Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 20:42
Mich schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:44:
[...]

Hoe of waar kan je eigenlijk zien of je op 4G of lager zit? Vroeger was er ergens een instelling om dat in je statusbalk te laten zien naast het symboltje van het bereik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w23HvKACOsSCv4rQWlE1rklV53g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VEeqHT7LnWFew1arPm7F9gq8.png?f=fotoalbum_large

Ik zie em gewoon hierboven staan. Kpn provider overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
Nog iemand die hem volledig naakt gebruikt?

Ik merk trouwens tussen het scherm en de body een kleine spleet linksboven. Kan alleen nog geen lotgenoten vinden op het wereldwijde web.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55

WCA

CK3v1N schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:56:
Alleen 's ochtends als ik nog in bed lig :+

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:50

Ik merk trouwens tussen het scherm en de body een kleine spleet linksboven. Kan alleen nog geen lotgenoten vinden op het wereldwijde web.
Yep, heb wel een hoesje, maar vind dat niet fijn, is dan echt te dik/lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:44
Rabbitto schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:24:
[...]

[Afbeelding]

Ik zie em gewoon hierboven staan. Kpn provider overigens
Raar. Hier is niets te zien.

Zal toch een instelling zijn ergens..

[ Voor 28% gewijzigd door Mich op 13-11-2021 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:23
Mich schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:44:
[...]

Hoe of waar kan je eigenlijk zien of je op 4G of lager zit? Vroeger was er ergens een instelling om dat in je statusbalk te laten zien naast het symboltje van het bereik.
Je kan met de volgende code opvragen hoe je verbinding er uit ziet:
*#*#4636#*#*

Voor zover ik nu weet heeft T-Mobile Nederland VoWiFi wel aan staan en VoLTE niet aan staan voor de Pixel 6
Na contact hierover gehad te hebben met T-Mobile zijn ze wel in gesprek met Google maar ze konden nog niet aangeven wanneer er uitsluitsel zou komen.

Hieronder de uitvoer die ik op mijn toestel heb, de schuifjes die grijs zijn staan niet aan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3ujAkJ1-oCt5Ssbi167yEy-F4s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kotLkI6OELoei2sGwYwwgwlD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
gehaktstaaf schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:17:
[...]

Ik vond hem met Spigen Liquid Air echt te lomp, dus gebruik de regular 6 nu zonder. Wel met een sticker/skin achterop, daarmee is hij een stukje minder glad. Dat voelt toch iets veiliger.
Welke gebruik je?

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:21

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

BGLAdmin schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:57:
[...]

*#*#4636#*#*

Voor zover ik nu weet heeft T-Mobile Nederland VoWiFi wel aan staan en VoLTE niet aan staan voor de Pixel 6
Na contact hierover gehad te hebben met T-Mobile zijn ze wel in gesprek met Google maar ze konden nog niet aangeven wanneer er uitsluitsel zou komen.

Hieronder de uitvoer die ik op mijn toestel heb, de schuifjes die grijs zijn staan niet aan:

[Afbeelding]
Waar zou "voorkeursnetwerktype instellen" op moeten staan dan, en waar zou ik dat kunnen zien, ik bedoel is dat ergens op t internet te vinden ?
Zie bij jouw iets anders dan waar t bij mij opstaat...

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:23
robotjoek schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 23:05:
[...]

Waar zou "voorkeursnetwerktype instellen" op moeten staan dan, en waar zou ik dat kunnen zien, ik bedoel is dat ergens op t internet te vinden ?
Zie bij jouw iets anders dan waar t bij mij opstaat...
De telefoon zou als het goed is de juiste voorkeursinstellingen van het netwerk en de instellingen die je provider je over het netwerk toestuurt. In principe laat je die zo staan als die standaard staat.
Volgens mij word die instelling ook altijd gereset als je je opnieuw aanmeld bij het netwerk, maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Wanneer zou T.net met een review komen? In nieuwsberichten roepen ze al een week dat er een artikel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
BGLAdmin schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:57:
[...]

*#*#4636#*#*

[Afbeelding]
Bij mij staat het schuifje ook aan. Die van voice over wifi helaas niet. Maar mijn vraag was eigenlijk: ik zie het 4g/ LTE symboltje nergens in mijn status balk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GAbrSFjrUX1NfEshBZLk8KuUQM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/d4OJq8pMpJCgGmOR0hWAiDdJ.png?f=fotoalbum_large

Hoe krijg ik die ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kijk even in het accessoires-topic, daar staan inmiddels best wat ervaringen en foto's! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 22:07
Mich schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:12:
[...]

Bij mij staat het schuifje ook aan. Die van voice over wifi helaas niet. Maar mijn vraag was eigenlijk: ik zie het 4g/ LTE symboltje nergens in mijn status balk.
[Afbeelding]

Hoe krijg ik die ?
Heb je je Wifi uitstaan en mobiele data aan? Alleen dan is het zichtbaar bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Martijn80 schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:21:
[...]

Heb je je Wifi uitstaan en mobiele data aan? Alleen dan is het zichtbaar bij mij.
Klopt ja. Ik merkt het tijdens een wandeling vanmiddag dat ik het opeens wel zag. Iets met ruimte gebrek ofzo? Van mij mag het altijd wel zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:55
Ben redelijk tevreden over het toestel, maar wat me blijft irriteren is de vingerafdruk scanner, maar vooral ook dat ik met swipen onbedoeld berichten beantwoord, bijvoorbeeld in telegram. Dat gebeurt echt zo vaak dat het heel irritant begint te worden.

Zijn er meer die hier last van hebben?

Ook van beneden naar boven swipen om de actieve apps weer te geven, wil ook nog wel eens mis gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 14-09 07:27
onnaj schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:46:
Ben redelijk tevreden over het toestel, maar wat me blijft irriteren is de vingerafdruk scanner, maar vooral ook dat ik met swipen onbedoeld berichten beantwoord, bijvoorbeeld in telegram. Dat gebeurt echt zo vaak dat het heel irritant begint te worden.

Ook van beneden naar boven swipen om de actieve apps weer te geven, wil ook nog wel eens mis gaan
Is het dan niet handiger om de systeem navigatie met drie knoppen in te stellen ipv gebaren? Dan denk ik dat je hier vanaf bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:55
Anomynous123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:40:
[...]

Is het dan niet handiger om de systeem navigatie met drie knoppen in te stellen ipv gebaren? Dan denk ik dat je hier vanaf bent
Dat kan zeker, maar verder werkt het wel mooi. Wilde eens een balletje opgooien of iemand hier een oplossing voor had ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Pukson schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:05:
Is het bij jullie gelukt om VoLTE aan de praat te krijgen op het Vodafone netwerk? Begin mijzelf er echt aan te ergeren dat ik niet kan internetten/zaken opzoeken tijdens een telefoongesprek.
Nee, werkt bij mij ook niet. Bellen via wifi wel trouwens.
Bij het installeren van het toestel kreeg ik twee keer een sms van Vodafone waarin ze zeggen dat ze hebben gedetecteerd dat mijn netwerkinstellingen niet correct zijn. Maar ik kan niets verkeerds vinden in de instellingen. Voorkeurs netwerk is bij mij 5G, maar ook als ik hem op 4G zet werkt internet niet tijdens bellen.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Afgelopen weekend ook mijn exemplaar mogen ontvangen en in gebruik genomen (6pro).

In vorige android versies kreeg ik bovenin beeld altijd een icoontje wanneer de telefoon op 'trillen' of op 'stil' stond. Nu krijg ik alleen een icoontje voor 'stil'. Weet iemand of dit een optie is die ik weer aan kan zetten zodat ook 'trillen' een icoontje in beeld geeft? Dan kan ik in één oogopslag zien of hij goed staat.

Ik heb me kleurenblind gezocht, maar nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-09 20:23

Kwestie van even wennen, had er in het begin ook wel last van. Maar wen je snel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan Sabelis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-07 11:57
setdown schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:54:
[...]

Zijn er mensen met andere merken screen protectors? Iemand een soortgelijke ervaring?
Zo niet dan zou dat mooi zijn. Dan zijn die IMAK Pro protectors faulty :)
Heeft er verder niemand ervaring met glas screenprotectors?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keessonnema
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-05 14:53

Ik gebruik hem op dit moment zonder screenprotector en hoesje. Ik wil in de toekomst wel kijken voor een hoesje voor wanneer ik op pad ga met de mountainbike, of naar een feestje ga oid. Verder sinds m'n voorlaatste telefoon geen screenprotectors meer gebruikt. De haarkrasjes zijn niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beugeldop schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:02:
Ik heb me kleurenblind gezocht, maar nog niet gevonden.
Notificatiebalk omlaag vegen, dan zie je 'm wel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
CLB schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:09:
[...]

Notificatiebalk omlaag vegen, dan zie je 'm wel :)
Haha, ja dat wel! Maar ik wil hem altijd ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Nou, hij is er hoor!

Eerste indrukken zijn goed!

Formaat vond ik perfect (regular 6), ik ben grote telefoons gewend en ik vind dat fijn ook.
Wel is hij spekglad! Als ik zoiets lees denk ik toch altijd: "zal wel meevallen toch?", maar hij is echt gemaakt van zeep of zo.

Batterij gaat lang mee bij mij, laden via de oude poco f3 lader lijkt prima te gaan.

Telefoon is lekker vlot, wordt niet overdreven warm, en de haptics zijn awesome.

Met de (gratis variant van) icon pack studio maak je overigens zelf in een handomdraai iconen in material theme, voor nova of zo.

Camera nog niet echt goed getest, dat komt nog.

Ik ben fan!

Edit: icon pack studio icm nova:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HxLxWBBxlZZ5KOleqcYjvdRbWOY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wxG0CADansqB4NRhT1NIRPaU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door vaagisdenaam op 15-11-2021 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 14:35
Jan Sabelis schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:53:
[...]

Check even in het Accessoires forum, daar staan meerdere ervaringen (o.a. van mij :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:46
Jan Sabelis schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:53:
[...]

Die werken toch ook niet met de under-screen fps?

Ik heb vorige week de enige screenprotector op Amazon met goeie reviews besteld, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Ben redelijk tevreden over het toestel, maar wat me blijft irriteren is de vingerafdruk scanner...
Vingerafdrukscanner is (na 3 weken gebruik) nog steeds een hit or miss. 80% van de tijd werkt ie goed, 20% van de tijd minder goed. Dit minder goed kan zijn door te koude handen, te warme handen, te donkere ruimte, te lichte ruimte, echt geen idee.
Heb al vanalles geprobeerd met vingerafdruk opnieuw enrollen (via Reddit methode), werkt dan weer even goed maar na een tijdje lijkt het weer hetzelfde te zijn.
Achja, kan ermee leven. Misschien dat Google nog een face unlock via de front-cam toevoegt.

[ Voor 21% gewijzigd door injectx op 15-11-2021 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beugeldop
injectx schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:32:
[...]

Vingerafdrukscanner is (na 3 weken gebruik) nog steeds een hit or miss. 80% van de tijd werkt ie goed, 20% van de tijd minder goed. Dit minder goed kan zijn door te koude handen, te warme handen, te donkere ruimte, te lichte ruimte, echt geen idee.
Heb al vanalles geprobeerd met vingerafdruk opnieuw enrollen (via Reddit methode), werkt dan weer even goed maar na een tijdje lijkt het weer hetzelfde te zijn.
Achja, kan ermee leven. Misschien dat Google nog een face unlock via de front-cam toevoegt.
Bij mij doet ie het feitelijk gezien (bijna) altijd. Hij is alleen trager dan ik graag zou zien. De fingerprint sensor aan de achterzijde op de pixel 2/3/5 was altijd razendsnel, daar is nu zeker iets op ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Goedemiddag beste tweakers, even een vraag. Ik overweeg een Google Pixel 6 aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen met de camera kwaliteit tot op heden? Bij zowel dag als nachtlicht situaties. Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
zuukie schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:23:
Goedemiddag beste tweakers, even een vraag. Ik overweeg een Google Pixel 6 aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen met de camera kwaliteit tot op heden? Bij zowel dag als nachtlicht situaties. Ik hoor het graag. Alvast bedankt.
Ben best kritisch maar positief verrast. Helemaal als je bedenkt dat de hardware goed op orde is en het software gedeelte (incl. Computational Photography) alleen maar verbeterd zal gaan worden. Als je ziet wat Google in de voorgaande pixels al presteerde met camera hardware die ver achter liep t.o.v. de concurrentie dan geeft dat een mooi vooruitzicht qua toekomstbestendigheid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 19:26
Ik heb vandaag de camera van de Pixel 6 binnenshuis getest: in het Museum Voorlinden in Wassenaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ee1GgzT1eQGvmPCBfF7kkOCE4o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WOSWccynK8Z9El5e93ohn121.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXAOXTDu92JQOzgvXHKrqgbINmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/golp0CVU1xByeVnlYCnUSdlx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NqgrKz4-9xKrUvo2PcdyxTTD9ZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HPGgovJMAfVxSRPN4Q9OM2dh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/681p65M0n73_9kEACuCSD8QRg1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIpnjFPPCanZMvr3yO4pA25e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUmbFowFg_9leuUE1r3y6s120co=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BXiK961wZ6PKgtgUBju4Jkz0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6VcivEbGG6qQDp-liMcttUEjctM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I2za3hfyhkA9ybakrtSDuAlW.jpg?f=fotoalbum_large

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
Xfile schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:00:
Ik heb vandaag de camera van de Pixel 6 binnenshuis getest: in het Museum Voorlinden in Wassenaar.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Magic eraser gebruiken op de 3e foto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
GroeneThee schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:14:
[...]

Magic eraser gebruiken op de 3e foto :+
Hum, Magic Eraser.
Even gekeken wat dat is:
The Google Pixel 6's Magic Eraser tool is one of the phone's many unique software powers. It's designed to remove annoying background elements from an otherwise perfect shot, and it's surprisingly easy to use.
Zo irritant is de achtergrond toch niet?
Btw het zijn maar testfoto's. En voor het echte werk pak ik een echte camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Xfile schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:33:
[...]

Hum, Magic Eraser.
Even gekeken wat dat is:

[...]

Zo irritant is de achtergrond toch niet?
Btw het zijn maar testfoto's. En voor het echte werk pak ik een echte camera.
Probeer het eens....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
De achtergrond verwijderen?
Ik zie geen irritante elementen, maar dat is subjectief.

[ Voor 5% gewijzigd door Xfile op 15-11-2021 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Xfile schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:35:
[...]

De achtergrond verwijderen?
Ik zie geen irritante elementen, maar dat is subjectief.
Foto zou zonder mensen toch een stuk cleaner zijn.

To dare is to do

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bl4ckSunr1se
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-09-2023
(jarig!)
Ben sinds 24u in het trotse bezit van mijn nieuwe 6 pro! :D Eerste indruk is geweldig! Heb me nog niet aan het fotograferen gewaagd (of beter gezegd geen tijd gehad :) )

Ik kom van een OP 6t, dus merk eigenlijk in de vingerscanner enkel een verbetering tov mijn 6t :p

Maar heb eigenlijk een vraag ivm het opladen. Ik heb nog de oplader van mijn 6t (5V / 4A) liggen, waarmee ik de 6t toch aan een betrekkelijk hoge snelheid kon opladen. Maar als ik de 6 pro aansluit krijg ik slechts een "trickle charge". Is daar een verklaring voor? Waar moet ik op letten bij het aankopen van een lader die dan wel correct werkt? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Laatst online: 05-03 23:13
Bl4ckSunr1se schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:12:
Ben sinds 24u in het trotse bezit van mijn nieuwe 6 pro! :D Eerste indruk is geweldig! Heb me nog niet aan het fotograferen gewaagd (of beter gezegd geen tijd gehad :) )

Ik kom van een OP 6t, dus merk eigenlijk in de vingerscanner enkel een verbetering tov mijn 6t :p

Maar heb eigenlijk een vraag ivm het opladen. Ik heb nog de oplader van mijn 6t (5V / 4A) liggen, waarmee ik de 6t toch aan een betrekkelijk hoge snelheid kon opladen. Maar als ik de 6 pro aansluit krijg ik slechts een "trickle charge". Is daar een verklaring voor? Waar moet ik op letten bij het aankopen van een lader die dan wel correct werkt? Thx!
De Pixel 6 en de pro laden volgens mij ook maar met maximaal 23 watt op :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Bl4ckSunr1se schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:12:

OnePlus heeft zijn eigen laadtechniek, waardoor deze chargers super snel OP's kunnen opladen, maar totaal niet werken met andere telefoons.

Kijk naar een oplader die PPS ondersteunt, zoals bijvoorbeeld de 30W Anker Nano ii. Dan moet het goedkomen.

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xfile
Slaapje schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:58:
[...]

Foto zou zonder mensen toch een stuk cleaner zijn.
Een foto van een museum zonder mensen is saai. Een foto met bezoekers geeft leven.
En met een mens of mensen in een foto kan men de grootte van een ruimte of voorwerp inschatten.
Zoals bij deze foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtuNwicD1cFmDzeEOaq0PXV1TUQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/irc8wdtBmvbPJNZIdBQJw7qm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door Xfile op 15-11-2021 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 22:02
Vinden jullie de P6 ook niet 'hol' klinken? Als je typed of, als je met je nagel tegen het scherm tikt klinkt het alsof je op een plastic doosje klikt. Ik heb het vergeleken met andere telefoons maar dit heb ik nog niet zo eerder meegemaakt. Het geeft mij niet echt een premium feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31
DrNizeGuy schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:28:
Vinden jullie de P6 ook niet 'hol' klinken? Als je typed of, als je met je nagel tegen het scherm tikt klinkt het alsof je op een plastic doosje klikt. Ik heb het vergeleken met andere telefoons maar dit heb ik nog niet zo eerder meegemaakt. Het geeft mij niet echt een premium feeling.
Absoluut!! (heb een P6 Pro) en dit is het enige wat mij momenteel "stoort" aan deze GSM. Voor de rest voelt het allemaal wel heel stevig aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Heb ik iets gemist of zo?

6,5u scherm aan tijd, 38 procent over!

Wat een beest!

Netflix, simpel spelletje, veel Chrome, wat apps geïnstalleerd, homescreen lopen kloten, scherm op hoge helderheid gehad.

Geen zwaar werk, maar toch, ik sta er van te kijken!

Edit: wel op wifi. Voorkeur staat op 4g.

[ Voor 7% gewijzigd door vaagisdenaam op 15-11-2021 19:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
Is blijkbaar bewust gedaan: https://www.androidheadli...6-pro-display-hollow.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
vaagisdenaam schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:47:
Heb ik iets gemist of zo?

6,5u scherm aan tijd, 38 procent over!

Wat een beest!

Netflix, simpel spelletje, veel Chrome, wat apps geïnstalleerd, homescreen lopen kloten, scherm op hoge helderheid gehad.

Geen zwaar werk, maar toch, ik sta er van te kijken!

Edit: wel op wifi. Voorkeur staat op 4g.
Probeer maar is een dagje op 5g dit te doen ;)

6 of 6 pro?

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Viel me wel op ja, maar stoort me niet. Maar misschien ben ik niet representatief. Ik vind de batterij en vingerprintscanner ook goed werken ;)

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
pannekoek141 schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:53:
[...]

Probeer maar is een dagje op 5g dit te doen ;)

6 of 6 pro?
Fair enough, maar met dit soort scherm tijden ben ik meestal wel thuis ;)
Ik heb overigens geen 5g abonnement, ben benieuwd hoe hij het buitenshuis volhoudt.

*Gewone" 6 overigens.

7u22m nu, en nog 23% over. Toch maar opladen vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
vaagisdenaam schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 00:03:
[...]

Fair enough, maar met dit soort scherm tijden ben ik meestal wel thuis ;)
Ik heb overigens geen 5g abonnement, ben benieuwd hoe hij het buitenshuis volhoudt.

*Gewone" 6 overigens.

7u22m nu, en nog 23% over. Toch maar opladen vannacht.
Is dat wat hiij aangeeft via het toestel zelf of via accubatterij oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Toestel zelf. Zowel bij batterij als bij digital wellbeing zit het rond de 7 en een half uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 08:34
Ik krijg mijn Voice assistent maar niet aan de praat... Lukt dat bij jullie wel gewoon?

Als ik de assistent activeer via de power knop kan ik wel gewoon dingen vragen, maar niet via het commando 'ok google'...

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
'ok google' werkt bij mij wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
botn schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:49:
Ik krijg mijn Voice assistent maar niet aan de praat... Lukt dat bij jullie wel gewoon?

Als ik de assistent activeer via de power knop kan ik wel gewoon dingen vragen, maar niet via het commando 'ok google'...
Settings : Google : settings for Google apps : search assistant and voice : Google assistant : hey Google and voice match : this phone en dan schakelaar?

Zit diep verstopt zeg! Is het die setting? Ik heb m wel op Engels staan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Met unlocken heb ik regelmatig dat ik alsnog pin moet gebruiken ondanks dat ik vingerprint of smartlock heb ingesteld.

Heel irritant.

Iemand die hier ook last van heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anomynous123
B-Art schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:54:
Met unlocken heb ik regelmatig dat ik alsnog pin moet gebruiken ondanks dat ik vingerprint of smartlock heb ingesteld.

Heel irritant.

Ik heb exact hetzelfde. Vooral als ik smart lock gebruik moet ik af en toe de pincode invoeren 'omdat de telefoon handmatig is vergrendeld'. Geen oplossing voor gevonden vooralsnog

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niet te lang laten liggen dan, is extra laagje beveiliging namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
  • Laatst online: 05-09 11:28
vaagisdenaam schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:53:
[...]

Settings : Google : settings for Google apps : search assistant and voice : Google assistant : hey Google and voice match : this phone en dan schakelaar?

Zit diep verstopt zeg! Is het die setting? Ik heb m wel op Engels staan trouwens.
Het trainen van "Ok Google" (Voice Match in de settings) werkt helaas nog steeds niet als je Google Assistant op Nederlands staat. Mateloos irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
botn schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:49:

Hier het zelfde.
Normaal gebruik ik het niet, alleen tijdens navigeren in maps, maar dit werkt nu ook niet op de p6. Heb nu alles aan staan maar nog geen reactie op hey/ok Google.
Werkt inderdaad wel met de powerbutton of 2x tikken op de achterkant.

Zal wel ergens een verborgen instelling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Opnieuw uit en aan zetten van voicematch was voor mij de oplossing, werkt nu wel..
Maar dan alleen in het engels en nog niet in maps. Wazig.

[ Voor 39% gewijzigd door DrNizeGuy op 16-11-2021 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
CLB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:16:
Niet te lang laten liggen dan, is extra laagje beveiliging namelijk...
ik heb het soms enkele minuten nadat ik 'm heb weggelegd dus dat is het niet (of dat zou op 'vaste' momenten moeten zijn, maar dan wel at random want ik zie er ook geen logica in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Anomynous123 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:15:
[...]

ik heb het soms enkele minuten nadat ik 'm heb weggelegd dus dat is het niet (of dat zou op 'vaste' momenten moeten zijn, maar dan wel at random want ik zie er ook geen logica in)
Hier hetzelfde, dus het te niet te lang laten liggen gaat niet op CLB :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fkramerr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 17:35
De ervaringen met de batterij zijn wel heel divers. Helaas vind ik de batterij duur op mijn Pixel 6 enorm tegen vallen. Ik kom van de LG velvet, die batterij kon na een jaar nog met gemak 2 dagen mee. Als de camera op de Velvet beter was had ik liever die gehouden. De Pixel gaat met weinig gebruik en weinig geïnstalleerde apps net een dag mee. Savonds zit ik op 15% en soms vind ik het al spannend of er genoeg in zit om mijn wekker de volgende morgen af te laten gaan. Ik heb zelfs al een factory reset geprobeerd. Ik heb nog geen enkele game gespeeld en doe ook niet veel aan social media. Ik bel af en toe, whatsapp, mail controleren en beetje internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 20:57
Bartjuh1981 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:32:
[...]

Het trainen van "Ok Google" (Voice Match in de settings) werkt helaas nog steeds niet als je Google Assistant op Nederlands staat. Mateloos irritant.
Voeg bij de voicematch talen 'ns Engels als tweede taal toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjuh1981
  • Laatst online: 05-09 11:28
Celf11 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:37:
[...]

Voeg bij de voicematch talen 'ns Engels als tweede taal toe.
Klopt, dan werkt het wel ongeveer, maar dat is nog in beta en dan is het maar de vraag in welke taal je antwoord krijg :-)

CORRECTIE: werkt niet met Engels als 2e taal, wel met Engels als 1e taal.

[ Voor 11% gewijzigd door Bartjuh1981 op 16-11-2021 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JazzMatazz
B-Art schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:54:

Heel irritant.

Heb ik ook last van. Totaal willekeurig. Smart Lock staat aan en de telefoon bevindt zich op een vertrouwde plaats en is verbonden met mijn smartwatch die ook aan Smart Lock is toegevoegd. En toch moet ik regelmatig mijn wachtwoord ingeven.

Eerst dacht ik dat het company policy was, want ik heb een werkprofiel van mijn werk ingesteld. Zij accepteren geen pincode, alleen wachtwoord. Dus ik dacht dat dit ook een extra beveiliging van werk was. Maar nu ik anderen zie met hetzelfde probleem, begin ik daar toch aan te twijfelen en lijkt het een bug in de software.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Meer mensen van kleine krasjes in het al scherm
Heb een 6 pro maar zie al kleine krasjes zitten terwijl ik normaal nooit geen screenprotector gebruik en nooit geen last heb van krassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
JazzMatazz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:50:
[...]

Heb ik ook last van. Totaal willekeurig. Smart Lock staat aan en de telefoon bevindt zich op een vertrouwde plaats en is verbonden met mijn smartwatch die ook aan Smart Lock is toegevoegd. En toch moet ik regelmatig mijn wachtwoord ingeven.

Eerst dacht ik dat het company policy was, want ik heb een werkprofiel van mijn werk ingesteld. Zij accepteren geen pincode, alleen wachtwoord. Dus ik dacht dat dit ook een extra beveiliging van werk was. Maar nu ik anderen zie met hetzelfde probleem, begin ik daar toch aan te twijfelen en lijkt het een bug in de software.
EDIT verkeerd gelezen |:(

Ik heb een Garmin, maar moet de Pixel regelmatig opnieuw opstarten omdat de bluetooth verbinding op de een of andere manier wegvalt, en dan kan ie dus niet synchroniseren als ik de garmin app open.

[ Voor 3% gewijzigd door B-Art op 16-11-2021 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
reinierkramer schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:22:
Heb een 6 pro maar zie al kleine krasjes zitten terwijl ik normaal nooit geen screenprotector gebruik en nooit geen last heb van krassen
Nee is me nog niet opgevallen, ook zonder screenprotector en zit gewoon in m'n broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Geen last van hier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
loonatick78 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:26:
[...]

Nee is me nog niet opgevallen, ook zonder screenprotector en zit gewoon in m'n broekzak.
Ja baal er best van nog nooit meegemaakt haha
Dacht eerst van zit er zo'n plastic screenprotector op die vaak op nieuwe telefoons zitten die krassen wel snel maar het is het normale scherm 😅

[ Voor 21% gewijzigd door reinierkramer op 16-11-2021 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reinierkramer schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:38:
[...]

Ja baal er best van nog nooit meegemaakt haha
Dacht eerst van zit er zo'n plastic screenprotector op die vaak op nieuwe telefoons zitten die krassen wel snel maar het is het normale scherm 😅
Wat erg dan meen ik, ik ben een autist dus als er krasjes opzitten wil ik een nieuw scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:06:
[...]

Wat erg dan meen ik, ik ben een autist dus als er krasjes opzitten wil ik een nieuw scherm.
`
Ja ik stiekem ook wil gelukkig zie je ze niet als het scherm aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Laatst online: 19-01-2022
Hallo allemaal 🙂 ik had hier al eerder gevraagd of er mensen waren die zich stoorden aan het geluid van het onderste boxje in de telefoon.. ik begin me namelijk met de dag meer te ergeren aan het geluid 😱 als ik videos kijk of telefoneer op speaker.. als ik op speaker aan het bellen ben klinkt het alsof ik met robots praat ...en bij video's hoor ik nu echt constant een geluid dat ik alleen maar kan omschrijven als kgg kggggggg kggg kggg (voornamelijk bij zware stemmen in videos) en het is niet de 'bass'..Ik weet niet of meer mensen dit ervaren en of ik hem moet terugsturen met de dag begin ik me er meer op te focussen omdat het gewoon niet klopt 😟 ik heb de telefoon zelf opgehaald bij een mm in Duitsland en ik weet niet of ik met dit probleem de telefoon daar ook gewoon kan omruilen of dat het hoe dan ook een proces word van opsturen en na laten kijken iemand advies ? Of iemand die hetzelfde ervaart? Ps dit gaat over de 6pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Weet niet of dit Pixel gerelateerd is,maar heeft iemand de "scrolling screenshot" optie bij het maken van een screenshot?

Heb ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBode85
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-11-2022
Vandaag mijn Pixel 6 Pro ontvangen, blij mee. Lijkt goed te werken. Ik kom vanaf een Note 10+ en ik mis 1 functie. Kun je geen folders maken in de app drawer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

JeroenBode85 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:04:
Vandaag mijn Pixel 6 Pro ontvangen, blij mee. Lijkt goed te werken. Ik kom vanaf een Note 10+ en ik mis 1 functie. Kun je geen folders maken in de app drawer?
Nee, da's een Samsung special. Kan natuurlijk wel gewoon op je homescreen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenBode85
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-11-2022
Aha, geen dealbreaker, maar weer even wennen.

Andere vraag, hebben jullie al goede bookcases gevonden? Ik heb nu een vrij goedkope, dat doet de telefoon ook geen eer aan ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JazzMatazz
B-Art schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:50:
Weet niet of dit Pixel gerelateerd is,maar heeft iemand de "scrolling screenshot" optie bij het maken van een screenshot?

Heb ik dus niet.
Die functie heb je alleen met de volume down en power knop. Dus niet bij de recent apps linksonder.

Daarnaast kan die optie mogelijk niet werken in Chrome (of andere Chromium based browser). Dat kun je dan werkend krijgen door in de adresbalk chrome://flags te typen en dan de functie scroll capture op enabled te zetten. Voor elke andere Chromium browser dan Chrome, vervang je "chrome" door de naam van je browser (dus bv. vivaldi://flags)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
JazzMatazz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:17:
[...]

Die functie heb je alleen met de volume down en power knop. Dus niet bij de recent apps linksonder.

Daarnaast kan die optie mogelijk niet werken in Chrome (of andere Chromium based browser). Dat kun je dan werkend krijgen door in de adresbalk chrome://flags te typen en dan de functie scroll capture op enabled te zetten. Voor elke andere Chromium browser dan Chrome, vervang je "chrome" door de naam van je browser (dus bv. vivaldi://flags)
Thanks _/-\o_
Zocht hem ook met de volume down en powerknop :Y

Maar het werk nu met jouw tip d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-07 00:04
Ja links van mijn fingerprint sensor heb ik er een paar en weet mijn God niet waar ik die vandaan heb..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Eindelijk binnen. Pixel 6 sorta seafoam.
Wat is hij snel! En wat is dat scherm mooi en die camera snel en spannend. Geweldig.
Vingerafdruk is best ok, elk voordeel heeft zijn nadeel. Hij reageert in de meeste gevallen goed. De plek voorop vind ik wel erg fijn.

Maar wat is het een baksteen!
Het is ook wel stoer, echt een unit.
Bijna twee keer zo dik als mijn p3a en een stuk zwaarder. Na een avondje instellen had ik kramp in mijn hand.
Zit een Caseology Vault omheen want zonder is het een zeepblokje dat ik niet graag op straat zie stuiteren met het hoekje. Misschien vind ik nog een wat kleinere bumper.

Vandaag de eerste dag echt gebruik, zal mijn benieuwen of dit gaat wennen. Ik vond indertijd mijn oneplus one ook groot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jAMvN0Pep3peYE8eyy2cj5bvEV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X8HzAvK7wqXp3jsYMebaoYlW.jpg?f=fotoalbum_large

Vmu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:23
Als 'light user' (WhatsApp, emailtjes en soms wat web) ben ik toch wel zeer tevreden met de batterij van de 6. Zondag voor het laatst opgeladen en nu nog 38% batterij over. Dus weinig last van achtergrond batterij slurpers. De eerste dag was wel een drama maar dat hadden meer leden. Sinds die 2e volledige lading gaat het eigenlijk prima.

Scherm wel op 60hz gezet en maximaal 4G. 60 -> 90 merk ik veel te weinig en 4G is meer dan snel zat. Wellicht scheelt dat nog een hoop.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ladybugdee92 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:43:
Hallo allemaal 🙂 ik had hier al eerder gevraagd of er mensen waren die zich stoorden aan het geluid van het onderste boxje in de telefoon.. ik begin me namelijk met de dag meer te ergeren aan het geluid 😱 als ik videos kijk of telefoneer op speaker.. als ik op speaker aan het bellen ben klinkt het alsof ik met robots praat ...en bij video's hoor ik nu echt constant een geluid dat ik alleen maar kan omschrijven als kgg kggggggg kggg kggg (voornamelijk bij zware stemmen in videos) en het is niet de 'bass'..Ik weet niet of meer mensen dit ervaren en of ik hem moet terugsturen met de dag begin ik me er meer op te focussen omdat het gewoon niet klopt 😟 ik heb de telefoon zelf opgehaald bij een mm in Duitsland en ik weet niet of ik met dit probleem de telefoon daar ook gewoon kan omruilen of dat het hoe dan ook een proces word van opsturen en na laten kijken iemand advies ? Of iemand die hetzelfde ervaart? Ps dit gaat over de 6pro
Terugbrengen duur uitje helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 13:05
Ladybugdee92 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:43:
Klinkt zeker als een defect, ik ervaar hetzelfde probleem totaal niet op mijn Pixel 6 en alles klinkt prima, een stuk beter ook dan mijn oneplus 7t Pro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11
Google heeft een update voor de pixel 6 (pro) uitgebracht.

XDA artikel: https://www.xda-developer...te-fingerprint-bug-fixed/

''The current software update improves the performance of your device's fingerprint sensor.'' _/-\o_

Voor mij nog niet beschikbaar, hopelijk snel!

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 17-11-2021 10:46 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
spartacusNLD schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:46:
Google heeft een update voor de pixel 6 (pro) uitgebracht.

''The current software update improves the performance of your device's fingerprint sensor.'' _/-\o_

Voor mij nog niet beschikbaar, hopelijk snel!
Voor mij ook nog niet, je kunt wel al sideloaden zag ik. Ik las ook van users dat de overgang tussen de verschillende camera's nu vloeiender is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
injectx schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:28:
[...]
Voor mij ook nog niet, je kunt wel al sideloaden zag ik. Ik las ook van users dat de overgang tussen de verschillende camera's nu vloeiender is.
Ja, de google camera app heeft gisteren via de appstore een update gehad hiervoor.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
Ik heb een vraag over de accu(duur) van het toestel

De ene review is hier lovend over de andere is er wat minder over.
Natuurlijk hangt het af van het gebruik. Maar kan iemand mij vertellen waar hij vergelijkbaar mee is:
Bijv de pixel 5, 4 of 3xl (deze heb ik zelf nu)

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
appie35 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:17:
Ik heb een vraag over de accu(duur) van het toestel

De ene review is hier lovend over de andere is er wat minder over.
Natuurlijk hangt het af van het gebruik. Maar kan iemand mij vertellen waar hij vergelijkbaar mee is:
Bijv de pixel 5, 4 of 3xl (deze heb ik zelf nu)
Ik heb de Pixel 5 gehad en ik kan na een maand de 6 Pro gebruikt te hebben, melden dat de accu net iéts minder is dan op de 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
injectx schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:51:
[...]

Ik heb de Pixel 5 gehad en ik kan na een maand de 6 Pro gebruikt te hebben, melden dat de accu net iéts minder is dan op de 5.
Daarmee vergelijk je een pixel 5 met een hoop optimalisatie via updates versus een 6 pro met nog geen updates. Neemt niet weg dat de accuduur out of the box beter had moeten zijn.

Zelf geen issues gehad. Ik kom er mijn dag goed mee door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
spartacusNLD schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:53:
[...]

Daarmee vergelijk je een pixel 5 met een hoop optimalisatie via updates versus een 6 pro met nog geen updates. Neemt niet weg dat de accuduur out of the box beter had moeten zijn.

Zelf geen issues gehad. Ik kom er mijn dag goed mee door.
Ik vergelijk met een Pixel 5 na 1 maand gebruik vs. een 6 Pro na een maand gebruik. Dan is de batterij wel 'settled'. En er zullen nog wel updates die een en ander verbeteren maar daar kan ik geen aankoopadvies op baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
Dank jullie beide. Gebruiken jullie ook Google maps (gps)

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
appie35 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:03:
Dank jullie beide. Gebruiken jullie ook Google maps (gps)
Via android auto gebruik ik eigenlijk altijd waze. Maps gebruik ik op vakantie vooral om mijn weg te vinden en restaurants te zoeken :P

Mijn telefoon heb ik dan nog in een auto houder zitten waarop ik flitsmister open heb staan. De meldingen van waze + filtsmister maken dat ik in de afgelopen 4 jaar maar 1 bon gehad heb.. toen zat ik in een leenauto :+

De huidige benzine prijzen zorgen trouwens ook wel dat het gaspedaal niet meer zo diep ingaat :>

[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 17-11-2021 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
spartacusNLD schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:12:
[...]

Via android auto gebruik ik eigenlijk altijd waze. Maps gebruik ik op vakantie vooral om mijn weg te vinden en restaurants te zoeken :P
Idem, Waze voor auto-navigatie (want flitspalen/wegenwerken/etc.) en Maps voor te voet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 13:05
injectx schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:51:
[...]

Ik heb juist een tegenovergestelde ervaring. Ik heb de pixel 5 gehad en na een maand heb ik juist het idee dat de accu op de Pixel 6 (non-pro) het net ietsje langer uithoudt met ongeveer hetzelfde gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Laatst online: 14-09 22:58
Ik heb er ook 1 besteld, heb nu een P30 Pro. Ben benieuwd hoe de Pixel 6 mij gaat bevallen. Wat ik vooral fijn vond aan de P30 Pro was de accuduur(deze wordt nu wel minder overigens), hopelijk red ik hetzelfde met de Pixel 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 21:23
Komende van Pixel 3 valt de acuuduur mij echt heel erg mee. Ben ook met relatief zwaar gebruik nog geen één dag niet met minimaal 20%+ doorgekomen, maar gemiddeld eindig ik de dag met gemiddeld gebruik op 40%+.
Met mijn Pixel 3 was ik met hetzelfde gebruik rond 20.00 uur al op zoek naar een lader. Ik heb wel ook alleen 4G aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
JTH4 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:55:
Komende van Pixel 3 valt de acuuduur mij echt heel erg mee. Ben ook met relatief zwaar gebruik nog geen één dag niet met minimaal 20%+ doorgekomen, maar gemiddeld eindig ik de dag met gemiddeld gebruik op 40%+.
Met mijn Pixel 3 was ik met hetzelfde gebruik rond 20.00 uur al op zoek naar een lader. Ik heb wel ook alleen 4G aan staan.
Hiervoor een Pixel 4a gehad, vind de accuduur van de 6 toch wel beter, maar is even wachten hoe het na een half jaar is.
Pagina: 1 ... 19 ... 64 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires