Ik zit de hele mdidag in in het zonnetjes vastlopers in apps en daarbij dacht ik ga even checken hoe het gaat met verstappen en hij laad NOS en NU.nl niet en dat terwijl de losse browser wel werkt. Ik ga terug naar NOS app en er staat geen verbinding en dit is niet de eerste keer en het is at random dat dingen wel of niet werken.
De verbinding stop bij bepaalde apps of er is daadwerkelijk geen verbinding en heb al vodafone kaart , KPN kaart getest. Wifi is ook een bijzonder geval, hij ziet de verbinding en geeft aan dat er verbinding is, maar laat geen data door. Wifi uitzetten en weer aanzetten en het is opgelost tot het weer fout gaat. (je zou verwachten geen wifi dat het verspringt naar 4/5G)
Ik dacht eerst nog android 13, maar software is prut en gisteren ook met foto's maken en even bekijken en alles slaat op zwart en dan lijkt het of de boel gaat crashen en dan toch de foto. selecteer de foto en doet weer moeilijk met zwart beeld en dan kan ik niet verder. Dit is ook niet bij elke foto en ook at random en dan na het afsluiten en herstarten van de app. lijkt het weer goed?
De vinger scanner blijft ook een meer miss dan hit. Wat ik wel merk als ik iets lager scan dat het vaker goed gaat, alsof het scan logo te hoog staat? . Het toestel is waanzin en waanzuit en voelt als een Beta device. De xiaomi 11T en oneplus Nord 2 beide even geinstalleerd de afgelopen twee dagen en dat werkt allemaal soepel zonder issues .
De hele experience doet met denken aan de eerste note 10 pro serie van xiaomi ,waarbij men te snel het toestel op de markt wilden zetten om als eerste de 108 MP camera aan te bieden. De software was toen ook geupdate en had ook zijn fouten en met de Pixel zou je verwachten na bijna een jaar dat het goed zou zijn.
Ik heb nog nooit een toestel gehad die spontaan goed werkt en besluit om even niet goed te werken en dan wel en besluit om wel een connectie te maken en dan weer niet. Geen idee waar het toestel mee bezig is dat ik er nu echt aan denk om het retour te sturen.
Ik ben al reeds een poco M3 aan het klaar maken die is langzaam, maar werkt wel en zal daarna de pixel 6 wederom opnieuw installeren. Ik geef het nog één kans
Update : Nos app doet nog steeds niet laden , sluit ik het af en start weer opnieuw op dan is het wel goed. Het is sporadisch en merk dat als de camera start en je maakt foto's en je gaat meteen naar foto bewerking dat het beeld zwart wordt en soms verspringt en dan kan ik wel een foto bewerken. Ik vermoed toch dat het software matig is allemaal. Ga het weer even paar dagen aankijken

.
[
Voor 36% gewijzigd door
Noresponse op 05-09-2022 08:46
]