• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ivo1969 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:06:
[...]

Zo begrijp ik dat zelf dus ook
Google er maar ff op, is automatisch switchen tussen 4 en 5g , ik heb 4g-only data dus kan prima uit de voeten met 4g-only ondersteuning.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
richard1074 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 23:25:
[...]
Hoe is de geluidskwaliteit van het bellen t.o.v. de Pixel 4a? Merk je verschil met VoLTE en eventueel HD-Voice?
stukken beter! met de 4a had ik met KPN enkel 2g, en dat was me toch een partij ruk, verstond de helft niet...
overigens toen ik nog bij T-mobile zat was voLTE/vowifi wel werkend op de 4a, en dat was eigenlijk ook wel prima.
(wel te lang geleden om het te vergelijken met de 6a)

Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• flupke01
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-05 17:36
Handjes schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:35:
[...]

'Aanpasbare connectiviteit' zorgt toch juist voor een betere batterijduur? Althans, dat staat in de beschrijving bij deze instelling.
Leek mij ook logisch. Toch valt op meerdere plekken te lezen (vraag me niet waar) dat het niet werkt zoals beloofd en het toch beter is het uit te schakelen. Heb zelf geen verschil bemerkt, overigens...

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-05 10:34

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Skyw4lk3r83 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 22:23:
Ik heb sinds een paar dagen een 6A, wat is de beste oplader die je kan halen? Ik had hiervoor een iPhone dus geen goede opladers thuis. Enkel een 5W oplader.

Is dit een aanbeveling? 18W is het maximum las ik.

https://www.bol.com/nl/nl...0000086208615/#modal_open
Samsung 25W USB Type-C
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

Elk oplader met PD (Power Delivery) werkt op een Pixel 6a
Die model van Belkin die jij laat zien is versie met QC (Quick Charge).

[Voor 5% gewijzigd door MedionAkoya op 13-04-2023 22:53]

Trein?

• Dinkelman
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14-04 17:57
Ben benieuwd of er al een 6A user is overgegaan naar de Beta 1 van Android 14.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vind het ook wel appart dat er geen lader bij zit maar wel zo'n ding met twee kleine usb c aansluitingen en een verloop stukje naar USB (A?). Dat verloopstukje al getest met de draadloze ontvanger voor mijn toetsenbord en muis, dat werkt dan meteen dan heb je een toetsenbord en muis op je telefoon :p

Laden doe ik snachts en dan krijg ik ook altijd een melding dat hij vertraagd gaat laden (synchroniseerd met de wekker), dat is ook de eerste androidtelefoon die ik heb die dat doet :) Ik gebruik de lader van mijn vorige telefoon (Redmi Note 7 Pro), ik weet niet of het sneller kan met een andere lader.

Mijn dode pixels (3) die ik eerder had gemeld zijn weer weg. Vreemd, hopelijk blijven ze weg.

[Voor 9% gewijzigd door Marzman op 14-04-2023 10:04]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:44
Dinkelman schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:58:
Nee ik niet, maar wat let je?

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-05 08:41
Dinkelman schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:58:
Ik wel teveel dingen die niet werken.

• Dinkelman
  • Laatst online: 14-04 17:57
Bedankt mezstah,
Ik had links en rechts wat gelezen dat het nogal tegenvalt, maar dat mag ook wel voor een Beta.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zojuist systeemupdate binnen. Zal de nieuwe beveiligingsupdate zijn.

Zit overigens even te zoeken, maar kan het zo snel niet vinden; is er een manier om het naar beneden swipen op het lock screen te blokkeren? Kleine van 15 maanden is inmiddels redelijk bedreven in swipen, en zet geregeld van alles aan en uit. Lijkt erop dat dat niet uitgeschakeld kan worden :X

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 21:26
MikeyMan schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 10:12:
Zit overigens even te zoeken, maar kan het zo snel niet vinden; is er een manier om het naar beneden swipen op het lock screen te blokkeren? Kleine van 15 maanden is inmiddels redelijk bedreven in swipen, en zet geregeld van alles aan en uit. Lijkt erop dat dat niet uitgeschakeld kan worden :X
Blijf dit ook bijzondere "feature" vinden. Temeer omdat je bijvoorbeeld Google Wallet expliciet moet uit/aan zetten om via lockscreen te kunnen benaderen, maar je dit wel gewoon kunt doen door omlaag te swipen.

Kan me voorstellen dat sommige zaken (zoals bijv zaklamp) handig zijn om via snelmenu bovenop je lockscreen te hebben, maar dit voelt toch wel alsof dit niet helemaal doordacht is.

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42

KL643

photowalldecoration

Kleine van 15 maanden is inmiddels redelijk bedreven in swipen, en zet geregeld van alles aan en uit. Lijkt erop dat dat niet uitgeschakeld kan worden :X
Jawel hoor, kind van 15 maanden ver van elk mobile device houden 8)7

fotowanddecoratie

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

KL643 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 19:18:
[...]

Jawel hoor, kind van 15 maanden ver van elk mobile device houden 8)7
No shit Sherlock.

Maar soms ligt dat ding ergens aan de lader en is het binnen een paar seconden gebeurd.

Knip, met dit soort zinnen lok je reacties uit die je niet wil.

[Voor 11% gewijzigd door 13art op 16-04-2023 08:29]

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:52
MikeyMan schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 19:31:
[...]

No shit Sherlock.

Maar soms ligt dat ding ergens aan de lader en is het binnen een paar seconden gebeurd.

Nog meer bijdehand commentaar?
Los van het swipen, ik zie mezelf al héél snel een nieuw scherm bestellen als m'n telefoon ergens ligt waar ukkie erbij kan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:23
MikeyMan schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 19:31:
[...]

No shit Sherlock.

Nog meer bijdehand commentaar?
Knip, dit topic is niet bedoeld voor opvoedadvies.

[Voor 49% gewijzigd door 13art op 16-04-2023 08:28]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Knip, zo reageren we hier niet op elkaar.

[Voor 90% gewijzigd door 13art op 16-04-2023 08:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 28-05 14:37
Zojuist systeemupdate binnen. Zal de nieuwe beveiligingsupdate zijn.

Nee, dan moet je een custom ROM gaan gebruiken of een Xiaomi telefoon kopen (In MIUI kun je het wel volledig uitschakelen als de telefoon vergrendeld is). Helaas is het nog altijd niet een basis functie van Android, en ik verwacht het ook niet op korte termijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RepareerDroid schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:12:
[...]
Nee, dan moet je een custom ROM gaan gebruiken of een Xiaomi telefoon kopen (In MIUI kun je het wel volledig uitschakelen als de telefoon vergrendeld is). Helaas is het nog altijd niet een basis functie van Android, en ik verwacht het ook niet op korte termijn.
Ik had het niet verwacht (stock Android leek me beter), maar ik mis ook wel bepaalde dingen van Miui. Bijvoorbeeld het instellen van de wekker vond ik veel beter (makkelijker en je zag ook in een opslag dat je hem goed gezet had met een melding over x uur gaat de wekker). Die AM / PM analaloogachtige klok vind ik niks.

Maar andersom zijn er ook wel weer dingen beter in deze telefoon :) Het automatisch vertalen vind ik ook wel een toffe functie, ik hoop dat Google daarmee doorzet en meer talen toevoegd.

[Voor 11% gewijzigd door Marzman op 17-04-2023 12:48]

/▌

• Delirius
Marzman schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:45:
[...]

......
Bijvoorbeeld het instellen van de wekker vond ik veel beter (makkelijker en je zag ook in een opslag dat je hem goed gezet had met een melding over x uur gaat de wekker). Die AM / PM analaloogachtige klok vind ik niks.

....
Dat zit toch standaard op de Pixel mbt alarm zetten? Ook 24h notatie. Zie printscreen. Of begrijp ik je niet goed?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Delirius schreef op maandag 17 april 2023 @ 20:53:
[...]

Dat zit toch standaard op de Pixel mbt alarm zetten? Ook 24h notatie. Zie printscreen. Of begrijp ik je niet goed?
[Afbeelding]
Je moet er rekening mee houden dat ik vier Miui telefoons gehad heb, dus ik moet misschien even zoeken naar de handigste manier om het alarm in te stellen. De melding onderin had ik overheen gekeken denk ik)

Maar wat ik handig vond was dat ik op miui kon kiezen voor 'eenmalig', of 'elke dag' wat veel minder klikken was dan per dag aan of uit (en minder kans op fouten bij instellen).
- En ik kon op de tijd klikken in de taakbalk, nu ga ik via apps naar de klok wat ook meer klikken is.
- Maar het vervelendste vind ik die AM PM wijzerklok. Die is niet intuïtief. Mijn vrouw heeft die ook op haar motorola en heeft zich daardoor in het begin al verslapen dat ze dat niet gezien had. Toen ging ze uit frustratie GRRR roepen en schudden met haar telefoon en ging de zaklamp aan. Dat vond ze dan wel weer een handige functie die ze anders niet ontdekt had :p

/▌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nerovectra
Marzman schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:59:
[...]
Je moet er rekening mee houden dat ik vier Miui telefoons gehad heb, dus ik moet misschien even zoeken naar de handigste manier om het alarm in te stellen. De melding onderin had ik overheen gekeken denk ik)

Maar wat ik handig vond was dat ik op miui kon kiezen voor 'eenmalig', of 'elke dag' wat veel minder klikken was dan per dag aan of uit (en minder kans op fouten bij instellen).
- En ik kon op de tijd klikken in de taakbalk, nu ga ik via apps naar de klok wat ook meer klikken is.
- Maar het vervelendste vind ik die AM PM wijzerklok. Die is niet intuïtief. Mijn vrouw heeft die ook op haar motorola en heeft zich daardoor in het begin al verslapen dat ze dat niet gezien had. Toen ging ze uit frustratie GRRR roepen en schudden met haar telefoon en ging de zaklamp aan. Dat vond ze dan wel weer een handige functie die ze anders niet ontdekt had :p
Ik heb 'm zelf in de dock onderaan m'n homescreen. Je kunt je wekker ook bij je quick toggles zetten die je naar beneden trekt. Het klokje om de werktijd in te stellen werkt voor mij perfect. Je kunt de wijzer goed zetten door te swipen, wist je dat?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
Als je de klok als widget op je homescreen hebt staan en erop tikt, kom je ook bij de alarmen/wekkers.

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:11

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Ik heb een pixel 6

En in de pepper app, als ik op plusje of minnetje wil klikken zit ik regelmatig mis, vanuit overzicht, en dan opent hij de aanbieding.

Is er een kalibratie mogelijk? Of herkennen jullie dit?

Ik heb wel een screen protector erop. Maar dit typen gaat dan weer prima?

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 6/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat hoort er dan te gebeuren? Ik heb die app niet.

/▌

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 13:57
jpm.lensen schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:11:
Ik heb een pixel 6

En in de pepper app, als ik op plusje of minnetje wil klikken zit ik regelmatig mis, vanuit overzicht, en dan opent hij de aanbieding.

Is er een kalibratie mogelijk? Of herkennen jullie dit?

Ik heb wel een screen protector erop. Maar dit typen gaat dan weer prima?
Ik heb dit probleem niet in die app, aanbieding plus of minnen gaat prima vanaf het hoofdscherm. Ook met screenprotector

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 21:19
Toestel begin deze week in gebruik genomen.
Van ene op andere moment worden fotos op zn kop of kant opgeslagen..Vreemd. na wat research mogelijk probleem met de gyroscoop. Gevalletje garantie of zijn er dingen die ik zelf kan proberen?

Geen goede eerste indruk dit.

[Voor 8% gewijzigd door Rammstein op 20-04-2023 23:05]

• MedionAkoya
  • Laatst online: 26-05 10:34

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik heb weer dat Pixel 6a bij flits een foto maak waarbij de helft van een foto zwart is. (meestal niet).

[Voor 8% gewijzigd door MedionAkoya op 20-04-2023 23:22]

Trein?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hebben jullie ook bij Youtube dat als je videos volledig scherm hebt er soms reclame naast de video staat die je niet kan sluiten? Er zit wel zo'n kruisje maar dat werkt niet.

/▌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 28-05 14:37
Rammstein schreef op donderdag 20 april 2023 @ 23:04:
Van ene op andere moment worden fotos op zn kop of kant opgeslagen..Vreemd. na wat research mogelijk probleem met de gyroscoop. Gevalletje garantie of zijn er dingen die ik zelf kan proberen?

Probeer de sensor te calibreren. Bijvoorbeeld met deze app: https://play.google.com/s...elerometercalibrationfree

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rammstein
Heb vandaag contact met Google gehad en die gaven aan dat dit zeker niet goed is. Ik kon hem gelijk opsturen. Op zich wel goed geregeld dus.

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 23:12
Is er iemand van jullie die een werkende battery sharing heeft in combinatie met de Pixel buds pro? Ik zet de optie om de batterij te delen aan, maar er gebeurt niks. De optie schakelt ook na een aantal seconden uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:33
Mijn S21 Ultra vandaag laten vallen en scherm kappot met witte streep langs onderen en het scherm flikkert.Heb all een keer in het begin 2021 scherm moeten vermaken en was meer dan 250 euro. Dus dan maar vandaag de Pixel 6a besteld via coolblue voor 380 euro. Morgen heb ik hem all .Vroeger heb ik nog de Nexus 5 gehad .

• MaikeP
  • Laatst online: 10-05 17:48
Ik heb de 6a nu een paar maanden in bezit, maar ik krijg niet voor elkaar dat gmail bijv. elk kwartier/continu synchroniseert. Nu doet hij dit s avonds rond half 12 pas en heb ik soms belangrijke mails gemist (die snel reactie vergen) omdat ik gewend ben dat hij wel synchroniseert en ik niet heel de dag handmatig naar beneden swipe om te zien of er per ongeluk nieuwe mail binnenkomt. Ik kijk alleen als er melding is en dat gebeurt dus pas tegen of ma bedtijd.
Hoe kan ik dit veranderen?
Ik kan het synchroniseren nu aan of uitvinken, maar niet hoe vaak dit gebeurt.

Bedankt alvast!

• dannydeko
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:03
@MaikeP Kijk eens bij: Settings -> Password & Accounts -> Helemaal onderaan "Automatically sync app data". Staat die aan ?

En in dat zelfde scherm klik dan eens op je google account welke bij je gmail hoort. Onder "Account snyc" kan je zien welke apps er allemaal gesynced worden en wanneer dat voor het laatst is gebeurd.
Zie je daar nog iets opvallends misschien?

• satya
  • Laatst online: 23-05 16:35
BlakeNL schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 17:30:
Is er iemand van jullie die een werkende battery sharing heeft in combinatie met de Pixel buds pro? Ik zet de optie om de batterij te delen aan, maar er gebeurt niks. De optie schakelt ook na een aantal seconden uit.
Staat NFC aan, want qi laden werkt met NFC aan bij mij ook niet?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 23:12
satya schreef op donderdag 27 april 2023 @ 17:29:
[...]

Staat NFC aan, want qi laden werkt met NFC aan bij mij ook niet?
Thanks, lag er inderdaad aan dat NFC aan stond.

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

dannydeko schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:31:
@MaikeP Kijk eens bij: Settings -> Password & Accounts -> Helemaal onderaan "Automatically sync app data". Staat die aan ?

En in dat zelfde scherm klik dan eens op je google account welke bij je gmail hoort. Onder "Account snyc" kan je zien welke apps er allemaal gesynced worden en wanneer dat voor het laatst is gebeurd.
Zie je daar nog iets opvallends misschien?
Als ik in de Gmail app naar instellingen ga zie ik synchronisatie instellingen

Staat bij op elk uur, en werkt op mijn pixel 6 prima

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 6/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:44
De mei update komt netjes op tijd binnen , is hier nu aan het installeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

ivo1969 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:44:
Hier op de pixel 6 ook. 20 mb

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:21

spaceboy

Op grote hoogte

ivo1969 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:44:
Hier ook. Maar het rare is (en dat heb ik al sinds het begin dat ik de Pixel 6A heb), dat ik die update altijd zelf moet aanklikken (Settings -> Info -> System... blah blah). Gaat dit bij jullie automatisch? Waar zet ik dat aan?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rammstein
Rammstein schreef op donderdag 20 april 2023 @ 23:04:

Follow up. 3 dagen na versturen van kapotte toestel stond DHL al voor de deur met een nieuw exemplaar. Erg snelle service dus van Google :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19:01
Dank @ndonkersloot en anderen die hun ervaringen met GrapheneOS deelden. Ik heb 2 maanden geleden speciaal een Pixel 6a gekocht om GOS te proberen en erg tevreden. Ik kom van een Zenfone 8 en merk dat het toestel iets trager is en het scherm wat minder mooi. Maar de batterij gaat bijna twee maal zo lang mee, en ik hou van de eenvoud en de extra aandacht voor veiligheid en privacy. Vandaag kwam al de 5 mei beveiligingsupdate binnen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

spaceboy schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:45:
[...]

Hier ook. Maar het rare is (en dat heb ik al sinds het begin dat ik de Pixel 6A heb), dat ik die update altijd zelf moet aanklikken (Settings -> Info -> System... blah blah). Gaat dit bij jullie automatisch? Waar zet ik dat aan?
Ik ook, ik doe het meestal als ik het hier lees. Misschien dat de melding later komt dat niet iedereen tegelijk gaat updaten?

Het was ook maar een kleine update, ik had gewacht tot ik thuis was maar 19 MB had ik ook wel met mobiele data kunnen doen :p

/▌

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nerovectra
spaceboy schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:45:
[...]

Als je niet handmatig pullt, dan krijg je na verloop van tijd een keer de melding dat je je toestel opnieuw op kunt starten om de update te voltooien. Dat is écht rete-efficient. Maar meestal check ik handmatig een keer. Je hebt niet voor niets een Pixel hè.

• Kooijman1969
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-05 00:07
Zijn er meer die de wekker 's ochtends niet uit krijgen? Pixel 6 pro staat op bedtijdstand. Wekker op 07:15, deze gaat af en dan zie ik op lockscreen geen knop om de wekker uit te zetten. Moet de telefoon unlocken en dan via klok, wekker uitzetten. Erg onhandig, of zie ik een instelling over het hoofd?

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Kooijman1969 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:40:
Zijn er meer die de wekker 's ochtends niet uit krijgen? Pixel 6 pro staat op bedtijdstand. Wekker op 07:15, deze gaat af en dan zie ik op lockscreen geen knop om de wekker uit te zetten. Moet de telefoon unlocken en dan via klok, wekker uitzetten. Erg onhandig, of zie ik een instelling over het hoofd?
Als bij mij de wekker gaat op de pixel 6, die aan de lader hangt. Bedtijdstand is dan al afgelopen, kan ik gewoon stoppen naar stoppen of snoozen. Kun je het eens proberen met een bedtijdstand tot 7 uur?

• Kooijman1969
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-05 00:07
jpm.lensen schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 12:17:
[...]

Als bij mij de wekker gaat op de pixel 6, die aan de lader hangt. Bedtijdstand is dan al afgelopen, kan ik gewoon stoppen naar stoppen of snoozen. Kun je het eens proberen met een bedtijdstand tot 7 uur?
Goede tip, ik ga het morgen ochtend meteen proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Delirius
Draai nu kleine week de Android 14 Beta 1.1 versie. Heeft al hoop bugs uit 1.0 versie opgelost maar batterij drain is nog behoorljik. Normaal past dat zich na paar dagen wel aan maar voor nu zie ik nog geen verbetering.

Iemand anders hier ervaring mee op beta 1.1? Zou volledige reset en schone installatie van beta hier voordeel in gaan bieden?

[Voor 8% gewijzigd door Delirius op 06-05-2023 16:28]

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee