Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:53
Vanzelfsprekend heb ik dat gedaan, welke stappen heb ik ondernomen:

- Tikgevoeligheid vergroten staat aan
- Ik heb mijn duim vier keer geregistreerd nadat ik de screenprotector aangebracht had. Eerdere registraties verwijderd.
- In een pikdonkere kamer mijn vingerafdrukken geregistreerd
- Animaties uit (tip hierboven ergens)

Knip, reacties over accessoires horen in het accessoires topic, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 30-10-2021 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-07 21:55
Werkt VoLTE en VoWiFi op de Pixel 6 (Pro) met T-Mobile?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:58
Ik heb inmiddels 1 dag de Pixel 6 Pro in bezit. Heb alles geïnstalleerd en het lijkt allemaal goed te werken. De camera wil ik later dit weekend gaan testen.

De paar dingen die me wat storen liggen aan het scherm. Het grootste minpunt voor mij is de witbalans van het scherm. Ik vind het wat gelig / warm ogen, zeker bij een witte achtergrond op websites bijvoorbeeld. Ondervindt iemand anders met dit toestel dit ook?

Alle nachtmodi staan uit heb ik al gecheckt en of ik nu tussen licht of donker thema wissel maakt geen verschil. Het ligt ook niet aan de Material You theming. Het zou er misschien aan kunnen liggen dat andere schermen die ik gebruik wat blauwiger afgesteld zouden kunnen staan en dat het me daarom nu zo opvalt. Het is iets waar ik na een tijdje wel aan gewend raakt denk ik, maar ik hoop dat Google later nog een witbalans schuifregelaar toevoegt voor het scherm.

Ik vond al een paar mensen die dit ook hebben op de gewone Pixel 6. Hier een goed voorbeeld, al lijkt het bij hem nog extremer dan bij mij, met name bij grotere kijkhoeken: https://www.android-hilfe...page-2.html#post-12776155

Daarnaast is het niet ideaal natuurlijk dat het scherm hol klinkt al je erop tikt, met name in het midden van het toestel. Ik las al dat dit in principe bij iedereen voorkomt. Als laatste merk ik wat color shift bij lichte achtergronden, zelfs bij kleinere bewegingen. Dit is niet heel storend gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
svianen schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:15:
Google assistant kan je volledig uitschakelen; Apps - Standaard Apps - Digitale-assistent-app - Geen
Als je lang op de powerknop drukt zal Google Assistent niet meer oppopen.
Yes klopt inderdaad, thanks natuurlijk. Dan houd je ook een nutteloze knop over, helaas :X
stefan076 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:57:
Via "Settings > System > Gestures > Press and hold power button"
kan je "Hold for assistant" uitschakelen, dan krijg je het power menu weer terug :)
En dit is waarom Tweakers zo fijn is, dank!

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 30-10-2021 14:58 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefan076
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-07 23:11
CLB schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:38:
[...]

Yes klopt inderdaad, thanks natuurlijk. Dan houd je ook een nutteloze knop over, helaas :X
Via "Settings > System > Gestures > Press and hold power button" kan je "Hold for assistant" uitschakelen, dan krijg je het power menu weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-07 14:29
Ik heb inmiddels ook ongeveer 24 uur de pixel 6 (non pro) in gebruik en hij bevalt tot nog toe uitstekend! Gelukkig heb ik geen last van de problemen die andere melden (behalve dat hij niet oplaad met mijn OnePlus 6t oplader zoals andere ook al opgemerkt hadden, met de oplader voor mijn Oculus Quest 2 laad hij wel gewoon snel op).

Wat ik zelf wel erg jammer vind is dat de thema icons (hoewel deze nog in bèta zijn) echt alleen voor de standaard google apps werken en ze niet eens apps als Whatsapp, Instagram en Spotify (die toch wel op 90% van alle telefoons geinstalleerd staan gok ik) hebben meegenomen maar wellicht worden die later nog toegevoegd.

[ Voor 11% gewijzigd door frankv120 op 30-10-2021 15:09 ]

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-07 23:50
Webo schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:36:
Ik heb inmiddels 1 dag de Pixel 6 Pro in bezit. Heb alles geïnstalleerd en het lijkt allemaal goed te werken. De camera wil ik later dit weekend gaan testen.

De paar dingen die me wat storen liggen aan het scherm. Het grootste minpunt voor mij is de witbalans van het scherm. Ik vind het wat gelig / warm ogen, zeker bij een witte achtergrond op websites bijvoorbeeld. Ondervindt iemand anders met dit toestel dit ook?

Alle nachtmodi staan uit heb ik al gecheckt en of ik nu tussen licht of donker thema wissel maakt geen verschil. Het ligt ook niet aan de Material You theming. Het zou er misschien aan kunnen liggen dat andere schermen die ik gebruik wat blauwiger afgesteld zouden kunnen staan en dat het me daarom nu zo opvalt. Het is iets waar ik na een tijdje wel aan gewend raakt denk ik, maar ik hoop dat Google later nog een witbalans schuifregelaar toevoegt voor het scherm.

Ik vond al een paar mensen die dit ook hebben op de gewone Pixel 6. Hier een goed voorbeeld, al lijkt het bij hem nog extremer dan bij mij, met name bij grotere kijkhoeken: https://www.android-hilfe...page-2.html#post-12776155

Daarnaast is het niet ideaal natuurlijk dat het scherm hol klinkt al je erop tikt, met name in het midden van het toestel. Ik las al dat dit in principe bij iedereen voorkomt. Als laatste merk ik wat color shift bij lichte achtergronden, zelfs bij kleinere bewegingen. Dit is niet heel storend gelukkig.
De display staat standaard op Adaptive mode, maar in de display settings heb je nog de optie voor Booster en Natural. Ik denk dat die Natural modes de saturation lager zet en iets witter afstemd. Heb het zelf niet geprobeerd, maar misschien iets voor jouw om ernaar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-07 10:03
Ik heb mijn pixel 6 nu 2 dagen en het toestel werkt uitstekend! Maar... En dit is een behoorlijk maar, er lijkt een stukje ruimte open te zijn tussen het frame en de plastic rand die om het scherm heen loopt. Specifieke locatie is aan de bovenrand van de telefoon, boven de top speaker dus. Misschien is het gezichtsbedrog maar ik ben bang dat ook deze pixel een "gap-issue" heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:52
Gisteren van mijn OnePlus 6 naar de Pixel 6 overgestapt. Eerste indruk is uitstekend, maar de virtuele back- en appswitch knoppen ga ik echt missen. De gesture om naar Home te gaan is prettig, maar 'back' door vanuit links te swipen werkt echt niet lekker op een groot toestel. Misschien dat ik mijn duim chirurgisch laat verlengen...

Wat bijzonder vreemd is, is dat de lader van mijn OnePlus 6 niet of nauwelijks werkt. Ging naar bed rond 50% en werd vanochtend na een uur of 7 wakker met 47%. Dat Dash niet werkt begrijp ik maar dit is wel vreemd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-06 12:34
The Realone schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:27:
Gisteren van mijn OnePlus 6 naar de Pixel 6 overgestapt. Eerste indruk is uitstekend, maar de virtuele back- en appswitch knoppen ga ik echt missen. De gesture om naar Home te gaan is prettig, maar 'back' door vanuit links te swipen werkt echt niet lekker op een groot toestel. Misschien dat ik mijn duim chirurgisch laat verlengen...

Wat bijzonder vreemd is, is dat de lader van mijn OnePlus 6 niet of nauwelijks werkt. Ging naar bed rond 50% en werd vanochtend na een uur of 7 wakker met 47%. Dat Dash niet werkt begrijp ik maar dit is wel vreemd...
Ik had hetzelfde probleem met de OnePlus oplader. Er stond ook in beeld Slow Charging.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
maar 'back' door vanuit links te swipen werkt echt niet lekker op een groot toestel.
en veeg eens vanaf rechts... O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webo
yeth3119 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:10:
[...]

De display staat standaard op Adaptive mode, maar in de display settings heb je nog de optie voor Booster en Natural. Ik denk dat die Natural modes de saturation lager zet en iets witter afstemd. Heb het zelf niet geprobeerd, maar misschien iets voor jouw om ernaar te kijken.
Bedankt voor je antwoord. Deze optie was ik vergeten te melden maar hier had ik ook al naar gekeken. Heb het net nog eens geprobeerd en het lijkt inderdaad dat de witbalans met de Natural mode misschien zeer marginaal beter wordt, maar dan moet ik al heel goed kijken. Het zal uiteindelijk een kwestie van wennen zijn voor mij, al hoop ik zoals gezegd dat Google nog een white balance slider toevoegt met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat dat betreft doet Sony het wel wat beter ja, daar kun je inmiddels echt alles instellen wat je wil qua scherm. Ook dingetjes als met een quick tap de zaklamp aanzetten ofzo is gewoon niet aanwezig, dat is toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
CLB schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:31:
[...]

en veeg eens vanaf rechts... O-)
Haha, pannekoek ben ik ook. Had toch de tutorial moeten doorlopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:05
Na 5,5 uur van de lader sta ik op 70% batterij. 3 uur screen on time. Hier kon ik met mijn pixel 4 alleen maar van dromen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrThompson
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-07 09:24
Settings > System > gestures > system navigation
Daar kun je de drie knoppen onderin weer terug krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 21:22
Webo schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:36:

Maar uit deze post blijkt dat het WEL met Material You te maken heeft, en dat het dus niet het scherm is, maar het thema. Anders zou je het niet in screenshots kunnen zien

https://www.android-hilfe...page-2.html#post-12776322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
.

[ Voor 98% gewijzigd door crimedevil op 30-10-2021 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-07 23:50
new_guy schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:04:
Na 5,5 uur van de lader sta ik op 70% batterij. 3 uur screen on time. Hier kon ik met mijn pixel 4 alleen maar van dromen. :P
Is dat met 5g, 4g of verbonden aan een wifi netwerk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• new_guy
yeth3119 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:38:
[...]

Is dat met 5g, 4g of verbonden aan een wifi netwerk?
4G buitenshuis en WiFi thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Laatst online: 04-07 16:26
Iemand problemen gehad met dat de Pixel 6 Pro geen wifi netwerken kan vinden, en zo ja hoe krijg ik dat opgelost? Nu blijft die maar zoeken en vind niks

Wifi deed het gewoon de laatste paar uur, maar nadat ik bewust gedisconnect heb van een wifi netwerk kan die geen netwerken meer vinden. Ik wilde naar een andere connecten.
Ik heb de telefoon al uit en aan gedaan en al verschillende opties aan en uit gezet. Ook bijv airplane mode en dan wifi wel aan, maar dat allemaal niks uit. Wifi Direct lijkt wel gewoon te werken dus lijkt een software iets te zijn. Normaal barst het hier van de Wifi netwerken

Edit: Vaag een half uur later is die weer geconnect met mijn home network, maar als ondertussen zoekt naar andere netwerken vindt die niks

[ Voor 24% gewijzigd door Unicron op 30-10-2021 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
new_guy schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:04:
Met mijn pixel 4 heb ik die getallen ook regelmatig..

alleen nooit alle drie tegelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-07 09:16
Ik vind de selfiecamera van de pixel 6 wel dramatisch moet ik zeggen. Enorm veel ruis zowel video als foto. Herkennen anderen dit ook? Wereld van verschil met de camera's achterop :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:39
flossy zijn review:
YouTube: Google Pixel 6 Pro "Real Review"

pakt popcorn :Y) de beste non-bs tech reviewer op YouTube.. ow en 1:30uur :D

[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 30-10-2021 17:38 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webo
CRXed schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:09:
[...]

Maar uit deze post blijkt dat het WEL met Material You te maken heeft, en dat het dus niet het scherm is, maar het thema. Anders zou je het niet in screenshots kunnen zien

https://www.android-hilfe...page-2.html#post-12776322
Je hebt gelijk. Ik heb het net nog eens geprobeerd en er zit inderdaad verschil in de witte achtergrond in Chrome (en andere apps). Het zal wel komen doordat ik mijn schermhelderheid best laag heb gehad, dat het eerst niet zo opviel. Als je screenshots maakt en je vergelijkt ze naast elkaar in de foto-app valt het pas echt op. Zelfs als je de 4 basiskleuren uitprobeert zit hier nog verschil in achtergrondtint tussen bij Chrome.

Ben dus niet zo'n fan van deze functie met beperkte kleurmogelijkheden. Ik heb tot nu toe de hele tijd blauw als basiskleur gebruikt, maar zelfs dan vind ik de tint nog wat warm. Komt misschien toch ook wel door de colour tint shift op mijn scherm. Als ik er recht op kijk lijkt het ietsjes geliger/groeniger en als ik het scherm licht kantel oogt de tint wat koeler. Niet ideaal dus.. Hebben meer mensen dit op hun Pixel 6 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-06 11:42
Aeonis schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:44:
[...]

Toevallig Spigen? Lees er meer over, al geprobeerd om je vingerafdrukken opnieuw toe te voegen nadat de screenprotector erop kwam? Zou balen zijn als het dan nog steeds niet werkt, ik wil graag een screenprotector, maar geen werkende fingerprint scanner is waardeloos. Opnieuw vingers toevoegen zou goed moeten gaan toch.
Het is er een van het merk IMAK met zo'n dot matrix wat er waarschijnlijk voor zorgt dat de vingerafdruk scanner niet werkt. Daarnaast hecht hij in het midden ook niet aan het scherm. Het is gewoon een hele slechte screen protector. Alle trucjes al geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-05 16:33
Word jullie pixel 6 bij matig gebruik ook snel warm?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:58

servies

Veni Vidi Servici

reaL_G schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:50:
[...]

Ik heb vroeger bij een optische under screen fingerscanner. bij de 6t en 8t

altijd mijn vingers altijd gescand/ toegevoegd in een donkere ruimte
(waarbij er ook een glazen screenprotector opzat).
daarna nagenoeg nooit weigeringen gehad.
Verdorie, dit werkt inderdaad. Ik heb de hele tijd moeite gehad om m'n vingers te laten herkennen en dit verbetert het enorm!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
reaL_G schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:50:
[...]
Ik heb vroeger bij een optische under screen fingerscanner. bij de 6t en 8t

altijd mijn vingers altijd gescand/ toegevoegd in een donkere ruimte
(waarbij er ook een glazen screenprotector opzat).
daarna nagenoeg nooit weigeringen gehad.
_/-\o_

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Het is wel een klein beetje irritant dat men veel meer aandacht besteed aan de pixel pro, dan de normale pixel. Ook lees ik op reddit dat de selfie camera van de normale pixel slecht is, wat zijn jullie er ervaringen?

Het is natuurlijk een pixel, google gaat hoogst waarschijnlijk wel verbeteren, als je kijkt hoe ze dat bij de vorige pixels deden.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidje90
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-05 09:53
Steevo_S schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:19:
Ja, dit viel mij gisteren (de dag waarop ik hem in gebruik nam) ook op. De Pixel werd goed warm. Vandaag heb ik het niet meer gemerkt, al heb ik de telefoon ook minder gebruikt. Ik kijk even aan of het komende dagen vaker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pukson schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:15:
Valt me op trouwens dat ik niet de optie heb om de iconen mee te nemen met Material You.
CLB schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:58:
Staat onder 'Achtergrond en stijl' en heet 'Thema-iconen'
Pukson schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:14:
Optie staat er dus bij mij niet tussen ;)
Gebruik je toevallig een third party launcher?
Zie die optie ook niet meer nu namelijk en heb Apex geïnstalleerd
The Realone schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:49:
Haha, pannekoek ben ik ook. Had toch de tutorial moeten doorlopen :+
:)

Weet iemand hoe je die pijltjes die je constant ziet als je veegt vanaf een schermrand naar binnen uitschakelt? En ik heb een klein irritatiepuntje met Google Calendar, waarin de tekst wit is van al m'n afspraken. Donkere modus staat aan, heb het ook nog nooit gezien, maar volgens mij is het ook nergens aan- of uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

CLB schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:19:

Weet iemand hoe je die pijltjes die je constant ziet als je veegt vanaf een schermrand naar binnen uitschakelt?
Kan je niet uitzetten.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murc1elag0
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-07 22:34
Hier ben ik als one plus 6 gebruiker dus ook bang voor. De oude toetsen voor terug en daar zelfs snelkoppelingen aankoppelen blijft enorm handig van OnePlus. Hoe is daarnaast je ervaring zonder face unlock? Dit doet mij op dit moment zelf te weerhouden om de pixel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-07 09:16
pannekoek141 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:04:
Het is wel een klein beetje irritant dat men veel meer aandacht besteed aan de pixel pro, dan de normale pixel. Ook lees ik op reddit dat de selfie camera van de normale pixel slecht is, wat zijn jullie er ervaringen?

Het is natuurlijk een pixel, google gaat hoogst waarschijnlijk wel verbeteren, als je kijkt hoe ze dat bij de vorige pixels deden.
Zie mijn post hierboven, ook ik vind de selfie camera zwaar tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Murc1elag0 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:42:
[...]

Hier ben ik als one plus 6 gebruiker dus ook bang voor. De oude toetsen voor terug en daar zelfs snelkoppelingen aankoppelen blijft enorm handig van OnePlus. Hoe is daarnaast je ervaring zonder face unlock? Dit doet mij op dit moment zelf te weerhouden om de pixel te halen.
Ik heb in het begin wel gebruik gemaakt van Face unlock maar later vanaf gestapt. De combinatie van de vingerafdrukscanner en Smart Lock werkte voor mij prima.
Wel al enkele keren gehad dat de vingerafdrukscanner achter het scherm mijn vinger niet herkende. Misschien een keer opnieuw scannen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:44
Sorry, niet alle posts gevolgd, maar hier is nog een "real review" van Flossy -yo boy- Carter.

1u34 uncripted...ik heb het niet uitgekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Totaal geen last van.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Gekke Google, net of ik moet zien naar welke kant ik swipe...
Neco75 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:01:
Heb je wat foto's gemaakt met de selfiecamera dan, al dan niet met een persoon erop.
Moet zeggen dat ik die van de Pixel 6 Pro eigenlijk wel prima vind (helemaal in vergelijking met de OnePlus 9 Pro)

OnePlus 9 Pro vs Google Pixel 6 Pro... Nachtmodus, zonder handmatige aanpassingen:
OnePlus 9 Pro Google Pixel 6 Pro

OnePus 9 Pro Google Pixel 6 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
Drwho1 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:37:
Sorry, niet alle posts gevolgd, maar hier is nog een "real review" van Flossy -yo boy- Carter.

1u34 uncripted...ik heb het niet uitgekeken :D
had hem ook gepost. eerste 45 min gaat over de mindere punten. daarna de punten die hem bevallen. mooi om te zien dat hij juist zegt dat de batterij super is. maar dat het dus 2 a 3 dagen duurt voordat je die batterij duur ook krijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 30-10-2021 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
Hoe vinden jullie het geluid van de 6? Ik houd mijn good old Pixel 3 ernaast en die geeft toch echt wel een voller geluid. Bv bij bassy muziek via YouTube. Misschien moet ik de 6 nog tweaken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Laatst online: 04-07 13:37
Ik zie in de reviews veel mensen dat text-to-speech doen, ideaal! Maar hoe krijg ik in het NL dat het ook verstuurd wordt :P. In reviews enz zeggen ze dan: SEND waarna Google dan begrijpt dat je niet het woord SEND bedoelt maar dat je het bericht wil sturen. Ik heb al geprobeerd "versturen", "stuur", "sturen" hehe. Iemand dit al geprobeerd en het antwoord weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
MitchellHearth schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:55:
Ik zie in de reviews veel mensen dat text-to-speech doen, ideaal! Maar hoe krijg ik in het NL dat het ook verstuurd wordt :P. In reviews enz zeggen ze dan: SEND waarna Google dan begrijpt dat je niet het woord SEND bedoelt maar dat je het bericht wil sturen. Ik heb al geprobeerd "versturen", "stuur", "sturen" hehe. Iemand dit al geprobeerd en het antwoord weet?
volgens mij moet je systeem taal op engels staan hiervoor

klopt niet. zie een paar post verder voor het juiste antwoord

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 30-10-2021 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Vind de foto's van de Oneplus eigenlijk in bijna alle gevallen minder korrelig en scherper dan de Pixel 6. Terwijl Oneplus nou niet echt bekend staat om de superieure fotokwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
MrThompson schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:06:
[...]
Settings > System > gestures > system navigation
Daar kun je de drie knoppen onderin weer terug krijgen
Kan je dit verder nog customizen? Ik heb op m'n OnePlus de back knop namelijk rechts zitten in plaats van links, ik heb de system navigation dus 'reversed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:35
Weet iemand hoe je in thema meer kleuren kan krijgen? Heb er 8 ofzo, 4 solids en 4 rainbow achtige.
Ik zou graag solid blauw ( koningsblauw of zo) willen.

[ Voor 22% gewijzigd door LeStef op 30-10-2021 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 12:26

bbc

Ik heb preferred netwerk op LTE gezet. Zou volgens YouTube de batterij sparen. Ik heb toch geen 5g bij mijn provider.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

MitchellHearth schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:55:
Binnen de instellingen van Google Assistant kun je meerdere talen selecteren. Als daar dan ook Nederlands staat ingesteld kun je Nederlandse praten, ongeacht op welke taal je telefoon staat ingesteld.

"Stuur Whatsapp", naam ontvanger, bericht en "verzenden" werkt dan gewoon.

https://support.google.co...#zippy=%2Cphone-or-tablet

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stin00 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:32:
Kan je dit verder nog customizen?
Nee
LeStef schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:40:
Weet iemand hoe je in thema meer kleuren kan krijgen? Heb er 8 ofzo, 4 solids en 4 rainbow achtige.
Ik zou graag solid blauw ( koningsblauw of zo) willen.
Door een andere achtergrond te kiezen krijg je 'andere' kleuren, niet meer...
'Leuke' feature van Android 12, maar laat mij persoonlijk ook maar alle kleuren kiezen ja.
bbc schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:43:
Ik heb toch geen 5g bij mijn provider.
Mensen die nu zeggen wel 5G te gebruiken, want hun provider biedt het aan, tsjaa :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dank voor het checken, geen Pixel 6 voor mij helaas dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
CLB schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:34:
[...]

Door een andere achtergrond te kiezen krijg je 'andere' kleuren, niet meer...
'Leuke' feature van Android 12, maar laat mij persoonlijk ook maar alle kleuren kiezen ja.
Dom zeg, ik wil ook mijn eigen kleuren kunnen kiezen.
Vroeger kon je via ontwikkelaars optie alsnog uw kleur kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-07 23:57
Viel mij gisterenavond tijdens de installatie wel op, toestel werd behoorlijk warm, maar was op de achtergrond ook allerlei apps en updates aan het installeren. Vandaag hele dag de telefoon gebruikt en geen moment meer warm geworden, dus ik denk dat het tijdelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:19:

Weet iemand hoe je die pijltjes die je constant ziet als je veegt vanaf een schermrand naar binnen uitschakelt?
Ik kan het niet voor je checken, maar je zou kunnen proberen de animatieschaal in ontwikkelaars opties op 0x te zetten. Gaat uiteraard wel ten koste van álle animaties, als het lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 01-07 06:27
Weet iemand dit? Ik heb een privé esim en een zakelijke fysieke sim

De contacten van de privé sim staan keurig in mijn contacten app van mijn Gmail account geïmporteerd.

De contacten van de zakelijke sim staan opgeslagen / geïmporteerd op de telefoon.
En worden niet gesynchroniseerd via Gmail etc.

Nu zie ik mijn eigen Whatsapp ook mijn zakelijke contacten als ik een nwe chat wil starten.
Mijn vraag is hoe kan ik nu zorgen dat deze contact van mijn zakelijke sim niet terecht komen in mijn Whatsapp?
En kunnen mijn zakelijke contacten mij nu appen?

Voorheen op mijn P30 lite kon je dit scheiden door dacht ik de contacten zakelijke sim uit te schakelen maar dat kan op de pixel niet? Of zie ik iets over het hoofd?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:08
Batterij bevalt top. 4 uur en 33 min SOT en nog 43%. Pixel ging zaterdag ochtend om 0730 van de lader :)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
Heb de Pro nu twee dagen en is een prettig toestel met een enkel schoonheidsfoutje.
Batterij gaat steeds beter en ben daar tevreden over.
Als je wilt dat de batterij langer meegaat dan niet verder opladen dan 80-85 % en zorgen dat hij niet lager komt dan 40%.
Ik laad tussentijds een keer bij.
Zorgde bij mijn IPhone dat na een jaar gebruik de batterij nog op 100% stond .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:49
Arno58 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 07:44:
Heb de Pro nu twee dagen en is een prettig toestel met een enkel schoonheidsfoutje.
Als je wilt dat de batterij langer meegaat dan niet verder opladen dan 80-85 % en zorgen dat hij niet lager komt dan 40%.
Doe ik ook, gebruik accu batterij app daarvoor.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• crimedevil
Arno58 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 07:44:
Is het niet een beetje armoe als je dat de hele godganse dag in de gaten moet houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cruzer
TheIconoclast schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:39:
[...]

Nee. Zelf altijd erg zuinig met mijn toestellen. En screenprotectors zijn sowieso niet fijn vind ik.
Ik heb bij de MediaMarkt clearplex laten aanbrengen werkt top. Het is een nwe versie met verbeteringen. 24,95€.

Vingerscanner werkt goed bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vaagisdenaam schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 01:12:
Je zou kunnen proberen de animatieschaal in ontwikkelaarsopties op 0x te zetten.
Zal straks even kijken, is wel wat rigoureus inderdaad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Laatst online: 27-08-2024
Cruzer schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:53:
[...]

Ik heb bij de MediaMarkt clearplex laten aanbrengen werkt top. Het is een nwe versie met verbeteringen. 24,95€.

Het hetzelfde gedaan maar in combinatie met een Spigen hoestje op de Pro is het niet zo schitterend. Screenprotector wordt wat omhoog geduwd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Complexity schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:59:
[...]
Het hetzelfde gedaan maar in combinatie met een Spigen hoestje op de Pro is het niet zo schitterend. Screenprotector wordt wat omhoog geduwd :'(
dan hebben ze hem er niet helemaal goed op gezet. mooie van mm is dat ze hem gratis opnieuw plaatsen als je niet tevreden bent in de eerste 6 maanden, dit volgens MediaMarkt Nieuwegein. Zou het nogmaals laten plaatsen.

verder hoort dit natuurlijk in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires

[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 31-10-2021 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
Cruzer schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:53:
[...]

Dat clearplex verhaal, is dat klaar terwijl je wacht en moet je daar een afspraak voor maken?

En wat is het anders dan een screenprotector met Loca glue (dat je met een UV lamp uithardt)?

Kan namelijk nauwelijks info vinden over clearplex op de site van MediaMarkt.

Heb hem naar het accessoires draadje verplaatst.

[ Voor 5% gewijzigd door JazzMatazz op 31-10-2021 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 08:27

bosaap22

Doing things I'm good at.

JazzMatazz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:43:
[...]

Dat clearplex verhaal, is dat klaar terwijl je wacht en moet je daar een afspraak voor maken?

En wat is het anders dan een screenprotector met Loca glue (dat je met een UV lamp uithardt)?

Kan namelijk nauwelijks info vinden over clearplex op de site van MediaMarkt.

Heb hem naar het accessoires draadje verplaatst.
Je kunt gewoon langs de MM gaan en daar aan de service balie aangeven dat je die screenprotector wilt laten plaatsen. Dan doen ze dat direct en zonder afspraak.
Ik heb voor mijn vorige twee telefoons (OnePlus 5T en Oneplus 6T) dit ook laten doen en ben er erg tevreden over. Klein minpuntje is dat het touchscreen wel net even wat anders aanvoelt. Daar moest ik een paar dagen aan wennen. Maar de responsiveness lijdt er verder niet onder.
Op mijn huidige 6T zit deze nu al bijna 3 jaar op het scherm zonder los te laten of heel vies te worden aan de zijkanten. Dit i.c.m. een standaard backcover.

[ Voor 8% gewijzigd door bosaap22 op 31-10-2021 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
CLB schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Zal straks even kijken, is wel wat rigoureus inderdaad >:)
Of gewoon settings- toegankelijkheid- tekst en weergave- animaties verwijderen.

In ontwikkelaars optie kan je ook alle apps in dark forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 11:44
Het is meer een algemene vraag, maar zijn er mensen die Google Foto's gebruiken om zo ruimte op de telefoon te besparen?
Ik heb een Pixel 128GB liggen en nu ben ik echt toe aan een 256GB, maar stel dat ik Google Foto's ga gebruiken kan ik dan mijn foto's daarin zetten en op die manier veel ruimte besparen? Werkt Google Foto's net als een soort galerij waaruit je afbeeldingen kunt delen via Whatsapp etc en ook kunt bewerken?

Ik heb wel DS Photo van mijn Synology nas als backup, maar dat werkt toch een stuk omslachtiger als ik die wil gaan gebruiken voor de gewone foto en als een vervanger van de galerij.
Want dan zou ik gewoon de 128GB kunnen gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:22

DarkSide

theres no place like ::1

Google photos is wel een fijne app (vind ik)
Je foto;s kun je online bekijken en je kunt dus zo ook ruimte vrij maken op het toestel.

Verder kun je vanuit Google Photos idd ook gewoon delen naar andere apps.
En je kunt er ook bewerken.

Persoonlijk gebruik ik het al jaren.
ook als backup. Mensen die foto;s naar mij sturen via WA etc.

Het is een set en forget actie.
Alles wordt bewaard en ik hoef er niet bij na te denken bij het resetten van een telefoon dat ik foto;s weggooi.

Je moet alleen rekening houden met Storage.
Ik heb een extra abbo van 200GB voor mijn Google data. Primair voor photos en films die ik in Google Photos bewaar

Ook het delen van albums e.d. werkt prettig.
Vind het een super app.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:33
Binnetie schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:12:
Het is meer een algemene vraag, maar zijn er mensen die Google Foto's gebruiken om zo ruimte op de telefoon te besparen?
Ik heb een Pixel 128GB liggen en nu ben ik echt toe aan een 256GB, maar stel dat ik Google Foto's ga gebruiken kan ik dan mijn foto's daarin zetten en op die manier veel ruimte besparen? Werkt Google Foto's net als een soort galerij waaruit je afbeeldingen kunt delen via Whatsapp etc en ook kunt bewerken?

Ik heb wel DS Photo van mijn Synology nas als backup, maar dat werkt toch een stuk omslachtiger als ik die wil gaan gebruiken voor de gewone foto en als een vervanger van de galerij.
Want dan zou ik gewoon de 128GB kunnen gebruiken.
Als de voorraad weer beetje normaal gaat worden ga ik ook de pixel aanschaffen maar doe wel weer 128GB aangezien alles op de Synology wordt gezet.

Draai nu zelf een paar maanden de DSM 7 versie met de nieuwe Photos app van synology en dat is even wennen maar uiteindelijk werkt dat heel snel en fijn om foto's mee te bekijken en photos te delen.
En via de app laat ik ook mijn mobiel automatisch back-up s draaien van mij en mijn vriendin. die enkele keer in de zoveel tijd dat het geheugen vol gaat lopen doe ik een korte check en dan wis ik de photos op de mobiel en kan ik weer door. werkt prima
Zonde om een cloud back-up te betalen of extra geheugen te kopen als je toch je NAS hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Neco75 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:01:
[...]

Zou dat met software updates niet beter kunnen worden, aangezien de hardware toch wel ok is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 23:08

Epsilon

crimedevil schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:10:
Is het niet een beetje armoe als je dat de hele godganse dag in de gaten moet houden?
Ben ik met je eens, ik gebruik ook geen batterij app.

Maar het idee wat je hier van mee moet nemen is dat het beter is je batterij niet 100% en niet helemaal leeg te hebben :).

Dat kan ook door niet nachts op te laden maar tijdens je avondeten bijvoorbeeld. En vooral: Er ook niet te moeilijk over doen als je batterij bijna leeg is als je naar bed gaat: leg hem dan gewoon WEL aan de lader.

Je er druk over maken is erger dan een batterij die hard slijt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Laatst online: 03-07 14:59
*laat maar*

[ Voor 93% gewijzigd door prodygee op 31-10-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 12:01
Pixel 6 gekocht met origineel Google hoesje.
Dinsdag ophalen. Ben erg benieuwd. Vroeger veel Nexus apparaten gehad en toen alleen maar Galaxy apparaten. Tijd voor een schone Android ervaring!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07 09:16
Neco75 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:28:
Ik vind de selfiecamera van de pixel 6 wel dramatisch moet ik zeggen. Enorm veel ruis zowel video als foto. Herkennen anderen dit ook? Wereld van verschil met de camera's achterop :(
In één van de video's van MKBHD (sorry, weet zo even niet meer welke) werd dit ook benoemd. Belangrijke kanttekening was echter dat dit alleen in de viewfinder zo is. Als je de foto neemt is het post-processed resultaat een stuk beter. Heb het net even getest, ik merk op dit moment geen ruis bij 'normaal' daglicht. Bij een ruimte die wat donkerder is ook niet.
Wat ook al veel gezegd is maar wat mij ook opvalt; de kleuren lijken wat overgecompenseerd. Mijn hoofd is op de foto een stuk roder dan in het echt. (Ik heb het in de spiegel gecontroleerd :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 11:44
d-vine schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:30:
[...]

Als de voorraad weer beetje normaal gaat worden ga ik ook de pixel aanschaffen maar doe wel weer 128GB aangezien alles op de Synology wordt gezet.

Draai nu zelf een paar maanden de DSM 7 versie met de nieuwe Photos app van synology en dat is even wennen maar uiteindelijk werkt dat heel snel en fijn om foto's mee te bekijken en photos te delen.
En via de app laat ik ook mijn mobiel automatisch back-up s draaien van mij en mijn vriendin. die enkele keer in de zoveel tijd dat het geheugen vol gaat lopen doe ik een korte check en dan wis ik de photos op de mobiel en kan ik weer door. werkt prima
Zonde om een cloud back-up te betalen of extra geheugen te kopen als je toch je NAS hebt.
Ik vind het ook zonde om daar extra voor te betalen als ik zelf de hardware heb.
Zit zelf nog op DSM6.2.
De meeste ruimte zit met name in de Whatsapp foto's veel onzin er al uit gefilterd. Voortaan maar instellen dat ik alleen een foto download als ik ben handmatig aantik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChromeFR
Het mag inmiddels bekend zijn de vingerafdrukscanner i.c.m. een glass screenprotector niet werkt(e). Maar waar ik achter ben gekomen is dat de oplossing uiterst gemakkelijk (en verrassend!) is: start de telefoon 1x opnieuw op na het registeren en de vingerafdrukscanner werkt zoals zonder glasplaatje.

Lijkt dus op een kleine softwarematige glitch op onze Pixel 6'en...

[ Voor 11% gewijzigd door ChromeFR op 31-10-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:37

KoensSocialL

Mezelf.

Heeft iemand enig idee of je ook weer voor foto’s onbeperkte opslag krijgt zoals dat momenteel nog altijd is voor de Pixel 4?

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
ChromeFR schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:55:
Het mag inmiddels bekend zijn de vingerafdrukscanner i.c.m. een glass screenprotector niet werkt(e). Maar waar ik achter ben gekomen is dat de oplossing uiterst gemakkelijk (en verrassend!) is: start de telefoon 1x opnieuw op na het registeren en de vingerafdrukscanner werkt zoals zonder glasplaatje.

Lijkt dus op een kleine softwarematige glitch op onze Pixel 6'en...
als dit waar is haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
KoensSocialL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:51:
Heeft iemand enig idee of je ook weer voor foto’s onbeperkte opslag krijgt zoals dat momenteel nog altijd is voor de Pixel 4?
Ja, wel een idee en nee, geen onbeperkte opslag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
LeStef schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:01:
Of gewoon settings- toegankelijkheid- tekst en weergave- animaties verwijderen.
In ontwikkelaars optie kan je ook alle apps in dark forceren.
Thanks! Biedt dus helaas ook geen soelaas.

Vanochtend nog even een rondje gedaan in een Japanse tuin met de Pixel 6 Pro:
Google Pixel 6 Pro Google Pixel 6 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChromeFR
haha ja het is waar, geen grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:40
bosaap22 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:52:
[...]

Je kunt gewoon langs de MM gaan en daar aan de service balie aangeven dat je die screenprotector wilt laten plaatsen. Dan doen ze dat direct en zonder afspraak.
Ik heb voor mijn vorige twee telefoons (OnePlus 5T en Oneplus 6T) dit ook laten doen en ben er erg tevreden over. Klein minpuntje is dat het touchscreen wel net even wat anders aanvoelt. Daar moest ik een paar dagen aan wennen. Maar de responsiveness lijdt er verder niet onder.
Op mijn huidige 6T zit deze nu al bijna 3 jaar op het scherm zonder los te laten of heel vies te worden aan de zijkanten. Dit i.c.m. een standaard backcover.
Vraag wat kost dat en doen ze dat ook als de telefoon niet bij hun gekocht is ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
pc01 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:27:
Eurootje of 25 en dat is uiteraard geen enkel probleem, verdienen zij toch wat aan de 'Pixel 6'.
Meer vragen? Laten we dan even verder gaan in: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06 09:42
Ben benieuwd wanneer de 256gb regular pixel 6 op voorraad komt. Denk dat ik toch voor die ga settelen, ga mij storen aan die curve. Toch jammer want als de pro geen curve had was het de perfecte telefoon voor mij... Hopelijk wordt dat curve gedoe uitgefaseerd door de industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Hoe zijn de foto eigenlijk van bewegende beelden? Gebruik de telefoon voornamelijk voor het nemen van foto's van de kinderen, die nu niet bepaald lang stil kunnen zitten.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GroeneThee
CK3v1N schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:37:
Hoe zijn de foto eigenlijk van bewegende beelden? Gebruik de telefoon voornamelijk voor het nemen van foto's van de kinderen, die nu niet bepaald lang stil kunnen zitten.
Een redditor had wat foto's gedeeld :

https://photos.app.goo.gl/wDjrsqZ9uKRjbsnY9

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• melvinjoosten
Een aantal leuke kiekjes van de afgelopen dagen met de Pixel 6 Pro. Ik ben nu al helemaal weg van de telelens. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vFhIHaDllQji9jzw-seuXNDM8Pg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h6q8tyhi0A3cx3ko6MukUZiw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JiD7BmO2pbj5RIjmsCIWZxpouZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z7d0qquTDqEKECezucx3bkl2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V-6LUIPWIBGG36U8MWyDnHGZSzU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nIoisXxh1mmg0fyRou6MuTD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7ZFOc4wXixbb8j2bNPAOr7jjRU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jWZYJLByfsRGoxqbN9Cmh75y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLsY8XmtYp8RktxoTX2rwBqDc-o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N8rhKluudCMKCgSIQXfHfXfg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/orDksb27E-lS28eCzSxY7x9fW8k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rvWO6AOii3b2aVSxhDYaYcz6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/behqLuCvVE2oOzDUrlsJ0BCdU2Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4R04Vs5JOuUZSlS0QWzxrbG3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Android auto werkt perfect met mijn pixel 6.
Voorheen met mijn Huawei liep het systeem in mijn VW Polo 2019 weleens vast.

Draadloos met AA wireless adapter werkt dit ook perfect. Supersnel en geen freeze of restart meer.

Waar ik wel jammer vind als ik wil bellen dan moet ik dus fysiek kiezen welke sim er gebruikt moet worden. Het is jammer dat je contact personen niet kan toewijzen welk sim er altijd gebruikt moet worden.. Dit is ook zonder Android auto dus via het systeem van mijn auto via BT dan wordt er niet gebeld totdat je telefoon ontgrendeld en aangeeft welke sim.

Nu las ik wel Google dit wel gaat aanpassen in de toekomst..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinjoosten
Cruzer schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:21:
Android auto werkt perfect met mijn pixel 6.
Voorheen met mijn Huawei liep het systeem in mijn VW Polo 2019 weleens vast.
Bij mij ook een wereld van verschil tussen Pixel 5 en Pixel 6 Pro met Android Auto. Voorheen duurde het altijd 10 seconden om op te starten en vervolgens was alles een beetje laggy. Nu laadt hij instant en is vlieg ik door de UI heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
YouTube: Google Pixel 6 Pro vs Galaxy S21 Ultra Speed Test!

ook hier kan je zien dat de fingerprint tegenover de s21 ultra niet veel langzamer is. en überhaupt vrijwel altijd net zo snel is.. en dat voor een adviesprijs van 300 euro minder.

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 31-10-2021 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:52

Oekol

waka waka hey hey

spartacusNLD schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:56:
YouTube: Google Pixel 6 Pro vs Galaxy S21 Ultra Speed Test!

ook hier kan je zien dat de fingerprint tegenover de s21 ultra niet veel langzamer is. en überhaupt vrijwel altijd net zo snel is.. en dat voor een adviesprijs van 300 euro minder.
Bijzonder wel, lijkt wel alsof er een update voor is geweest. Genoeg filpjes gezien volgens mij de laatste van MKBHD waar ik de fingerprintscanner echt niet 'snappy' vind. Als ik de samsung in dit filmpje even links laat liggen vind ik de pixel op zichzelf ook snel inderdaad. Lijkt wel alsof er echt een update geweest is of dat reviewers hun vingers niet goed geregistreerd hadden.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korfage
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-01-2023
Ik krijg op de nieuwe telefoon geen meldingen meer binnen van mail, whatsapp etc. Niet “op het icoon” of een led waarschuwing. Heb he idee dat ik het qua privacy instellingen open heb gezet. Kan iemand aangeven waar ik in de instellingen wellicht ook moet kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1667784

pc01 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:27:
[...]

Doen ze voor elk apparaat dat in de clearplex database staat. Zelfs als ze het toestel niet verkopen.
Mijn Garmin Montana 750i heb ik er ook laten doen. Kost iets van €14,95 of €12,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 07:08
Hier werkt de vinger scanner echt meer dan prima. Wat ik mij nog afvroeg wanneer opent het formulier en waar.kan ik die vinden om de Bose 700 te claimen?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-07 10:03
Pukson schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:06:
Hier werkt de vinger scanner echt meer dan prima. Wat ik mij nog afvroeg wanneer opent het formulier en waar.kan ik die vinden om de Bose 700 te claimen?
Staat op de site waar je het aanvraagt, vanaf 2 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:33

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Alle berichten over de koptelefoon die men er bij de pre order bij kreeg en binnenkort geleverd gaat worden horen vanaf dit moment thuis in het accessoires topic.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QzhC6-C-NVeWfuIh9HbHOifjDTw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/An9KeHEsO10PgWoHetr0wtQY.png?f=fotoalbum_large

Ik blijf het zeggen, die batterij is echt geweldig. Helemaal in vergelijking met de Pixel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Laatst online: 24-06 09:42
Ik keek even wat mijn Nokia 8 haalde in de reviews, ~11 uur op een 5.5 inch 4k scherm. Jeetje, we zijn in 4 jaar eigenlijk alleen maar achteruitgaan wat betreft accuduur. Was eigenlijk toch wel verwend in die tijd zeg damn...😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Sinds vandaag in het bezit van m'n Pixel 6. Top toestel, niks op aan te merken. Ben net klaar met alles instellen, geen bugs tegengekomen en alles reageert heel vlot. Heb weinig toe te voegen aan hetgeen wat reeds gezegd is. Ik kom vanaf een OnePlus Nord, de fingerprint reader is gelijkwaardig qua snelheid maar wellicht wel iets accurater waardoor ik minder pogingen nodig heb. Blij met mijn keuze.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Laatst online: 16:21
new_guy schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:26:
[Afbeelding]

Ik blijf het zeggen, die batterij is echt geweldig. Helemaal in vergelijking met de Pixel 4.
Jij laat de batterij dus helemaal tot 100 % op terwijl de app het afraadt O-)
Pagina: 1 ... 13 ... 62 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires