Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:54
CLB schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 08:25:
[...]

Een muntje maakt dan ook geen krassen, een korreltje zand daarentegen...
Zoals ik aangaf ben ik er wel altijd voorzichtig mee. En als ik op de grond met mijn dochter zit te spelen, de telefoon uit je broekzak glijd en dus 5cm naar beneden valt en een kras veroorzaakt die je duidelijk voelt is er toch iets mis!

En de telefoon zit ondertussen vol met kleine krasjes, maar ook diepere krasjes.

Ik zag al iets voorbij komen van iemand anders. Vandaar de vraag: Heeft er iemand een wondermiddeltje om deze krasjes wat weg te poetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:33

JanAd

Wind’s howling

Sinds gisteren middag aan de slag met de Pixel 6.

Eerste bevindingen zijn erg positief.
Opladen is helemaal niet zo dramatisch als verwacht, Ok m'n OP was sneller. Maar de Pixel ging gisteren op een half uurtje toch vlotjes van 40% naar 80%. Meer dan snel genoeg voor mij.

Voorlopig nog geen verbindingsproblemen, al ga ik zaterdag wel een eSim 'halen' (bij Proximus moet je langs de winkel gaan...)
Wifi werkt prima en snel.
Vingerafdruk scanner doet het best goed, al heb ik m'n meest gebruikte vinger wel 2x ingegeven.

@Dubrillion Ik had op m'n laatste OnePlus ook opmerkelijk meer 'microkrasjes' dan bij de vorige toestellen van OP. Geen idee hoe ik dat geflikt heb, ik ben altijd zeer voorzichtig. Ik dacht dat de Pixels beter Gorilla glas (Victus) gebruikte dan bv OnePlus.

Edit: Daarnet ook een paar keer opgebeld geweest. Geluid en verbinding was uitstekend.

[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 13-01-2022 11:06 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 11:59

crashtestdummy

Ajoeto member

KrazyJay schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 22:08:
Ik heb de Pro ander wel gedowngrade van december naar november omdat ik gewoon niet bereikbaar was. Eén keer 112 moeten bellen om een onbekende te helpen en ik was bij alle drie de pogingen gewoon niet te horen aan de andere kant. Dat vond ik toch wel zeer kwalijk.
Toch niet toevallig de MS Teams app op dat moment geinstalleerd staan (en nog niet niet geupdate). Daar zat namelijk een ernstige fout in de wereldwijd belette dat het noodnummer (112, 911 etc) bereikbaar was.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:16

KrazyJay

crashtestdummy schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:56:
[...]

Toch niet toevallig de MS Teams app op dat moment geinstalleerd staan (en nog niet niet geupdate). Daar zat namelijk een ernstige fout in de wereldwijd belette dat het noodnummer (112, 911 etc) bereikbaar was.
Daar was ik van op de hoogte, ik heb Teams (maar de geüpdatet versie die ook nog eens ingelogd was), maar had sowieso geen last van die bug omdat er geen extra call profielen waren aangemaakt op mijn smartphone. Ik had na de tweede keer Teams voor de zekerheid verwijderd, maar ook dan ging het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-07 09:40
JanAd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:56:
Sinds gisteren middag aan de slag met de Pixel 6.

Eerste bevindingen zijn erg positief.
Opladen is helemaal niet zo dramatisch als verwacht, Ok m'n OP was sneller. Maar de Pixel ging gisteren op een half uurtje toch vlotjes van 40% naar 80%. Meer dan snel genoeg voor mij.

Voorlopig nog geen verbindingsproblemen, al ga ik zaterdag wel een eSim 'halen' (bij Proximus moet je langs de winkel gaan...)
Wifi werkt prima en snel.
Vingerafdruk scanner doet het best goed, al heb ik m'n meest gebruikte vinger wel 2x ingegeven.

@Dubrillion Ik had op m'n laatste OnePlus ook opmerkelijk meer 'microkrasjes' dan bij de vorige toestellen van OP. Geen idee hoe ik dat geflikt heb, ik ben altijd zeer voorzichtig. Ik dacht dat de Pixels beter Gorilla glas (Victus) gebruikte dan bv OnePlus.

Edit: Daarnet ook een paar keer opgebeld geweest. Geluid en verbinding was uitstekend.
Wat mij opvalt, als ik mijn oude Nexus one, Samsung Galaxy S3 of S2 er bij pak, waar nooit een screenprotector op heeft gezeten, daar zien overal het glas er beter uit dan mijn oude Huawei p30 pro. Volgens mij zijn ze nu ook beter tegen vallen dan krassen beschermd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:04

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Zojuist een hele lading berichten die over screenprotectors gingen (=accessoires) verplaatst naar het accessoires topic. Graag zelf even goed kijken waar je wat post. De topic waarschuwing staat er niet voor niks ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Ik zie hier heel veel dingen over updates enzo. Mijn update hangt nog op 5 november 2021 als laatste update en als ik ververs zegt ie dat dat de nieuwste is. Gaat hier iets mis?

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:11

Koppensneller

winterrrrrr

Rosmalen schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:36:
Ik zie hier heel veel dingen over updates enzo. Mijn update hangt nog op 5 november 2021 als laatste update en als ik ververs zegt ie dat dat de nieuwste is. Gaat hier iets mis?
Da's normaal. Google heeft de december-update ingetrokken en aangekondigd dat de januari-update voor Pixel 6 eind deze maand gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Koppensneller schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:39:
[...]

Da's normaal. Google heeft de december-update ingetrokken en aangekondigd dat de januari-update voor Pixel 6 eind deze maand gaat komen.
Top, dan stop ik met verversen :)

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21:42
Dubrillion schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 08:12:
Ik heb vanwege de curved schermen op mij Galaxy S8 en S10 nog nooit een screenprotector gehad.
Deze zien er na 2 jaar nog meer dan prima uit. Mijn Pixel 6 daar een tegen ziet er na een aantal maanden verschrikkelijk uit...

Je ontkomt er niet aan dat de telefoon wel eens van de bank schuift. Maar hij is nog nooit echt van hoogte gevallen. Ik doe er ook altijd gewoon voorzichtig mee. Maar het scherm zit al gewoon onder ''diepe'' krassen. In ieder geval zo diep dat je ze voelt. Telefoon wordt netjes behandeld. Niet in zakken met muntjes of dergelijke.

Ervaren meer mensen dit? En is er een oplossing om het enigszins weg te poetsen?
Screenprotector is onderweg, maar het lijkt wel met de dag erger te worden!
Beetje tandpasta gebruiken doet wonderen. Al is eerder gedaan op mijn Samsung S8 en mijn huidige OnePlus 8 Pro (ook een curved scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:54
Ik had tot nu toe geen problemen met mijn P6P. Maar opeens lijkt het wel alsof de internet heel traag is. Als ik websites probeer te openen, dan duurt het altijd voordat het is geladen. Dit had ik hiervoor niet.

Heb al geprobeerd om netwerk uit en aat te zetten en telefoon opnieuw op te starten, maar dat mocht niet baten. Iemand zelfde probleem of enig advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04
yeth3119 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 17:23:
Ik had tot nu toe geen problemen met mijn P6P. Maar opeens lijkt het wel alsof de internet heel traag is. Als ik websites probeer te openen, dan duurt het altijd voordat het is geladen. Dit had ik hiervoor niet.

Heb al geprobeerd om netwerk uit en aat te zetten en telefoon opnieuw op te starten, maar dat mocht niet baten. Iemand zelfde probleem of enig advies?
Al eens reboot gedaan?

En zit je op de november of december update?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:01

maar also: Google starts rolling out January update for the Pixel 6 and 6 Pro Hopelijk lost dit wat problemen weer op :)

changelog: Pixel 6/Pro January patch

Framework
Fix for issue causing screen to unlock after missed call when no screen lock is set.
Network & Telephony
General fixes & improvements for network
Fix for issue preventing emergency calls in certain conditions while some third-party apps are installed.
Power
Fix for issue preventing Pixel Stand setup to start after updating apps in certain conditions.
System
Fix for issue causing incorrect data usage accounting in Network menu on some networks.
User Interface
Fix for issue causing a black frame to appear when dismissing the Assistant overlay on the lock screen
Fix for issue causing memory leak in system UI under certain conditions.
Fix for issue causing navigation bar to be hidden when switching device orientation in certain conditions.
Fix for issue causing PIP window to render incorrectly for certain apps.
Wi-Fi
Fix for issue causing Wi-Fi network to drop connection in certain conditions.

Ik heb hem zelf nog niet binnen helaas.

[ Voor 116% gewijzigd door spartacusNLD op 14-01-2022 21:11 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
spartacusNLD schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:56:
[YouTube: The Problem with the Pixel 6 Pro]

maar also: Google starts rolling out January update for the Pixel 6 and 6 Pro Hopelijk lost dit wat problemen weer op :)

changelog: Pixel 6/Pro January patch

Framework
Fix for issue causing screen to unlock after missed call when no screen lock is set.
Network & Telephony
General fixes & improvements for network
Fix for issue preventing emergency calls in certain conditions while some third-party apps are installed.
Power
Fix for issue preventing Pixel Stand setup to start after updating apps in certain conditions.
System
Fix for issue causing incorrect data usage accounting in Network menu on some networks.
User Interface
Fix for issue causing a black frame to appear when dismissing the Assistant overlay on the lock screen
Fix for issue causing memory leak in system UI under certain conditions.
Fix for issue causing navigation bar to be hidden when switching device orientation in certain conditions.
Fix for issue causing PIP window to render incorrectly for certain apps.
Wi-Fi
Fix for issue causing Wi-Fi network to drop connection in certain conditions.

Ik heb hem zelf nog niet binnen helaas.
Ik denk dat de OTA pas op de 17e beschikbaar is. maar dat je wel alvast de update kan sideloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-06 12:34
Ik ben momenteel de update aan het sideloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:32
Troubled schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 21:58:
Ik ben momenteel de update aan het sideloaden :)
Benieuwd naar je resultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-06 12:34
mits112 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:06:
[...]

Benieuwd naar je resultaten :)
Alles is goed gegaan :)
Bereik van mijn fysieke simkaart lijkt wel iets verbeterd. Bereik van mijn eSim is nog steeds 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Niet online
Voor mij is hij nu beschikbaar via de OTA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zo-vwWWU3fYlK9iXaV18A6dLDNc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SjgWGDXa1XSzOpLzvOFWt2D2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:43
Ik heb de update binnen via OTA :) ik zat al op de december patch. Normale Pixel 6 trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 23:25
Bij mij melde de update zich ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5IlRHFHLNsZ52QvZwcwyEIC_p0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hQqSMn3N2oBhkX3qlUQ9p9R5.png?f=fotoalbum_large

Zullen zien hoe die zich gaat gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 21:22
Grappig dat de screenshots verschillende groottes laten zien.

Mijn update is 215 MB groot, komende vanaf de November versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
Update ook binnengeharkt maar wat duurt dat 'optimizing the device' lang zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:28
Na 4 keer achter elkaar op refresh te hebben gedrukt bij update kreeg ik hem ook binnen.
De telefoon is nu al zeker een half uur/drie kwartier aan het updaten en nog steeds maar op iets van 60%, hopelijk is dit normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Niet online
CRXed schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:43:
Grappig dat de screenshots verschillende groottes laten zien.

Mijn update is 215 MB groot, komende vanaf de November versie.
Ik had de december update al, vandaar dat mijn update grootte wat kleiner is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-06 23:42
RubenSaurus schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:47:
Update ook binnengeharkt maar wat duurt dat 'optimizing the device' lang zeg 8)7
Duurt bij mij ook lang nu. Laat hem maar gewoon z'n ding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik heb de update gesideload, dan is optimizen zo klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:40
Hmmm Dan heb ik wel een hele kleine update....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3MP78XKgYaDCjsDBMDOKBS-mgzU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HROFMyJu2hgUwhaYgMPIItRY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
GroeneThee schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:58:
Hmmm Dan heb ik wel een hele kleine update....[Afbeelding]
Je zat al op de December update gok ik, zoals ook iemand hierboven.

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 15-01-2022 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ja klopt. Had het bericht er boven gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-06 09:57
Zijn er al eerste ervaringen of er problemen zijn opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Too early to tell, vooralsnog niet iets wat "kapot" is ....

Dat is al iets ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 22:01
De changelog is nog wat aangepast:
https://support.google.co...update-january-2022?hl=en

Er is dit aan toegevoegd:
"Fix for issue causing higher background battery usage in certain conditions"

Laten we hopen dat de "netwerk standby battery drain" oplost die sommige mensen ervaren

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 15-01-2022 08:51 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Na de update zie ik rechts onderaan op lockscreen een icoontje van de google pay :), in december update was deze nog disabled

Is google pay bij meerdere enabled op lockscreen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
Bedoel je play of pay? Ik zie beide niet. Alleen linksonder het home logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
jvang schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:19:
Bedoel je play of pay? Ik zie beide niet. Alleen linksonder het home logo.
Sorry tik foutje bedoelde inderdaad google pay :), als je vanuit je homescreen naar beneden swiped (quick settings) dan zou je een instelling moeten zien van Gpay en als je nog een keer naar beneden swiped dan zie je onder gpay "updaten" staan, klik erop en als het goed is moet het naar paar minuten werken

Update: kijk anders bij je instelling (zie afbeelding)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rmqFUlgT2rYpweLmMdD0XEdXaJ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VG1vlK4jjwPnCszeUdEaHEbQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Karish op 15-01-2022 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

sanook

_/-\o_

Karish schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:15:
Na de update zie ik rechts onderaan op lockscreen een icoontje van de google pay :), in december update was deze nog disabled

Yep hier nu ook Pay icon zichtbaar met mijn Revolut CC al zichtbaar zo te zien, kan me niet herinneren dat ik dat ingesteld heb...

[ Voor 12% gewijzigd door sanook op 15-01-2022 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 22:58
Ook bezig met de update. Ben benieuwd of het netwerk dermate verbetering krijgt dat we weer bereikbaar zijn in huis 🙃.

Dat optimizen duurt alleen wel erruuggg lang zeg 😅

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:40
Op plaatsen in huis waar ik geen bereik meer had met de december update heb ik nu wel weer bereik. Paar dagen afwachten, maar voor nu ziet het er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
GroeneThee schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 08:34:
Too early to tell, vooralsnog niet iets wat "kapot" is ....

Dat is al iets ;)
Ok ... Mijn enige probleem wat ik had na de december update heb ik nog steeds.
De telefoon reboot nog steeds onverwacht. Best wel bagger ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:27
Dat Google Pay op het lock screen was er al voor de update (december in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-07 20:42
Grappig, zit ook al op de december update en krijg dus nu de januari update (na zelf op update te klikken, waarom krijg je daar geen melding van ?) en deze is 41,21 MB terwijl op de screenschots hierboven het 41,25 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje P
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-06 17:06
Gisteravond update gedaan vanuit december update. Eerste conclusie batterij verbruik in stand-by is weer terug naar 'normaal' (november update) over nacht van ongeveer 7% was na de december update 15%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:39
Bij mij staat er ook geen greyed out portemonnee meer in dat quick menu ding, maar gpay met bunq erin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFgbdMQpktUeHTATi06i1ArC6qs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kJyCOHQxVUQ4HVsnviEJya1S.png?f=fotoalbum_large

Ik vond het voorheen al zo raar dat ik wel google Pay gebruikte, maar dat ik niets met dat menu item 'Portemonnee' kon. Nu dus wel 👍

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07 09:16
Ik had door de december update ook gedoe met bereik binnenshuis en soms ook onderweg. Vaak max 1-2 balkjes en binnenshuis gewoon regelmatig helemaal geen bereik. Na de update heb ik vandaag in ieder geval de hele ochtend gewoon normaal bereik gezien binnenshuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
GroeneThee schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:44:
[...]

Ok ... Mijn enige probleem wat ik had na de december update heb ik nog steeds.
De telefoon reboot nog steeds onverwacht. Best wel bagger ....
Was dat de bug tijdens de camera app?

Al een reset gedaan naar fabrieksinstellingen ? Anders zou ik echt voor een vervangend toestel gaan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Blekkienl schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:20:
[...]

Was dat de bug tijdens de camera app?

Al een reset gedaan naar fabrieksinstellingen ? Anders zou ik echt voor een vervangend toestel gaan…
Nee, soms tijdens het surfen, andere keer pak ik mijn toestel op na het niet gebruikt te hebben en moet ik mijn sim voor mijn pin invoeren.

Nog geen reset gegeven, had hoop dat de Jan update het zou verhelpen. Het is pas gekomen sinds de december update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejramse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 19:39
Na de januari update die ik gisteravond heb geinstalleerd, ontvang ik geen SMS meer (KPN e-sim). Hebben anderen dat ook? En belangrijker: weet iemand een oplossing? (Ik heb nog geen factory reset gedaan.)

edit:
Ik zie op Twitter meer mensen met KPN die geen SMS kunnen ontvangen. Ligt dus ws niet aan de P6P...

[ Voor 22% gewijzigd door ejramse op 15-01-2022 14:43 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:32
Update levert echt verbetering op. Netwerk is stabieler en de verbinding überhaupt is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:08
Misschien dat er iemand een oplossing heeft voor het volgende.
Pixel 6 Pro met de laatste updates.
Spotify & Replaio om muziek af te spelen.
Via bluetooth gekoppeld aan de autoradio.

Is het ergens in te stellen dat je er maar 1 tegelijk af kan spelen, nu regelmatig 2 door elkaar.
Ja ik kan aanzetten dat ze niet automatisch moeten beginnen met afspelen maar het zou gemakkelijker zijn dat alleen de laatst gebruikte dan af gaat spelen.

En nog irritanter als er een spraakbericht binnenkomt (Whatsapp of Telegram) en ik wil die afspelen dan gaat de muziek gewoon door ofwel je hoort dan van alles door elkaar.
Lijkt mij dat dit in te stellen moet zijn maar waar?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
Hier ook KPN en ook geen berichten meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Arno58 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:08:
Hier ook KPN en ook geen berichten meer
Esim of normale sim?

En zijn er hier meer mensen met KPN en de januari update die geen sms berichten meer ontvangen?

Ik switch eind van de maand naar KPN maar als ik geen berichten ontvang is het voor mij onwerkbaar ivm berichten van m'n werk die nog via sms gaan..

[ Voor 43% gewijzigd door outlandos op 15-01-2022 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
Even getest en hier werkt het gewoon.
Esim KPN mijn mijn Pixel 6 Pro

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ad de Jong schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:46:
Even getest en hier werkt het gewoon.
Esim KPN mijn mijn Pixel 6 Pro
Met de januari update geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
outlandos schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:47:
[...]

Met de januari update geïnstalleerd?
Yep, full updates en via de berichten app van Google zelf.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ejramse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 19:39
https://twitter.com/KPNwe...g9OExt-LnwRENd2P3OqQ&s=19

Lijkt dus niet aan de Pixel te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ook even geprobeerd met WiFi uit en ook dan werkt het hier gewoon.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ad de Jong schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:57:
Ook even geprobeerd met WiFi uit en ook dan werkt het hier gewoon.
Weet je zeker dat je je bericht niet via internet (wifi dan wel 4 of 5g) stuurt?

KPN heeft blijkbaar een grote storting dus het heeft sowieso niks met de Pixel te maken (gelukkig!).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
outlandos schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:04:
[...]

Weet je zeker dat je je bericht niet via internet (wifi dan wel 4 of 5g) stuurt?

KPN heeft blijkbaar een grote storting dus het heeft sowieso niks met de Pixel te maken (gelukkig!).
Ik had bij de eerste test WiFi aan staan, bij de 2e WiFi uit.
Verbinding via KPN 5G.
Edit: Brabant omgeving Den Bosch mocht het nog een toegevoegde waarde hebben :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ad de Jong op 15-01-2022 17:08 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:35
Ligt het aan mij of is de Pixel sinds de januari update net snapier in alles wat hij doet?
Vinger afdruk was al geen issue bij mij maar die gaat nu ook veel sneller ook.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik met de november update al geen problemen ondervond, behalve een tragere vinger afdruk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blekkienl
Het batterijverbruik van 'mobiel netwerk stand-by' lijkt drastisch te zijn verbetert. 9% ipv 29%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Blekkienl schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:59:
Het batterijverbruik van 'mobiel netwerk stand-by' lijkt drastisch te zijn verbetert. 9% ipv 29%
Klopt, ook een nachtje standby trok maar 3% van mijn batterij. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
LeStef schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:00:
[...]

Klopt, ook een nachtje standby trok maar 3% van mijn batterij. _/-\o_
Met Scherm Altijd aan uit dan toch lijkt me? Die 3% haal ik dan ook, maar met scherm altijd aan is het 7% per nacht (8 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-06 23:42
Helaas gaat mijn scherm soms nog steeds uit zichzelf aan (ja ik heb al die opties uitgezet). Ook wanneer ik connect met bluetooth dat ie daarna overspringt naar telefoon speaker en verbinding verliest met bluetooth apparaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
outlandos schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:20:
[...]

Met Scherm Altijd aan uit dan toch lijkt me? Die 3% haal ik dan ook, maar met scherm altijd aan is het 7% per nacht (8 uur).
Scherm inderdaad uit, als ik slaap moet dat scherm niet branden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
LeStef schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:18:
[...]

Scherm inderdaad uit, als ik slaap moet dat scherm niet branden ;)
Ja terechte opmerking, al zou je ook mogen verwachten van Google dat ze iets hebben ingebouwd om inbranden tegen te gaan bij het opladen gedurende de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
outlandos schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:45:
[...]

Ja terechte opmerking, al zou je ook mogen verwachten van Google dat ze iets hebben ingebouwd om inbranden tegen te gaan bij het opladen gedurende de nacht.
Ik heb het eigenlijk nooit getest eerlijk gezegd. Verspringt niets bij AOD? Dat zou een oplossing zijn anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Zijn er meer mensen waar de lak op de camera bump van de reguliere 6 al zichtbare gebruikssporen heeft? Bij mij is 1 hoek zelfs al helemaal kaal:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Uus4I6ATNEcOcjrziV3F1uN3vY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8axY5ZnQBIknbrrgiuxdim9h.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Maarten00 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 22:25:
Zijn er meer mensen waar de lak op de camera bump van de reguliere 6 al zichtbare gebruikssporen heeft? Bij mij is 1 hoek zelfs al helemaal kaal:
[Afbeelding]
Dat is snel. Gebruik je dan geen case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Is het veilig op te updaten naar Januari (kom van November)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Niet online
outlandos schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:37:
Is het veilig op te updaten naar Januari (kom van November)?
Ik zou zeggen ja. Ben zelf op reddit geen aparte bugs van andere gebruikers tegen gekomen.

Hier paar dingen dat ik zelf heb opgemerkt.

- ik merk dat het toestel wat vlotter is komende van de december update. (Geen idee of het komt door verbeterde animaties of algemene performance verbeteringen)
- mijn mobiele data batterij drain is gedaald van 25% naar 11%
- verder merk ik zelf dat het toestel sneller lijkt over te schakelen van wifi punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegendaryNr14
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-04 00:30
Volgens mij was de november update beter als het om standby tijd gaat. In de november update had ik gewoon mijn 'mobiel netwerk stand-by maar die is nu verdwenen en zie alleen maat de Mobile Network staan dus die is nu altijd actief. Voorheen gebruikte ik 25 a 30% op een dag maar nu is het over de 45% :(

Ook krijg ik de Hey google niet echt werkend met nederlands.... iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 21:00
LeStef schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:14:
[...]

Ik heb het eigenlijk nooit getest eerlijk gezegd. Verspringt niets bij AOD? Dat zou een oplossing zijn anders.
Bij mijn oude 3a versprong alles een beetje over tijd. Ik neem aan dat dit bij de 6(pro) ook zo is. Al heb ik er nog niet op gelet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

LegendaryNr14 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 03:25:
Voorheen gebruikte ik 25 a 30% op een dag maar nu is het over de 45% :(
Als de rest minder gaat verbruiken, gaat het percentage voor mobiel omhoog, zelf als het verbruik hetzelfde gebleven is

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
Hier alles sneller en beter dan voor de update.
Mobile network blijft hoog.
Heb het idee de het batterijverbruik beter is dan voorheen.
Vingerafdruk is veel sneller en beter dan voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
LeStef schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:07:
[...]

Dat is snel. Gebruik je dan geen case?
Ik gebruik meestal een Bellroy case. Maar de eerste paar weken had ik die nog niet. Was me nog niet eerder opgevallen eigenlijk, maar is waarschijnlijk al langer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ik weet natuurlijk niet hoe de Pixel zijn eerste paar weken heeft meegemaakt, maar dan nog vind ik het een bagger coating, zo snel en al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:00
Maarten00 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:28:
[...]

Ik gebruik meestal een Bellroy case. Maar de eerste paar weken had ik die nog niet. Was me nog niet eerder opgevallen eigenlijk, maar is waarschijnlijk al langer zo.
Ik heb er een sticker op van dbrand, zowel achterzijde als camera gedeelte. Die sticker op het camera gedeelte loopt helemaal door dus ook over dat plastic stukje wat zo snel beschadigd.

Edit, zie het nu beter op foto, dat kleine randje natuurlijk niet en dat is bij mij ook beschadigd. Lijkt op gelakt aluminium dus beschadigd altijd..

[ Voor 13% gewijzigd door martijn k. op 16-01-2022 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:28
Zijn er toevallig mensen die wel eens met Geekbench 5 testen?
Ik merk dat ik op 1 januari nog 980 / 2479 haalde en nu na de update 485/1690 (single / multicore).

Ik draai alleen wel op GrapheneOS, dus daar kan het ook mee te maken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xw-Rv7sVJlPb8l5w3s4WCX7aX-w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZBpw9t3HZcLbiPgagapmkpSo.png?f=fotoalbum_large
Mich schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:51:
Zijn er toevallig mensen die wel eens met Geekbench 5 testen?
Ik merk dat ik op 1 januari nog 980 / 2479 haalde en nu na de update 485/1690 (single / multicore).

Ik draai alleen wel op GrapheneOS, dus daar kan het ook mee te maken hebben.
Valt me precies heel goed mee met de januari update.

[ Voor 31% gewijzigd door LeStef op 16-01-2022 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:28
LeStef schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:21:
[Afbeelding]

[...]

Valt me precies heel goed mee met de januari update.
Wat zijn jou scores onder de single core en multi core performance? Als je wat verder omlaag scolt waar je je plaatje hebt gemaakt.

Single / Crypto / Integer / Floating: 485 / 1235 / 388 / 569
Multi/ Crypto / Integer / Floating: 1690 / 3249 / 1346 / 2174

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegendaryNr14
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-04 00:30
Zer0 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:11:
[...]

Als de rest minder gaat verbruiken, gaat het percentage voor mobiel omhoog, zelf als het verbruik hetzelfde gebleven is
Dat snap ik maar iets lijkt er niet te kloppen. Ik heb nu de *#*#4636#*#* gedaan en dasar de radio band op europa gezet en nu heb ik ineens vol signaal. Ik hou het nog even in de gaten en misschien trek de batterij nog wat bij na paar dagen gebruik. Met de november update deed ik gewoon 1 1/2 dag met iets van 40-50% en nu veel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Mich schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:28:
[...]

Wat zijn jou scores onder de single core en multi core performance? Als je wat verder omlaag scolt waar je je plaatje hebt gemaakt.

Single / Crypto / Integer / Floating: 485 / 1235 / 388 / 569
Multi/ Crypto / Integer / Floating: 1690 / 3249 / 1346 / 2174
Nog eens gedraaid
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYkm4fB1gQQgGdGOVLSwsBHKylk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rDARUK9ZlH1pBdyBMRsdKna9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qebY8wOM3eG-pGdKn5gC5ECFIrs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/V9fjLBeXXFVOJ5yxJrZ2weyS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8bbyjd2XVBkKtOoZd3hLfra8wg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/64nW7jhkLEa5Gr3f9n3nCuB7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
De scores van de P6 zitten zeer dicht bij bijvoorbeeld de scores van een Oneplus 9 pro met een 888 chipset.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wtg8Je1UxtsbWLyJPfD1-AM3cCA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CnIsvGIizhI0Cp9D2znSzcbP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
LeStef schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:14:
[...]

AOD verspringt niet maar beweegt langzaam over het scherm, Ik had ook mijn twijfels maar heb een timelaps opgenomen om het te bevestigen. Bij mijn S20 sprong de AOD ineens van positie waardoor het altijd goed zichtbaar was maar bij de Pixel 6 beweegt het heel langzaam waardoor het nauwelijks opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
EnigmaNL schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:45:
[...]

AOD verspringt niet maar beweegt langzaam over het scherm, Ik had ook mijn twijfels maar heb een timelaps opgenomen om het te bevestigen. Bij mijn S20 sprong de AOD ineens van positie waardoor het altijd goed zichtbaar was maar bij de Pixel 6 beweegt het heel langzaam waardoor het nauwelijks opvalt.
Dus op zich 0 inbrand gevaar. " In principe "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
LeStef schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:52:
[...]

Dus op zich 0 inbrand gevaar. " In principe "
Idd, inbranden door AOD lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik gebruik het altijd op mijn telefoons en heb nog nooit inbranden gehad erdoor.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 20:08

OmeJoyo

This is me

Nu 2e dag de januari update en nog niet 1 keer signaal kwijt, ook niet op de plekken waar dit voorheen standaard gebeurde! Ook nog geen issue met de wifi gehad, bluetooth zal ik morgen ondervinden wanneer ik weer naar werk rij hoe deze nu in de auto is.

Accu gaat duidelijk langer mee nu, dus ja tot op heden tevreden met de laatste update. :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-07 18:55

Ves

A gadget addicted Bounty

Karish schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:15:

Zie het nu ook. Was eerst niet. Net als in the notification shade.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Mensen die last hadden van een slecht werkende vingerprintreader en die met de januari update geen last meer hebben: hebben jullie je vinger(s) opnieuw ingelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maier
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:00
outlandos schreef op zondag 16 januari 2022 @ 22:12:
Mensen die last hadden van een slecht werkende vingerprintreader en die met de januari update geen last meer hebben: hebben jullie je vinger(s) opnieuw ingelezen?
Bij mij was het niet nodig ze opnieuw in te leren.
Voorheen werkte alleen mijn vingertop van mijn duim, de rest pakte deze niet. (Na aanbrengen van een screenprotector).
Na de update werkt de vingerprintreader veel beter en ook met de rest van de vingers. Heb deze nu dus wel deze opnieuw ingelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-06 19:32
Het vreemde is dat het mij lijkt alsof de vingerafdruk beter werkt in apps zoals bankieren of Lastpass, daar werkt hij altjd perfect en onmiddleijk, terwijl de FPS op het Pixel vergrendelscherm een seconde vertraging heeft. Verder is de haptische feedback niet helemaal goed, hij trilt pas als je de vinger optilt, niet als hij hem heeft gelezen. Dat soort kleinigheden verpest de algehele ervaring een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesses
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06 20:55
Ik heb iets vreemds met de niet pro. Tot 3 maal toe in anderhalve week tijd moet ik (met name s'nachts) uit het niets de code van mijn simkaart invoeren. Gebeurt niets vreemds, de ene keer aan de lader, de andere keer zat hij in mijn broekzak. Andere ook iets dergelijks ervaren?

Als dit nog een paar keer gebeurd is het voor mij klaar! Want ik moet bereikbaar zijn voor werk (zorg)

[ Voor 7% gewijzigd door Wesses op 17-01-2022 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Wesses schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:00:
Ik heb iets vreemds met de niet pro. Tot 3 maal toe in anderhalve week tijd moet ik (met name s'nachts) uit het niets de code van mijn simkaart invoeren. Gebeurt niets vreemds, de ene keer aan de lader, de andere keer zat hij in mijn broekzak. Andere ook iets dergelijks ervaren?

Als dit nog een paar keer gebeurd is het voor mij klaar! Want ik moet bereikbaar zijn voor werk (zorg)
dat rebooten heb ik dus ook. Gisteren een fresh install gedaan, wat het zou moeten oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 19:45
GroeneThee schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:13:
[...]

dat rebooten heb ik dus ook. Gisteren een fresh install gedaan, wat het zou moeten oplossen.
Mijn vriendin heeft dit ook. Niets verhelpt het issue. We mogen hem terugsturen en krijgen een nieuwe. Random freeze, soms bij actief gebruik, soms bij in broekzak/opladen/nacht. Dan zwart scherm, daarna reboot en dan idd de pin vraag.

Ik heb het niet, terwijl we beide de pixel 6 gebruiken. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 07-07 19:50
Ik vroeg mij in de foto app op mijn Pixel 6, heb ik een extra fotoalbum aangemaakt maar als ik deze wil delen op bv Facebook dan krijg ik alleen link wat wordt gedeeld.

Of anders dus via de FB app dan zie ik heel die map niet..

Hoe kan ik nu zorgen dat dit album wel zichtbaar wordt? Via FB app kan ik alleen kiezen uit Galerij, Camera, Whatsapp, Download, QR Code. Maar niet het album welke ik had aangemaakt in de Google Foto's app.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024

Het is nu even geleden maar ik heb ook een paar keer gehad dat ik heel random mijn simkaart pincode moest invoeren op de non pro. Ik dacht dat het wellicht een extra beveiliging/controle was, maar eigenlijk geen idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ik heb ook de indruk dat het laden stukken sneller gaat.
Ook werkt nu het laden met wekker altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Laatst online: 01-07 07:07

Zelf ook de pixel 6 hier maar geen problemen met het invoeren van de pincode van de simkaart.. heb je een esim of de fysieke simkaart en heb je de simkaart met pincode beveiligd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Laatst online: 01-07 07:07
LeStef schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:39:
Ik heb ook de indruk dat het laden stukken sneller gaat.
Ook werkt nu het laden met wekker altijd.
Hier werkt ook alles naar behoren.. op de pixel 6 maar heb adaptive laden uitgezet met de december Update.. zal vanavond testen of de adaptive laden ook met mijn wekker werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
Cruzer schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:17:
Ik vroeg mij in de foto app op mijn Pixel 6, heb ik een extra fotoalbum aangemaakt maar als ik deze wil delen op bv Facebook dan krijg ik alleen link wat wordt gedeeld.

Of anders dus via de FB app dan zie ik heel die map niet..

Hoe kan ik nu zorgen dat dit album wel zichtbaar wordt? Via FB app kan ik alleen kiezen uit Galerij, Camera, Whatsapp, Download, QR Code. Maar niet het album welke ik had aangemaakt in de Google Foto's app.
Volgens mij maak je die map aan in de Cloud, dus niet fysiek op je apparaat.
Wil je een lokaal album, moet je een folder aanmaken met de Bestanden app bijvoorbeeld.
Pagina: 1 ... 30 ... 62 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires