[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 24 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:03
CH4OS schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:31:
[...]
SIlverstone '21 kreeg hij een penalty voor, maar won desondanks nog de race geloof ik. Vervolgens ook nog even flink feesten, terwijl Verstappen in het ziekenhuis was. ;) Van het akkefietje met Albon weet ik even niet meer wat er daarna gebeurde.
Owja, Silverstone was party time, want "all we need is one DNF" en die hadden ze gekregen / zichzelf aan geholpen.

Akkefietje met Albon zijn er dan twee van, Brazilië 2019 en Oostenrijk 2020 (of was Steiermark de eerste race van dat seizoen? Same track, different name :+). Brazilië dan in ieder geval bij "podium" interviews meteen aangegeven dat hij fout zat. Maar time penalty kreeg hij pas na het podium. En nouja, Albon had er natuurlijk niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
Over het algemeen geeft ie zijn fouten inderdaad wel toe, enkele uitzonderingen daargelaten (Silverstone 2021 natuurlijk bekendste voorbeeld). De frequentie van excuses is vooral hoog omdat ie gewoon erg veel incidenten heeft.

Dus ja wolff heeft gelijk maar hij valt op door de freq aan incidenten en automagisch moet ie dan vaker excuses maken/fout toegeven. Dus niet zo positief als wolff bedoelt.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Geeft niet op, nooit 👏
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upAs5LV_j1hlpSkWC6ARF20hBuA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/o0JajxAgMY2EVfBBfKsNckAx.png?f=fotoalbum_large
:+

[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 06-09-2023 20:14 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:48
CH4OS schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:42:
[...]

Ik kan even de video niet meer vinden, maar ik kan inderdaad meerdere momenten bedenken waarbij Hamilton iemand wel wat flinker aanpakte / van de baan duwde, maar daar nooit excuses voor aanbood. Daar is een compilatie video van, die ik momenteel even niet kan vinden. O.a. met Albon op Interlagos en Verstappen op Silverstone en nog meer rijders die hij van de baan duwt.
Deed ie zelfs bij zijn eigen teamgenoten.

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
Marko's gonna Marko. :/
Checo has fluctuations because he’s South American and his head isn’t as focused as Max or Sebastian
https://www.reddit.com/r/...ref=share&ref_source=link

https://streamin.me/v/d181ed64

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Mexico hoort niet eens bij Zuid Amerika...
Al is dat nog wel het minste om je druk over te maken bij die uitspraak.

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53
dutchgio schreef op donderdag 7 september 2023 @ 20:47:
Mexico hoort niet eens bij Zuid Amerika...
Al is dat nog wel het minste om je druk over te maken bij die uitspraak.
Wat verwacht je van een Oostenrijker? :+ (Om maar in dezelfde context te spreken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Strava

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

vhal schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 19:07:
[...]

Marko trekt de keutel maar weer in want zo heeft hij het nooit bedoeld... :+ :')

https://nl.motorsport.com...en-sergio-perez/10517841/
Het lijkt mij ook meer gevalletje van lost in translation. Hij bedoelde gewoon te zeggen dat hij meer met passie rond rijdt dan dat hij nadenkt. :+

Maar er werd meteen weer de racismekaart getrokken. Terwijl het geen eens racisme is maar een gevalletje vooroordeel. Net zoals men Nederlanders gierig vindt, Duitsers niet grappig en Belgen dom.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 02:23
sjaool schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 01:27:
[...]

Het lijkt mij ook meer gevalletje van lost in translation. Hij bedoelde gewoon te zeggen dat hij meer met passie rond rijdt dan dat hij nadenkt. :+

Maar er werd meteen weer de racismekaart getrokken. Terwijl het geen eens racisme is maar een gevalletje vooroordeel. Net zoals men Nederlanders gierig vindt, Duitsers niet grappig en Belgen dom.
Bijzonder, ik heb echt niemand de racisme kaart zien trekken... Ik zie echter wel iedereen (terecht) vallen over de lompe, misplaatste generalisatie. Dat komt overigens effectief vaak op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

The Realone schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 04:19:
[...]

Bijzonder, ik heb echt niemand de racisme kaart zien trekken... Ik zie echter wel iedereen (terecht) vallen over de lompe, misplaatste generalisatie. Dat komt overigens effectief vaak op hetzelfde neer.
Dan heb je waarschijnlijk social media niet gevolgd. Daar ging het vrijwel direct los. ;)
Ik heb vele berichten met allerlei hashtags zoals #RedBullRacists #HelmutMarkoisracist #HelmutRacist etc. voorbij zien komen. Dit was vrijwel direct nadat dit bericht ergens gepost was.

[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 09-09-2023 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:52
klinkt mij een beetje in de oren alsof het einde van PER nabij is.
Normaal praat je niet zo over je ''mensen''.
En ook al zou het een grapje zijn geweest, uit ervaring weet ik dat achter elk grapje toch altijd iets van een waarheid schuilt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Silent Thunder schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 10:09:
klinkt mij een beetje in de oren alsof het einde van PER nabij is.
Normaal praat je niet zo over je ''mensen''.
En ook al zou het een grapje zijn geweest, uit ervaring weet ik dat achter elk grapje toch altijd iets van een waarheid schuilt.
Deze toon voert Marko eigenlijk altijd wel.
Maar aan de andere kant, hij stuurt zijn coureurs ook makkelijk weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
stekkiekiller schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 21:15:
[...]

Deze toon voert Marko eigenlijk altijd wel.
Maar aan de andere kant, hij stuurt zijn coureurs ook makkelijk weg.....
Dat is waar. Zou hij spijt van het wegsturen van Albon hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
kraanwagen schreef op zondag 10 september 2023 @ 07:40:
[...]

Misschien met de kennis van nu wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Goede vraag.
Maar er zit heel wat verschil tussen het aan de finish brengen van de (voorheen) slechtste auto van het veld en het in de muur hangen van de (bijna) beste auto van het veld, soms geholpen natuurlijk.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
[...]

Wellicht. Maar aan de andere kant, de resultaten spraken ook niet voor Albon. Als je zijn DTM jaar bekijkt was dat ook niet om over naar huis te schrijven. Zijn teamgenoot Liam Lawson daarentegen wordt in dat jaar teeede, terwijl Albon op de 7e stek eindigt. Plak dat achter het Red Bull Racing jaar, dan houdt dat gewoon niet over.

Ik vind nog steeds dat Albon te snel gepromoveerd is naar RBR. De druk naast de onmogelijke teammaat Max moet enorm geweest zijn voor iemand die net kwam kijken. Hij zat nog geen heel seizoen in een F1 auto. En bij Max vonden we het ook al te snel na iets meer dan een jaar F1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Die kan hem met 1 gesprek weer terughalen, er zijn per saldo maar 3 teams waar elke F1 coureur wil rijden, en daar is Williams er per saldo niet eentje van :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
[...]

Marko zei laatst wat moois, dat het jammer was dat Albon tot 2025 vast lag, oftewel geen interesse.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Ik weet niet of dit al gepost is, maar de King is terug lol.

Hij maakt veel F1 parodies, en ik vind ze persoonlijk wel grappig. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:11:
[YouTube: MONZA GP 2023 - Guilty Conscience (Eminem remix)]
Ik weet niet of dit al gepost is, maar de King is terug lol.

Hij maakt veel F1 parodies, en ik vind ze persoonlijk wel grappig. :)
En dan lopen mensen te klagen over de MiniDrivers. Niet mijn cup of Rich Monster Bull. :p

[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 11-09-2023 00:21 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:48
Nog enkele foto's van de Red Bull Formula Nürburgring waar intieel Ricciardo zou gaan rijden en Verstappen dat niet mocht. Van de 5 F1 wagens reden er uiteindelijk maar 3. Berger reed in een Ferrari 412 T2 (V12), Mathias Lauda reed in de Ferrari 312 B3-74 (V12) van zijn vader. Vettel reed in zijn Red Bull RB7 (V8) met synthetische brandstof natuurlijk. Coulthard reed in de Red Bull RB8 (V8). De Williams FW25 met een BMW V10 van Ralf Schumacher kwam niet in actie omdat de wagen te laag zou zijn afgesteld voor het 20 km lange circuit.
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Sebastian-Vettel-David-Coulthard-Red-Bull-Nuerburgring-Nordschleife-Samstag-9-9-2023-169Gallery-b160044a-2034585.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Sebastian-Vettel-Nuerburgring-Nordschleife-Samstag-9-9-2023-169Gallery-7e2d7e2c-2034590.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/David-Coulthard-Red-Bull-RB8-Nuerburgring-Nordschleife-Samstag-9-9-2023-169Gallery-7d18fe11-2034591.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Mathias-Lauda-Ferrari-312-B3-74-Nuerburgring-Nordschleife-Samstag-9-9-2023-169Gallery-b86fea69-2034621.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Mathias-Lauda-Ferrari-312-B3-74-Nuerburgring-Nordschleife-Samstag-9-9-2023-169Gallery-7db963fa-2034592.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Gerhard-Berger-Ferrari-412-T2-Nuerburgring-Nordschleife-Samstag-9-9-2023-169Gallery-efcf09ae-2034594.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Gerhard-Berger-Ferrari-412-T2-Nuerburgring-Nordschleife-Samstag-9-9-2023-169Gallery-9aa42721-2034593.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Ralf-Schumacher-Williams-FW25-Nuerburgring-Nordschleife-Samstag-9-9-2023-169Gallery-e26149fd-2034595.jpg

https://www.auto-motor-un...ebastian-vettel-red-bull/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Chocoball schreef op maandag 11 september 2023 @ 22:36:
De Williams FW25 met een BMW V10 van Ralf Schumacher kwam niet in actie omdat de wagen te laag zou zijn afgesteld voor het 20 km lange circuit.
Maar Ralf heeft wel extra rondjes op de Müllenbach-Schleife gereden... wat klonk die V10 heerlijk. Hoe warmer de motor, hoe beter het klonk :D Berger vond het belangrijker om ergens bij de Mercedestribune een praatje te maken (hij was verkeerd gereden... goh), want de Ferrari had er inderdaad geen zin in. Op de terugweg naar de Red Bull-paddock wist hij de goede versnelling ook niet te vinden, het was nog net geen tandenknarsen. De V12 heeft dus wel een aantal meters gereden, maar helaas niet op de Nordschleife. Al was het allemaal niet zo spectaculair als met Nick Heidfeld in de Williams V10 toen. Nu reed er een 'safetycar' voor en op bepaalde stukken was het bijna stapvoets in verband met de geluidsproductie.

En Jos Verstappen? Die reed in een Ford SuperVan 4.2. Wat een stilte... wel snel... maar mijn god 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door CreativeS op 11-09-2023 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Chocoball schreef op maandag 11 september 2023 @ 22:36:
De Williams FW25 met een BMW V10 van Ralf Schumacher kwam niet in actie omdat de wagen te laag zou zijn afgesteld voor het 20 km lange circuit.
Wat een slecht excuus zeg! Het is niet zo dat het net een nieuwe baan is ofzo :+
Verder kan je wegkomen met een relatief lage wagen, maar dan moet je van de kerbs blijven en de (mini)-carousel buitenom nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

CreativeS schreef op maandag 11 september 2023 @ 23:27:
[...]

Die reed in een Ford SuperVan 4.2.
I'll do that lap time in a VAN!

SCNR.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Hebben ze dus helemaal geen snelle ronde in F1 auto gereden? Want dat was toch de hele reden voor het evenement?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peidur
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 12:40
Martinspire schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:51:
Hebben ze dus helemaal geen snelle ronde in F1 auto gereden? Want dat was toch de hele reden voor het evenement?
Ze reden in formatie, meestal achter een safety car.
Ik had ook gehoopt op een snelle ronde. Zeker voor Vettel lijkt me het een goede zaak om aan te tonen hoe snel alternatieve, "groene" brandstof is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Illegal_Alien schreef op maandag 11 september 2023 @ 00:20:
En dan lopen mensen te klagen over de MiniDrivers. Niet mijn cup of Rich Monster Bull. :p
Deze stem is ook een partij irritant inderdaad. Maar MiniDrivers zijn wel een slagje erger, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:51:
Dat is nooit zo naar buiten gebracht... de essentie was dat Vettel weer in Kinky Kylie kon rijden (met eFuel) en dat ze gezamelijk een ronde over de Nordschleife deden. Daarnaast natuurlijk dé zoon van Lauda in vaders' auto. Nergens is het echt op de snelheid gegooid. Het meest vervelende vond ik wel dat die aandachtsgeile jongere commentator niet één seconde zijn muil kon houden. Heb je weer eens wat heerlijk gejank, heb je die irritante kwalitatief uitermate teleurstellende stem er weer doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 21:44
Kwam dit kanaal tegen op YT.

Voor wat nostalgische herinneringen met onder andere Jos Verstappen

Erwin's RTL Formule 1 herinneringen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
Dit is Jos in actie :)

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Jos-Verstappen-Ford-Supervan-4-2-Red-Bull-Formula-Nuerburgring-2023--169Gallery-86665b67-2034598.jpg

Hier nog beelden achter de safety car

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
Die Ford is gewoon sneller dan een F1 wagen (in een rechte lijn):

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R.E.
  • Laatst online: 01:42
Als je hoort hoe die F1 auto wielspin heeft, dan snap ik dat ook wel. Bovendien is die bus volledig electrisch, dus een extreem hoog koppel. Ik vond vooral die MotoGP echt wel zeer indrukwekkend.

Vette shit!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Tot de eerste bocht eraan komt :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 10:17
R.E. schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 23:42:
[...]

Als je hoort hoe die F1 auto wielspin heeft, dan snap ik dat ook wel. Bovendien is die bus volledig electrisch, dus een extreem hoog koppel. Ik vond vooral die MotoGP echt wel zeer indrukwekkend.
MotoGP fietsen zijn ook serieus bloedsnel tegenwoordig (ze hebben daar wel een serieus banden probleem, daar is na de race helemaal niks van over). Die F1 auto staat lekker te malen inderdaad, op een schone baan moet dat beter kunnen. Tsja en die elektrische bus.. Leuk hoor, maar je kan er geen 5 rondjes mee rijden waarschijnlijk.

Roomba E5 te koop

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:36
Als we toch met F1 RB dragraces bezig zijn: F1 RB8 vs McMurthry Speirling vs Rimac Nevera.
De kleine Speirling fancar zou ik graag een keer in het echt over een circuit willen zien gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Blijft prachtig:
Red Bull’s Helmut Marko has said recent remarks Mercedes has made about his squad are irrelevant because he does not view its Formula 1 rival as a “serious competitor.”
https://www.motorsport.co...ious-competitor/10519608/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:45
Ik vermoed dat die Ford ook vierwielaandrijving heeft? Dan kan hij z'n vermogen ook gewoon beter kwijt, namelijk. (Ergo minder wielspin dan de F1 auto).

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:12
Wild Chocolate schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:25:
[...]

Ik vermoed dat die Ford ook vierwielaandrijving heeft? Dan kan hij z'n vermogen ook gewoon beter kwijt, namelijk. (Ergo minder wielspin dan de F1 auto).
En de F1 auto heeft weer dingen die de Ford niet heeft :+ Sterker: de motor heeft 2 wielen minder! O-)

Dat een F1 wagen niet wint in een dragrace hoeven we niet defensief over te doen toch? Allemaal leuk en aardig tot de eerste bocht :+

• Wild Chocolate
Waah schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:15:
[...]

En de F1 auto heeft weer dingen die de Ford niet heeft :+ Sterker: de motor heeft 2 wielen minder! O-)

Dat een F1 wagen niet wint in een dragrace hoeven we niet defensief over te doen toch? Allemaal leuk en aardig tot de eerste bocht :+
Defensief over doen? Ik probeer gewoon te verklaren wat het verschil zou kunnen zijn waardoor dat lompe ding toch sneller is dan een F1 auto. We zitten hier op een tech-site, dus de techniek erachter interesseert me gewoon. Gewichtsvoordeel zal het niet zijn, vermoed ik. (Wat die motor met nóg veel minder rubber aan het asfalt dan weer wel helpt).

Overigens 20 jaar geleden al eens in AMuS een artikel gelezen waar ze een racemotor, een formulewagen en ik geloof een GT wagen met elkaar vergeleken. Racemotor legde het vooral in de bochten af, vanwege minder rubber aan de weg, accelereerde wel weer zo snel dat die op de rechte stukken steeds inliep op de GT wagen.

iRacing Profiel

• sjaool

sjaool

Doorgestoken kaart. Ford is een samenwerking aangegaan met Red Bull en gaat zich vooral met het hybride systeem bezighouden. Het moet dan natuurlijk wel zo zijn dat in de marketing Ford er met een EV van goed vanaf moet komen. :+

Maar de Ford EV Van heeft dan ook het dubbele aantal pk's dan de F1 wagen. Je zou toch zeggen dat dit een behoorlijk voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Waarom laat Red Bull van 80 nog zo op de voorgrond staan. Legende of niet. Iemand van die leeftijd heeft gewoon niet meer de cognitieve vermogens die nodig zijn voor zo een functie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Deruxian schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:04:
Waarom laat Red Bull van 80 nog zo op de voorgrond staan. Legende of niet. Iemand van die leeftijd heeft gewoon niet meer de cognitieve vermogens die nodig zijn voor zo een functie
Maar dat is dan weer discriminatie op basis van leeftijd?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

YakuzA schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:25:
[...]

Maar dat is dan weer discriminatie op basis van leeftijd?
Haha klopt.
Moeten we vaker doen. Zoals in het verkeer. Tegelijkertijd moeten we beter voor onze ouderen zorgen, dat dan weer wel. Maar wel realistisch blijven. We zullen ook nooit een kind van 10 laten rijden. Waarom dan wel een 90+ er?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Deruxian schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:39:
[...]

Haha klopt.
Moeten we vaker doen. Zoals in het verkeer. Tegelijkertijd moeten we beter voor onze ouderen zorgen, dat dan weer wel. Maar wel realistisch blijven. We zullen ook nooit een kind van 10 laten rijden. Waarom dan wel een 90+ er?
Och als je met 80+ nog in het Amerikaanse senaat kan zitten kan je toch zeker in een "niets zeggend" sportteam je ding doen. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Marko heeft van de via FIA een schriftelijke waarschuwing gekregen over zijn uitspraken over Perez.

Op de vraag waarom Red Bull Racing niet met een verklaring naar buitenkwam is volgens Horner omdat Marko geen medewerker van Red Bull Racing is en dat men bij Red Bull groep ervoor gekozen heeft om via ServusTV met een verklaring te komen.

https://www.motorsport.co...natory-comments/10520660/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:28
Chocoball schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:27:
Marko heeft van de via FIA een schriftelijk waarschuwing gekregen over zijn uitspraken over Perez.

Op de vraag waarom Red Bull Racing niet met een verklaring naar buitenkwam is volgens Horner omdat Marko geen medewerker van Red Bull Racing is en dat men bij Red Bull groep ervoor gekozen heeft om via ServusTV met een verklaring te komen.

https://www.motorsport.co...natory-comments/10520660/
Het wordt allemaal weer lekker groot gemaakt..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Nog wat (on board) beelden van van Vettel en Coulthard op de Nordschleife.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Deruxian schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:04:
Leeftijd is niet het probleem. De ene is met 60 jaar al op terwijl een ander op 80-jarige leeftijd nog vrolijk meedraait. In het geval van Helmut Marko zijn uitspraken over Checo is ook niets aan de hand. Dat was gewoon een uitspraak die tegenwoordig (naar mijn mening ten onrechte) als racistisch word gezien. Het valt naar mijn mening in de catiegorie Duitser zijn niet grappig, Belgen zijn dom, Nederlanders zijn gierig en mensen uit Zuid-Europa/Amerika zijn gepassioneerd en leven meer op gevoel. Daar is niets mis mee behalve dat een heel kluitje Mexicanen er bovenop springt en moord en brand gaat schreeuwen dat het racistisch is.

Het is ook nog eens zo dat het waarschijnlijk lost in translation is gegaan want er moet iemand zijn geweest die het interview op Servus-TV dat niet in Mexico te bekijken is op papier heeft gezet waarbij alle tongue-in-cheeck momenten verdwijnen.

Ene Toto Wollf heeft vorig jaar over Günther Steiner gezegd hij komt uit de bergen, de lucht is daar ijler en dan kan je niet altijd goed nadenken! Maar daar hoor je dus niemand over.

Mijn hemel wat heb ik af en toe een verschrikkelijke hekel aan deze tijd qua algemene denkbeelden en het als een bok op de haverkist springen als iemand iets zegt wat de ander niet aanstaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Nieuwe sancties tegen Mazepin, die direct weer vervallen zijn omdat de sancties onrechtmatig waren.

Hoe is de rechtszaak tegen Haas en Canada afgelopen?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Haha

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:09
Ik ben niet zeker of het achter een paywall zit, ik denk het niet:

https://www.tijd.be/sabat...ren-f1-team/10494411.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 01:32

alienfruit

the alien you never expected

Moeite waard om te bezoeken. Ik ben er wel eens geweest voor mijn werk.

• Erwin
  • Laatst online: 23:43
d-vine schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:49:
Kwam dit kanaal tegen op YT.

Voor wat nostalgische herinneringen met onder andere Jos Verstappen
Bedankt :*) , toen ik er zelf een fragment van liet zien in een Olav Mol/Ziggo discussie werd ik met pek en veren de tent uitgejaagd :')

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Rodin Carlin eigenaar David Dicker heeft een verklaring uitgebracht dat het team door de FIA is afgewezen om aan Formule 1 deel te nemen.
“We wish to emphasise that our objective here is not to criticise the FIA or seek a reconsideration of its decision,” “We fully respect and accept the outcome. Our sole purpose is to release information we consider in the public interest to inform the Formula 1 community.”
Het statement kon ik in zijn geheel niet terugvinden maar is wel in delen in de pers terug te vinden.

De plannen die hij had waren o.a. de bouw van de wagen in Nieuw-Zeeland. Voor de motoren was een samenwerking met Ferrari bedoeld en 1 stoeltje was bedoeld voor een vrouwelijke coureur en had men graag Jamie Chadwick als kandidaat nummer 1 voor dat stoeltje gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
De grand prix van Japan 1989 maar dan met de huidige F1 graphics :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Lol die pitcrew ook zonder helm of beschermende kleding, sommigen gewoon in korte broek 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
https://sporza.be/nl/2023...ij-f1-race~1696158126764/

Hij haalt toch precies meer plezier uit zijn F1 loopbaan nu evenals de randactiviteiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 20:58

Magic666

No one's neighbour!

Hier wat extra info over de McLaren stal:

https://www.akzonobel.com...ens-new-f1-car-keeps-cool

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:35
Stéphane Cox de eerste Nederlandse vrouw die in een Formule 1-auto rijdt?
https://www.omroepbrabant...-een-formule-1-auto-rijdt

Klopt niet, dat was Paulien Zwart in 2005:
https://www.racexpress.nl...n+de+Formule+1+/n/amp/368

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hoe zal de rug van Dennis Lok er ondertussen uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 21:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:35

DDX

Lol, schikken voor 750 miljoen en er verder niets voor hoeven te laten want je hebt nog genoeg geld achter de hand....

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

Rich Energy is weer bezig.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Speciale aflevering van Sky F1 podcast met Calum Nicholas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:46

JB

Cédric roelt!

Piquet Sr. is inmiddels vrijgesproken in hoger beroep;

https://autobahn.eu/artik...ofobe-uitspraken-hamilton

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:28
Het OM gaat het weer hoger op zoeken, hij moet en zal op het schavot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:28
Rene Lammers [zoon van) is gescout voor de jeugdopleiding van Ferrari, zou leuk zijn als hij ooit door mag stromen naar F1.
https://www.nu.nl/formule...ugdopleiding-ferrari.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
D.deJong schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 08:05:
Rene Lammers [zoon van) is gescout voor de jeugdopleiding van Ferrari, zou leuk zijn als hij ooit door mag stromen naar F1.
https://www.nu.nl/formule...ugdopleiding-ferrari.html
Voor Ferrari GT of WEC rijden hoef je je anders ook niet voor te schamen, denk ik. Ik bedoel, het zou mooi zijn als hij F1 haalt, maar er zijn voldoende andere mogelijkheden om een succesvolle race carrière te hebben. En ik denk zelf dat veel van die series misschien wel leuker zijn om in te rijden, dan F1...

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

F1 Academy krijgt volgend jaar 1 rijder van elk F1 team bij de F1 support races:
F1 Academy has announced a seven-round calendar for the 2024 season, with every event featuring on the Formula 1 support bill.
The announcement follows news last month that F1 Academy will be supported by all 10 F1 teams, who will each provide a driver to the series and have their livery on one car.
https://www.formula1.com/...uhrp6iO7ekWco8vBD9zg.html

[ Voor 17% gewijzigd door YakuzA op 19-10-2023 12:11 ]

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:33
Hamilton ziet gevaar in dominantie Max Verstappen
[..]
Enthousiasme
Toch denkt hij ook dat het breedgedragen enthousiasme niet zomaar blijft. Hij ziet een gevaar in de huidige dominantie van zijn rivaal Max Verstappen. ,,Nu moeten we kijken wat er hierna komt. Ik denk dat we moeten doorgaan met zoeken naar manieren om spannende races te krijgen, waarin de teams dicht bij elkaar zitten. Want ik denk dat de betrokkenheid dit jaar is afgenomen. Het is heel erg afhankelijk van competitie, dat willen de mensen zien.

Hahahahaha _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Lees wie het zegt.

Bron: Eindhovens Dagblad / Algemeen Dagblad

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 21-10-2023 06:26 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20-09 00:41
Rivanov schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 06:25:
[..]
Enthousiasme
Toch denkt hij ook dat het breedgedragen enthousiasme niet zomaar blijft. Hij ziet een gevaar in de huidige dominantie van zijn rivaal Max Verstappen. ,,Nu moeten we kijken wat er hierna komt. Ik denk dat we moeten doorgaan met zoeken naar manieren om spannende races te krijgen, waarin de teams dicht bij elkaar zitten. Want ik denk dat de betrokkenheid dit jaar is afgenomen. Het is heel erg afhankelijk van competitie, dat willen de mensen zien.

Lees wie het zegt.

Misschien een beetje merkwaardig uit zijn mond, maar hij heeft wel een punt. Moet zeggen dat de dominantie, het volle programma en de toevoeging van steeds meer Mickey Mouse sprint races er voor zorgt dat ik het steeds minder intensief volg.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

alexbl69 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:07:
[...]

Misschien een beetje merkwaardig uit zijn mond, maar hij heeft wel een punt. Moet zeggen dat de dominantie, het volle programma en de toevoeging van steeds meer Mickey Mouse sprint races er voor zorgt dat ik het steeds minder intensief volg.
Hoe heb je dan de 7 jaar Lewis WDC overleefd? :)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:12
YakuzA schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:15:
[...]

Hoe heb je dan de 7 jaar Lewis WDC overleefd? :)
Hoe ging het toen met de kijkcijfers? :+

Maar dat gezegd hebbende: de F1 is een constructeurskampioenschap. Het dicht bij elkaar houden en tegelijk voor innovatie gaan, dat gaat je niet lukken...

Dan moet je lekker equal cars gaan doen. Maar dat is niet F1....

Vind zelf juist de sprintraces wel prima. Als ze saai zijn, zijn ze maar 30 minuten saai :+ als de race saai is is het bijna 2 uur lang saai _O-

Maar ik kijk meestal terug, zonder de uitslag te weten. Weet dat niet iedereen dat kan doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 21-10-2023 09:18 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alexbl69 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:07:
[...]

De dominantie van Max is het probleem niet. Dat is het met 8 jaar Lewis dominantie ook niet geweest. Het probleem zijn de andere teams die hun huiswerk niet goed gedaan hebben. De budget cap heeft er juist voor gezorgd dat de teams dichter bij elkaar zitten dan in voorgaande jaren. En je houdt er sowieso altijd eentje bij die er met kop en schouder bovenuit springt. Daarvoor hoef je alleen maar naar de geschiedenis van de sport te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:13
Rivanov schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 06:25:
[..]
Enthousiasme

Lees wie het zegt.

Waarom introduceren ze geen "strafgewicht"?

Elke auto begint met 100kg strafgewicht. De top 10 krijgt er voor de opvolgende race 2-20kg bij (afhankelijk van finishplaats) en bij de rijders 11-22 wordt er 2-20kg afgehaald.

Dit zijn willekeurige cijfers. Wat je wilt is dat het veld gelijkgetrokken wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

LA-384 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:38:
[...]

Elke auto begint met 100kg strafgewicht. De top 10 krijgt er voor de opvolgende race 2-20kg bij (afhankelijk van finishplaats) en bij de rijders 11-22 wordt er 2-20kg afgehaald.

Dit zijn willekeurige cijfers. Wat je wilt is dat het veld gelijkgetrokken wordt.
BoP in F1 is niemand voor te poken. Niet bij de FIA, FOM of de teams.

PSN

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:09
[...]

Straf krijgen omdat je goed bent, ja dat willen we zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 15-09 09:10
[...]

Een Balance of Power (BoP) hoort niet in F1 thuis. Teams krijgen reglementen om hun auto naar te bouwen en wie dat het beste doet, wint. Daarnaast krijgen nu teams afhankelijk van hun plaats in het kampioenschap krijgen teams al maximums aan CFD/wind tunnel tijd toegewezen. Dat zorgt er al voor dat het e.e.a. 'eerlijker' verloopt.

Maar even hè, en misschien heb je dat niet helemaal in de gaten, de verschillen tussen de teams zijn helemaal niet zo groot als dat soms lijkt. Als we bijvoorbeeld naar de kwalificatietijden in Bahrein (eerste wedstrijd) kijken dan is in Q1 Carlos Sainz het snelste met een tijd van 90,993 seconden. De laatste plek is voor Pierre Gasly met een tijd van 92,181 seconden. Daar zit dus maar 1,188 seconden verschil in over bijna 5.500 meter. Dat is een prestatieverschil van maar 1,3% ((1-(90,993/92,181))*100). En dat is tussen de beste én slechtste coureur op dat moment. En dan nemen we de verschillen in coureur of eventuele fouten niet mee.

Als we dan als vergelijking de Tour erbij pakken dan was het verschil tussen de eerste en tweede plaats 0,15%, maar al een half procent tussen de eerste en tiende plaats. Dat loopt dus ook gestaag op. Ik heb de laatste plaats niet berekend, maar dat zal ruim meer dan de eerder genoemde 1,3% zijn.

Ik zou iedereen sowieso eens aanraden om ook eens het middenveld in de gaten te houden. Ik weet dat veel fanaten op GoT dat al doen, maar daar is het eigenlijk altijd heel veel spannender dan voorin. Daar zijn de gaten enorm klein, met name in kwalificaties. Daar kan ik ook echt van genieten :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
Ik vond dit niet terug in dit topic, hopelijk is het geen repost:

https://sporza.be/nl/2023...oetes-fors~1697783881839/

Wel een terechte opmerking van Hamilton: Als ze een boete van een miljoen gaan opleggen, laten we er dan voor zorgen dat 100 procent daarvan naar een goed doel gaat."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

cy-gor25 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:46:

Wel een terechte opmerking van Hamilton: Als ze een boete van een miljoen gaan opleggen, laten we er dan voor zorgen dat 100 procent daarvan naar een goed doel gaat."
Het enige goede doel zou het verbeteren van de veiligheid in de F1 zijn. Filantropie doen ze maar in hun eigen vrije tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 01:32

alienfruit

the alien you never expected

Ja, als het moet dan liever meerdere goede doelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcompagner
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 12:04
https://nos.nl/artikel/24...sprekken-over-de-toekomst

Viaplay is aan het praten met de aandeelhouders over een herstructurering, waaronder de verkoop van een aantal onderdelen van het bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

cy-gor25 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:46:

"Ik zal dit zeker aankaarten. Deze cijfers zijn gewoon uit de lucht gegrepen. Er zijn zoveel problemen in de wereld en er is zoveel armoede, dus hoe kan een mondiale bond boetes van zes of zeven cijfers verzinnen?"
Sommige van die rijders leven echt niet (meer) in de werkelijkheid he. Armoede erbij halen 8)7 Hoef je het nog niet eens te zijn met de hoogte, maar wat een kulargument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:05:
[...]

[...]

Sommige van die rijders leven echt niet (meer) in de werkelijkheid he. Armoede erbij halen 8)7 Hoef je het nog niet eens te zijn met de hoogte, maar wat een kulargument.
Die rijders zullen dan ook alles inkomsten meer dan benodigd doneren aan een goed doel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 07:00
sjaool schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:22:
[...]

De dominantie van Max is het probleem niet. Dat is het met 8 jaar Lewis dominantie ook niet geweest.
Ik zie toch echt wel een verschil. Ja Mercedes was dominant, maar vaak was er op zijn minst nog een gevecht tussen de Mercedes rijders. Ook waren er, hoewel het kampioenschap naar Mercedes ging, altijd races tussen waar ze te kloppen waren. Dat mis ik echt volledig nu. Ik ben daar ook best wel op afgehaakt. Heb hem afgelopen zondag bijvoorbeeld uit gezet toen Verstappen weer eerste lag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mania-92 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:07:
Ik zie toch echt wel een verschil. Ja Mercedes was dominant, maar vaak was er op zijn minst nog een gevecht tussen de Mercedes rijders. Ook waren er, hoewel het kampioenschap naar Mercedes ging, altijd races tussen waar ze te kloppen waren. Dat mis ik echt volledig nu. Ik ben daar ook best wel op afgehaakt. Heb hem afgelopen zondag bijvoorbeeld uit gezet toen Verstappen weer eerste lag.
Er zijn zat andere interessante gevechten. Gaat het je echt alleen om P1? En toen Rosberg weg was, had HAM geen echte concurrentie meer en werd BOT op zijn goede dagen a la Massa teruggefloten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Maar dat is niet een probleem dat veroorzaakt wordt door Max. Dat hij zo goed is wil niet zeggen dat de race saai is. Er rijden nog 19 andere coureurs rond die ook mooie gevechten leveren. Afgelopen race was anders allesbehalve saai. Dat jij hem uitzet omdat Max op P1 ligt is niet het probleem van de F1 maar van jouw verwachting. De race is pas voorbij als de vlag valt zo simpel is. Maar ieder zijn ding. Ik kijk nog altijd graag naar elke race.

Dat Lewis meer moest vechten voor zijn overwinningen is niet geheel waar. Rosberg en Verstappen waren de enigen die enige tegenstand wisten te bieden. Rosberg door een heel jaar de klootzak te zijn en zijn vriendschap met Lewis op het spel te zetten en Max door gewoon keihard het gevecht aan te gaan met minderwaardig materiaal op dat moment. Maar dan is het alsnog niet de schuld van Max dat jij de F1 nu saai vindt. ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Heb de laatste drie races gemist omdat de tijdzones waar ik nu in zit en zat niet echt handig waren om te kijken. Maar toch nog bij een circuit geweest, hierbij van bovenaf. Toch nog een beetje F1 gevoel. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FlBgadwRc-G8wg1B2cLqXCfEz5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pAowBiV6MkZUF9DIXULL8u2Q.jpg?f=fotoalbum_large

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
De Red Bull podcast dit keer met het 'lang getrouwde stel' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Hamilton heeft nooit een serieus gevecht op de baan gehad met Bottas?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:07

AvK

Ready Set Go

Net gekeken. Een bijzonder leuk interview. Veel informatie. Top!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chocoball
Ferrari heeft ook een podcast gedaan met Leclerc en zijn engineer Xavi (Padros). Helaas waren een technische problemen maar gelukkig is de transcript nog beschikbaar
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/scuderia-ferrari-announces-a-talking-bull-style-podcast-for-v0-dmriurwlbyyb1.png?auto=webp&s=378936d9aac5e64ec9e46fe3106cf7c1e81ea6ca

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Verstappen staat op de cover van Time Magazine: https://www.nu.nl/media/6...olo-time-cover-siert.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Gedurende de Mercedes dominantie zijn er jaren geweest waar het spannender was dan nu. 2018 en 19 drukte Ferrari, 2016 rosberg, 2020/2021 was het Max. Dus we kunnen niet zeggen dat dit jaar net zo spannend is, want dat is stomweg niet waar. Alleen nu, retrospectief, kunnen we zien dat MB simpelweg de motor wat verder opschroefde om de kampioenschappen veilig te stellen en Ferrari vals speelde. Maar in dat jaar was het spannend en wisten we dat niet.

Dit jaar is niet spannend maar wel uniek en sensationeel. Hamilton ziet een groot deel van z’n records verdampen en is erg verdrietig. Sneu voor hem, leuk voor ons.

Zoals vaker gezegd, mijn zenuwen kunnen geen 2021 meer aan dus ik ben blij, maar kan me goed voorstellen dat anderen liever meer racen zien.

Tot slot de eerdere opmerking over doneren aan goede doelen door 44? Ik zou eens googelen op wat hij allemaal WEL doet, het zal je verbazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:30
sjaool schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:22:
[...]

De dominantie van Max is het probleem niet. Dat is het met 8 jaar Lewis dominantie ook niet geweest. Het probleem zijn de andere teams die hun huiswerk niet goed gedaan hebben. De budget cap heeft er juist voor gezorgd dat de teams dichter bij elkaar zitten dan in voorgaande jaren. En je houdt er sowieso altijd eentje bij die er met kop en schouder bovenuit springt. Daarvoor hoef je alleen maar naar de geschiedenis van de sport te kijken. ;)
Ik denk dat je goed benoemt dat het "dominantie van Max is". De Redbull is echt niet zoveel beter dan de andere auto's. Als de Redbull echt dominant zou zijn, dan zou Checo ook alleen maar 2de plaatsen aan elkaar rijgen. En kon de rest slechts het gevecht aan gaan voor P3.

De auto's zitten heel dicht biij elkaar, maar het is Max die het verschil maakt. Max is het talent dat maar 1x in de 20 jaar opstaat.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:30
Lynx schreef op donderdag 9 november 2023 @ 06:21:
Gedurende de Mercedes dominantie zijn er jaren geweest waar het spannender was dan nu. 2018 en 19 drukte Ferrari, 2016 rosberg, 2020/2021 was het Max. Dus we kunnen niet zeggen dat dit jaar net zo spannend is, want dat is stomweg niet waar. Alleen nu, retrospectief, kunnen we zien dat MB simpelweg de motor wat verder opschroefde om de kampioenschappen veilig te stellen en Ferrari vals speelde. Maar in dat jaar was het spannend en wisten we dat niet.

Dit jaar is niet spannend maar wel uniek en sensationeel. Hamilton ziet een groot deel van z’n records verdampen en is erg verdrietig. Sneu voor hem, leuk voor ons.

Zoals vaker gezegd, mijn zenuwen kunnen geen 2021 meer aan dus ik ben blij, maar kan me goed voorstellen dat anderen liever meer racen zien.

Tot slot de eerdere opmerking over doneren aan goede doelen door 44? Ik zou eens googelen op wat hij allemaal WEL doet, het zal je verbazen.
Het zou beter zijn als de rijken gewoon belasting zouden betalen net als Jan met de pet. Het is gemakkelijk om de filantroop uit te hangen met geld dat logischerwijs ook via belastinginkomsten terug de maatschappij in had kunnen vloeien. Maar dat is een andere discussie ;)

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Pagina: 1 ... 24 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.