Pixel 6 sinds gisteravond helemaal geupdate en toestel is geen ster in multitasking dus moest vaak even wachten. Een toestel met snapdragon 7x of dimension 1xxx is beter hierin. De camera is goed, maar veel ruis indoor afhankelijk van lichtinval of lichtbron (lamp)
De vingerscanner werkt goed en snel genoeg naar mijn mening. Ik heb sneller gezien, maar ook langzamer

en de batterij drain vanaf gisteravond 20 uur was rond 16 uur rond de 11% en daarbij ben ik er steeds mee bezig geweest.
De software heeft nog wat glitches zoals apps die je wil verplaatsen en blijven hangen ook na een restart. Nog nooit gezien en dan blijft deze ook klein en niet te gebruiken. heb zo al 2 apps moet verwijderen en opnieuw moeten installeren. Toestel wordt wel aardig warm met opladen en in gebruik ondanks de vele downloads, synchronisatie en foto's terug zetten viel de warm mee.
Is het toestel 550 euro waard dan heb ik een beetje mijn twijfel vooral aangaande de processor en de alternatieven die net zo goed zijn denk aan een Nord2Tvan Oneplus, maar die heeft dan weer geen wireless laden. Tot nu toe nog geen wauw effect gelukkig nog wel voor de batterij.