Vandaag heb ik 43 kilometer gefietst, en vond het fantastisch. Ik heb mijn gravelbike nu ongeveer 4 weken, en ondertussen 150 kilometer gefietst. Hoe meer ik het doe, hoe lekkerder ik het vind, dus tot zover geen enkele spijt van mijn aankoop.
Vandaag was m'n langste route tot nu toe en omdat ik geen idee had of ik 43 zou kunnen (alhoewel 36 km afgelopen woensdag ook vrij soepel ging) had ik mogelijkheid ingecalculeerd om met het OV het laatste stuk te doen. Was niet nodig, en het was best een kick om voorbij het plaatsnaambordje van m'n stad te fietsen
Route was voor een groot deel verhard, maar dat vind ik voor nu nog wel prima. Een paar mooie stukjes over onverhard/gravel was natuurlijk wel lekker dus die ga ik denk ik meer opzoeken als ik meer ervaring heb
:strip_exif()/f/image/ObF4PkDu3iYIU4WIcm80HMZP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sjgxWfItX8ApxQDEwJYJovQZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag was m'n langste route tot nu toe en omdat ik geen idee had of ik 43 zou kunnen (alhoewel 36 km afgelopen woensdag ook vrij soepel ging) had ik mogelijkheid ingecalculeerd om met het OV het laatste stuk te doen. Was niet nodig, en het was best een kick om voorbij het plaatsnaambordje van m'n stad te fietsen
Route was voor een groot deel verhard, maar dat vind ik voor nu nog wel prima. Een paar mooie stukjes over onverhard/gravel was natuurlijk wel lekker dus die ga ik denk ik meer opzoeken als ik meer ervaring heb
:strip_exif()/f/image/ObF4PkDu3iYIU4WIcm80HMZP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sjgxWfItX8ApxQDEwJYJovQZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YswCCnOUHsVsKzCUwItsL5L3.jpg?f=fotoalbum_large)
| 17 December 1991 | De Nerdette |