Nee, ik word niet doorverwezen. De dealer wordt doorverwezen:
TheTinusNL schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:12:
Klopt, maar in geval van punt 3 wordt vervolgens dus de dealer doorverwezen naar Shimano, terwijl het wiel onder Supra-naam wordt verkocht als Sensa-onderdeel. Dat vind ik raar. Waarom regelt Sensa het dan niet met Shimano?
Dat had ik anders verwacht en dat vind ik niet netjes tegenover de dealer en verstevigt samen met de andere punten mijn gevoel bij Sensa van "handelaren" ipv fietsverkopers.
Voor mij maakt het niet uit, ik moet met het wiel (standaard op de fiets) hoe dan ook naar de dealer.
Kort door de bocht voelt het nu alsof Sensa mijn dealer de dupe maakt van hun kapotte wiel door de dealer met het uitzoekwerk op te zadelen.
Waarom zou het niet zo moeten zijn:
Ik (1) heb mijn fiets (inclusief wielen) bij de dealer gekocht, dus ik klop bij de dealer (2) aan.
De dealer heeft de fiets bij Sensa (3) ingekocht, dus de dealer klopt bij Sensa aan.
Sensa heeft het wiel bij Shimano ingekocht, dus Sensa klopt bij Shimano aan.
(en eventueel nog verder de keten in)
Maar nu moet de dealer dus bij Shimano aankloppen?
Is dan bij andere merken ook zo? Andere branches?
Ik vind het maar vreemd. Beetje alsof je in de supermarkt een rotte broccoli koopt en dan zelf maar naar de producent toe moet in plaats van de naar de supermarkt, die het voor je oplost.