[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 28 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:07
MikeyMan schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:47:
Verschijnen nu inderdaad her en der berichten dat 'Thailand' aan de kant van Horner staat.
Ordinaire / vieze machtsstrijd?
Is dat zo? Of hanteert men daar het principe 'innocent until proven guilty'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

stylezzz schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:50:
[...]

Is dat zo? Of hanteert men daar het principe 'innocent until proven guilty'?
Das de uitkomst, dit gaat meer over het proces ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
MikeyMan schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:54:
[...]

Das de uitkomst, dit gaat meer over het proces ;)
Allemaal speculatie. :) Ik ben er alleen bang voor als Horner op het schavot gezet(staat ie al met 1 been ;) ) word en eruit gaat dat er dan een leegloop bij redbull ontstaat.

[ Voor 4% gewijzigd door stylezzz op 07-02-2024 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
stylezzz schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:24:
[...]

Allemaal speculatie. :) Ik ben er alleen bang voor als Horner op het schavot gezet(staat ie al met 1 been ;) ) word en eruit gaat dat er dan een leegloop bij redbull ontstaat.
Dan kan Verstappen nog snel de switch naar Mercedes maken voordat het hele kaartenhuis bij RBR in elkaar stort. :+ ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 14:01
Giel schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:32:
[...]

Dan kan Verstappen nog snel de switch naar Mercedes maken voordat het hele kaartenhuis bij RBR in elkaar stort. :+ ;)
Hoe hilarisch zou het zijn als Max dan kampioen wordt in 2025 in een Mercedes :+ Dat is dan toch wel de grootst mogelijke afgang voor Hamilton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
FIA-'leegloop' zet door: per direct twee belangrijke kopstukken vertrokken

Het gaat om de directeur bestuur en regelgeving, Pierre Ketterer, en het hoofd commerciële juridische zaken, Edward Floydd, zo meldt Autosport. Beide heren waren namens de FIA betrokken bij de onderhandelingen over het Concorde Agreement. Aangezien er binnen afzienbare tijd weer nieuwe onderhandelingen worden begonnen, is dit een tegenvaller voor president Mohammed Ben Sulayem.

Ketterer was lange tijd een van de belangrijke juridische personen binnen de FIA. Hij vertegenwoordigde de organisatie in externe zaken en in tuchtzaken, zowel in de Formule 1 als in het bredere spectrum van de sport. Floydd was de belangrijkste civiele en commerciële juridisch adviseur van de FIA.

Het vertrek van de twee staat niet op zichzelf. Begin januari werd bekend dat de technisch directeur van de single seater-afdeling van de autosportbond, Tim Goss, zou vertrekken bij de FIA. Inmiddels is Goss aangesteld als Chief Technical Officer bij Visa Cash App RB, maar daar mag hij pas in oktober 2024 beginnen. Niet veel eerder verlieten sportief directeur Steve Nielsen en Deborah Mayer, het hoofd van de FIA-commissie voor vrouwen in de autosport, al de FIA.

Toch lijkt er bij de autosportfederatie nog geen sprake van paniek te zijn door alle vertrekkende kopstukken, zo vertelt een woordvoerder tegen Autosport. "De FIA heeft de afgelopen 12 maanden een grootschalige transformatie ondergaan. We hebben 10 nieuwe afdelingen opgezet die de federatie herstructureren om beter voorbereid te zijn op de toekomst", aldus de woordvoerder. En ook al zijn er belangrijke pionnen vertrokken, de woordvoerder benadrukt dat er drie nieuwe mensen aan het managementteam zijn toegevoegd en dat er veel personeel is toegevoegd op belangrijke functies.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

MikeyMan schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:47:
Verschijnen nu inderdaad her en der berichten dat 'Thailand' aan de kant van Horner staat.
Ordinaire / vieze machtsstrijd?
Er gaan van dit soort verhalen rond. Een machtstrijd tussen Oostenrijk met Marko en Thailand met Horner. Het is echt popcorntijd. Ik vraag mij alleen af of dit allemaal ingegeven wordt door de zoon van Mateschitz of dat er een andere onderliggende reden is.

Ik denk altijd maar never change a winning team maar er lijkt hier toch meer aan de hand te zijn dan alleen maar het vermeende grensoverschrijdende gedrag.

#istandwithchristian ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:10
sjaool schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:02:
[...]

Er gaan van dit soort verhalen rond. Een machtstrijd tussen Oostenrijk met Marko en Thailand met Horner. Het is echt popcorntijd. Ik vraag mij alleen af of dit allemaal ingegeven wordt door de zoon van Mateschitz of dat er een andere onderliggende reden is.

Ik denk altijd maar never change a winning team maar er lijkt hier toch meer aan de hand te zijn dan alleen maar het vermeende grensoverschrijdende gedrag.

#istandwithchristian ;)
De geruchten over een machtsstrijd tussen Marko en Horner gingen vorig zomer al. Horner zou Marko naar de uitgang willen dirigeren en de volledige controle over de F1 business willen hebben. Beiden ontkennen tot op de dag van vandaag dat er sprake is van enige frictie.

Helemaal een wilde gedachte, mocht Horner moeten vertrekken en mocht er inderdaad een interne strijd gaande zijn dan zie ik het zo voor me dat "kamp Marko" Sebastian Vettel naar voren schuift om vanaf 2025 teambaas te worden, in 2024 zal Jonathan Weatley de honneurs waarnemen zodat Vettel een jaar heeft om zich in te werken.

Maar persoonlijk verwacht ik dat het een storm in een glas water is en Horner gewoon aanblijft als teambaas. Het blijkt met name de Nederlandse "pers" te zijn die dit verhaal groot hebben gepubliceerd, waarna het is overgenomen in de rest van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Als je in complottheorieën (alhoewel -strategieën hier wellicht passender is) gelooft. Zou je ook een gedachtenlijn kunnen volgen dat er gelekt is vanuit een bepaalde 'anti-Horner' stroming binnen RB/RBR, richting de NL'se media. Men weet daar ook dondersgoed dat RB/RBR in NL onder een vergrootglas ligt vanwege Max. Als je ergens wilt lekken en een groot waterrimpel effect kunt veroorzaken is het in dit geval via de NL'se pers. Lek het hier uit en het komt vanzelf terecht in de mainstream social media. Relatief eenvoudig en waarschijnlijk ook niet re-traceerbaar naar degene van wie het lek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:28
Den_S85 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:37:
Maar persoonlijk verwacht ik dat het een storm in een glas water is en Horner gewoon aanblijft als teambaas. Het blijkt met name de Nederlandse "pers" te zijn die dit verhaal groot hebben gepubliceerd, waarna het is overgenomen in de rest van de wereld.
Iemand zal de eerste moeten zijn he, en de rest zal dan sneller over nemen. En ja, wellicht is een lek in en naar Engeland (/Engelse media) logischer. Maar anderzijds lijkt de telegraaf ook hun lijntjes met Red Bull & het Verstappen kamp te hebben.

Volgens mij was het bv vorig jaar ook de telegraaf die het eerste kwam met het verhaal dat Horner Marko weg wilde hebben. Inclusief dat Verstappen toen semi gedreigd heeft te vertrekken als dat zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[...]

Helemaal een wilde gedachte, mocht Horner moeten vertrekken en mocht er inderdaad een interne strijd gaande zijn dan zie ik het zo voor me dat "kamp Marko" Sebastian Vettel naar voren schuift om vanaf 2025 teambaas te worden, in 2024 zal Jonathan Weatley de honneurs waarnemen zodat Vettel een jaar heeft om zich in te werken.
Waarom Vettel. Wat voor ervaring heeft Vettel met het managen van een team?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Maasluip schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:06:
[...]

Waarom Vettel. Wat voor ervaring heeft Vettel met het managen van een team?
Niet veel. Wel een bak ervaring in de F1 wereld.... Hoeveel managementervaring hadden Horner en Marko toen ze uit de auto stapten vroeger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Eh, redelijk veel? Horner had een eigen team in ik geloof de Formule 3 (of twee), voordat hij de stap maakte naar F1.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:03

hamsteg

Species 5618

SterqVerhael schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:42:
Als je in complottheorieën (alhoewel -strategieën hier wellicht passender is) gelooft. Zou je ook een gedachtenlijn kunnen volgen dat er gelekt is vanuit een bepaalde 'anti-Horner' stroming binnen RB/RBR, richting de NL'se media. Men weet daar ook dondersgoed dat RB/RBR in NL onder een vergrootglas ligt vanwege Max. Als je ergens wilt lekken en een groot waterrimpel effect kunt veroorzaken is het in dit geval via de NL'se pers. Lek het hier uit en het komt vanzelf terecht in de mainstream social media. Relatief eenvoudig en waarschijnlijk ook niet re-traceerbaar naar degene van wie het lek komt.
Vergeet het woke zijn hier niet. NPO rapport en dan op die verontwaardiging meeliften is altijd fijn.

... gecensureerd ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:24
[...]
Ik geef je gelijk met Wheatley, die zou prima interim kunnen zijn. Maar Vettel teambaas? Nee. Vettel heeft de sport verlaten om bij zijn gezin te zijn en aan de sustainability te werken (brandstoffen). Die gaat niet terug naar 24 weekenden van huis en door de weeks een bedrijf runnen.

We hebben 2 teambazen die op dit moment op de bank zitten. Binotto en Steiner. Ik zou het echt briljant vinden als Günther ineens weer opduikt als teambaas van RBR. Dat worden weer heel wat leuke uurtjes DTS.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 12:10
asing schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:00:
[...]

We hebben 2 teambazen die op dit moment op de bank zitten. Binotto en Steiner. Ik zou het echt briljant vinden als Günther ineens weer opduikt als teambaas van RBR. Dat worden weer heel wat leuke uurtjes DTS.
Bril-fucking-jant! Günther als teambaas van RBR, shut up and take my money!

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
Beaves schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:17:
Eh, redelijk veel? Horner had een eigen team in ik geloof de Formule 3 (of twee), voordat hij de stap maakte naar F1.
Geen dus? Toen Horner Arden ging managen had ie daarin ook nog geen ervaring... Zijn race carriere was overigens niet heel speciaal. Goede switch geweest ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
asing schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:00:
[...]

Ik geef je gelijk met Wheatley, die zou prima interim kunnen zijn.
Ik denk dat Wheatley al een prima fulltime baan heeft met wat die nu doet. Zou die ook nog CEO van RBR + RBT + RBPT erbij moeten doen moet die inleveren op zijn werk als team manager en ik denk dat dat het team veel meer zal kosten.
Want ik verwacht niet dat Horner veel invloed heeft op de performance van de auto. Die's een people manager (beetje praatje maken en zo, "inspirator") en financiële en commerciële man.
Wheatley doet veel meer het reizende personeel aansturen (monteurs etc, zorgt dat die hun werk kunnen doen etc), gaat over de pitstops (techniek, mensen, ...) en daarnaast dan sporting director dus kenner van het regelboek.
En aan de ontwikkel kant heb je Newey, Monaghan, Wache etc. Dus ook daar staat Horner ver van de werkvloer af.

En het feit dat Horner CEO van 3 bedrijven kan zijn zegt ook wel voldoende over hoeveel echt werk hij doet (als in: kerntaken). Hij zal vast belangrijk zijn. Maar dan dus meer als uithangbord (interviews, ...), het tekenen van contracten (waaronder sponsoring, waarbij hij ook weer als uithangbord ingezet kan worden door sponsoren) en uiteindelijk als "eindbaas" die ook eindverantwoordelijke dient als beslissingen genomen moeten worden. Maar dat laatste heeft die gewoon op alle vlakken zijn mensen die hem adviseren en die die vertrouwd. Dus als Wheatley komt met "we moeten £1M uitgeven aan pitstop apparatuur" dan zal Horner er snel op vertrouwen dat dat klopt en discussiëren of het niet voor 0,5M kan of uberhaupt nodig is geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
stylezzz schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:13:
[...]

Geen dus? Toen Horner Arden ging managen had ie daarin ook nog geen ervaring... Zijn race carriere was overigens niet heel speciaal. Goede switch geweest ;)
Was Arden niet van zijn vader en dat Horner er bij kwam? Of dat ze samen dat avontuur aangingen? In beide gevallen dus niet echt "0 ervaring en alleen er aan beginnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
Vettel als teambaas van RBR verwacht ik op basis van alle social media berichten de afgelopen weken rondom Vettel, ook vanuit RBR zelf. Er staat iets op de rol om aangekondigd te worden, geen idee wat precies.

Verwacht zelf niet dat Vettel ook CEO/MD van het hele powertrains verhaal gaan worden of iets met Alpha Tauri, puur RBR als F1 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 22:11

Stoney3K

Flatsehats!

Vettel zou wel een mooie front-end kunnen zijn naar de media. Maar ik weet niet of ik hem als een team manager zie, en zoals eerder al gezegd, hij is juist uit het racen gestapt omwille van zijn gezin.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:00

basvn

Breezand - NHN

Den_S85 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:23:
Vettel als teambaas van RBR verwacht ik op basis van alle social media berichten de afgelopen weken rondom Vettel, ook vanuit RBR zelf. Er staat iets op de rol om aangekondigd te worden, geen idee wat precies.
Hoezo vanuit de posts op social media?

RedBull is aan het aftellen naar de RB20. met elke dag een jaar later. waarschijnlijk wel met het idee dat de RB19 de dag voor de lancering van de RB20 is.

Vettel is vanaf het moment dat hij zn insta pagina opende, races aan het posten. race voor race, seizoen voor seizoen. en hij zit nu op het punt dat hij bij RBR bezig is.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
Hatsjoe schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:53:
[...]

Hoe hilarisch zou het zijn als Max dan kampioen wordt in 2025 in een Mercedes :+ Dat is dan toch wel de grootst mogelijke afgang voor Hamilton.
Zou wel grappig zijn om te zien hoe men hier dan ineens massaal pro Mercedes wordt na jarenlange Mercedes haat. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Hatsjoe schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:53:
[...]

Als we toch hilarisch bezig gaan..... Charles zegt het vertrouwen in Ferrari op, en gaat naar Mercedes. Je moet toch een keer in het rood geraced hebben dus Max naar Ferrari. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://www.thesun.co.uk/...ay-power-struggle-claims/
An F1 source told The Sun: “Christian had concerns about her conduct and made it clear he was unhappy.

“She went on to make a complaint about his ‘controlling’ behaviour, which detonated this crisis for the team.”
Mag toch niet hopen dat het daadwerklijk dit niveau blijkt te zijn..

Ergens wel grappig, zo'n steiner zal ook geen fijne man zijn geweest om mee te werken, wankers dit en dat, maar dat wordt gezien als 'typetje' en humor, maar in een bedrijf waar het succes echt neit gekomen is door kumbaya en groepsknuffels, dan kunnen we los.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2024 16:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

SinergyX schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:06:
https://www.thesun.co.uk/...ay-power-struggle-claims/

[...]

Mag toch niet hopen dat het daadwerklijk dit niveau blijkt te zijn..
Het is wel The Sun. Daarbij vergeleken is de Telegraaf literatuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stoney3K schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:10:
[...]

Het is wel The Sun. Daarbij vergeleken is de Telegraaf literatuur.
Met het verschil dat we het over Erik van Haren hebben, die was ook in z'n video al iets te 'suggestief' in conclusies trekken op bepaalde reacties, zal hij dan ook de laan worden uitgestuurd als blijkt dat het verhaal compleet anders lijkt te zijn? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 19:37

AvK

Ready Set Go

SinergyX schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:21:
[...]

Met het verschil dat we het over Erik van Haren hebben, die was ook in z'n video al iets te 'suggestief' in conclusies trekken op bepaalde reacties, zal hij dan ook de laan worden uitgestuurd als blijkt dat het verhaal compleet anders lijkt te zijn? :P
Erik zei toch heel duidelijk dat we het niet weten? Over het algemeen is Erik behoorlijk goed op de hoogte en ingewijd. Niet hem nu ook voor de bus gooien hoor. ;)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
AvK schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:25:
[...]

Erik zei toch heel duidelijk dat we het niet weten? Over het algemeen is Erik behoorlijk goed op de hoogte en ingewijd. Niet hem nu ook voor de bus gooien hoor. ;)
Erik van Haren heeft een directe lijn met de Verstappens toch?
De Duitse tak van motorosport brengt het gerucht dat problemen tussen Jos Verstappen en Christian Horner zouden spelen.
https://de.motorsport.com...tlungen-24020706/3402329/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tleilaxu schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:34:
[...]

De Duitse tak van motorosport brengt het gerucht dat problemen tussen Jos Verstappen en Christian Horner zouden spelen.
Ja wordt het straks nog mooier, zodirekt komt de aanklacht van Max :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Help!!!! schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:23:
[...]

Hahaha, ik denk dat als je bij Max grensoverschrijdend verdrag vertoont je ofwel een grijns als reactie krijgt, ofwel een blauw oog. In ieder geval geen ophef in de media.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 12:36
Tleilaxu schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:34:
[...]

Wel correct vertalen dan: bericht geeft alleen dat aan de relatie tussen verstappen en horner beschadigd is. Er staat niet bij dat dat hierdoor komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Max boeit het niet; is op dit moment aan het voetballen. :p Met Team Redline. https://www.twitch.tv/teamredline

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:50
Horner lijkt een prima gast op afstand en goed met Max toch juist om te kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

AMARONE schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:13:
Horner lijkt een prima gast op afstand en goed met Max toch juist om te kunnen gaan?
Wel met Max, niet met vader Jos.

Die overigens ook niet echt heel goed met zijn zoon door één deur kan, op zijn zachtst gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Help!!!! schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:23:
[...]

Alle gekheid op een stokje, maar de zus van Max (Victoria) is ook werkzaam voor het team. Maar het zou echt heel achterbaks van Jos zijn als die zijn eigen dochter voor dat karretje gespannen heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:38
Stoney3K schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:26:
[...]

Die overigens ook niet echt heel goed met zijn zoon door één deur kan, op zijn zachtst gezegd.
Nog meer onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Bewegend beeld misschien nog meer? Misschien trekt die Max zijn nek nu wel fors naar voren of heeft die hem een klap in de nek gegeven. Met Jos weet je maar nooit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachez
  • Laatst online: 19-09 16:22
Djeez, ja gaat lekker, geef dat soort journalisten nog maar eens een podium door zo'n link te plaatsen.

Ik heb nog nergens gelezen of gehoord dat Max een probleem met zijn opvoeding heeft gehad. 'Het heeft hem gebracht waar hij nu is', was tot nu toe de afdronk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 12:36
Stoney3K schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:27:
[...]
Alle gekheid op een stokje, maar de zus van Max (Victoria) is ook werkzaam voor het team. Maar het zou echt heel achterbaks van Jos zijn als die zijn eigen dochter voor dat karretje gespannen heeft.
Victoria werkt toch niet voor RB? Wel voor verstappen.com, althans in het verleden.
Verder lijkt dit me vooral een poging om verbanden te leggen zonder veel onderbouwing. Gerucht dat Horner en Marko mot hebben, gerucht dat Jos en Horner mot hebben omdat Max in het verleden heeft gezegd dat hij altijd Marko zou steunen. Je ziet dat media er lekker op los speculeren en met vertalingen Duits/Engels/Nederlands wordt het waarheidsgehalte niet hoger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
rachez schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:32:
[...]

Djeez, ja gaat lekker, geef dat soort journalisten nog maar eens een podium door zo'n link te plaatsen.

Ik heb nog nergens gelezen of gehoord dat Max een probleem met zijn opvoeding heeft gehad. 'Het heeft hem gebracht waar hij nu is', was tot nu toe de afdronk.
De titel is ook nogal clickbait en zwaar, scroll je door de tekst heen blijkt alles uit de documentaire te komen, wat ze dus zelf naar buiten hebben gebracht.
En daar blijkt helemaal niet uit dat ze op slechte voet zijn met elkaar.

Nogal suggestief en een clickbait linkje droppen waar dat niet uit blijkt draagt niet echt bij aan de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Toke_gt schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:35:
[...]

Victoria werkt toch niet voor RB? Wel voor verstappen.com, althans in het verleden.
Right, ik dat juist dat ze ook voor RB werkte.

Voorlopig is het alleen nog maar koppen voor de sensatie- en smulpers, totdat er iets inhoudelijks voorbij komt weet ik ook zelf het fijne er niet van. Als het echt alleen maar om de werkcultuur van RBR gaat (?) dan klinkt het ook eerder als een poging om Horner in een kwaad daglicht te stellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 19:37

AvK

Ready Set Go

Stoney3K schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:26:
[...]

Wel met Max, niet met vader Jos.

*knip*
Hou het vriendelijk aub

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 09-02-2024 00:52 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

AvK schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:18:
[...]

Wat LUL jij nou weer.....

Zucht.
Als ik zelf dat artikel niet tegen kwam had ik er niks over gezegd, was toen vrij verbaasd toen ik het las. Maar als er niks van klopt dan kan dat natuurlijk ook. Ik kom tenminste met een bron -- als die bron waardeloos is, kan prima. Mag ook gezegd worden. Gaan we er niet meer op verder.

Dan hoor ik graag hoe het wél zit maar het is hier geen slow-chat.

[ Voor 3% gewijzigd door Stoney3K op 07-02-2024 21:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
Stoney3K schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:44:
[...]

Als ik zelf dat artikel niet tegen kwam had ik er niks over gezegd, was toen vrij verbaasd toen ik het las. Maar als er niks van klopt dan kan dat natuurlijk ook. Ik kom tenminste met een bron -- als die bron waardeloos is, kan prima. Mag ook gezegd worden. Gaan we er niet meer op verder.

Max heeft al meerdere keren aangegeven dat Jos' opvoeding vrij hard was, maar dat het hem wel gebracht heeft waar hij nu staat. Bedenk dat het Max' karakter ook gevormd heeft. Hij is zelf ook snoeihard, en dat heeft hem ver gebracht.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
[...]

Zelfs als je het artikel leest blijkt daar helemaal niet uit dat ze niet goed samen gaan.
Dat is geen onderbouwing voor zo'n strekking.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

alexbl69 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:13:
[...]

Max heeft al meerdere keren aangegeven dat Jos' opvoeding vrij hard was, maar dat het hem wel gebracht heeft waar hij nu staat. Bedenk dat het Max' karakter ook gevormd heeft. Hij is zelf ook snoeihard, en dat heeft hem ver gebracht.
Jos heeft Max mishandeld, zo simpel is het. Dat het Max gevormd heeft is logisch. Wellicht had Max zonder de mishandelingen van zijn vader niet bereikt wat hij nu bereikt heeft. Ik kan me echter niet voorstellen dat Max Penelope of eventuele toekomstige kinderen op dezelfde manier zal behandelen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachez
  • Laatst online: 19-09 16:22
Mog schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:44:
[...]

Jos heeft Max mishandeld, zo simpel is het.
Nonsens. Zo simpel is het helemaal niet. Jij bent het misschien niet eens met zijn opvoeding, dat kan.

Ik heb nog geen rechter gezien die hem veroordeelt heeft voor mishandeling, dus dat slaat nergens op.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RobertMe
rachez schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:51:
[...]

Nonsens. Zo simpel is het helemaal niet. Jij bent het misschien niet eens met zijn opvoeding, dat kan.

Ik heb nog geen rechter gezien die hem veroordeelt heeft voor mishandeling, dus dat slaat nergens op.
Maar een kind bij een tankstation uit de auto zetten en vervolgens wegrijden is wel prima?

Overigens zou ik ook oppassen met zinnen als "slaat nergens op", als het over Jos gaat. Die slaat namelijk nog wel eens ergens op :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ja en Max is een alcoholist; na elke race drinkt hij een fles champagne leeg...

En zo dames en heren, kom je aan geruchten die nergens op slaan. :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Een kind alleen achterlaten bij een tankstation in het buitenland omdat hij niet heeft voldaan aan je verwachtingen is in mijn boekje kindermishandeling.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Wie had hem toen eigenlijk ook alweer opgehaald? Sophie die met eigen vervoer was (/al uit elkaar neem ik aan) of de Fam. Pex?

En dan had Max nog geluk dat die pas in '97 geboren is. Als die in '87 geboren was had die daar bij dat Italiaanse tankstation gestaan zonder mobiele telefoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:50

Vuvuzela

My spire is forming

[...]
Nouja..
"Rechter, Verstappen moest voor die laatste zaak uiteindelijk ook voor de rechter verschijnen. De eis was twee jaar, maar Verstappen hoeftde de cel uiteindelijk niet in. De Belgische rechter oordeelde dat Verstappen wel had geslagen, maar dat hij eerst geprovoceerd werd. Verstappen kreeg ook toen een proeftijd, destijds van vijf jaar."

Oke dit gaat dan weliswaar niet over een mishandeling van Max, z'n moeder of opa van Max :X . Maar het is wel bekend dat Jos een onwijs nare man is :r

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 17-09 19:28
Mog schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:17:
[...]

Een kind alleen achterlaten bij een tankstation in het buitenland omdat hij niet heeft voldaan aan je verwachtingen is in mijn boekje kindermishandeling.
Wel met een kleine kantekening dat zijn moeder nog een stukje terug aan het rijden was en hem oppikte, nog steeds wel fout inderdaad.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eh, misschien gewoon even afwachten en niet op elke clickbait happen? Het niveau is nu wel heel erg laag...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Whats next wie is de moordenaar? Gaan we cluedo spelen?

Ja jos heeft wel eens losse handjes gehad maar niemand van ons was erbij dus weet precies wat er gebeurt is.

Ook ik heb me wel eens moeten inhouden als iemand het bloed onder me nagels vabdaan haalt en vervolgens nog even naalden terug gaat steken.

Iedereen heeft een grens en als iedereen die ooit iemand geslagen heeft hier op dit forum zijn account wilt opzegggen dan zijn we morgen met minstens de helft minder.

Dus nou niet allemaal doen alsof we roomser zijn dan de paus want degene die beweerd dat die nog nooit gedacht heeft om iemand wat aan te doen die is niet ouder dan 3 jaar.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 13:20

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:Wat anderen al zeggen... klaar met het gespeculeer en van alles erbij te betrekken. Dit topic is voor randzaken wat het hoofdtopic veel zou verstoren, maar niet voor deze riooljournalistiek.

Zolang er geen echte officiële berichtgeving is, houden we ons gedeisd.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ragnar9999
[...]

Marca (uit Spanje) is al zo veel mogelijk negatieve berichten over Max aan het verspreiden sinds hij samen reed met Carlos (ook uit Spanje)
Opmerking over "ik kom tenminste met een bron" gaat ook nergens over, is genoeg te vinden over het tegendeel. Alleen niet stoppen bij het eerste dat je tegenkomt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Silverstone staat nog 10 jaar op de kalender:

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 08-02-2024 15:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Martinspire schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:40:
Silverstone staat nog 10 jaar op de kalender:

[Twitter]
Jeuj! Ieder jaar weer herrinnerd worden aan Max en Lewis in Copse! :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 13:20

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:Zie even nogmaals de modbreak. Hoe men de kinderen opvoedt en of Jos dat goed gedaan heeft, is off-topic.

Tweakers Discord

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vandaag is dan de dag dat Red Bull samen met Horner om tafel gaat zitten, ik mag toch echt hopen dat hij zijn functie niet neerlegt voordat er duidelijkheid is over schuldig of onschuldig. Hoop op het tweede en dat dit weer zo'n overdreven opgeblazen me2 stunt is van een medewerker, maar als dit niet zo blijkt te zijn en er is wel iets ernstigs gebeurd dan heeft deze persoon alle recht.

Zolang die persoon maar niet van een muis een olifant heeft gemaakt want dat gebeurd onder deze term ''grensoverschrijdedengedrag'' ook veel te vaak.

Ik ben heel benieuwd, want kan me nog steeds niet voorstellen dat Horner de familie man iets ergs zou moeten hebben gedaan. Zoals we hem kennen via TV en Drive To Survive lijkt hij niet zo'n iemand te zijn. We kunnen alleen maar wachten...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003

OMD

G_Dragon schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 08:35:
Vandaag is dan de dag dat Red Bull samen met Horner om tafel gaat zitten, ik mag toch echt hopen dat hij zijn functie niet neerlegt voordat er duidelijkheid is over schuldig of onschuldig. Hoop op het tweede en dat dit weer zo'n overdreven opgeblazen me2 stunt is van een medewerker, maar als dit niet zo blijkt te zijn en er is wel iets ernstigs gebeurd dan heeft deze persoon alle recht.

Zolang die persoon maar niet van een muis een olifant heeft gemaakt want dat gebeurd onder deze term ''grensoverschrijdedengedrag'' ook veel te vaak.

Ik ben heel benieuwd, want kan me nog steeds niet voorstellen dat Horner de familie man iets ergs zou moeten hebben gedaan. Zoals we hem kennen via TV en Drive To Survive lijkt hij niet zo'n iemand te zijn. We kunnen alleen maar wachten...
Ook al is die onschuldig, het publiek heeft al gestemd. Ik denk dat Horner exit is. Red Bull wil natuurlijk ook een wit voetje halen bij het publiek door te laten zien hoe adequaat ze reageren en het niet uitmaakt wat voor een positie iemand staat.

Zo winnen ze weer zieltjes.

Uiteraard geen idee of het zo gaat lopen maar dit is hoe ik er over denk. Even disclaimertje :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
OMD schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 08:43:
[...]

Ook al is die onschuldig, het publiek heeft al gestemd. Ik denk dat Horner exit is. Red Bull wil natuurlijk ook een wit voetje halen bij het publiek door te laten zien hoe adequaat ze reageren en het niet uitmaakt wat voor een positie iemand staat.

Uiteraard geen idee of het zo gaat lopen maar dit is hoe ik er over denk. Even disclaimertje :+
Hoezo winnen zo zo zieltjes? Als er echt van een mug een olifant is gemaakt, dan betekent dit dus dat je om niks al mensen ontslaat en dat je er niet voor de werknemer bent.

Als Horner alleen maar heeft lopen schreeuwen, dan stelt het dus niks voor. Als er meer is gebeurd, zoals iets fysieks, dan heeft hij wel een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

Ook al is die onschuldig, het publiek heeft al gestemd. Ik denk dat Horner exit is.
Hier zou ik zo boos van kunnen worden als het uitkomt wat je zegt, want als iemands onschuld of schuld nog niet bewezen is moet je geen acties uitvoeren. Maar helaas ben ik het wel met je eens dat het in de wereld helaas niet zo werkt en ik daarin teveel voor eerlijkheid ben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 09:40

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Hoezo heeft het publiek al gestemd? Ik lees nergens dat iemand Horner weg wilt hebben, mss een paar wappie wokies, iets te fanatieke Hamilton aanhangers en clickbait media

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

"What happens in Vegas stays in Vegas"...
Of is dit weer zo'n verhaal van 16 jaar geleden waarbij iemand na er nog eens rustig 5840 nachtjes over geslapen te hebben het nu hoog tijd vind om uit de doeken te doen doen dat Horner op een feestje haar achtervleugel aangeraakt heeft?
Wat een gossip allemaal weer, je zou haast denken dat dit moment gekozen is om ergens anders de aandacht van af te leiden, silly season valt vroeg dit jaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
PalingDrone schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 08:59:
[...]

"What happens in Vegas stays in Vegas"...
Of is dit weer zo'n verhaal van 16 jaar geleden waarbij iemand na er nog eens rustig 5840 nachtjes over geslapen te hebben het nu hoog tijd vind om uit de doeken te doen doen dat Horner op een feestje haar achtervleugel aangeraakt heeft?
Wat een gossip allemaal weer, je zou haast denken dat dit moment gekozen is om ergens anders de aandacht van af te leiden, silly season valt vroeg dit jaar.
Geen idee.. dus ik wacht rustig af, alleen ben wel heel eerlijk over het feit waar ik heel boos kan worden omdat ik heel erg tegen onrecht kan. Bewijs eerst maar iemands schuld of onschuld voordat je acties onderneemt, maar zo werkt deze wereld vaak niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:07
Kan het artikel even niet meer vinden maar er zijn een aantal scenario’s geschetst inmiddels.

1. Grensoverschrijdend gedrag zonder context
2. Oneerbare pics
3. Tekeer gegaan tegen vrouwelijke collega dan wel agressief dan wel oneerbaar.
4. Vrouwelijke collega werkzaam in Milton keys die beklag heeft gedaan over dominante manier van leidinggeven en onveilige werksfeer.

Benieuwd of we het ooit zullen weten. Ik heb ook alleen maar de charmante teambaas gezien die door zijn welbespraaktheid, charme en motivatie het ideale kopstuk is. Jammere is dat een ontslag niet direct een bevestiging is van het voorgevallene aangezien we allemaal rekenen dat de publieke opinie hem sowieso al veroordeeld heeft. Waarschijnlijk zullen we het nooit weten wat er gebeurd is en zal de langstzittende teambaas niet langer dat zijn.

Ik verwacht hem in 2028 weer op de grid met een shirt van cadillac en andretti 😏

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:01:
[...]

Geen idee.. dus ik wacht rustig af,
Zo rustig wacht je niet af anders. Immers negeer je de twee eerdere modbreaks om het niet over Horner en aanverwante te hebben totdat er duidelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31

Horner heeft paar maanden na de geboorte van zijn kind zijn vrouw verlaten voor Geri. Zo’n familieman lijkt hij dus niet te zijn zoals hij je wil doen geloven in DTS…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RobertMe schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:06:
[...]

Zo rustig wacht je niet af anders. Immers negeer je de twee eerdere modbreaks om het niet over Horner en aanverwante te hebben totdat er duidelijkheid is.
Oh die heb ik niet gezien en dit is toch juist waar het randzaken topic voor is?
Mijn excuses aan @tweakduke dan want dacht juist dat we zulke zaken hier mochten bespreken :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003

OMD

Dingdong schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 08:47:
[...]

Hoezo winnen zo zo zieltjes? Als er echt van een mug een olifant is gemaakt, dan betekent dit dus dat je om niks al mensen ontslaat en dat je er niet voor de werknemer bent.

Als Horner alleen maar heeft lopen schreeuwen, dan stelt het dus niks voor. Als er meer is gebeurd, zoals iets fysieks, dan heeft hij wel een groot probleem.
Jij denkt aan de verkeerde zieltjes. Ik heb over de financiële zieltjes, aandelenhouders, managers etc etc. Wellicht had ik dat even wat duidelijker mogen schrijven.
Dit soort zaken kost een bedrijf geld, veeeel geld. niet alleen de daadwerkelijke fysieke kosten zoals advocaten en onderzoeken maar ook investerings bedrijven die zich willen terugtrekken want ze willen niet worden geassocieerd met "zo een bedrijf".

Ik hoop dat Horner blijft. Ik vind het onrechtvaardig dat iemand al wordt gescandeerd voordat er uberhaupt feitelijk nieuws naar buiten is gebracht. Dit is de tijd waarin wij leven helaas.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

G_Dragon schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:01:
[...]

Geen idee.. dus ik wacht rustig af, alleen ben wel heel eerlijk over het feit waar ik heel boos kan worden omdat ik heel erg tegen onrecht kan. Bewijs eerst maar iemands schuld of onschuld voordat je acties onderneemt, maar zo werkt deze wereld vaak niet |:(
En zo werkt de wereld al lang niet meer. 'Damage has been done' is de basis bij zo'n beschuldiging, media gaat daar als aasgieren vol bovenop, want dit soort nieuws verkoopt. Kan je dat hun allemaal aanrekenen? Nee, het zijn de mensen die dit soort 'nieuws' blijven lezen, dat zit bij veel eenmaal in hun aard.. Geen saai simpel nieuws, het moet sappig, juicy, extreem zijn en het speelt perfect in de kaarten van bepaalde 'groepen' die met selectief quoten en geruchten hun eigen agenda nog harder door kunnen drukken.

Kijk nu ook maar eens wat er allemaal rond Hamilton al wordt gepost, gaat niet goed met Ferrari, hoe ze met Saintz omgaan, de 'geheimen' die hij meeneemt, het gaat niet gewoon meer om 'de transfer', maar om alle randzaken die juicy en sappig zijn, geruchten net genoeg 'waar rook is is vuur' kunnen aanwakkeren. En verantwoordelijk gehouden worden voor je woorden? Gerucht de wereld inbrengen die bullshit is, op z'n best een 'i am sorry' en je kan weer vrolijk verder, je lezers slikken die shit wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

OMD schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:46:
[...]
Ik hoop dat Horner blijft. Ik vind het onrechtvaardig dat iemand al wordt gescandeerd voordat er uberhaupt feitelijk nieuws naar buiten is gebracht. Dit is de tijd waarin wij leven helaas.
Niet alleen dat, ook dat er blijkbaar geen enkele mogelijkheid is om iemands naam weer te zuiveren mocht het een storm in een glas water zijn gebleken. Dan is het al te laat, en is iemand ontslagen of op een andere manier onterecht zwart gemaakt.

Wanneer het om een beursgenoteerd bedrijf gaat kan zoiets zelfs met opzet gedaan zijn om de koers te beïnvloeden. Wie hou je dan verantwoordelijk?

[ Voor 12% gewijzigd door Stoney3K op 09-02-2024 10:09 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• asing
Tomcatter_31 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:06:
[...]

Horner heeft paar maanden na de geboorte van zijn kind zijn vrouw verlaten voor Geri. Zo’n familieman lijkt hij dus niet te zijn zoals hij je wil doen geloven in DTS…
Je weet niet wat er in zijn vorige relatie is gebeurd. Daarnaast zijn er vrouwen die een zwangerschap inzetten om hun zin te krijgen. Genoeg mannen die er op die manier ingeluisd worden.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dit topic begint een hoog Story/Privé-gehalte te krijgen.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

asing schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:45:
[...]

Je weet niet wat er in zijn vorige relatie is gebeurd. Daarnaast zijn er vrouwen die een zwangerschap inzetten om hun zin te krijgen. Genoeg mannen die er op die manier ingeluisd worden.
ik heb zo er wel eens een vrouw ingeluisd. nog geen 3 minuten werk.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
OMD schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:46:
[...]

Jij denkt aan de verkeerde zieltjes. Ik heb over de financiële zieltjes, aandelenhouders, managers etc etc. Wellicht had ik dat even wat duidelijker mogen schrijven.
Dit soort zaken kost een bedrijf geld, veeeel geld. niet alleen de daadwerkelijke fysieke kosten zoals advocaten en onderzoeken maar ook investerings bedrijven die zich willen terugtrekken want ze willen niet worden geassocieerd met "zo een bedrijf".

Zo omschrijf je het inderdaad duidelijker en daar ben ik het mee eens. Hopelijk geen onrecht wat hem aangedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Never mind

[ Voor 96% gewijzigd door Tomcatter_31 op 09-02-2024 12:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

De hoorzitting over de zaak van Horner is vandaag begonnen.

https://www.espn.in/f1/st...erdict-expected-next-week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 15:51
Ziet er niet goed uit voor Horner. Als er nog maar een zweem van ongepast gedrag zou waargenomen zijn, dan is de kans vrij groot dat hij eruit gaat. Horner is groot voor het team, maar slechts een klein radertje in het gigantische wiel van Red Bull als bedrijf. RB kan/wil zich echt geen imagoschade veroorloven door Horner in bescherming te nemen, als internationaal bedrijf van zo'n schaal kom je er niet meer mee weg tegenwoordig.

Alternatief is dat hij minimaal een tijdje naar de achtergrond (laten we het fabrieksdienst noemen) verdwijnt tot het onderzoek is afgerond. Maarja, liggen gaat die storm nooit in zo'n globaal gemediatiseerde sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Drwho1 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:20:
[...]

Ziet er niet goed uit voor Horner. Als er nog maar een zweem van ongepast gedrag zou waargenomen zijn, dan is de kans vrij groot dat hij eruit gaat. Horner is groot voor het team, maar slechts een klein radertje in het gigantische wiel van Red Bull als bedrijf. RB kan/wil zich echt geen imagoschade veroorloven door Horner in bescherming te nemen, als internationaal bedrijf van zo'n schaal kom je er niet meer mee weg tegenwoordig.

Alternatief is dat hij minimaal een tijdje naar de achtergrond (laten we het fabrieksdienst noemen) verdwijnt tot het onderzoek is afgerond. Maarja, liggen gaat die storm nooit in zo'n globaal gemediatiseerde sport.
Volgens Twitter kom je er niet mee weg nee :+ Ik ben benieuwd of het nu ECHT heel veel uitmaakt.

Los van of het terecht zou zijn IMHO! Maar er zijn genoeg mensen die verschikkelijke dingen hebben gedaan en nog gewoon op hun plek zittebn en waar geen haan naar kraait.

Maar als er iets voorgevallen is, mag dat natuurlijk gewoon breed uitgemeten en gevolgen hebben d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
Tja de ellende is dat zelfs als deze dame BS uitkraamt dan nog zal de perceptie negatief uitpakken. Want zeg nou zelf, als RB Horner vrijpleit dan is er altijd nog een klein plekje die denkt “groot bedrijf negeert werkneemster om waardevolle executive te beschermen”,

Hoeveel werken er bij RBR? 1000+? Toch opvallend dat hij 1 dame er uitpikt en we verder in 20 jaar geen verhalen horen over Horner die zich als Djenghis Khan of Leisure suit Larry gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:27
Lynx schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:24:
Hoeveel werken er bij RBR? 1000+? Toch opvallend dat hij 1 dame er uitpikt en we verder in 20 jaar geen verhalen horen over Horner die zich als Djenghis Khan of Leisure suit Larry gedraaid.
Vooropgesteld dat we allemaal geen idee hebben wat nu precies de (aan)klacht is...

RBR staat er nu niet bepaald om bekend dat het een omgeving is waar met fluwelen handschoentjes gewerkt wordt. Er zijn ook wel degelijk verhalen over het hard behandelen van werknemers geweest...alleen ging dat vooral over coureurs.

Mijn verwachting is dat dit 2 kanten op kan:
Als het in de sfeer van harde woorden etc blijft en niet fysiek is geweest denk ik dat Horner blijft zitten.
Als het in fysieke sfeer zit, OF in seksuele sfeer, dan hangt hij...dan heeft RBR simpelweg ook geen andere keus (en terecht imo)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
Extreem autoritair... ik zie nergens iets seksueels terug komen.

https://www.gpblog.com/nl...na-acht-uur-afgerond.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Als ze er vandaag 8 uur over hebben moeten praten dan is er niet donderdag een uitslag. Het stuk heeft het er zelfs over dat het tot aan de eerste GP kan duren.

Het was in ieder geval niet zoiets als een dickpic, daar hoef je niet 8 uur over te vergaderen. Ik vind extreem autoritair wel een bijzondere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 17-09 19:28
G_Dragon schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 08:50:
[...]

Hier zou ik zo boos van kunnen worden als het uitkomt wat je zegt, want als iemands onschuld of schuld nog niet bewezen is moet je geen acties uitvoeren. Maar helaas ben ik het wel met je eens dat het in de wereld helaas niet zo werkt en ik daarin teveel voor eerlijkheid ben.
Precies, hiermee geef je de mogelijkheid om iemand te beschuldigen (zonder bewijs) en op die manier iemands leven zuur te maken. Ik dacht dat het altijd onschuldig tot het tegendeel is bewezen was. Trial by media walg ik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
asing schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:09:
[...]

Als ze er vandaag 8 uur over hebben moeten praten dan is er niet donderdag een uitslag. Het stuk heeft het er zelfs over dat het tot aan de eerste GP kan duren.

Het was in ieder geval niet zoiets als een dickpic, daar hoef je niet 8 uur over te vergaderen. Ik vind extreem autoritair wel een bijzondere.
Ja, als er sprake was van 'explicit sexual content' dan was het in ieder geval duidelijk. En had er (waarschijnlijk) ook niet 8 uur over gesproken te worden....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

We weten zo weinig context inzake de Horner aanklacht dat je er weinig van kan zeggen. Misschien was het wel een botsing van internationale culturen.

Bijv.:
In de UK is het zeg maar niet ongebruikelijk, zeg maar de cultuur, dat je leidingevende ook echt de baas is en je moet doen wat er gezegd wordt. Als je dan als ondergeschikte bijv. Nederlander even bijdehand gaat lopen vertellen dat je het anders wilt, vervolgens de deksel op je neus krijgt en dan maar een aanklacht indient want autoritair....

Vind het iig maar vermoeiend dat dit allemaal weer in het openbaar moet worden uitgevochten.... :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Nou is dat verder niet echt een sterke bron (of uberhaupt geloofwaardige site), maar ik denk niet dat het zwart wit is dat hij bij elke overtreding meteen weg zou moeten. Bij dit soort bedrijven heb je gewoon veel stress, veel ups en downs, en dus ook veel ongewenst gedrag. Met weinig slaap, veel druk om te presteren en dergelijke heb je al een speciaal soort karakter nodig, wil je dit uberhaupt aankunnen. Dus als Horner een dame heeft staan uitfoeteren omdat ze wellicht een enorm domme fout gemaakt heeft, dan kan dat inderdaad iets zijn waar je bij een ander bedrijf misschien wel weg moet, maar omdat hier meer speelt, je daar toch vaker mee weg komt. En sowieso zijn sommige mensen al snel in de slachtofferrol of simpelweg niet geschikt voor het werk.

Er zijn bepaalde zaken waarvoor ie meteen weg zou moeten, met name sexueel onaanvaardbaar gedrag, maar voor veel andere zaken is het vaak al genoeg straf via de media of wellicht een cursus agressiebeheer. Zolang er geen kwade zaken met intentie zijn gebeurd of mensen bewust gekwetst zijn, is er vrij veel mogelijk waar geen ontslag door volgt. Ik denk dat veel pers er nu ook veel te hard op in gaat zonder te weten wat er speelt.

Als iemand ontslagen is en dat onterecht vindt waarbij hij/zij bepaalde zaken aangeeft die hebben gespeeld, dan is dat vaak wel van invloed op zo'n conflict, maar niet meteen iets waar de CEO voor ontslagen hoeft te worden. Het draait dan gewoon om de knikkers.

Maar natuurlijk verkoopt dit kliks in een periode waar (normaal gesproken) weinig te melden valt buiten wat persmomentjes om. Dus als ze dit kunnen uitmelken, dan speelt het die (brakke) websites alleen maar in de kaart. Het gaat ze allemaal niet om gerechtigheid of de waarheid, ze willen gewoon reclameinkomsten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik krijg steeds meer het vermoeden dat het hier inderdaad om een machtsstrijd gaat waarbij deze beschuldiging gebruikt word als wapen. Niet dat ik denk dat Horner niet zo kan zijn, maar ik vermoed dat het al een hele tijd kan spelen en nu opeens is het relevant geworden nadat de grote baas bij Red Bull overleden is en er gedoe lijkt te zijn tussen Horner en Marko.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dit soort gerommel is natuurlijk niet goed en wat de reden ook is; dit is sowieso als zand in de geoliede RBR machine.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
En als een gewond dier duiken de aasgieren op RBR. Zowel waché als newey zouden weggekocht worden aldus de geruchten. Dat klinkt meer als een externe aanval dan een interne.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Lynx schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:58:
En als een gewond dier duiken de aasgieren op RBR. Zowel waché als newey zouden weggekocht worden aldus de geruchten. Dat klinkt meer als een externe aanval dan een interne.
Dat zijn alleen maar externe speculaties, mensen die dat wellicht hopen. Ik denk ook dat dit een intern issue is.

Hier een tijdlijn van dingen die ik me zo herinner;

Vorig jaar ineens geluiden over redbull Thailand. Nooit wat over gehoord toen Mateschitz nog leefde, Horner zou daar een relatie mee hebben.
Marko ineens onder vuur om uitspraken, geprobeerd weg te krijgen.
Honda laten gaan.
De deal met Porsche klapt, opgeblazen?
Ford ineens als naam, RBR zou dan zelf de motor helemaal alleen bouwen (Porsche heeft echte expertise, vooral voor het elektrische/hybride deel). Ford alleen maar geld inbreng.
Max die zich uitsprak ongelukkig te zijn dat ze Honda niet meer hebben, risico met de motor.
Max die al heel lang banden heeft met Porsche.
De vries die een kans krijgt, (Max/Marko) gaat niet erg goed maar wordt ook getorpedeerd door horner, die nog altijd inzet op Ricciardo.
Horner einde vorig seizoen op de radio vaak minder enthousiast. Spijkers op laag water maar het viel me op. Zo is hij anders nooit.
Marko die ineens voor 3 jaar verlengd wordt.
De Toro Rosso/AlphaTauri/ VcarB die nu RB01 gaat heten.
Geruchten dat de RB20, DM01 gaat heten (ter ere van Mateschitz).
Albon rumoer (Thailand) evt weer in the picture.
Horner zaak, via de Telegraaf wereldkundig gemaakt.

Voor mijn gevoel is redbull gmbh ongelukkig met de koers die Horner vaart om geheel onafhankelijk te zijn. Ze willen, wilde, wellicht toch met Porsche in zee (vag) en dan 2e team met Audi.

Misschien dat daar nu alsnog naar gestreefd wordt. Als zoiets voelt dit alles voor mij. Maargoed, is ook speculatie maar ik vind al die dingen die ik hier noemde al een tijd spannend/vreemd, iig opvallend. Heel jammer dat Mateschitz niet wat langer gegeven was.

[ Voor 6% gewijzigd door pro_6or op 10-02-2024 15:02 ]

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Of het is gewoon het enige wat bevestigd is (door de journalist die het als eerste meldde)

"Er is een beschuldiging van ongepast gedrag door Christian Horner door een vrouwelijk personeelslid en ik begrijp dat dit verband houdt met controlerend en mogelijk dwingend gedrag."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:16:
Iemand de f1-experience bezocht? Eos rond trekkende F1 kermis. Laatst in Madrid, binnenkort in Wenen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24LVv0E1b7uZdoY6MjSlgQOfTPM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLX05x8ttXioAPBtZuaI5jFU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E2gbiz69CGB4s_EULdITMV5h-5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Clp2FMVBTTmM0oRIeyVRDHz6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/msduHhItC2gyiRx3qhdhiPIJzHo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sWY1HxqwYPqPxUmNmayts8hn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSjR-13AIJtRvLpHnp52m1kHJ8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fpjeakpiyW3fQbiZyVIvqOkH.jpg?f=fotoalbum_large

Jullie kunnen wel raden wel “wrak” hier te zien is (nee niet van lauda)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXNZBuTkslT46tstarn3rfCOdos=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kg14vzHgzQr8rFS7simvfi7D.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRpOzZ_4im_Sz9uZddCeg7JhuJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nnW3o1xL78YiN72loxukTz1s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YHY8EE7pigICLBZDG1xzqrVR6UA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5cPVqPaltukcSM7ModhEVXGE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dvu5uYo3jDnP4_P7cbo-416zFJ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXblxlnNO9IQ3M4U578F2T5O.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQVbQkFgJjkrCHo2SWVXFQ6Y7tM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DOKDgMCy2zFsJtlrz9xVKkAp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H14uZ54Kmid1aTRyKovwc6W2bbI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYh3dwOrb8rhf3iS8pY3ZFhi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door himlims_ op 10-02-2024 15:20 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
Grosjean toch?
Pagina: 1 ... 28 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.