Deze zijn slechts 21mm, dus waarschijnlijk ligt het daar inderdaad aan, dat leek mij ook al. Op zich geen probleem voor de weg setup wat mij betreft maar de volgende keer gooi ik er dan denk ik max 32mm onder. Er komt binnenkort wel een brede set (25mm) vuurtoren wielen aan, maar daar wil ik dan de gravel banden op zetten.
Als je die schroefjes gaat gebruiken vind ik permanent wel zo makkelijk. En in de winter mag alles, en reepjes uit je achterzak met handschoenen aan vind ik ook niet echt een succes.
Ja precies dit, ik zit het iedere keer uit te stellen om iets te pakken omdat ik geen zin heb met handschoenen te gaan zitten zoeken, ook nog eens onder het windjack... En dan daarna het papiertje weer wegmoffelen, ook zoiets... Dan is zo'n tasje best een uitkomst inderdaad.
Daarnaast zeg ik niet dat bandjes gaan krassen, maar geef ook geen garantie dat het niet gaat gebeuren.
[...]
Kijk even bij Tailfin voor een toptube bag
Werkt ook goed als je ipv schroefjes de bandjes wil gebruiken.
Yes goeie tip ;-). Maar ik had die
Apidura x Canyon tas al met de fiets mee besteld, best een sjiek ding ook met magneet sluiting en werkt ook met die schroefjes inderdaad! En ik heb zelfs al frame protectie geplakt. Dus die tas gaat er inderdaad gewoon op.
[
Voor 3% gewijzigd door
Kluus op 23-12-2024 15:44
]