Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MijnCommentaar
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Puppetmaster schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:30:
Het is sowieso in de Tesla app te zien. Aangezien je (als non-Tesla) toch de Tesla app nodig hebt om te laden, kan je het dus altijd inzien.
Dat laatste bewtijfelk ik

Goed nieuws: je kunt nu met vrijwel iedere elektrische auto laden bij Tesla Superchargers, het grootste snellaadnetwerk van Europa. Gewoon met je ANWB Laadpas app.

Met meer dan 20.000 laadpunten, verdeeld over ruim 1500 locaties is er altijd wel een Tesla Supercharger in de buurt. Of je nu een lange rit gaat maken of gewoon even snel wat wil bijladen.

Je kunt op twee manieren laden:

Met de ANWB Laadpas app: je vindt de Tesla Superchargers net als alle andere laadpunten in de ANWB Laadpas app. Je kunt tarieven vergelijken met nabijgelegen laders, een connector kiezen en je laadsessie starten, precies zoals je gewend bent.

Met de Tesla app: Je kunt de ANWB Laadpas als betaalmethode toevoegen in de Tesla app. Je gebruikt dan deze app om je laadsessie te starten. Betalingen en facturatie wordt gedaan door ANWB Laadpas en zijn zichtbaar in de ANWB Laadpas app. Tesla-rijders hebben het voordeel dat ze het laden kunnen starten door simpelweg de auto aan de lader te koppelen.

Met de integratie van de Tesla Superchargers in de ANWB Laadpas app heb je nu toegang tot meer dan een miljoen laadpunten verspreid over Europa.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
Puppetmaster schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:30:
Het is sowieso in de Tesla app te zien. Aangezien je (als non-Tesla) toch de Tesla app nodig hebt om te laden, kan je het dus altijd inzien.
Met Android Automotive is het wel handig dat het te zien is in Google Maps op het scherm.

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Oja, die was er tegenwoordig ook. :+
Maar ook in de ANWB app zie je de bezetting, komt dus uiteindelijk op hetzelfde neer. :)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Zapato schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:35:
[...]

Met Android Automotive is het wel handig dat het te zien is in Google Maps op het scherm.
Dat is wel handig idd, ik ga eens kijken of dat ook voor Google Maps in CarPlay geldt.

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:33
coelho schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 15:12:
Ik dacht dat Tesla die info niet meer deelde met externe partijen?
Zou het niet weten (boeit mij ook niet) maar het is nu iig zichtbaar in Google Maps, wat ik geïntegreerd heb in mijn wagen (Alpine A290) en ik zag van de week dat ik dat dus inderdaad kon zien. Voorheen was dat niet zo.

Zijn meerdere bronnen die dit gemeld hebben, hier er 1 van;
https://www.notateslaapp....lity-added-to-google-maps
Pagina: 1 ... 135 136 Laatste

Let op:
De volgende onderwerpen hebben eigen topics en moeten daar worden besproken*:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

* Uitzondering: Eventuele bevindingen in het buitenland die specifiek voor je reis relevant zijn geweest ivm bijv. exotische laadpaalaanbieders of lokale situaties.

Voor de duidelijkheid: discussie ICE vs EV vs waterstof hoort niet thuis in dit topic; doe dat dan ook niet (ook niet subtiel). Vermelden wat je reis was geweest als je EV of ICE had gereden; prima. Dat je dan meldt dat je voorkeur (daarom) hebt voor het een of ander: ook goed. Maar laat die eindeloze discussie over wat 'beter is' toch achterwege (is enorm subjectief). Het eindigt nergens en de gemoederen lopen daardoor alleen maar op.

Specifieke discussies over laadcurves etc. zijn ook beter op hun plek in het algemene BEV topic of het merkspecifieke topic.