MaSw85 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:40:
[...]
Klopt, zin in. Ga met twee vrienden, dus dat moet goed komen. Geen elektriciteit is bekend, dus powerbank ligt al klaar. Er zijn alleen basic voorzieningen qua toilet en douche inderdaad.
Veel mul zand op de route dus?

Mwah, dat weet ik niet hoor. De smallere paden zijn meer ten noorden van Gortel en door het bos. Ik denk dat die zelfs deels verhard zijn. Ik wil wel ff beter kijken zo, als je dat prettig vindt?
-edit: de zaterdag route kent iig langs de hei bij Hoog Soeren vrij mul zand. Daar kan je langs de kant vaak redelijk rijden, maar da's niet het fijnste stuk. Tussen punt 42 en 43 kan het, als het lang droog is, ook net iets muller zijn, maar da's meestal wel te doen (en is volgens mij een doubletrack, dus desnoods door het gras). Wel oppassen, veel wandelaars/fotograven daar. Maar al met al is het ook gewoon veel 'hard' gravel zo te zien. Ik zou me niet teveel zorgen maken

.
Voor zondag lijkt dat vergelijkbaar. Het stuk boven Epe ken ik niet en ten westen van Elspeet en Uddel zijn het vaak meer grindwegen door het boerenland of door het bos. Zo te zien zit er een pad bij over de hei, maar dat is heel compact en zelfs op de gewone racer wel te doen. Ook daar: veel wandelaars/fotograven.
Als je op de highlight tussen 50 en 51 klikt, zie je wat ik bedoel met smalle(re) paden.
Verder natuurlijk geen garanties hé

. Ik heb niet alles zelf gefietst en als het vanaf nu droog blijft kunnen veel doubletracks ook wat muller worden, maar ik denk dat t allemaal wel mee zal vallen

.
[Voor 50% gewijzigd door ZieMaar! op 16-08-2021 10:30]