Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
gebruik het in combi met Garmin horloge en heb hetzelfde 'probleem': enkel tikken is niet meer genoeg, je moet even vasthouden of inderdaad omhoog swipen. Jammer, want het tikken werkte toch erg fijn / het snelst.jvang schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:33:
[...]
Gebruik smart lock in combi met een Polar maar swipe eigenlijk altijd paar cm omhoog. Werkt nog steeds prima.
FPS voelt zeker vlotter. Vergelijkbaar hoe er apps unlocked werden wat altijd sneller voelde dan op het lockscreen.
Denk dat het tikken bij mij nooit echt werkte. Swipe al omhoog van het begin, ook bij vorige OP5/7.Anomynous123 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:15:
[...]
gebruik het in combi met Garmin horloge en heb hetzelfde 'probleem': enkel tikken is niet meer genoeg, je moet even vasthouden of inderdaad omhoog swipen. Jammer, want het tikken werkte toch erg fijn / het snelst.
Ik moet m'n scherm vervangen, prijs zo'n 300EU.Vledderos schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:42:
[...]
Heb je inmiddels je scherm al laten vervangen? Ik ben (na valschade) ook op zoek hoe ik een schermreparatie kan laten uitvoeren... Tips zijn welkom!
Helaas gaan ze dan pas kijken naar de connectiviteits-issues van m'n P6.
Het was op mijn P6 echt onwerkbaar, helaas.
Hier werkt PIP functie van YouTube gewoon.deTuinman schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:32:
Werkt bij jullie de Scherm-in-Scherm functie van de Youtube App?
Daarom denk ik dat dit een beveiligingsupdate was ipv systeemupdate.mailis schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:59:
Volgens de Pixel-tips app zou er nu een nieuwe Batterijwidget moeten zijn. Deze staat volgens de instructies onder "Settings Services", maar deze sectie heb ik niet beschikbaar. Ook onder "Instellingen" of een ander deel kom ik hem niet tegen. Iemand deze al wel gevonden?
When the pink is snookered, Go for the brown
Hier ook, FPS is zeker verbeterdjvang schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:33:
[...]
FPS voelt zeker vlotter. Vergelijkbaar hoe er apps unlocked werden wat altijd sneller voelde dan op het lockscreen.
In eerst instantie (gisteravond direct na de update)stond deze ook niet tussen m'n widgets. Vanmorgen ineens wel.mailis schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:59:
Volgens de Pixel-tips app zou er nu een nieuwe Batterijwidget moeten zijn. Deze staat volgens de instructies onder "Settings Services", maar deze sectie heb ik niet beschikbaar. Ook onder "Instellingen" of een ander deel kom ik hem niet tegen. Iemand deze al wel gevonden?
[ Voor 3% gewijzigd door WvHeerde op 22-03-2022 18:44 ]
Settings Services verwijderen en weer installeren fixed het probleem.mailis schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:59:
https://play.google.com/s...oid.settings.intelligence
Wat bij mij hielp was de telefoon op Engels zetten. Toen stond de widget erbij. Daarna terug naar Nederlands widget blijft dan gewoon staan.mailis schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:59:
Ik had na de update een reboot gedaan, maar toen ik keek welke versie ik had en zag ik dat ik opnieuw een reboot kon / moest doen. Daarna had ik ook de widget beschikbaar.
Jammer, maar wel goed voor muscle memory als je echt de fps moet gebruikenAnomynous123 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:15:
[...]
gebruik het in combi met Garmin horloge en heb hetzelfde 'probleem': enkel tikken is niet meer genoeg, je moet even vasthouden of inderdaad omhoog swipen. Jammer, want het tikken werkte toch erg fijn / het snelst.
Hoe gaat het synchroniseren met je Garmin app? Ik moet om de haverklap eerst bluetooth uit en weer aan zetten voordat er gesynchroniseerd word. Fenix 6 met een pixel 6 "pro"Anomynous123 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:15:
[...]
Hier nog geen problemen daarmee, pixel6 met Venu2__R__ schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:59:
[...]
Hoe gaat het synchroniseren met je Garmin app? Ik moet om de haverklap eerst bluetooth uit en weer aan zetten voordat er gesynchroniseerd word. Fenix 6 met een pixel 6 "pro"
Tijdens hardlopen had ik eerder wel eens een enkele keer dat de mp3 die ik afdraaide er onderweg mee stopte, vandaag ook niet gehad.
Maar dat kan ook aan de afspeel app liggen (Files app die van mijn Nokia 9 is meegekomen)
FPS durf ik niets over te zeggen of ie nu beter werkt, ik vond het sowieso al een verademing in vergelijking met die van de Nokia 9.
Mmh bij mij ook nooit problemen eigenlijk (fenix 6pro icm P6). Krijg ook alle meldingen altijd binnen etcMichiel193 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:34:
[...]
Hier nog geen problemen daarmee, pixel6 met Venu2
Voor de rest nog geen problemen ondervonden, buiten het probleem met de Berichtenapp wat hierboven ook al is benieuwd. Maar ik verwacht dat dat gewoon een probleem met de app is en dat dat met een update van de berichtenapp wordt opgelost..
Tis weer even anders, een Macbook gebruiken met een niet Iphone, maar ik ben hartstikke tevreden erover.
Ik heb zelf geen last van bugs, behalve 5G dat de batterij sneller draint, maar dat heeft iedere telefoon denk ik wel (de een wel meer dan de ander)
Vingerprint scanner is niet top, maar lang niet slecht. Camera's zijn top. Vind de front-camera wat minder.
Gebruik zelf Nova Launcher om third party apps ook de Material You Icon design te volgen.
Al en al top en verwacht deze zeker de komende jaren te gebruiken.
Dat "optimaliseren" mogen ze inderdaad wel optimaliseren.. heb het ding gewoon rest van de avond met rust gelaten.. alles werkt er ondertussen wel om volgens mij.. en komt vanzelf goed..etienne100 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:33:
Al een paar keer de laatste update installatie afgebroken. Het binnen halen duurde al lang maar aan het optimaliseren lijkt geen einde te komen. Iets over de helft gebeurt er niet veel meer en dan ben ik al 20 tot 30 minuten verder 👎🏼
daarna voor de zekerheid nogmaals rebooten en het werkt allemaal weer goed
Je kunt je telefoon toch gewoon gebruiken ondertussen? Het ging bij mij in elk geval sneller toen ik het scherm uitzette. Kan toeval zijn, ik weet het niet.etienne100 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:33:
Al een paar keer de laatste update installatie afgebroken. Het binnen halen duurde al lang maar aan het optimaliseren lijkt geen einde te komen. Iets over de helft gebeurt er niet veel meer en dan ben ik al 20 tot 30 minuten verder 👎🏼
Was al ruim tevreden maar nu helemaal.
Vanmiddag maar laten liggen en nu lijkt het voor zover gelukt. Was wel een hele goede optimalisatie denk ik. 👍🏼DaRoot schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:42:
[...]
Dat "optimaliseren" mogen ze inderdaad wel optimaliseren.. heb het ding gewoon rest van de avond met rust gelaten.. alles werkt er ondertussen wel om volgens mij.. en komt vanzelf goed..
daarna voor de zekerheid nogmaals rebooten en het werkt allemaal weer goed
Meerdere keren gehad nu. Heel erg irritant.setdown schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:44:
Ik heb een aantal keer tijdens het telefoneren ineens een aanhoudende piep gehad. Vaak echt hard. Ook duidelijk hoorbaar wanneer ik de telefoon niet aan mn oor heb. De piep blijft net zo lang totdat ik de verbinding verbreek. De andere partij hoort dit niet maar hoort mij ook niet meer.
Iemand die dit fenomeen ook heeft gehad?
Iemand hier al een fix voor kunnen vinden?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
33% zegt niets. 33% van wat? Over hoeveel uur en wat heb je verder gedaan in die tijd?Kwakkies schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:06:
Ondanks de update wederom een mobiel netwerk verbruik van 33%. Waardeloos zeg...
[ Voor 99% gewijzigd door iestyn99 op 23-03-2022 21:13 ]
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Synchroniseert hier als een malle.. geen BT problemen (Fenix 6 pro en Pixel 6)__R__ schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:59:
[...]
Hoe gaat het synchroniseren met je Garmin app? Ik moet om de haverklap eerst bluetooth uit en weer aan zetten voordat er gesynchroniseerd word. Fenix 6 met een pixel 6 "pro"
Ik gebruik jaybird vista2 oortjes, wanneer ik deze uit de oplaadcase haal geven ze aan volledig geladen en connected te zijn. Op mijn telefoon pixel6 zie ik dat ze verbonden zijn.
Als ik daarna Spotify of YouTube open en iets afspeel is er geen audio te horen. Als ik de apps handmatig sluit en uit het geheugen haal en daarna de app weer start werkt het vaak wel. Herkent iemand dit? Lijkt een probleem van de telefoon
Een voorbeeld. Als je 50% over hebt aan het einde vd dag na 100% om 8uur. En je verbruik laat van die 50% de volgende onderdelen zien. Wifi 5%, 4uur scherm on 7%, 3uur YT 5%. Spotify 2,5uur 8% en je mobiel netwerk 2u actief 30%. Veruit de grootste verbruiker.Zer0 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:54:
Het is een mobiele telefoon, die constant in verbinding staat met het mobiele netwerk, dan kun je niet verwachten dat dat geen energie verbruikt...
Dan is dat niet best. Vorige OP had in verhouding dan 5/6%. is echt een drain issue en dat is sinds de lancering niet opgelost.
Of het percentage wordt anders weergegeven dan op je OP.jvang schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 23:00:
[...]
Een voorbeeld. Als je 50% over hebt aan het einde vd dag na 100% om 8uur. En je verbruik laat van die 50% de volgende onderdelen zien. Wifi 5%, 4uur scherm on 7%, 3uur YT 5%. Spotify 2,5uur 8% en je mobiel netwerk 2u actief 30%. Veruit de grootste verbruiker.
Dan is dat niet best. Vorige OP had in verhouding dan 5/6%. is echt een drain issue en dat is sinds de lancering niet opgelost.
Ervaar je ook een slecht verbruik?
Als voorbeeld bij mij: na 24uur is 30%batterij verbruikt.
De telefoon heb ik gisteren niet veel gebruikt, maar 2,5uur sot. Mobiel netwerk staat op 62%.
Volgens jouw dus super slecht, maar ik zou dus 3dagen kunnen halen met ditzelfde gebruik. Dat is toch helemaal prima?
Ik ervaar het batterij gebruik in ieder geval een stuk beter dan mijn vorige huawei p20.
Als je echt graag die 30% omlaag wil krijgen, gebruik de telefoon meer, dan wordt dat getalletje lager..... (niet dat er wat verandert aan het gebruik, maar blijkbaar is dat niet zo relevant)jvang schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 23:00:
[...]
Een voorbeeld. Als je 50% over hebt aan het einde vd dag na 100% om 8uur. En je verbruik laat van die 50% de volgende onderdelen zien. Wifi 5%, 4uur scherm on 7%, 3uur YT 5%. Spotify 2,5uur 8% en je mobiel netwerk 2u actief 30%. Veruit de grootste verbruiker.
Volgens jou redenatie zou je dan de telefoon meer moeten gebruiken zonder Mobiel netwerk. Dan zou dat percentage kunnen dalen. Het verbruik in totaal is prima maar het is zonde dat MN zoveel verbruikt. Bij vergelijkbaar SoT verbruik etc was dit veel lager.Zer0 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:28:
[...]
Als je echt graag die 30% omlaag wil krijgen, gebruik de telefoon meer, dan wordt dat getalletje lager..... (niet dat er wat verandert aan het gebruik, maar blijkbaar is dat niet zo relevant)
Jouw MN heeft dus +-18 van die 30% verbruikt. Doorgaans is je SoT de grootste verbruiker want die draait bij gebruik van welke app dan ook. Het blijft zonde dat MN in mijn geval 3 a 4 keer zoveel verbruikt van de accu als de wifi. Sinds vanochtend 7uur: 4uur op de wifi 8%. 30min MN 24%maier schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 07:46:
[...]
Of het percentage wordt anders weergegeven dan op je OP.
Ervaar je ook een slecht verbruik?
Als voorbeeld bij mij: na 24uur is 30%batterij verbruikt.
De telefoon heb ik gisteren niet veel gebruikt, maar 2,5uur sot. Mobiel netwerk staat op 62%.
Volgens jouw dus super slecht, maar ik zou dus 3dagen kunnen halen met ditzelfde gebruik. Dat is toch helemaal prima?
Ik ervaar het batterij gebruik in ieder geval een stuk beter dan mijn vorige huawei p20.

Over het algemeen is het verbruik prima. Na de laatste update ook iets beter. Maar als ik een volle dag op MN zit ipv voornamelijk wifi thuis en op werk dan heeft het wel echt een negatief effect en haal ik het einde vd dag niet bij 5uur SoT. 5G aan of uit heb ik ook getest maar maakt hierin weinig uit.
Nee, maar de 30% is het relatieve verbruik, niet het absolute verbruik. Doe je meer andere zaken op de telefoon, zoals games oid, dan zal het relatieve verbruik van het mobiele netwerk dalen...jvang schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:52:
Volgens jou redenatie zou je dan de telefoon meer moeten gebruiken zonder Mobiel netwerk.
Als ik mijn Pixel weining gebruik dan zie ik vaak een 40-45% voor mobiel netwerk. Gebruik ik hem intensiever dan is het meestal rond de 30%.
Ik maak me er ook helemaal niet druk om, en kijk gewoon of ik de dag doorkom of niet.
Die 30 minuten is de actieve spreektijd, mobiel netwerk is gewoon altijd actief, die tijd is niet relevant.
Dat is niet correct. Hij wisselt russen wifi en mn. Geen wifi connectie beschikbaar dan wordt mn ook actief. Of als je gebeld wordt idd. Vandaag geen telefoontjes. De 30min is exact mijn reistijd van woon naar werk en dus de drop in wifi connectie.Zer0 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:07:
[...]
Die 30 minuten is de actieve spreektijd, mobiel netwerk is gewoon altijd actief, die tijd is niet relevant.
Maar ik maak mij ook geen zorgen als je idd gewoon ruim het einde vd dag haalt. Wat ook zo is tenzij ik de hele dag zonder wifi zit. Dan wordt het krap. Wat zonde is want feit blijft dat het hoge verbruik van mn niet ok is.
[ Voor 10% gewijzigd door Zer0 op 24-03-2022 11:19 ]
Korte zoekopdracht leert mij dat het normaal is, had het zelf tot nu toe nooit gezien in ieder geval.
:strip_exif()/f/image/CZdVfz1GXiO6R0l7qeqOchlQ.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/cSGKM8IHmF9RSeQJ6PfCB5Vb.jpg?f=fotoalbum_medium)
Iemand die het al ziet?
Bijna onopvallend. Is alleen zichtbaar met een lichte achtergrond en alleen onder een bepaalde (zonnige) lichtinval op het scherm.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
absoluut niet.Cloclo100 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:50:
Als we dan toch over de batterij bezig zijn. Halen jullie met medium tot heavy gebruik makkelijk de avond?
1.5 uur flitsmeister aan met google maps navigatie, bijna 50% batterijverbruik.
*draai wel op beta*
Na 6 maanden nog volop problemen is absurd.
Plaatsen ook overjarig 5 G modem.
Nee Google moet betere toestellen leveren voordat ik er weer een koop.
https://www.androidauthor...te-weaker-haptic-3143620/
Dat is wel irritant

Wow dat is toch gewoon heel heel erg slecht 😓Blekkienl schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:21:
[...]
absoluut niet.
1.5 uur flitsmeister aan met google maps navigatie, bijna 50% batterijverbruik.
*draai wel op beta*
Aan de bovekant van het scherm ongeveer op de hoogte van de power knop / achterkant kamera is ook een klein iets in het scherm te zien bij fel zonlicht.Nakebod schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:47:
Bijna onopvallend. Is alleen zichtbaar met een lichte achtergrond en alleen onder een bepaalde (zonnige) lichtinval op het scherm.
Wellicht gaat dit wat helpenFixed some issues that caused excessive battery drain.
herkenbaar?
Ik heb het vanmorgen getest met de nieuwe beta update, net geen uur gereden met flitsmeister+ navigatie van flitsmeister van 86% naar 63%. De telefoon wordt ook heel erg warm.SPOXYWOXY schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:03:
https://9to5google.com/20...12-qpr3-beta-1-1-pixel-6/
[...]
Wellicht gaat dit wat helpen
gelijk feedback met bugreport toegestuurd.
mijn vorige telefoons (xiaomi) hadden significant minder batterij verbruikt met flitsmeister en navigatie.
[ Voor 10% gewijzigd door Blekkienl op 25-03-2022 10:10 ]
Misschien door adaptive charging? Als je een alarm hebt aanstaan en je start het laden tussen 21:00 and 04:00 wordt de laatste 20% langzamer opgeladen. Dus als je het misschien voor die tijd hebt opgeladen wordt hij volgens mij gewoon altijd snel opgeladen (heb ik niet uitgeprobeerd though).Anomynous123 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:07:
Ik merk sinds de laatste update dat de batterij van mijn P6 sneller oplaadt: voorheen deed ie over de laatste 20% vrij lang en nu gaat dat net zo snel als de rest (tot 80% zeg maar). Ik vond dat zelf niet zo erg, want volgens mij werkt dat levensduurverlengend voor de batterij en als ik weinig tijd had was 80% ook prima. Viel me wel op. En ik heb ook het idee dat de batterij wat sneller leeg is dan voorheen, maar zie in het gebruik niets opvallends (niet 1 ding dat er tussenuit springt).
herkenbaar?
heb ik nooit aan gehad (en zo langzaam is het ook weer niet), is echt sinds nieuwste update.klepje schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:29:
[...]
Misschien door adaptive charging? Als je een alarm hebt aanstaan en je start het laden tussen 21:00 and 04:00 wordt de laatste 20% langzamer opgeladen. Dus als je het misschien voor die tijd hebt opgeladen wordt hij volgens mij gewoon altijd snel opgeladen (heb ik niet uitgeprobeerd though).
https://9to5google.com/20...12-qpr3-beta-1-1-pixel-6/spartacusNLD schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 18:10:
[...]
Meerdere keren gehad nu. Heel erg irritant.
Iemand hier al een fix voor kunnen vinden?
Improved call quality related to issues like Issue #224716473 that caused a high pitch noise during phone calls on some devices. Although we’re still investigating the root cause of this and similar issues, we’re planning additional improvements for future beta releases.
Ben erg tevreden tot nu toe! De camera is fantastisch. Even een snelle vergelijking gedaan met een S21 Ultra, en de camera was beter in de meeste scenario's. Vingerprint doet het ook verbazingwekkend goed.
Het enige ding wat ik wel heb is dat hij ontzettend snel warm wordt. Bij mijn vorige Z Fold 3 had ik dat idee al meer dan normaal, maar dit is nog erger. Bij mijn Poco F3 bijvoorbeeld totaal geen last van.
Hij geeft nu aan:
Install from ADB completed with status 1
Installation aborted
wat doe ik nu fout???
[ Voor 17% gewijzigd door maurits187 op 25-03-2022 19:28 ]
Je kunt je aanmelden via de Google android beta pagina dan krijg je vanzelf een update. Dan heb je adb niet nodig. Via Adb moet volgens mij de bootloader unlocked zijnmaurits187 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:56:
ik probeer nu de OTA van android 12L te installeren via adb. Maar ik krijg steeds na 50% de melding dat de update mislukt is. Verder zie ik in de recovery mode staan dat mijn pixel 6 pro 'locked' is, zou het daarmee te maken hebben en hoe kan ik hem unlocken?
Hij geeft nu aan:
Installation aborted
wat doe ik nu fout???
Had hem ook gezien. Verbaasde me dat het vierkant is. Bij mijn vorige telefoon was die rond. Die zag je trouwens ook veel sneller in de zon dus wat dat betreft doet de pixel het beter.Nakebod schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:47:
Er viel mij net ineens wat op aan mijn scherm.
Korte zoekopdracht leert mij dat het normaal is, had het zelf tot nu toe nooit gezien in ieder geval.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Iemand die het al ziet?
spoiler:Vierkantje van de vingerafdruksensor!
Gebruik je de laatste adb drivers, oude versies geven soms problemen.maurits187 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:56:
ik probeer nu de OTA van android 12L te installeren via adb. Maar ik krijg steeds na 50% de melding dat de update mislukt is. Verder zie ik in de recovery mode staan dat mijn pixel 6 pro 'locked' is, zou het daarmee te maken hebben en hoe kan ik hem unlocken?
Hij geeft nu aan:
Installation aborted
wat doe ik nu fout???
Als in de status staat bootloader locked dan zou je de telefoon eerst moeten unlocken via adb.maurits187 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:56:
Hij geeft nu aan:
Installation aborted
wat doe ik nu fout???
e.e.a. staat ook op deze site .
https://developers.google.com/android/images
Heb je dit al eens bekeken? https://support.google.co...ck-draining-battery?hl=enKwakkies schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:06:
Ondanks de update wederom een mobiel netwerk verbruik van 33%. Waardeloos zeg...
Er schijnt een bekende (en onbedoelde?) wakelock te zitten in de P6. Google schijnt er mee bezig te zijn.
Tijdelijke oplossing die bij mij werkt: telefoon op airplane mode zetten, reboot, airplane mode uit. That's all. Wordt echter na verloop van tijd of na een reboot weer ongedaan gemaakt. Dus dan weer even herhalen.
Maar dat is alleen als je DualSim/eSim gebruikt?JazzMatazz schreef op zondag 27 maart 2022 @ 08:49:
[...]
Heb je dit al eens bekeken? https://support.google.co...ck-draining-battery?hl=en
Er schijnt een bekende (en onbedoelde?) wakelock te zitten in de P6. Google schijnt er mee bezig te zijn.
Tijdelijke oplossing die bij mij werkt: telefoon op airplane mode zetten, reboot, airplane mode uit. That's all. Wordt echter na verloop van tijd of na een reboot weer ongedaan gemaakt. Dus dan weer even herhalen.
Hoe kom je precies bij die conclusie? Als ik de link volg lees ik iets andersCRXed schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:12:
[...]
Maar dat is alleen als je DualSim/eSim gebruikt?
Van de link van de issue trackerstin00 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:31:
[...]
Hoe kom je precies bij die conclusie? Als ik de link volg lees ik iets anders
and does NOT occur whenever the following are true:
eSIM is turned on, physical SIM is populated (enabled or disabled)
eSIM is turned off, physical SIM is missing entirely
both eSIM and physical SIM are present but disabled
dual-SIM mode is off
[ Voor 22% gewijzigd door CRXed op 28-03-2022 19:56 ]
Iemand enig idee hoe dat te bewerkstelligen?
Dit dus.Michiel193 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:05:
Google play system update maart 47mb kwam zojuist binnen hier.... Geen idee wat de veranderingen zijn...
Changelog
Critical Fixes
[Auto, Phone, Tablet, TV, Wear OS] Bug fixes for device connectivity, developer services, safety & emergency, and utilities related services.
Games
[Phone, TV] With the update to the Play Games Services profile, users will be able to better manage their privacy settings.
Google Play Store
Improvements to Play-as-you-download feature to let gamers start playing mobile games while the app download continues to reduce waiting times.
New Features to help you discover the Apps & Games you love.
Optimizations allowing faster and more reliable download and installation.
New features to the Play Pass and Play Points programs.
Enhancements to Google Play Billing.
Continuous improvements to Play Protect to keep your device safe.
Various performance optimizations, bug fixes and improvements to security, stability and accessibility.
Wallet
[Phone] Improved user experience and feature education for NFC/HCE-enabled devices.
System Management
Updates to system management services that improve device connectivity, network usage, stability, security and updatability.
Developer Services
New developer features for Google and third party app developers to support ads, accessibility, analytics & diagnostics and machine learning & AI, and security & privacy related developer services in their apps.
Eerst Nova Google Companion 1.1 installeren en vervolgens bij Nova instellingen -> Integraties -> Google Now-pagina aanvinken als dat niet al zo is. Bij mij werkt het goed en vanaf het moment dat ik dit geïnstalleerd had, werkte bij mij ook het oproepen van de Google Assistent vanaf mijn homescreen, daarvoor niet.dedominee schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:14:
Ik probeer op mijn Pixel 6 met Nova Launcher Google Discover in te stellen op mijn -1 screen.
Iemand enig idee hoe dat te bewerkstelligen?
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Ik gebruik sinds december de 6 Pro, dual sim (E-sim KPN, Nano-Sim pre-paid Vodafone).Imprezzion schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:13:
Het is al vaker gevraagd in dit topic maar er is niet echt een concreet antwoord op te vinden. Werkt VoLTE / VoWiFi / IMS services fatsoenlijk op Vodafone NL bij een 6 Pro? Zou dit graag willen weten voor ik er 1 bestel via een kennis die in Duitsland woont of 1 van V&A af pluk.
Via KPN werkt VOWiFi niet, via Vodafone wel.
En VoLTE / HD Bellen via Vodafone SIM? Heb natuurlijk niet altijd WiFi.M.smeenge schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:13:
[...]
Ik gebruik sinds december de 6 Pro, dual sim (E-sim KPN, Nano-Sim pre-paid Vodafone).
Via KPN werkt VOWiFi niet, via Vodafone wel.
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Heb data uitstaan op de Vodafone Sim omdat het een pre-pand kaart is, dus kan ik helaas niet zeggen.Imprezzion schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:00:
[...]
En VoLTE / HD Bellen via Vodafone SIM? Heb natuurlijk niet altijd WiFi.
Iemand anders met een Vodafone Sim?
Imprezzion schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:00:
[...]
En VoLTE / HD Bellen via Vodafone SIM? Heb natuurlijk niet altijd WiFi.
/f/image/U39IRBDch6GQRD5DRrOvGg2l.png?f=fotoalbum_large)
Het komt regelmatig voor, dus Vodafone ondersteunt HD bellen. Heb een abo en een e-sim.
_██_
(ಠ_ృ)
Werkt! Top, dank u.Webo schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:54:
[...]
Eerst Nova Google Companion 1.1 installeren en vervolgens bij Nova instellingen -> Integraties -> Google Now-pagina aanvinken als dat niet al zo is. Bij mij werkt het goed en vanaf het moment dat ik dit geïnstalleerd had, werkte bij mij ook het oproepen van de Google Assistent vanaf mijn homescreen, daarvoor niet.
Vodafone zakelijk werkt hier ook prima met VoWiFi en VoLTE. Bij de S22 Ultra werkte dat overigens niet.Atomsk schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:15:
[...]
[Afbeelding]
Het komt regelmatig voor, dus Vodafone ondersteunt HD bellen. Heb een abo en een e-sim.
XPENG G9 Performance 2024
De pixel 6 van belsimpel heeft geen carrier lock! Heb hem zelf daar besteld en draai nu twee weken GrapheneosFreak_NL schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:21:
In de installatiehandleiding van GrapheneOS staat dat het apparaat niet een zogeheten carrier variant moet zijn. Is dat het geval bij bijvoorbeeld deze Pixel 6 bij Belsimpel?
Top! Ga ik daar eens mee aan de slag.Block_Counter schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:17:
[...]
De pixel 6 van belsimpel heeft geen carrier lock! Heb hem zelf daar besteld en draai nu twee weken Grapheneos
Ik heb er een Vodafone abonnement bij. Ik neem aan dat 5G werkt?
Excuus ook al geplaats in Accessoires topic:
"Momenteel heb ik nog een OnePlus 8 en heb inmiddels de Pixel 6 Pro besteld. Ik gebruik nu een sandatone case. Is er een soort gelijke case voor de Pixel 6 pro?"
5G werkt hier inderdaad gewoon met Vodafone en de Pixel 6 Pro. Echter heb ik 'm uitgezet ;-) 4G is momenteel net zo snel en scheelt weer wat batterij.Petert87 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:58:
Ik heb inmiddels een 6 Pro besteld. Ik heb nu een OP8. Een fijne telefoon, alleen vind ik de OOS12 gewoon niet zo fijn. Lijkt steeds minder op stock android. Vandaar de keuze voor een Pixel. Lang getwijfeld, ook naar de Samsung Galaxy S22+ gekeken. Maar toch voor de Pixel gegaan.
Ik heb er een Vodafone abonnement bij. Ik neem aan dat 5G werkt?
XPENG G9 Performance 2024
Wat ik gedaan heb:
de bootloader is nu unlocked
ADB geïnstalleerd
USB drivers geïnstalleerd
als ik in type in Windows 11: adb devices dan zie ik mijn device en is deze authorized, maar als ik in de recovery modus van de pixel 6 pro dan zegt hij dat mijn device unauthorized is
Wat doe ik nu fout???
Heb je in recovery "apply update from adb" aangetikt?maurits187 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:44:
Ik probeer nu android 12L te installeren als ota maar ik loop steeds vast.
Wat ik gedaan heb:
de bootloader is nu unlocked
ADB geïnstalleerd
USB drivers geïnstalleerd
als ik in type in Windows 11: adb devices dan zie ik mijn device en is deze authorized, maar als ik in de recovery modus van de pixel 6 pro dan zegt hij dat mijn device unauthorized is
Wat doe ik nu fout???
ja, heel vreemd waarom is de telefoon gewoon authorized en in recovery modus UNautorized???Sakerhetz schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:58:
[...]
Heb je in recovery "apply update from adb" aangetikt?
Maar ik ga naar de recovery modus met het commando adb reboot recovery, daar zal het toch niet aanliggen??
[ Voor 16% gewijzigd door maurits187 op 02-04-2022 17:03 ]
ja, heel vreemd waarom is de telefoon gewoon authorized en in recovery modus UNautorized???maurits187 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 17:00:
[...]
ja, heel vreemd waarom is de telefoon gewoon authorized en in recovery modus UNautorized???
Maar ik ga naar de recovery modus met het commando adb reboot recovery, daar zal het toch niet aanliggen??
[/quote]
Beter is het om de telefoon opnieuw op te starten.. vol down bij opstarten vasthouden.
Dan kom je in de bootloader en daar selecteer je recovery.
Als je in de recovery komt zie je een android pop dan powerknop indrukken en vol up aantikken.
Klinkt moeilijk en is het ook😁
[ Voor 39% gewijzigd door Sakerhetz op 02-04-2022 18:23 ]
Thanks, nu gaat het helemaal goed komenSakerhetz schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 17:11:
[...]
Beter is om de telefoon opnieuw op te starten ( bij opstarten vol down indrukken).
Daarna naar de recovery modus..
Als je de groene android ziet dan powerknop indrukken en vol down aantikken dan zie je een menu van de recovery
[...]
Beter is het om de telefoon opnieuw op te starten.. vol down bij opstarten vasthouden.
Dan kom je in de daarvoor en daar selecteer recovery.
Als je in de recovery komt zie je een android pop dan powerknop indrukken en vol up aantikken.
Klinkt moeilijk en is het ook😁
VoLTE moet door je provider, in jouw geval Voiceworks, aangezet worden voor het type toestel dat je hebt.WoBBeL schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:58:
Ik krijg hier VoLTE niet werkend met Vodafone (ik gebruik een Voiceworks SIM op het Vodafone netwerk met het vodafone provider profiel). Wel HD Audio (want dat werkt ook op 2G/3G normaliter).
Hiervoor moeten je provider twee dingen doen, namelijk in hun apparatuur VoLTE aan zetten en Google vragen of ze hun netwerk willen toestaan als VoLTE aanbieder in de telefoon software.
Vanaf het begin, heb ik geen problemen ervaren met de levensduur van de accu, na een dag gebruik nog ruim 50 over. Netwerk problemen heb ik ook niet ervaren, mijn provider is T-Mobile.Arno58 schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:31:
Ben toch wel nieuwsgierig of er na de laatste update nog veel bugs zijn zoals netwerkproblemen en batterijverbruik.
Dat staat in mijn tekst, ze moeten Google vragen!WoBBeL schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:40:
@BGLAdmin voiceworks is afhankelijk van Google helaas
Dat hebben ze al 100x gedaan zonder succes. Als kleine MVNO komen ze altijd onderaan de stapel als ze al op de stapel komenBGLAdmin schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:43:
[...]
Dat staat in mijn tekst, ze moeten Google vragen!
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires