Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
MarkHero schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:04:
[...]
De p30 pro heb ik al 2 en een half jaar, ik had gehoopt op iets meer vooruitgang dan, dus het is het niet waard om voor deze pixel te gaan dan lijkt me.
[ Voor 21% gewijzigd door mezstah op 09-11-2021 13:21 ]
Ik heb mijn sim die ik niet gebruik voor mobiele data op 2g preferred gezet. Batterij gebruik lijkt nu een stuk minder te zijn.
Ik heb in ieder geval de "gewone" Pixel 6 en 5G werkt bij mijn provider; T-Mobile.OsiriS.nl schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:06:
Weet iemand of de pixel 6 pro ook 5g van T-mobile ondersteund?
Of hoe ik daar achter kan komen?
if (!coffee) {
Work = false; }
Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb het niet kunnen vinden. Alleen een optie op de vibratie aan of uit te zetten..naaitsab schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:53:
Iemand iets kunnen vinden om de vibratie wat harder te zetten? Telefoon staat overdag op tril maar je hoort/merkt totaal niet als je gebeld wordt als ie op je bureau ligt. Dat is geen doen.
Ik heb een horizontale baan, precies tussen de volumeknop en de stand-by knop, over mijn scherm lopen. De screenprotector wil daar niet goed hechten.
Inmiddels een 2e screenprotector er nu op gedaan en heb precies hetzelfde probleem.
Lijkt er bijna op dat mijn scherm niet 100% vlak is op dat gedeelte.
Is dit iets om de garantie voor in te schakelen?
:strip_exif()/f/image/mhdZfsamCHrG3hzeqdUW4NLw.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om de IMAK Pro+ Google Pixel 6 Screen Protector 9H (Tempered Glass Full Cover)injectx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:01:
Wat voor screenprotector is het? Welk merk?
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen.injectx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:06:
Kan ook toevallig een slechte batch screenprotector zijn?
Het is wel 2x hetzelfde merk dat ik er nu op heb gezet.
Heeft er iemand toevallig ervaring met de screenprotector van Imak voor de Pixel 6?
Het lijkt me zo sterk dat dit echt in het scherm van mn telefoon zelf zit. But you never know..!
Checknaaitsab schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:53:
Iemand iets kunnen vinden om de vibratie wat harder te zetten? Telefoon staat overdag op tril maar je hoort/merkt totaal niet als je gebeld wordt als ie op je bureau ligt. Dat is geen doen.
/f/image/yT4Ia6sbpt1FJU1pe3tW2smP.png?f=fotoalbum_large)
Die had ik al gevonden inderdaad, staat op 100% alsnog veel te zacht om enigszins bruikbaar te zijn. In je hand prima maar niet om je aandacht te trekken. Google heeft er ook voor gekozen om de ringer en notificatie volumeslider te combineren dus dat is ook fijn..
if (!coffee) {
Work = false; }
Heeft iemand dit nog getest? Ik heb zelf nog wat onderzoek gedaan door wat screenshots van homescreens te bekijken op Reddit bijvoorbeeld. Daar kwam ik bijvoorbeeld deze tegen:Webo schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:27:
Zou iemand met de 6 Pro die de standaard Pixel Launcher gebruikt dit eens willen testen?
Dus in een wat donkere ruimte: zwarte achtergrond, schermhelderheid hoog of maximaal, kleuren op natuurlijk of versterkt en dan bovenaan je homescreen kijken of je een lichter gedeelte ziet.
https://imgur.com/PgXzRrW
Als je de helderheid van je scherm verhoogt zie je bovenin op de screenshot een lichter gedeelte. Ik heb deze screenshot op mijn pc wat bewerkt op helderheid en contrast zodat je het beter ziet:
https://imgur.com/a/I2LrpJ8
Voor zover ik kon zien gebeurt dit bij iedereen die de standaard Pixel Launcher gebruikt, in ieder geval bij de 6 Pro. Bij een donkere achergrond wordt dat bovenste gedeelte lichter en bij een lichte achtergrond zoals blauw wordt het net wat donkerder. Lijkt wel een soort van 'overlay' te zijn op het homescreen, maar wat voegt het toe? Ik heb van alles getest met opties, thema's en licht/donkere modus maar ik krijg het niet weg. Gelukkig is het niet heel storend, maar wel apart.
/f/image/PgEzkSnV7vRWmoPfTjjZGUQN.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Neco75 op 09-11-2021 18:47 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Al met al is dit de beste Google Pixel-smartphone ooit, maar zijn er zeker meerdere verbeterpunten aanwezig.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als je het enkel en alleen voor de camera doet, dan denk ik dat er weinig verschil in zit. Vergeet echter niet de stock Android ervaring incl. update beleid. De P30 Pro steekt volgens mij nog op Android 10.MarkHero schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:04:
De p30 pro heb ik al 2 en een half jaar, ik had gehoopt op iets meer vooruitgang dan, dus het is het niet waard om voor deze pixel te gaan dan lijkt me.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Is volgens mij tbv de at-a-glance widget.Webo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:01:
[...]
Heeft iemand dit nog getest? Ik heb zelf nog wat onderzoek gedaan door wat screenshots van homescreens te bekijken op Reddit bijvoorbeeld. Daar kwam ik bijvoorbeeld deze tegen:
Als je de helderheid van je scherm verhoogt zie je bovenin op de screenshot een lichter gedeelte. Ik heb deze screenshot op mijn pc wat bewerkt op helderheid en contrast zodat je het beter ziet:
Voor zover ik kon zien gebeurt dit bij iedereen die de standaard Pixel Launcher gebruikt, in ieder geval bij de 6 Pro. Bij een donkere achergrond wordt dat bovenste gedeelte lichter en bij een lichte achtergrond zoals blauw wordt het net wat donkerder. Lijkt wel een soort van 'overlay' te zijn op het homescreen, maar wat voegt het toe? Ik heb van alles getest met opties, thema's en licht/donkere modus maar ik krijg het niet weg. Gelukkig is het niet heel storend, maar wel apart.
Klopt dit is een overlay van de Pixel Launcher. Waarschijnlijk om de statusbalk nog leesbaar te maken in een situatie waarbij je een lichte achtergrond hebt en de iconen nog wit worden weergegeven (of donkere achtergrond en zwarte iconen).Webo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:01:
[...]
Heeft iemand dit nog getest? Ik heb zelf nog wat onderzoek gedaan door wat screenshots van homescreens te bekijken op Reddit bijvoorbeeld. Daar kwam ik bijvoorbeeld deze tegen:
Komt volgens mij nog uit een tijdperk waarin de statusbalk iconen niet atlijd goed wit of zwart werden weergegeven terwijl dit wel wenselijk was.
[ Voor 5% gewijzigd door injectx op 10-11-2021 09:50 ]
In het accessoires topic is er wel wat te vinden: MaxDark in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"Intru schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:15:
Ik heb mijn Bose aanvraag een week geleden gedaan (keurig met Duits adres/telefoonnnummer etc), maar nog niks gehoord. Als ik de status van de aanvraag bekijk staat hij nog steeds op 'Antrag eingegangen', met de melding dat ik binnen 4 dagen iets hoor. Het lijkt er op dat het dus lang niet altijd direct automatisch wordt goedgekeurd. Zijn er meer mensen bij wie de aanvraag zo blijft hangen?
Enig idee of dit nog in de toekomst geimplementeerd gaat worden? Heeft Google hierover al een statement gemaakt?
Kan je 90 FPS vastzetten?yeth3119 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:50:
De LTPO scherm van de P6 PRO zou naar mijn weten de framerate kunnen varieren tussen 10 en 120 fps. In de developer opties heb je de optie om de refresh rate weer te geven. Hiermee kwam ik erachter dat de refresh rate of 60 fps is of 120 fps. Hij gaat nooit lager dan 60 fps. Als de 30 en 10 fps gebruikt zou worden zou de scherm nog een stuk zuiniger kunnen worden.
Enig idee of dit nog in de toekomst geimplementeerd gaat worden? Heeft Google hierover al een statement gemaakt?
Is 10fps niet iets dat bijvoorbeeld bij AOD gebruikt wordt?yeth3119 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:50:
De LTPO scherm van de P6 PRO zou naar mijn weten de framerate kunnen varieren tussen 10 en 120 fps. In de developer opties heb je de optie om de refresh rate weer te geven. Hiermee kwam ik erachter dat de refresh rate of 60 fps is of 120 fps. Hij gaat nooit lager dan 60 fps. Als de 30 en 10 fps gebruikt zou worden zou de scherm nog een stuk zuiniger kunnen worden.
Ook de afgelopen week dit topic maar niet bezocht..kon het niet aan lol.
Nu eerst maar eens alles installeren maar eerste indruk is fijn. Voelt zelfs iets kleiner (smaller) dan mijn Note 9, gewicht min of meer hetzelfde. Mijn vinger zocht wel meteen de FPS achterop....
Hier ook inderdaad!spartacusNLD schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:05:
Adaptief geluid was er bij mij ook opeens:
https://www.androidpolice...and-6-pro-adaptive-sound/
[Afbeelding]
Je kan hem forceren op 120 FPS in de developer settings (zelf niet geprobeerd). Maar 90 FPS forceren kan naar mijn weten niet.
Ik ben niet bekend met het term AOD?injectx schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:14:
[...]
Is 10fps niet iets dat bijvoorbeeld bij AOD gebruikt wordt?
Ik verwachtte dat wanneer je iets statisch weergeeft (zoals een website) en er geen aanrakingen op het scherm zijn, dat het scherm op 10 fps refreshed. En bij video's op bijvoorbeeld youtube, dat het op 30 fps is (mits de video natuurlijk niet met een hoger refresh rate is geupload). Maar in beide gevallen kwam ik niet lager dan 60 fps, ookal deed ik youtube in fullscreen.
Always On Displayyeth3119 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:06:
[...]
Je kan hem forceren op 120 FPS in de developer settings (zelf niet geprobeerd). Maar 90 FPS forceren kan naar mijn weten niet.
[...]
Ik ben niet bekend met het term AOD?
Always On Display. Ik weet niet of dit scherm zo werkt als bij de iPhone 13 Pro, waar het tijdens stilstaande content terugschaalt naar 10fps.yeth3119 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:06:
[...]
[...]
Ik ben niet bekend met het term AOD?
Ik verwachtte dat wanneer je iets statisch weergeeft (zoals een website) en er geen aanrakingen op het scherm zijn, dat het scherm op 10 fps refreshed. En bij video's op bijvoorbeeld youtube, dat het op 30 fps is (mits de video natuurlijk niet met een hoger refresh rate is geupload). Maar in beide gevallen kwam ik niet lager dan 60 fps, ookal deed ik youtube in fullscreen.
Edit: op reddit: I guess this option only shows software rendering rate which doesn't reflect the real hardware refresh rate.
This is the correct answer. The refresh rate drop to 10Hz happens at a lower level than what SurfaceFlinger sees.
Ofwel; developer settings kan niet lager dan 60Hz weergeven.
Dat verklaart het. Wilde net zeggen, je moet wel gek zijn dat je een ltpo schem gebruikt, maar geen gebruik maakt van de mogelijkheden ervan.injectx schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:19:
[...]
Always On Display. Ik weet niet of dit scherm zo werkt als bij de iPhone 13 Pro, waar het tijdens stilstaande content terugschaalt naar 10fps.
Edit: op reddit: I guess this option only shows software rendering rate which doesn't reflect the real hardware refresh rate.
This is the correct answer. The refresh rate drop to 10Hz happens at a lower level than what SurfaceFlinger sees.
Ofwel; developer settings kan niet lager dan 60Hz weergeven.
Hoe krijg jij het voor elkaar om met screen on een batterij verbruik van 6.7%/uur te halen? Ik kom niet onder de 10.8%/uur.Neco75 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:45:
Accuduur wordt met de dag beter lijkt het (Pixel 6). Vanmorgen om 07.30 van de lader gehaald en nu op 60% met een SOT van 4 uurDual-sim, wel beide sims op 4G, heb 5G uitstaan.
[Afbeelding]
1 sim kaart en 5g staat uit.
Vandaag nog beter zelfs, 59% met 4.40uur SOT.yeth3119 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:47:
[...]
Hoe krijg jij het voor elkaar om met screen on een batterij verbruik van 6.7%/uur te halen? Ik kom niet onder de 10.8%/uur.
1 sim kaart en 5g staat uit.
/f/image/rHN8nLIA07d4FsMI488iVqu9.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb van veel apps de achtergrond activiteit stopgezet, zit de hele dag op wifi ivm thuiswerken. Verder aangepast batterijverbruik aangezet. Locatie staat ook standaard uit, wel bluetooth aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Neco75 op 10-11-2021 18:23 ]
Indrukwekkende cijfers ! Is dit met de gewone, of met de pro ?TheIconoclast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:41:
Vandaag mijn batterij ook maar eens getest van de pixel 6. 7 uur en 40 Minuten screen on time met bluetooth aan en locatie ook aan. Op 90hz verbonden met wifi (4g wel op de achtergrond aan)
[ Voor 5% gewijzigd door devastator83 op 10-11-2021 18:46 ]
Met de standaard pixel 6. Tot 1%. Toen toch maar aan de lader gedaan haha .😂devastator83 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:46:
[...]
Indrukwekkende cijfers ! Is dit met de gewone, of met de pro ?
Blijkbaar als je de Camera laat reviewen door een fotograaf is de mening heel anders dan menig reviewer. Bovendien is Tony een Apple fanboy en toch wint de Pixel 6 PRO
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Google Pixel 6 Pro review: vlaggenschip overtreft bijna alle verwachtingenCLB schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:07:
M'n review staat klaar en wordt morgen(avond) gepubliceerd: 2500 woorden schoon aan de haak.
Al met al is dit de beste Google Pixel-smartphone ooit, maar zijn er zeker meerdere verbeterpunten.

EDIT: En de vandaag opgenomen video staat ook al online

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 10-11-2021 21:23 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
/f/image/nPnzdu4hK1JoVO6BdJtcWA3v.png?f=fotoalbum_large)
Ik meen op Reddit te hebben gelezen dat die dev-optie niet in staat is de verlaagde verversingssnelheid uit te lezen.yeth3119 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:50:
Gevonden:
https://reddit.com/r/Goog...ltpo_display_scales_only/
Zie top comment
Edit: excuus, was al beantwoord.. heb de laatste pagina van dit draadje niet gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door prodygee op 11-11-2021 08:07 ]
Een extra optie om te unlocken zou ik daarom wel prettig vinden.
Oh my god, dat wist ik niet! M'n Galaxy Watch 4 heeft ineens nog meer meerwaardeCLB schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:33:
Ken je Smart Lock, voor mij perfecte match qua unlocken...
XPENG G9 Performance 2024
Ik ben daar misschien toch nog een klein beetje te paranoïde voor. Stel je laat jouw telefoon op een tafel liggen, loopt even weg, collega/student/savage (vul maar in) unlockt scherm terwijl je binnen bluetooth range bent... Is niet zo vergezocht met systeemwandjes.CLB schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:33:
Ken je Smart Lock, voor mij perfecte match qua unlocken...
Of erger nog, je gebruikt de bluetooth van je laptop of headset waar hij naast ligt voor smart unlock.
[ Voor 3% gewijzigd door Vmu op 11-11-2021 11:00 ]
Vmu
kramon schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:40:
Oh my god, dat wist ik niet! M'n Galaxy Watch 4 heeft ineens nog meer meerwaarde
[ Voor 67% gewijzigd door CLB op 11-11-2021 11:06 ]
Inderdaad. Met dna-scanner.CLB schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:01:
Misschien is de 'on-body-detection' dan dé optie?
Aan de andere kant. Ik heb zo een Oura ring, het bluetooth-bereik daarvan is niet zo groot.
[ Voor 19% gewijzigd door Vmu op 11-11-2021 11:08 ]
Vmu
Wel is mij opgevallen dat het scherm best 'luidruchtig' tikt als het ware. Tijdens het typen hoor ik veel duidelijker mijn duimen op het scherm tikken dan bij andere telefoons het geval was. Net of het scherm wat hol is ofzo. Ervaren anderen dit ook zo?
Was voor mij ook erg wennen inderdaad, maar het is denk ik een kwestie van meer midden op je scherm vegen voor foto's scrollen?Wesses schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:25:
Ook ik heb hem binnen, de pixel 6. Eerste indruk is positief. Hij is groot, maar niet te groot. Scherm is top. Vingerscanner is trager dan mijn s9, maar niet dat het frustreert. Waar ik wel tegen aan loop is het terug sliden van rechts naar links als ik naar het vorige scherm wil. Als ik aan het internetten ben, dan ga ik steeds een tabblad terug. I.p.v. foto's sliden.. iemand een oplossing?
Je kunt de "gevoeligheid" instellen. Dat heeft bij mij wel geholpen.Leviathius schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:33:
Hier ook voor een krappe week nu een Pixel 6 in bezit. Het navigeren met gestures is even wennen, maar werkt eigenlijk best wel snel en prettig. Ook is de telefoon lekker snel, ligt goed in de hand en de camera is fantastisch. Batterijduur valt mij niet tegen. Met normaal gebruik red ik makkelijk 2 dagen.
Wel is mij opgevallen dat het scherm best 'luidruchtig' tikt als het ware. Tijdens het typen hoor ik veel duidelijker mijn duimen op het scherm tikken dan bij andere telefoons het geval was. Net of het scherm wat hol is ofzo. Ervaren anderen dit ook zo?
[...]
Was voor mij ook erg wennen inderdaad, maar het is denk ik een kwestie van meer midden op je scherm vegen voor foto's scrollen?
/f/image/P05cnjGez4QINZBcDIEbx5K7.png?f=fotoalbum_large)
je kunt ervoor kiezen om de drie knoppen onderin te gebruiken ipv gebaren (kun je instellen bij gebaren)Wesses schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:25:
Ook ik heb hem binnen, de pixel 6. Eerste indruk is positief. Hij is groot, maar niet te groot. Scherm is top. Vingerscanner is trager dan mijn s9, maar niet dat het frustreert. Waar ik wel tegen aan loop is het terug sliden van rechts naar links als ik naar het vorige scherm wil. Als ik aan het internetten ben, dan ga ik steeds een tabblad terug. I.p.v. foto's sliden.. iemand een oplossing?
Kom zelf van een HTC 10 af met fysieke knoppen, dus zeker even wennenTheIconoclast schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:27:
Nu nog wennen aan gebaren in Android? Die zijn er al jaren lang volgens mij haha. Vind het ideaal.
Gestures zijn wel prima alleen de gesture om de 'open apps' te openen vind ik echt waardeloos. Dat menu wat je dan krijgt ook trouwens. Dat kan je volgens mij ook niet aanpassen.
if (!coffee) {
Work = false; }
Zeker waar, maar nooit de overstap willen maken. Nu was het vanaf de eerste setup al zo, dus moest ik het wel leren. Volgende keer moet ik niet zo koppig zijn, want het werkt zeker fijn!TheIconoclast schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:27:
Nu nog wennen aan gebaren in Android? Die zijn er al jaren lang volgens mij haha. Vind het ideaal.
Hier moest ik ook aan wennen, want met de '3 knopjes' navigatie kon je heel fijn de 'multitask' knop (vierkantje) double-tappen om tussen apps snel te switchen.naaitsab schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:12:
[...]
Gestures zijn wel prima alleen de gesture om de 'open apps' te openen vind ik echt waardeloos. Dat menu wat je dan krijgt ook trouwens. Dat kan je volgens mij ook niet aanpassen.
Dit kan met gestures ook kwam ik achter door over het lijntje te vegen van links naar rechts (of andersom). Werkt heel nice.
Ik ben nog gewoon met de drie knopjes aan het navigeren....Leviathius schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:20:
[...]
Zeker waar, maar nooit de overstap willen maken. Nu was het vanaf de eerste setup al zo, dus moest ik het wel leren. Volgende keer moet ik niet zo koppig zijn, want het werkt zeker fijn!
[...]
Hier moest ik ook aan wennen, want met de '3 knopjes' navigatie kon je heel fijn de 'multitask' knop (vierkantje) double-tappen om tussen apps snel te switchen.
Dit kan met gestures ook kwam ik achter door over het lijntje te vegen van links naar rechts (of andersom). Werkt heel nice.
Is daar een optie voor? Of gebruik je nova launcher?GroeneThee schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:49:
[...]
Ik ben nog gewoon met de drie knopjes aan het navigeren....
Het grote nadeel vind ik nog steeds niet snel kunnen wisselen tussen twee apps (Whatsapp & snel terug naar iets anders).TheIconoclast schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:27:
Dubbel tap op de app button is zoveel malen sneller dan via gestures.
Nova Launcher maar volgens mij kan je dat buiten Nova om instellen bij system=>gestures=>system navigationmasterrobo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:18:
[...]
Is daar een optie voor? Of gebruik je nova launcher?
Ik heb exact hetzelfde met:setdown schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:38:
Iemand ervaring met dat de screenprotector niet goed op het scherm zit?
Ik heb een horizontale baan, precies tussen de volumeknop en de stand-by knop, over mijn scherm lopen. De screenprotector wil daar niet goed hechten.
Inmiddels een 2e screenprotector er nu op gedaan en heb precies hetzelfde probleem.
Lijkt er bijna op dat mijn scherm niet 100% vlak is op dat gedeelte.
Is dit iets om de garantie voor in te schakelen?
[Afbeelding]
IMAK Pro+ Google Pixel 6 Screen Protector 9H Tempered Glass Full Cover (dezelfde als jij dus)
Met erg hard een tijdje drukken en naar de zijkanten duwen is het redelijk weg op een bel aan de zijkant na.
Blijkbaar is het scherm niet helemaal recht.
Gewoon naar links en rechts swipen onderopAce schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:32:
[...]
Het grote nadeel vind ik nog steeds niet snel kunnen wisselen tussen twee apps (Whatsapp & snel terug naar iets anders).
Dubbel tap op de app button is zoveel malen sneller dan via gestures.
Hij wiebelt vooral als ik rechts onder in op het scherm tik..
Iemand anders hier ook last van?
Vetterdetet
Systeem- Gebaren- Systeemnavigatiemasterrobo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:18:
[...]
Is daar een optie voor? Of gebruik je nova launcher?
/f/image/PHNm0SnTDf7ROWb1i66sDbmF.png?f=fotoalbum_large)
De standaard zwarte is hier vaak goed leverbaar, 6 euro thuisgeleverd zonder dropship of ophaal gedoe. https://www.fnac.com/Smar...301458/w-4#omnsearchpos=1loonatick78 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:56:
Las dat ze bij Google DE weer op voorraad zijn. Kan er helaas alleen niet één kopen daar. Iemand een tip?
De pro en de "mint" kleur is daar een drama. Zoek je die dan ben je aangewezen op de flink overprized aanbiedingen bij o.a. Belsimpel ben ik bang.
E: deze vraag past hier beter trouwens
[Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
[ Voor 8% gewijzigd door naaitsab op 11-11-2021 16:19 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Dat zou wel heel naar zijn, ik ga er een normale SIM in stoppen gelukkig, maar goed om te weten dat het problemen geeft. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze het toestel verkopen voor de normale prijs en hem dan zouden locken op hun eigen netwerk.Mathieu77 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:44:
Nog even een vraag over de eSIM activatie
Als ik de optie kies om een eSIM te downloaden op mijn Pixel 6 krijg ik onderstaande melding
[Afbeelding]
met vervolgens een foutmelding dat de qr-code niet klopt.
betekend dit dat mijn Pixel 6 eSIM locked is op Telekom.de?
normale simkaart werkt zonder problemen
TIA!
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Dit is een interessante. Ik wil hem als dual sim gaan gebruiken met een simkaart en dus een e-sim van Tmobile. Ik hoop toch wel dat dit gewoon mogelijk is. Ik kan me niet voorstellen dat ze hem locken op een duitse provider.Mathieu77 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:44:
Nog even een vraag over de eSIM activatie
Als ik de optie kies om een eSIM te downloaden op mijn Pixel 6 krijg ik onderstaande melding
[Afbeelding]
met vervolgens een foutmelding dat de qr-code niet klopt.
betekend dit dat mijn Pixel 6 eSIM locked is op Telekom.de?
normale simkaart werkt zonder problemen
TIA!
Zijn er mensen waar dit wel gewoon bij werkt?
PS @Mathieu77 , waar heb je hem gehaald?
Ik heb hem van mijn werk. Net even nagevraagd en blijkt bij belsimpel vandaan te komen.soskes schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:52:
[...]
Dit is een interessante. Ik wil hem als dual sim gaan gebruiken met een simkaart en dus een e-sim van Tmobile. Ik hoop toch wel dat dit gewoon mogelijk is. Ik kan me niet voorstellen dat ze hem locken op een duitse provider.
Zijn er mensen waar dit wel gewoon bij werkt?
PS @Mathieu77 , waar heb je hem gehaald?
Morgen maar even bellen.
- de "bellen via 4G" optie staat ingeschakeld
- in "over de telefoon" - simkaartstatus staat "type mobiele telefoonnetwerk" op 4G
- in *#*#4636#*#* staat "type spraaknetwerk" ook op LTE
Iemand met positievere ervaringen met Youfone of KPN?
Hier op KPN geen problemen.chielmi schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:46:
Ik krijg hier bellen via 4G (VoLTE) niet werkend met Youfone (dus via KPN netwerk):Alles staat dus goed, maar als ik ga bellen valt de 4G data weg (of terug naar 3G of 2G). Dat is dus volgens mij een teken dat VoLTE níet werkt.
- in "over de telefoon" - simkaartstatus staat "type mobiele telefoonnetwerk" op 4G
Voor zover ik weet moet Youfone dit ook ondersteunen/aanzetten. Ook al maken ze gebruik van het KPN netwerk, wil niet zeggen dat alle opties bij hun beschikbaar zijn. Al een belletje met de klantenservice van Youfone gewaagd?chielmi schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:46:
Ik krijg hier bellen via 4G (VoLTE) niet werkend met Youfone (dus via KPN netwerk):Alles staat dus goed, maar als ik ga bellen valt de 4G data weg (of terug naar 3G of 2G). Dat is dus volgens mij een teken dat VoLTE níet werkt.
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Oh echt, dat wist ik niet. Ik wil naar Tele2 overstappen en dacht omdat het ook T-Mobile netwerk is het ook wel volte en vowifi zou ondersteunen. Want heb nu T-Mobile namelijk.blueman85 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:58:
[...]
Voor zover ik weet moet Youfone dit ook ondersteunen/aanzetten. Ook al maken ze gebruik van het KPN netwerk, wil niet zeggen dat alle opties bij hun beschikbaar zijn. Al een belletje met de klantenservice van Youfone gewaagd?
Iemand toevallig met Tele2 die weet of het werkt?
[ Voor 98% gewijzigd door Andreasvers op 12-11-2021 08:35 ]
Eerste indruk: zeer mooie telefoon en ik merk ook geen problemen met de vingerscanner. Zeer tevreden dus!
Vanmorgen is wel de Google Foto's app ge-update
[ Voor 25% gewijzigd door Dubrillion op 12-11-2021 09:00 ]
Wilde nu wel eens meer een high end telefoon en de P6 voelt snel, tov de 4a zelfs supersnel. Ben een lichte gebruiker, overdag redelijk wat bellen voor werk en ‘s avonds met name internetten en soms een spelletje, met een beetje geluk zou ik 2 dagen kunnen redden op 1 lading, maar telefoon gaan ‘s nachts altijd aan de lader.
Had in eerste instantie een wat grovere ‘Just in Case’ case, nu de Spigen Thin Fit en dit scheelt gevoelsmatig al best veel. Ik vind deze alleen weer wat glad dus ook maar de Spigen liquid Air besteld.
Ik ga de omgekeerde weg bewandelen en ik kan mijzelf herinneren dat ik met een of meerdere toestellen (Ik wissel nogal eens) gewoon VOLTE heb gehad. VOWifi kan ik mij eigenlijk niet echt herinneren.
Dus mijn vermoeden is dat het sterk toestel afhankelijk is.
Zijn er mensen met andere merken screen protectors? Iemand een soortgelijke ervaring?Jan Sabelis schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:37:
[...]
Ik heb exact hetzelfde met:
IMAK Pro+ Google Pixel 6 Screen Protector 9H Tempered Glass Full Cover (dezelfde als jij dus)
Met erg hard een tijdje drukken en naar de zijkanten duwen is het redelijk weg op een bel aan de zijkant na.
Blijkbaar is het scherm niet helemaal recht.
Zo niet dan zou dat mooi zijn. Dan zijn die IMAK Pro protectors faulty
Add me op Stadia: Gloogle
Ik ga idd eens contact opnemen met Youfone. Was vooral benieuwd of iemand in dit topic het al werkend had met Youfoneblueman85 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:58:
[...]
Voor zover ik weet moet Youfone dit ook ondersteunen/aanzetten. Ook al maken ze gebruik van het KPN netwerk, wil niet zeggen dat alle opties bij hun beschikbaar zijn. Al een belletje met de klantenservice van Youfone gewaagd?
Het staat soms onder 'Tools'.Dubrillion schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:38:
Ik ben opeens de magische gum kwijt in Google Foto's. Meer mensen last van?
Vanmorgen is wel de Google Foto's app ge-update
Gek, net geüpdatet, maar staat er wel tussen?Dubrillion schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:20:
[...]
Dat klopt. Maar die staat er niet meer!
Klopt, hier ook verdwenen. Maar het lijkt er sowieso op dat het Tools menu dynamisch is, want per foto verschilt het welke opties worden getoond.Dubrillion schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:20:
[...]
Dat klopt. Maar die staat er niet meer!
Klopt. Echter bij nieuwe foto's is het weg. Maar dus ook bij een foto die ik als voorbeeld gebruikt om de magic eraser te tonen. Die foto deed het dus van de week welEagleTitan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:27:
[...]
Klopt, hier ook verdwenen. Maar het lijkt er sowieso op dat het Tools menu dynamisch is, want per foto verschilt het welke opties worden getoond.
Laat me weten hoe de liquid air bevalt, of die ook een beetje de thinheid behoud. Vandaag komt mijn thin fit binnen.Tinus1982 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:54:
Inmiddels de P6 een kleine week in gebruik. Komend van een 4a en daarvoor 3a is deze best groot én zwaar. Ik heb altijd gezegd dat ik geen grote telefoon wilde hebben en niet van glas…. over ruggengraat gesproken. Maar, de grote telefoon went snel moet ik bekennen.
Wilde nu wel eens meer een high end telefoon en de P6 voelt snel, tov de 4a zelfs supersnel. Ben een lichte gebruiker, overdag redelijk wat bellen voor werk en ‘s avonds met name internetten en soms een spelletje, met een beetje geluk zou ik 2 dagen kunnen redden op 1 lading, maar telefoon gaan ‘s nachts altijd aan de lader.
Had in eerste instantie een wat grovere ‘Just in Case’ case, nu de Spigen Thin Fit en dit scheelt gevoelsmatig al best veel. Ik vind deze alleen weer wat glad dus ook maar de Spigen liquid Air besteld.
Suh dude
Ik heb de liquid air overgenomen van een medetweaker en die is serieus top. Sluit mooi aan, nog enigzins wat extra grip. Niet glad in ieder geval meer. Veel dunner lijkt mij niet te kunnen.pannekoek141 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:50:
[...]
Laat me weten hoe de liquid air bevalt, of die ook een beetje de thinheid behoud. Vandaag komt mijn thin fit binnen.
Heb het nu met een screenprotector van Coolblue, en dat zit net onder/tegen de case aan. Tevreden met de bescherming zo, zonder bulk.
De chatmedewerker van Tele2 heeft mij verteld dat het gewoon zou moeten werken. Ik ga het ziensoskes schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:57:
[...]
Ik ga de omgekeerde weg bewandelen en ik kan mijzelf herinneren dat ik met een of meerdere toestellen (Ik wissel nogal eens) gewoon VOLTE heb gehad. VOWifi kan ik mij eigenlijk niet echt herinneren.
Dus mijn vermoeden is dat het sterk toestel afhankelijk is.
Ik bel zelf via kpn en heb die gehele optie nergens. Kun je eens een screenshot posten?Ninehouzer schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:58:
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat ik af en toe bellen via wifi aan zie staan en soms ook weer niet? En zijn er meer mensen die dit hebben? Getest op hetzelfde wifinetwerk met een Pixel 6. Mijn provider is T-Mobile. Bellen via wifi staat natuurlijk gewoon aan.
EDIT:
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 13-11-2021 08:47 ]
CLB schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 01:05:
Instellingen - Netwerk en internet - Simkaarten - Bellen via wifi - schuifje aan (of uit)
Ik zie deze optie ook nergens bij Simkaarten, heb KPN ?
EDIT: [YouTube: Pixel 6 Pro Teardown - Easiest Screen Repair Ever?]
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Hoe of waar kan je eigenlijk zien of je op 4G of lager zit? Vroeger was er ergens een instelling om dat in je statusbalk te laten zien naast het symboltje van het bereik.chielmi schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:46:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires