[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 30 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:51
Ford heeft een brief naar Red Bull gestuurd. Niet om ze onder druk te zetten maar wil wel dat het onderzoek serieus en snel wordt uitgevoerd omdat de eerste grand prix van het seizoen al volgende week van start gaat.

Ford wil graag terug in de Formule 1 maar heeft ook de mogelijkheid om de samenwerking met Red Bull te beëindigen aldus bronnen met kennis over de samenwerking.

https://www.ft.com/conten...4a-42a1-b658-9b4553aaee2b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:15
Chocoball schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:12:
Ford heeft een brief naar Red Bull gestuurd. Niet om ze onder druk te zetten maar wil wel dat het onderzoek serieus en snel wordt uitgevoerd omdat de eerste grand prix van het seizoen al volgende week van start gaat.

Ford wil graag terug in de Formule 1 maar heeft ook de mogelijkheid om de samenwerking met Red Bull te beëindigen aldus bronnen met kennis over de samenwerking.

https://www.ft.com/conten...4a-42a1-b658-9b4553aaee2b
En dit allemaal over wat app-verkeer wat blijkbaar niet dermate deplorabel was dat Horner op staande voet ontslagen is... cancel-culture uit Amerika in optima forma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:49
Blik1984 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:15:
[...]

En dit allemaal over wat app-verkeer wat blijkbaar niet dermate deplorabel was dat Horner op staande voet ontslagen is... cancel-culture uit Amerika in optima forma
Ben het eens met cancel cultuur, vooral trial by media. Als Horner inderdaad ongewenste foto('s) naar een van zijn collega's heeft gestuurd dan vind ik dat zeker niet kunnen. Hoe dan ook, hij blijft onschuldig tot de onderzoeken zijn afgerond.

Het zou wel een flinke klap voor Red Bull zijn als Ford de samenwerking beëindigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:55
NeverSettle schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:32:
[...]

Ben het eens met cancel cultuur, vooral trial by media. Als Horner inderdaad ongewenste foto('s) naar een van zijn collega's heeft gestuurd dan vind ik dat zeker niet kunnen. Hoe dan ook, hij blijft onschuldig tot de onderzoeken zijn afgerond.

Het zou wel een flinke klap voor Red Bull zijn als Ford de samenwerking beëindigd.
denk dat je de definities van cancel culture en trial by media even moet checken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:22
Dus... volgens ViaPlay (Finse) is de beslissing in Oostenrijk inmiddels genomen en wordt het terugtreden van Horner binnenkort bekend gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
Zou wel lollig zijn als je hem ineens van de pitmuur ziet weglopen na het aannemen van een telefoontje vanuit Oostenrijk en vervolgens in een auto stapt, wegrijdt en niet meer terugkomt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:47
henri86 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 14:58:
Dus... volgens ViaPlay (Finse) is de beslissing in Oostenrijk inmiddels genomen en wordt het terugtreden van Horner binnenkort bekend gemaakt

Dat is een bron die ik zo kon vinden. Maar het is een gerucht en iedereen met een beetje credibility in het paddock kan van alles gaan roepen wat de media vervolgens overneemt.

Ik neem aan/mag hopen dat de advocaat die bezig is met het onderzoek dat heeft afgerond en niet dat er iemand ontslagen wordt op basis van een hoop geschreeuw.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fynnster
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:33
En alweer ontkent.

Update 14:45 uur
Viaplay Finland ontkent dat er al een beslissing is genomen over de toekomst van Christian Horner. Volgens de Finse versie van de streamingdienst waren de collega's slechts aan het speculeren over mogelijke scenario's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 19:19
Fynnster schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:42:
En alweer ontkent.

Viaplay Finland ontkent dat er al een beslissing is genomen over de toekomst van Christian Horner. Volgens de Finse versie van de streamingdienst waren de collega's slechts aan het speculeren over mogelijke scenario's.
Dan is het dus waar :+

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Fynnster schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:42:
En alweer ontkent.

Ze kunnen wel in dit topic er bij komen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Mercedes Formula 1 team principal Toto Wolff says those involved in the series should live up to role model status in response to the Christian Horner investigation.
https://www.motorsport.co...r-investigation/10578251/

Hij heeft het voornamelijk over het niet met koptelefoons op tafel slaan vermoed ik ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:30
Het is toch raar dat er zo makkelijk gespeculeerd wordt over het vertrek van Horner. Er wordt al uit gegaan van schuld. Volgens mij is dat precies trial by media.

Volgens mij gaat het nog altijd over 1 medewerker. Met alle respect voor haar (of hem), maar dit had heel ver van de media vandaan moeten blijven. Er is iets mis gegaan en dat wordt onderzocht. Door een krant die sensatie ruikt met een duidelijk gebrek aan moreel kompas (en een zoektocht naar geldelijk gewin), wordt het naar buiten gebracht, met het excuus dat ze alleen rapporteren.
Voor mij is dit de allerlaagste vorm van riool "journalistiek".
Volgens mij hoort dat rapport intern te blijven en zouden we er helemaal niks meer van moeten horen. Al het andere wat er over wordt gerapporteerd is voor mij niet beter dan wat je vindt in de story of de privé.

Die man heeft 15 of 20 jaar zijn leven om formule 1 heen gebouwd met giga successen en een team met een fantastisch imago.

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:29

AvK

Ready Set Go

R.E. schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:52:
Het is toch raar dat er zo makkelijk gespeculeerd wordt over het vertrek van Horner. Er wordt al uit gegaan van schuld. Volgens mij is dat precies trial by media.

Volgens mij gaat het nog altijd over 1 medewerker. Met alle respect voor haar (of hem), maar dit had heel ver van de media vandaan moeten blijven. Er is iets mis gegaan en dat wordt onderzocht. Door een krant die sensatie ruikt met een duidelijk gebrek aan moreel kompas (en een zoektocht naar geldelijk gewin), wordt het naar buiten gebracht, met het excuus dat ze alleen rapporteren.
Voor mij is dit de allerlaagste vorm van riool "journalistiek".
Volgens mij hoort dat rapport intern te blijven en zouden we er helemaal niks meer van moeten horen. Al het andere wat er over wordt gerapporteerd is voor mij niet beter dan wat je vindt in de story of de privé.

Die man heeft 15 of 20 jaar zijn leven om formule 1 heen gebouwd met giga successen en een team met een fantastisch imago.
Ehhh, je bedoelt de Telegraaf?

Eric van Haren heb ik hoog zitten maar hoop voor hem dat hij het juist heeft. Zie ook erg weinig filmpjes van hem momenteel..... Dingetje?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
AvK schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:58:
[...]

Eric van Haren heb ik hoog zitten maar hoop voor hem dat hij het juist heeft. Zie ook erg weinig filmpjes van hem momenteel..... Dingetje?
De telegraaf heeft dit balletje aan het rollen gebracht en veel anderen zijn er bovenop gesprongen.

Vette shit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
AvK schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:58:
[...]

Eric hangt de vuile was buiten. En dat met maar één doel, een sappige scoop. Ik kan me zo voorstellen dat Eric even geen nieuwtjes krijgt. Ondanks dat wat Christian Horner gedaan zou hebben waarschijnlijk hard afgekeurd zou worden door het paddock, dan nog had men liever het onderzoek afgewacht en erna iets naar buiten gebracht.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Verkeerd topic

[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 21-02-2024 23:06 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
In ander nieuws, Günther Steiner is toegevoegd aan het analisten team van RTL+. Dus wie zijn ongezouten mening wil horen over wat er op de baan gebeurt, RTL+ zendt 7 wedstrijden live uit.

https://nl.motorsport.com...lijft-actief-f1/10579205/

[ Voor 23% gewijzigd door asing op 23-02-2024 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:49
asing schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:21:
In ander nieuws, Günther Steiner is toegevoegd aan het analisten team van RTL+. Dus wie zijn ongezouten mening wil horen over wat er op de baan gebeurt, RTL+ zendt 7 wedstrijden live uit.

https://nl.motorsport.com...lijft-actief-f1/10579205/
Paar weken terug had Jack Plooij gezegd dat hij en Steiner ook verder online interviewen voor Ziggo Race Café. Hopelijk kan hij nu wat meer zeggen dan voorheen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Mooi verhaal met aardig wat details over het ontwerp van de 2021 Honda motor die Max heeft geholpen om wereldkampioen te worden, voor het eerst ... wat een stress was dat seizoen zeg 🫣

https://www.motorsport.co...engine-red-bull/6522898/?

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Nu heeft ook de CEO van Ford, Jim Farley een brief gestuurd. Samengevat het duurt te lang en weinig transparant. Ford had bijna 2 weken terug al een brief gestuurd nadat op 5 februari bekend werd dat er melding was gedaan door een medewerker tegen Horner,

https://apnews.com/articl...af6bc4bcffe876caab1b67ff6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Chocoball schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:10:
Nu heeft ook de CEO van Ford, Jim Farley een brief gestuurd. Samengevat het duurt te lang en weinig transparant. Ford had bijna 2 weken terug al een brief gestuurd nadat op 5 februari bekend werd dat er melding was gedaan door een medewerker tegen Horner,

https://apnews.com/articl...af6bc4bcffe876caab1b67ff6
Ik weet niet of dit zo'n goed idee was van Ford als toekomstig partner, zou je dat niet onderling (binnen kamers) willen houden i.p.v. de pers er bij te betrekken bij iets wat toch al niemand daadwerkelijk iets van af weet?

Ben benieuwd hoe dit soort zaken in zulke overeenkomsten zijn opgenomen, dit zal vast nog wel een staartje krijgen tussen Ford en RBR ongeacht de uitkomst van het onderzoek en de gevolgen daarvan. Erg netjes is het niet hoe, en van welke kant je er ook naar kijkt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
Ik snap die woke wil om snelheid niet. Hoezo niet eerst gedegen onderzoek, zodat een conclusie klopt. In plaats van zo snel mogelijk willen oordelen omdat het bij deze woke tijden past.

Kijk eens naar een rechtzaak en de onderzoekstijd die daar aan vooraf gaat. Dat is over het algemeen ook niet van vandaag of morgen als diverse partijen gehoord moeten worden en er eventueel nog aanvullend onderzoek moet worden gedaan.

En als ik de geruchten mag geloven is hier mogelijk nog wat interne machtsstrijd gaande ook, maakt het niet makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:17
Ford is niet echt fijngevoelig. Ken je de verhalen nog uit de Ford/Ferrari film en documentaires. Ford zit er alleen voor eigen gewin in en tegenwoordig is de hele wereld ongelooflijk politiek gevoelig geworden op metoo-tjes en andere woke zaken.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
In principe zou het niet heel ingewikkeld moeten zijn toch? Als er door Horner dingen gezegd zijn waar de ander niet tegen kon, wordt het een lastig verhaal, want hoe bewijs je iets wat alleen mondeling 1:1 is gezegd? Maar schijnbaar gaat het om appjes, die worden bewaard, dus daar moet dan bewijs van zijn. Laat dat zien, oordeel of de taal / plaatjes / whatever kan of niet en handel daar naar.

Maar volgens mij weten we allemaal nog he-le-maal niks, dus ik vind al dat gespeculeer of die subtiele hints van Toto over "we moeten ons allemaal zo en zo gedragen" (alsof Horner dat niet heeft gedaan) zo laag.

Edit: wat trouwens vaak gebeurt als er echt iets aan de hand is, is dat er na zo'n aanklacht meer mensen naar voren treden. Dat lijkt nu niet te gebeuren. Met 1000-en medewerkers door de jaren heen is het niet raar dat er iemand tussen zit die je stijl van leiderschap niet trekt, maar het spreek wel voor je dat je de langstzittende team principal bent en dit de eerste keer is dat er zo'n onderzoek plaatsvindt.

Maar nu ben ik misschien ook aan het speculeren...

[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 26-02-2024 09:58 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik weet niet hoe een bedrijf als Ford recht van spreken heeft in deze. Ford zelf was nu ook niet van onbesproken gedrag. Maar dit zal wel weer onder het typisch Amerikaanse guilty untill proven innocent vallen.

Extra druk op Red Bull bij onderzoek naar Christian Horner: ‘Onze waarden zijn niet onderhandelbaar’

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Lollipop trailer: 2024 Season Trailer | Formula 1 Animated Comedy

[ Voor 24% gewijzigd door alienfruit op 26-02-2024 20:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Geen idee hoe betrouwbaar The Times is maar de toekomst van Horner wordt in de komende 48 uur bepaald. Blijkbaar zat er bij een klacht geen bewijs van wat Horner naar de vrouwelijke medewerker gestuurd zou hebben.

https://www.thetimes.co.u...ion-allegations-6p2lpmqvr

P.S. volgens De Telegraaf is het onderzoek naar Horner afgerond en wordt dinsdag of woensdag imeer duidelijk over de toekomst van Horner.

En nu hou ik er verder over op en is het afwachten tot morgen of woensdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Chocoball schreef op maandag 26 februari 2024 @ 23:15:
Geen idee hoe betrouwbaar The Times is maar de toekomst van Horner wordt in de komende 48 uur bepaald. Blijkbaar zat er bij een klacht geen bewijs van wat Horner naar de vrouwelijke medewerker gestuurd zou hebben.

P.S. volgens De Telegraaf is het onderzoek naar Horner afgerond en wordt dinsdag of woensdag imeer duidelijk over de toekomst van Horner.

Paywall.... Sky meldt het ook : https://www.skysports.com...esolved-before-bahrain-gp

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:36

SomerenV

It's something!

Grrrrrene schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:43:
In principe zou het niet heel ingewikkeld moeten zijn toch? Als er door Horner dingen gezegd zijn waar de ander niet tegen kon, wordt het een lastig verhaal, want hoe bewijs je iets wat alleen mondeling 1:1 is gezegd? Maar schijnbaar gaat het om appjes, die worden bewaard, dus daar moet dan bewijs van zijn. Laat dat zien, oordeel of de taal / plaatjes / whatever kan of niet en handel daar naar.

Maar volgens mij weten we allemaal nog he-le-maal niks, dus ik vind al dat gespeculeer of die subtiele hints van Toto over "we moeten ons allemaal zo en zo gedragen" (alsof Horner dat niet heeft gedaan) zo laag.

Edit: wat trouwens vaak gebeurt als er echt iets aan de hand is, is dat er na zo'n aanklacht meer mensen naar voren treden. Dat lijkt nu niet te gebeuren. Met 1000-en medewerkers door de jaren heen is het niet raar dat er iemand tussen zit die je stijl van leiderschap niet trekt, maar het spreek wel voor je dat je de langstzittende team principal bent en dit de eerste keer is dat er zo'n onderzoek plaatsvindt.

Maar nu ben ik misschien ook aan het speculeren...
Heel dit gedoe met sensatie, clicks, cancelculture, woke-whatever komt me soms ook echt de strot uit. Als iemand over de schreef gaat dan mogen daar best consequenties aan verbonden zijn, maar tegenwoordig is iedereen er zo ongelofelijk snel bij om iemand volledig af te branden. Vervolgens krijg je niet eens de tijd voor een fatsoenlijk (intern) onderzoek, zit iedereen in je nek te hijgen en zijn betrokken partijen als de dood voor gezichtsverlies. Ondertussen weet niemand echt wat er aan de hand is. Je wordt in de media met de grond gelijkgemaakt wat het gezichtsverlies verergert en iedereen heeft z'n mening al direct klaar.

Neem iemand als Kevin Spacey. Aardig wat aanklachten met als gevolg dat hij vrijwel direct uit series en films werd gehaald, want cancelculture en trial-by-media. Carriere in één klap voorbij en imago verwoest. Hij is inmiddels volledig vrijgesproken, van álle aanklachten, maar de gedane schade aan zijn imago en carrière zijn waarschijnlijk blijvend. En da's één voorbeeld van velen. Hopelijk gaat het met Horner niet die kant op; dat ie uit zijn functie ontheven wordt, in de media volledig met de grond gelijkgemaakt wordt en dat vervolgens blijkt dat het allemaal een storm in een glas water was.

Consequenties voor fout gedrag zijn prima, maar men lijkt wel volledig vergeten te zijn hoe je moet relativeren. Ik ben wel echt benieuwd naar de afloop, maar dat gaat mogelijk niet lang op zich laten wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door SomerenV op 27-02-2024 00:01 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

SomerenV schreef op maandag 26 februari 2024 @ 23:57:
Als iemand over de schreef gaat dan mogen daar best consequenties aan verbonden zijn, maar tegenwoordig is iedereen er zo ongelofelijk snel bij om iemand volledig af te branden.
En machtige mensen komen vaak weg met wangedrag. Voor elke Spacey is er een Harvey Weinstein, Jeffrey Epstein etc die dat heel erg lang volhield omdat niemand durfde te klagen en ze bij een rechtszaak helemaal publiek kapot zouden worden gemaakt door het goorste type advocaat.

Het is makkelijk gezegd dat mensen maar moeten klagen als machtige mannen over de schreef gaan. Het vereist heel erg veel moed.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

het jammere is alleen dat als het de andere kant is dan negeert de media het zoals bij de Amber Heard zaak. Nu twee jaar later na een positieve uitslag voor Depp nog steeds artikelen over hem, documentaires etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Het lijkt alsof de NL media idd rond 23u hetzelfde bericht hebben geplaatst.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ben vooral blij dat het voor alle betrokkenen snel afgehandeld lijkt te zijn. We leven in een tijd waarin feiten en waarheden in twijfel worden getrokken en waarbij speculaties en geruchten juist voor waarheid aangenomen worden. Het enige wat je daartegen kan doen is snel schakelen en tot een formele uitspraak via de rechter komen waardoor het voor alle betrokkenen snel voorbij is. In deze zaak lijkt dat goed gelukt. Waarschijnlijk door overduidelijk bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:58
Kenny_026 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:08:
<knip>In deze zaak lijkt dat goed gelukt. Waarschijnlijk door overduidelijk bewijs.
Geen idee welk rapport jij gelezen hebt maar je insinueert nogal wat. Alsof jij het "vonnis" al ingezien hebt en hij dus inderdaad schuldig bevonden is, er allerlei plaatjes/gesprekken gepresenteerd zijn die dit onderbouwen?

Volgens mij weten we nog helemaal niets en spreek je voor mijn gevoel jezelf tegen in waar je je post mee begon.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 27-02-2024 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
schumi2004 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:10:
[...]

Geen idee welk rapport jij gelezen hebt maar je insinueert nogal wat. Alsof jij het "vonnis" al ingezien hebt en hij dus inderdaad schuldig bevonden is, er allerlei plaatjes/gesprekken gepresenteerd zijn die dit onderbouwen?

Volgens mij weten we nog helemaal niets en spreek je voor mijn gevoel jezelf tegen in waar je je post mee begon.
Bewijs zegt niets over of het in het voordeel van Horner of dame in kwestie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999

Staat dit er in? "Blijkbaar zat er bij een klacht geen bewijs van wat Horner naar de vrouwelijke medewerker gestuurd zou hebben."
Kom het niet bij de Telegraaf en Sky tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ragnar9999 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:44:
[...]

Staat dit er in? "Blijkbaar zat er bij een klacht geen bewijs van wat Horner naar de vrouwelijke medewerker gestuurd zou hebben."
Ik vind dit ook gek. Volgens verschillende media zouden er 100 stukken van supporting evidence zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

-Edit-

Laat maar, ik heb me laten verleiden om de discussie aan te gaan.

Wachten tot de feiten op tafel liggen is niet nodig :')

[ Voor 82% gewijzigd door Mog op 27-02-2024 09:50 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
Zullen we fora maar sluiten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

-Edit-

[ Voor 81% gewijzigd door Mog op 27-02-2024 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Mog schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:08:
[...]

Er zijn tig andere randzaken toch? We weten helemaal niets. Alleen dat er een onderzoek gaande is.
Onderzoek is klaar. Wel bijblijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Mog schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:08:
[...]

Er zijn tig andere randzaken toch? We weten helemaal niets. Alleen dat er een onderzoek gaande is.
?

er is net belangrijk nieuws hierover vrijgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

-Edit-

[ Voor 85% gewijzigd door Mog op 27-02-2024 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Ragnar9999 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:44:
[...]

Uit The TImes:
De Telegraaf claimed the grievance filed by the woman extended beyond controlling behaviour and contained an allegation of sexual misconduct, based on messages allegedly sent by Horner. Sources have since suggested that no such evidence was submitted in the complaint itself
Je kan dit op meerdere manieren lezen en begrijpen maar vandaag is er een topoverleg in Oostenrijk en weten we straks of morgen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Mog schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:15:
[...]

Ik lees alleen speculaties. Maar goed, als jullie speculeren leuk vinden. LFG!
Bijblijven maat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

-Edit-

[ Voor 86% gewijzigd door Mog op 27-02-2024 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Niet echt, je komt hier immers meermaals je zegje doen. Je kan natuurlijk ook gewoon niets zeggen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

-Edit-

[ Voor 87% gewijzigd door Mog op 27-02-2024 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
Mog schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:33:
[...]

Geen idee hoe betrouwbaar [...] Blijkbaar [...] gestuurd zou hebben [...] dinsdag of woensdag imeer duidelijk [...] is het afwachten.

Definitie van speculeren: Dingen bedenken die misschien waar zijn of misschien gebeuren.

Ik wacht liever af tot er officieel nieuws is. Maar ieder zijn ding.
Dus je hebt problemen met de opmerking van de poster van het nieuws hier op Tweakers, niet met het nieuws zelf
Right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

-Edit-

[ Voor 74% gewijzigd door Mog op 27-02-2024 09:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Mog schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:47:
-Edit-

Uiteraard zit er een verschil tussen zelf dingen verzinnen of aanhaken bij wat kranten voor berichtgeving hebben, dat snap je zelf ook wel gok ik?

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
@Mog , de meesten snappen hier echt wel wat je probeert te zeggen maar in de context van vandaag klopte het niet helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Wat zouden de consequenties voor de medewerkster zijn, mochten de klachten ongegrond worden bevonden?
Ik kan me voorstellen dat samenwerking met Horner niet meer mogelijk is, maar zal waarschijnlijk ook wat kwaad bloed hebben gezet bij de andere collega's (misschien ook wel als de klachten wel gegrond zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Olghur schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:21:
Wat zouden de consequenties voor de medewerkster zijn, mochten de klachten ongegrond worden bevonden?
Ik kan me voorstellen dat samenwerking met Horner niet meer mogelijk is, maar zal waarschijnlijk ook wat kwaad bloed hebben gezet bij de andere collega's (misschien ook wel als de klachten wel gegrond zijn).
Dan heb je het over een verstoorde arbeidsrelatie. Dat is niet houdbaar. Ik weet niet hoe de Engelse wet in elkaar zit maar samen doorgaan lijkt mij onmogelijk.

Er zijn een paar opties. Een tijdelijk contract kan niet verlengd worden, ze kan zelf ontslag nemen, ze kan op gardening leave gestuurd worden waarna een ontslagprocedure wordt gestart.

Er zal ongetwijfeld van alles uitlekken. Ik denk niet dat ze bij een ander team aan de slag kan als die weten wie ze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dat is precies waarop ik ook antwoord wil als Horner wel onschuldig blijkt te zijn maar ben bang dat we die nooit gaan krijgen bij deze gevallen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:43

Stoney3K

Flatsehats!

G_Dragon schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:04:
[...]

Dat is precies waarop ik ook antwoord wil als Horner wel onschuldig blijkt te zijn maar ben bang dat we die nooit gaan krijgen bij deze gevallen.
In dat geval is de naam van Horner zuiveren eigenlijk ook niet meer mogelijk binnen het team. Dus ik ben heel benieuwd waar ie dan terecht zou komen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Stoney3K schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:09:
[...]

In dat geval is de naam van Horner zuiveren eigenlijk ook niet meer mogelijk binnen het team. Dus ik ben heel benieuwd waar ie dan terecht zou komen.
Als hij onschuldig is wel, dan moet hij wel gezuiverd worden met een excuses. Maar zo werkt dat helaas niet bij zulke gevallen, wat belachelijk is .

Want net zoals er acties moeten worden genomen bij wanneer iemand schuldig is, moet er ook actie worden genomen om iemands naam weer te zuiveren die door een ander kapot is gemaakt. Vaak zie je dat tweede tot mijn grote frustratie verkeerd aflopen en moet iemand die onschuldig is weg.

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 27-02-2024 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als eea onbewezen of ongegrond is (en Horner dus onschuldig is), dan zou Horner dus smaad/laster die medewerkster ten laste kunnen leggen. Maar of dat daadwerkelijk gaat gebeuren...

Al heb ik vaak met dit soort situaties wel het 'waar rook is, is vuur' idee.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 27-02-2024 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
mijn 2 centjes: wat Horner heeft gedaan en of het wel/niet fout is, is snel duidelijk geworden. De discussie over wat er dan moet gebeuren, kost veel meer tijd. Het feit dat het zo lang duurt, maakt voor mij duidelijk dat het 'wel fout' scenario waarschijnlijker is dan het 'niet fout' scenario ...

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Boeryepes schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:16:
mijn 2 centjes: wat Horner heeft gedaan en of het wel/niet fout is, is snel duidelijk geworden. De discussie over wat er dan moet gebeuren, kost veel meer tijd. Het feit dat het zo lang duurt, maakt voor mij duidelijk dat het 'wel fout' scenario waarschijnlijker is dan het 'niet fout' scenario ...
tbh; nee, begrijp totaal niet waarom zo iets veel tijd zou kosten. Schijnbaar gaat het om app/txt berichten; dat heb je met uurtje teruglezen wel uitgevogeld of dat wle/niet door de beugel kon.

en we weten overigens niet binnen welke tijdlijn dit ging; iets wat 4-5jr 'prima' was, wordt je tegenwoordig voor aan de schandpaal genageld.

maar goed, ga daar verder niet over uitwijden want dan heb wederom een ban aan mijn broek .... want dan kwetst men weer fragiele zielen :+ :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R.E.
Boeryepes schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:16:
En dit soort insinuaties is dus precies wat er mis gaat. Jouw statement komt overeen met "waar rook is, is vuur". Je velt een oordeel zonder ook maar iets inhoudelijks van de zaak te weten.
Dus de duur van iets bepaald of iemand "fout" is? Of juist "goed"? Bepaald de lengte van een onderzoek de uitkomst?
Ik denk dat we juist weg moeten blijven van dit soort uitspraken. Gedegen onderzoek heeft nou eenmaal tijd nodig en goede besluitvorming ook. Men wil waarschijnlijk recht doen aan beide partijen. Dit is zeker in een gevoelige situatie ontzettend moeilijk en heeft daarom tijd nodig om samen tot een besluit te komen waar velen zich in kunnen vinden. Of dat "goed" of "fout" is, heeft daar helemaal niks mee te maken.

Vette shit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:26:
[...]

tbh; nee, begrijp totaal niet waarom zo iets veel tijd zou kosten. Schijnbaar gaat het om app/txt berichten; dat heb je met uurtje teruglezen wel uitgevogeld of dat wle/niet door de beugel kon.

en we weten overigens niet binnen welke tijdlijn dit ging; iets wat 4-5jr 'prima' was, wordt je tegenwoordig voor aan de schandpaal genageld.

maar goed, ga daar verder niet over uitwijden want dan heb wederom een ban aan mijn broek .... want dan kwetst men weer fragiele zielen :+ :X
da's niet wat ik zeg, wat ik zeg is dat het weinig tijd kost om te duiden of en wat er mis is. De discussie erna over wat te doen, kost tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
R.E. schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:26:
[...]

En dit soort insinuaties is dus precies wat er mis gaat. Jouw statement komt overeen met "waar rook is, is vuur". Je velt een oordeel zonder ook maar iets inhoudelijks van de zaak te weten.
Dus de duur van iets bepaald of iemand "fout" is? Of juist "goed"? Bepaald de lengte van een onderzoek de uitkomst?
Ik denk dat we juist weg moeten blijven van dit soort uitspraken. Gedegen onderzoek heeft nou eenmaal tijd nodig en goede besluitvorming ook. Men wil waarschijnlijk recht doen aan beide partijen. Dit is zeker in een gevoelige situatie ontzettend moeilijk en heeft daarom tijd nodig om samen tot een besluit te komen waar velen zich in kunnen vinden. Of dat "goed" of "fout" is, heeft daar helemaal niks mee te maken.
Dat zie ik niet als 'waar rook is vuur'. Ik stel dat het vaststellen van het feit niet veel tijd hoeft te kosten. De discussie die volgt juist wel. En ja, mijn inschatting is dat de kans dat er iets mis is, is groter is dan andersom, juist omdat het zo lang duurt.

En in dit forum is er plaats voor discussie en verschil van inzicht, met respect en op basis van onderbouwing, a dan niet subjectief. mijn 2 centjes ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:48

hamsteg

Species 5618

Boeryepes schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:36:
[...]

da's niet wat ik zeg, wat ik zeg is dat het weinig tijd kost om te duiden of en wat er mis is. De discussie erna over wat te doen, kost tijd.
"Kom, ik ga over je heen."

Interpretatie is afhankelijk van context, tijd, plaats. Als ik met een dame 23:00 op een hotelkamer zit, paar borrels heb gehad en zij vrijwillig al luchtiger gekleed is, geeft dit een hele andere context als dat dit om 11:00 in een vergaderruimte plaatsvond waarbij een brainstorm sessie bezig is om iets te verbeteren.

Feiten gaan niet alleen om iets dat geschreven is (mogelijk vervalst??) je moet het ook in de context (kunnen) plaatsen om te kijken wat de intentie van de woorden waren.

--> kunnen we racen? Please?

... gecensureerd ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Een onafhankelijk onderzoek kost eenmaal tijd en ik vind dat ze het nog snel doen. Natuurlijk is duidelijkheid belangrijk, maar dat kan alleen gebeuren als er een zorgvuldig onderzoek heeft plaatsgevonden.

Als buitenstaander weten wij simpelweg niet wat er is gebeurd en daarom stel ik mij terughoudend op.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

tweakduke schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:48:
Een onafhankelijk onderzoek kost eenmaal tijd en ik vind dat ze het nog snel doen. Natuurlijk is duidelijkheid belangrijk, maar dat kan alleen gebeuren als er een zorgvuldig onderzoek heeft plaatsgevonden.

Als buitenstaander weten wij simpelweg niet wat er is gebeurd en daarom stel ik mij terughoudend op.
Maar als het alleen maar om uitspraken gaat, dan wordt het toch sowieso al moeilijk om een onafhankelijk, objectief onderzoek te doen?

Want dan is de klacht dat het slachtoffer een bepaalde uitspraak als grensoverschrijdend heeft ervaren. Het moeilijke is dat je niet als buitenstaander kan beoordelen of het grensoverschrijdend is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Stoney3K schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:15:
[...]

Maar als het alleen maar om uitspraken gaat, dan wordt het toch sowieso al moeilijk om een onafhankelijk, objectief onderzoek te doen?

Want dan is de klacht dat het slachtoffer een bepaalde uitspraak als grensoverschrijdend heeft ervaren. Het moeilijke is dat je niet als buitenstaander kan beoordelen of het grensoverschrijdend is of niet.
Dan nog blijft een onderzoek belangrijk om te kijken of er meer bewijs boven tafel kan komen en kan iemand die geen directe belangen heeft in het bedrijf een conclusie schrijven.

Beide partijen krijgen nu een eerlijke kans hun verhaal te doen, veel meer kun je nu niet doen lijkt mij. Je wil niet het beeld schetsen dat de raad van bestuur de hand boven Horner houdt en dat daarmee dergelijke klachten niet serieus worden genomen.

Uiteindelijk gaat het er wel om dat de juiste beslissing wordt genomen en dat is wel belangrijk dat dat een keer gebeurd om verdere onrust te voorkomen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
In nederland wordt de textuele inhoud van berichten altijd wel vrijgegeven. Is dat in Engeland ook zo?

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 14:20

DataGhost

iPL dev

WTF is dit voor ramptoerisme joh. Inhoud van berichten vrijgeven? Zodat heel het internet daar nog eens dubbele, driedubbele, vierdubbele en multidimensionale conclusies uit kan gaan trekken zonder de context erbij? Naast dat dat in Nederland ook niet gebeurt: Red Bull is geen overheidsorganisatie maar een privaat bedrijf. Eentje die in wat schijnwerpers staat, sure, maar met geen enkele (a.k.a. nul) verplichting om wat dan ook van de precieze inhoud van wat dan ook bekend te maken. Het is ook geen strafzaak maar een compleet civiel iets wat volledig intern afgehandeld wordt. Als er zaken zijn gebeurd die écht niet door de beugel kunnen zal de benadeelde partij echt wel het strafrecht weten te vinden en doet een echte rechter er uitspraak over maar ik vermoed dat we compleet andere berichtgeving hadden gehad als dat echt aan de hand was.

Tot die tijd is alles pure speculatie.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

LOL :) : World's Fastest Camera Drone Vs F1 Car (ft. Max Verstappen):

Hele vette shots. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 27-02-2024 16:04 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 18-09 13:33

Magic666

No one's neighbour!

Bij Max hebben ze de snelheid weg gelaten :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 18:19
Magic666 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:06:
Bij Max hebben ze de snelheid weg gelaten :p
In de regen dus snelheid sowieso niet spannend. Wel gave beelden zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Kadett schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:34:
[...]

In de regen dus snelheid sowieso niet spannend. Wel gave beelden zeg!
Is dat nou het enige moment in het seizoen waarop ze fullwets in mogen zetten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DataGhost schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:40:
WTF is dit voor ramptoerisme joh. Inhoud van berichten vrijgeven? Zodat heel het internet daar nog eens dubbele, driedubbele, vierdubbele en multidimensionale conclusies uit kan gaan trekken zonder de context erbij? Naast dat dat in Nederland ook niet gebeurt: Red Bull is geen overheidsorganisatie maar een privaat bedrijf. Eentje die in wat schijnwerpers staat, sure, maar met geen enkele (a.k.a. nul) verplichting om wat dan ook van de precieze inhoud van wat dan ook bekend te maken. Het is ook geen strafzaak maar een compleet civiel iets wat volledig intern afgehandeld wordt. Als er zaken zijn gebeurd die écht niet door de beugel kunnen zal de benadeelde partij echt wel het strafrecht weten te vinden en doet een echte rechter er uitspraak over maar ik vermoed dat we compleet andere berichtgeving hadden gehad als dat echt aan de hand was.

Tot die tijd is alles pure speculatie.
Leuk zo'n rant maar er zijn mensen, waaronder ik, die niet direct doorhebben dat het niet om een strafzaak gaat. Inmiddels weet ik wel dat ook in Engeland bij een strafzaak de boel gepubliceerd wordt. Het heeft ook niets met ramptoerisme te maken maar mensen willen gewoon weten hoe het verhaal zit.

En voor alle speculatieridders onder ons, laat zelf dan ook de "ik vermoed" en de "als dan" zinnen achterwege.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:29

AvK

Ready Set Go

Echt fantastische beelden. Heb er helemaal zin in! :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Help!!!! schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:56:

Hele vette shots. _/-\o_

[YouTube: World's Fastest Camera Drone Vs F1 Car (ft. Max Verstappen)]
Wauw wat een vet filmpje! Vet tof gemaakt, maar ook gaaf dat Red Bull hier volledig voor gaat, niet alleen een (paar!) f1 coureurs faciliteert, maar ook gewoon helpt om de drone beter te maken. Heel vet! _/-\o_

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Mooie drone opname van de RB20 op Silverstone
https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/s/kJlJ1TuXR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
@Boeryepes Ja, daar hebben we het al even over inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Jheroun schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:51:
@Boeryepes Ja, daar hebben we het al even over inmiddels ;)
🤭 ik had niet de hele 12 minuten gekeken en wat ik zag was droog. Deze van Reddit is dus alleen het rondje in de regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Kenny_026 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:56:
[...]

Leuk zo'n rant maar er zijn mensen, waaronder ik, die niet direct doorhebben dat het niet om een strafzaak gaat. Inmiddels weet ik wel dat ook in Engeland bij een strafzaak de boel gepubliceerd wordt. Het heeft ook niets met ramptoerisme te maken maar mensen willen gewoon weten hoe het verhaal zit.
Wat je ook niet moet vergeten is dat er in het Engelse recht de mogelijkheid is om via de rechter een zwijgplicht op te leggen over een rechtszaak. Sterker nog, je kan iemand zelfs een zwijgplicht opleggen over het feit dat ze een zwijgplicht hebben, dus dan is zelfs een "Daar kan ik geen uitspraak over doen" iets wat je als journalist niet naar de media mag zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kenny_026 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:56:
[...]

En voor alle speculatieridders onder ons, laat zelf dan ook de "ik vermoed" en de "als dan" zinnen achterwege.
Dus je wil wel alles erover weten maar weet dan niet eens dat het geen strafzaak is?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nog één heel korte dan, ook leuk:

Max Verstappen Meets Our First-Ever F1 Car 🤯

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 18-09 11:34
Help!!!! schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:56:

Hele vette shots. _/-\o_

[YouTube: World's Fastest Camera Drone Vs F1 Car (ft. Max Verstappen)]
Juist mooi op die natte baan. Nu zien we gewoon wat Adrian Newey denkt. Hoe die luchtstromen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peidur
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:34
Red Bull biedt een bezoek aan de fabriek in Milton Keys aan. Voor £300 per persoon krijg een kijkje achter de schermen, je bezoekt onder andere de Trophy Room en de Control Room. https://experiences.redbu...xperiences/factory-tours/

[ Voor 2% gewijzigd door peidur op 28-02-2024 10:36 . Reden: Locatie van de tour is in Milton Keys, niet in de door mij genoemde Berkely ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 04:15
peidur schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 23:05:
Red Bull biedt een bezoek aan de fabriek in Berkley aan. Voor £300 per persoon krijg een kijkje achter de schermen, je bezoekt onder andere de Trophy Room en de Control Room. https://experiences.redbu...xperiences/factory-tours/
Berkley? Dan denk ik dat je alsnog geen tour bij Red Bull krijgt?
spoiler:
Pagina vermeld alleen factory tour. En de volledige Red Bull campus zit in Milton Keynes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Supergave beelden. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Gaaf dat dit een Nederlands bedrijf is. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHB363
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:03
Echte tweakers! Van eerst een stukje tape tot aan F1 technologie met Red Bull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Geeft een beetje een RC gevoel bij die auto als hij zo gefilmd wordt. Voor de rest leuk gedaan zo een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TrekDr0p schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:03:
[...]

Geeft een beetje een RC gevoel bij die auto als hij zo gefilmd wordt. Voor de rest leuk gedaan zo een uitdaging.
Yep. Maar ik geef het je te doen om fpv te vliegen met ruim 300km/u. Veel dichter bij de actie kom je niet met deze drone. Ik ben benieuwd of de FOM dit nog wil gaan inzetten. Ze hebben al eens eerder geëxperimenteerd met drone beelden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
TrekDr0p schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:03:
[...]

Dat gevoel keeg ik nou bij de thumbnail van dat vorige filmpje, dacht serieus dat die eerste RB een schaalmodel was in vergelijking met de huidige auto... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:11
RobertMe schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 23:08:
[...]

Berkley? Dan denk ik dat je alsnog geen tour bij Red Bull krijgt?
spoiler:
Pagina vermeld alleen factory tour. En de volledige Red Bull campus zit in Milton Keynes.
Rechtsboven de pagina staat dit:

FACTORY TOURS
The world of Formula 1™ is extremely secretive, this is your chance to see behind the curtain of Red Bull Racing's home in Milton Keynes.

Is dus gewoon in Milton Keynes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Plenkske schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:07:
[...]

Rechtsboven de pagina staat dit:

FACTORY TOURS
The world of Formula 1™ is extremely secretive, this is your chance to see behind the curtain of Red Bull Racing's home in Milton Keynes.

Is dus gewoon in Milton Keynes.
offtopic:
Leuk responsive design waarbij niet alle content zichtbaar is op mobiel :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
sjaool schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:54:
[...]

Yep. Maar ik geef het je te doen om fpv te vliegen met ruim 300km/u. Veel dichter bij de actie kom je niet met deze drone. Ik ben benieuwd of de FOM dit nog wil gaan inzetten. Ze hebben al eens eerder geëxperimenteerd met drone beelden. :)
Die keren dat ze met een drone hebben lopen prutsen vlogen ze niet boven het circuit (lees: de auto's). En ik kan mij ook best indenken dat de teams daar tegen zijn. Zie dus bv ook die eerste vlucht waarbij die volledig wegvliegt / "de weg kwijt raakt" in de dirty air / wake van de auto. Je wilt niet dat die drone vervolgens crasht op het circuit, laat staan op een auto of coureur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:14:
[...]

Die keren dat ze met een drone hebben lopen prutsen vlogen ze niet boven het circuit (lees: de auto's). En ik kan mij ook best indenken dat de teams daar tegen zijn. Zie dus bv ook die eerste vlucht waarbij die volledig wegvliegt / "de weg kwijt raakt" in de dirty air / wake van de auto. Je wilt niet dat die drone vervolgens crasht op het circuit, laat staan op een auto of coureur.
Toen vlogen ze inderdaad op plekken naast de baan. Het risico dat er wat op het circuit terecht is hoe dan ook altijd aanwezig. We zullen zien wat er in de toekomst voor beelden gemaakt kunnen worden. Misschien doen ze het als met de 360 graden camera. Die gebruiken ze ook alleen voor beelden op social media of samenvattingen van de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:17
Het risico dat er iets met de drone gebeurt en dat het ding richting mensen of de baan gaat is denk ik te groot om het nu in te zetten. Als dat ding ongecontroleerd met 300 km/u het publiek inknalt zit daar niemand op te wachtten denk ik, of per ongeluk een cockpit binnenknalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:15
Ze hebben ook wel eens drones gehad die aan een draad vastzitten, bijvoorbeeld bij de pitstraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Blik1984 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:31:
Ze hebben ook wel eens drones gehad die aan een draad vastzitten, bijvoorbeeld bij de pitstraat
Das gewoon een camera aan een draad, net zoals ze wel eens boven voetbal velden hebben idd.

Heeft volgens mij behalve dat het in de lucht zit niet veel raakvlak met 'drone' :)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Bvanham schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:17:
Het risico dat er iets met de drone gebeurt en dat het ding richting mensen of de baan gaat is denk ik te groot om het nu in te zetten. Als dat ding ongecontroleerd met 300 km/u het publiek inknalt zit daar niemand op te wachtten denk ik, of per ongeluk een cockpit binnenknalt
Of dit
is wel een aantal jaren geleden.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1 ... 30 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.