Over een paar weken heb ik spontaan een aantal dagen geen vriendin + kinderen om mij heen en ben ik van plan om er op uit te gaan. Nu is de green divide een mooie optie maar zit een beetje met de (logistieke) planning. Ik ga er even vanuit dat er hier wel wat ervaringsdeskundigen zijn die mij kunnen helpen.
Allereerst de tijd die beschikbaar is:
1. Vriendin + kinderen zijn 2 nachten weg. Eerste dag kan ik op tijd vertrekken, derde dag wordt ik toch eigenlijk wel vroeg in de middag terug verwacht.
2. Vanuit thuis naar Bussum is +/- 1,5 uur rijden.
Zelf zat ik te denken om te zorgen dat ik op tijd in Bussum ben, eerste dag een flinke rit(minstens 150 km) te maken en dan ergens een slaapplek zoek. Daarna de tweede dag doorfietsen naar Zwolle. Afhankelijk van de aankomsttijd in Zwolle met de trein naar Bussum en dan nog met de auto terug naar huis. OF op de derde dag van Zwolle -> Bussum en dan naar huis.
Waar ik over twijfel is het volgende:
1. Hoe makkelijk kan ik een slaapplek krijgen half augustus op een donderdag -> vrijdag?
2. Hoe realistisch is het om op die 2e dag al direct terug te gaan naar Bussum (en huis)
3. Vanuit Zwolle -> Bussum is alsnog 90 km en daarmee zou ik alsnog op tijd moeten vertrekken om vroeg in de middag thuis te zijn. Met andere woorden.. moet ik niet gewoon aangeven later thuis te zijn op de derde dag en het allemaal minder strak te plannen?
4. Of is het allemaal niet zo spannend en kan ik die eerste dag een pak meer fietsen en blijft er op de tweede dag minder over en is er tijd genoeg?
5. Of is er nog een alternatief plan waar ik totaal niet over nagedacht heb ;-)
/disclaimer: Ik wilde zo'n 25 km/h aanhouden qua snelheid om te rekenen.
Allereerst de tijd die beschikbaar is:
1. Vriendin + kinderen zijn 2 nachten weg. Eerste dag kan ik op tijd vertrekken, derde dag wordt ik toch eigenlijk wel vroeg in de middag terug verwacht.
2. Vanuit thuis naar Bussum is +/- 1,5 uur rijden.
Zelf zat ik te denken om te zorgen dat ik op tijd in Bussum ben, eerste dag een flinke rit(minstens 150 km) te maken en dan ergens een slaapplek zoek. Daarna de tweede dag doorfietsen naar Zwolle. Afhankelijk van de aankomsttijd in Zwolle met de trein naar Bussum en dan nog met de auto terug naar huis. OF op de derde dag van Zwolle -> Bussum en dan naar huis.
Waar ik over twijfel is het volgende:
1. Hoe makkelijk kan ik een slaapplek krijgen half augustus op een donderdag -> vrijdag?
2. Hoe realistisch is het om op die 2e dag al direct terug te gaan naar Bussum (en huis)
3. Vanuit Zwolle -> Bussum is alsnog 90 km en daarmee zou ik alsnog op tijd moeten vertrekken om vroeg in de middag thuis te zijn. Met andere woorden.. moet ik niet gewoon aangeven later thuis te zijn op de derde dag en het allemaal minder strak te plannen?
4. Of is het allemaal niet zo spannend en kan ik die eerste dag een pak meer fietsen en blijft er op de tweede dag minder over en is er tijd genoeg?
5. Of is er nog een alternatief plan waar ik totaal niet over nagedacht heb ;-)
/disclaimer: Ik wilde zo'n 25 km/h aanhouden qua snelheid om te rekenen.

:strip_exif()/f/image/EJ2xVvwgpja2obX1l7FUB7vj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tqhBpIT33WBXY7WrgdfDQPGS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yCnxjymyYJFaBg5lbzU8KXdn.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tDYUwS1Jwl3na1AjCxeU1XrY.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/gQ3GwL3TmjQQ3NqgFamHtjok.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZpJOhIMvn9Q9omyGgubELrk9.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/wQ5GeeaYFgsLl5oJap7Mz9Qe.webp?f=fotoalbum_large)