[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 23 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Wild Chocolate schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 12:28:
[...]

Helaas is dat niet het geval. In de jaren '80 en '90staan er vooral uitgebreide samenvattingen (ca. 1 uur) van de BBC. En pas vanaf 2004 staan alle volledige races per seizoen erop, jaren '90-'03 vaak een race of 6 per seizoen volledig, wel samenvattingen per race. Alleen seizoen '99 lijkt dan wel weer compleet te zijn.

@QustomiZe Je kan zonder in te loggen gewoon in het archief kijken welke uitzendingen er staan:
https://f1tv.formula1.com/page/493/archive
Dan had ik het mis met de jaartallen. Maar er staan in ieder geval genoeg mooie beelden op die je niet zo snel ergens anders vindt.

F1TV Pro is het geld meer dan waard als van autosport houdt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:45
:+ Elias Ayub, (schoonzoon van miljardair Carlos Slim, die Perez financieel ondersteunt) gelooft niet dat Verstappen sneller is dan Perez en dat het aan de wagen moet liggen. Analist en vriend van de sport Peter Windsor vindt dat onzin en denkt eerder dat het aan de verschillende rijstijlen ligt. Waarom zou Red Bull een wagen opzettelijk langzamer maken, want als de nummer 1 uitvalt moet er nog steeds een race gewonnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
Chocoball schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:39:
:+ Elias Ayub, (schoonzoon van miljardair Carlos Slim, die Perez financieel ondersteunt) gelooft niet dat Verstappen sneller is dan Perez en dat het aan de wagen moet liggen. Analist en vriend van de sport Peter Windsor vindt dat onzin en denkt eerder dat het aan de verschillende rijstijlen ligt. Waarom zou Red Bull een wagen opzettelijk langzamer maken, want als de nummer 1 uitvalt moet er nog steeds een race gewonnen worden.

[YouTube: MAX V CHECO - Red Bull's own pics tell the story by Peter Windsor]
In Crypto/Wallstreet noemen ze dat Hopium/Copium van Elias, gevolgd door een TA (Technical Analysis) van Peter O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

En het is niet alleen de courer die wint, het is de hele (kant van) de garage. Dus je zou al die monteurs benadelen in hun drang om de snelste te zijn.
Ik geloof er ook niks van. Red Bull zal het worst wezen wie wint, Checo of Max. Misschien hebben ze wel liever dat Checo wint omdat die minder bonus krijgt (weet ik veel). Voor Red Bull telt het WCC. Daar wordt ook het geld mee verdeeld. WDC is alleen voor de coureur van belang.
Waarom zouden ze dan een auto bewust langzamer maken, er is geen logische reden te bedenken.
Dat een auto eerder updates krijgt dan een ander kan ik me indenken. Of dat je qua strategie anders werkt.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Maasluip schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:58:
En het is niet alleen de courer die wint, het is de hele (kant van) de garage. Dus je zou al die monteurs benadelen in hun drang om de snelste te zijn.
Ik geloof er ook niks van. Red Bull zal het worst wezen wie wint, Checo of Max. Misschien hebben ze wel liever dat Checo wint omdat die minder bonus krijgt (weet ik veel). Voor Red Bull telt het WCC. Daar wordt ook het geld mee verdeeld. WDC is alleen voor de coureur van belang.
Waarom zouden ze dan een auto bewust langzamer maken, er is geen logische reden te bedenken.
Dat een auto eerder updates krijgt dan een ander kan ik me indenken. Of dat je qua strategie anders werkt.
Ik kan mij na Monaco en Hongarije er wel iets bij voorstellen wanneer ze maar 1 set van nieuwe onderdelen hebben dat ze die eerder op de wagen van Max schroeven dan bij Sergio.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Maasluip schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:58:
Voor Red Bull telt het WCC. Daar wordt ook het geld mee verdeeld. WDC is alleen voor de coureur van belang.
Dit ben ik niet met je eens. Ik schat in dat het WDC qua marketing ten minste net zo belangrijk is als het WCC, in elk geval voor een 'lifestyle' merk als RedBull. Het WDC is voor fans veel aansprekender (maar natuurlijk wil elk team even goed allebei). Voor het verkopen van blikjes lijkt me een WDC dus minstens net zo belangrijk. Voor de 'automerken' kan dat anders zijn, want daar is sowieso het presteren van de auto (als merk) een stuk belangrijker qua marketing dan de prestaties van de individuele coureurs.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Chocoball schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:44:
[...]

Ik kan mij na Monaco en Hongarije er wel iets bij voorstellen wanneer ze maar 1 set van nieuwe onderdelen hebben dat ze die eerder op de wagen van Max schroeven dan bij Sergio.
Zelfs als dit aan de hand zou zijn geweest, verklaart dit m.i. niet ronduit lachwekkende prestaties van Perez in de 5 kwalificaties tussen Miami en Spa. Het feit dat hij vervolgens met exact dezelfde auto (parc fermé) wel door het veld heen kan komen, geeft m.i. aan dat het niet aan de auto ligt.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:52:
[...]

Dit ben ik niet met je eens. Ik schat in dat het WDC qua marketing ten minste net zo belangrijk is als het WCC, in elk geval voor een 'lifestyle' merk als RedBull. Het WDC is voor fans veel aansprekender (maar natuurlijk wil elk team even goed allebei). Voor het verkopen van blikjes lijkt me een WDC dus minstens net zo belangrijk. Voor de 'automerken' kan dat anders zijn, want daar is sowieso het presteren van de auto (als merk) een stuk belangrijker qua marketing dan de prestaties van de individuele coureurs.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Ik zou nog een stap verder willen gaan, voor het algemene publiek is het WDC belangrijker dan het WCC. Dus is het voor de sponsors ook het belangrijkst. Hoeveel mensen weten het aantal WCC-titels wat de verschillende constructeurs gehaald hebben, terwijl best veel fans het onderstaande rijtje zo op kunnen dreunen (zeker als je de namen noemt en ze alleen het aantal hoeven te noemen):
- Schumacher 7
- Hamilton 7
- Fangio 5,
- Vettel 4
- Senna 3,
- Alonso 2,
- Verstappen 2.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Vettel weet er nog meer vanaf 2020 tot 1950 :)

Klik op Watch op Youtube want FOM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
Chocoball schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:42:
Vettel weet er nog meer vanaf 2020 tot 1950 :)
[YouTube: Sebastian Vettel Names EVERY F1 Champion in Grill The Grid!]
Klik op Watch op Youtube want FOM
Ja, maar ik had het over fans, hij is beroeps :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 00:41
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:52:
[...]

Tekenend genoeg waren de reacties van respectievelijk Red Bull en Mercedes na de thriller in Abu Dhabi 2021.

Red Bull was in extase (hoewel ze net het WCC hadden verloren), terwijl er bij Mercedes een absolute grafstemming heerste (hoewel ze net het WCC hadden gewonnen).

Lijkt me duidelijk welke van de 2 men belangrijker vindt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
alexbl69 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:35:
[...]

Tekenend genoeg waren de reacties van respectievelijk Red Bull en Mercedes na de thriller in Abu Dhabi 2021.

Red Bull was in extase (hoewel ze net het WCC hadden verloren), terwijl er bij Mercedes een absolute grafstemming heerste (hoewel ze net het WCC hadden gewonnen).

Lijkt me duidelijk welke van de 2 men belangrijker vindt.
De meeste media aandacht gaat nog altijd naar het wdc. Wcc komt dan op de 2e plek.... het zou eerder raar zijn gevonden als toto euforisch was geweest na abu dhabi 2021. "Niks aan de hand, mercedes heeft het wcc!!!!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar het WCC was ook al een aantal races eerder beslecht. Het WDC wordt toch ook niet nog eens uitbundig gevierd als de ceremonie een paar races voor het eind al is geweest?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 00:03
.oisyn schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:02:
Maar het WCC was ook al een aantal races eerder beslecht. Het WDC wordt toch ook niet nog eens uitbundig gevierd als de ceremonie een paar races voor het eind al is geweest?
"De ceremonie" is natuurlijk het FIA price giving gala. Maar daar wordt normaliter wel iets minder gevierd. Tenzij een dronken Kimi op het podium verschijnt natuurlijk :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

.oisyn schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:02:
2021 werd het WCC pas de laatste race beslist dacht ik?
Mercedes held a 28-point advantage heading into Sunday, needing to score at least 17 points between Hamilton and Valtteri Bottas to take home the crown even if Red Bull duo Verstappen and Sergio Pérez went one-two for the fastest lap.
https://www.si.com/.amp/r...constructors-championship

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 08-08-2023 21:54 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
YakuzA schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:53:
[...]

[...]

Ik denk niet dat er zich veel mensen om bekommerd hebben na die laatste race. Daarintegen zijn er nog hele volksstammen verbolgen over de wdc uit 2021.. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
Max heeft volgend seizoen een nieuwe teammaat, een zekere Toto :+
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a3Zx4Ym_460swp.webp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

YakuzA schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:53:
[...]

[...]

Ah ja is ook zo, ik dacht dat het verschil veel groter was :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

WDC is meer publiciteit, WCC is geld en pit-box positie. Voor het team is WCC ook erg belangrijk om die redenen. Aangezien Red Bull geen autobedrijf is, zal het ze wat minder doen dan een Mercedes, Renault of Ferrari.

Al staat er nu wel een verminderde windtunneltijd tegenover, dat was eerder niet zo.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
gambieter schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 01:29:
WDC is meer publiciteit, WCC is geld en pit-box positie. Voor het team is WCC ook erg belangrijk om die redenen. Aangezien Red Bull geen autobedrijf is, zal het ze wat minder doen dan een Mercedes, Renault of
Is de factor geld in deze door de costcap inmiddels niet achterhaald?

De topteams (die dus ook voor het WCC strijden) kunnen tegenwoordig meer inkomsten genereren dan ze door die costcap uit kunnen geven. De inkomsten van de positie in het WCC bepalen dan enkel hoeveel extra sponsorgeld men nog kan/mag accepteren.

Ook commercieel gezien is het voor een merk veel moeilijker om een WCC te gelde te maken in vergelijking met een WDC. Een WDC is wat het brede publiek ziet en meemaakt, en dus ook commercieel interessant. Een WCC is niet meer dan een voetnoot waar je publicitair gezien niet zoveel mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

alexbl69 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 03:57:
Is de factor geld in deze door de costcap inmiddels niet achterhaald?
Aandeelhouders, dividenden, non-F1 activiteiten. De costcap is alleen voor de F1 activiteiten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Officieel filmpje van Red Bull Motorsports: "Formula 1 World Champion and Oracle Red Bull Racing Driver Max Verstappen, took on a lifelong ambition to learn to drive a drift car with the help of none other than professional drift driver and record-breaker ‘Mad’ Mike Whiddett."

Met als vraag: Which motorsport crossover should Max try next? Lijkt mij persoonlijk een leuke serie op YouTube. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:35
Nyck de Vries na zijn F1 avontuur naar de Harvard University:
"Ik heb nog nooit eerder gestudeerd in mijn leven. Sterker nog, ik heb mijn middelbare school niet eens afgemaakt! Maar in september ga ik een cursus volgen op Harvard. Negotiation and Leadership, een klein beetje studeren. Meer omdat ik het gewoon leuk vind nu ik wat tijd heb en de interesse heb om andere dingen te leren", aldus De Vries.
https://racingnews365.nl/...nen-na-formule-1-exit/amp

En wie gaat (delen van) die cursus geven? Toto?
(Toto) Wolff is aangesteld als gastdocent aan de wereldberoemde universiteit Harvard in de Verenigde Staten. Wolff zal samen met professor Anita Elberse de cursus 'Mercedes F1: Leading a High-Performance Team' gaan geven aan studenten uit het eerste en tweede jaar.
https://www.gptoday.net/n...n-op-harvard-universiteit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:48
Is dit de cursus die hij gaat volgen? Een 3 daagse cursus voor $4.997. Dan heeft hij nog tijd zat om te golfen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wie kent deze game?

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/fjm7bbsvixhb1.jpg

keertje wat anders dan 'keer-op-keer' of 'weerwolven' :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

himlims_ schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:24:
wie kent deze game?

[Afbeelding]

keertje wat anders dan 'keer-op-keer' of 'weerwolven' :+
F1 levensweg? :p

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vond het er wel interresant uit zien, geen idee of leuk is, hoe de game speelt. of uberhoubt genoeg f1 vrienden heb die willen spelen :X :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 18:09
himlims_ schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:27:
[...]

vond het er wel interresant uit zien
Doornbos ook, die dacht er gelijk een slaatje uit te slaan :+
Afbeeldingslocatie: https://thystoys-nl.s3.eu-central-1.amazonaws.com/product/1405409/conversions/FF4F756AA0D0E9AE01610C7EDD4DA2EBAC4ECA504598F7A7C4CC223858B8D2F0-large-responsive.jpg
https://www.thystoys.nl/s...rt-doornbos-bordspel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Toch een soort ganzenbord 😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Williams voor de rechter: fraude, vreemdgaan, en The Devil Wears Prada
Er kan iemand bij het Formule1 tijdschrift niet goed rekenen :p
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F3lf6wSXsBMo6YL.png
Als $100 miljoen ongeveer €915.000, dan ga ik snel euros voor dollars omruilen :+

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 15-08-2023 18:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
De Grand Prix van België 1970. Van de 17 coureurs die je hier ziet zouden er in 1970 en 1971 maar liefst 5 verongelukken.

Deze Grand Prix werd gehouden op 7 juni 1970.
Verongelukt zijn:
Piers Courage (21 juni 1970)
Jochen Rindt (5 september 1970)
Ignazio Giunti (10 januari 1971)
Pedro Rodriguez (11 juli 1971)
Jo Siffert (24 oktober 1971)

Jaren later overleden ook Ronnie Peterson (1978) en Rolf Stommelen (1983) nog aan de gevolgen van een crash. 7 van de 17 coureurs die in deze race startten kwamen door een race-ongeval om het leven.

Voorwaar andere tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 30-08-2023
Als hij je docent is dan stel je als ringtone toch in "No Mikey, no!"? Althans, ik zou dat niet kunnen laten. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Er is nog wat geneuzel over de VELO sponsering van McLaren op Zandvoort:
https://www.nu.nl/binnenl...nd-prix-in-zandvoort.html

Martinspire - PC, PS5, XSX

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Het lijkt allemaal wel wat voorbarig.
Uit het artikel:
De verkoop van snus is verboden in Nederland, omdat het schadelijk is voor de gezondheid. De overheid werkt aan een wetswijziging zodat reclames ervoor straks ook verboden zijn, maar dat is nu nog niet aan de orde.

[...]

De VELO-reclame is onder meer te zien op de Formule 1-wagen van McLaren, al rijdt het team met wisselende sponsornamen. Zo stond VELO wel op de auto tijdens de Grand Prix van Groot-Brittannië, maar niet tijdens de laatste race in België. Of het merk ook in Zandvoort zichtbaar is op de McLaren is nog onbekend.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53
Martinspire schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:26:
Er is nog wat geneuzel over de VELO sponsering van McLaren op Zandvoort:
https://www.nu.nl/binnenl...nd-prix-in-zandvoort.html
Tot aan dat bericht had ik geen flauw idee wat Velo was. Velo mag de gezondheidsorgsnisaties bedanken. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

ZeromaNoiS schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:22:
[...]

Tot aan dat bericht had ik geen flauw idee wat Velo was. Velo mag de gezondheidsorgsnisaties bedanken. :)
Haha dit, dacht altijd aan een fietsenmerk

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Massa wil miljoenen compensatie voor z'n verloren titel vanwege de crashgate.

https://www.reuters.com/s...17/?utm_source=reddit.com

[ Voor 22% gewijzigd door Vuvuzela op 17-08-2023 18:38 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

dutchgio schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:31:
Het lijkt allemaal wel wat voorbarig.
Uit het artikel:

[...]
De kans is groot dat het er niet komt, maar dit zal allicht zijn om ervoor te zorgen dat het zeker weten niet op de auto staat.

Vorig jaar stond er overigens LOVE in de plaats. Wellicht vonden ze dit niet goed genoeg bij die organisaties, aangezien het een anagram is van VELO in ook dezelfde lettertype en alles

Zie:
Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2022/09/XPB_1169514_1200px-e1662226117739.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 17-08-2023 18:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Sowieso schijnt het geen snus te zijn maar gewoon nicotine zakjes (dan is het praktisch hetzelfde als nicotine kauwgom). Snus bevat echt tabak.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Om het seizoen topic niet helemaal te vervuilen.
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a8qXd23_460swp.webp
"Oscar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37

Filmpje: https://www.instagram.com.../?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

[ Voor 36% gewijzigd door Rivanov op 22-08-2023 14:44 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 22:33
Waar gaat dit over? In je gelinkt filmpje rijdt hij gewoon heel normaal en met een normale snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 21:02
cordonbleu schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:11:
[...]

Waar gaat dit over? In je gelinkt filmpje rijdt hij gewoon heel normaal en met een normale snelheid?
Volgens de bron rijdt Verstappen 120 km/h terwijl er een maximum van 90 km/h geldt. Dus ik verwacht niets meer dan een boete, maar we zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
Extigo schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:13:
[...]

Volgens de bron rijdt Verstappen 120 km/h terwijl er een maximum van 90 km/h geldt. Dus ik verwacht niets meer dan een boete, maar we zullen zien.
Ik zie in het filmpje dat hij meerijdt met het verkeer. Het overige verkeer rijdt dus net zo snel. Het zou hier gaan om 'endangering the lives of others'. Hoe gaat dat precies op als iedereen om je heen dezelfde snelheid rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

cordonbleu schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:17:
[...]

Ik zie in het filmpje dat hij meerijdt met het verkeer. Het overige verkeer rijdt dus net zo snel. Het zou hier gaan om 'endangering the lives of others'. Hoe gaat dat precies op als iedereen om je heen dezelfde snelheid rijdt?
Het zal wel over een stukje gaan waar er geen beelden van zijn. Alleen camera beelden politie.

In Monaco gelden wat andere regels dan hier. Zijn auto kan eventueel nu in beslag genomen worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Voelt aan als sensatie tweet van een random iets...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Volgens deze site gaat het om het bedienen van een touchscreen in combinatie met een auto besturen, maar ....
Nothing has been confirmed on this at the moment and it is worth noting that this is currently just a rumour.
https://www.si.com/fannat...artin-valkyrie-video-lm22

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
U123456 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:02:
Volgens deze site gaat het om het bedienen van een touchscreen in combinatie met een auto besturen, maar ....
[...]

https://www.si.com/fannat...artin-valkyrie-video-lm22
Helemaal terecht dat dat (touchscreen bedienen terwijl je aan het rijden bent) wordt aangepakt, maar dan mogen ze 80% van de nieuwe auto's ook van de markt halen ;).

alexbl69 haat het feit dat steeds meer functies alleen nog via het scherm te bedienen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Het voelt een beetje als een *knip* actie. Iemand iets onterecht proberen aan te naaien.
Ik ben het er mee eens dat het bedienen van wat voor scherm dan ook verboden zou moeten worden in de auto. Echter is het dat niet. Dus dan is het ook niet strafbaar.

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 23-08-2023 10:16 . Reden: Die vergelijking is niet gewenst. ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:09
*knip*
Niet op reageren aub.

[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 23-08-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 30-08-2023
alexbl69 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:31:
alexbl69 haat het feit dat steeds meer functies alleen nog via het scherm te bedienen zijn.
Dit dus. Moet je bij de nieuwste Golfs niet 3 menu's door scrollen om bij je airco instellingen te komen?
Lijkt mij sterk dat het bedienen van de auto strafbaar is.

Ik ben ook wel benieuwd, nu.nl wilde vandaag ook nog even scoren met het nieuws. 30 per uur te hard, lekker boeiend. Kost in Frankrijk een euro of 200?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Toto Wolff bij de BBC: https://www.bbc.co.uk/programmes/m001p6y1 (Audio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Lekker bezig Yourube Auto Translate :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uD1OZDtoNWcqCp9nZvqxnvSmJHE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HHN9OJxPHou86vMlHu8ODNI1.png?f=fotoalbum_large

spoiler:
races... Niet racist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
"Toto Wolff, Formula 1 executive, shares the eight tracks, book and luxury item he would take with him if cast away to a desert island. With Lauren Laverne."

Een tafel om op te slaan? Een Bose headset? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:58

Amphiebietje

In de blubber

Waah schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:01:
[...]

"Toto Wolff, Formula 1 executive, shares the eight tracks, book and luxury item he would take with him if cast away to a desert island. With Lauren Laverne."
Hoe gaat hij die acht racebanen meenemen naar zijn onbewoonde eiland? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

ImprezaBrabo schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:03:
[...]

Als hij je docent is dan stel je als ringtone toch in "No Mikey, no!"? Althans, ik zou dat niet kunnen laten. :D
Ik zou je koptelefoon maar thuis laten dan.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Leuk item bj de NOS over het nieuwe mediacentre van de FIA: klik

Staat me bij dat 1 van de dames van F1TV vorig jaar ook een kijkje mocht nemen bij de studio op het circuit (volgens mij toen in Spa met al die regen). Maar blijkbaar hebben ze het nu toch helemaal verplaats naar Engeland

[ Voor 38% gewijzigd door DeerDitch op 24-08-2023 09:41 ]

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chocoball schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:41:
Max heeft volgend seizoen een nieuwe teammaat, een zekere Toto :+
[Afbeelding]
Je weet dat Horner ook coureur is geweest? :+

EDIT: Oeps, ik zie nu pas dat het een wat ouder bericht is, mea culpa.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2023 09:50 ]

• Chocoball
CH4OS schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:49:
[...]
Je weet dat Horner ook coureur is geweest? :+

EDIT: Oeps, ik zie nu pas dat het een wat ouder bericht is, mea culpa.
Ja was ik bekend mee. Zowel Christian als Toto kwamen tijdens hun race carriere erachter dat ze niet de snelste in het veld waren en dus iets anders moesten gaan doen. Het is wel grappig om Toto in de sponsoring van Red Bull te zien.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chocoball schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:22:
[...]

Ja was ik bekend mee. Zowel Christian als Toto kwamen tijdens hun race carriere erachter dat ze niet de snelste in het veld waren en dus iets anders moesten gaan doen. Het is wel grappig om Toto in de sponsoring van Red Bull te zien.
In dat licht kan Horner dan wel naar Renault/Alpine, want Castrol was ooit zijn sponsor:
Afbeeldingslocatie: https://www.snaplap.net/wp-content/uploads/2017/11/Christian-Horner-1997.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Horner heeft toch ook nog gekart tegen Sophie Klumpen? :p

spoiler:
Ya know, de moeder van Max Verstappen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:13:
Horner heeft toch ook nog gekart tegen Sophie Klumpen? :p

spoiler:
Ya know, de moeder van Max Verstappen.
Klopt.
Christian Horner deed in een grijs verleden zelf een gooi naar een racecarrière en in de karting trof hij Kumpen op den duur ook. "Ik kende zijn (Max', red.) moeder beter (dan Jos, red.). Vanaf 1989 reden wij samen in het wereldkampioenschap karten voor junioren. Ze was heel getalenteerd. Ze versloeg mannen als Kevin Magnussen's vader Jan, Giancarlo Fisichella en Jarno Trulli," zo vertelt Horner het officiële kanaal van de F1. "Ze nam het op tegen de grote namen en versloeg ze. Ze bevond zich toen in de top tien van de wereld."
Bron

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 24-08-2023 14:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Disney+ gaat aan het einde van het jaar met een 4-delige F1 documentaire komen maar dan over Brawen GP gepresenteerd door Keanu Reeves.
BRAWN: THE IMPOSSIBLE FORMULA 1 STORY

Disney+ has released a selection of first-look images from highly anticipated documentary “Brawn: The Impossible Formula 1 Story”.  The four-part series fronted by Hollywood star Keanu Reeves tells the remarkable story of how, in 2009, competing in the most expensive and technologically advanced racing series on Earth, the impossible happened. An understaffed, underfinanced and independent team won the World Championship – with a team that cost just £1. The series will premiere on Disney+ later this year. 
Afbeeldingslocatie: https://lumiere-a.akamaihd.net/v1/images/image008_1e473663.jpeg?region=0,0,1600,534

https://press.disney.co.u...uk-original-announcements

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Iemand nog op zoek naar een camper met een verhaal?

https://www.marktplaats.n...uscamper-iveco-2-8td-l3h2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

Zo, van het verhaal moet alles dan ook komen, overal pijlen op de foto's om toch maar te rechtvaardigen 12.5k te vragen voor een verder weinig spannend ingerichte bus van 24 jaar oud. Geinig, maar beetje smakeloos om er zo overduidelijk geld uit proberen te sleuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Coulthard bietst wederom vluchtje mee naar Monaco. Vaste passagier bij Max.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Rivanov
LOL.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/pyge11whszkb1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=397a66cd538305caf41d8306c4c82dbbe0bad969
[Karun Chandhok] Here’s a sentence I never thought I’d say…. Went to get a picture with Steve Carell, got photobombed by the King of the Netherlands!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:28

alienfruit

the alien you never expected

Al een hele tijd niks meer gehoord over de budget cap van 2022. Dat zou inmiddels toch wel bekend moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 21:02
alienfruit schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:33:
Al een hele tijd niks meer gehoord over de budget cap van 2022. Dat zou inmiddels toch wel bekend moeten zijn?
Vorig jaar kwam dit pas rond 10 oktober, zie ook
https://www.formula1.com/...AhD5hKoRuUTqhU1wYuGY.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Laatste dagen veel gedoe over Hamilton die vind dat de prestaties van Max overdreven worden aangezien hij lang niet zulke sterke teamgenoten heeft gehad als lewis. Heeft hij natuurlijk een punt aangezien hij drie wereldkampioenen als teamgenoot heeft gehad in alonso, Button en rosberg. En deze hebben hem allemaal verslagen (ok Alo gelijk, maar daar was het team overduidelijk verantwoordelijk voor). Dus z’n punt was…? 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lynx schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:45:
Laatste dagen veel gedoe over Hamilton die vind dat de prestaties van Max overdreven worden aangezien hij lang niet zulke sterke teamgenoten heeft gehad als lewis. Heeft hij natuurlijk een punt aangezien hij drie wereldkampioenen als teamgenoot heeft gehad in alonso, Button en rosberg. En deze hebben hem allemaal verslagen (ok Alo gelijk, maar daar was het team overduidelijk verantwoordelijk voor). Dus z’n punt was…? 😂
Ik vind het een beetje een flauwe vergelijking aangezien Mercedes nooit met rookies werkt. Ze hebben niet eens een juniorenteam. Als je gaat kijken waar alle ex-teamgenoten van Max nu rijden en op welke manier ze af en toe Lewis om de oren rijden dan heeft hij niet helemaal gelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
@Lynx @sjaool Lekker makkelijk appels en peren vergelijken 8)7. De huidige Red Bull en de oudere wagens waar Hamilton en teamgenoten in hebben gereden hebben waarschijnlijk een compleet andere designfilosofie. Kijk ook naar Alonso nu. Die doet het prima in de AMR, terwijl Stroll nergens is. En alhoewel Stroll het wiel niet heeft uitgevonden, is het ook niet de allerslechtste coureur van de afgelopen 4-5 jaar.

Hamilton en teamgenoten, en dus met name Mercedes, hebben in de 10's een fantastische prestatie geleverd. Prestaties waar maar een paar teams en specifieker een paar coureurs bij konden komen (oa. Ricciardo, Verstappen, Vettel, Leclerc).

Idem overigens voor de (flauwe, en olie op het vuur gooiende) opmerkingen van Toto vandaag:
Toto on Max's 10 in a row: Our situation was different because we had two guys fighting against each other within the team. I don't know whether he cares about the record. It's not something that would be important for me, any of those numbers. It's for Wikipedia. Nobody reads that anyway
Het zal vast allemaal (enigszins) uitgelokt zijn. Maar als zijn coureur deze stat had bereikt had hij dat vast leuk gevonden. Het zou hem immers ook wat opleveren aangezien Mercedes ook een van zijn investeringen is. Alleen word ik soms wel ontzettend moe van dit soort gezeik. Laat gaan. Knap toch dat iemand haalt wat Max heeft gehaald? Om daar dan weer zuur over te zijn is zo'n zonde van de moeite.

Uiteindelijk moeten we gewoon blij zijn met het huidige niveau. En wat we meemaken. Met Max, maar ook met coureurs zoals Lewis of Fernando. Maar ook met het achterveld. Moet je eens kijken naar vandaag, er heeft niemand gekegeld. Op Monza. Bocht 1. Gewoon niets. En toch hebben we een boeiende wedstrijd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alex3305 schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:51:
@Lynx @sjaool Lekker makkelijk appels en peren vergelijken 8)7.
Tja, noem feiten maar appels en peren. Noem eens een rookie die in een Mercedes een race heeft gereden? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:30
Mercedes en vechtten in het team, Voor Hamilton zijn tijd misschien maar daarna alleen 1 jaar met Rosberg, die wieberde er daarna meteen tussenuit.

Bottas mocht niet vechtten, steeds als hij zijn best deed werd hij teruggefloten ter meerdere eer en glorie van Hamilton. Nu hij weg is bij Mercedes zie je wat hij presteert in de Alfa, middenklasse rijder meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53
Bvanham schreef op maandag 4 september 2023 @ 12:59:
Mercedes en vechtten in het team, Voor Hamilton zijn tijd misschien maar daarna alleen 1 jaar met Rosberg, die wieberde er daarna meteen tussenuit.

Bottas mocht niet vechtten, steeds als hij zijn best deed werd hij teruggefloten ter meerdere eer en glorie van Hamilton. Nu hij weg is bij Mercedes zie je wat hij presteert in de Alfa, middenklasse rijder meer niet.
Bottas kon het nog tenminste, vechten tegen zijn teammaat in dezelfde wagen. Perez zijn head-to-head stats zijn even slecht als Devries en die mocht beschikken na 10 races...

Hoe dan ook, alles wordt dezer dagen uitvergroot en de team principals zouden beter af en toe eens hun mond houden ipv er in mee te gaan. En de journalisten zouden beter moeten weten ;)

Hoe dan ook is het een leuke stat voor VER dat hij 10 races op een rij wint, voor de neutrale F1 liefhebber is het gewoon jammer aangezien er niks spannend meer is wie de race gaat winnen. Meest onderhoudend was gisteren PER - SAI - LEC en HAM met het het treintje van ALB PIA en NOR. Dat VER ging winnen was na paar rondjes wel goed duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Tijdens een enkele race kon Bottas wel mee doen inderdaad maar een seizoen lang voor het kampioenschap gaan was er niet echt strijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Blijkbaar niet alleen maar Tifosi in Italië:
Sainz robbed outside Milan hotel after F1 Italian GP podium finish
Ferrari Formula 1 driver Carlos Sainz was robbed outside of his Milan hotel hours after his podium finish in the 2023 Italian Grand Prix.
https://www.motorsport.co...p-podium-finish/10516102/

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben nog wel eens in Milaan en heb er ook wel dingen zien gebeuren op straat. De gemiddelde zakenroller/van de polstrekker, is in zijn jeugd niet opgegroeid met pasta of pizza ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Is Leclerc en Norris toch ook al eens overkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:51

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Carlos Sainz beroofd van peperduur horloge, F1-coureur gaat zelf achter overvallers aan
https://www.telegraaf.nl/...lf-achter-overvallers-aan

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Miesjh schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:00:
Carlos Sainz beroofd van peperduur horloge, F1-coureur gaat zelf achter overvallers aan
Een jaar eerder was ook al LEC beroofd van zijn horloge... In Italie... Misschien zijn het die tifosi toch niet zulke lieverdjes zoals Max eerder had gedacht... :+

https://www.telegraaf.nl/...-van-horloge-van-drie-ton

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 04-09-2023 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 20:30
Miesjh schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:00:
Niet alleen chief strategist, maar ook politieagent. Van alle markten thuis die jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 20:30
Maasluip schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:46:
Is Leclerc en Norris toch ook al eens overkomen?
Norris was niet Italië, maar tijdens zijn vakantie. Mexico en Brazilië staan er ook redelijk bekend om rondom de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
sjaool schreef op maandag 4 september 2023 @ 12:51:
[...]

Tja, noem feiten maar appels en peren. Noem eens een rookie die in een Mercedes een race heeft gereden? ;)
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik ben het met jou eens namelijk ;). Het is te makkelijk om te zeggen dat Rosberg of Bottas beter zouden zijn dan bijvoorbeeld Checo. Ongeacht hoeveel ervaring dat ze hebben. Ik vind dat dus appels en peren vergelijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
alex3305 schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:33:
[...]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik ben het met jou eens namelijk ;). Het is te makkelijk om te zeggen dat Rosberg of Bottas beter zouden zijn dan bijvoorbeeld Checo. Ongeacht hoeveel ervaring dat ze hebben. Ik vind dat dus appels en peren vergelijken.
Ik schat Checo een stuk hoger in dan Bottas. Echter, Max is gewoon heel heel erg goed (technisch en tactisch inzicht vele male beter dan Lewis). Dat verklaart naar mijn mening het verschil.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
Bottas en Perez zijn gelijkwaardig.
Perez dacht dit en vorig jaar tot monaco of iets verder dat ie mee kon doen tegen zijn teammaat, zo ver kwam Bottas 2.0 en 3.0 ook ongeveer, eerste races wat winst en daarna vallen ze weg.
Bottas deed leuke dingen in een Williams met raketmotor en Perez deed leuke dingen toen RP een mercedes had ge-copy-paste. Beide redelijk goede subtoppers.

Rosberg en Ricciardo 2017/2018 schat ik ook redelijk gelijkwaardig. Met de juiste auto zouden ze een kampioenschap kunnen pakken ( rosberg kreeg die auto, Ric miste de motorcomponent), maar beide waren niet van absolute topniveau als Ver en Ham.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

:+
Mercedes boss Toto Wolff has said Lewis Hamilton's honesty in owning up to his mistakes stands out among his Formula 1 peers.
https://www.motorsport.co...rors-says-wolff/10516452/

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Die man blijft wrijven in de vlek.
Soms is het tijd om gewoon je mond te houden en stil in een hoekje te gaan broeden hoe jer ervoor kan zorgen dat jij weer de beste bent. Iemand zou dat eens bij Team Taxi moeten uitleggen.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

*ramt X met opzet van de baan*
"Sorry, mijn fout, zal het nooit meer doen"

(en voor X kun je zowat de helft van het veld invullen).

Ja, geweldig, zo'n eerlijke kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Maasluip schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:21:
[...]

"Sorry, mijn fout, zal het nooit meer doen"

(en voor X kun je zowat de helft van het veld invullen).

Ja, geweldig, zo'n eerlijke kerel.
Ik kan even de video niet meer vinden, maar ik kan inderdaad meerdere momenten bedenken waarbij Hamilton iemand wel wat flinker aanpakte / van de baan duwde, maar daar nooit excuses voor aanbood. Daar is een compilatie video van, die ik momenteel even niet kan vinden. O.a. met Albon op Interlagos en Verstappen op Silverstone en nog meer rijders die hij van de baan duwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:00
Maasluip schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:21:
[...]

Denk je dat echt?

HAM verklaart zelf dat PIA in zijn dode hoek zat en daarom niet zag. Nu praat ik het zeker niet goed, want iemand met ervaring zoals Lewis zou moeten weten dat er iemand kan zitten. Stukje awareness zeg maar. En bovendien, wat heeft hij eraan? Hij ligt al praktisch voor, heeft de volgende binnenbocht, dus eigenlijk kat in het bakkie. Dus hij zal zichzelf en een ander echt niet zomaar in gevaar brengen. Het was gewoon onhandig en onndodig, hij heeft zijn excuses aangeboden, klaar.

Nogmaals, ik praat het zeker niet goed, en ja, hij heeft zoiets vaker gedaan. Hij had IMO echt moeten weten dat Oscar er nog zou kunnen zitten, dus de straf is zeker terecht. Eigenlijk zelfs nogal mild. Want met 5s straf staat 'Causing a collision' blijkbaar gelijk met 'Speeding in the pitlane' of 'tracklimit infringements'. Als ze de straf niet willen verhogen, dan op zijn minst de penalty points voor een dergelijke overtreding. Doe maar meteen 6 punten ofzo, dan leren ze het wel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Fauna schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:45:
Denk je dat echt?

HAM verklaart zelf dat PIA in zijn dode hoek zat en daarom niet zag. Nu praat ik het zeker niet goed, want iemand met ervaring zoals Lewis zou moeten weten dat er iemand kan zitten. Stukje awareness zeg maar. En bovendien, wat heeft hij eraan? Hij ligt al praktisch voor, heeft de volgende binnenbocht, dus eigenlijk kat in het bakkie. Dus hij zal zichzelf en een ander echt niet zomaar in gevaar brengen. Het was gewoon onhandig en onndodig, hij heeft zijn excuses aangeboden, klaar.

Nogmaals, ik praat het zeker niet goed, en ja, hij heeft zoiets vaker gedaan. Hij had IMO echt moeten weten dat Oscar er nog zou kunnen zitten, dus de straf is zeker terecht. Eigenlijk zelfs nogal mild. Want met 5s straf staat 'Causing a collision' blijkbaar gelijk met 'Speeding in the pitlane' of 'tracklimit infringements'. Als ze de straf niet willen verhogen, dan op zijn minst de penalty points voor een dergelijke overtreding. Doe maar meteen 6 punten ofzo, dan leren ze het wel af.
Het gaat denk ik vooral om de reactie van Toto, dat het "wel zo eerlijk" was, niet zozeer de acties van Hamilton. En "een echte man doet dat", waar dat in het verleden niet echt gebeurde. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2023 13:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

CH4OS schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:42:
[...]

Ik kan even de video niet meer vinden, maar ik kan inderdaad meerdere momenten bedenken waarbij Hamilton iemand wel wat flinker aanpakte / van de baan duwde, maar daar nooit excuses voor aanbood. Daar is een compilatie video van, die ik momenteel even niet kan vinden. O.a. met Albon op Interlagos en Verstappen op Silverstone en nog meer rijders die hij van de baan duwt.
Denk dat je deze bedoelt
YouTube: Lewis Hamilton crashing into other drivers, except it’s Britney

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
CH4OS schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:47:
[...]
Het gaat denk ik vooral om de reactie van Toto, niet zozeer de acties van Hamilton.
Toto verdedigt zijn coureur, ik zie andere teambazen dat niet anders doen? En dat was inderdaad niet waar ik op reageerde :)

Wat wel schuurt is dat hij Lewis eerlijker vindt dan andere coureurs. In dit voorbeeld met Oscar, ja. De gemiddelde coureur IMO echter ook. Het zijn allemaal types die geen blad voor de mond nemen en zeggen waar het op staat. Echter, in het gemiddelde interview vind ik HAM juist een van degenen die de media en het publiek pleaset i.p.v. te zeggen wat hij er echt van vindt.

[ Voor 3% gewijzigd door Fauna op 05-09-2023 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Fauna schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:57:
Toto verdedigt zijn coureur, ik zie andere teambazen dat niet anders doen? En dat was inderdaad niet waar ik op reageerde :)
Het punt is juist dat dit ook best in het verleden had gekund, aangezien het niet de eerste keer is dat Hamilton iemand van de baan af rijdt. In het verleden kwamen dan nooit excuses. O.a. op de gevallen die je voorbij ziet komen in de video die @flessuh net linkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
CH4OS schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:41:
[...]
Het punt is juist dat dit ook best in het verleden had gekund, aangezien het niet de eerste keer is dat Hamilton iemand van de baan af rijdt. In het verleden kwamen dan nooit excuses. O.a. op de gevallen die je voorbij ziet komen in de video die @flessuh net linkt. :)
Des te hypocrieter is het eigenlijk he? Want eerlijk ben je niet alleen als het jezelf toevallig goed uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
CH4OS schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:41:
[...]
Brazilië 2019 stak Hamilton meteen zijn hand op dat hij penalty verdiende. Echter kreeg hii die vervolgens pas weer na het podium waardoor Sainz zijn eerste podium "gemist" heeft.

Andere incidenten weet ik niet meer van of hij daarvoor excuses heeft gemaakt / hand in eigen boezem stak. (Silverstone '21 heb ik meteen de TV uit gezet :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RobertMe schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:21:
[...]

Brazilië 2019 stak Hamilton meteen zijn hand op dat hij penalty verdiende. Echter kreeg hii die vervolgens pas weer na het podium waardoor Sainz zijn eerste podium "gemist" heeft.

Andere incidenten weet ik niet meer van of hij daarvoor excuses heeft gemaakt / hand in eigen boezem stak. (Silverstone '21 heb ik meteen de TV uit gezet :+)
SIlverstone '21 kreeg hij een penalty voor, maar won desondanks nog de race geloof ik. Vervolgens ook nog even flink feesten, terwijl Verstappen in het ziekenhuis was. ;) Van het akkefietje met Albon weet ik even niet meer wat er daarna gebeurde.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2023 15:31 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.