekerheid om te kunnen rijden.
We zullen het nooit weten hoe het anders was gelopen maar denk dat die loyaliteit vooral komt door de gok durven nemen.
Hoe alles nu bij RBR in elkaar zit daar weet ik gewoon te weinig (zeker) van. Die mensen werken bovendien samen onder hoge druk over lange tijd, veel ego's en er zullen ondanks het succes vast ook veel kleine en grote ergernissen zijn (geweest).
In het algemeen vind ik loyaliteit prima. Sterker dat kom ik veel te weinig tegen dus ik juich het toe.
Tegelijkertijd vind ik blinde loyaliteit ook weer niet nodig noch verstandig....
In het algemeen vind ik loyaliteit prima. Sterker dat kom ik veel te weinig tegen dus ik juich het toe.
Tegelijkertijd vind ik blinde loyaliteit ook weer niet nodig noch verstandig....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Bron?SinergyX schreef op zondag 10 maart 2024 @ 01:21:
[...]
Er is ook weinig discussie, 99% is 'geloof me, ik weet dat' en 'stel dat, stel dit, dus dan X en Y'. Media moet z'n werk blijven doen met hits&clicks, dan bedenk je werkelijk alles 'relatief geloofwaardig'
De tijd van 'onderzoek, resultaat, gesprek, besluit' netjes afwachten zijn we al 2 decennia voorbij
Ja dan was het anders geweest. Dat wordt ook gezegd. Er is door Mercedes en Ferrari aangegeven dat ze Max wilden contracteren maar niet direct een stoeltje hadden. Daarom rijdt Max bij RBR nu.Shinji schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:31:
[...]
Maar je zei dat het alleen het stoeltje was, niets meer niets minder. Dat suggereert dat als een stoeltje bij MB of Ferrari beschikbaar was geweest het misschien anders was geweest. Maar ik twijfel of die überhaupt dat stoeltje zo snel al aan Max hadden willen geven. Dus het is meer dan het stoeltje alleen, het is ook die gok durven wagen van Marko.
We zullen het nooit weten hoe het anders was gelopen maar denk dat die loyaliteit vooral komt door de gok durven nemen.
Mijn boefje is liev!
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.