[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 29 ... 70 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:08
Yep, Richard Mille en Jack&Jones als sponsor.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• asing
pro_6or schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 14:58:
[...]

Dat zijn alleen maar externe speculaties, mensen die dat wellicht hopen. Ik denk ook dat dit een intern issue is.

Hier een tijdlijn van dingen die ik me zo herinner;

Vorig jaar ineens geluiden over redbull Thailand. Nooit wat over gehoord toen Mateschitz nog leefde, Horner zou daar een relatie mee hebben.
Marko ineens onder vuur om uitspraken, geprobeerd weg te krijgen.
Honda laten gaan.
De deal met Porsche klapt, opgeblazen?
Ford ineens als naam, RBR zou dan zelf de motor helemaal alleen bouwen (Porsche heeft echte expertise, vooral voor het elektrische/hybride deel). Ford alleen maar geld inbreng.
Max die zich uitsprak ongelukkig te zijn dat ze Honda niet meer hebben, risico met de motor.
Max die al heel lang banden heeft met Porsche.
De vries die een kans krijgt, (Max/Marko) gaat niet erg goed maar wordt ook getorpedeerd door horner, die nog altijd inzet op Ricciardo.
Horner einde vorig seizoen op de radio vaak minder enthousiast. Spijkers op laag water maar het viel me op. Zo is hij anders nooit.
Marko die ineens voor 3 jaar verlengd wordt.
De Toro Rosso/AlphaTauri/ VcarB die nu RB01 gaat heten.
Geruchten dat de RB20, DM01 gaat heten (ter ere van Mateschitz).
Albon rumoer (Thailand) evt weer in the picture.
Horner zaak, via de Telegraaf wereldkundig gemaakt.

Voor mijn gevoel is redbull gmbh ongelukkig met de koers die Horner vaart om geheel onafhankelijk te zijn. Ze willen, wilde, wellicht toch met Porsche in zee (vag) en dan 2e team met Audi.

Misschien dat daar nu alsnog naar gestreefd wordt. Als zoiets voelt dit alles voor mij. Maargoed, is ook speculatie maar ik vind al die dingen die ik hier noemde al een tijd spannend/vreemd, iig opvallend. Heel jammer dat Mateschitz niet wat langer gegeven was.
Dat hele Porsche verhaal kan je denk ik terzijde schuiven. Porsche wilde een meerderheidsbelang en dat wilde Red Bull niet. Honda was wel niet wel niet wel niet en ze hebben een track record om te besluiten niet meer mee te doen. Honda is in dat opzicht niet betrouwbaar. Renault was het alternatief maar Renault doet alleen mee om het meedoen.

Dus in eigen huis een motor bouwen was een goede optie. Je hebt kennis nodig maar die kan je makkelijk verkrijgen door iemand in te huren.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 23:32

pro_6or

amateur_60r

Ziet er gaaf uit (om te bezoeken). Ja Grosjean was wel echt schrikken, als hij iets minder was doorgeschoten had de vangrail precies boven de halo gezeten en was hij er niet uitgekomen. Nu duwde de halo de vangrail weg (stap 1 om te overleven) en schoot hij net ver genoeg door om er toch nog uit te kunnen. Dit had echt ook heel anders af kunnen lopen.

F1 is wel veiliger, maar er zijn nog steeds veel mogelijkheden dat het mis kan gaan.

een treffende spreuk

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

asing schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 15:53:
[...]

Dat hele Porsche verhaal kan je denk ik terzijde schuiven. Porsche wilde een meerderheidsbelang en dat wilde Red Bull niet. Honda was wel niet wel niet wel niet en ze hebben een track record om te besluiten niet meer mee te doen. Honda is in dat opzicht niet betrouwbaar. Renault was het alternatief maar Renault doet alleen mee om het meedoen.

Dus in eigen huis een motor bouwen was een goede optie. Je hebt kennis nodig maar die kan je makkelijk verkrijgen door iemand in te huren.
Daar ben ik het wel mee eens, en ik denk ook dat Horner dat voor ogen heeft, maar redbull gmbh misschien niet. Die willen misschien wel eea uit handen geven aan een Porsche. Dit onderzoek nu komt van redbull zelf. Zonder Mateschitz die bijna onvoorwaardelijk steunde liggen de zaken anders. Horners vrijage met Thailand zal misschien ook slecht zijn gevallen. Maar dat is giswerk. Voor mij, die opsomming, is er wel wat aan de hand, iets interns, en we zitten er nog midden in.

een treffende spreuk

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1DgOffZNooStZ07I4AG9kSL1CA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Qi1MVM93yBmcEm3kxI5PGlX.jpg?f=fotoalbum_large

:D

En het erge, hij ziet er zo nog gaaf uit ook :X

[ Voor 6% gewijzigd door Erazzzer op 10-02-2024 22:20 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:02

sjaool

Every life should have 9 cats

pro_6or schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 14:58:
[...]
Voor mijn gevoel is redbull gmbh ongelukkig met de koers die Horner vaart om geheel onafhankelijk te zijn. Ze willen, wilde, wellicht toch met Porsche in zee (vag) en dan 2e team met Audi.
Met VAG in zee gaan lijkt mij totaal niet aan de orde gezien ze al heel ver zijn met de ontwikkeling van hun eigen Red Bull Power Train.

"When you grow up your heart dies"

• sjaool

sjaool

pro_6or schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 15:59:
[...]
Horners vrijage met Thailand zal misschien ook slecht zijn gevallen.
Dat is meer een probleem tussen de aandeelhouders. Thailand heeft nog steeds een meerderheid in Red Bull. Ik denk dat zoonlief Mateschitz en zijn stroman Iniet Helmut Marko) heel andere plannen hebben dan Dietrich had en dat daar alle ellende uit is ontstaan.

Maar dat is inderdaad allemaal giswerk.

Wat ik nog idioter vindt is dat er nu mensen opstaan en zeggen dat Jos dit allemaal naar de Telegraaf gelekt zou hebben.

We zullen het volgende week allemaal gaan meemaken bij de presentatie. Er zullen daar wel de nodige vragen gesteld gaan worden. Alhoewel ik mij afvraag of er wel een gewone presentatie komt en niet weer een video op YouTube.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:03

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik hoorde 'ergens' dat de contracten van Horner en Newey verbonden zijn en dat de een weg mag als de ander gaat.
Als dat zo is, is RB er nog veel meer aan gelegen om zo te spinnen dat Horner kan blijven.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• sjaool

sjaool

DirtyBird schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:15:
Ik hoorde 'ergens' dat de contracten van Horner en Newey verbonden zijn en dat de een weg mag als de ander gaat.
Als dat zo is, is RB er nog veel meer aan gelegen om zo te spinnen dat Horner kan blijven.
Als er niets aan de hand is dan valt er niets te spinnen en is het imago van Red Bull en Horner om niets beschadigd. Het lijkt mij dat als Horner echt het genoemde gedrag zou vertonen dat er wel meer klachten zouden zijn geweest.

Naar mijn mening kan het hier best om iemand gaan die de druk van het werken bij een top team niet aan kan. Ik ben dan ook heel benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:44
Als dit een ordinaire machtstrijd zouden ze toch ook wel rekening houden met een leegloop? Als horner en newey weggaan kunnen er meer mensen denken van 'beter word het niet, laat ik maar gaan solliciteren'....

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:03

DirtyBird

Praktiserend denker

sjaool schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:41:
[...]

Als er niets aan de hand is dan valt er niets te spinnen en is het imago van Red Bull en Horner om niets beschadigd. Het lijkt mij dat als Horner echt het genoemde gedrag zou vertonen dat er wel meer klachten zouden zijn geweest.

Naar mijn mening kan het hier best om iemand gaan die de druk van het werken bij een top team niet aan kan. Ik ben dan ook heel benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen.
Dat vraag ik me af. Ook als er niets aan de hand blijkt, zul je als bedrijf denk ik met een begripvol verhaal moeten komen. Anders wordt het misschien gezien als ontkennen, wegstoppen, etc.
Het hoort een beetje bij de huidige tijd dat je als individu redelijk makkelijk schade kunt toebrengen die een bedrijf niet net zo makkelijk kan repareren. Daar kunnen wel smaadrechtzaken uit volgen, maar de schade is dan al deels geleden. Grote bedrijven en machtige personen daarbinnen liggen nu eenmaal onder een vergrootglas als het aankomt op 'wangedrag'.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Bij de budgetcap was het later ook een storm in een glas water, en toen werd ook al alles opgeblazen...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:01
De geruchten willen ook dat Newey deze clausule heeft laten ontbionden en bij een eventueel vertrek van Horner met pensioen gaat. Verder dat hun technical director Waché alsnog richting Ferrari gaat.

Eersrt maar eens de resultaten van het onderzoek afwachten die waarschihjnlijk pas na de presentatie van de RB20 bekend worden. Wel een domper voor het 20 jarig jubileum van Red Bull Racing in Formule 1.

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Chocoball schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:42:
[...]

De geruchten willen ook dat Newey deze clausule heeft laten ontbionden en bij een eventueel vertrek van Horner met pensioen gaat. Verder dat hun technical director Waché alsnog richting Ferrari gaat.

Eersrt maar eens de resultaten van het onderzoek afwachten die waarschihjnlijk pas na de presentatie van de RB20 bekend worden. Wel een domper voor het 20 jarig jubileum van Red Bull Racing in Formule 1.
https://www.formule1.nl/n...bull-onhoudbaar-geworden/
formule1.nl heeft het er over dat Adrian Newey kennelijk al heeft aangegeven te blijven als Horner weg zou gaan, maar in dit artikel hebben ze het er ook over dat die clausule er inderdaad niet meer lijkt te zijn.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Wat ik ook opvallend vind is dat niemand iets van zich laat horen, alleen Coulthard heeft in zeer voorzichtige bewoordingen iets van steun voor Horner uitgesproken. Denk dat binnen het team de neuzen al wel dezelfde richting in staan.

een treffende spreuk

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41
@pro_6or daar heb je wel een punt. Niemand die uit de school klapt. Door niks onderbouwde geruchten over allerlei RB problemen maar niemand die onder naam iets wil zeggen. Geen versprekingen, geen suggesties, niks. Wel sneu al die aanvallen over mensen die weg willen. En ook daar weer zeer opvallend dat niemand expliciet steun aan het team uitspreek. Wache en newey hadden in een interview kunnen zeggen dat ze achter het team staan. Naar zelfs dat niet.

• asing
NiaX schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:03:
[...]

https://www.formule1.nl/n...bull-onhoudbaar-geworden/
formule1.nl heeft het er over dat Adrian Newey kennelijk al heeft aangegeven te blijven als Horner weg zou gaan, maar in dit artikel hebben ze het er ook over dat die clausule er inderdaad niet meer lijkt te zijn.
In dit geval moet je even checken wat de datum van publicatie is. En dat is 9 januari, afgelopen vrijdag. Dit hoorde bij al het geroeptoeter en gedoe voor het gesprek met de advocaat klaar was. Het resultaat daarvan was dat het nog wel een tijdje kon duren met de uitslag, misschien wel tot na de wintertests.

Formule1.nl heeft hier het vel verkocht voor de beer geschoten is.

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:53
Horner is inmiddels een mooi langzittende teambaas. Als hij daadwerkelijk extreem autoritair gedrag zou vertonen (constant) had hij vast niet zo lang volgehouden zonder dat daar een bericht van naar buiten zou komen.

• Chocoball
Lawrence Stroll zoekt nog een nieuwe teambaas. Blijkbaar vond Stroll dat de terugval in 2023 te wijten was aan teambaas Mike Krack. Schijnbaar heeft Stroll gepoogd om James Allison van Mercedes over te halen om teambaas te worden. Alleen koos Allison er liever voor om te verlengen bij Mercedes.

Vooralsnog blijft het rustig bij Red Bull. Geen verklaring op vrijdag of andere mededelingen. Benieuwd wie we over 3 dagen zien staan bij de presentatie van de RB20 en het ORB20 jubileum.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Chocoball schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:53:
Lawrence Stroll zoekt nog een nieuwe teambaas. Blijkbaar vond Stroll dat de terugval in 2023 te wijten was aan teambaas Mike Krack. Schijnbaar heeft Stroll gepoogd om James Allison van Mercedes over te halen om teambaas te worden. Alleen koos Allison er liever voor om te verlengen bij Mercedes.

Vooralsnog blijft het rustig bij Red Bull. Geen verklaring op vrijdag of andere mededelingen. Benieuwd wie we over 3 dagen zien staan bij de presentatie van de RB20 en het ORB20 jubileum.
Dat wordt de DM01 Dietrich Mateschitz 01, en zonder Horner.

een treffende spreuk

• Chocoball
pro_6or schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:58:
[...]

Had Red Bull Racing dit seizoen gelijk DM als wagenaanduiding genomen dan had Toro Rosso weer RB kunnen gebruiken i.p.v. VCARB :)

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Chocoball schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:03:
[...]

Had Red Bull Racing dit seizoen gelijk DM als wagenaanduiding genomen dan had Toro Rosso weer RB kunnen gebruiken i.p.v. VCARB :)
De VcarB heet ook RB01 voor dit seizoen.
En de ORBR heet DM01 straks, wat ik je brom!

een treffende spreuk

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:09
Chocoball schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:53:
Kan Allison geen ongelijk geven.
Stroll Sr is behoorlijk wispelturig en snapt niet dat iets tijd nodig heeft om te ontwikkelen.
Loyaliteit is er niet. Je bent dan misschien de teambaas maar volgend jaar ben je ontslagen als er iemand anders gehaald kan worden.

• asing
Ik zou het jammer vinden. Ik wist tot 2023 eigenlijk niet wie Mike Krack was. Tot Fernando ineens op het podium stond en Mike de mic onder zijn neus geschoven kreeg. Mike moest duidelijk even wennen aan deze nieuwe realiteit. Een open en enthousiaste teambaas.

Het probleem van AM was dat ze de verkeerde richting in zijn gegaan. Als ze nu goed starten dan zie ik het zonnig in voor Mike. En anders is publiekslieveling Günther er om in te vallen.

• sjaool

sjaool

pro_6or schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:58:
[...]

En zonder Max en Checo. Het zal wel weer een video worden en daarmee klaar.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Ja, verwacht er niet te veel van. Render en/of de oude auto, niet al te veel gezichten.

een treffende spreuk

• Chocoball
Horner was gisteren aanwezig bij de shakedown in Silverstone en zal ook morgen aanwezig zijn bij de presentatie van de RB20. Het kan nog wel even duren voodat het rapport klaar is maar het zou wel vreemd zijn als Horner opeens na een paar rraces per direct moet vertrekken. Geef het dan voorlopig in handen van Wheatley die als de eerste vervanger gezien wordt.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chocoball schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:57:
Horner was gisteren aanwezig bij de shakedown in Silverstone en zal ook morgen aanwezig zijn bij de presentatie van de RB20. Het kan nog wel even duren voodatr het rapport klaar is maar het zou wel vreemd zijn als Horner opeens na een paar rraces per direct moet vertrekken. Geef het dan voorlopig in handen van Wheatley die als de eerste vervanger gezien wordt.
Dat ze het zo aanvliegen geeft toch ook de verwachte uitkomst al een beetje aan?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-11 23:28
Chocoball schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:57:
Horner was gisteren aanwezig bij de shakedown in Silverstone en zal ook morgen aanwezig zijn bij de presentatie van de RB20. Het kan nog wel even duren voodat het rapport klaar is maar het zou wel vreemd zijn als Horner opeens na een paar rraces per direct moet vertrekken. Geef het dan voorlopig in handen van Wheatley die als de eerste vervanger gezien wordt.
Juist niet toch, hij is vooralsnog onschuldig ondanks de meest wilde verhalen.

1 grensoverschrijdende zaak is imo überhaupt geen reden tot ontslag. Helemaal als het niets sexueela is. Maar goed, we wachten het af.

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-10 18:23

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Blijkbaar toch wel wat meer aan de hand, inclusief een bod van 650k om het in de doofpot te stoppen. En ook bekend in de paddock.

alternativ

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Alternativ schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:56:
Blijkbaar toch wel wat meer aan de hand, inclusief een bod van 650k om het in de doofpot te stoppen. En ook bekend in de paddock.

[Embed]
Als dit waar is, lijkt me dat zijn positie per direct onhoudbaar is...

per aspera ad astra

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Embed]
ALS dit al waar is dan is het snel gedaan met Horner, want dit soort dingen wegen nou eenmaal zwaar. Maar let wel op dat wij als lezers alleen maar de kant van de media horen en niet het originele verhaal van beide partijen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:12

OMD

G_Dragon schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:06:
[...]

ALS dit al waar is dan is het snel gedaan met Horner, want dit soort dingen wegen nou eenmaal zwaar. Ondanks wij als lezers alleen maar de kant van de media horen en niet het originele verhaal van beide partijen.
Dat maakt niet uit. Seksueel getinte appjes zijn in bezit van beide advocaten en die hebben geen reden om te liegen. Dat is nog strafbaar ook.

Alleen de media zou kunnen verzinnen dat de advocaten dit hebben maar dat is in dit scenario niet echt waarschijnlijk.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:36
AMARONE schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 00:45:
[...]

Juist niet toch, hij is vooralsnog onschuldig ondanks de meest wilde verhalen.

1 grensoverschrijdende zaak is imo überhaupt geen reden tot ontslag. Helemaal als het niets sexueela is. Maar goed, we wachten het af.
Waarom zou sexueel grensoverschrijdend gedrag erger (moeten) zijn dan een andere vorm?

• stylezzz
Vreemd. Vorige week was het nog autoritair gedrag, nu weer sexueel. De tabloids staan er weer vol mee in ieder geval.... :)

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
henri86 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:11:
[...]

Waarom zou sexueel grensoverschrijdend gedrag erger (moeten) zijn dan een andere vorm?
uberhaupt als je het over een grens hebt, dan ligt die voor iedereen ergens anders.
Maar mocht het niet seksueels zijn en bijvoorbeeld 'alleen maar' uitkafferen .. ligt dat gevoelsmatig toch anders. Mij zal het weinig boeien als de baas mij uitkaffert. Kaffer net zo hard terug of ik kom niet meer. Maar een 21 jarige fris achter de oren net van school af medewerker wellicht niet.

Als we het over het eerste hebben en het is inderdaad seksueels. Dan kom je al snel in een reactie waarin je niet ontkomt in Whataboutism of Victim Blaming. Maar ben vooral benieuwd hoe zoiets in stand komt. Aanleiding, reacties van beide kanten dat het blijkbaar door kan gaan.

De eerste dickpic die ik van een collega zou ontvangen hangt de volgende ochtend in A3 overal op kantoor ... dus ja. zeg het maar

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

G_Dragon schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:06:
[...]

ALS dit al waar is dan is het snel gedaan met Horner, want dit soort dingen wegen nou eenmaal zwaar. Maar let wel op dat wij als lezers alleen maar de kant van de media horen en niet het originele verhaal van beide partijen.
Heb zelf geen toegang tot de telegraaf wel tot de reddit waar dit (https://www.reddit.com/r/formula1/s/WoAYCRhvLT) wordt besproken met een engelse vertaling zonder nuances. Er lijken meer dingen aan de hand te zijn, powerstruggles tussen Helmut het kamp Verstappen en Christian Horner. Hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt en het geen invloed gaat hebben op het verdere verloop van het seizoen.

alternativ

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

stylezzz schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:19:
Vreemd. Vorige week was het nog autoritair gedrag, nu weer sexueel. De tabloids staan er weer vol mee in ieder geval.... :)
Dat hij heeft proberen te schikken, is geen goed teken in ieder geval…

Mijn boefje is liev!

• LAD93
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:22:
[...]

Precies dat. Ontkennen is 1 ding maar het af willen kopen is toch wel een aardige bevestiging

per aspera ad astra

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[Embed]
Er zijn ook nu nog allerlei varianten mogelijk. Horner die ongevraagd dick pics stuurt tot een geensceneerde app-conversatie. Of een buitenechtelijke relatie die zuur afliep waardoor er wat rancune ligt. We moeten gewoon maar even de details afwachten.

Hoe dan ook is categorisch ontkennen wel bijzonder. Zeker als je weet dat er bewijs ligt, daar lijkt het althans op.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• stylezzz
[...]

Als dat überhaupt het geval is. :) Het verhaal veranderd continu...

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Kreeg bij de presentatie van gisteren al een beetje het 'dead man walking'-gevoel toen ik Horner zag, nu snap ik waarom.

• henri86
Millie-ano schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:19:
[...]

uberhaupt als je het over een grens hebt, dan ligt die voor iedereen ergens anders.
Maar mocht het niet seksueels zijn en bijvoorbeeld 'alleen maar' uitkafferen .. ligt dat gevoelsmatig toch anders. Mij zal het weinig boeien als de baas mij uitkaffert. Kaffer net zo hard terug of ik kom niet meer. Maar een 21 jarige fris achter de oren net van school af medewerker wellicht niet.

Als we het over het eerste hebben en het is inderdaad seksueels. Dan kom je al snel in een reactie waarin je niet ontkomt in Whataboutism of Victim Blaming. Maar ben vooral benieuwd hoe zoiets in stand komt. Aanleiding, reacties van beide kanten dat het blijkbaar door kan gaan.

De eerste dickpic die ik van een collega zou ontvangen hangt de volgende ochtend in A3 overal op kantoor ... dus ja. zeg het maar
Doe mij maar een dickpick om heel hard om (uit) te lachen ipv volledig uitgekafferd te worden :o

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54
https://www.telegraaf.nl/...rensoverschrijdend-gedrag

sorry voor de linkdrop, het is 'slechts' Telegraaf maar andere bronnen nog niet gevonden (ik zal de volgende keer eerst in het juiste draadje kijken) ;)

[ Voor 37% gewijzigd door DJTimo op 16-02-2024 16:58 ]

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:02
Millie-ano schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:19:
[...]
Nope, en waarom blijft dit zo lastig te begrijpen? Dit gaat niet over een kwestie binnen de privé-sfeer. (Niet zo zeer naar jou toe gericht, maar lees een dergelijk statement hier wel vaker).

Binnen een bedrijf of organisatie ligt gewoon een gedragscode of richtlijn hiervoor. Daar kun je je op beroepen indien nodig, dan komt er onderzoek en als blijkt dat de klacht gegrond is worden er maatregelen getroffen.

Kwestie Horner: exit.

Tenzij, zou wel bizar zijn, er een dusdanige machtsstrijd binnen RBR gaande is, dat het geheel in scene is gezet om hem in diskrediet te brengen. Maar dat lijkt mij wel heel vergezocht.

[ Voor 5% gewijzigd door renegrunn op 16-02-2024 17:05 ]

• stylezzz
Het word steeds smeuiger. Kamp thailand wil horner niet kwijt, kamp oostenrijk wel. Daarnaast bleek de advocaat niet onafhankelijk te zijn maar ingehuurd door kamp thailand. Het rapport is alleen naar thailand gestuurd, en vervolgens is de advocaat verdwenen. :)

https://www.gpblog.com/nl...r-horner-te-ontslaan.html

:z

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:09
DJTimo schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:44:
https://www.telegraaf.nl/...rensoverschrijdend-gedrag

sorry voor de linkdrop, het is 'slechts' Telegraaf maar andere bronnen nog niet gevonden (ik zal de volgende keer eerst in het juiste draadje kijken) ;)
Vrij simpel, als dit klopt (en daar lijkt het wel op) is Horner sneller weg bij Red Bull dan een paling die door snot glijdt. Nu dit naar buiten is gekomen verliest Red Bull de steun van alle sponsoren als ze geen actie ondernemen. Dit is gewoon niet meer houdbaar.

No matter the age, never lose the Kramer inside

• sjaool

sjaool

[...]

Soms probeer je te schikken om van het gezeik af te zijn. Dat wil nog niet zeggen dat je schuldig bent. Misschien is de schikking goedkoper dan een rechtsgang etc.

Maar ik geloof het pas als ik het allemaal uit een echte bron gelezen/gezien heb.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Als dat klopt dan is het wel klaar voor Horner. Dit kan je proberen af te dekken, maar dan lekt het gewoon wat hij echt gedaan heeft en dan is hij alsnog weg. En ik zou echt geen medelijden met hem hebben. Dit is gewoon zo dom...

Maar leuk dit voor RBR. Want daar gaat dadelijk dat "dream team". Ik weet namelijk niet zo zeker of het blijft draaien zoals het deed, zonder Horner.

edit: Maar wat ook zou kunnen, is dat dit begon met wederzijdse instemming, toen stukliep en deze relatie nu gebruikt word voor andere doeleinden zoals geld, positie, macht etc. Want er klopt iets ook niet aan de gang van zaken. Meestal vlieg je er gewoon meteen uit, maar er lijkt hier een ondertoon te liggen van een bredere machtsstrijd.

[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-02-2024 17:08 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• LAD93
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:03:
Als dat klopt dan is het wel klaar voor Horner. Dit kan je proberen af te dekken, maar dan lekt het gewoon wat hij echt gedaan heeft en dan is hij alsnog weg. En ik zou echt geen medelijden met hem hebben. Dit is gewoon zo dom...

Maar leuk dit voor RBR. Want daar gaat dadelijk dat "dream team". Ik weet namelijk niet zo zeker of het blijft draaien zoals het deed, zonder Horner.
Volgens alle insiders schijnt Max makkelijk te schakelen (pun intended) en hersencapaciteit over te hebben. Het zou een unicum zijn als de teambaas gewoon zelf in de wagen stapt :+

per aspera ad astra

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:32

Dat laatste vraag ik me ook af. Leuk dat er een kamp 'Marko' is, en het zal best een man die veel betekent heeft voor RBR en natuurlijk een enorme staat van dienst heeft. Maar de man is 80. Dat is niet de toekomst. Ieder seizoen verbaas ik me er weer over dat hij nog iedere race in de garage staat. Dat gaat een keer ophouden en dat gaat geen 5 of 10 jaar meer duren.

Dus 'Oostenrijk' kan lekker achter Marko kruipen en Horner er uit werken, en als je dit allemaal leest is dat onvermijdelijk en niet onverdiend uiteraard, maar ik hoop dat er een ietwat beter plan ligt dan hopen dat Marko de boel wel even overneemt. Is ook maar de vraag wat een Newey gaat doen als Horner weg is, want je leest ook héél uiteenlopende verhalen over de band tussen hem en Horner.

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:02
Volgens de F1aantafel podcast zal de directe impact meevallen. Heel anders zou het geval zijn als bv een Newey zou vertrekken.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heeft iemand Franz Tost al gebeld? Schijnt dat die niks te doen heeft.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
RobertMe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:11:
Steiner ook niet... Verstappen does not fock smash my door!

• The_Admin
Steiner lijkt me wat te 'licht' voor het huidige RBR. Tost als ad interim naat een Wheatley zou nog kunnen, gaat ook goed met Max. Aan de andere kant moet RBR er natuurlijk ook wel voor waken dat het geen Verstappen-racing wordt. Hoe goed en talentvol hij ook is, het kan niet zo zijn dat Max (en Jos al helemaal niet :r ) uiteindelijk bepalen wie de toko runt daar.

• RobertMe
  • Nu online
The_Admin schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:20:
Steiner lijkt me wat te 'licht' voor het huidige RBR. Tost als ad interim naat een Wheatley zou nog kunnen, gaat ook goed met Max. Aan de andere kant moet RBR er natuurlijk ook wel voor waken dat het geen Verstappen-racing wordt. Hoe goed en talentvol hij ook is, het kan niet zo zijn dat Max (en Jos al helemaal niet :r ) uiteindelijk bepalen wie de toko runt daar.
Tsja, en hoeveel man haalde Schumacher binnen bij Ferrari? En die haalde ze daadwerkelijk binnen. Terwijl Red Bull al semi gevormd is om Verstappen en Verstappen ook niet echt ervaring met andere teams / mensen heeft om even mensen van buitenaf te halen. Buiten iets vanuit Faenza dan. En daar zou je lijkt mij potentieel ook alleen een Tost van willen hebben. De genieën daar zullen of gepromoveerd zijn naar Red Bull of vertrokken naar een ander team (zie bv James Key).

• henri86
RobertMe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:11:
Binotto (en Szafnauer) ook nog niet.
Kan meteen helpen met de nieuwe motor, Mattia. ;)

• asing
Het is een soort hetze, of mediacampagne. Horner houdt zich stil, ontkent alleen als er direct naar gevraagd wordt. Hij kan ook niet veel anders.

Aan de andere kant (Red Bull HQ) lijken ze hem het nest uit te willen werken. Er wordt een beetje gelekt naar de pers. Te weinig om conclusies uit te trekken, genoeg om de focus te houden op Horner. Eerst zou het een foto zijn, toen te autoritair en nu weer een sexueel getinte opmerking. Het enige wat we zeker weten is dat er een klacht is van een vrouwelijke medewerker. Die kwam er eind vorig jaar mee. De inhoud is onbekend, noch het moment waarop het feit zich voltrokken heeft.

En uiteraard lek je dat aan Van Haren die daar weer een artikel aan wijdt en achter de betaalmuur zet. Linkje op Twitter/X en klaar. Clicks, bait en aandacht. En "het hele paddock weet het" is al even beroerd gekozen. Er is namelijk geen paddock, dat komt eind deze maand weer.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
asing schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:32:
Het is een soort hetze, of mediacampagne. Horner houdt zich stil, ontkent alleen als er direct naar gevraagd wordt. Hij kan ook niet veel anders.

Aan de andere kant (Red Bull HQ) lijken ze hem het nest uit te willen werken. Er wordt een beetje gelekt naar de pers. Te weinig om conclusies uit te trekken, genoeg om de focus te houden op Horner. Eerst zou het een foto zijn, toen te autoritair en nu weer een sexueel getinte opmerking. Het enige wat we zeker weten is dat er een klacht is van een vrouwelijke medewerker. Die kwam er eind vorig jaar mee. De inhoud is onbekend, noch het moment waarop het feit zich voltrokken heeft.

En uiteraard lek je dat aan Van Haren die daar weer een artikel aan wijdt en achter de betaalmuur zet. Linkje op Twitter/X en klaar. Clicks, bait en aandacht. En "het hele paddock weet het" is al even beroerd gekozen. Er is namelijk geen paddock, dat komt eind deze maand weer.
De Telegraaf, die de scoop had, heeft direct gezegd dat het niks met zijn managementstijl te maken heeft. Hij doet gewoon zijn werk en dat is tot op heden prima geweest.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zolang het allemaal op de Telegraag gebaseerd is, zou ik lekker afwachten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:59
The_Admin schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:20:
Wat een overdreven reactie vooral met een kots-smiley erbij.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

gambieter schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:44:
Zolang het allemaal op de Telegraag gebaseerd is, zou ik lekker afwachten.
Van Haren zit kort op de bron. Dat lijkt Jos te zijn (geweest), maar die gast heeft natuurlijk meer connecties in de paddock.

Mijn boefje is liev!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
renegrunn schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:53:
[...]

Nope, en waarom blijft dit zo lastig te begrijpen? Dit gaat niet over een kwestie binnen de privé-sfeer. (Niet zo zeer naar jou toe gericht, maar lees een dergelijk statement hier wel vaker).

Binnen een bedrijf of organisatie ligt gewoon een gedragscode of richtlijn hiervoor. Daar kun je je op beroepen indien nodig, dan komt er onderzoek en als blijkt dat de klacht gegrond is worden er maatregelen getroffen.

Kwestie Horner: exit.

Tenzij, zou wel bizar zijn, er een dusdanige machtsstrijd binnen RBR gaande is, dat het geheel in scene is gezet om hem in diskrediet te brengen. Maar dat lijkt mij wel heel vergezocht.
Geeft niks hoor. Voel me niet persoonlijk aangesproken. Maar zowel werk als prive blijf ik dichtbij mezelf in zowel uitlatingen als handelingen die ik passend acht. En als zoiets zou gebeuren dan zou ik dat doen. Maar vooral, zou ik het zover laten komen. Wat is voor de ander de aanleiding geweest... Dit kan ik doen.

Ook hier hebben we een gedragscode uiteraard. Maar die zullen BAM/Heijmans etc ook hebben. Maar ik denk dat je elke bouwkeet kan sluiten als die gedragscode wordt nageleefd. Zoals ik al zei liggen whataboutism en victim blaming op de loer.

• henri86
Ford is niet al te blij op het moment met deze ophef.

@JennaFryer

#F1: Red Bull investigation into Christian Horner, upcoming engine partner Ford says it is awaiting the findings. Mark Rushbrook of Ford says "as a family company that holds itself to very high standards of behavior and integrity, we expect the same from our partners."

@JennaFryer

More Rushbrook: "It appears to us and what we've been told was that Red Bull is taking the situation very seriously. And of course, they are worried about their brand, as well."

• henri86
En volgens F1Insider (niet het meest betrouwbaar) heeft de dame in kwestie al de eerste stappen genomen naar een rechtzaak (ingediend).

https://f1-insider.com/fo...aestigung-red-bull-61829/

• The_Admin
Arjantje72 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:46:
[...]

Wat een overdreven reactie vooral met een kots-smiley erbij.
Och, kom niet aan Jos the Boss?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:39
The_Admin schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:13:
[...]

Och, kom niet aan Jos the Boss?
Aan Jos mag je zeker komen, wss krijg je een blauw oog terug. :+

• asing
JB schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:48:
[...]
Dat lijkt Jos te zijn (geweest)
Die heeft zich dat ook lekker voor het karretje laten spannen om de vuile was buiten te hangen. Ik zie niet welk politiek doel hij zou hebben om Horner te piepelen. Max krijgt de beste auto, een riant contract en wint zo ongeveer alles. Checo was misschien een issue, maar Max is sneller dus ook dat speelt niet meer. Daarnaast gaat Marko over wie waar rijdt.

En als er teveel gedonder in de tent ontstaat heb je kans dat hele goede mensen vertrekken en Max zit er tot 2028. Dus dat wil je ook niet.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41
Precies. Verstappens hebben geen belang bij dit gesodemieter. Als het om een pers dame gaat kent ze de routes ook. Meer dan genoeg scenario’s nog steeds.

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Marko heeft nog maar voor 1 jaar een contract met RBR en de machtsstrijd tussen HM en CH is in alle hevigheid losgebroken sinds het overlijden van DM.

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
henri86 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:25:
En volgens F1Insider (niet het meest betrouwbaar) heeft de dame in kwestie al de eerste stappen genomen naar een rechtzaak (ingediend).

Volgens de BBC is de dame gelijk naar Oostenrijk gegaan met haar klacht (want RBR UK = Horner)
Denk dat ze sterker gestaan had wanneer ze eerst naar UK was gestapt en alle communicatie had vastgelegd. Indien de klacht daar in de doofpot gestopt zou zijn staat ze veel sterker bij een escalatie richting Oostenrijk.

• sjaool

sjaool

JB schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:48:
[...]

Van Haren zit kort op de bron. Dat lijkt Jos te zijn (geweest), maar die gast heeft natuurlijk meer connecties in de paddock.
Wat voor belang heeft Jos bij dit hele gebeuren? Ik zie voor hem geen enkele reden om loslippig te zijn richting een journalist. Als Jos al ergens vanaf zou weten.

• sjaool

sjaool

henri86 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:25:

Die manier van schrijven heeft een hoog Story en Privé gehalte. Het valt mij nog mee dat mevrouw Coldeweijer nog niets van zich heeft laten horen. ;)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zo'n machtsstrijd. Pff waar die Helmut Marko allemaal nog zin in heeft op zijn 80e. :?

Sowieso vind ik dat hij er de laatste jaren ook behoorlijk bejaard uit is gaan zien. :X

Jammer ook dat dit speelt, had juist altijd het gevoel dat Horner en Marko altijd een heel goed team waren.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• RobertMe
  • Nu online
Help!!!! schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:06:
Zo'n machtsstrijd. Pff waar die Helmut Marko allemaal nog zin in heeft op zijn 80e. :?
Want jij weet zeker dat die machtsstrijd er is? De media roept wel meer.
Jammer ook dat dit speelt, had juist altijd het gevoel dat Horner en Marko altijd een heel goed team waren.
Daar spelen wel vaker dingen? Marko heeft ook De Vries ge-veto-d. Die had Horner ook absoluut niet in dat stoeltje willen zien. Omdat Horner ("wel") zag dat dat niks ging worden.

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Blijkbaar gaat het om zijn assistent, aldus de volgende redditpost: https://www.reddit.com/r/formula1/s/ZxoJuELsmU. Daar zit ook een href naar WSJ als bron voor dit laatste detail. Tot nu toe lijkt het Thaise deel van de onderneming Horner te steunen, het Oostenrijkse deel is al bezig is met een opvolger. Wat volgens mij het forceren van een keuze lastig maakt zijn alle (tegenstrijdige) belangen. Het team is based in Milton Keynes (Arbeidsrecht UK), Oostenrijkse licentie, Ford en F1 Amerikaans, Thaise Majority board seat Red Bull. Al met al lijkt er meer detail boven te drijven en de positie van Horner daarmee meer onhoudbaar. Hoop dat de impact op het seizoen en de komende seizoenen beperkt blijft.

alternativ

• asing
Alternativ schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:18:
Blijkbaar gaat het om zijn assistent, aldus de volgende redditpost: https://www.reddit.com/r/formula1/s/ZxoJuELsmU. Daar zit ook een href naar WSJ als bron voor dit laatste detail. Tot nu toe lijkt het Thaise deel van de onderneming Horner te steunen, het Oostenrijkse deel is al bezig is met een opvolger. Wat volgens mij het forceren van een keuze lastig maakt zijn alle (tegenstrijdige) belangen. Het team is based in Milton Keynes (Arbeidsrecht UK), Oostenrijkse licentie, Ford en F1 Amerikaans, Thaise Majority board seat Red Bull. Al met al lijkt er meer detail boven te drijven en de positie van Horner daarmee meer onhoudbaar. Hoop dat de impact op het seizoen en de komende seizoenen beperkt blijft.
De link is al weer weggehaald door de moderatie. WSJ noemde blijkbaar iets waarna er een heksenjacht is ontstaan op de mogelijke meldster.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ik hoor en zie alleen maar geruchten van kranten/sites die clicks willen hebben.

Dit topic lijkt wel een boek van Game of Thrones...

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

asing schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:45:
[...]

De link is al weer weggehaald door de moderatie. WSJ noemde blijkbaar iets waarna er een heksenjacht is ontstaan op de mogelijke meldster.
Zou kunnen ontstaan. Dat is wel wat anders.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat een hoop aannames gebaseerd op geruchten. Niemand die hier post heeft ook maar enig besef wat er werkelijk achter de schermen zich afspeelt. En alle media die gooien maar weer artikeltjes de lucht in gebaseerd op ”bronnen” en iedereen neemt het over en gooit er weer zijn eigen draai aan.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• RobertMe
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:22:
Wat een hoop aannames gebaseerd op geruchten. Niemand die hier post heeft ook maar enig besef wat er werkelijk achter de schermen zich afspeelt. En alle media die gooien maar weer artikeltjes de lucht in gebaseerd op ”bronnen” en iedereen neemt het over en gooit er weer zijn eigen draai aan.
Klopt, er is twee keer door mods ingegrepen middels een modbreak en de tweede keer zijn ook heel wat reacties de prullenbak in gegaan. Vervolgens begon weer iemand er over (vorige week vrijdag alweer) en mijn topicreport van toen staat intussen nog steeds open / ongelezen. Dus eerst willen de mods geen speculatie en wordt er (fors) opgetreden. En vervolgens wordt er intussen alweer 8 dagen op los gespeculeerd en zijn blijkbaar alle mods met vakantie gezien de TR niet eens gelezen zou zijn.

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-11 04:48
RobertMe schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:54:
[...]

Klopt, er is twee keer door mods ingegrepen middels een modbreak en de tweede keer zijn ook heel wat reacties de prullenbak in gegaan. Vervolgens begon weer iemand er over (vorige week vrijdag alweer) en mijn topicreport van toen staat intussen nog steeds open / ongelezen. Dus eerst willen de mods geen speculatie en wordt er (fors) opgetreden. En vervolgens wordt er intussen alweer 8 dagen op los gespeculeerd en zijn blijkbaar alle mods met vakantie gezien de TR niet eens gelezen zou zijn.
Mods hoeven wat mij betreft ook niet altijd en overal in te grijpen. Er mag best een discussie heersen hier ;)

• RobertMe
  • Nu online
Lejavh schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 23:04:
[...]

Mods hoeven wat mij betreft ook niet altijd en overal in te grijpen. Er mag best een discussie heersen hier ;)
offtopic:
Dat ken. Maar dan wordt een TR normaliter nog steeds op afgehandeld gezet, ook als er "niks mee wordt gedaan". Nog los van het feit dat eerst vanuit het hoofdtopic is ingegrepen, door een mod, om de Horner affaire hier te bespreken, en vervolgens een aantal dagen later (door een andere mod) hier weer een modbreak wordt gedaan dat speculeren over de Horner affaire "niet mag" (totdat er dus feiten zijn etc), een of twee dagen erna wordt nog eens ingegrepen om dezelfde reden. En vervolgens... gaat het alweer een dikke week over Horner terwijl er geen nieuwe feiten zijn en mag dat gespeculeer ineens wel?! Ergo: prima als het speculeren mag. Maar waarom mocht het eerst dan niet en nu wel en kan daarover dan ook gecommuniceerd worden zodat duidelijk is dat het nu wel mag?

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

RobertMe schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 23:29:
[...]

offtopic:
Dat ken. Maar dan wordt een TR normaliter nog steeds op afgehandeld gezet, ook als er "niks mee wordt gedaan". Nog los van het feit dat eerst vanuit het hoofdtopic is ingegrepen, door een mod, om de Horner affaire hier te bespreken, en vervolgens een aantal dagen later (door een andere mod) hier weer een modbreak wordt gedaan dat speculeren over de Horner affaire "niet mag" (totdat er dus feiten zijn etc), een of twee dagen erna wordt nog eens ingegrepen om dezelfde reden. En vervolgens... gaat het alweer een dikke week over Horner terwijl er geen nieuwe feiten zijn en mag dat gespeculeer ineens wel?! Ergo: prima als het speculeren mag. Maar waarom mocht het eerst dan niet en nu wel en kan daarover dan ook gecommuniceerd worden zodat duidelijk is dat het nu wel mag?
Ik zou zeggen; maak een nieuw topic aan. :+ Denk dat er ondertussen wel voldoende zijn voor een subforum. :p

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Illegal_Alien schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:50:
Ik hoor en zie alleen maar geruchten van kranten/sites die clicks willen hebben.

Dit topic lijkt wel een boek van Game of Thrones...
En natuurlijk geschreven door AI, beetje 2024 blijven :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Chocoball
Ander leuk leesvoer dan? Clark county waar Las Vegas onder valt zegt nooit een contract met Formule 1 te hebben getekend en wil graag de toekomst van Formule 1 bespreken.
  • Formule 1 heeft een 3 jarig contract met de Las Vegas Convention and Visitors Authority (LVCVA) getekend. De LVCVA betaalt elk jaar 6,5 miljoen dollar voor een race tot en met 2025.
  • Clark county heeft de Formule 1 race als jaarlijks evenement erkend maar contractueel staat nergens de garantie dat deze er jaarlijks komt. De erkenning houdt alleen in dat voor bepaalde verordeningen geen vergaderingen nodig zijn. Enige voorwaarde is dat de race in het weekend voor Thanksgiving moet plaatsvinden.
  • Formule 1 heeft de county gevraagd de helft van de 80 miljoen dollar die uitgegeven is aan infrastructuurwerkzaamheden te betalen. De county geeft aan nergens mee te hebben ingestemd dus de kosten zijn voor Formule 1.
  • De infrastructuurwerkzaamheden namen vorig jaar 9 maanden in beslag door het asfalteren. Dit jaar zal dat niet nodig zijn maar zullen de werkzaamheden alsnog 3 maanden in beslag nemen.
https://www.reviewjournal...-steer-f1-course-3001645/

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Lekker slim van de Formule 1 :) Wel een leuke actie van de County als het waar is.

Ik hoorde van een vriend dat ze van plan zijn een drone show (a la CNY) te geven rond de Singapore F1 race te geven. Zou één van de grootste tot nu in Sing moeten worden.

[ Voor 52% gewijzigd door alienfruit op 18-02-2024 22:38 ]

• Ragnar9999
  • Laatst online: 12:30
Chocoball schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:17:
Ander leuk leesvoer dan? Clark county waar Las Vegas onder valt zegt nooit een contract met Formule 1 te hebben getekend en wil graag de toekomst van Formule 1 bespreken.
  • Formule 1 heeft een 3 jarig contract met de Las Vegas Convention and Visitors Authority (LVCVA) getekend. De LVCVA betaalt elk jaar 6,5 miljoen dollar voor een race tot en met 2025.
  • Clark county heeft de Formule 1 race als jaarlijks evenement erkend maar contractueel staat nergens de garantie dat deze er jaarlijks komt. De erkenning houdt alleen in dat voor bepaalde verordeningen geen vergaderingen nodig zijn. Enige voorwaarde is dat de race in het weekend voor Thanksgiving moet plaatsvinden.
  • Formule 1 heeft de county gevraagd de helft van de 80 miljoen dollar die uitgegeven is aan infrastructuurwerkzaamheden te betalen. De county geeft aan nergens mee te hebben ingestemd dus de kosten zijn voor Formule 1.
  • De infrastructuurwerkzaamheden namen vorig jaar 9 maanden in beslag door het asfalteren. Dit jaar zal dat niet nodig zijn maar zullen de werkzaamheden alsnog 3 maanden in beslag nemen.
https://www.reviewjournal...-steer-f1-course-3001645/
de county weet van niets, stemt nergens mee in. Maar schiet wel even 80 miljoen aan werkzaamheden voor?

• Chocoball
alienfruit schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:35:
Lekker slim van de Formule 1 :) Wel een leuke actie van de County als het waar is.

Ik hoorde van een vriend dat ze van plan zijn een drone show (a la CNY) te geven rond de Singapore F1 race te geven. Zou één van de grootste tot nu in Sing moeten worden.
Ben benieuwd of het corruptieonderzoek een streep zet door de grand prix van Singapore. Vooralsnog zegt men dat de grand prix doorgaat.

• RKD
  • Laatst online: 21:35

RKD

Ragnar9999 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:44:
[...]

de county weet van niets, stemt nergens mee in. Maar schiet wel even 80 miljoen aan werkzaamheden voor?
Andersom, ze moeten juist de helft meebetalen vind het F1 circus.

iRacing Profiel

• Ragnar9999
  • Laatst online: 12:30
RKD schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:23:
[...]

Andersom, ze moeten juist de helft meebetalen vind het F1 circus.
eerst maar eens koffie ....

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Ben benieuwd of het corruptieonderzoek een streep zet door de grand prix van Singapore. Vooralsnog zegt men dat de grand prix doorgaat.
Ja, misschien voorlopig laatste keer dit jaar. We zullen het zien. Ik hoorde dat er ook mogelijk wat illegaal gebouwd is bij mij in de wijk dat relevant is. Een van de huizen op Mountbatten Road.

• sjaool

sjaool

Dat duurt maar even en dan zit Horner weer op zijn plek. Money talks en als ze verliezen en niks verdienen dan met een andere teambaas dan is de keuze makkelijk gemaakt. Maar ik begreep dat Thailand een aardige steun is voor hem dus ik moet het nog zien gebeuren. Wat dat betreft heeft hij mazzel dat dit niet in Amerika gebeurt als het allemaal waar is want daar cancellen ze je al als je een keer te hard boe zegt.

Zoals het nu lijkt gaat het puur om één persoon en kun je het meer als een uitglijder beschouwen als het allemaal echt waar is tenminste. Dus in hoeverre je dan een goed draaiend team op het spel moet zetten is dan nog maar de vraag.

Ik mag hopen dat Liberty Global/Media zich in dit geval koest houdt. Bernie neem ik wat betreft zijn uitspraken niet echt serieus. :P

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Charles aan de toetsen, erg lekker om naar te luisteren, vind ik (via de welbekende streaming services).

Testing, one, two ...

• Chocoball
alienfruit schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:24:
[...]

Ja, misschien voorlopig laatste keer dit jaar. We zullen het zien. Ik hoorde dat er ook mogelijk wat illegaal gebouwd is bij mij in de wijk dat relevant is. Een van de huizen op Mountbatten Road.
Afwachten en anders kijken wie het gaat opvullen, ach natuurlijk de Chicago grand prix :+

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Ja, precies. Hoorde het allemaal via de CNY familiebijeenkomst tam tam lol

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21
hardware-lover schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:41:
Charles aan de toetsen, erg lekker om naar te luisteren, vind ik (via de welbekende streaming services).
[YouTube: Sofiane Pamart & Charles Leclerc - The Dream Continues (Official Videoclip)]
Zeker niet verkeerd!... maar hoeveel is Charles en hoeveel Sofiane? :P

Meestal komt er niet zoveel naar mijn smaak uit als F1 coureurs zich met muziek gaan bemoeien (nofi Lewis).
Ik blijf echter van harte hopen dat Max en Lando nooit dit pad gaan bewandelen! Hoewel..dat zou dan waarschijnlijk een samenwerking met Martin Garrix zijn, dan is er genoeg weg te poetsen/moffelen.. kan me niet voorstellen dat Max op dat vlak veel te brengen heeft :+

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iXZly2sfTT8helxNdpnD9Mpt_ns=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/bHPHXxgRHpOGoYyT5JVwmWAS.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Zijn dit de officiële kleuren voor in de F1 TV interface?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mog schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:15:
[...]

Zijn dit de officiële kleuren voor in de F1 TV interface?
Dit zijn de teamkleuren door de jaren heen

Pagina: 1 ... 29 ... 70 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.