Nogmaals geprobeerd maar werkt helaas niet. Ben bang dat ik ermee terug moet voor garantiePalingDrone schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 16:39:
[...]
Niet met een metalen speld gaan poeren![]()
![]()
Gebruik daar gewoon een houten tandenstoker voor, is deze te dik dan eventjes doorbreken of wat bijsnijden tot je een scherp en dun splintertje overhoud waarmee je wel goed de bodem van de poort kan bereiken.
Daarmee haal je veilig en zonder schade (verbogen contacten, kortsluiting in de poort) al het vuil/pluis uit de connector wat er in de loop van de tijd tijdens het aansluiten diep ingeduwd is.
@onnaj Dit werkt voor mij al decennia lang om broekzakpluis wat zich kan verzamelen in micro USB of USB-C poorten die zich dagelijks onderin broekzakken bevinden weer schoon te krijgen, meestal klikken ze daarna ook weer gewoon vast alsof ze nieuw zijn.
Ander snoer geprobeerd? Hier was laatst de usbc kop uit de knop van het snoer geknapt. Dus ook los in de poort na wat rommelen ging ie een laden maar op een gegeven moment viel het buitenste metalen randje er dus af.onnaj schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:47:
[...]
Nogmaals geprobeerd maar werkt helaas niet. Ben bang dat ik ermee terug moet voor garantie
(Met dank dan de 6 jarige dochter die altijd aan het opladen was tijdens het spelen op de tablet;))
[ Voor 10% gewijzigd door charrel op 25-06-2022 21:15 ]
*knip*. Zie modbreak: 13art in "[Google Pixel 6 (Pro)] Ervaringen & Discussie"
[ Voor 92% gewijzigd door rens-br op 28-06-2022 10:04 ]
*knip*. Goed bedoeld, maar een TR is voldoende.
[ Voor 91% gewijzigd door rens-br op 28-06-2022 10:04 ]
Android 13 beta werkt de ABN app vaak niet,wat zijn de ervaring hiermee voordat ik het probeer.
Op 't moment zit ik serieus te overwegen een 6 Pro aan te schaffen. Volgens mij zijn de kinderziektes er wel uit en de prijs zit inmiddels op een niveau wat ik ook acceptabel vind. Nu lees ik eigenlijk in alle reviews klachten over de batterijduur van de 6 Pro. Is dat nog steeds zo dramatisch of zijn er inmiddels voldoende fixes doorgevoerd om het met gemak een dag uit te houden met gemiddeld gebruik?
Ik heb de 6 Pro sinds oktober 2021 en in vergelijking met toen is het na alle updates een nauwelijks te herkennen toestel. Zorgelijk hoe brak het werd uitgeleverd maar ook ontzettend knap hoe ze het met updates hebben verbeterd. De accu is ruim, echt ruim voldoende om de dag mee door te komen bij gemiddeld gebruik. Ik ben echt zeer tevreden.theHoff schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:41:
Op 't moment zit ik serieus te overwegen een 6 Pro aan te schaffen. Volgens mij zijn de kinderziektes er wel uit en de prijs zit inmiddels op een niveau wat ik ook acceptabel vind. Nu lees ik eigenlijk in alle reviews klachten over de batterijduur van de 6 Pro. Is dat nog steeds zo dramatisch of zijn er inmiddels voldoende fixes doorgevoerd om het met gemak een dag uit te houden met gemiddeld gebruik?
Als je gewoon wil dat dingen werken, moet je niet met beta's gaan knoeien. Het is niet bedoeld voor daily use, en is dus ook niet aan te raden om te gebruiken als je graag belangrijke dingen doet zoals bankieren.Arno58 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:33:
Android 13 beta werkt de ABN app vaak niet,wat zijn de ervaring hiermee voordat ik het probeer.
Share and Enjoy!
Een dag red ik meestal wel, maar niet altijd. Al met al vind ik het behoorlijk tegenvallen ten opzichte van de Pixel 5 die ik hiervoor had. Verder merk ik dat ie met het warme weer regelmatig de oplaadsnelheid nogal throttlet, dus als ik adaptive charging aan heb staan is mn batterij lang niet altijd vol als de wekker gaat.theHoff schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:41:
Share and Enjoy!
:strip_exif()/f/image/7k6r8fW9MGPcgiUt6DvA4Wjx.jpg?f=fotoalbum_large)
Zijn er anderen die zó snel haarkrasjes maken op het scherm? In de praktijk zie je ze niet echt, maar onder de goede hoek wel.
Zie ook deze thread: https://www.reddit.com/r/..._screen_scratches_easily/
Hardere schermen (die minder snel breken) schijnen wel sneller te krassen.
Accuduur is echt makkelijk een dag, en ik gebruik m vrij intensief.theHoff schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:41:
Bij mij werkte de ABN app inderdaad niet meer. Ben terug naar 12 om die reden. Ben ook hard op zoek of ze het al voor elkaar hebben. Zonder succes. ABN zelf komt ook niet met een antwoord helaas, behalve als: proberen...Arno58 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:33:
Ervaringen en gebruik verschillen, met intensief gebruik haal ik einde van de dag (als ik naar bed ga) niet.theHoff schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:41: Nu lees ik eigenlijk in alle reviews klachten over de batterijduur van de 6 Pro. Is dat nog steeds zo dramatisch of zijn er inmiddels voldoende fixes doorgevoerd om het met gemak een dag uit te houden met gemiddeld gebruik?
Maar ik hoef 'm nooit op het werk of onderweg op te laden ofzo, dat kan kan ik gewoon doen als ik thuis ben.
Ik moet wel zeggen dat de vinger scanner van de p 6 na de juni ubdate duidelijk verbeterd is, ik durf bijna te zeggen, perfect.
De Pixel 6 Pro nu ruim een week in gebruik. Geen probleem om bij normaal gebruik de twee dagen te halen ( thuis en op werk). Alleen op de dag van ontvangst ging het door het instellen en uittesten heel snel met de batterij. De bugs lijken er bij mij dus niet in te zitten! Ik wacht wel netjes Android 13 af. Geen beta's dus.
Werkt met laatste beta nog steeds niet. Reken er zelf ook niet op dat dit gefixt gaat worden voor de final release.rickdo schreef op maandag 27 juni 2022 @ 12:00:
[...]
Bij mij werkte de ABN app inderdaad niet meer. Ben terug naar 12 om die reden. Ben ook hard op zoek of ze het al voor elkaar hebben. Zonder succes. ABN zelf komt ook niet met een antwoord helaas, behalve als: proberen...
Beta's zijn toch een beetje een "moving target", die bovendien door slechts een klein groepje gebruikt worden. Ik snap wel dat veel bedrijven tot het laatste moment wachten.
Pixel 6 binne, fijn toestel. Alleen wordt gestoord van die "ping" de hele tijd. Ding is gewoon aan het installeren maar onderwijl de hele tijd "ping". Heb het laden ping ding al uitgezet maar de telefoon blijft maar een "ping"geven. Kan iemand me verlossen?
Welkom bij de club van de Pixel 6 bezitters.charrel schreef op maandag 27 juni 2022 @ 21:39:
Pixel 6 binne, fijn toestel. Alleen wordt gestoord van die "ping" de hele tijd. Ding is gewoon aan het installeren maar onderwijl de hele tijd "ping". Heb het laden ping ding al uitgezet maar de telefoon blijft maar een "ping"geven. Kan iemand me verlossen?
Ik zou je graag willen helpen, kun je specifieker zijn wat je bedoelt met ping.
In ieder geval vind je in de instelling kop meldingen, in dit deel vind je App instellingen, daarin zie je een overzicht van welke apps meldingen geven en waarschijnlijk ook een geluidssignaal, je kan daar ook voor apps een melding uit zetten, maar ik raad je het aan dat in de app zelf te doen, het kan dan vaak nauwkeuriger.
Je in Meldingen ook de Meldingsgeschiedenis, als je die aanzet word er meer informatie over de melding bijgehouden en kun je misschien nog beter afstellen wanneer je een signaal wil ontvangen.
Omdat je hebt over het installeren van je telefoon vermoed ik dat je moet zoeken in de playstore app.
Ga daarvoor naar de instelling van de playstore, de avatar even aantikken en dan instellingen, daar vind je onder algemeen de meldingen.ik heb daar ooit de optie voor updates voltooit uitgezet, dat hoeft de telefoon mij niet actief te vertellen.
Zo heb ik voor veel apps meldingen uitgezet en dat brengt een boel rust terug.
Ik hoop dat je er iets mee kan, anders vraag gerust verder.
Dank je wel, ik heb je handleiding uitgevoerd:CRXed schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:35:
[...]
-Backup maken op Google Drive via Whatsapp zelf op je oude device
-Backup herstellen op je nieuwe device
-Backup blijft hangen op media-herstel
-Whatsapp geforceerd stoppen
-Voila, al je messages zijn hersteld
1: gedaan
2: Whatsapp opnieuw geïnstalleerd
3: hangen
4: Instellingen/Apps: Whatsapp: 'gedwongen stoppen '
5: Whatsapp open, razend rap gaat het tellertje van 'voorbereiden' naar 100% en Voila, hangt, (nu inmiddels op 55%)
Ik heb wel het idee dat alle media er al in zitten dus wat Whatsapp aan het herstellen is?
Beter vriendelijk te zijn dan gelijk krijgen
Arno58 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:33:
Bij mij werkt de app sinds gisteren na de laatste patch weer wel (beta 13.3 patch 3). Hopelijk blijft deze het voorlopig weer doen.rickdo schreef op maandag 27 juni 2022 @ 12:00:
[...]
Bij mij werkte de ABN app inderdaad niet meer. Ben terug naar 12 om die reden. Ben ook hard op zoek of ze het al voor elkaar hebben. Zonder succes. ABN zelf komt ook niet met een antwoord helaas, behalve als: proberen...
Dank voor de tip, geprobeerd en werkt inderdaad weer!Thijssie007 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:18:
[...]
[...]
Bij mij werkt de app sinds gisteren na de laatste patch weer wel (beta 13.3 patch 3). Hopelijk blijft deze het voorlopig weer doen.
@BGLAdmin bleek dat de accubattery app continu geluid bleef geven bij elke verandering van de batterij status. Nu er maar even afgegooid want de pixel bleef trillen en een melding geven.
Vanmiddag maar even rustig naar kijken of dat uit te schakelen is. Kon het zo snel niet vinden, meer mensen die accubattery gebruiken om hun telefoon accu in betere conditie te houden?
Vanmiddag maar even rustig naar kijken of dat uit te schakelen is. Kon het zo snel niet vinden, meer mensen die accubattery gebruiken om hun telefoon accu in betere conditie te houden?
De ervaring van een verschil in eerder of meer krassen, klein of groot, op een toestel zal toch komen door ander gebruik of een keer pech met zand korrels oid. Het verschil in het glas is zo klein tussen toestellen van de laatste jaren dat hier echt geen verschil in is waar te nemen. Check alle testen van jerry rig everything. Doen allemaal hetzelfde op saphire schermen of camera glas na.RielN schreef op maandag 27 juni 2022 @ 11:44:
[Afbeelding]
Zijn er anderen die zó snel haarkrasjes maken op het scherm? In de praktijk zie je ze niet echt, maar onder de goede hoek wel.
Zie ook deze thread: https://www.reddit.com/r/..._screen_scratches_easily/
Hardere schermen (die minder snel breken) schijnen wel sneller te krassen.
Ik gebruik AccuBattery op iedere telefoon om de accuduur te meten.charrel schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 10:48:
@BGLAdmin bleek dat de accubattery app continu geluid bleef geven bij elke verandering van de batterij status. Nu er maar even afgegooid want de pixel bleef trillen en een melding geven.
Heb hier geen last van, ik heb wel de meldingen van AccuBattery op ''Stil'' gezet. Dat doe je door de melding van AccuBattery over het batterijgebruik lang ingedrukt te houden en dan op ''Stil'' te zetten.
Die had ik nu gevonden, heerlijk wat een rustvandeven66 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:11:
[...]
Ik gebruik AccuBattery op iedere telefoon om de accuduur te meten.
Heb hier geen last van, ik heb wel de meldingen van AccuBattery op ''Stil'' gezet. Dat doe je door de melding van AccuBattery over het batterijgebruik lang ingedrukt te houden en dan op ''Stil'' te zetten.
Fijn om te weten dat je het gevonden hebt.charrel schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 10:48:
Misschien interessant om te weten, Android 12 op de pixel telefoons heeft vergelijkbare functies al aan boord, die vind je onder instellingen - Batterij, daar vind je de besparingsopties en de aangepaste voorkeuren voor de batterij. Misschien dat apps die het vergelijkbare doen en daardoor in de stress raken.
Meer mensen last van een crashende Chrome? Houdt het soms max 20 seconden uit en sluit dan uit zichzelf
Cache legen en gedwongen stoppen heeft iig geen zin...
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Hier ook. Soms heel vaak achter elkaar. Nu al een paar dagen niet.Priet schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:45:
Meer mensen last van een crashende Chrome? Houdt het soms max 20 seconden uit en sluit dan uit zichzelfCache legen en gedwongen stoppen heeft iig geen zin...
Dit had ik ook steeds op mijn 3a, bij de 6 nog niet meegemaakt.Priet schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:45:
Meer mensen last van een crashende Chrome? Houdt het soms max 20 seconden uit en sluit dan uit zichzelfCache legen en gedwongen stoppen heeft iig geen zin...
Idem hier. Nu op de 6 niet meer. Was trouwens wel met Chrome beta versie, niet de gewoneDeagle schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:01:
[...]
Dit had ik ook steeds op mijn 3a, bij de 6 nog niet meegemaakt.
Ja had ik vorige week.. bij chrome alle updates verwijderd en toen opnieuw geupdate.. toen deed hij het weer.
Mijn Kindle app doet het niet meer, ik krijg alleen nog deze melding: Kindle voor Android
Je huidige apparaat wordt niet ondersteund door Kindle. Zorg ervoor dat op je apparaat een officiële versie van Android van de fabrikant van je apparaat wordt gebruikt en dat je apparaat volledig up-to-date is.
TOEPASSING SLUITEN
Eerder kon ik al geen boeken meer kopen via de app.
Je huidige apparaat wordt niet ondersteund door Kindle. Zorg ervoor dat op je apparaat een officiële versie van Android van de fabrikant van je apparaat wordt gebruikt en dat je apparaat volledig up-to-date is.
TOEPASSING SLUITEN
Eerder kon ik al geen boeken meer kopen via de app.
Beter vriendelijk te zijn dan gelijk krijgen
Verwijderd
Dagje Down the Rabbit hole met een iPhone 11 (werk) en Pixel 6 (privé) en beide Vodafone.
Pixel 6: Hele dag geen internet.
iPhone 11: Hele dag geen problemen.
Simkaarten verwisseld mocht niet baten.
Doet wifi het ook niet of alleen data?Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:53:
Dagje Down the Rabbit hole met een iPhone 11 (werk) en Pixel 6 (privé) en beide Vodafone.
Je kan hier eens kijken of hier de oplossing tussen staat
https://support.google.com/pixelphone/answer/2926415?hl=nl
Kijk vooral of mobile data aan staat bij de sim instellingen anders is een optie om de netwerkeninstellingen te resetten.
Lijkt me gewoon een instelling wat je niet goed hebt staan.
Verwijderd
WiFi werkte, kon bellen en data werkt nu op de camping ook weer gewoon. Geen instellingen aangepast of iets dergelijks. Maat van me heeft een iPhone 10 met Vodafone en die zit gewoon te videobellen.BGLAdmin schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:20:
[...]
Doet wifi het ook niet of alleen data?
Je kan hier eens kijken of hier de oplossing tussen staat
https://support.google.com/pixelphone/answer/2926415?hl=nl
Kijk vooral of mobile data aan staat bij de sim instellingen anders is een optie om de netwerkeninstellingen te resetten.
Misschien een beetje kinderachtig, maar ik beschouw het maar als de zoveelste onverklaarbare bug. Kan me er ondertussen niet echt meer druk om maken.
Ben wel benieuwd of anderen dit ook ervaren.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2022 11:27 ]
Ik heb mijn pixel 6 nu 1 maand, ik ervaar op een sporadisch hangende notificatie na geen enkel probleem. Alles werkt, wifi/5g, android auto, bluetooth.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:25:
[...]
WiFi werkte, kon bellen en data werkt nu op de camping ook weer gewoon. Geen instellingen aangepast of iets dergelijks. Maat van me heeft een iPhone 10 met Vodafone en die zit gewoon te videobellen.
Misschien een beetje kinderachtig, maar ik beschouw het maar als de zoveelste onverklaarbare bug. Kan me er ondertussen niet echt meer druk om maken.
Batterij gaat meestal een kleine 2 dagen mee.
Ik heb sinds 2 weken een 6 en nergens last van. Zit op KPN.
Waarschijnlijk heb je 5G aanstaan en is band 20 overbelast. Dan werkt je 5G niet meer. Zet je hem terug op 4G dan zal het weer werken.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:53:
Verwijderd
5G heb ik sowieso nooit aanstaanhenk_dh schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:10:
[...]
Waarschijnlijk heb je 5G aanstaan en is band 20 overbelast. Dan werkt je 5G niet meer. Zet je hem terug op 4G dan zal het weer werken.
Ik heb echt het idee dat het modem van deze telefoon erg onzuinig is. Ik ben gisteren in Duitsland geweest, en staat natuurlijk niet bekend om het goede bereik. Zelfs in stadscentra als ik een winkel binnenloop moet ik het met GPRS/EDGE doen. Het resultaat: 2u SOT, telefoon was al leeg rond 16:00 (08:00 van de lader gehaald) (P6P)
Heeft iemand nog tips om accuduur te besparen als je slechter bereik hebt?
Ik ga dinsdag op vakantie, dus wat meer accuduur zou toch wel prettig zijn.
Zou toch even naar je batterij verbruik kijken. (specifiek wat het gebruikt)vandeven66 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:25:
Ik heb echt het idee dat het modem van deze telefoon erg onzuinig is. Ik ben gisteren in Duitsland geweest, en staat natuurlijk niet bekend om het goede bereik. Zelfs in stadscentra als ik een winkel binnenloop moet ik het met GPRS/EDGE doen. Het resultaat: 2u SOT, telefoon was al leeg rond 16:00 (08:00 van de lader gehaald) (P6P)
Ik ben afgelopen maand op een weekend festival geweest waar ik totaal geen bereik had (zelfs SMS lukte niet meer), dit had geen invloed op m'n batterij verbruik. Elke dag nog steeds minimaal 20% over gehad. (09:00 tot 04:00 snachts)
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Er staan/stonden geen gekke dingen in die veel zouden verbruiken, ofja niet anders dan normaal.Byron010 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:40:
[...]
Zou toch even naar je batterij verbruik kijken. (specifiek wat het gebruikt)
Ik ben afgelopen maand op een weekend festival geweest waar ik totaal geen bereik had (zelfs SMS lukte niet meer), dit had geen invloed op m'n batterij verbruik. Elke dag nog steeds minimaal 20% over gehad. (09:00 tot 04:00 snachts)
Volgensmij is het overigens op festivals meestal dat je wel goed bereik hebt, maar dat de mast overbelast is waardoor je niks kan ontvangen of versturen. Dan heb je wel een goede dbm, maar gewoon geen snelheid.
Het zou kunnen dat het een bug is. Ik heb ook last gehad van hoog verbruik door telefoondiensten (overigens niet direct te linken aan slecht bereik). Dat blijkt aan een bug te liggen. Oplossing: telefoon in vliegtuigmodus zetten, opnieuw opstarten en vliegtuigmodus weer uit. Helaas wordt dit weer ongedaan gemaakt als je reboot. Dus als je reboot, altijd met vliegtuigmodus aan. Misschien dat dit helpt. Bij mij in ieder geval welvandeven66 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 22:54:
[...]
Er staan/stonden geen gekke dingen in die veel zouden verbruiken, ofja niet anders dan normaal.
Volgensmij is het overigens op festivals meestal dat je wel goed bereik hebt, maar dat de mast overbelast is waardoor je niks kan ontvangen of versturen. Dan heb je wel een goede dbm, maar gewoon geen snelheid.
Volgens mij is dit live vertalen. Ga maar instellingen - systeem - live vertalen ( van android, niet Whatsapp).
Ik heb het een paar keer naar rechts geveegd en toen kreeg ik een melding dat hij het niet meer zou vertalen.
Heb sinds dit weekend een Pixel 6 pro ter vervanging van mijn Huawei P30 Pro...
Wat een fijn toestel!
Enige dikke vette minpunt. Geen enkele oplaad kabel van mijn Huawei is te gebruiken. De Pixel weigert deze USB-C kabels te herkennen (Dit zijn of de officiële Huawei 5A kabels of onofficiële 7A kabels van 2 meter, USB-A naar USB-C en zelfs USB-C naar USB-C kabels niet.
Een aantal keer word er wel een melding van opladen gegeven, maar bokt die ook weer net zo snel eraf en blijft het in een soort " loop" van connect/disconnect. Ook na opnieuw opstarten van het toestel en diverse andere opladers (van verschillende merken) blijft het probleem.
Nu wel werkende gekregen met een dun 2A kabeltje....
Wat een fijn toestel!
Enige dikke vette minpunt. Geen enkele oplaad kabel van mijn Huawei is te gebruiken. De Pixel weigert deze USB-C kabels te herkennen (Dit zijn of de officiële Huawei 5A kabels of onofficiële 7A kabels van 2 meter, USB-A naar USB-C en zelfs USB-C naar USB-C kabels niet.
Een aantal keer word er wel een melding van opladen gegeven, maar bokt die ook weer net zo snel eraf en blijft het in een soort " loop" van connect/disconnect. Ook na opnieuw opstarten van het toestel en diverse andere opladers (van verschillende merken) blijft het probleem.

Dat blijft toch vaag, de lader van mijn P20 pro werkt gewoon in mijn pixel 6. De Samsung s8 lader en van de Xiaomi van mijn dochter ook. Ik had dat niet echt verwacht.
Even een vraagje, wie heeft er in de camera app een slider om te zoomen en wie, knoppen om direct naar 2x, 4x zoom te gaan.
Blijkbaar kan dit verschillen maar als je zoekt, vind je geen eenduidige uitleg.
[Ik zou graag de knoppen hebben]
Blijkbaar kan dit verschillen maar als je zoekt, vind je geen eenduidige uitleg.
Hier heb ik knoppen om direct in te zoomen. Ik heb de P6 Projimmypop1 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:25:
Even een vraagje, wie heeft er in de camera app een slider om te zoomen en wie, knoppen om direct naar 2x, 4x zoom te gaan.
Zou het kunnen dat de Pro die knoppen wél heeft en de gewone 6 niet. Misschien, omdat de Pro die telelens heeft? Ik heb ze wel.
Ik heb ook de pro, hiervoor had ik de gewone 6 en ook de slider
Ik heb 3 knoppen (.7 , 1, 2) die kan ik aantikken. Als ik ze iets langer ingedrukt hou veranderen ze in een slider. (non pro hier)
Nu ben ik de 0,7 zoom ook nog kwijt op de front camera 🤔
Na een 3 tal systeem updates en dito restarts pakt hij nu wel weer de usb-c naar usb-c kabels. (ingestoken op een PD port van een oplader).charrel schreef op maandag 4 juli 2022 @ 06:35:
Dat blijft toch vaag, de lader van mijn P20 pro werkt gewoon in mijn pixel 6. De Samsung s8 lader en van de Xiaomi van mijn dochter ook. Ik had dat niet echt verwacht.
De USB-A naar usb-c kabels met willekeurige oplader (usb-a port) echter nog steeds niet 🤔
Ik heb na 2 weken wachten op Belsimpel nog steeds mijn defecte Pixel 6 pro niet terug. Op mijn vragen hierover bieden ze me nu een refurbished toestel aan, zo goed als nieuw. Maar ik moet wel een verklaring ondertekenen dat ik de reparatie zal betalen als het niet onder de garantie blijkt te vallen. Wat is verstandig? Het defect is zeker geen schuld van mij, de lens IN het toestel is beschadigd zonder enige val-, water- of ander extern ongeluk. Er zijn meerdere meldingen hierover op internet te vinden, waarbij men ineens een streep over de foto's heeft lopen.
Bedankt voor je reactie! Ik heb dit gisterenavond gedaan maar helaas is het nog steeds hetzelfde.JazzMatazz schreef op zondag 3 juli 2022 @ 08:48:
[...]
Het zou kunnen dat het een bug is. Ik heb ook last gehad van hoog verbruik door telefoondiensten (overigens niet direct te linken aan slecht bereik). Dat blijkt aan een bug te liggen. Oplossing: telefoon in vliegtuigmodus zetten, opnieuw opstarten en vliegtuigmodus weer uit. Helaas wordt dit weer ongedaan gemaakt als je reboot. Dus als je reboot, altijd met vliegtuigmodus aan. Misschien dat dit helpt. Bij mij in ieder geval wel
Sterker nog, ik ben gewoon in Nederland en mijn accuduur is onderweg echt heel slecht. Op dit moment is de standbydrain -6%/hr.
45% met 1h40m screen on en 5h standby is echt heel slecht. Erg vreemd.
Thuis is het gewoon prima, maar daar heb ik top bereik.
Tot nu toe (heb dit toestel nu 4 mnd) is de accuduur en hoe warm hij wordt de enige nadelen die ik tegen ben gekomen. Voor de rest is alles super goed.
In veilige modus heb ik deze problemen niet, zal dus ergens een app of instelling zijn die dit veroorzaakt.jimmypop1 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:28:
Nu ben ik de 0,7 zoom ook nog kwijt op de front camera 🤔
Probleem opgelost, wat zitten klooien in toegankelijkheids instellingen en het probleem was weg.
[ Voor 15% gewijzigd door jimmypop1 op 04-07-2022 16:24 ]
Verwijderd
Om hier nog even op terug te komen (DTRH is nu afgelopen), qua connectie was het het hele weekend miserabel. Constant herstarten en vliegtuigmodus aan- en uitzetten.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:25:
[...]
WiFi werkte, kon bellen en data werkt nu op de camping ook weer gewoon. Geen instellingen aangepast of iets dergelijks. Maat van me heeft een iPhone 10 met Vodafone en die zit gewoon te videobellen.
Ik ben nu een beetje aan lezen en het blijkt dat de modem (eentje van Samsung in plaats van een Qualcomm https://wccftech.com/pixe...r-5g-modem-than-qualcomm/ ) die er inzit gewoon niet zo goed is als die in andere telefoons. Blijkt dus niet echt een bug te zijn, maar hardware matig.
Het viel me tevens op dat de fingerprint sensor in zonlicht zichtbaar wordt onder het scherm.
Dat was m inderdaad, had bij de instellingen van translate gekeken.... ThnxDrNizeGuy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:40:
Volgens mij is dit live vertalen. Ga maar instellingen - systeem - live vertalen ( van android, niet Whatsapp).
Het lijkt erop dat dit softwarematig niet helemaal lekker loopt.vandeven66 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:25:
Mogelijke oplossing op reddit gezien -> aanpasbare connectiviteit uitzetten.
en vervolgens ontwikkelaaropties -> mobiele data altijd actief uitzetten. Als dit aanstaat dan zal de 4g/5g onnodig actief blijven als je op wifi zit.
eergister pas gewijzigd, maar aanzienelijke verbetering. Nog geen concrete cijfers.
Heb die dingen aangepast, ben benieuwd!Blekkienl schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:38:
[...]
Het lijkt erop dat dit softwarematig niet helemaal lekker loopt.
Mogelijke oplossing op reddit gezien -> aanpasbare connectiviteit uitzetten.
en vervolgens ontwikkelaaropties -> mobiele data altijd actief uitzetten. Als dit aanstaat dan zal de 4g/5g onnodig actief blijven als je op wifi zit.
eergister pas gewijzigd, maar aanzienelijke verbetering. Nog geen concrete cijfers.
Goedemorgen,
sinds een maand een pixel6 pro in bezit, hiervoor een OnePlus6. Op zich een heel fijn toestel, echter voor mijn usecase 1 flink nadeel: bij dualsim gebruik (1 fysiek + 1 eSIM) halveert het 'bereik'. Iets waar ik met mijn OP6 totaal geen last van had. Op plekken waar mijn OP vol bereik had zie ik op de pixel nog maar 3 of soms zelfs 2 van de 4 streepjes. Dit merkte ik ook tijdens bijv. het bellen via 4G, wat ik hierdoor maar heb uitgezet.
Zijn er meer mensen die dit merken of heeft er iemand een tip voor me?
alvast mijn dank!
sinds een maand een pixel6 pro in bezit, hiervoor een OnePlus6. Op zich een heel fijn toestel, echter voor mijn usecase 1 flink nadeel: bij dualsim gebruik (1 fysiek + 1 eSIM) halveert het 'bereik'. Iets waar ik met mijn OP6 totaal geen last van had. Op plekken waar mijn OP vol bereik had zie ik op de pixel nog maar 3 of soms zelfs 2 van de 4 streepjes. Dit merkte ik ook tijdens bijv. het bellen via 4G, wat ik hierdoor maar heb uitgezet.
Zijn er meer mensen die dit merken of heeft er iemand een tip voor me?
alvast mijn dank!
Juli update was niet gisteren omdat 4 juli een nationale feestdag in de VS is. Wanneer de update dan wel komt (vanavond, volgende week maandag?) is mij nog niet duidelijk.T-bone88 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 03:30:
Geen Juli update? Of heb ik wat gemist?
In onderstaand screenshot heb ik ingesteld dat de telefoon vanaf 08:30 uit Bedtime Mode zou moeten komen.
Maar dat gebeurd dus niet, enig idee wat ik verkeerd doe? Ik heb geen apart DND profiel voor de Stand 2 (waarmee ik de telefoon oplaad 's nachts), dit is het enige DND profiel dat aangemaakt is.
En toch blijft de telefoon na 08:30 in DND mode staan?
Maar dat gebeurd dus niet, enig idee wat ik verkeerd doe? Ik heb geen apart DND profiel voor de Stand 2 (waarmee ik de telefoon oplaad 's nachts), dit is het enige DND profiel dat aangemaakt is.
En toch blijft de telefoon na 08:30 in DND mode staan?
/f/image/snuaS5jWIVBSkHXy4YOwtltK.png?f=fotoalbum_large)
Volgens mij staat de oplossing helemaal onderaan je screenshot?
Euh nee, want ik wil geen alarm?SebasFM schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 13:32:
Volgens mij staat de oplossing helemaal onderaan je screenshot?
Het lijkt mij dat die twee tijden boven aan begin & eindtijd zouden moeten zijn maar dat werkt dus niet zo.
If no alarm is set, Bedtime Mode will turn off at the scheduled time, mooi niet dus.
edit: wacht, die onderste setting zou aan moeten staan om alsnog zichzelf uit te zetten zonder alarm misschien?
[ Voor 24% gewijzigd door Ace op 05-07-2022 15:08 ]
Zit er geen stof in je laadpoort?Vr4nckuh schreef op maandag 4 juli 2022 @ 02:54:
Heb sinds dit weekend een Pixel 6 pro ter vervanging van mijn Huawei P30 Pro...
Wat een fijn toestel!
Never mind...
[ Voor 97% gewijzigd door Kiwi70 op 05-07-2022 15:42 ]
Ik heb hetzelfde en snap er eigenlijk nog niks van. Volgens mij moet je m dan op schedule zetten i.p.v. while charging at bedtime helemaal bovenaan. Als je nu bijvoorbeeld na 8:30 je oplader erin prikt blijft bedtime mode uit.Ace schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:52:
[...]
Euh nee, want ik wil geen alarm?
Het lijkt mij dat die twee tijden boven aan begin & eindtijd zouden moeten zijn maar dat werkt dus niet zo.
If no alarm is set, Bedtime Mode will turn off at the scheduled time, mooi niet dus.
edit: wacht, die onderste setting zou aan moeten staan om alsnog zichzelf uit te zetten zonder alarm misschien?
Ik heb de laatste functie ook ingeschakeld. Automatisch uitschakelen van bedtime mode doet ie nu zodra er een alarm is afgegaan.
If no alarm is set, bedtime mode will turn off at the scheduled time. (dit werkte bij mij niet als ik de 2e optie / while charging at bedtime had geselecteerd bovenaan)
[ Voor 13% gewijzigd door qwasd op 05-07-2022 22:18 ]
Beste tweakers,
Ik heb de p6 en gebruik 2 simkaarten. Alleen heb ik sinds het begin al problemen met de esim van Simyo. Als ik een telefoongesprek opneem dan lijkt het swipen niets te doen en blijft het gesprek binnenkomen, met een gemist gesprek als gevolg. Ik heb de telefoon al gereset, en esim opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder succes. Hebben jullie tips om dit op te lossen?
Ik heb de p6 en gebruik 2 simkaarten. Alleen heb ik sinds het begin al problemen met de esim van Simyo. Als ik een telefoongesprek opneem dan lijkt het swipen niets te doen en blijft het gesprek binnenkomen, met een gemist gesprek als gevolg. Ik heb de telefoon al gereset, en esim opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder succes. Hebben jullie tips om dit op te lossen?
Heb je al contact opgenomen met Simyo?liter schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 07:22:
Beste tweakers,
Ik heb zelf ook een esim van simyo (en daarnaast een fysieke kpn simkaart), en ik herken deze problemen niet.
Zo interpreteer ik het wel. Wel of geen alarm, de bedtime mode zal uit moeten gaan.Ace schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:52:
[...]
Gaat het niet uit zodra je je telefoon van de oplader af haalt?Ace schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:52:
[...]
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ja maar de bedoeling is dat vanaf 08:30 de telefoon overgaat, of ik nu al wakker ben of niet.Byron010 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:26:
[...]
Gaat het niet uit zodra je je telefoon van de oplader af haalt?
En nog een ander probleem met de Bedtime Mode, repeated callers kan je niet uitzetten (en als klanten 3 keer achter elkaar gaan bellen want paniek word ik misschien wel voor 08:30 wakker gebeld en dat kan natuurlijk
-echt- niet).
In de andere profielen kan je 'repeated callers' wel uitzetten, maar dan gaat de Always on Display weer niet uit bij het op de lader zetten.
Vandaag komt na 3 weken eindelijk mijn pixel 6 pro terug van Belsimpel na "reparatie". Tussen aanhalingstekens, want ze konden hem niet repareren dus ze boden me een ander, refurbished toestel aan. Ik weet nog steeds niet of ik er verstandig aan gedaan heb dit te accepteren.
Het defect: spontaan ineens een streep over mijn foto's, kennelijk door een kapotte lens, dus IN het toestel. Geen uitwendige schade. Gegoogled, dit schijnt vaker voor te komen, heel raadselachtig hoe iets kapot kan gaan dat je niet eens aanraakt.
Ik hoop maar dat ik nu geen problemen meer heb, ik had gehoopt 5 jaar met dit toestel te kunnen doen.
Het defect: spontaan ineens een streep over mijn foto's, kennelijk door een kapotte lens, dus IN het toestel. Geen uitwendige schade. Gegoogled, dit schijnt vaker voor te komen, heel raadselachtig hoe iets kapot kan gaan dat je niet eens aanraakt.
Ik hoop maar dat ik nu geen problemen meer heb, ik had gehoopt 5 jaar met dit toestel te kunnen doen.
Securitypatch juli rolt uit, was hier 19,77MB voor de 6 Pro...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Sinds 2 dagen de Pixel Pro en ik liep hiermee tegen een probleem aan. Eerste nacht naast m'n bed aan een Samsung S10 lader gelegd met een Chinese Usb-A kabel. Laadde zonder probleem op.charrel schreef op maandag 4 juli 2022 @ 06:35:
Vanochtend werd ik wakker en had de telefoon nog 3% en wilde niet meer met deze lader opladen. Wilde met geen enkele Samsung lader/ USB-A combo meer laden. Uiteindelijk heb ik de Pixel USB-C kabel gepakt en de telefoon met een powerbank opgeladen.
Ik heb adaptief laden maar uit gezet, maar ook dat hielp niet zo veel. Ik moet dus op zoek naar een goede USB-C charging brick.
Nou ja, ik had van de week opgeladen mijn met oude P20 pro lader, dat ging prima. Maar dat was met een andere kabel ertussen. Met de kabel die bij die lader kwam werkt het dus niet...
Blijft dus een raar fenomeen, nu ook maar even een draadloze lader gekocht.
Net ook de laatste update binnengehaald, dat installeren duurde best lang vergeleken met de grootte van de update.
Blijft dus een raar fenomeen, nu ook maar even een draadloze lader gekocht.
Net ook de laatste update binnengehaald, dat installeren duurde best lang vergeleken met de grootte van de update.
[ Voor 18% gewijzigd door charrel op 07-07-2022 08:37 ]
Sinds kort een Galaxy Watch 4 gekoppeld aan de Pixel, maar nu merk ik dat deze telefoon geen 2 verbindingen tegelijk kan. Zodra ik dan in mijn auto stap werkt de bluetooth in de auto niet of mijn watch wordt verbroken.
Met bluetooth 5 zou je toch verwachten dat 2 devices tegelijk kunnen connecten als ze niet dezelfde functies aanroepen?
Met bluetooth 5 zou je toch verwachten dat 2 devices tegelijk kunnen connecten als ze niet dezelfde functies aanroepen?
Lastig. 2 devices tegelijk via BT werkt bij mij wel gewoon.ricjuh schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 10:59:
Sinds kort een Galaxy Watch 4 gekoppeld aan de Pixel, maar nu merk ik dat deze telefoon geen 2 verbindingen tegelijk kan. Zodra ik dan in mijn auto stap werkt de bluetooth in de auto niet of mijn watch wordt verbroken.
Ik ga regelmatig hardlopen/fietsen waarbij zowel mijn fitbit activity tracker als mijn earbuds geconnect zijn.
Dus het aantal devices zal het probleem niet zijn. Misschien dat je auto iets van exclusive access vraagt ofzo?
Bizar maar ik heb dit probleem ook pas recent.
Hyundai i30
In de auto verliest mijn Galaxy watch 1 regelmatig connectie met de telefoon terwijl hij verbonden is met de wagen.
Had dit voordien nooit.
Hyundai i30
In de auto verliest mijn Galaxy watch 1 regelmatig connectie met de telefoon terwijl hij verbonden is met de wagen.
Had dit voordien nooit.
Hier werken twee BT verbindingen ook prima (auto en smartwatch)
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Ik heb precies dezelfde problemen. Heb e-sim KPN en Vodafone gewone sim.liter schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 07:22:
Beste tweakers,
Om gek van te worden. Heb alles ongeveer al geprobeerd. Sim wissel, reset verbindingen, aanpasbare connectiviteit aan/uit, factory reset telefoon, wel/geen vowifi etc. Ik kan helaas ook weinig vinden op het internet over deze problemen.
Beste allemaal, recent heb ik de Pixel 6 Pro. Alles doet het en ook goed. Erg blij mee!
Een paar vragen.
- kan ik huidige mobiele dataverbruik (net als mijn Xiaomi 9T) direct in het dropdown-menu krijgen? Ik ben vaak in het buitenland en zou mijn verbruik graag makkelijk kunnen checken.
- hoe zet ik NFC snel aan/uit in het menu? Wifi, BT staat er wel tussen.
- gebruiken jullie een Gcam? Zo ja, welke en met welke instellingen?
- mijn QC3-lader laadt deze telefoon wel erg traag. Dus, ik wil een PD-lader kopen. Moet ik hier ook een speciale USB-kabel bij kopen?
Een paar vragen.
- kan ik huidige mobiele dataverbruik (net als mijn Xiaomi 9T) direct in het dropdown-menu krijgen? Ik ben vaak in het buitenland en zou mijn verbruik graag makkelijk kunnen checken.
- hoe zet ik NFC snel aan/uit in het menu? Wifi, BT staat er wel tussen.
- gebruiken jullie een Gcam? Zo ja, welke en met welke instellingen?
- mijn QC3-lader laadt deze telefoon wel erg traag. Dus, ik wil een PD-lader kopen. Moet ik hier ook een speciale USB-kabel bij kopen?
Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Vind het vreemd dat de usb-c kabels (geschikt voor 5a en 7a snelladen) niet eens herkend worden en het apparaat weigert te laden. Al mijn QC3 laders van Huawei (switching charger ) werken NIET... Tenzij ik het via de draadloze charger (40 watt) doe.theHoff schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 08:31:
[...]
Sinds 2 dagen de Pixel Pro en ik liep hiermee tegen een probleem aan. Eerste nacht naast m'n bed aan een Samsung S10 lader gelegd met een Chinese Usb-A kabel. Laadde zonder probleem op.
Vanochtend werd ik wakker en had de telefoon nog 3% en wilde niet meer met deze lader opladen. Wilde met geen enkele Samsung lader/ USB-A combo meer laden. Uiteindelijk heb ik de Pixel USB-C kabel gepakt en de telefoon met een powerbank opgeladen.
Ik heb adaptief laden maar uit gezet, maar ook dat hielp niet zo veel. Ik moet dus op zoek naar een goede USB-C charging brick.
Ook een recent gekochte oplaad blok met een usb A en een aparte PD poort werken NIET.....
Even 2 seconden gegoogled.. https://screenrant.com/go...g-low-quality-cables-why/ dus nee jullie zijn niet de enigsteVr4nckuh schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 17:29:
[...]
Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Vind het vreemd dat de usb-c kabels (geschikt voor 5a en 7a snelladen) niet eens herkend worden en het apparaat weigert te laden. Al mijn QC3 laders van Huawei (switching charger ) werken NIET... Tenzij ik het via de draadloze charger (40 watt) doe.
Ook een recent gekochte oplaad blok met een usb A en een aparte PD poort werken NIET.....
Zelfs mijn USB PD kabels werken niet (originele kabel die erbij zit) werkt niet op een charge block die een usba en een usb PD poort heeft ...DrNizeGuy schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 17:33:
Dit is toch al tijden bekend, je hebt een usb-pd kabel nodig en niet elke usb c kabel is/heeft dat.
Dan krijg ik dus steeds connect/disconnect loop.
Als ik nou cheap kabeltjes zou hebben dan snapte ik het nog wel. Maar de originele huawei kabels zijn 5A rated voor fast charge (quickcharge 3.0) en zijn dus kwalitatief dikker en meer afgeschermd...Byron010 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 17:31:
[...]
Even 2 seconden gegoogled.. https://screenrant.com/go...g-low-quality-cables-why/ dus nee jullie zijn niet de enigste
Juist die dikkere kabels werken NIET. Juist mijn cheap ass dunne kutkabeltje werkt wel (rated tot 2A) maar wel alleen langzaam laden.
Hoi allemaal.
De juli beveiligings ubdate bij mijn p 6 wil niet ubdaten, hij gaat maar tot ongeveer 40 a 50 % en hoelang dat ik hem laat liggen, hij komt niet verder. Iemand ook hier last van of weet wat ik kan doen.
De juli beveiligings ubdate bij mijn p 6 wil niet ubdaten, hij gaat maar tot ongeveer 40 a 50 % en hoelang dat ik hem laat liggen, hij komt niet verder. Iemand ook hier last van of weet wat ik kan doen.
Je had dit niet hoeven accepteren.Hermanleen schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 05:42:
Vandaag komt na 3 weken eindelijk mijn pixel 6 pro terug van Belsimpel na "reparatie". Tussen aanhalingstekens, want ze konden hem niet repareren dus ze boden me een ander, refurbished toestel aan. Ik weet nog steeds niet of ik er verstandig aan gedaan heb dit te accepteren.
Ik heb hier laatst met de ACM over gebeld...
Kwam er op neer dat de bewijslast bij de verkopende partij ligt en dat je dan een nieuw toestel moet krijgen, niet een refurbished.
Ik heb uiteindelijk een nieuw toestel gekregen, maar vooral omdat ik m 3x naar belsimpel heb gestuurd, voordat mijn probleem was opgelost.
Of het echt een nieuw toestel is, of een refurbished, dat weet je nooit, je kan het er niet aan afzien
Duurde hier ook een eeuwigheid, paar keer gestopt en herstart en toen werkte het opeens.Gerrya schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:01:
Hoi allemaal.
QC is niet een protocol dat de Pixel ondersteunt.Vr4nckuh schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 17:29:
[...]
Vind het vreemd dat de usb-c kabels (geschikt voor 5a en 7a snelladen) niet eens herkend worden en het apparaat weigert te laden. Al mijn QC3 laders van Huawei (switching charger ) werken NIET... Tenzij ik het via de draadloze charger (40 watt) doe.
De bijgeleverde USB-kabel werkt prima met de originele Pixel-lader.
En? Dat betekent niet dat je helemaal niet kan laden met zo'n lader, alleen niet op QC snelheden. T zou natuurlijk van de zotten zijn als je enkel met de originele lader kan laden...CRXed schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:30:
[...]
QC is niet een protocol dat de Pixel ondersteunt.
De bijgeleverde USB-kabel werkt prima met de originele Pixel-lader.
Share and Enjoy!
Ik heb een Samsung 30w lader gekocht en met originele kabel werkt het prima.
Maar dit is meer voor het accesoires topic. Het is daar ook sinds de launch echt heel erg uitgebreid besproken. Even zoeken en dan worden al je vragen beantwoord.
Maar dit is meer voor het accesoires topic. Het is daar ook sinds de launch echt heel erg uitgebreid besproken. Even zoeken en dan worden al je vragen beantwoord.
[
Aan het einde van de dag na flink gebruik nog zo'n 30% over. Ipv aan de lader moeten leggen om 18:00.
Merk jij ook een verschil in batterijverbruik?
/f/image/N6x0B4Z0W2s786iChtP5NAgc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door Blekkienl op 07-07-2022 22:17 ]
Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires