• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:11
PalingDrone schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 16:39:
[...]

Niet met een metalen speld gaan poeren :X :N

Gebruik daar gewoon een houten tandenstoker voor, is deze te dik dan eventjes doorbreken of wat bijsnijden tot je een scherp en dun splintertje overhoud waarmee je wel goed de bodem van de poort kan bereiken.
Daarmee haal je veilig en zonder schade (verbogen contacten, kortsluiting in de poort) al het vuil/pluis uit de connector wat er in de loop van de tijd tijdens het aansluiten diep ingeduwd is.

@onnaj Dit werkt voor mij al decennia lang om broekzakpluis wat zich kan verzamelen in micro USB of USB-C poorten die zich dagelijks onderin broekzakken bevinden weer schoon te krijgen, meestal klikken ze daarna ook weer gewoon vast alsof ze nieuw zijn.
Nogmaals geprobeerd maar werkt helaas niet. Ben bang dat ik ermee terug moet voor garantie :-(

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

charrel

Addison addict

onnaj schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:47:
[...]

Nogmaals geprobeerd maar werkt helaas niet. Ben bang dat ik ermee terug moet voor garantie :-(
Ander snoer geprobeerd? Hier was laatst de usbc kop uit de knop van het snoer geknapt. Dus ook los in de poort na wat rommelen ging ie een laden maar op een gegeven moment viel het buitenste metalen randje er dus af.
(Met dank dan de 6 jarige dochter die altijd aan het opladen was tijdens het spelen op de tablet;))

[Voor 10% gewijzigd door charrel op 25-06-2022 21:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Nu online
Bij reparatie krijg je volgens Google een vervangend toestel retour.
Nu de 6 al weer 8 maanden op de markt is kan dat vervangend toestel zowel een week maar ook maanden oud zijn en dat was mijn probleem.
Heb Google op mijn rechten gewezen en nieuw toestel retour gekregen.
Mijn kapotte P6 was twee maanden oud.
Heb na de vele bugs en problemen mij eerste Pro 6 verkocht en daarna toch maar weer geprobeerd met de P6, dit voor de twijfelaars over mijn berichten.
De klantenservice van Google is echt meer dan waardeloos en verloopt erg moeizaam.
Pas na een aangetekende brief waarop ik op mijn rechten wees gingen ze overstag.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:58
Arno58 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 09:38:
Nu de 6 al weer 8 maanden op de markt is kan dat vervangend toestel zowel een week maar ook maanden oud zijn en dat was mijn probleem.
Heb na de vele bugs en problemen mij eerste Pro 6 verkocht en daarna toch maar weer geprobeerd met de P6, dit voor de twijfelaars over mijn berichten.
De klantenservice van Google is echt meer dan waardeloos en verloopt erg moeizaam.
Pas na een aangetekende brief waarop ik op mijn rechten wees gingen ze overstag.
Lees deze ingreep eerder en de discussie ervoor
https://gathering.tweaker...message/71872822#71872822

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Nu online
Android 13 beta werkt de ABN app vaak niet,wat zijn de ervaring hiermee voordat ik het probeer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:11
Arno58 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 09:38:
Ik heb hem bij Saturn gekocht, dus hoop dat hun klantenservice wél goed is.
Heb een tijd geleden een defecte Chromecast tv gehad en deze hebben ze direct omgeruild voor een nieuw exemplaar
Pagina: 1 ... 40 41 42 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee