Hier ook de knoop doorgehakt voor de nieuwe gravel fiets. De Rose Backroad FF was optie 1, maar ik vind het toch iets teveel type Canyon (en die heb ik al).
Na paar dagen research besloten om een gravel frame rechtstreeks bij een Chinese fabrikant te kopen. Keuze voor dit frame omdat hij al m’n eisen aftikt (UDH, 50mm clearance, in frame storage) en weinig kost (750€ incl shipping).
Unpainted, want ga hem bij Beca naar eigen smaak laten spuiten.
Wielen ook al besteld. Stuurtje ook 90% zeker. Alleen nog even goed nadenken of ik hem met Rival/Force of toch 13s Red opbouw. Met Rival ben ik onder de 3k klaar. Met Red 4800-4900, wat toch wel ergens gek voelt voor een budget built. Bepalende factor is of deze fiets ook mede als gewone wegfiets moet gaan dienen (met andere set wielen).
Vermoed ergens dat dit frame met 78mm BB drop wat lui aanvoelt op de weg en dat ik er dan minder lol in heb. Dus lijkt voor nu gravel only te worden.
Na paar dagen research besloten om een gravel frame rechtstreeks bij een Chinese fabrikant te kopen. Keuze voor dit frame omdat hij al m’n eisen aftikt (UDH, 50mm clearance, in frame storage) en weinig kost (750€ incl shipping).
Unpainted, want ga hem bij Beca naar eigen smaak laten spuiten.
Wielen ook al besteld. Stuurtje ook 90% zeker. Alleen nog even goed nadenken of ik hem met Rival/Force of toch 13s Red opbouw. Met Rival ben ik onder de 3k klaar. Met Red 4800-4900, wat toch wel ergens gek voelt voor een budget built. Bepalende factor is of deze fiets ook mede als gewone wegfiets moet gaan dienen (met andere set wielen).
Vermoed ergens dat dit frame met 78mm BB drop wat lui aanvoelt op de weg en dat ik er dan minder lol in heb. Dus lijkt voor nu gravel only te worden.
/f/image/qPyY9PzJ8t6zZbkyXuKk0n62.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CIHiuEnOnzcNRw2vdoB4Np4S.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/u2J0sDC4qwTZ83UGQIb8Re1d.webp?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/6LUin2zVEytHP3BSxsaekDBD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/95Zq7uqnIvWBLEGKvvoL6PNV.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BRWDRPreXRMfLWpzLEOmViO2.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/CBtHSvomdhGcZVo1zaNBrcR7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/pAqMh5IsR4trNEKWawDzkpw3.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/3rsDSC1S6kQC8nzDF0VTx7oG.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/mGQTaKk5EHzvdwN6TvbwDFF9.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/F9mAb9tVUrWlLC4fuz7QXCAy.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/jxXuJrEY5b46ONawbZg6JVQp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Q34rauPVSTyf1cNzGa6vSbtK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/IjtEaA6Sz0E4uLh1Ee7jgg5j.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Udq26cMwdXKC4slyjZtbdfRk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/U4WG5YfGfjvstAELVKNx2yRT.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7ciwV7BCvRxW67immfRPsqac.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/oW2CYBsYUl0cngHGZlZRuorI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Ug8ZPqWOesDhvBdNCR4yd6RE.jpg?f=fotoalbum_tile)