Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:46
reinierkramer schreef op zondag 3 april 2022 @ 13:33:
Wat vinden jullie van de nieuwste update ik vind het persoonlijk helemaal niks de gestures zijn verpest en het multitasken werkt niet goed meer. Telefoon is zo ineens bijna niet meer mee te werken 😑😅
Echt totaal nergens last van, wat is er veranderd in de gestures? Want bij mij zijn die gewoon hetzelfde gebleven.

En qua multitasken is er voor mij ook niets veranderd.

Het enige probleempje wat ik heb is dat de berichtenbox app niet werkt omdat je niet in kunt loggen, maar dit is maar een minimaal ding en waarschijnlijk te verhelpen met een app update (?).

Daartegenover staat dat de vingerprintscanner echt veel beter werkt en ik daar 0 issues meer mee heb, dus voor mij is het een prima update geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
klepje schreef op zondag 3 april 2022 @ 14:02:
[...]

Echt totaal nergens last van, wat is er veranderd in de gestures? Want bij mij zijn die gewoon hetzelfde gebleven.

En qua multitasken is er voor mij ook niets veranderd.

Het enige probleempje wat ik heb is dat de berichtenbox app niet werkt omdat je niet in kunt loggen, maar dit is maar een minimaal ding en waarschijnlijk te verhelpen met een app update (?).

Daartegenover staat dat de vingerprintscanner echt veel beter werkt en ik daar 0 issues meer mee heb, dus voor mij is het een prima update geweest.
Heb de telefoon paar keer opnieuw moeten opstarten nu lijkt alles weer normaal te werken. Echt raar de gebaren waren gewoon niet goed meer plus het multitasken deed heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
klepje schreef op zondag 3 april 2022 @ 14:02:
[...]

Prijs je gelukkig. Na de update is de fps bij mij mogelijk nóg slechter geworden. Bij het unlocken pakt hij 8 van de 10 keer mijn vingerafdruk niet. Als ik hem ontgrendeld heb en een app vereist een vingerafdruk, gaat het wel vaak goed (maar ook nog niet altijd). Ik hoop maar dat face unlock binnenkort beschikbaar komt. Dat zou veel ongemak wegnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:18

WCA

JazzMatazz schreef op zondag 3 april 2022 @ 20:19:
[...]

Prijs je gelukkig. Na de update is de fps bij mij mogelijk nóg slechter geworden. Bij het unlocken pakt hij 8 van de 10 keer mijn vingerafdruk niet. Als ik hem ontgrendeld heb en een app vereist een vingerafdruk, gaat het wel vaak goed (maar ook nog niet altijd). Ik hoop maar dat face unlock binnenkort beschikbaar komt. Dat zou veel ongemak wegnemen.
Ik heb wel gemerkt dat een bepaalde manier inleren wel helpt. Lastig te beschrijven, maar ik begin al veel vroeger met het registreren van randjes van de duim. Voordat de telefoon zelf aangeeft dat je dat moet doen.

Daarnaast helpt het om te telefoon tijdens het leren zo vast te pakken als je je telefoon ook pakt bij het unlocken.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-08 14:48
Hoe staat het met de bugs die veel aanwezig waren? Ik twijfel om terug te keren naar Pixel 6 (niet pro) maar de bug klachten schrikken wat af ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:04
Devindegroot schreef op maandag 4 april 2022 @ 01:16:
Hoe staat het met de bugs die veel aanwezig waren? Ik twijfel om terug te keren naar Pixel 6 (niet pro) maar de bug klachten schrikken wat af ..
De enige bug die ik mij op dit moment herinner is dat de overheid app het niet doet.
Voor de rest eigenlijk nergens last van.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 14-09 07:27
Ad de Jong schreef op maandag 4 april 2022 @ 08:24:
[...]

De enige bug die ik mij op dit moment herinner is dat de overheid app het niet doet.
Zelfde hier. Batterij is ook weer stuk beter sinds laatste update (en was voor mij al prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 16:58
Ad de Jong schreef op maandag 4 april 2022 @ 08:24:
[...]

ja, had nog contact gezocht met ze. Nu willen ze een filmpje, waarin ik de bug reproduceer.
Dat moet ik nog steeds doen #prioriteiten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Anomynous123 schreef op maandag 4 april 2022 @ 08:30:
[...]

Zelfde hier. Batterij is ook weer stuk beter sinds laatste update (en was voor mij al prima)
Wat is een stuk beter/prima? Ik twijfel sinds de release all om over te stappen naar de P6(pro), en ook m'n keuze of het de normale of de pro wordt nog niet gemaakt vooral omdat ik benieuwd ben naar de batterij..

Mijn S20+ Hield het na anderhalf jaar niet meer een hele dag vol als ik weg was (en dus geen wifi), en dat terwijl het gebruik relatief weinig was. Laten we zeggen 2 uur spotify, de hele dag door 'wat' appjes via whatsapp en nog geen 10 filmpjes maken van 1 minuut per stuk. Terwijl mijn vorige telefoon (nu mijn huidige, LG V30) het makkelijk volhoud om hetzelfde te doen.

Mijn SOT valt dus reuze mee al zeg ik het zelf.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:18
Byron010 schreef op maandag 4 april 2022 @ 11:09:
Wat is een stuk beter/prima? Ik twijfel sinds de release all om over te stappen naar de P6(pro), en ook m'n keuze of het de normale of de pro wordt nog niet gemaakt vooral omdat ik benieuwd ben naar de batterij..
De batterijduur is voor mij nog altijd drama.

Dit zal van persoon tot persoon verschillen, en van hoe intensief je gebruik is, en ook wat je gewend bent. Ik kwam van een oude Asus Zenfone 6 met ook een 5000 mAh batterij en die had aan het einde van mijn dag altijd 40-50% over, zelfs al had ik hem de hele dag in m'n hand.

Met de Pixel 6 Pro haal ik de helft van de tijd het einde van de dag niet. Ik ben weer begonnen met een powerbank achter me aan te slepen de hele tijd, en ik sluit hem nu ook echt aan in de auto. Dat was met m'n oude telefoon niet nodig allemaal.

Geen enkele update heeft daar significant verbetering in gebracht tot nu toe.
Het is dat de P6 5 jaar updates krijgt, en verder een goede telefoon is, anders kan ik hem niemand aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maier
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:11
Byron010 schreef op maandag 4 april 2022 @ 11:09:
[...]

Bij mij is de batterij duur prima. Ik ben een lichte gebruiker.
Mijn laatste ontlading is van 100% naar 26% in 65 uur en 5,5uur sot. Dus bij mij gaat de telefoon ruim 2,5 dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Gemiddelde gebruiker hier. Beetje internetten, af en toe een spelletje, appen, foto maken.

batterijduur is vergeleken met mijn oudere Galaxy S10 echt heel erg goed. Ik heb einde van dag 1 meestal tussen de 50 en 60% over, dag 2 rond de 20/30 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:58
Ik kan ook makkelijk de dag vol maken met 1 lading, tenzij ik een hotspot gebruik. Als ik 5G aan heb staan icm een hotspot, ben ik geen verwarming nodig, ding wordt dan gewoon flink warm en je kunt de accu zowat zien leeglopen. Met enkel 4G aan is het beter, maar kost nog altijd veel accu.

Verder erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-09 20:32
Ik ben heel tevreden met mijn 6 Pro, ook als het aankomt op batterijduur. Ik merk dat dit met de laatste updates nog verbeterd is. Met name het stand-by verbruik (op wifi) is bij mij verbeterd van gemiddeld 0,7-0,8% p/u naar zo'n 0,5% p/u. Op een volledige lading haal ik met gemiddeld gebruik altijd rond de 8 uur SOT, wat neerkomt op zo'n 2 dagen en soms iets meer zelfs.

Wat ik wel merk is dat bij het spelen van spelletjes, ook al zijn het maar simpele (Patience, Freecell, Sudoku) de batterij relatief veel verbruikt. Dat kan te maken hebben met de Tensor optimalisatie, maar ik kwam er laatst ook achter dat deze spellen gelocked zijn op 120hz. Is er een manier om dat bijvoorbeeld naar 60hz te verlagen per app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Dat zijn een hoop reacties waar ik zelf hoopvol van wordt, krijg ook het gevoel dat het verschil tussen 6 en 6 pro minimaal is als het op batterij aankomt. Deels omdat de extra 500mAh naar de 120hz en extra "3 gaat. (als die uberhaupt aan staat)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 09:30
De april 2022 patch is beschikbaar, deze keer ook gelijk voor de Pixel 6/6Pro.
https://source.android.co...bulletin/pixel/2022-04-01
Ik tel 5 security patches en 9 functionele verbeteringen, de OTA is 28,16MB groot voor de Pixel 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier ook binnen... Sinds de vorige update wat last van gekke dingetjes in de launcher (Apex) en animaties... Hopelijk zijn die stiekem ook als.smeeuw voor de zon verdwenen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Google Pixel Update - April 2022
https://support.google.com/pixelphone/thread/158550017

What’s included

The April 2022 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details.

Battery & Power
Additional improvements for wireless charging performance with certain accessories *[2].

Camera
Fix for issue causing front-facing camera preview in certain apps to appear zoomed in *[2].
Fix for issue occasionally causing green screen to appear in camera preview *[2].

User Interface
Fix for crash in System UI while using apps in Picture-in-Picture (PIP) mode in certain conditions *[1].
Fix for issue causing error message to display when setting up certain live wallpapers *[1].
Fix for issue causing notification shade and Quick Settings to appear invisible after changing wallpaper in certain conditions *[1].
Fix for issue occasionally causing animation to display incorrectly when canceling a search in the app drawer *[1].
Fix for issue occasionally preventing navigation in overview screen while TalkBack is active *[1].
Fix for issue occasionally preventing recents button to show the overview while using 3-button navigation with third party launchers *[1].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
kreator schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:00:
Gemiddelde gebruiker hier. Beetje internetten, af en toe een spelletje, appen, foto maken.

batterijduur is vergeleken met mijn oudere Galaxy S10 echt heel erg goed. Ik heb einde van dag 1 meestal tussen de 50 en 60% over, dag 2 rond de 20/30 procent.
Laden jullie de batterij ook telkens tot 100% op, of net als ik tot 80%?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:00
BlakeNL schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:25:
[...]

Laden jullie de batterij ook telkens tot 100% op, of net als ik tot 80%?
Gewoon tot 100%. Het is een gebruiksvoorwerp en ik heb geen zin in het ongemak van iedere keer op een bepaald moment te moeten stoppen met opladen om over 5 jaar misschien een nog iets betere accu te hebben.

Ik heb meer dan 5 jaar een oneplus 3 gebruikt, inclusief regelmatig fastchargen en het is niet alsof de accu compleet op was toe ik de overstap naar de P6 maakte.

Als ik een beetje oplet kan ik 2 dagen met een lading doen, vaak haal ik richting de 8 uur SOT. Dat is voornamelijk met een beetje Pokemon go en voor de rest internet, whatsapp etc. niks heel zwaars.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
CRXed schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:34:
Google Pixel Update - April 2022
https://support.google.com/pixelphone/thread/158550017

What’s included

The April 2022 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details.

Battery & Power
Additional improvements for wireless charging performance with certain accessories *[2].

Camera
Fix for issue causing front-facing camera preview in certain apps to appear zoomed in *[2].
Fix for issue occasionally causing green screen to appear in camera preview *[2].

User Interface
Fix for crash in System UI while using apps in Picture-in-Picture (PIP) mode in certain conditions *[1].
Fix for issue causing error message to display when setting up certain live wallpapers *[1].
Fix for issue causing notification shade and Quick Settings to appear invisible after changing wallpaper in certain conditions *[1].
Fix for issue occasionally causing animation to display incorrectly when canceling a search in the app drawer *[1].
Fix for issue occasionally preventing navigation in overview screen while TalkBack is active *[1].
Fix for issue occasionally preventing recents button to show the overview while using 3-button navigation with third party launchers *[1].
Ik draai graphrneos en die hadden zelf nog de volgende patch toegevoegd:

Pixel 6, Pixel 6 Pro: update GKI base to android12-5.10-2022-03_r1 from android12-5.10-2021-12_r8 for a bunch of upstream and downstream improvements (stock OS still uses android12-5.10-2021-12_r6 and is missing a bunch of important security fixes)

De pixel 6 lijkt dus nog wat achter te lopen met bepaalde updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DeCo schreef op maandag 4 april 2022 @ 11:05:
[...]

ja, had nog contact gezocht met ze. Nu willen ze een filmpje, waarin ik de bug reproduceer.
Ze zeiden bij met net aan de telefoon dat het probleem bekend is en dat eraan gewerkt wordt. Na 2 onzinnige antwoorden per mail. ;-)

Hopelijk gaat het sneller/beter dan het gevraag om een filmpje. Volgens mij roepen ze gewoon de DigiD app op een niet-standaard manier aan (bij andere apps werkt het wél vlekkeloos met DigiD samen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-08 09:27
Helsie schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:37:
[...]

Ze zeiden bij met net aan de telefoon dat het probleem bekend is en dat eraan gewerkt wordt. Na 2 onzinnige antwoorden per mail. ;-)

Hopelijk gaat het sneller/beter dan het gevraag om een filmpje. Volgens mij roepen ze gewoon de DigiD app op een niet-standaard manier aan (bij andere apps werkt het wél vlekkeloos met DigiD samen).
gelukkig werkt het nog altijd via de webbrowser!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Blekkienl schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:58:
[...]

gelukkig werkt het nog altijd via de webbrowser!
Zeker! Die geeft alleen geen pushberichten. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Helsie schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:37:
[...]

Wat mij opvalt bij deze bug: het lijkt op moment dat ie op splitscreen springt, dat het laatste geopende programma op de bovenste helft komt. Ik dacht dus: ik sluit alles geforceerd af, als in: ik swipe alle vorige programma's/apps weg. Dan als enige de Berichtenbox app openen en kiezen voor Inloggen: dan blijft het wel fullscreen, maar wordt het programma qua beeld gefade en krijg ik de zandloper / draaiende cirkel in beeld.
Wat ook opvalt, al voor ik op inloggen klik, dat de notificatiebalk altijd over de Berichtenbox app blijft staan. Lijkt me ook niet de bedoeling.
Als de berichtenbox app op die manier "vastloopt" en ik vraag dan de recente geschiedenis qua apps op, zie ik daar wel DigiD tussen staan. Als ik dan daar naar toe schakel, lijkt het alsof je de DigiD app zelf gestart hebt, er is dus geen link zichtbaar met de Berichtenbox app.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Trouwens, nooit geweten dat je vanuit de app een splitscreen kon triggeren..
Ben wel developer, maar ik doe niets met Android. Ik heb nooit een app gezien, die dit kan. Dus ik zou denken dat het misschien ook iets in de versie Android is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

DeCo schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:14:
Ben wel developer, maar ik doe niets met Android. Ik heb nooit een app gezien, die dit kan. Dus ik zou denken dat het misschien ook iets in de versie Android is?
splitscreen functionaliteit zit al wel tijdje in Android in, ook oudere versies. Weet zo niet vanaf welke, maar het bestaat al wel even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
DeCo schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:14:
Dat is een nieuwe (native) feature van Android 12L. Blijkbaar moet je je aanroep op een bepaalde manier doen, die de Mijn Overheid-apps dus niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
DaRoot schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:18:
[...]

splitscreen functionaliteit zit al wel tijdje in Android in, ook oudere versies. Weet zo niet vanaf welke, maar het bestaat al wel even.
ja, dat wist ik.. maar niet dat er een endpoint voor is, die je vanuit je app kan aanspreken om het te triggeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:22
Helsie schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:01:
[...]

Zeker! Die geeft alleen geen pushberichten. ;-)
Je kunt wel instellen dat je een mail krijgt bij een nieuw bericht, dan heb je toch een beetje een push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
DeCo schreef op maandag 4 april 2022 @ 11:05:
[...]

Dat is een interessante vraag van de "helpdesk", zowel de Berichtenbox als DIgiD staan namelijk niet toe om een opname te maken |:( dit om te voorkomen dat je gevoelige informatie lekt 8)7
Vandaag getest om daar eventueel ook een bug-report over in te schieten als dit zou kunnen.

Dus je moet je data lekker naar de helpdesk door een opname te maken met een ander device :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
BGLAdmin schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:22:
[...]

Dat is een interessante vraag van de "helpdesk", zowel de Berichtenbox als DIgiD staan namelijk niet toe om een opname te maken |:( dit om te voorkomen dat je gevoelige informatie lekt 8)7
Vandaag getest om daar eventueel ook een bug-report over in te schieten als dit zou kunnen.

Dus je moet je data lekker naar de helpdesk door een opname te maken met een ander device :F
Nog los dat ze het gewoon moeten naspelen met een device waarop het reproduceerbaar is. De omschrijvingen van iedereen zijn toch duidelijk, zou je zo zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGLAdmin
Helsie schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:27:
[...]

Nog los dat ze het gewoon moeten naspelen met een device waarop het reproduceerbaar is. De omschrijvingen van iedereen zijn toch duidelijk, zou je zo zeggen.
Ik denk dat de overheid geen Pixel toestel voorhanden heeft, ze zouden daarvoor de grens over moeten om in het buitenland een toestel te kopen, aangezien onze mooie toestellen niet officieel on Nederland verkocht worden.
Misschien moeten ze de hint nog krijgen dat ze dit met Android Studio ook kunnen naspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
Iemand opgevallen dat de biometrische toegang van de lockscreen lang niet zo accuraat is als die voor een app zoals bol com, lastpass, etc?

Bij de lockscreen moet ik mn duim voor haaks of recht houden om herkent te worden. Voor de eerder genoemde apps, maakt het niks uit. Die werken zoals je het zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
deTuinman schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 23:32:
Iemand opgevallen dat de biometrische toegang van de lockscreen lang niet zo accuraat is als die voor een app zoals bol com, lastpass, etc?

Bij de lockscreen moet ik mn duim voor haaks of recht houden om herkent te worden. Voor de eerder genoemde apps, maakt het niks uit. Die werken zoals je het zou verwachten.
Dit kan ik niet bevestigen, even extra getest nav je post, maar ik merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz

Ja, bij mij ook. Hoewel de ING app ook notoir onbetrouwbaar is wat dat betreft. In de helft van de gevallen blokkeert hij biometrische toegang tot de app omdat er teveel "onjuiste" biometrische inlogpogingen zijn gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:21
Nog mensen die last hebben van wegvallende gesprekken sedert de laatste april update ?
[Pixel 6 met 2 sims waarvan 1 voor data]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46
jimmypop1 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:31:
Nog mensen die last hebben van wegvallende gesprekken sedert de laatste april update ?
Ja ik had het vorige week ook met mijn moeder een een flatgenoot, maar dat was nog met de feb / march update... Pixel 6 Pro user hier :)
En 1 nano SIM van Vodafone

Ik ga het zeker in de gaten houden, maar ik gebruik Vodafone en WiFi calling :) misschien zit er iets daar tussen dat niet helemaal jofel werkt...
To be investigated :)

[ Voor 4% gewijzigd door mindwarper op 06-04-2022 14:43 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
jimmypop1 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:31:
Ik ben juist met Wifi calling moeiteloos overgeschakeld vanuit wifi bereik naar non-wifi. Ik was zelfs verbaasd dat het *niet* wegviel. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Wat zijn jullie ervaringen met screenprotectors voor de (normale) P6?
Er zijn er een aantal aangeraden via Google maar ik kan nog steeds geen goede vinden waarvan ik ook zeker ben dat de FP scanner nog steeds blijft werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:28
Byron010 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:09:
Wat zijn jullie ervaringen met screenprotectors voor de (normale) P6?
Er zijn er een aantal aangeraden via Google maar ik kan nog steeds geen goede vinden waarvan ik ook zeker ben dat de FP scanner nog steeds blijft werken.
Ik heb deze en ben daar tevreden over. Werkt prima met de fp. https://www.gsmpunt.nl/sc...utm_campaign=inverwerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 18:37
WizzlerNL schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:29:
[...]

Ik heb deze en ben daar tevreden over. Werkt prima met de fp. https://www.gsmpunt.nl/sc...utm_campaign=inverwerking
Goede ervaring met de Mediamarkt, https://www.mediamarkt.be...enprotector-plaatsen.html
In Nederland heet dit tegenwoordig iets anders maar komt op hetzelfde neer.

Maar hoort dit onderwerp niet bij accessoires [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires thuis :+

[ Voor 9% gewijzigd door Cruzer op 07-04-2022 10:22 ]

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Cruzer schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:21:
[...]

Goede ervaring met de Mediamarkt, https://www.mediamarkt.be...enprotector-plaatsen.html
In Nederland heet dit tegenwoordig iets anders maar komt op hetzelfde neer.

Maar hoort dit onderwerp niet bij accessoires [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires thuis :+
Je hebt gelijk, excuses. Had nog gekeken of ik een ander topic zag maar blijkbaar overheen gekeken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Weet iemand al wanneer de release is van de publieke beta voor android 13. Hij zou deze maand uitkomen als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
Ik krijg Google PAY niet geactiveerd via de ABN BANK.

Ik krijg de melding : kan het Instelproces voor contactloze betalingen niet voltooien!
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:22
Arno58 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 17:49:
Ik krijg Google PAY niet geactiveerd via de ABN BANK.

Ik krijg de melding : kan het Instelproces voor contactloze betalingen niet voltooien!
Iemand een oplossing?
Doe je het vanuit de ABN AMRO Bankieren app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:58
Hoi
Ik heb ook abnamro en de Google Pixel 6 en heb ook google pay ingesteld, werkt helemaal fantastisch, super snel( van je geld af) nooit problemen mee gehad. Ik heb geen problemen gehad met instellen, maar hoe ik het gedaan heb weet ik niet meer.
Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
Ja via de Bankieren app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
Pixel-gebruikers kunnen Android Beta-programma verlaten zonder reset

https://androidworld.nl/n...ta-programma-zonder-reset

Mensen hier meer info over? Ik draai de beta. Maar nog niet de stabiele april update binnen gehad.

Krijg zojuist wel nieuwe beta binnen. Nog steeds Android 12. Inclusief April update.

[ Voor 13% gewijzigd door T-bone88 op 07-04-2022 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
T-bone88 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:41:

Mensen hier meer info over? Ik draai de beta. Maar nog niet de stabiele april update binnen gehad.

Krijg zojuist wel nieuwe beta binnen. Nog steeds Android 12. Inclusief April update.
De beta die je draait is volgens mij de beta voor de Juni release.
Dus dan kan je pas in Juni over naar de stabiele versie.

Je kan alleen maar vooruit, nooit achteruit qua versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:02
T-bone88 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:41:

Ik draaide ook de beta, maar wilde toch terug naar stabiel. Wat ik gedaan heb:
Uitgeschreven uit beta programma
Factory image geflashed MAAR in het flash-all script -w weggehaald.
Zo worden je gegevens niet gewist.
Werkt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich

Ik had dit gevoel ook. Maar zal niet weten hoe of waarom dit kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:15
Heb na wat heen en weer gemail met de Nederlandse helpdesk van de Google Store nu via hun mijn Pixel 6 Pro kunnen omwisselen voor een nieuw exemplaar. Had mijn originele bij MediaMarkt in Duitsland gekocht, maar die gaven niet echt thuis.
Nu heb ik eigenlijk geen issues meer. Camera werkt naar behoren, wifi doet het en mijn accuduur is een stuk beter. Ben erg blij met het toestel.
Ik hoop dat ze binnenkort de pixel lijn officieel gaan verkopen in Nederland, maar in ieder geval neemt Google wel de verantwoordelijkheid voor goede service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
AgeOfPanic schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 07:22:
Heb na wat heen en weer gemail met de Nederlandse helpdesk van de Google Store nu via hun mijn Pixel 6 Pro kunnen omwisselen voor een nieuw exemplaar. Had mijn originele bij MediaMarkt in Duitsland gekocht, maar die gaven niet echt thuis.
Nu heb ik eigenlijk geen issues meer. Camera werkt naar behoren, wifi doet het en mijn accuduur is een stuk beter. Ben erg blij met het toestel.
Ik hoop dat ze binnenkort de pixel lijn officieel gaan verkopen in Nederland, maar in ieder geval neemt Google wel de verantwoordelijkheid voor goede service.
Heb gister de pixel 6 bij Saturn in Duitsland gekocht .

Maar ik heb gemerkt dat mijn P6 groene tint op het scherm heeft..
Kan je ik me geld terug krijgen of ruilen bij Saturn Duitsland ? (Kleve)

[ Voor 6% gewijzigd door Fantasio7 op 09-04-2022 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:11
Mich schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:36:
[...]

Ik had dit gevoel ook. Maar zal niet weten hoe of waarom dit kan.
Kan het er niet mee te maken hebben dat de andere apps wat minder strikt omgaan met een juiste vingerafdruk? Ik bedoel: mogelijk kan iemand anders met een afdruk die heel erg op die van jou lijkt jouw lockscreen niet ontgrendelen, maar accepteert hij hem wel voor de Bol.com-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
Ik zag op Youtube een paar video's van de Pixel 6 (Pro) telefoons waarbij de telefoon-app nu ook een Material You thema heeft (met name het numeriek toetsenbord), na de april update. Heeft iemand deze update al gekregen? Bij mij heeft de telefoon-app sinds 15 maart niet meer geüpdatet en er is ook geen nieuwe versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
KlaasjeNL schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:54:
[...]

Kan het er niet mee te maken hebben dat de andere apps wat minder strikt omgaan met een juiste vingerafdruk? Ik bedoel: mogelijk kan iemand anders met een afdruk die heel erg op die van jou lijkt jouw lockscreen niet ontgrendelen, maar accepteert hij hem wel voor de Bol.com-app.
Ik mag hopen van niet. Hoewel de ING app nog regelmatig de plank mis slaat door mijn vingerafdruk niet te herkennen, doet hij het toch beter dan het lockscreen. Maar als dat is omdat de ING app minder strikt met de vingerafdruk om gaat, vind ik dat toch verontrustend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Kan dat überhaupt? Onderwater spreken apps toch allemaal dezelfde Android biometric library aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

DaRoot schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:10:
[...]

Wat mij opvalt bij deze bug: het lijkt op moment dat ie op splitscreen springt, dat het laatste geopende programma op de bovenste helft komt. Ik dacht dus: ik sluit alles geforceerd af, als in: ik swipe alle vorige programma's/apps weg. Dan als enige de Berichtenbox app openen en kiezen voor Inloggen: dan blijft het wel fullscreen, maar wordt het programma qua beeld gefade en krijg ik de zandloper / draaiende cirkel in beeld.
Wat ook opvalt, al voor ik op inloggen klik, dat de notificatiebalk altijd over de Berichtenbox app blijft staan. Lijkt me ook niet de bedoeling.
Als de berichtenbox app op die manier "vastloopt" en ik vraag dan de recente geschiedenis qua apps op, zie ik daar wel DigiD tussen staan. Als ik dan daar naar toe schakel, lijkt het alsof je de DigiD app zelf gestart hebt, er is dus geen link zichtbaar met de Berichtenbox app.
Heb hetzelfde met de MijnOverheid app.. valt op dat die app hetzelfde splitscreen doet als je een website vanuit die app opent.. lijkt dus niet specifiek aan de combi met de DigiD app te liggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BGLAdmin
DaRoot schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:56:
[...]

Heb hetzelfde met de MijnOverheid app.. valt op dat die app hetzelfde splitscreen doet als je een website vanuit die app opent.. lijkt dus niet specifiek aan de combi met de DigiD app te liggen
Afgelopen week contact gehad met de afdeling die o.a. de app van Mijnoverheid onderhoud voor Android.
Ze weten van de fout die komt door een api change in Android 12.1, ze werken aan een oplossing maar kunnen nog niet aangeven wanneer die beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
new_guy schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:35:
Kan dat überhaupt? Onderwater spreken apps toch allemaal dezelfde Android biometric library aan?
Het is inderdaad een aanroep via een api, zou dus niet kunnen verschillen, heel rudimentair de api geeft terug of de vingerafdruk herkend is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:15
Fantasio7 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:34:
[...]

Geld terug denk ik niet. Klantenservice van Google zal eerst naar Saturn verwijzen. Volgens mij hebben die binnen twee weken soort omruilgarantie. Bij mij was die verlopen en dat zou betekenen dat ik mijn telefoon 3 weken kwijt zou zijn. Ik zou dus zo snel mogelijk contact opnemen met Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
Heb even zitten googlelen en dit topic doorgelezen, maar kon mijn probleem niet zo gauw vinden.

Soms als ik een app zit swipe ik even omhoog om terug te gaan naar m'n home scherm. Dan verschijnt er een van de 10 keer een halve seconde de app die ik open had in het multitasking menu voordat die sluit. Heel irritant.

Alles werkt verder wel. Heb hem al een keer gereset, maar het heeft helaas niet geholpen. Iemand enig idee hoe hoe dit kan? Zowel met de stock launcher als met nova/pixel launche. Het vaakst gebeurt het met de outlook app en ook met whatsapp soms.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb bovenstaande ook ja, sinds twee patches geleden ofzo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

BGLAdmin schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:06:
[...]

Afgelopen week contact gehad met de afdeling die o.a. de app van Mijnoverheid onderhoud voor Android.
Ze weten van de fout die komt door een api change in Android 12.1, ze werken aan een oplossing maar kunnen nog niet aangeven wanneer die beschikbaar is.
Het lijkt vooral een Android 12L issue te zijn, lees elders op internet vergelijkbare ervaringen.
We wachten af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Fantasio7 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:34:
[...]

De groene tint kan komen door de thema kleur.
Bij de instellingen --> Wallpaper & Style --> Basis kleuren. Deze staat zeer vermoedelijk op groen?
Zelf heb ik deze op blauw gezet. Wellicht is dit het, wellicht ook niet.
De kleuren bepalen best veel de "tint" op het scherm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:06
De groene tint kan komen door de thema kleur.
Bij de instellingen --> Wallpaper & Style --> Basis kleuren. Deze staat zeer vermoedelijk op groen?
Zelf heb ik deze op blauw gezet. Wellicht is dit het, wellicht ook niet.
De kleuren bepalen best veel de "tint" op het scherm
Kan dit ook op neutraal gezet worden zodat er geen tint afhankelijk wordt van je wallpaper?
Ik gebruik onder andere deze wallpapers of gedeeltes ervan. Donker omdat dan de pictogrammen goed uitkomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vgzmnog0d0QwwOOGvAgW7_9fr9k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nKxSbPl8MzE8mkNsT527nXem.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7U1KC9eaEvlhT7q1H2hB-A4Ylo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c1yZUsHvbOkvMQqCDdROtr8D.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wt2SWaEKbQJYGHh-02lI-erD9oE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HCIp3pUlQAX3aDpefHM3WMWm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3rWIOJvS7gPqj7dFleluQhu7n8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WKRnMoD37jud6ThsJkF279B6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yv-E6s03o3m1SVGQS6bHHPTSO0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6XPnmhEzyMjvIfbIUpN5mdue.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperclip-1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-09 14:27
*knip*. Aankoopadvies hoort niet thuis in ervaringen topics. Zou je een topic aan willen maken in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

[ Voor 77% gewijzigd door rens-br op 11-04-2022 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 14:40
Goeieavond allemaal,

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Pixel 6 pro en heb een Vodafone abonnement. Klopt het dat 5G niet beschikbaar is? Mijn vrouw heeft met de S21 ultra wel 5G en ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Petert87 schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:32:
Goeieavond allemaal,

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Pixel 6 pro en heb een Vodafone abonnement. Klopt het dat 5G niet beschikbaar is? Mijn vrouw heeft met de S21 ultra wel 5G en ik niet.
Dat klopt niet

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Is het dan een instelling? Of een update die nu nog geïnstalleerd moet worden?.of dekking van een bepaalde frequentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50
Heb sinds enkele dagen een vervelend probleem.
De telefoon gaat niet meer automatisch in standby modus waardoor als ik hem niet bewust uitzet het scherm heel de tijd aanblijft staan.

Heb de instelling al aangepast maar dit lijkt het niet op te lossen.
Hebben meer mensen hier last van?

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Petert87 schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:40:
[...]

Is het dan een instelling? Of een update die nu nog geïnstalleerd moet worden?.of dekking van een bepaalde frequentie?
Edit: ik moet even een nieuwe simkaart halen. Met die van mijn vrouw wel 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50
mrfatmen schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:49:
Heb de instelling al aangepast maar dit lijkt het niet op te lossen.
Een reboot heeft het probleem voorlopig verholpen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
Petert87 schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:23:
[...]

Edit: ik moet even een nieuwe simkaart halen. Met die van mijn vrouw wel 5G
Je moet wel een 5G abbo hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petert87
CRXed schreef op maandag 11 april 2022 @ 23:25:
[...]

Je moet wel een 5G abbo hebben.
Als het goed is, is dit het geval. Ik ga morgen wel even langs de winkel.

Edit: probleem lag aan de sim. Die was beschadigd

[ Voor 10% gewijzigd door Petert87 op 12-04-2022 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb nu ook een 6 en heb daar meteen een glazen screenprotector opgezet van Rosso en getracht daarmee vingerafdrukken te registeren maar helaas pindakaas. Het invoeren werkt niet met protector maar zonder is het kwestie van een paar keer aantikken en klaar. Om het scherm te unlocken is het dan ook ff aantikken en klaar. Ik had ook al de gevoeligheid van het scherm hoger gezet maar met de screen protector erop krijg ik geen vingers geregistreerd.
Blijkbaar vormt deze screen protector toch een te grote barriere voor een goede herkenning dus dan maar ff zonder. En dan wordt die Rosso protector nog verkocht als Fingerprint Friendly.
Heeft iemand wel goede ervaringen met een andere screenprotector qua vingerafdruk registratie en unlocken? Die Rosso is in ieder geval een afrader, voor zover iemand deze wilde gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

regmaster schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:09:
Ik heb nu ook een 6 en heb daar meteen een glazen screenprotector opgezet van Rosso en getracht daarmee vingerafdrukken te registeren maar helaas pindakaas. Het invoeren werkt niet met protector maar zonder is het kwestie van een paar keer aantikken en klaar. Om het scherm te unlocken is het dan ook ff aantikken en klaar. Ik had ook al de gevoeligheid van het scherm hoger gezet maar met de screen protector erop krijg ik geen vingers geregistreerd.
Blijkbaar vormt deze screen protector toch een te grote barriere voor een goede herkenning dus dan maar ff zonder. En dan wordt die Rosso protector nog verkocht als Fingerprint Friendly.
Heeft iemand wel goede ervaringen met een andere screenprotector qua vingerafdruk registratie en unlocken? Die Rosso is in ieder geval een afrader, voor zover iemand deze wilde gaan aanschaffen.
Ik heb dezelfde en het werkt wel bij mij maar zeker niet goed. Heb ook 3x mijn vinger geregistreerd omdat dat soms kan helpen (ruimer foutmarge?), maar hij blijft nog steeds de meeste keren niet goed gaan. Daarnaast ervaar ik ook dat de home/lock screen veel moeilijker gaat dan third-party apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-08 09:27
regmaster schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:09:
Niet helemaal het juiste topic, maar omdat je toch om antwoord verlegen zit...
(hopelijk wordt dit niet verplaatst.

Ik heb deze gekocht en de fps werkt prima. https://www.amazon.nl/gp/...tle_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

edit: zie wel dat die bij amazon niet meer leverbaar is. mogelijk een andere leverancier. Ik gok dat iedere spigen screenprotector compatible is.

[ Voor 5% gewijzigd door Blekkienl op 12-04-2022 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Blekkienl schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:59:
[...]

Niet helemaal het juiste topic, maar omdat je toch om antwoord verlegen zit...
(hopelijk wordt dit niet verplaatst.

Ik heb deze gekocht en de fps werkt prima. https://www.amazon.nl/gp/...tle_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

edit: zie wel dat die bij amazon niet meer leverbaar is. mogelijk een andere leverancier. Ik gok dat iedere spigen screenprotector compatible is.
Oeps, maar thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

BGLAdmin schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:06:
[...]

Er was vanmorgen een update beschikbaar van de Berichtenbox app. Stond ook vrij specifiek iets bij over een fix voor Android 12..
Helaas gedragen de apps nog als voorheen, dus met rare splitscreen effect. Lijkt dus nog niet de oplossing te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
DaRoot schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:26:
[...]

Er was vanmorgen een update beschikbaar van de Berichtenbox app. Stond ook vrij specifiek iets bij over een fix voor Android 12..
Helaas gedragen de apps nog als voorheen, dus met rare splitscreen effect. Lijkt dus nog niet de oplossing te zijn.
Ik heb de update inmiddels ook ontvangen en DigiD word nog steeds in een splitscreen gestart, dat is niet helemaal zoals ik gewend was, maar ik kan in ieder geval weer inloggen en dat kon ik tot aan deze update niet.
Wat dat aan gaat is dit wel een verbetering, maar nog niet perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:46
De update voor de Berichtenapp lijkt inderdaad een workaround, maar werkt prima. Hij start nu gewoon de DigiD en Berichtenbox samen op in split screen, in plaats van een andere app. Daardoor kun je wel inloggen, en daarna kun je door de middelste rand naar beneden te slepen de Berichtenbox app full-screen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 18:37
nieuws: FCC-keuring laat vier Google Pixel 6a-modellen zien

Gerucht is dat deze 6a iets kleiner en lichter is dan de huidige 6 maar wel heeft de 6a een mindere camera..

https://www.phonearena.co...ixel-6/phones/11859,11732

[ Voor 39% gewijzigd door Cruzer op 13-04-2022 09:29 ]

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Zijn er mensen hier die foto's hebben vergeleken met de Pixel 6 en de pro versie hiervan?

Ik twijfel namelijk over de pro 6 of dat uberhaubt wel de meerwaarde, waard is. Het heeft de 4x zoom, maar ik vraag me af of ik hier wel gebruik van ga maken. Gaat er bij mij meer om dat ik gewoon mooie foto's kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ferio schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:13:
Zijn er mensen hier die foto's hebben vergeleken met de Pixel 6 en de pro versie hiervan?

Ik twijfel namelijk over de pro 6 of dat uberhaubt wel de meerwaarde, waard is. Het heeft de 4x zoom, maar ik vraag me af of ik hier wel gebruik van ga maken. Gaat er bij mij meer om dat ik gewoon mooie foto's kan maken.
Tijdens mijn zoektocht heb ik wel een artikel/review gezien die ze vergeleek. Het zijn gewoon exact dezelfde camera's alleen zodra je gaat inzoomen ontstaat er wel een groot verschil.
Pixel 6: 2x Digital zoom
Pxiel 6 Pro: 4x Optical zoom + *x Digital zoom voor totaal 20x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-08 15:51

Ik vind de 4x zoom echt een meerwaarde juist door de hoge megapixels. gebruik hem ook vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Ik ben sinds deze week in het bezit van de 6 pro. Ik vind het een zeer mooi toestel. Wat ik me wel afvraag: heeft de batterij even de tijd nodig om wat de settelen? Vanmorgen gewerkt maar uiteindelijk nu al 50% van de batterij kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Petert87 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 14:35:
Ik ben sinds deze week in het bezit van de 6 pro. Ik vind het een zeer mooi toestel. Wat ik me wel afvraag: heeft de batterij even de tijd nodig om wat de settelen? Vanmorgen gewerkt maar uiteindelijk nu al 50% van de batterij kwijt.
Hij is na 1 week al redelijk aangepast bij mij, zit met de normale 6 nu op 83% (om 7:30 van de lader gehaald met 100%). Nou hangt het natuurlijk ook af aan je gebruik en instelling zoals 5g.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Ik haal tegenwoordig gemiddeld 25-27 uur op 1 lading met een SoT van 3-3,5 uur. Ook een Pixel 6 Pro.

Hierbij moet ik wel zeggen dat ik maar tot 80% oplaad en bij 20% ook weer aan de lader zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Broodje_Aap op 13-04-2022 14:49 ]

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webo
Ik heb zelf de 6 Pro en ik vind de 4x zoomlens eigenlijk nog de leukste om foto's mee te maken, wat ik vooraf niet had verwacht. De kwaliteit daarvan is echt uitstekend, met name de scherpte is erg mooi. Ik vind de foto's vaak ook nog net wat natuurlijker uitzien dan de hoofd- en groothoeklens. Bij weinig licht is de zoomlens vanwege de relatief kleine sensorgrootte niet de beste, zeker vergeleken met de hoofdlens, maar de kwaliteit is dan absoluut nog acceptabel.
Bij mijn 6 Pro duurde het zo'n 2 weken totdat de batterij gesetteld was. Daarna is de batterijduur met updates nog verbeterd, met name de laatste paar maanden. Ik heb het toestel vanaf eind oktober.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:04

Natuurlijk moeilijk om zo te vergelijken maar misschien krijg je een beetje een beeld van wat het toestel kan.
Ik heb er verder niet echt moeite voor gedaan dus vrijwel standaard instellingen gebruikt.
Als ik er in zou duiken dan zou het beter moeten kunnen maar ik ben al erg tevreden met de standaard instellingen.
Daarop moet een toestel al goede foto's kunnen maken voor mij.

Oh ik heb de Pixel 6 Pro.
Een tijdje terug eens een paar foto's gemaakt met de standaard en dan diverse zoom mogelijkheden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zaNXoP18191p7D-RBLuuZREf0Fg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NCSCkZ0ih1J3tMZY0Se393Sr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIehTrNZKGcxX6Poolve-F8xFUA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aDEGEVcHcqlFlcdZMbmASZOT.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
@Byron010 & @Webo
Bedankt voor de reacties. Ik wacht het nog een paar dagen af. Ik gebruik "gewoon" 5G. Misschien dat jullie iets geks zien op mijn stats? Ik vind het maar raar dat je nu gebruik van de laatste 24 uur ziet. Sinds laatste volle lading vond ik toch fijner.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZ7LVsHqQr4QbHwR2V13WdTvD2I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7WFkMdEhlBhJzcz0QkbdPCHP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:44
Klopt het dat bellen over wifi met KPN (nog steeds) “niet” ondersteund wordt op de Pixel 6 Pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
Petert87 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 20:01:
@Byron010 & @Webo
Bedankt voor de reacties. Ik wacht het nog een paar dagen af. Ik gebruik "gewoon" 5G. Misschien dat jullie iets geks zien op mijn stats? Ik vind het maar raar dat je nu gebruik van de laatste 24 uur ziet. Sinds laatste volle lading vond ik toch fijner.
[Afbeelding]
5 uur schermtijd en nog maar 50% eraf?
Lijkt me helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:40
qwasd schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:01:
Klopt het dat bellen over wifi met KPN (nog steeds) “niet” ondersteund wordt op de Pixel 6 Pro?
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ondersteunt kpn het niet. Maanden bezig geweest om ze ertoe te bewegen om Google lief aan te kijken. Kansloze missie. Daarom overgestapt op Tele2. M'n mb's kan ik niet meer meenemen naar de volgende maand, maar bellen via WiFi gaat voortreffelijk. Bellen via 4g staat uit waar dat bij kpn wél aan stond, maar daar heb je niets aan op plekken met slecht bereik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:17
Mkbhd bekijkt de pixel weer. Nog steeds buggy na 6maanden maar dat hebben we allemaal wel in grote of kleine mate.

Wat mij opviel is dat zijn notificatie menu doorzichtig is. Zie 04:25.
YouTube: I Gave the Pixel Another Chance...

Bij mij is alles zwart. Achter de toggles maar ook onder en rond de meldingen na de eerste swipe down al. Welke hebben jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SFM28_rHM6PT4w-Eap6XYbhx_ws=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yl44RrdtUkOgyLneHMZ43ppb.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door jvang op 14-04-2022 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
jvang schreef op donderdag 14 april 2022 @ 11:04:
Mkbhd bekijkt de pixel weer. Nog steeds buggy na 6maanden maar dat hebben we allemaal wel in grote of kleine mate.

Wat mij opviel is dat zijn notificatie menu doorzichtig is. Zie 04:25.
YouTube: I Gave the Pixel Another Chance...
Thanks voor het filmpje. Ik wilde al vragen of mensen hun visie / review eens wilde herzien nu ze de telefoon langer gebruiken. Dat filmpje van Mkbhd doet dat perfect. Voor mij de keuze om (hoe graag ik vooraf ook wilde) niet voor de 6 te kiezen.
Pagina: 1 ... 37 ... 64 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires