als je aanleg voor rugpijn hebt krijg je die. je kunt beter met je fysio overleggen.
ik voel vaak een heet gevoel in mijn onderrug, alsof er een pokerbank in de fik vliegt. dat komt meestal door het Si gewricht. de fysio doet dan een dry needling of kraakt mijn nek. beide helpen maar kort. ik heb al wat bike fits laten uitvoeren en dat vermindert de klachten niet (ben van 51 frame naar 54 gegaan, zadel naar voren etc) , al heeft het me wel meer geleerd over de foutjes in mijn lichaam. Ik rende tot een half jaar geleden 3 x per week en heb die sport vervangen door fietsen ivm minder impact op gewrichten. edit : Ik experimenteer nu ook wat met een pull up bar om mijn rug te versterken.
ik voel vaak een heet gevoel in mijn onderrug, alsof er een pokerbank in de fik vliegt. dat komt meestal door het Si gewricht. de fysio doet dan een dry needling of kraakt mijn nek. beide helpen maar kort. ik heb al wat bike fits laten uitvoeren en dat vermindert de klachten niet (ben van 51 frame naar 54 gegaan, zadel naar voren etc) , al heeft het me wel meer geleerd over de foutjes in mijn lichaam. Ik rende tot een half jaar geleden 3 x per week en heb die sport vervangen door fietsen ivm minder impact op gewrichten. edit : Ik experimenteer nu ook wat met een pull up bar om mijn rug te versterken.
[ Voor 10% gewijzigd door FFW op 15-05-2026 09:22 ]
:strip_exif()/f/image/stZQnPUm4LkKtyAhktUilv3H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wuMlcMUdW8f6CVezSABbdYHL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mFUoa9ymTzWAIEHilVGMFLMS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/glvk5dWb903pjHDs5A9pH3lV.jpg?f=fotoalbum_large)