Sport Feedbacktopic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Wat is er toch aan de hand met de moderatie op dit forum?

Agressieve kleuter is gelijk een lock en een aanpassing met een belerende toon. En als je dan andere wijst op hetzelfde dat ze dat niet mogen volgens de onbesproken regels van Tweakers met je ophouden @tweakdude.

Wat een willekeur!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
carpebios schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:34:
Wat is er toch aan de hand met de moderatie op dit forum?

Agressieve kleuter is gelijk een lock en een aanpassing met een belerende toon. En als je dan andere wijst op hetzelfde dat ze dat niet mogen volgens de onbesproken regels van Tweakers met je ophouden @tweakdude.

Wat een willekeur!
Dan maak je een topic report, meer zeg ik er niet over. De rest mag per DM.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:04:
@Outerspace dat gezeur op de scheids en hem partijdig noemen is iets van elke dag. Dat is echt niet nu ineens erger aan het worden ofzo.
Dat het vaker in het topic botst komt doordat de verhouding 'ajax supporters/feyenoord supporters' verandert in het topic doordat Feyenoord nu lekker draait. En dat zorgt voor meer frictie, echt niet die scheidsrechters die er niks van kunnen.
De stelling - de scheidsrechter is partijdig - is bijzonder ergerlijk. Ongeacht de clubvoorkeur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:34:
Agressieve kleuter is gelijk een lock en een aanpassing
Een aanpassing is een standaard lock, niet heel bijzonder.
met een belerende toon
De belerende toon in de aanpassing mag wat dat betreft wel weer weg, dat was even beter maar dat patroon komt wel iets te vaak terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:53:
[modbreak] Quickreply gaat om overduidelijke redenen even uit. [/]
Hier kan je toch gewoon neerzetten om welke reden? De context is relevant, met regelmaat wordt er naar niet specifieke zaken gerefereerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Napo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:54:
[...]

Hier kan je toch gewoon neerzetten om welke reden? De context is relevant, met regelmaat wordt er naar niet specifieke zaken gerefereerd.
Oke dan.
Nou een of andere malloot vond het nodig om spelers van Ajax te gaan bekogelen. En dat gaat misschien wat verhit worden, waardoor mensen maar even moeten nadenken voordat ze iets kunnen plaatsen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:56:
[...]

Oke dan.
Nou een of andere malloot vond het nodig om spelers van Ajax te gaan bekogelen. En dat gaat misschien wat verhit worden, waardoor mensen maar even moeten nadenken voordat ze iets kunnen plaatsen. ;)
De uitleg is prima, maar dat kan je beter in de modbreak plaatsen. Men laten gissen naar waarom de quick reply uit staat is alles behalve handig. Hoewel wellicht niet nu maar wellicht laterl wel.

Waar je niet wil dat men direct reageert zou je dat ook juist verwacht bij een modbreak/ingreep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34
Wat is er mis mee om eens te benoemen als niet mod dat topwedstrijden afvoerputje van Tweakers naar binnen brengt?

Tuurlijk rapporteer ik het ook, maar het is juist een stukje zelfredzaamheid dat heel lang goed ging in het voetbal topic waar mensen elkaar terecht kunnen wijzen.

Je wilt straks niet net zoals de F1 dat alles gemodereerd moet worden omdat de spanning zo ontzettend hoog is, in mijn ogen hoort daar elkaar terecht wijzen bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:59

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
dglavimans schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:20:
Wat is er mis mee om eens te benoemen als niet mod dat topwedstrijden afvoerputje van Tweakers naar binnen brengt?
Je zin vind ik lastig te begrijpen, maar we zijn er ons zeker van bewust van topwedstrijden altijd met emotie gepaard gaat.
Tuurlijk rapporteer ik het ook, maar het is juist een stukje zelfredzaamheid dat heel lang goed ging in het voetbal topic waar mensen elkaar terecht kunnen wijzen.
Hehe, ik heb het gevoel dat je niet altijd meekrijgt wat we doen. Zelfredzaamheid is een utopie met zoveel verschillende karakters. We modereren al jaren actief, daar is geen verandering in geweest
Je wilt straks niet net zoals de F1 dat alles gemodereerd moet worden omdat de spanning zo ontzettend hoog is, in mijn ogen hoort daar elkaar terecht wijzen bij
Terechtwijzing is niet de taak van een mede forumgebruiker. Daar hebben we crew voor.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Outerspace schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:29:
[...]

Je zin vind ik lastig te begrijpen, maar we zijn er ons zeker van bewust van topwedstrijden altijd met emotie gepaard gaat.

[...]

Hehe, ik heb het gevoel dat je niet altijd meekrijgt wat we doen. Zelfredzaamheid is een utopie met zoveel verschillende karakters. We modereren al jaren actief, daar is geen verandering in geweest

[...]
Terechtwijzing is niet de taak van een mede forumgebruiker. Daar hebben we crew voor.
Met alle respect is zelfredzaamheid een utopie noemen een sneer naar het voetbaltopic die ik niet had verwacht te lezen. Maar als dat het standpunt is van het modereer team rust ik de zaak.

Al denk ik dat je alleen maar hoeft te kijken naar modereren in f1 en bij voetbal om te zien waarover ik praat.

[ Voor 7% gewijzigd door dglavimans op 05-04-2023 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit is geen suggereren meer Tweakduke, dit is overduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
dglavimans schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:31:
[...]

Met alle respect is zelfredzaamheid een utopie noemen een sneer naar het voetbaltopic die ik niet had verwacht te lezen. Maar als dat het standpunt is van het modereer team rust ik de zaak.

Al denk ik dat je alleen maar hoeft te kijken naar modereren in f1 en bij voetbal om te zien waarover ik praat.
Ik zie er geen sneer in, maar als je hem wilt uitleggen lees ik het graag. Forummers die elkaar kunnen en mogen aanspreken is in een topic zoals F1 als voetbal gewoon niet fatsoenlijk te doen. Als we nu al vaak moeten ingrijpen, hoe zie jij dat dan voor je? Dat je zoiets zou doen in een afgesloten kamer, waarbij regulatie makkelijker is, dan zou het kunnen (en dan gaat het nog regelmatig mis).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:44:
Dit is geen suggereren meer Tweakduke, dit is overduidelijk.
Nee :)

Men mag best emotioneel zijn als de scheidsrechter even tegen zit, maar dit gaat nergens over en dat brengt de sfeer in het topic alleen maar verder naar beneden.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Outerspace schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:45:
[...]

Ik zie er geen sneer in, maar als je hem wilt uitleggen lees ik het graag. Forummers die elkaar kunnen en mogen aanspreken is in een topic zoals F1 als voetbal gewoon niet fatsoenlijk te doen. Als we nu al vaak moeten ingrijpen, hoe zie jij dat dan voor je? Dat je zoiets zou doen in een afgesloten kamer, waarbij regulatie makkelijker is, dan zou het kunnen (en dan gaat het nog regelmatig mis).
Dit gebeurde al in het voetbaltopic? In het F1 topic is het niet te doen nee die hel is niet meer te redden zonder tussenkomst van moderatie.

Natuurlijk is Feyenoord Ajax extreem maar zelf regulatie is in Eredivisie weekenden nog best wel oke hoor voor mijn gevoel in het voetbaltopic

De sneer zit hem voor mij dat je F1 en voetbaltopic in dezelfde zin noemt al een beetje, die twee zitten in mijn hoofd gelukkig nog mijlenver uit elkaar qua toxicness

Maar als wat jij zegt het standpunt is van de mods dan heb ik daar achter te staan, natuurlijk. Het verbaasd mij wel enigszins omdat ik dacht dat het wel oke ging en toelaatbaar was. Maar dan zou ik beter mijn best doen de terechtwijzing te laten (heb ik soms moeite mee bij onrecht) en alleen te rapporteren

[ Voor 13% gewijzigd door dglavimans op 05-04-2023 22:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Nou, het was nooit volledige zelfregulering :) Sinds de start van het nieuwe seizoen zijn er al 432 topicreports ingediend bij het nationale voetbaltopic. En soms wordt er genoeg zelf geconstateerd waarbij we zelf proactief acties ondernemen.

Dat we misschien wat meer toe laten, ligt ook wel aan de type opmerkingen die bij F1 wel komen en bij voetbal niet. Bij F1 gaat het inderdaad sneller met ingrijpen, aangezien daar meer botsende liefhebbers zijn en imo de emotie wat aanweziger is. Zoals ik al zei, zie ik er iig geen sneer in maar eerder een constatering over de loop van afgelopen jaren.

En prima dat je vragen stelt of een situatie schetst hoor. Daar leren we allemaal van denk ik :)

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Outerspace schreef op woensdag 5 april 2023 @ 23:03:
Nou, het was nooit volledige zelfregulering :) Sinds de start van het nieuwe seizoen zijn er al 432 topicreports ingediend bij het nationale voetbaltopic. En soms wordt er genoeg zelf geconstateerd waarbij we zelf proactief acties ondernemen.

Dat we misschien wat meer toe laten, ligt ook wel aan de type opmerkingen die bij F1 wel komen en bij voetbal niet. Bij F1 gaat het inderdaad sneller met ingrijpen, aangezien daar meer botsende liefhebbers zijn en imo de emotie wat aanweziger is. Zoals ik al zei, zie ik er iig geen sneer in maar eerder een constatering over de loop van afgelopen jaren.

En prima dat je vragen stelt of een situatie schetst hoor. Daar leren we allemaal van denk ik :)
Ik heb het ook nergens over volledige zelfregulering, dat is niet haalbaar op geen enkel forum. Wel was het topic een x aantal maanden terug een stuk zelfregulerender. Zeker als we de vergelijking maken met het F1 topic.

Topicreports zegt mij niks als ik geen maatstaf heb natuurlijk verder :p

Meer toelaten? Nee je grijpt of in of je grijpt niet in.. En schijnbaar is dit bij F1 sneller nodig dan bij het voetbal, wat dus mijn gehele punt gaf dat het voetbaltopic meer (nooit volledig) zelfredzaam is. En in het voetbaltopic gebeur(de) dit naar mijn gevoel een stuk minder dan in het F1 topic omdat sommige problemen ook zichzelf konden oplossen zonder tussenkomst van een moderator (correct me if i’m wrong).

Zolang het bij een kookpunt blijft met alleen topwedstrijden prima.. Zelf zie ik niet perse het als een slecht iets als de massa eens benoemt wanneer er weer eens een hersenloze reactie staat. Als de moderators dit liever niet willen, dan vergt dat gewoon wat aanpassen van mijn kant want ik kan mij vaak niet alleen neerleggen nog bij alleen een topic report :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
@dglavimans
Ik ben toch blij dat er wordt gemodereerd. Als sommige tweakers het voor het zeggen zouden hebben zou elke topper in Nederland eindigen in een wedstrijdje ver pissen over wie altijd het meest benadeeld wordt door de scheids.

"Club X krijgt een vrije trap" wordt consequent gevolgd door "Club X heeft altijd de scheids mee". Ook vandaag vlogen de complottheorieën ons soms weer om de oren. Het leek twitter wel.

[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 05-04-2023 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
D-e-n schreef op woensdag 5 april 2023 @ 23:35:
@dglavimans
Ik ben toch blij dat er wordt gemodereerd. Als sommige tweakers het voor het zeggen zouden hebben zou elke topper in Nederland eindigen in een wedstrijdje ver pissen over wie altijd het meest benadeeld wordt door de scheids.

"Club X krijgt een vrije trap" wordt consequent gevolgd door "Club X heeft altijd de scheids mee". Ook vandaag vlogen de complottheorieën ons soms weer om de oren. Het leek twitter wel.
Ow nee eens hoor, ik ben heel erg blij dat er een moderatieteam klaar staat om in te grijpen begrijp mij niet verkeerd dat ik niet de tijd en moeite die ze erin steken niet zou waarderen of niet nodig zou vinden

Zeg ook niet dat er helemaal niet gemodeerd zou moeten worden, dat zou inderdaad wel een utopie zijn ja haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

D-e-n schreef op woensdag 5 april 2023 @ 23:35:
@dglavimans
Ik ben toch blij dat er wordt gemodereerd.
100% met je eens. Al denk ik wel dat er niet om elk wissewasje op die rode knop gedrukt hoeft te worden.
Als ik hierboven lees hoeveel topicreports er alleen dit seizoen al zijn gedaan krijg ik het idee dat sommige lui er hun hobby van gemaakt hebben.
Gevolg is dat moderators door de bomen het bos niet meer zien en steeds strenger gaan modereren.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Superkiwi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 23:44:
[...]

100% met je eens. Al denk ik wel dat er niet om elk wissewasje op die rode knop gedrukt hoeft te worden.
Dat weet je niet toch?
(of dat zoveel gebeurt)

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 05-04-2023 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:24
Outerspace schreef op woensdag 5 april 2023 @ 23:03:
Puur uit interesse, is dat vergelijkbaar met voorgaande jaren? Ik heb het idee dat het al een jaar of wat best goed gaat. Tuurlijk zijn er redelijk wat TR's, maar gezien hoe actief het topic is vind ik het nog meevallen. Zou zomaar kunnen dan een enkele reactie meer dan 5 TR's krijgt bijvoorbeeld.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
ElPaco schreef op donderdag 6 april 2023 @ 09:11:
[...]

Puur uit interesse, is dat vergelijkbaar met voorgaande jaren? Ik heb het idee dat het al een jaar of wat best goed gaat. Tuurlijk zijn er redelijk wat TR's, maar gezien hoe actief het topic is vind ik het nog meevallen. Zou zomaar kunnen dan een enkele reactie meer dan 5 TR's krijgt bijvoorbeeld.
Ik denk dat er 200 voor mijn posts zijn, dus het valt inderdaad reuze mee :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

tweakduke schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:41:
[modbreak]Een grote randzaak verdient wel een eigen topic. Er is dus nu: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters [/]
Begrijpelijk. Al horen deze twee posts daar volgens mij niet in thuis ;)
HanG-BuiK-ZwijN in "[Voetbal] Ongeregeldheden supporters"
Napo in "[Voetbal] Ongeregeldheden supporters"

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 06-04-2023 14:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Ah ja, het waren een hoop posts om te klikken. Fixed.

Edit: en ook dit even op de juiste plek :)

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 06-04-2023 14:46 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
tweakduke schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:45:
[...]

Ah ja, het waren een hoop posts om te klikken. Fixed.

Edit: en ook dit even op de juiste plek :)
Goed bezig (y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
*knip*
Commentaar op de moderatie constructief of niet aub.

[ Voor 76% gewijzigd door tweakduke op 16-04-2023 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ok, leg eens uit.. wat is er zo erg aan die post Tweakduke?
Is 'komt ie uit Eindhoven ofzo' nou echt zo onacceptabel erg?
Gelden er tegenwoordig ineens nieuwe regels ofzo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
toolkist schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:39:
Ok, leg eens uit.. wat is er zo erg aan die post Tweakduke?
Is 'komt ie uit Eindhoven ofzo' nou echt zo onacceptabel erg?
Gelden er tegenwoordig ineens nieuwe regels ofzo?
De vervelende sfeer van de laatste tijd is dat de scheidsrechter geregeld wordt beschuldigd van bevooroordeeld fluiten.

Dit was nu typisch weer een opmerking wat kant nog wal slaat en alleen maar een flamebait is op de scheidsrechter. Als er een discutabele beslissing is, mag dat uiteraard worden besproken, maar zonder die vooroordelen, insinuaties of gezeur om het voortrekken van een bepaalde club.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:43:
[...]

De vervelende sfeer van de laatste tijd is dat de scheidsrechter geregeld wordt beschuldigd van bevooroordeeld fluiten.

Dit was nu typisch weer een opmerking wat kant nog wal slaat en alleen maar een flamebait is op de scheidsrechter. Als er een discutabele beslissing is, mag dat uiteraard worden besproken, maar zonder die vooroordelen, insinuaties of gezeur om het voortrekken van een bepaalde club.
Vervelende sfeer?
Als die er al is dan komt ie doordat er veel 'nieuwe' users posten nu Feyenoord bovenaan staat, en wat hier en daar botst met de grote bestaande ajax 'kliek' (nee, niet de schuld van die nieuwe posters nee maar meer posters die elkaar nog niet kennen en dus harder op elkaar reageren).
Ga je daar dan op richten ipv dit soort onschuldige posts, of 'tering he' te modden...

Opmerkingen over de scheids zijn er * altijd * al geweest, inclusief dit soort onschuldige opmerkingen, en zijn nooit eerder problematisch bevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
toolkist schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:51:
[...]

Vervelende sfeer?
Als die er al is dan komt ie doordat er veel 'nieuwe' users posten nu Feyenoord bovenaan staat, en wat hier en daar botst met de grote bestaande ajax 'kliek' (nee, niet de schuld van die nieuwe posters nee maar meer posters die elkaar nog niet kennen en dus harder op elkaar reageren).
Ga je daar dan op richten ipv dit soort onschuldige posts, of 'tering he' te modden...

Opmerkingen over de scheids zijn er * altijd * al geweest, inclusief dit soort onschuldige opmerkingen, en zijn nooit eerder problematisch bevonden...
Als een dergelijke opmerking incidenteel gebeurt dan kan je daar nog wel eens overheen kijken, maar nu de rivaliteit onder de ploegen en supporters toeneemt, is dat op het moment geen optie.

Opmerkingen zijn op een gegeven moment niet meer onschuldig, maar wakkeren de vijandige sfeer alleen maar aan.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Wat een censuur hier tegenwoordig. Als 't woord lul al te ver gaat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens mij is er bijster weinig rivaliteit tussen Ajax en PSV de laatste tijd, hoogstens om wie van ons 2-en het slechtst is. Waarbij de supporters van Ajax Ajax vinden, en die van PSV PSV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ah, de censuur kaart. Ik zat al te wachten wanneer ie getrokken zou worden, mijn kwartet is bijna compleet (ik mis de partijdigheid/clubbril kaart nog) ;)

Er is hier geen censuur. We letten wel op taalgebruik, sfeer en gedrag. En elke week dezelfde riedel weer optrommelen wordt gewoon vervelend. Daar modden we op. Niets meer, niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Outerspace schreef op zondag 16 april 2023 @ 21:04:
Ah, de censuur kaart. Ik zat al te wachten wanneer ie getrokken zou worden, mijn kwartet is bijna compleet (ik mis de partijdigheid/clubbril kaart nog) ;)

Er is hier geen censuur. We letten wel op taalgebruik, sfeer en gedrag. En elke week dezelfde riedel weer optrommelen wordt gewoon vervelend. Daar modden we op. Niets meer, niets minder.
Hier komt de clubbril. Ik heb het gevoel dat er inderdaad met clubbril gemodereerd wordt, niet tegen fans van andere clubs dan de voorkeur van de mod, maar juist om onpartijdig te willen lijken. Ik heb al vaker dingen gereport waar ik bij eenzelfde post wel gelijk gemodereerd werd en natuurlijk wordt daar weinig mee gedaan.

Beetje jammer dat er amper wat tegen de aanstichters wordt gedaan, maar wel tegen de mensen die er op reageren(al zal ik niet zeggen dat het onterecht is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op zondag 16 april 2023 @ 21:04:

Wel minder, want de helft van de tijd blijft het gewoon staan.

of zijn dit zulke normale posts?
maar omdat er tegen het modteam telkens gejankt wordt dat er teveel Arsenal fans zijn.
of het antwoord op
Simons is weer homo hoor ik tijdens Volendam - psv. Die gelovige dorpen hebben toch een obsessie met homofilie.
antwoord"
Geleerd van de pastoor.
wat daarna nog bijna een compliment genoemd wordt ook...
In hetzelfde topic mag de scheids wel Oostindisch doof zijn, mogen arme sloebers afgezeken worden,

nee, dan moet je echt nodig hard ingrijpen op 'lul' of 'komt ie uit eindhoven ofzo'?

De prioriteiten liggen echt heel erg verkeerd bij jullie heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
toolkist schreef op zondag 16 april 2023 @ 21:10:
[...]

Wel minder, want de helft van de tijd blijft het gewoon staan.
Het klopt dat we iets minder actief zijn, met name ikzelf. @tweakduke is onverminderd aanwezig :)
of zijn dit zulke normale posts?

[...]

of het antwoord op

[...]

antwoord"
[...]
Nee, dat lijkt mij niet. Ik kan deze posts ook niet terugvinden in het topic, heb je daar de links bij? Kan zijn dat we het eea gemist hebben, ik ben dat vorige week zeker met de bezem dienen gegaan.
nee, dan moet je echt nodig hard ingrijpen op 'lul' of 'komt ie uit eindhoven ofzo'?

De prioriteiten liggen echt heel erg verkeerd bij jullie heb ik het idee.
Volgens mij grijpen we daar ook op in, maar misschien niet consequent en missen we soms het eea. Niet altijd wordt als gerapporteerd of lezen we. Tijdens wedstrijden lees ik minder en ben ik meer reactief. Dan mis je wel eens wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Terranova schreef op zondag 16 april 2023 @ 21:10:
[...]

Hier komt de clubbril. Ik heb het gevoel dat er inderdaad met clubbril gemodereerd wordt, niet tegen fans van andere clubs dan de voorkeur van de mod, maar juist om onpartijdig te willen lijken.
Dat ga je de mist in. Het overgrote deel zijn Ajacieden, dus dat deze vaker gemod worden is evident.
Ik heb al vaker dingen gereport waar ik bij eenzelfde post wel gelijk gemodereerd werd en natuurlijk wordt daar weinig mee gedaan.
3 TR's in afgelopen seizoen en waarop 2x met geacteerd ;)
Beetje jammer dat er amper wat tegen de aanstichters wordt gedaan, maar wel tegen de mensen die er op reageren(al zal ik niet zeggen dat het onterecht is).
De aanstichters worden vaak genoeg aangesproken. Ik denk dat dit met name een gevoel is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op zondag 16 april 2023 @ 21:22:
[...]

Het klopt dat we iets minder actief zijn, met name ikzelf. @tweakduke is onverminderd aanwezig :)

[...]

Nee, dat lijkt mij niet. Ik kan deze posts ook niet terugvinden in het topic, heb je daar de links bij? Kan zijn dat we het eea gemist hebben, ik ben dat vorige week zeker met de bezem dienen gegaan.

[...]

Volgens mij grijpen we daar ook op in, maar misschien niet consequent en missen we soms het eea. Niet altijd wordt als gerapporteerd of lezen we. Tijdens wedstrijden lees ik minder en ben ik meer reactief. Dan mis je wel eens wat.
Die staan in buitenland (1e post) en Ongeregeldheden supporters topics. Zeker van die laatste zou je (ik) verwachten dat elke post gelezen wordt door een mod. Als er 1 topic potentieel explosief is is het die wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@tweakduke
Hallo, wat is er nu weer aan de hand; de reactie van Jeroen(gisteravond 18.30) is net verwijderd in het Buitenland topic; ik had hem net gelezen, was volgens mij niks mis mee;
en een algemene vraag: wat is het probleem aldaar? teveel Arsenal fans :? Ja, daar kunnen wij toch niks mee, ik zie zelden fans van andere clubs, behalve Man. en Chelsea;
Nu is het al zo dat die allemaal in een Whats app groep gaan, dus het wordt alleen maar minder leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
JAN-B schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:50:
@tweakduke
Hallo, wat is er nu weer aan de hand; de reactie van Jeroen(gisteravond 18.30) is net verwijderd in het Buitenland topic; ik had hem net gelezen, was volgens mij niks mis mee;
en een algemene vraag: wat is het probleem aldaar? teveel Arsenal fans :? Ja, daar kunnen wij toch niks mee, ik zie zelden fans van andere clubs, behalve Man. en Chelsea;
Nu is het al zo dat die allemaal in een Whats app groep gaan, dus het wordt alleen maar minder leuk...
Omdat de manier waarop het gebracht werd niet constructief was. Men jankt niet over elkaar, maar zegt wat ze storend vinden. Daar is helemaal niks mis mee, sterker ik heb nog liever dat men aangeeft wat stoort dan dat de bom een keer barst.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

tweakduke schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:54:
[...]

Omdat de manier waarop het gebracht werd niet constructief was. Men jankt niet over elkaar, maar zegt wat ze storend vinden. Daar is helemaal niks mis mee, sterker ik heb nog liever dat men aangeeft wat stoort dan dat de bom een keer barst.
Wat bedoel je toch met constructief :?
en waarom altijd bij de Arsenal fans??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
JAN-B schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:58:
[...]

Wat bedoel je toch met constructief :?
en waarom altijd bij de Arsenal fans??
Dat er zo geen goede discussie uit voorkomt :) De clubkaart mag je achterwege laten, we oordelen niet op specifieke clubs.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

@tweakduke Je haalde zojuist na 4 dagen een post van mij weg naar aanleiding van een uiterst discutabele strafschop omdat het een bepaalde insinuatie zou zijn, maar de reactie van Exocet die daar op ingaat laat je ongewijzigd? De post staat er overigens bijna direct onder.

En ik zal het dan maar gewoon zelf zeggen: wij Feyenoorders hebben op basis van de afgelopen jaren nu niet echt de beste reputatie bij de UEFA. Dus zo extreem ver gezocht is die insinuatie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
De quote is dan nu ook weg. Het blijft uiteindelijk een insinuatie en zo wordt het beeld dat de scheidsrechters niet onpartijdig zijn maar gevoed zonder concreet bewijs.

Dat de beslissingen discutabel kunnen zijn is iets heel anders en daar gaat het ons om. Discussieer om de beslissing zelf en haal er niet van alles bij, dan houden we het topic een stuk prettiger en vriendelijker.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
tweakduke schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:54:
[...]

Het helpt alleen niet als dat door gecommuniceerd wordt vanuit 2 mods naar enkele Arsenal fans. Daarmee wordt de indruk gewekt dat men het er wel mee eens is. Vandaar de conclusie dat het ongewenst is en dus besloten om een GoT whatsapp groep te starten voor die Arsenal fans. Problem solved voor alle 3 de partijen toch :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb eigenlijk nooit de indruk gehad dat het (overmatig?) posten zo’n probleem was, er is nooit ingegrepen immers, totdat ik hier in feedback iemand erover hoorde dat we ‘ineens’ zo vocaal waren (wat ook nog eens onjuist is). Over het nationale voetbal topic zijn ook al jaren gelijke opmerkingen dat Ajax-supporters de boventoon voeren.

Uiteindelijk is dat ook niet echt iemand zijn schuld als er een club in de meerderheid is.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
JeroenNietDoen schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:06:
[...]

Het helpt alleen niet als dat door gecommuniceerd wordt vanuit 2 mods naar enkele Arsenal fans.
Wij gebruiken het feedback topic of het desbetreffende topic om feedback te geven. Via DM alleen als reactie naar de vraagsteller of gerichte feedback via PM naar een individu.

Hoe is dat dan zo ter sprake gekomen?
Daarmee wordt de indruk gewekt dat men het er wel mee eens is. Vandaar de conclusie dat het ongewenst is en dus besloten om een GoT whatsapp groep te starten voor die Arsenal fans. Problem solved voor alle 3 de partijen toch :?
Als jullie een appgroep willen starten be my guest ;) Wij bepalen alleen de kaders en hanteren die. We gaan niet ineens alle Feyenoord supporters uitbannen omdat ze nu (naar alweer waarschijnlijkheid) kampioen worden. Met Arsenal supporters net zo min. Wat je wil wel tegenaan is een echokamer waar je als tegenhanger er nooit meer tussen komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@Outerspace Heb je het idee dat het een echokamer is? Dat zou het zijn als er niemand anders welkom is. “Wij” (en dan spreek ik even ook voor de rest) willen juist zoveel mogelijk diversiteit om het zo leuk en actief mogelijk te maken. Maar het tegendeel gebeurd en zijn er klachten over te veel eenzijdige activiteit. Daar zijn we geen schuldigen aan :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Gunner schreef op maandag 17 april 2023 @ 21:44:
@Outerspace Heb je het idee dat het een echokamer is? Dat zou het zijn als er niemand anders welkom is. “Wij” (en dan spreek ik even ook voor de rest) willen juist zoveel mogelijk diversiteit om het zo leuk en actief mogelijk te maken. Maar het tegendeel gebeurd en zijn er klachten over te veel eenzijdige activiteit. Daar zijn we geen schuldigen aan :)
Ik zeg niet dat dit het geval is, alleen dat we het wel moeten voorkomen mocht het zo ver zijn :) Imo gaat het prima, ik zie nu weinig redenen om in het buitenland topic in te grijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Outerspace schreef op maandag 17 april 2023 @ 21:32:
[...]
Als jullie een appgroep willen starten be my guest ;)
Dat hebben we al gedaan maar dat is niet onze voorkeur. We discussiëren liever in het topic, óók over andere clubs en resultaten.
[...]omdat ze nu (naar alweer waarschijnlijkheid) kampioen worden. Met Arsenal supporters net zo min.
Verschil natuurlijk wel dat in de slechte jaren we er ook gewoon waren ;)
[...]
Wat je wil wel tegenaan is een echokamer waar je als tegenhanger er nooit meer tussen komt
Nou, dat valt toch wel mee. Hoe ervaren jullie dit? En laat ik dan @gambieter en @Chelseamarre123 ook eens om mening vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:20:

Uiteindelijk is dat ook niet echt iemand zijn schuld als er een club in de meerderheid is.
@Gunner
Dat klopt; het is gewoon een feit dat de Arsenal fans in de meerderheid zijn;
ik ben trouwens nog nooit een Man. City fan tegengekomen, terwijl die al jaren de beste zijn, eerder het omgekeerde, dat ze bloedhekel aan die club hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Outerspace schreef op maandag 17 april 2023 @ 21:47:
ik zie nu weinig redenen om in het buitenland topic in te grijpen.
Nou, gisteren in ieder geval wel; ik zit een stukje van Jeroen te lezen, en 4 minuten later > knip >hele verhaal weg :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gunner schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:20:
Ik heb eigenlijk nooit de indruk gehad dat het (overmatig?) posten zo’n probleem was, er is nooit ingegrepen immers, totdat ik hier in feedback iemand erover hoorde dat we ‘ineens’ zo vocaal waren (wat ook nog eens onjuist is). Over het nationale voetbal topic zijn ook al jaren gelijke opmerkingen dat Ajax-supporters de boventoon voeren.

Vanuit mijn persoonlijke semi-lurkerbeeld: ik ervaar het zeker niet als overmatig. Ja er zijn nu veel meer Arsenal fans dan voorheen, al was de harde kern er altijd al, maar dat is helemaal niet vreemd wanneer een club succes heeft. Als er geen spanning in de competitie zit voor een club valt er vaak ook gewoon minder over te leuteren. Daar kan ik me echt net druk over maken, ik vind het juist leuk dat het weer eens wat anders loopt liep (klote City) in Engeland.

Het enige waar ik niet zoveel mee heb wanneer er inside jokes worden gemaakt of dingen van Twitter aangehaald die je alleen snapt als je echt in die fangroep van een club zit. Maar dat lijkt meer incidenteel geweest te zijn en zie ik nu ook weinig van.
Ik vind het eigenlijk meestal juist wel gezellig nu en heb weinig te klagen, anders dan dat Arsenal het wéér weg lijkt te gaan geven. }:|

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
JAN-B schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:17:
[...]
@Gunner
Dat klopt; het is gewoon een feit dat de Arsenal fans in de meerderheid zijn;
ik ben trouwens nog nooit een Man. City fan tegengekomen, terwijl die al jaren de beste zijn, eerder het omgekeerde, dat ze bloedhekel aan die club hebben.
@chim0 is toch een city fan? (o.a., ook Ajax en Real volgens mij)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gonadan schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:38:
[...]

@chim0 is toch een city fan? (o.a., ook Ajax en Real volgens mij)
OK, ik zal het onthouden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gonadan schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:37:
Het enige waar ik niet zoveel mee heb wanneer er inside jokes worden gemaakt of dingen van Twitter aangehaald die je alleen snapt als je echt in die fangroep van een club zit. Maar dat lijkt meer incidenteel geweest te zijn en zie ik nu ook weinig van.
Blijkbaar hebben mijn woorden zoveel macht dat ik met een opmerking een aantal mensen heb weggejaagd, ik ken mijn eigen kracht soms niet :+ . Ik vind het topic momenteel een stuk prettiger, je kunt gewoon wat plaatsen zonder dat er overdreven en melodramatisch gereageerd wordt.

Wat mij erg stoorde is het gezeik van "jij haat Arsenal" en de terugkerende steken met dat. Ik haat Arsenal niet, maar de fanboys kunnen me gestolen worden. Zeker de slechte gewoonte dat eentje stekelig reageert en er dan anderen overheen gaan en er een schepje bovenop doen (a la Twitter mobs), en maar dezelfde drogredenen blijven aandragen.

Maar eigenlijk is deze discussie hier ook een representatie van waar het fout gaat: waarom moeten we het specifiek over Arsenal fans hebben? Zorg gewoon voor een leuk topic. Arsenal is gewoon een van de clubs in de PL.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:40
Is het een gek idee, om in het voetbaltopic naast de menselijke moderators ook een kunstmatig ding mee te laten beslissen, wanneer er geknipt gaat worden in onwelgevallige reacties?

Het lijkt een rare vraag, maar redelijk vaak vind ik het wegknippen vrij overbodig. Heel veel scheidsrechters zijn gewoon heel matig. Dat lijkt me geen loze kritiek, zeker niet, wanneer die scheids een heel dossier aan dubieuze beslissingen op zijn naam heeft in de voetbalwereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 19 april 2023 @ 17:31:
[...]
Blijkbaar hebben mijn woorden zoveel macht dat ik met een opmerking een aantal mensen heb weggejaagd, ik ken mijn eigen kracht soms niet :+ .
Klop jezelf niet te hard op de borst. Jouw tijden van moderator was je gedrag vele malen erger. Gelukkig heeft iemand een keer het licht gezien.
[...]
Wat mij erg stoorde is het gezeik van "jij haat Arsenal" en de terugkerende steken met dat. Ik haat Arsenal niet, maar de fanboys kunnen me gestolen worden.
Maar jij laat je al jaren ertoe verleiden om wanneer je iets negatiefs over Arsenal zegt dit dan net van een dusdanig sausje te voorzien waardoor je die Arsenal fans juist kan steken. Je vindt het dan vreemd dat men het idee krijgt dat die haat er is, of dat je het vooral express doet, en terug gaat steken.

Actie - reactie. Kijk dan ook naar je eigen gedrag Gambieter.
[...]
Zeker de slechte gewoonte dat eentje stekelig reageert en er dan anderen overheen gaan en er een schepje bovenop doen (a la Twitter mobs), en maar dezelfde drogredenen blijven aandragen.
Het is niet vreemd toch dat mensen een discussie aangaan en iets verdedigen. In andere general chat topics kun je exact hetzelfde verwachten.
[...]
Ik vind het topic momenteel een stuk prettiger, je kunt gewoon wat plaatsen zonder dat er overdreven en melodramatisch gereageerd wordt. Maar eigenlijk is deze discussie hier ook een representatie van waar het fout gaat: waarom moeten we het specifiek over Arsenal fans hebben? Zorg gewoon voor een leuk topic. Arsenal is gewoon een van de clubs in de PL.
Je omschrijft hier nu exact wat je eigenlijk wilt. Een neutraal topic met mensen die geen kleur bekennen zodat discussie tot een minimum beperkt blijft waar je je post kwijt kunt ala fire & forget. Ik denk dat Twitter beter geschikt is daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens mij reageer je ook wel 'scherper' als een post van Gambieter komt dan bv van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op donderdag 20 april 2023 @ 20:53:
Volgens mij reageer je ook wel 'scherper' als een post van Gambieter komt dan bv van mij
Ja, dat leg ik hierboven toch uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

@Outerspace ik ben benieuwd welke post van mij niet door de beugel kon en je dus hebt verwijderd, volgens mij ben ik niet eens in de buurt van het randje gekomen vandaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
dr.lowtune schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:22:
@Outerspace ik ben benieuwd welke post van mij niet door de beugel kon en je dus hebt verwijderd, volgens mij ben ik niet eens in de buurt van het randje gekomen vandaag.
De volgende van specifieke feedback vragen is DM > DM admin en dan feedback topic.

In dit specifieke geval was er inhoudelijk niks met je post, alleen heb ik het gequote bericht getrashed en daarmee jouw post ook. Ik had het originele bericht ook kunnen knippen, maar daar heb ik nu niet voor gekozen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Ok kunnen jullie aub aangeven waarom een oprechte vraag, of gezien de statistieken (68% balbezit Ajax) Psv een counter ploeg was, niet kan in het voetbal topic? Als jullie perfect relevante en keurige posts gaan verwijderen omdat je bang bent dat het uit de hand gaat lopen(spoiler, dat gebeurde niet). dan kan je maar beter de voetbal topics gaan sluiten tijdens wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Terranova schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:28:
Ok kunnen jullie aub aangeven waarom een oprechte vraag, of gezien de statistieken (68% balbezit Ajax) Psv een counter ploeg was, niet kan in het voetbal topic? Als jullie perfect relevante en keurige posts gaan verwijderen omdat je bang bent dat het uit de hand gaat lopen(spoiler, dat gebeurde niet). dan kan je maar beter de voetbal topics gaan sluiten tijdens wedstrijden.
Blij dat ik pas net kan inschakelen, maar aan de statistieken te zien is PSV weer eens een counter ploegje?
A ) PSV is geen counterploeg
B ) Ploegje is verkleinend, hoezo zou je dat verkleinen?
C ) Aan de statistieken kan je bijna nooit aflezen hoe iets draait.

Obv A en B heb ik genoeg redenen om dit weg te halen. Je had ook kunnen vragen hoe de goals tot stand worden gekomen en hoe het beeld eruit zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
A)
B ) Prima kan je vinden, vind het wel wat ver gaan, maar het kan.
C) Dat is juist waar mijn vraag om ging, gekoppeld aan A) en de statistieken

Dus de enige geldige reden is imo dat ik -je gebruikte, maar dan ga je wel heel strict modereren.
Bovendien heeft de post er een tijd gestaan en is er geen discussie ontstaan behalve antwoorden op mijn vraag. Dus het weghalen had sowieso geen zin zelfs als redenen A en C terecht zouden zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Terranova op 23-04-2023 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Dat PSV vaker scoort uit counters dan ooit is geen bewijs dat PSV een counterploeg is. Hypothetisch: tot nu toe scoorde PSV 2% uit counters, onder van Nistelrooij 6%.

Counter is volgens mij gewoon tegenaanval. Wat betekent dat PSV een hele effectieve omschakeling zou hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door ST10©DE op 23-04-2023 21:19 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
ST10©DE schreef op zondag 23 april 2023 @ 21:17:
Dat PSV vaker scoort uit counters dan ooit is geen bewijs dat PSV een counterploeg is. Hypothetisch: tot nu toe scoorde PSV 2% uit counters, onder van Nistelrooij 6%.

Counter is volgens mij gewoon tegenaanval. Wat betekent dat PSV een hele effectieve omschakeling zou hebben.
Dit is niet een discussie voor dit topic, maar als een ploeg het als een wapen gebruikt kan je wel stellen dat het een bewuste tactiek is en de term counterploeg terecht kan zijn, counterploeg hoeft ook helemaal niets verkeerd te zijn, dus zo hoef je het ook niet op te vatten

https://www.espn.nl/voetb...lerbeste-ploeg-van-europa

Psv staat letterlijk bovenaan met succesvolle counters. Meerdere verslagen van deze wedstrijd(kranten en andere media) hebben het over de counters van PSV. Ik denk dat counterploeg een terechte beschrijving van PSV was deze wedstrijd. Daarom is het verwijderen van een post om te vragen of het klopte dat ze als een counterploeg speelden echt een rare beslissing

[ Voor 27% gewijzigd door Terranova op 23-04-2023 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 23 april 2023 @ 21:23:
[...]
Daarom is het verwijderen van een post om te vragen of het klopte dat ze als een counterploeg speelden echt een rare beslissing
Ja en nee, deels begrijp ik de ingreep wel. Het is enigszins een sturende vraag, zeker in combinatie met de relaiteit dat couterploegen om één of andere reden als minder gezien worden (niet mijn mening)

De vraag stellen is enerzijds het niet inlezen in een lopende discussie - niet heel positief mijn inziens - en anderzijds niet echt inzet tonen in een eigen onderzoek. Het is direct een sticker plakken op een speelstijl waar je geen weet hebt, in combinatie met de perceptie potentieel een waardeoordeel.

Zou ikzelf ingrijpen daarop? Nee, wellicht niet maar in combinatie met de historie van het topic zou je daarbij weleens het zekere voor het onzekere nemen.

Als je binnenkomt in het topic na de strafschop voor PSV/tegen Ajax, en dan vraagt "krijgt Ajax weer onterecht een strafschop tegen" of "PSV krijgt weer een strafschop cadeau" mag dat naar mijn mening ook wel geknipt worden, voornamelijk door het gebrek aan inzicht en het openen van een potentieel risico tot escalatie in het topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Napo schreef op zondag 23 april 2023 @ 21:40:
[...]

Ja en nee, deels begrijp ik de ingreep wel. Het is enigszins een sturende vraag, zeker in combinatie met de relaiteit dat couterploegen om één of andere reden als minder gezien worden (niet mijn mening)

De vraag stellen is enerzijds het niet inlezen in een lopende discussie - niet heel positief mijn inziens - en anderzijds niet echt inzet tonen in een eigen onderzoek. Het is direct een sticker plakken op een speelstijl waar je geen weet hebt, in combinatie met de perceptie potentieel een waardeoordeel.

Zou ikzelf ingrijpen daarop? Nee, wellicht niet maar in combinatie met de historie van het topic zou je daarbij weleens het zekere voor het onzekere nemen.

Als je binnenkomt in het topic na de strafschop voor PSV/tegen Ajax, en dan vraagt "krijgt Ajax weer onterecht een strafschop tegen" of "PSV krijgt weer een strafschop cadeau" mag dat naar mijn mening ook wel geknipt worden, voornamelijk door het gebrek aan inzicht en het openen fan een potentieel risico tot escalatie in het topic.
Dat snap ik, maar in dit geval is het een vraag geweest waar normaal is op gereageerd en was het een "stelling" die deze wedstrijd bleek te kloppen. Waarom zou je het dan ruim na afloop verwijderen terwijl er helemaal geen gedoe is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 23 april 2023 @ 21:48:
[...]

Dat snap ik, maar in dit geval is het een vraag geweest waar normaal is op gereageerd en was het een "stelling" die deze wedstrijd bleek te kloppen. Waarom zou je het dan ruim na afloop verwijderen terwijl er helemaal geen gedoe is geweest.
Hetgeen je niet ziet is dat men posts kunnen aanmerken als "uitlokking"/"troll"/"flame bait" of welke manier dan ook. Juist omdat er nogal eens gehandhaafd wordt op dit soort posts wordt er dan niet gereageerd maar potentieel wel gerapporteerd.

Laat je het staan krijg je potentieel wel reacties want blijkbaar zijn dat soort posts wel acceptabel en dus een reactie tot een bepaald niveau ook.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• carpebios
Daarmee is PSV nog steeds geen ploegje wat wel kleinerend is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 23 april 2023 @ 21:59:
Daarmee is PSV nog steeds geen ploegje wat wel kleinerend is.
Slakken -> zout.

Kan je op ingrijpen, moet je wellicht ook wel doen echter zou ik daar geen hele post voor verwijderen. Het lijkt in dit geval op een combinatie van factoren wat tot gevolg heeft dat een hele post weg is. Prima wat dat betreft. Het tot in den treure ontleden van een posts helpt vaak sowieso niet O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Napo schreef op zondag 23 april 2023 @ 22:04:
[...]

Slakken -> zout.

Kan je op ingrijpen, moet je wellicht ook wel doen echter zou ik daar geen hele post voor verwijderen. Het lijkt in dit geval op een combinatie van factoren wat tot gevolg heeft dat een hele post weg is. Prima wat dat betreft. Het tot in den treure ontleden van een posts helpt vaak sowieso niet O-)
Zou dat geen zout op slakjes noemen. Kan me wel voorstellen dat het ,ook , teveel werk zou zijn op een drukke middag om een post gedeeltelijk aan te passen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@Napo
@ST10©DE
@Terranova
Het gebruik van een verkleinwoord maakt hoe zo'n post overkomt en ik kan me met de beste wil van de wereld ook niet voorstellen dat je een verkleinwoordje gebruikt als je een objectieve neutrale analyse wilt maken zonder waardeoordeel.

Ik denk dat negen van de tien posts met verkleinwoorden zo de prullenmand in kunnen.

[ Voor 16% gewijzigd door D-e-n op 23-04-2023 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

D-e-n schreef op zondag 23 april 2023 @ 23:04:
@Napo
@ST10©DE
@Terranova
Het gebruik van een verkleinwoord maakt hoe zo'n post overkomt en ik kan me met de beste wil van de wereld ook niet voorstellen dat je een verkleinwoordje gebruikt als je een objectieve neutrale analyse wilt maken zonder waardeoordeel.

Ik denk dat negen van de tien posts met verkleinwoorden zo de prullenmand in kunnen.
Denk dat je mijn post verkeerd begrijpt. Ik ben het met je eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
ST10©DE schreef op zondag 23 april 2023 @ 23:10:
[...]

Denk dat je mijn post verkeerd begrijpt. Ik ben het met je eens.
Snapte ik hoor. Mijn post was bedoeld als aanvulling op de posts erboven, niet als tegenreactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op zondag 23 april 2023 @ 22:09:
[...]

Zou dat geen zout op slakjes noemen. Kan me wel voorstellen dat het ,ook , teveel werk zou zijn op een drukke middag om een post gedeeltelijk aan te passen.
Hou het eens constructief, dit voegt weinig toe

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 24-04-2023 00:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Vond PSV vandaag geen counterploeg, balbezit waar je geen kans uit krijgt was wat Ajax vandaag deed. Op balbezit statistiek na was PSV in alle opzichten de betere voetballende partij

Normaal gezien zie ik PSV wel degelijk als een counterploeg, zijn we nog goed in ook. Het elftal leent zich er ook wel voor (en doet dit eigenlijk al jaren). Maar ik zie counterploeg ook niet als een slecht iets zelf.

Over het ‘je’ gebruik… Weinig over te zeggen de status van PSV spreekt zo voor zich dat ik mij daar helemaal geen druk over ga maken.. Maar misschien ben ik daar te makkelijk in

[ Voor 22% gewijzigd door dglavimans op 24-04-2023 00:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:43

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op zondag 23 april 2023 @ 21:50:
[...]

Hetgeen je niet ziet is dat men posts kunnen aanmerken als "uitlokking"/"troll"/"flame bait" of welke manier dan ook. Juist omdat er nogal eens gehandhaafd wordt op dit soort posts wordt er dan niet gereageerd maar potentieel wel gerapporteerd.

Laat je het staan krijg je potentieel wel reacties want blijkbaar zijn dat soort posts wel acceptabel en dus een reactie tot een bepaald niveau ook.
Dat mannetje waar ik meermaals op gereageerd heb (pelox) inclusief TR bleef anders akelig lang staan, terwijl een simpele zinsnede van ik geloof Exocet opeens bruut gemod werd puur vanwege een verkleinwoord,

Mensen moeten zich eens afvragen of er iets mis mee is dat iemand voor PSV is en niet voor Ajax. Want dat is niet zo. Als je daardoor elke keer aanstoot neemt aan iemand die iets zegt wat pro PSV is, betekent dat niet direct ook dat het ANTI-Ajax is. En zo wel...hun goed recht toch?

Gratis oproep aan iedereen die elke keer zit te mauwen hier om eens in de spiegel te kijken en zich te verplaatsen in de rest. Als je wel van voetbal houdt maar er niet tegen kunt dat er fans van andere clubs zijn moet je wellicht op een wedstrijd dag tegen grotere clubs (waarvan de aanhang alom aanwezig is in het topic) overwegen om eens niet kijken en/of te posten.

Het lijkt mij uitgesloten prima dat iemand iets anti Ajax post. Niet als simpele one-liner maar gewoon beargumenteerd. Wat betreft die discussie hierboven dat klopt toch grotendeels ook? PSV speelt vanuit de reactie omdat ze niet in staat zijn de wedstrijd te maken of volledig naar hun hand te zetten. So what? Ze winnen er 3-0 van Ajax mee dus wie kan er lachen? Wij (Ajax) niet in elk geval dus tactisch is Ajax simpel afgetroefd door PSV. Statistiekje in beeld na de 1-0 met 72%-28% balbezit voor Ajax zei toch genoeg neem ik aan. Daar hoeft niemand een historisch gemiddelde voor aan te dragen want dat voegt allemaal niet zoveel toe aan de wedstrijd van gisteren ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 24 april 2023 @ 11:53:
[...]

Dat mannetje waar ik meermaals op gereageerd heb (pelox) inclusief TR bleef anders akelig lang staan, terwijl een simpele zinsnede van ik geloof Exocet opeens bruut gemod werd puur vanwege een verkleinwoord,
Soms gaat het snel, soms duurt het lang, en soms duurt het zo lang dat het blijft staan omdat er te veel tijd verstreken is :+

Er zal niet altijd iemand aanwezig zijn om direct in te grijpen waar nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Ik heb geen medelijden met jullie.

Dat roze blok wordt straks alleen maar groter, en straks hebben we 37 topics over voetbal. Zelfs dan zullen er lieden met een teer huidje regelmatig een TR sturen of ergens anders over lopen te miepen.

Welkom in 2023.

[ Voor 12% gewijzigd door mavaros op 24-04-2023 12:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Je kan die posts ook even laten gaan voor wat het is. Dat maakt het ingrijpen voor ons een stuk makkelijker en krijg je minder gezeur in het topic zelf.

Want in alle eerlijkheid: ik kijk af en toe mee in het topic, maar kijk vooral de wedstrijden. Het moet in mijn ogen niet eens nodig zijn dat er een mod aanwezig is tijdens de wedstrijden.

Hou respect tegenover elkaar, ga clubs niet verkleinen of minderwaardig vinden. Of bijvoorbeeld een scheidsrechter een vervelende *piep* noemen. Dat soort basiszaken moet men toch gewoon weten? Normaal met elkaar omgaan met fatsoen, hoe hoog de spanning ook oploopt.

@mavaros dat bedoel ik dus, kappen met mensen wegzetten dat ze zich aanstellen of een teer huidje hebben. Als je al zo over anderen denkt, heb je hier niks te zoeken.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
@mavaros dat bedoel ik dus, kappen met mensen wegzetten dat ze zich aanstellen of een teer huidje hebben. Als je al zo over anderen denkt, heb je hier niks te zoeken.
[/quote]

Dat kan.

Persoonlijk denk ik dat je die tere huidjes die zich in een soort slangenkuil wagen, gewoon moet laten rondspartelen. Dan kweken ze vanzelf eelt op hun huid, en is er daarna niks aan de hand.

Natuurlijk moet je regels hebben. Niks mis mee, maar als je straks niks meer kan zeggen tijdens een wedstrijd, haal je wel alle jeu uit het voetbalforum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Natuurlijk is er meer spanning en emotie tijdens een wedstrijd, maar dat betekend niet dat je automatisch alles maar kan en mag zeggen.

De sjeu is niet zomaar weg, het is eerder toxisch op het moment. We zijn bepaalde zaken die maar geroepen worden gewoon gaan vinden, terwijl dat helemaal niet zo is. Tijd voor wat herbezinning en een reminder aan onze huisregels

Want zoals hoe nu de discussie loopt na het wedstrijd weekend is weinig mis mee. Dan kan het ineens wel.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
tweakduke schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:00:
Natuurlijk is er meer spanning en emotie tijdens een wedstrijd, maar dat betekend niet dat je automatisch alles maar kan en mag zeggen.

De sjeu is niet zomaar weg, het is eerder toxisch op het moment. We zijn bepaalde zaken die maar geroepen worden gewoon gaan vinden, terwijl dat helemaal niet zo is. Tijd voor wat herbezinning en een reminder aan onze huisregels

Want zoals hoe nu de discussie loopt na het wedstrijd weekend is weinig mis mee. Dan kan het ineens wel.
Ik vind dat wel meevallen.

De spelregels zijn duidelijk, maar als je de speelruimte iedere keer steeds smaller maakt, terwijl het wel binnen de regels past, zitten we over vier wedstrijden weer over niks te discussiëren.

Zo heb ik vandaag gewoon een dag dat de PSV-fans menen, dat ze bovenop de apenrots zitten. Laat ze lekker hun lol hebben. Dat hoort bij het voetbalspel.

En bij het voetbalspel hoort gewoon lol en biergooien binnen de lijntjes, want het is jullie huis. Een verkleinwoordje of eens een steek onder water, hoort erbij. Dat kan je zonder knip oplossen, terwijl je ook de tere huidjes uit de wind kan houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
En zo gaan we dus niet met elkaar om. Biergooien en steekjes onder water zijn dus niet waar wij voor staan.

De tere huidjes moeten maar niet hun mond houden. Nee, de mensen die menen dat zij zich aanstellen die moeten eens naar zichzelf kijken hoe ze zich gedragen en wat dat toevoegt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Wordt er momenteel niet te rigide ingegaan voor wat betreft "randzaken" bij het voetbal?

Ik snap dat discussies over supporters in randzaken worden gezet maar een discussie over een nieuwe trainer is toch voetbalgerelateerd? En waar ligt dan de knip? Een topclub verliest, het hoofd van de trainer ligt op het hakblok: moeten we de discussie dan halverwege ineens verplaatsen naar een ander topic?

Het lijkt me ook gevaarlijk want dit betekent dat het reguliere topic bijna een een soort "chat tijdens voetbalwedstrijden" topic wordt en doodbloed op het moment er geen wedstrijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:57:
Het zal langzaamaan wel meer verwateren in het algemene topic, maar laten we het voor nu nog even hier houden. Het is toch een en al geruchtenstroom rondom Ajax op het moment dan domineert dat niet het algemene topic.
Dat geldt toch net zo goed voor bijvoorbeeld Slot? En over een maandje Kokcu, Gimenez, Xavi Simons, etc
Vind dit een erg vreemde redenatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Dat blijft een beetje de balans zoeken, zoals altijd. :)

Een paar vinden het niet fijn als het alleen over Ajax gaat en we hebben meer topics. Maar goed het seizoen is bijna ten einde, dan gaat het meestal over de laatste ontwikkelingen die de meeste aandacht krijgen.

Ik gaf het ook meer aan als een duwtje die kant op, niet dat het meteen een vaststaand beleid is.

Het zal hoe dan ook geregeld over diverse trainers, spelers of andere zaken gaan dat hoort erbij.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat mensen het niet fijn vinden als het veel over Ajax gaat mag toch hopelijk geen zak met het beleid te maken hebben dat iets dan maar naar randzaken moet. Of dat nou incidenteel of vaststaand beleid is (wat het overigens alleen maar verwarrender maakt maar goed).

Volgens mij wordt geen enkele club 'genegeerd' ofzo. Als Vlassie of Ramzz het over Sparta hebben, of Harribo over Groningen, Krissie over AZ, etc, iedereen is welkom om over z'n club te ouwehoeren, en dan wordt daar (naar mijn mening iig) net zo goed over meegepraat. Niet dat iemand dan denkt 'ok genoeg weer, tijd voor weer een ajax topic'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Wij kunnen er ook niks aan doen dat het vaak over Ajax gaat, het is eenmaal de club die ook vanuit de media de meeste aandacht krijgt. En inderdaad iedere club is welkom :)

Ik kon me de irritatie in dit geval wel enigszins begrijpen, omdat het de zoveelste speculatie was om de trainer.

We gaan er niet bovenop zitten, ik denk dat het uiteindelijk zichzelf wel uitwijst. Dat is vaker zo goed gegaan :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:05
Het is toch ergens wel logisch dat het in randzaken moet? Andere topic is seizoen 2022/2023, dit ging over een eventuele trainer voor volgend seizoen dacht ik. Maar misschien is het heroverwegen welke topics er komend seizoen gemaakt worden het wel waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tommerd_ schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:41:
Het is toch ergens wel logisch dat het in randzaken moet? Andere topic is seizoen 2022/2023, dit ging over een eventuele trainer voor volgend seizoen dacht ik. Maar misschien is het heroverwegen welke topics er komend seizoen gemaakt worden het wel waard
Da maakt het niet offtopic/randzaak.
Wat mij betreft moet Ajax nu al een vervanger voor Heitinga aanstellen, mag het dan ineens weer wel in het topic over dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
tweakduke schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:59:
[modbreak]Let aub op de topic warning:

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Enkele posts zijn daarom weggehaald.
[/]
Het is jammer, maar ik begrijp het wel. Jullie eigenaar vind het niet leuk, aangezien zij dus wel voor die content betalen. Tevens heb je met partijen als Brein te maken.

Hoe zit jullie policy op dit gebied in elkaar? Bedoel jullie posten (gelukkig) wel nog BitTorrent clients in de meuktracker. Maar mag ik bijvoorbeeld niet de termen VPN of proxy gebruiken?

Vind het een beetje lastig, je zit op een techforum, maar als er eerlijk wordt betaald (VPN + kosten streamingdienst) of dat de radiostream niet moeilijk doet over VPNs, dan weet ik niet of dit illegaal is om te bespreken?

Waarschijnlijker is dat DPG dit niet wilt, en jullie deze niet in de voeten willen schieten. Begrijp het wel, maar het is wel jammer voor een Tech-website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
HollowGamer schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:15:
[...]

Het is jammer, maar ik begrijp het wel. Jullie eigenaar vind het niet leuk, aangezien zij dus wel voor die content betalen. Tevens heb je met partijen als Brein te maken.

Hoe zit jullie policy op dit gebied in elkaar? Bedoel jullie posten (gelukkig) wel nog BitTorrent clients in de meuktracker. Maar mag ik bijvoorbeeld niet de termen VPN of proxy gebruiken?

Vind het een beetje lastig, je zit op een techforum, maar als er eerlijk wordt betaald (VPN + kosten streamingdienst) of dat de radiostream niet moeilijk doet over VPNs, dan weet ik niet of dit illegaal is om te bespreken?

Waarschijnlijker is dat DPG dit niet wilt, en jullie deze niet in de voeten willen schieten. Begrijp het wel, maar het is wel jammer voor een Tech-website.
Even hier verder. We volgen de TOS van de aanbieder en waar die mag uitzenden, meer zit er niet achter. Zodoende is ook in FTM alle geografische omzeiling om die reden niet toegestaan.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Twee verschillende topics die beginnen met algemeen race topic maakt het er niet duidelijker op.

Edit: Een unieke(re) naam voor het endurance race topic zou duidelijker zijn imo. @tweakduke

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aoNT7A6zDKvZ4oq0Eu0LlooOehQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Yho9tFlNqNv7TJxWIz1HmKhj.jpg?f=user_large

[ Voor 65% gewijzigd door Hippocampus op 30-05-2023 12:05 . Reden: Iets vriendelijker gemaakt. + tagje & plaatje ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Hippocampus schreef op maandag 29 mei 2023 @ 01:07:
Twee verschillende topics die beginnen met algemeen race topic maakt het er niet duidelijker op.

Edit: Een unieke(re) naam voor het endurance race topic zou duidelijker zijn imo. @tweakduke

[Afbeelding]
Ah dat kan verwarrend zijn inderdaad.

Hernoemen naar: Endurance/Sportscar race topic en dan blijft Algemeen race topic zoals het is, kan een optie zijn. @ge-flopt @CH4OS wat is jullie mening hierover?

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mij maakt het niet zo heel veel uit, herkenbaarheid (voor anderen) lijkt mij belangrijker dan mijn mening. Wellicht dus iets als Endurance/Sportscar: Algemeen Racetopic? Ik heb alleen geen idee of dat past. :) Of alleen Endurance/Sportscar topic, mij is het om het even.

Wellicht ook (omdat de 24 uur van Le Mans 2023 aanstaande is) het topic tijdelijk daar naar hernoemen? En daarna weer hernoemen naar Endurance/Sportscar: Algemeen topic of zo? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
Ik ben voorstander voor het duidelijker maken van topic namen.
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste