[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 43 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Waarom boeit het andere bedrijven/mensen überhaupt zoveel dat Horner mogelijk vreemd is gegaan?

Dat een bedrijf moet optreden tegen ongewenst gedrag van iemand een leidinggevende functie is normaal. Waarom de vader van een coureur zich daar mee moet bemoeien snap ik echter totaal niet? Wat is zijn belang in dit geheel. Waarom een partij als Ford dat pas in 2026 in beeld komt opeens compleet wilt afhaken omdat een teamleider zich mogelijk misdragen heeft?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Lt.Mitchell schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:42:
[...]

Echt niet, in BE wetgeving ben je als bedrijf verplicht om bekend te maken met welke organisatie je samenwerkt voor dit soort onderzoeken. Je maakt gewoon je eigen verhaaltje zodat je gelijk krijgt met grote oogkleppen voor alle signalen die erop wijzen dat er hier wel iets goed mis zit.
De enige die hier verhaaltjes maakt ben je vooral zelf volgens mij met uitspraken als 'once a cheater always a cheater'. Houd het eens bij de feiten zou ik zeggen.....

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 11:48

Stoney3K

Flatsehats!

Lt.Mitchell schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:28:
[...]

PS, Geri was de maitresse van Horner toen zijn ex-vrouw zwanger was van hun kind... Once a cheat, always a cheat.
Met dat soort uitspraken (samen met "Waar rook is moet wel vuur zijn") werden een paar eeuwen geleden nog heksen verbrand. Laten we vooral van de feiten uitgaan en niet een hoop gaan roepen.

Bovendien zijn de privé 'nevenactiviteiten' van Horner hier totaal niet van belang. Misschien hebben hij en Geri wel een open huwelijk en kan het ze allebei heel weinig schelen. Wat alleen van belang is is of de dame in kwestie daadwerkelijk door Horner op een ongewenste manier is behandeld. Voorlopig is dat nog niet duidelijk.

Wanneer het met wederzijdse instemming gaat, dan is het leuk voor de achterklap van de Sun maar dan houdt het ook op.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Omdat RB zegt dat ze op non-actief is gezet omdat ze 'dishonest' was?
Datzelfde RB dat een "externe" partij aangetrokken heeft om onderzoek te voeren maar weiger de naam van de onderzoekende instantie vrij te geven?
Datzelfde RB dat een hele marketingstunt lanceerde zodat iedereen Geri & Horner konden fotografferen zodat alles koek & ei lijkt?

Hoe naïef ben je wel niet?

PS, Geri was de maitresse van Horner toen zijn ex-vrouw zwanger was van hun kind... Once a cheat, always a cheat.
Wat een vooringenomenheid. Red Bull is helemaal niet verplicht om bekend te maken wie die instantie is. Dat het een onafhankelijke partij is zou meer dan voldoende moeten zijn. Ook al hebben ze al wel medegedeeld wie het onderzoek gedaan heeft. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
stylezzz schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:01:
[...]

De enige die hier verhaaltjes maakt ben je vooral zelf volgens mij met uitspraken als 'once a cheater always a cheater'. Houd het eens bij de feiten zou ik zeggen.....
Naja, to nu toe klopt het.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
matthijst schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 15:50:
[...]

Naja, to nu toe klopt het.
Maar het is niet relevant. Enige dat relevant is of bepaalde zaken zonder wederzijds goedkeuren zijn gebeurd. Al hebben ze gezellige orgies met alle werknemers op de fabrieksvloer, het boeit niet. Enige dat telt is of er sprake was van consent of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Audi wil Stake Team gaan overnemen lees ik? hmm... vind nou net de kleuren zo ontzettend gaaf, hopelijk gaan die niet verloren :P

Bron

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 08-03-2024 16:07 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Shinji schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 16:04:
[...]

Maar het is niet relevant. Enige dat relevant is of bepaalde zaken zonder wederzijds goedkeuren zijn gebeurd. Al hebben ze gezellige orgies met alle werknemers op de fabrieksvloer, het boeit niet. Enige dat telt is of er sprake was van concent of niet.
We kunnen wel stellen dat Christian Horner nog lang geen Max Mosley is. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
[...]

Omdat RB zegt dat ze op non-actief is gezet omdat ze 'dishonest' was?
Datzelfde RB dat een "externe" partij aangetrokken heeft om onderzoek te voeren maar weiger de naam van de onderzoekende instantie vrij te geven?
Datzelfde RB dat een hele marketingstunt lanceerde zodat iedereen Geri & Horner konden fotografferen zodat alles koek & ei lijkt?

Hoe naïef ben je wel niet?

Ik zou graag een onderbouwing willen zien van je beweringen of ben je toevallig een collega van Erikje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:41
G_Dragon schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 16:06:
Audi wil Stake Team gaan overnemen lees ik? hmm... vind nou net de kleuren zo ontzettend gaaf, hopelijk gaan die niet verloren :P

Bron
Dat is toch al een paar jaar bekend .. dit is gewoon de volgende stap (nu 100% eigenschap) in dat traject.

De komende jaren blijft het Sauber met de huidige sponsoren .. vanaf nieuwe regelement wordt het Audi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:21
G_Dragon schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 16:06:

Bron
*knip*

Het team is nu juist weer (Stake / Kick) Sauber juist omdat Audi al in 2 of 3 stappen flink wat aandelen in Sauber heeft gekocht om vanaf 2026 volledig eigenaar te zijn. En een team onder de naam Alfa Romeo dat voor een (groot) deel eigendom van Audi is zou nogal gek zijn. Daarom ook dat Alfa Romeo de (sponsor)overeenkomst heeft beëindigd / niet verlengd. En er dus ruimte was voor Stake om titelsponsor te worden.

En bv Andreas Seidl, die al op zijn minst sinds de start van 2023 CEO is van Sauber is ook een ex VAG man en heeft (voordat die TP van McLaren werd) ook voor VAG een van de WEC teams geleid (ik meen Porsche).
En heck, er zijn al meer dan een jaar geruchten / voorspellingen dat Sainz naar Audi zou gaan in 2026. Omdat hij bekend is met Seidl (van bij McLaren dus) en ik meen senior ook voor Audi (/een VAG merk) doet rally rijden.

En dit hele proces is ook al groot aangekondigd bij de GP van Spa ('21 of '22). Waar Audi aanwezig was met een mockup auto (de mockup auto van FOM met Audi livery). Hell, er zijn zelfs al geruchten geweest dat Audi tich weer zou terugtrekken voor 2026 (want nieuwe baas/bazen bij Audi / VAG met uiteraard eigen ideeën en plannen voor het bedrijf. Waar F1 volgens de geruchten niet bij pastte).

[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2024 14:34 . Reden: Snren is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
Helmut geschorst door Red Bull....? The shit hits the fan.
Max naar Mercedes en Lewis naar Ferrari per direct 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

sly___ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:25:
Ja, Sainz ligt er nu toch uit met een blindedarmontsteking, kan Lewis gelijk overstappen en Max zijn stoeltje meenemen. Wordt het nog leuk dit seizoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:27
Ja, maar het zegt niets over wat de reden ervoor zou zijn?

https://racingnews365.nl/...ng-door-red-bull-niet-uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 14:19
Red Bull-topman Helmut Marko wordt mogelijk door zijn team geschorst. De tachtigjarige Oostenrijker heeft tegenover ORF bevestigt dat de "theoretische mogelijkheid" op een schorsing bestaat.

In theorie zou men in het onderzoek meer mensen kunnen schorsen.
Dat betekend niet dat het gebeurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
henri86 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:51:
[...]

Ja, maar het zegt niets over wat de reden ervoor zou zijn?

https://racingnews365.nl/...ng-door-red-bull-niet-uit
Een van de reacties.
De reden werd ook op ORF gemeld, namelijk dat mogelijk Marko de berichten heeft gelekt. Naast het interview met Marko, was er ook een interview met Wolff en die liet het allemaal een beetje in het midden. Het zou een verlies zijn voor de Oostenrijkse autosport. ORF/Servus zitten er altijd bovenop. Daarom kijk ik voor F1, naar ze op TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Als dat gebeurd, dan is het wel duidelijk dat het een machtsstrijd was en dat de Oostenrijkers hebben verloren.
Maar we gaan het zien. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:38
RobertMe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:01:
[...]

*knip*

Het team is nu juist weer (Stake / Kick) Sauber juist omdat Audi al in 2 of 3 stappen flink wat aandelen in Sauber heeft gekocht om vanaf 2026 volledig eigenaar te zijn. En een team onder de naam Alfa Romeo dat voor een (groot) deel eigendom van Audi is zou nogal gek zijn. Daarom ook dat Alfa Romeo de (sponsor)overeenkomst heeft beëindigd / niet verlengd. En er dus ruimte was voor Stake om titelsponsor te worden.

En bv Andreas Seidl, die al op zijn minst sinds de start van 2023 CEO is van Sauber is ook een ex VAG man en heeft (voordat die TP van McLaren werd) ook voor VAG een van de WEC teams geleid (ik meen Porsche).
En heck, er zijn al meer dan een jaar geruchten / voorspellingen dat Sainz naar Audi zou gaan in 2026. Omdat hij bekend is met Seidl (van bij McLaren dus) en ik meen senior ook voor Audi (/een VAG merk) doet rally rijden.

En dit hele proces is ook al groot aangekondigd bij de GP van Spa ('21 of '22). Waar Audi aanwezig was met een mockup auto (de mockup auto van FOM met Audi livery). Hell, er zijn zelfs al geruchten geweest dat Audi tich weer zou terugtrekken voor 2026 (want nieuwe baas/bazen bij Audi / VAG met uiteraard eigen ideeën en plannen voor het bedrijf. Waar F1 volgens de geruchten niet bij pastte).
*knip*
Niet op de man spelen, maak aub een topic report.

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2024 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:53:
Als dat gebeurd, dan is het wel duidelijk dat het een machtsstrijd was en dat de Oostenrijkers hebben verloren.
Maar we gaan het zien. :)
Dat zal t zijn...
Benieuwd of t kamp Verstappen echt naar Mercedes gaat dan of is dit puur een truc om een nog beter contract los te krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sly___ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:55:
[...]

Dat zal t zijn...
Benieuwd of t kamp Verstappen echt naar Mercedes gaat dan of is dit puur een truc om een nog beter contract los te krijgen?
Verstappen gaat nergens naartoe. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henri86
NotSoSteady schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:53:
[...]

Een van de reacties.

[...]
Helmut "Ik heb het rapport zelfs niet eens gezien" na de vraag hoe dat kon lekken en of het echt was _O-

Eerste geluiden in Jeddah nu zijn dat Marko door hoofdkantoor Red Bull is opgedragen niet met de media te praten. Nu openlijk alsnog met media praten kan worden gezien als ondermijning van het gezag. Ook zou Red Bull eerder intern onderzoek zijn gestart waar 'lek' vandaan komt.

Sky Germany: "Marko will be suspended on Monday."

[ Voor 50% gewijzigd door henri86 op 08-03-2024 19:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
Shinji schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 16:04:
[...]

Maar het is niet relevant. Enige dat relevant is of bepaalde zaken zonder wederzijds goedkeuren zijn gebeurd. Al hebben ze gezellige orgies met alle werknemers op de fabrieksvloer, het boeit niet. Enige dat telt is of er sprake was van concent of niet.
Voor een rechter ja.
Hij had het erover dat Horner een cheater is. Dat is hij gewoon en vind ik moreel verwerpelijk. Maar goed, ieder z'n hobby. Een zwangere vrouw met kind laten zitten is niet de mijne.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:33
*knip*
In mijn ogen heeft @RobertMe juist een goed punt, dat Audi team Sauber gaat overnemen is al -uitgebreid- in het nieuws geweest en zou in een F1 topic toch als algemene kennis mogen worden aangenomen, zeker van iemand die zo veel met F1 doet op dit forum zoals @G_Dragon (waarvoor dank btw). Ik lees de reactie dan ook als een beetje geplaag tussen 2 actieve posters, met gelijk een behoorlijk goede en uitgebreide uitleg van @RobertMe voor de 'niet zo ingewijde' onder ons. Dat daarna mensen zich plaatsvervangend op hun p*k getrapt voelen verpest de sfeer pas echt.

[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2024 14:36 . Reden: off-topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RobertMe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:01:
[...]

Hoe was het, een paar jaar, onder die steen?

Ik was het blijkbaar serieus even vergeten, want nu je het zo zegt denk ik van ja is ook zo! My bad :D

Heb niet je hele uitgebreide verslag gelezen want veel kwam alweer boven :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pyr0_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:04:
Jeetje wat een zure reacties hier. Wat hier de sfeer totaal verpest is, in mijn ogen, juist níet @RobertMe's reactie op @G_Dragon. Maar de compleet op de man gespeelde reactie's daaronder. Over verheven voelen en proberen de mod uit te hangen gesproken...

In mijn ogen heeft @RobertMe juist een goed punt, dat Audi team Sauber gaat overnemen is al -uitgebreid- in het nieuws geweest en zou in een F1 topic toch als algemene kennis mogen worden aangenomen, zeker van iemand die zo veel met F1 doet op dit forum zoals @G_Dragon (waarvoor dank btw). Ik lees de reactie dan ook als een beetje geplaag tussen 2 actieve posters, met gelijk een behoorlijk goede en uitgebreide uitleg van @RobertMe voor de 'niet zo ingewijde' onder ons. Dat daarna mensen zich plaatsvervangend op hun p*k getrapt voelen verpest de sfeer pas echt.
Ik zie net pas je tag en heb ook even op het bericht van @RobertMe gereageerd, want in was echt even vergeten dat het al langer aan de gang was met Audi. Maar over de rest ga ik me niet over uitspreken, ik waardeer het ontzettend dat mijn inzet op het forum zo gewaardeerd word, dat is altijd fijn om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Vandaar dat CC gebuik in dat mailtje over die Google drive :')
Marko had nog maar voor 1 jaar een contract dus die ging er toch binnenkort uit, is ook niet het type om zich niet in de pers te uiten dus hij is nu vrijwel zeker al exit.

Btw ik neem aan dat de p.a. van Horner een hele stevige nda heeft moeten ondertekenen bij het afsluiten van haar contact dus lekken die van haar af zouden komen kunnen wel eens meer kosten dan dat het haar zou opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:44
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:57:
Verstappen gaat nergens naartoe. ;)
Ik zou Max wel eens in de HAAS willen zien, gewoon één race omdat het kan... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
De poep raakt de ventilator:
Verstappen verbindt lot bij Red Bull aan Marko: 'Ik kan niet zonder hem doorgaan'

De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing is zeer onzeker. De Nederlander heeft vrijdag na de kwalificatie voor de Grand Prix van Saoedi-Arabië gezegd dat hij bij het Oostenrijkse team geen toekomst ziet zonder topman Helmut Marko.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
@Vinnocchio & @LAD93: wellicht dat jullie je kunnen aanmelden als moderators? Jullie lijken die ambitie toch te ambiëren, en de huidige moderators geven al regelmatig(er) aan het (op de drukke monumenten) niet bij te kunnen benen.

Verder verwijs ik jullie naar de post van @Pyr0_, waaruit blijkt dat hij mijn (eerste) post wel heeft gelezen. Plagerig in de eerste zin, wat blijkbaar het enige is dat jullie gelezen hebben. En daarna een uitgebreide uitleg "voor iedereen" met hoe de vork in de steel zit. (Aankondiging die al langer geleden gedaan is, Audi dat ook al langer aandelen koopt, Seidl die als (voormalig) VAG man naar Sauber is gegaan, ...).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:28
Voor de story liefhebbers.
Ga maar los

Verstappen on Helmut Marko potential RB exit on Sky Germany:

"I wasn‘t expecting Helmut to say that.
Without him in the team, I believe there will be a problem, also for myself because I always had a lot of trust in Helmut (mutually).
You can’t forget what he and Dietrich built together and he has to get a lot of respect for that. He is a very important part in the team."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
@RobertMe ik heb het nog eens doorgelezen en ik kwam wat hard uit de hoek, waarvoor excuus. Ik heb mijn vorige post weggehaald.

Ik ben gewoon van mening dat er in de F1 fora te vaak geschermd wordt met ‘dat hoor je te weten!!1!’ en daar word ik soms moe van..

[ Voor 73% gewijzigd door LAD93 op 08-03-2024 20:48 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:30
MadDogMcCree schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 00:12:
Ik heb het idee dat Horner aanblijft maar de macht weer richting Oostenrijk en Mintzlaff verschuift, in ruil voor het wegmoffelen van het schandaal. Het lijkt mij dat Horner Verstappen en Newey ook niet wil verliezen en zal daardoor concessies moeten doen. Z'n redding is dan de familie Yoovidhya.
Nou, ik zit er dus helemaal naast. Horner zet door en wellicht heeft Mintzlaff eieren voor z'n geld gekozen? Ik snap de keuze van Red Bull wel, want zolang Marko aanwezig is in het paddock gaat er geen rust in de tent komen.

Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat Horner veel medestanders gaat hebben, wie vertrouwt hem straks nog? De geruchten gaan toch sterk dat Newey niet aan Horner zijn kant staat.

Ik schat dat Max tot en met 2025 zal aanblijven en dan afzwaait naar Mercedes. Horner zal vast en zeker slim genoeg zijn om Marko niet direct te ontslaan, zodat Verstappen zijn clausule niet direct kan activeren.

Edit; nou, Max lijkt niet te bluffen, die lijkt bereid per direct te vertrekken.

[ Voor 4% gewijzigd door MadDogMcCree op 08-03-2024 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wat een puinhoop. Bij Red Bull zijn ze er ook erg sterk in om een slechte situatie nog slechter te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
NotSoSteady schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:20:
Wat een puinhoop. Bij Red Bull zijn ze er ook erg sterk in om een slechte situatie nog slechter te maken.
Netflix al gesignaleerd?
Dit worden mooie afleveringen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
hoevenpe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:24:
[...]

Netflix al gesignaleerd?
Dit worden mooie afleveringen...
Net als je denkt dat het niet gekker kan worden. Whats next?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• hoevenpe
stylezzz schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:25:
Net als je denkt dat het niet gekker kan worden. Whats next?
Marko wordt tijdens de race ontslagen, Max gooit demonstratief de zandzakken eruit en zet het veld op een ronde. Doet een donut op de finish en kondigt zijn vertrek aan na het Wilhelmus...

En rijdt volgende race voor Mercedes in het stoeltje van Lewis met GP naast Toto aan de muur. Een Mercedes met 1 erop, wie had dat gedacht in 2024. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
Ik hoop dat Marko maandag inderdaad weg is bij Red Bull en dat Max 'm direct volgt ("een man, een woord"). Krijgen we een spannend kampioenschap!

Het zou overigens wel al te grappig zijn als na geen enkele rijderswissel van 2023->2024, een paar weken in het 2024 seizoen er een hele stoelendans plaats gaat vinden van coureurs die tijdens het seizoen van team gaan wisselen 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door henri86 op 08-03-2024 21:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

hoevenpe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:29:
[...]
En rijdt volgende race voor Mercedes in het stoeltje van Lewis met GP naast Toto aan de muur. Een Mercedes met 1 erop, wie had dat gedacht in 2024. _/-\o_
En dan in de W15 waarin Lewis liep te mopperen over de balans nog altijd iedereen het snot voor de ogen rijden. 8)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:38

alienfruit

the alien you never expected

Wel een beetje flauw van Verstappen dat hij Marko niet met pensioen wil laten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MadDogMcCree schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:15:
[...]

Nou, ik zit er dus helemaal naast. Horner zet door en wellicht heeft Mintzlaff eieren voor z'n geld gekozen? Ik snap de keuze van Red Bull wel, want zolang Marko aanwezig is in het paddock gaat er geen rust in de tent komen.

Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat Horner veel medestanders gaat hebben, wie vertrouwt hem straks nog? De geruchten gaan toch sterk dat Newey niet aan Horner zijn kant staat.

Ik schat dat Max tot en met 2025 zal aanblijven en dan afzwaait naar Mercedes. Horner zal vast en zeker slim genoeg zijn om Marko niet direct te ontslaan, zodat Verstappen zijn clausule niet direct kan activeren.

Edit; nou, Max lijkt niet te bluffen, die lijkt bereid per direct te vertrekken.
Waarom is er nu onrust dan omdat Marko blijft? Ik snap er niks meer van... Horner, Jos en die vrouw hadden per direct eruit (paddock) getrapt moeten worden.

Marko sterft langs de baan, dat kan niet anders met zijn passie. En Max naar Mercedes?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
henri86 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:30:
Ik hoop dat Marko maandag inderdaad weg is bij Red Bull en dat Max 'm direct volgt ("een man, een woord"). Krijgen we een spannend kampioenschap!

Het zou overigens wel al te grappig zijn als na geen enkele rijderswissel van 2023->2024, een paar weken in het 2024 seizoen er een hele stoelendans plaats gaat vinden van coureurs die tijdens het seizoen van team gaan wisselen 8)7
En dan kan Red Bull bijvoorbeeld Alonso proberen te halen?
Of Sainz, dan kan Hamilton eerder overstappen en is er een Mercedes stoel klaar vrij voor Verstappen.
Dan krijg je inderdaad een stoelendans.

Verstappen klinkt wel vrij standvastig.
Als ze Marko niet of alleen schorsen loopt het misschien nog met een sisser af maar als hij er uit wordt gewerkt wil Verstappen ook weg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35
Wat ik vreemd vind is dat je je lot verbindt aan een 80-jarige. Ik bedoel ergens houdt het (werkzame) leven op… tenzij je er toch al geen zin meer in hebt.

Stel dat de soep zo heet gegeten wordt, Marko en Max vertrekken. En dan zegt Marko nah, dit is het toch ook niet helemaal. Vertrek je dan serieus weer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Als Lewis daadwerkelijk mid-season z'n stoeltje verliest: Bono, my tires are gone!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 23:44

Damian

Insane Obtrusion

ArcticWolf schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:55:
[...]

Waarom is er nu onrust dan omdat Marko blijft? Ik snap er niks meer van... Horner, Jos en die vrouw hadden per direct eruit (paddock) getrapt moeten worden.

Marko sterft langs de baan, dat kan niet anders met zijn passie. En Max naar Mercedes?? 8)7
Geruchten zijn toch dat Marko die whatsappjes geleaked heeft? Als dat zo is dan heeft de poep echt wel de ventilator geraakt hoor :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
marcelcee schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:55:
Wat ik vreemd vind is dat je je lot verbindt aan een 80-jarige. Ik bedoel ergens houdt het (werkzame) leven op… tenzij je er toch al geen zin meer in hebt.

Stel dat de soep zo heet gegeten wordt, Marko en Max vertrekken. En dan zegt Marko nah, dit is het toch ook niet helemaal. Vertrek je dan serieus weer?
Hij zal er ook geen fulltime baan meer aan hebben.

Ik denk dat het Max meer niet zint dat Marko er tegen zijn zin uitgewerkt wordt.
Die gaat vast niet meer mee naar een ander team, maar hij wil hem wel aanhouden bij Red Bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Als Marko ze heeft gelekt is het dus authentiek, het op non-actief zetten van de vrouwelijke wederpartij een dubieuze stap.

Horner heeft los van dit akkefietje een hoop uit te leggen, klinkt cynisch maar deze reuring kon de F1 wel gebruiken. De enige manier waarop het WDC nog spannend wordt is als Max de volgende 22 races in een Mercedes of McLaren rijdt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04:13
marcelcee schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:55:

Max voelt mogelijk een ereschuld bij Marko. Als Marko moet vertrekken, dan is Verstappen solidair. Als Marko met pensioen gaat (of overlijdt), dan gaat het leven gewoon door.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
hoevenpe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:01:
Als Marko ze heeft gelekt is het dus authentiek, het op non-actief zetten van de vrouwelijke wederpartij een dubieuze stap.

Horner heeft los van dit akkefietje een hoop uit te leggen, klinkt cynisch maar deze reuring kon de F1 wel gebruiken. De enige manier waarop het WDC nog spannend wordt is als Max de volgende 22 races in een Mercedes of McLaren rijdt.
Begreep dat de uitspraken/bekentenis van die vrouw op meerdere vlakken tegenstrijdig was en dat ze daarom op non-actief is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyRS
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 19-09 17:10
Waar zegt Max dat als Marko vertrekt, hij ook vertrekt? Ik lees alleen dat hij belangrijk is voor zijn toekomst maar niet dat als Marko weggaat, hij ook gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:47
WoodyRS schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:29:
Waar zegt Max dat als Marko vertrekt, hij ook vertrekt? Ik lees alleen dat hij belangrijk is voor zijn toekomst maar niet dat als Marko weggaat, hij ook gaat.
“De optie dat Helmut weggaat zie ik niet zitten. Ik heb altijd duidelijk aangegeven dat hij erbij moet blijven. Ik kan niet zonder hem doorgaan", volgens nu.nl

Is net hoe je het interpreteert denk.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
WoodyRS schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:29:
"De optie dat Helmut weggaat zie ik niet zitten. Ik heb altijd duidelijk aangegeven dat hij erbij moet blijven. Ik kan niet zonder hem doorgaan", zei de 26-jarige Verstappen in Jeddah tegen NU.nl.
Lijkt me redelijk expliciet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

hoevenpe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:01:

Tenzij de berichten niet allemaal echt zijn. Mengelmoes van echte en neppe berichten met foto's van een privé instagram ofzo

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MadDogMcCree
ArcticWolf schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:55:
[...]

Omdat dit hele verhaal helemaal niet gaat om het gedrag van Horner, maar om het machtsvacuüm dat Materschitz heeft achtergelaten. De vete gaat tussen kamp Mintzlaff/Marko/Oostenrijk en kamp Horner/Thai. Als je beide partijen, die overduidelijk flink met elkaar in de clinch liggen, week in week uit met elkaar laat optrekken binnen het paddock gaat de boel alleen maar meer laten escaleren. Zeker omdat het er op lijkt dat Marko team Verstappen op de hoogte houdt van alles wat er binnen het team gebeurt, en dat heeft vorige week voor escalatie gezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Maar zou Max echt naar Mercedes willen om weer met chagrijn rond te gaan rijden of rijdt ie volgend jaar WEC, gesteld dat ie weg zou gaan bij RBR? Maar ik weet niet of je als Mercedes blij moet zijn met Max want je krijgt Jos er gratis bij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ik denk dat wec een goede optie is. Mercedes gaat 1 grote frustratie worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:20:
De toko verkopen en het houden bij blikjes aan de man brengen..

[ Voor 3% gewijzigd door PP_Sound op 08-03-2024 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
dutchgio schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:00:
[...]

Hij zal er ook geen fulltime baan meer aan hebben.

Ik denk dat het Max meer niet zint dat Marko er tegen zijn zin uitgewerkt wordt.
Die gaat vast niet meer mee naar een ander team, maar hij wil hem wel aanhouden bij Red Bull.
Denk dat het gewoon een combinatie van alles is. Het probleem is alleen dat niemand exact weet wat er gaande is. Sommige media melden bijvoorbeeld ook dat Horner een aantal jaar geleden betrokken is geweest bij een schimmige sponsordeal en dat het juist Marko is geweest die hem heeft gered. Horner komt op mij in ieder geval steeds meer over als een dubieus persoon die niet te vertrouwen is.
What Verstappen means by this is not clear at first glance, but it could be an allusion to a situation that lies far in the past. A few years ago, as part of a sponsorship deal between Red Bull Racing and Geox, there were (officially unconfirmed) rumors that Horner had personally enriched himself through the partnership, and Dietrich Mateschitz wanted to throw the team boss out, they say at the headquarters in Fuschl.

It is said to have ultimately been Marko who saved Horner's job - perhaps a background that explains what Verstappen means when he says: "I think it's very important that you show this man respect for what he's done And that also goes back to the loyalty and integrity factor. It's certainly important that he stays part of the team. Also for me."
https://www.motorsport-to...appen-gleich-mit-24030822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Red Bull, de sportdrank fabrikant die marketing heeft uitgevonden, Is er geen budgetkap dan is er wel een discutabele WDC overwinning, zaken genoeg waar in blijkt dat Red Bull leeft op controversie.

Ik hoor en lees vooral veel "als, dan" uitspraken, maar feitelijks weinig concreets.

Het lijkt allemaal wel een bliksemafleider, maar ze hebben de 1e race wel gewonnen en staan voor morgen ook weer op pole...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
YouTube: Verstappen: I'm loyal to Helmut| 2024 Saudi Arabia GP 🇸🇦

Hier legt max het aan sky zelf uit.

Sky: "You have said that. When asked; would you see yourself racing for redbull in 2025?" You said Unless for something very crazy".
Sky.: Is helmut leaving crazy enough?
Max: thats an understatement if that is crazy. But lets see what happens.

Nog niks beklonken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
Wow, dat interview.
Benieuwd of RB Marko maandag op non actief durft te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het is maar vermoeiend dit gezeik. Net ook al eens heer Plooij in Race Café. Ik erger mij niet snel maar vanavond was het wel heel erg dat die grens bij mij overschreden werd.

Ik mag uiteindelijk hopen dat het allemaal niet zo ernstig is als al dat gespeculeer doet lijken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00
Millie-ano schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:27:
YouTube: Verstappen: I'm loyal to Helmut| 2024 Saudi Arabia GP 🇸🇦

Hier legt max het aan sky zelf uit.

Sky: "You have said that. When asked; would you see yourself racing for redbull in 2025?" You said Unless for something very crazy".
Sky.: Is helmut leaving crazy enough?
Max: thats an understatement if that is crazy. But lets see what happens.

Nog niks beklonken.
Lijkt me ook vrij helder.
Max wilde het core-team bij elkaar houden, maar de Oostenrijkers lijken nu gedropt te worden.
Hoe direct hij in dit interview is, laat voor mij wel zien dat het voor hem menens is wanneer Marko eruit gezet wordt..
Hij is iig loyaal aan Marko (zolang die leeft), en ik moet nog zien als Marko eruit gezet wordt of Verstappen niet tabee zegt en een aanbieding van een ander team aanneemt, of een sabbatical neemt.

Verder lijkt Mercedes wel oren te hebben naar Max en Marko (als een Niki Lauda).. Ik zie het zo gebeuren eigenlijk.. Een stoelendans voor de 'echte' start van het F1 seizoen in Melbourne..

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 09-03-2024 00:13 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:43

franssie

Save the albatross

Bizar hoe het meest succesvolle team toch ten onder lijkt te gaan aan een externe bloedgroepen strijd.

Misschien wel een kans voor BEA om in een technisch goede wagen te starten in 2025 :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:50
RobertMe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:19:
[...]

Leuk die voorbeelden van 2 dingen die ik niet gedaan heb.

Maar van een user die bij vrij letterlijk elke race een foto plaatst van zijn woonkamer / slaapkamer van "kijk eens hoe ik voor de TV zit", en mede-auteur is van alle letterlijk alle F1 topics hier op Tweakers verwacht ik dat die de afgelopen 2 jaar toch ook ooit wel eens heeft opgevangen dat Sauber in 2026 Audi wordt.

Dus nee, de reactie was niet bedoelt als gatekeeping naar alles en iedereen. Maar was op de user toegespitst.
dan nog slaat dit nergens op
"Hoe was het, een paar jaar, onder die steen?"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MadDogMcCree
sjaool schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 00:03:
Het is maar vermoeiend dit gezeik. Net ook al eens heer Plooij in Race Café. Ik erger mij niet snel maar vanavond was het wel heel erg dat die grens bij mij overschreden werd.

Ik mag uiteindelijk hopen dat het allemaal niet zo ernstig is als al dat gespeculeer doet lijken. :|
Aan Plooij ergeren is natuurlijk ook niet zo lastig. *knip*
Het is in ieder geval maar goed voor de hele situatie dat Plooij en Mol daar niet meer aanwezig zijn. We hebben al eerder gezien dat Plooij heel ongemakkelijk partij koos en personen ook gewoon schoffeerde. Dan denk ik bijvoorbeeld aan 'French fuck'.

[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2024 14:37 . Reden: Dat voegt niets toe. ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 16-09 16:01
Jos en Toto zijn gewoon goede bekenden / vrienden. Een overstap naar Mercedes is zo gemaakt hoor. Daarnaast een Mercedes aangetoond dat ze een hele snelle auto kunnen maken en heeft Max aangetoond dat hij ook met een trage auto kan winnen.

Ik zie het wel gebeuren. En racen voor een echt auto merk is altijd leuker dan voor een blikjes fabrikant…

De buiten wereld is meer bezig met rivaliteit dan de F1 wereld zelf, die gasten kennen elkaar allemaal al zo lang

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00
GrooV schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 00:37:
Jos en Toto zijn gewoon goede bekenden / vrienden. Een overstap naar Mercedes is zo gemaakt hoor. Daarnaast een Mercedes aangetoond dat ze een hele snelle auto kunnen maken en heeft Max aangetoond dat hij ook met een trage auto kan winnen.

Ik zie het wel gebeuren. En racen voor een echt auto merk is altijd leuker dan voor een blikjes fabrikant…

De buiten wereld is meer bezig met rivaliteit dan de F1 wereld zelf, die gasten kennen elkaar allemaal al zo lang
Vooral de ‘fans’ die in de laatste 5-8 jaar erbij zijn gekomen zitten helemaal in de ‘rivaliteit’.
Iemand kan overal heen gaan als hij het echt wil.

Prost was knettergek dat hij naar Ferrari ging, hetzelfde geldt voor Alonso, Vettel en nu Hamilton :+

Hamilton was knettergek dat hij van McLaren naar Mercedes ging, maar je ziet wel wat hem dat uiteindelijk gebracht heeft. Stel hij had in de jaren 2014-2018 in de McLaren met de Honda GP2 motor gezeten.

En ja, ik snap rivaliteit tussen teams en coureurs echt wel, de Schumacher tijd stond er bol van, maar de manier waarop het nu op asociale media wordt gedaan is echt koekoek

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Maar wel een blikjesfabrikant met de beste auto en beste motor. Honda is naar mijn mening een trots merk en mag je ook trots zijn om met zo'n motor te rijden. Red Bull heeft inmiddels ook al wat wagens in samenwerking met Aston Martin geproduceerd die toch ook redelijk bijzonder zijn.

Ikzelf ben totaal geen fan van dat stijve en het zichzelf veel te serieus nemende Mercedes, nooit geweest ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-09 15:43
MadDogMcCree schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:45:
[...]

Omdat dit hele verhaal helemaal niet gaat om het gedrag van Horner, maar om het machtsvacuüm dat Materschitz heeft achtergelaten. De vete gaat tussen kamp Mintzlaff/Marko/Oostenrijk en kamp Horner/Thai. Als je beide partijen, die overduidelijk flink met elkaar in de clinch liggen, week in week uit met elkaar laat optrekken binnen het paddock gaat de boel alleen maar meer laten escaleren. Zeker omdat het er op lijkt dat Marko team Verstappen op de hoogte houdt van alles wat er binnen het team gebeurt, en dat heeft vorige week voor escalatie gezorgd.
Wat is eigenlijk het conflict? Horner doet het toch wel aardig hoor, dus ik snap de Thaisen wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MadDogMcCree
BiaggioLuciano schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 01:51:
[...]

Wat is eigenlijk het conflict? Horner doet het toch wel aardig hoor, dus ik snap de Thaisen wel.
Wat er allemaal precies speelt blijft onduidelijk, maar als je de touwtjes aan elkaar knoopt kom je ongeveer hier op uit: MadDogMcCree in "[F1] Randzaken"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik vind het al een hele prestatie dat een 80-jarige zoveel info expres kan lekken via een computer. Meestal is het per ongeluk en zijn het bankgegevens waarna de volgende dag de rekening leeg is.
Ik vraag mij dan af als het waar is, waar Max de lijn trekt qua "Hij weg, ik weg", hoe bont kan Marko het maken?
Als iedereen blijft worden dat leuke bedrijfsfeestjes, de Bull staat dan niet voor stier maar voor onzin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Misschien zit de familie Perez er wel achter. Die zijn uiterst stil en de enige manier waarop Checo ooit WDC kan worden is wanneer Max weggaat en dat leek nooit te gebeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:09
Max naast Alonso bij Aston Martin met een Honda motor in 2026 ❤️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43

Mercedes heeft ook laten zien dat ze de plank behoorlijk mis kunnen slaan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:22
Er zijn genoeg exit strategieën voor Max, denk ik, en meer dan genoeg teams die met hem in zee willen gaan. Zou me zelfs voor kunnen stellen dat alonso met pensioen zou gaan om plaats te maken. Echter Mercedes lijkt me het meest waarschijnlijke. Wolff laat iedereen gaan die LH44 wil hebben en heeft zo plek en budget voor mensen als GP en Newey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Nu online
Als Max vertrekt gaat dat 2025 Red Bull stoeltje erg gewild zijn....dat is 99% zeker t wereldkampioen stoeltje. Alonso voor een laatste kunstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
geruchten zijn dat die keuze al gemaakt is in Thailand en word Albono WDC 2025.

…of Perez… 😂😂😂

Mag hij de rest van z’n leven zeggen: Ik ben WDC omdat Max er gelukkig niet meer was 🙃

[ Voor 56% gewijzigd door Lynx op 09-03-2024 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Nooit voor mogelijk gehouden dat deze gedachte bij me opkomt, want niet Max-waardig en zeer onwaarschijnlijk, maar waar ik bang voor ben is dat Max expres in een wedstrijd de winst laat lopen om zo druk op de ketel te zetten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
Tha Deo schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:32:
Nooit voor mogelijk gehouden dat deze gedachte bij me opkomt, want niet Max-waardig en zeer onwaarschijnlijk, maar waar ik bang voor ben is dat Max expres in een wedstrijd de winst laat lopen om zo druk op de ketel te zetten.
Dat nooit.

Maar waarom ben je daar ‘bang voor’? Stort je wereld in als hij verliest? Voor de druk zal het weinig uitmaken..

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 09-03-2024 07:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Tha Deo schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:32:
Lol. Never. Max wil alléén maar winnen. Hij zit daar voor zichzelf en voor niemand anders.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:22
Lynx schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:29:

…of Perez… 😂😂😂

Mag hij de rest van z’n leven zeggen: Ik ben WDC omdat Max er gelukkig niet meer was 🙃
Heb die geruchten ook gezien en vind het wel te verwachten. Alles dat loyaal is aan de Oostenrijkse kant zal wel in de komende 12 maanden het team al dan niet gedwongen verlaten. Zo gaan die dingen nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03

Toto was de eerste die Jos en Max destijds benaderde. Enkel konden zij niet direct een zitje bieden, wat Red Bull met Toro Rosso wél kon.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 16-09 16:01
sjaool schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 01:29:
[...]

Maar wel een blikjesfabrikant met de beste auto en beste motor. Honda is naar mijn mening een trots merk en mag je ook trots zijn om met zo'n motor te rijden. Red Bull heeft inmiddels ook al wat wagens in samenwerking met Aston Martin geproduceerd die toch ook redelijk bijzonder zijn.

Ikzelf ben totaal geen fan van dat stijve en het zichzelf veel te serieus nemende Mercedes, nooit geweest ook. ;)
Weet niet wanneer je F1 bent gaan volgen maar Max is niet met een WDC winnende auto ingestapt, ook daar is hij en het team gegroeid om dat voor elkaar te krijgen. Natuurlijk heeft hij gelijk z’n eerste GP gewonnen in de RBR maar toen vielen beide Mercedesen uit

En nu ook haalt Perez geen P2 terwijl Max wel P1 haalt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hoevenpe
Lynx schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:29:
Albono?

Is dat de Frankenstein baby van Alex, Fernando en de race engineer van Lewis? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:38
Het zou wat zijn als Marko moet vertrekken, Max hem volgt en dat die 80jarige daarna ineens omvalt. Al die loyaliteit voor niks. Sta je dan met je lege handjes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

Vinnocchio schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:54:
Het zou wat zijn als Marko moet vertrekken, Max hem volgt en dat die 80jarige daarna ineens omvalt. Al die loyaliteit voor niks. Sta je dan met je lege handjes
Max heeft Marko niet meer nodig hoor . Hij is alleen loyaal aan hem.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zijn handen zullen nooit meer leeg zijn. Die heeft genoeg credits opgebouwd en met zoveel loyaliteit richting degenen die hem geholpen heeft siert het hem alleen maar. En lege handen geld wise ook niet. Ik denk dat hij wel op zijn pootjes terecht komt. Zijn oorspronkelijke doel heeft ie in 2021 al bereikt he. En hij is ook niet altijd fan van de veranderingen in F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

hoevenpe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:46:
[...]

Albono?

Is dat de Frankenstein baby van Alex, Fernando en de race engineer van Lewis? :+
Tag @tweakduke dan even. Kan hij het meteen aanpassen :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RobertMe
Albon, met bloedgroep O +.

spoiler:
Zijn woorden / uitleg. In lagere categorieën stond bloedgroep op het racepak, direct achter de naam. Waardoor bij hem ALBONO+ stond. En Albono is zo zijn nickname geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Ik denk dat als Max nu (om 9:00 's ochtends Nederlandse tijd) bij ieder willekeurig team aanklopt, dat hij vanavond bij dat team kan racen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Uitgezonderd Ferrari en mss McLaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:01

Spotmatic

Ken sent me

-tom-562 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:57:
[...]

Ik denk dat als Max nu (om 9:00 's ochtends Nederlandse tijd) bij ieder willekeurig team aanklopt, dat hij vanavond bij dat team kan racen
Maar wel achteraan starten dan...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

GrooV schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:39:
[...]

Weet niet wanneer je F1 bent gaan volgen maar Max is niet met een WDC winnende auto ingestapt, ook daar is hij en het team gegroeid om dat voor elkaar te krijgen. Natuurlijk heeft hij gelijk z’n eerste GP gewonnen in de RBR maar toen vielen beide Mercedesen uit

En nu ook haalt Perez geen P2 terwijl Max wel P1 haalt
Wat heeft het ermee te maken wanneer ik F1 ben gaan kijken? Red Bull heeft voor Max ook wereldkampioenschappen binnengesleept dus jouw opmerking is, naar mijn mening, een beetje dom. ;)

Elke team heeft goede jaren en minder goede jaren. Toen Max er kwam had Red Bull goede wagens (okay de RB13 vergeten we maar even) maar een motor die totaal niet mee kon komen met de rest. Renault zat met hun motor die zij aan Red Bull leverden een beetje in een dip net zoals Alpine (Renault) nu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Teknix1982 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 06:27:
Misschien zit de familie Perez er wel achter. Die zijn uiterst stil en de enige manier waarop Checo ooit WDC kan worden is wanneer Max weggaat en dat leek nooit te gebeuren :p
In het voetbaltopic hebben we het soms wel eens over de kampioen van de armoede. Vaak is dat dan uit teleurstelling, maar in dit geval zou dat dan echt zo zijn…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Spotmatic schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:14:
[...]

Dat is dan weer een mooie uitdaging voor hem. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

-tom-562 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:57:
[...]

kunnen ze die stoeltjes ter plaatse gieten of mag hij op een alcoholvrijbierkratje zitten? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stylezzz
Spotmatic schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:14:
[...]

Alles voor marko 8)7

Loyaliteit is belangrijk. Maar als notabene helmut marko informatie heeft lopen lekken zou ik daar niet mijn carriere aan verbinden. Dat marko vermoed dat hij wel eens geschorst zou kunnen worden lijkt mij al voldoende teken dat hij zelf ook doorheeft dat hij wat heeft gedaan wat niet door de beugel kan.

[ Voor 46% gewijzigd door stylezzz op 09-03-2024 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
sly___ schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:22:
Als Max vertrekt gaat dat 2025 Red Bull stoeltje erg gewild zijn....dat is 99% zeker t wereldkampioen stoeltje. Alonso voor een laatste kunstje?
Dat is helemaal niet zo zeker. Helemaal als het team dit jaar uit elkaar valt en alle belangrijke personen (zoals Newey) besluiten te vertrekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
stylezzz schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:24:
[...]

Alles voor marko 8)7

Loyaliteit is belangrijk. Maar als notabene helmut marko informatie heeft lopen lekken zou ik daar niet mijn carriere aan verbinden. Dat marko vermoed dat hij wel eens geschorst zou kunnen worden lijkt mij al voldoende teken dat hij zelf ook doorheeft dat hij wat heeft gedaan wat niet door de beugel kan.
In een machtsstrijd gaat het lang niet altijd om feiten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:22
Tomcatter_31 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:32:
[...]

Dat is helemaal niet zo zeker. Helemaal als het team dit jaar uit elkaar valt en alle belangrijke personen (zoals Newey) besluiten te vertrekken.
Het kan best dat kamp Verstappen nu de loyaliteit kaart speelt omdat ze de tekenen aan de wand zien. Een team dat uit elkaar valt en een motor in 2026 van het kaliber "gp2 engine".

Het kan om loyaliteit gaan. Maar het lijkt mij dat er momenteel heel veel speelt.
Pagina: 1 ... 43 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.